Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3
Autors: Evita Skuja

Vasiļjevam 1+3, "Pinguine" sagrauj "Liepājas Metalurgu"

Vasiļjevam 1+3, "Pinguine" sagrauj "Liepājas Metalurgu"
Herberts Vasiļjevs
Foto: www.the-krefelder.de

Šodien pārbaudes turnīrā Polijā Latvijas hokeja izlases uzbrucēja Herberta Vasiļjeva pārstāvētais Vācijas augstākās līgas (DEL) Krēfeldes "Pinguine" ar 11:1 (4:1, 2:0, 5:0)sagrāva Latvijas čempionvienību "Liepājas Metalurgs". Vasiļjevs izcēlās ar vieniem gūtiem vārtiem un trim rezultatīvām piespēlēm, bt goda vārtus "Liepājas Metalurgam" guva Valērijs Fiļimonovs.

Jau spēles pirmajā trešdaļā Krēfeldes hokejisti izvirzījās vadībā ar 3:0 - pirmajā un trešajā vārtu guvumā ar piespēli palīdzēja Vasiļjevs, bet otros vārtus, komandām spēlējot četratā, guva pats. Ātri vien Valērijs Fiļimonovs vienus vārtus "Liepājas Metalurgam" atguva, taču tikpat ātri "Pinguine" atjaunoja trīs vārtu pārsvaru (4:1). Šādi noslēdzās pirmā trešdaļa.

Otrajā trešdaļā Krēfelde guva vēl divus vārtus, bet noslēdzošajā trešdaļā sameta vēl piecas ripas Dmitrija Žabotinska sargātajos vārtos. Desmito vārtu guvumā ar piespēli atkal izcēlās Vasiļjevs.

Piektdien "Liepājas Metalurgs" tiksies ar "MsHK Žilina", kas vakar ar 6:2 sagrāva "Pinguine", bet Krēfeldes klubs spēlēs ar "IF Troja/Ljungby", kuru ar 5:2 dienu iepriekš uzvarēja liepājnieki.

"Liepājas Metalurgs" sastāvs: Žabotinskis - Feldmanis, Demiters, Fiļimonovs, Mamonovs, Grāvītis - Kniksts, Tjoluškins, Daņilovs, Āboliņš, Skvorcovs - G. Puriņš, Ivanovs, Mickevičs, J. Puriņš, Sassonis - Karels, Rogoza, Semjonovs, Zabis, Pavlovs.

Pārbaudes turnīrs Polijā

Krefeld Pinguine - Liepājas Metalurgs 11:1 (4:1, 2:0, 5:0) - 1:0 Blank (Vasiļjevs, Stephens), 3:37; 2:0 Vasiļjevs (Stephens, Rourke), 5:31; 3:0 Stephens (Vasiļjevs, Blank), 10:09; 3:1 Fiļimonovs (Mamonovs), 10:19; 4:1 Loyns (Pietta), 11:35; 5:1 Endrass (Driendle, 23:52; 6:1 Loyns (Fahey, Hager), 30:43; 7:1 Pietta (Kovacic), 44:46; 8:1 Stephes (Huebscher), 48:30; 9:1 Payer (Fahey), 48:56; 10:1 Blank (Vasiļjevs), 55:15; 11:1 Milo (Globie), 55:51.

Izmantotie resursi:
e-hokej.pl


, 2009-08-20 22:31, pirms 16 gadiem
Redzam Vācijas un Latvijas līgu līmeņu atšķirības!
, 2009-08-20 22:31, pirms 16 gadiem
njā...
, 2009-08-20 22:32, pirms 16 gadiem
.
, 2009-08-20 22:32, pirms 16 gadiem
tas pat ir trakaak kaa 10:2
, 2009-08-20 22:33, pirms 16 gadiem
auch...
, 2009-08-20 22:34, pirms 16 gadiem
njaa...no comment
, 2009-08-20 22:34, pirms 16 gadiem
Jā, Latvijas hokeja klubu līmenis (izņemot Dinamo) ir pavājš!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-08-20 22:39, pirms 16 gadiem
malacis vasiljevs, zeel tomeer liepaajas
, 2009-08-20 22:43, pirms 16 gadiem
es domaaju 6iis speeles rezultaats neraada to komandu patieso speeku, neaub6aubaami vaacijas komanda ir mesistariigaaka, bet tomeer taa bija paarbaudes speele un kaa nekaa LM tureejas BALTkrievijas 4empja vidussdalaa kura liimenis ar nav zems!!!
, 2009-08-20 22:47, pirms 16 gadiem
NU jā, lai gan Pārbaudes spēle, tāpat mazliet par daudz Lai gan nedomāju, ka tas ir pilnīgi precīzs spēku samērs
, 2009-08-20 22:48, pirms 16 gadiem
domaju metalurgam vajadzetu dabut vel kadu labu uzbruceju
, 2009-08-20 22:49, pirms 16 gadiem
Kas tur liels- to ka DEL ir stiprāka, neviens neapšauba. Tomēr sezonas pilnbriedā šada sagrāve nebūtu ne tuvu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-08-20 23:02, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Tavs secinājums galīgi ne pa tēmu, jo vakar tie paši Pingvīni dabūja ierīt 2:6 no HK Zilina , kas pērnā sezonā bija Slovākijas 9 stiprākā komanda,bet LM uzvarēja Allsvensk līgas pērnās sezonas 7 stiprāko klubu.
Tas viss apliecina, ka klubi joprojām atrodās treniņu procesā, un baigos secinājumus no šiem rezultātiem nevajag izdarīt.
Negribu noliegt, ka LM tiešām ir līmeni zemāki nekā DEL klubi, bet ne jau tik traki, kā Tu gribi te mālēt.
Vari rakstīt atmazkas kādas gribi, bet 11:1 tomēr par kaut ko liecina Par ko man tev laikam nebūs jāstāsta, man piemēram ir kauns ka mūs valsts čempioni tika nolikti uz ceļiem kā dēliņi
, 2009-08-20 23:05, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Šis jau gan ir pavisam cits LM salīdzinot ar to,kas pērn BAČ regulārā čempī ieguva 8, vietu un LAČ čempiona titulu, bet vienalga nav viņi tik vārgi, kā liekas pēc šī rezultāta.
kāds tad bij pagājušogad tas līmenis ??? Man piemēram ir kauns arī par 8. vietu BAC ar tik daudziem legionāriem, varu derēt ka baltkrievi normāli ierēca ja nemaldos R2000 ar daziem legionāriem bij 3niekā BAC vēl pāris gadus atpakaļ
Slēpts komentārs: IllaGhee
, 2009-08-20 23:26, pirms 16 gadiem
IllaGhee rakstīja: Pilnīgi tev piekrītu, šķiet ka RD pat KHL nevienam nevienā spēlē tik smagi nebij pazemoti, un tie tak ir mūsu valsts čempioni
1:7
, 2009-08-20 23:34, pirms 16 gadiem
IllaGhee rakstīja: kāds tad bij pagājušogad tas līmenis ??? Man piemēram ir kauns arī par 8. vietu BAC ar tik daudziem legionāriem, varu derēt ka baltkrievi normāli ierēca ja nemaldos R2000 ar daziem legionāriem bij 3niekā BAC vēl pāris gadus atpakaļ
nu būsim korekti, kad R2000 bija trijniekā, tur spēlēja puse Latvijas izlases un pavisam cita kalibra leģionāri... Suursoo nav vis nekāds Pafifovs
, 2009-08-20 23:47, pirms 16 gadiem
derētu gan
LM14 rakstīja: domaju metalurgam vajadzetu dabut vel kadu labu uzbruceju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-08-21 01:19, pirms 16 gadiem
Bildes no spēles:
hokej.net
, 2009-08-21 02:39, pirms 16 gadiem
Nu vienalga ka paarbaudes speele, bet rezultaats ir pa traku...jeb nu aizsardziiba vispaar nav bijusi, jeb un Zhabotinskis vaartos guleejis..
, 2009-08-21 08:56, pirms 16 gadiem
Pārbaudes spēlēs jau rezultāts nebūtu galvenais,tomēr 1:11 jau nu ir par nepieklājīgu.Golubovičam jāizdara pareizie secinājumi.
, 2009-08-21 09:22, pirms 16 gadiem
IllaGhee rakstīja: Vari rakstīt atmazkas kādas gribi, bet 11:1 tomēr par kaut ko liecina Par ko man tev laikam nebūs jāstāsta, man piemēram ir kauns ka mūs valsts čempioni tika nolikti uz ceļiem kā dēliņi
Tev tak saka, ka šogad tas vairs nav pagājušās sezonas metalurgs - līmenis dižķibeles rezultātā ir būtiski krities. Pagājušogad iespējams būtu tos pingvīnus pat sasituši.
, 2009-08-21 09:40, pirms 16 gadiem
mysipo rakstīja: 1:7
Un pie tam tas bija play-off
, 2009-08-21 09:44, pirms 16 gadiem
fui cik nepieklajigi tie pingvini! shitaa metalurdzinju abizhot!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-08-21 10:31, pirms 16 gadiem
arhivs X rakstīja: Nezin kāpēc neizbrīna, ka izlīdis LM nīdējs ilja gee ar savu nožēlojamo prieku par katru LM neveiksmi, lai kāda spēle/turnīrs arī nebūtu, pretīgi lasīt tādu bezsmadzeņu vāvuļošanu
Nesaskatu te nekādu bezsmadzeņu vāvuļošanu! Tas rezultāts patiešām ir maigi izsakoties pazemojošs.
, 2009-08-21 10:58, pirms 16 gadiem
arhivs X rakstīja: Tak beidz diskutēt ar to cirvi! Viņam nepatīk LM un viņš te parādīsies neiztrūkstoši pie katra Liepājas zaudējuma. Argumenti un sajēgas viņam nav pilnīgi nekādas
nu ja tev šķiet normāli ka HK LM kurš jau pastāv 10 gadus ir sava jauniešu sistēma apakšā nevar gadu no gada uztaisīt normālu komandu un priecājas par 8. vietu BAC, tas tev šķiet normāli??? viss tur ir galīgi garām vecīt, paskaties kādā līmenī spēlē RD bet pastāv tikai otro sezonu un tādus kāsienus nepiedzīvoja
, 2009-08-21 11:04, pirms 16 gadiem
mysipo rakstīja: 1:7
Nu ir starpība 1:7 un 1:11, tā ir 4. vārtu starpība un tas ir ļoti daudz hokejā 1:11nozīmē nevis smagu zaudējumu, bet pilnīgu bezizredžu sagrāvi pazemojumu
, 2009-08-21 11:11, pirms 16 gadiem
zzk rakstīja: nu būsim korekti, kad R2000 bija trijniekā, tur spēlēja puse Latvijas izlases un pavisam cita kalibra leģionāri... Suursoo nav vis nekāds Pafifovs
Kas liedza LM ņemt normālus spēlētājus nevis kaut kādus Pafifovus un vēl nezin ko kuri pilnīgi neko nerādīja bet turpināja spēlēt komandā liedzot vietu jaunajam un saņēma naudu ne par ko kaut kā dīvaini tas viss izskatījās un pusfināls pret Latgali vīspār bij unikums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-08-21 11:36, pirms 16 gadiem
IllaGhee rakstīja: nu ja tev šķiet normāli ka HK LM kurš jau pastāv 10 gadus ir sava jauniešu sistēma apakšā nevar gadu no gada uztaisīt normālu komandu un priecājas par 8. vietu BAC, tas tev šķiet normāli??? viss tur ir galīgi garām vecīt, paskaties kādā līmenī spēlē RD bet pastāv tikai otro sezonu un tādus kāsienus nepiedzīvoja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-08-21 11:38, pirms 16 gadiem
IllaGhee rakstīja: nu ja tev šķiet normāli ka HK LM kurš jau pastāv 10 gadus ir sava jauniešu sistēma apakšā nevar gadu no gada uztaisīt normālu komandu un priecājas par 8. vietu BAC, tas tev šķiet normāli??? viss tur ir galīgi garām vecīt, paskaties kādā līmenī spēlē RD bet pastāv tikai otro sezonu un tādus kāsienus nepiedzīvoja
Debilnjik... ko Dinamo ir izaudzinaajushi?(tik nesaki ka Sotnieku) un kaadi ir komandu budzjeti???
, 2009-08-21 12:04, pirms 16 gadiem
vachers rakstīja: Debilnjik... ko Dinamo ir izaudzinaajushi?(tik nesaki ka Sotnieku) un kaadi ir komandu budzjeti???
To es domāju ka visi saprot ka pa 2 gadiem nav iespējams neko izaudzināt, bet izlases spēlētāji tiek dota vērtīga pieredze un meistarības audzināšana KHL, ko ir izaudzinājis LM??? paskaties jauniešu un junioru vecuma izlasēs no dižā Baltijas lelākā sporta kluba ir labi ja pa 5 spēlētājiem, tā kā pa maz drusku ne? ja nemaldos šogad uz Zoltoka pieminas turnīru vīspār tikai 3, kur vajadzētu būt vismaz kādiem 10, tas arī ir tas rādītājs par darba efektivitāti un vakardienas 1:11 ir kā uz delnas redzama LM impotence jau gadu garumā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-08-21 12:23, pirms 16 gadiem
arhivs X rakstīja: Kā jau teicu, tavs prātiņš ir stipri par īsu,lai vispār ar tevi par kaut ko diskutētu
RD vismaz nodrošina darbu un spēļu praksi latvijas izlases hokejistiem un šogad tieši kaut kādā mērā pateicoties RD PČ tika izcīnīta 7. vieta, cik spēlētāji izgāja laukumā no LM čempī mēs visi zinām = 0, nu tad pastāsti man kāda jēga no LM lielās komandas ??? Prātiņš pa īsu ir tev ja tu nesaproti ka 1:11 priekš valsts čempioniem ir vienkārši pazemojums, ņemot vērā ka valsts izlase izcēna 7. viet PČ pastāsti kurā valstī valsts čempioni atļautos zaudēt ar tādu rezultātu un teikt ka vis ir normāli
, 2009-08-21 13:23, pirms 16 gadiem
IllaGhee rakstīja: To es domāju ka visi saprot ka pa 2 gadiem nav iespējams neko izaudzināt, bet izlases spēlētāji tiek dota vērtīga pieredze un meistarības audzināšana KHL, ko ir izaudzinājis LM??? paskaties jauniešu un junioru vecuma izlasēs no dižā Baltijas lelākā sporta kluba ir labi ja pa 5 spēlētājiem, tā kā pa maz drusku ne? ja nemaldos šogad uz Zoltoka pieminas turnīru vīspār tikai 3, kur vajadzētu būt vismaz kādiem 10, tas arī ir tas rādītājs par darba efektivitāti un vakardienas 1:11 ir kā uz delnas redzama LM impotence jau gadu garumā
Tik maz cilveku ir tapec ka vietas junioru vecuma Liepajniekiem vienkarshi speciali nepiedava, jo tur vietas tik pirktas un pardotas tur spele visadi kalvishi un citi lohi kam ir bagati vecaki tachu paskaties jaunieshu turniros kadas vietas ir LM un cik butu pelnijushi spelet junioru izlases...
, 2009-08-21 13:38, pirms 16 gadiem
Creed rakstīja: Tik maz cilveku ir tapec ka vietas junioru vecuma Liepajniekiem vienkarshi speciali nepiedava, jo tur vietas tik pirktas un pardotas tur spele visadi kalvishi un citi lohi kam ir bagati vecaki tachu paskaties jaunieshu turniros kadas vietas ir LM un cik butu pelnijushi spelet junioru izlases...
ui šitais stāsts vecīt man jau sāk kaitināt, varbūt tāpēc arī saglabāja vietu A divīzijā jo netika paņemts neviens blatņiks un pareizi dara jo vieta sastava ir jaizcina nevis jadod tikai tāpēc ka ir no LM
, 2009-08-21 13:41, pirms 16 gadiem
Creed rakstīja: Tik maz cilveku ir tapec ka vietas junioru vecuma Liepajniekiem vienkarshi speciali nepiedava, jo tur vietas tik pirktas un pardotas tur spele visadi kalvishi un citi lohi kam ir bagati vecaki tachu paskaties jaunieshu turniros kadas vietas ir LM un cik butu pelnijushi spelet junioru izlases...
Jā un runājot par rezultātiem

1 SK "Rīga/LSPA" U-20 25 21 1 1 2 211-48 298 67
2 SK "Liepājas Metalurgs U20" 25 18 2 4 1 181-60 463 59
, 2009-08-21 14:00, pirms 16 gadiem
Cienījamā EVITA SKUJA! Vai Jums ir sajēga ,kas ir Sassonis un Karels LM sastāvā? Varbūt tomēr Jasjonis un Liepiņš!!!
Par rezultātu - atbilstošs līmeņu atšķirībām. Pie tam LM puse komandas junioru. Rezultāts piemēram 2:4 būtu nejaušība.
, 2009-08-21 15:25, pirms 16 gadiem
IllaGhee rakstīja: Prātiņš pa īsu ir tev ja tu nesaproti ka 1:11 priekš valsts čempioniem ir vienkārši pazemojums, ņemot vērā ka valsts izlase izcēna 7. viet PČ pastāsti kurā valstī valsts čempioni atļautos zaudēt ar tādu rezultātu un teikt ka vis ir normāli
Ja pagājušā gada čempions ar pagājušā gada sastāvu būtu zaudējis ar šādu rezultātu - tad piekrītu - tas būtu pazemojoši.
Bet šogad komandas budžets samazināts vairākas reizes - attiecīgi sastāvs nomainījies uz švakāku - tā ir cita komanda tagad. Ar jauno sastāvu LM visticamāk nebūtu pagājušosezon kļuvuši par čempioniem. Ar šādu sastāvu arī rezultāts ir atbilstošs komandu budžetiem un nekādu baigo izbrīnu nerada.
, 2009-08-21 15:26, pirms 16 gadiem
Blin, man drīz būs kauns , ka esmu bijušais Liepājnieks . Vispirms Cicurskis ar dažādām blēdībām uzceļ LM 91 (vcāku spēlētāju pieteikšana u.c.) , tad visādi hokeja "pazinēji"kuriem visūr visi . lai tiktu izlasē - maksā . Tad jau labi maksā , ja Latvija augstās vietās, dodiet mums vairāk tādus "maksātājus" tad būsim 1.-3.vietā !!! Dodiet Kalvīti uz DR , būsim KHL čempioni ???
Varbūt maksāja Dze... lai stāvētu vārtos . Bet visi citi nopelnīja vietu strādādami treniņos , arī Kalvītis jun. Un lai cenšas Žabis, Dobreņkijs ,Daņilovs , Skvorcovs...kas viņiem traucē spēlēt DR , kā Cinks, Jekimovs, Straupe ? Un es nedomāju ka Ralfs Bukarts maksātu par sava dēla spēlēšanu izlasē , vai arī to darītu kāds no Nazarova 1991 .
, 2009-08-21 15:30, pirms 16 gadiem
LM zaudējums... tak paskatieties , kas palikuši no pērnā sastāva !!! Protams, ka s... ka Latvijas čempioni ar tādu rez pakāš . A ko darīt ? Liksim Ivaru laukumā ????????????????????????????????????????
, 2009-08-21 15:34, pirms 16 gadiem
ILLA GHEE , bet Rīgai vienmēr būs vieglāk nokomplektēt komi nekā Liepājai , Valmierai , Ogrei . Nebāz tak vecus sčotus degunā . 2009.g.Latvijas čempioni tāpat ir LM . Un R 2000 jaunajiem gurķiem Ogres vecie buki dažus mēnešus atpakaļ sabāza pa pilnu programmu , Priecājies par holeja skaistumu un nemeklē kur piesieties. Jāiet tak uz priekšu .
, 2009-08-21 16:31, pirms 16 gadiem
Hahahahahahahahahha tāa tiem lūzeriem vajaga
, 2009-08-21 16:56, pirms 16 gadiem
Illa GHEE salīdzinājis ..... ar pirkstu, Dinamo nav Latvijas klubs,bet gan Latvijas izlase ,kas pastiprināta vēl ar leģionāriem. Lai gan es jutīšu līdzi Dinamo un priecāšos par viņu uzvarām,tomēr vēl joprojam uzskatu,ka kādi astoņi klubi Liepājnieku līmeņa ,Latvijas hokeja attīstībai būtu labāk nekā viens klubs[izlase].
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-08-21 18:40, pirms 16 gadiem
arhivs X rakstīja: neviens blatņiks atceries puis kurā valstī dzīvo! Faktors par vietas izcīnīšanu mūsu valstī sen ir aizmirsts
Nu bet kāda tam nozīme, jo no trenera prasa rezultātus un cik zināms treneris ņem tos kurus grib redzēt savā komandā un ja tas dod rezultātu kā tas ir šinī gadījumā tad piesieties nebūtu par ko, bet tev jau protams šķiet ka kāds liepājnieks ir labāks tikai ar to ka ir liepājnieks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-08-22 08:44, pirms 16 gadiem
Arhīv , acīm redzot Tev ir kāda sāpe . Varbūt Tavs puika NAV ticis kādā izlasē . Un zini, es tevi saprotu un pat neapvainošos par to , ka tu mani nolamā . Dari to , ja paliek vieglāk . Tikai atceries , ka JEBKURŠ treneris , ja vien viņš ir normāls TRENERIS , dažās minūtēs saskata vai dotais hokejists spēj izlasīt spēles zīmējumu, tikt līdzi savam pretspēlētājam , veidot uzbrukumus . Es arī ar skepsi skatījos uz Nazarovu, bet pēc U-18 veiksmīgā starta savas domas par viņu KĀ TRENERI mainīju . Un pirms U-18 2009.pavasarī daudzreiz gribēju uzrakstīt , ka vinš dara ne to un ne tā . Labi ka noturējos neuzrakstījis, man tagad būtu jāsarkst . Pavēro kaut vai VILKOITA pūles iekļūt RD . Augums ir, galva arī kaut cik, bet pagriezties, izslidot-nekā... Paskaties kā pēdējā RD spēlē Zviedrijā Jekimovs spēlēdams 4.maiņā NEKO neiemeta ... daži vāji partneri, vājākie no aizsargiem un nekā . Tāds jau tas hokejs ir , un uz augšu tajā jāvirzas lēni un pacietīgi . Lai Tev veicas ....ARHĪV . Jauku dienu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja