Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Kostapoluss maina komandu

Juris Miņins
Juris Miņins

Nacionālās Hokeja Līgas spēlētājs Toms Kostapoluss, kurš pagājušsezon spēlēja Losandželosas "Kings" vienībā, šodien noslēdza līgumu ar citu NHL komandu - Monreālas "Canadiens".

Kā vēsta Kanādas mēdijs "Quebec RDS", tad uzbrucējs ir noslēdzis $1.8 miljonus vērtu divu gadu līgumu.

28 gadus vecais Kostapoluss, kuru 1999. gada draftā 7. kārtā izvēlējās Pitsburgas "Penguins", 1. jūlijā kļuva par neierobežoto brīvo aģentu un viņa līdzšinējā komanda, Losandželosas "Kings", nebija ieinteresēta pagarināt līgumsaistības.

2006./2007. gada sezonā Kostapoluss, kurš bija Raita Ivanāna maiņas partneris, aizvadīja 76 spēles, kurās nopelnīja 22 (7+15) punktus, bet visā karjerā kopumā Kostapoluss ir piedalījies 231 spēlēs, guva 70 (25+45) punktus un nopelnīja 249 soda minūtes.

Izmantotie resursi:
www.tsn.ca
Foto: AFP
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-07-04 19:33, pirms 17 gadiem
Nu droši vien kkādas grieķu saknes ir. Tāpat kā Čeliosam

     [+] [-]

, 2007-07-04 19:35, pirms 17 gadiem
Izskataas, ka Ivanaanam buus citi mainjas biedri!

     [+] [-]

, 2007-07-04 19:37, pirms 17 gadiem
Izskatās, ka Ivanānam būs par vienu konkurentu mazāk, jo Kostapoluss arī bija spēka uzbrucējs, kurš var ieraut kādam pa ģīmi.

     [+] [-]

, 2007-07-04 19:42, pirms 17 gadiem
Nu jaa, bet Ivanaans jau netikai "kaadam" var ieraut pa gjiimi, vinjam ir savi "smagsvaru" pretinieki!

     [+] [-]

, 2007-07-04 19:48, pirms 17 gadiem
nekaads spiideklis jau nebija

     [+] [-]

, 2007-07-05 11:44, pirms 17 gadiem
Baigi žēl par Tomu,man grūti iedomāties Kings bez Toma Kostapolusa.Kā nebija spīdeklis?!Un kurš tagad varēs būt videjā svara spēka uzbrucējs Kingiem?Diez vai kaut kāds Naģs ies uz rubaku pret Laperier.Ivanana konkurents viņš nebija,bet piemērots maiņas partneris gan.

     [+] [-]

, 2007-07-06 11:18, pirms 17 gadiem
Kā kauslis bija krietni vājāks par Ivanānu.

     [+] [-]

, 2007-07-06 11:35, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis archy0
Kā kauslis bija krietni vājāks par Ivanānu.


Vinji tachu ir dazhaadaas svara kategorijaas!

     [+] [-]

, 2007-07-06 15:32, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis M9

Citāts:

Publicējis archy0
Kā kauslis bija krietni vājāks par Ivanānu.


Vinji tachu ir dazhaadaas svara kategorijaas!


"Pats vainīgs" , ka cita svara kategorija. Galvenais , ka labi veic savu darbu. Tas, pēc manām domām, hokejam ir mīnuss, ka daudz kas ir/bija atkarīgs no masas. Futbolā ,piem., ir daudz 1.60-1.75 spēlētāju, bet hokejā ... tādus gar bortiem, ... un pie elkoņiem.

     [+] [-]

, 2007-07-06 17:15, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis archy0

Citāts:

Publicējis M9

Citāts:

Publicējis archy0
Kā kauslis bija krietni vājāks par Ivanānu.


Vinji tachu ir dazhaadaas svara kategorijaas!


"Pats vainīgs" , ka cita svara kategorija. Galvenais , ka labi veic savu darbu. Tas, pēc manām domām, hokejam ir mīnuss, ka daudz kas ir/bija atkarīgs no masas. Futbolā ,piem., ir daudz 1.60-1.75 spēlētāju, bet hokejā ... tādus gar bortiem, ... un pie elkoņiem.


Nedomaaju, ka tas ir baigais hokeja miinuss, daudz kas ir atkariigs arii no hokejista attieksmes un taa, kaa vinjsh "veido" sevi! Piemeeram, Tajs Domi arii nebija garsh, bet bija ap 96 kg, Martins Sentluiss ir paari par 1,60 m, taapat Teo Flerii bija virs 1,60 m, bet sveera ap 80 kg, un drosmes vinjam netruuka, arii kauties, taapat arii Brieers nav baigi garsh, tachu raksturaa esot diezgan nepiekaapiigs! Protams, ideaali ir, ja ir liels, garsh, smags un ar "labu" galvu! Tad arii taads "mazais" neko vinjam nepadariis un neapmaaniis!
Par futbolu runaajot, tur ir dazhaadi speeleetaaji, piemeeram, arii gari, lieli aizsargi, un tad mazajam uzbruceejam ir gruuti, protams ir arii lielaaka auguma, aatri, tehniski speeleetaaji, kaa jau teicu ir dazhaadi speeleetaaji!
P.S.Ar to, ko teicu par hokji, nedomaaju, ka Kostopoluss ir mazs vai iiss, vienkaarshi pats to teemu aizsaaki! Un vispaar, Ivanaans, man shkjiet, ir otrs smagaakais hokejists NHL, taapeec nedomaaju, ka visi buutu ar vinju sjaasaliidzina! Protams, taa ir Ivanaana priekshrociiba, ko vinjsh arii veiksmiigi izmanto, turklaat vinjsh prieksh sava auguma ir arii pietiekami aatrs!

     [+] [-]

, 2007-07-06 21:17, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis M9

Citāts:

Publicējis archy0

Citāts:

Publicējis M9

Citāts:

Publicējis archy0
Kā kauslis bija krietni vājāks par Ivanānu.


Vinji tachu ir dazhaadaas svara kategorijaas!


"Pats vainīgs" , ka cita svara kategorija. Galvenais , ka labi veic savu darbu. Tas, pēc manām domām, hokejam ir mīnuss, ka daudz kas ir/bija atkarīgs no masas. Futbolā ,piem., ir daudz 1.60-1.75 spēlētāju, bet hokejā ... tādus gar bortiem, ... un pie elkoņiem.


Nedomaaju, ka tas ir baigais hokeja miinuss, daudz kas ir atkariigs arii no hokejista attieksmes un taa, kaa vinjsh "veido" sevi! Piemeeram, Tajs Domi arii nebija garsh, bet bija ap 96 kg, Martins Sentluiss ir paari par 1,60 m, taapat Teo Flerii bija virs 1,60 m, bet sveera ap 80 kg, un drosmes vinjam netruuka, arii kauties, taapat arii Brieers nav baigi garsh, tachu raksturaa esot diezgan nepiekaapiigs! Protams, ideaali ir, ja ir liels, garsh, smags un ar "labu" galvu! Tad arii taads "mazais" diezvai kaut ko padariis vai apmaaniis!
Par futbolu runaajot, tur ir dazhaadi speeleetaaji, piemeeram, arii gari, lieli aizsargi, un tad mazajam uzbruceejam ir gruuti, protams ir arii lielaaka auguma, aatri, tehniski speeleetaaji, kaa jau teicu ir dazhaadi speeleetaaji!
P.S.Ar to, ko teicu par hokji, nedomaaju, ka Kostopoluss ir mazs vai iiss, vienkaarshi pats to teemu aizsaaki! Un vispaar, Ivanaans, man shkjiet, ir otrs smagaakais hokejists NHL, taapeec nedomaaju, ka visi buutu ar vinju sjaasaliidzina! Protams, taa ir Ivanaana priekshrociiba, ko vinjsh arii veiksmiigi izmanto, turklaat vinjsh prieksh sava auguma ir arii pietiekami aatrs!



Protams, Tev taisnība. Ir jau visādi Flerī, Burē, Ignatoviči. Bet cik tādu ir? Tomēr hokejā lieli parametri ir pluss.
Futbolā arī ir visādi Koleri, Stāmi un Katasonovi, bet tur 1.50-1.70m ir iespējas izsisties tāpat kā 1.80-1.90m.

     [+] [-]

, 2007-07-06 22:15, pirms 17 gadiem
oxa, vakar 11:44
Baigi žēl par Tomu,man grūti iedomāties Kings bez Toma Kostapolusa.Kā nebija spīdeklis?!Un kurš tagad varēs būt videjā svara spēka uzbrucējs Kingiem?Diez vai kaut kāds Naģs ies uz rubaku pret Laperier.Ivanana konkurents viņš nebija,bet piemērots maiņas partneris gan.
----------
vai tad hokejaa ir taa kaa boksaa- kad kaujas stroga savas kategorijas viiri?nezinaaju....man visu laiku likaas, ka ja grib kauties, tad kaujas pofig kaadi. tas pats tootoo lien kauties ar smagsvariem(parast gan noraujas). reaali ja saaks pretinieks taisiit kakas un uzprasiities, tad taads ivanaans neies skatiities kaadas kategorijas vins ir- vienkaarshi ies sisties un viss

     [+] [-]

, 2007-07-06 22:22, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis hamleta_teeva_reegs
oxa, vakar 11:44
Baigi žēl par Tomu,man grūti iedomāties Kings bez Toma Kostapolusa.Kā nebija spīdeklis?!Un kurš tagad varēs būt videjā svara spēka uzbrucējs Kingiem?Diez vai kaut kāds Naģs ies uz rubaku pret Laperier.Ivanana konkurents viņš nebija,bet piemērots maiņas partneris gan.
----------
vai tad hokejaa ir taa kaa boksaa- kad kaujas stroga savas kategorijas viiri?nezinaaju....man visu laiku likaas, ka ja grib kauties, tad kaujas pofig kaadi. tas pats tootoo lien kauties ar smagsvariem(parast gan noraujas). reaali ja saaks pretinieks taisiit kakas un uzprasiities, tad taads ivanaans neies skatiities kaadas kategorijas vins ir- vienkaarshi ies sisties un viss


Nu mazliet jau tomeer iedala gan... Labi, tu jau vari kauties arii, ja jums ir 40 kg starpiiba, bet nu, ja tavas komandas diviizijaa ir Kings ar "smagsvaru" Ivanaanu, tad komanda tomeer censhas pamekleet kaadu smagaaku veci, lai ir vismaz ko pretii likt! Protams, ka var kauties, ar ko grib, ja tik var sarunaat, bet mazliet tos svarus jau skataas gan liidzjuteeji, gan pashas komandas!

     [+] [-]

, 2007-07-06 22:24, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis archy0

Citāts:

Publicējis M9

Citāts:

Publicējis archy0

Citāts:

Publicējis M9

Citāts:

Publicējis archy0
Kā kauslis bija krietni vājāks par Ivanānu.


Vinji tachu ir dazhaadaas svara kategorijaas!


"Pats vainīgs" , ka cita svara kategorija. Galvenais , ka labi veic savu darbu. Tas, pēc manām domām, hokejam ir mīnuss, ka daudz kas ir/bija atkarīgs no masas. Futbolā ,piem., ir daudz 1.60-1.75 spēlētāju, bet hokejā ... tādus gar bortiem, ... un pie elkoņiem.


Nedomaaju, ka tas ir baigais hokeja miinuss, daudz kas ir atkariigs arii no hokejista attieksmes un taa, kaa vinjsh "veido" sevi! Piemeeram, Tajs Domi arii nebija garsh, bet bija ap 96 kg, Martins Sentluiss ir paari par 1,60 m, taapat Teo Flerii bija virs 1,60 m, bet sveera ap 80 kg, un drosmes vinjam netruuka, arii kauties, taapat arii Brieers nav baigi garsh, tachu raksturaa esot diezgan nepiekaapiigs! Protams, ideaali ir, ja ir liels, garsh, smags un ar "labu" galvu! Tad arii taads "mazais" diezvai kaut ko padariis vai apmaaniis!
Par futbolu runaajot, tur ir dazhaadi speeleetaaji, piemeeram, arii gari, lieli aizsargi, un tad mazajam uzbruceejam ir gruuti, protams ir arii lielaaka auguma, aatri, tehniski speeleetaaji, kaa jau teicu ir dazhaadi speeleetaaji!
P.S.Ar to, ko teicu par hokji, nedomaaju, ka Kostopoluss ir mazs vai iiss, vienkaarshi pats to teemu aizsaaki! Un vispaar, Ivanaans, man shkjiet, ir otrs smagaakais hokejists NHL, taapeec nedomaaju, ka visi buutu ar vinju sjaasaliidzina! Protams, taa ir Ivanaana priekshrociiba, ko vinjsh arii veiksmiigi izmanto, turklaat vinjsh prieksh sava auguma ir arii pietiekami aatrs!



Protams, Tev taisnība. Ir jau visādi Flerī, Burē, Ignatoviči. Bet cik tādu ir? Tomēr hokejā lieli parametri ir pluss.
Futbolā arī ir visādi Koleri, Stāmi un Katasonovi, bet tur 1.50-1.70m ir iespējas izsisties tāpat kā 1.80-1.90m.


Protams, lieli parametri ir pluss! Arii tagad ziemeljamerikas liigaas (un netikai ziemeljamerikas liigaas) ljoti skataas uz parametriem, un ir dzirdeets, ka speciaali meklee un uzsvars tiek likts uz speeleetaajiem, kam ir lielaaki fiziskie parametri! Un tas ir tikai normaali...

     [+] [-]

, 2007-07-07 16:15, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis hamleta_teeva_reegs

----------
vai tad hokejaa ir taa kaa boksaa- kad kaujas stroga savas kategorijas viiri?nezinaaju....man visu laiku likaas, ka ja grib kauties, tad kaujas pofig kaadi. tas pats tootoo lien kauties ar smagsvariem(parast gan noraujas). reaali ja saaks pretinieks taisiit kakas un uzprasiities, tad taads ivanaans neies skatiities kaadas kategorijas vins ir- vienkaarshi ies sisties un viss


ir, ir, parsvaraa gadijumu - varu Tev pateikt jaunumu - ka pamataa komandaas komplektee dazhadu svaru speka uzbrucejus - Laraks ar grattonu,Peters ar, ja nemaldos Neilu, Avalanchiem nebija smagsvaru, taapec kaavaas Laperrier , bet pamataa ar vidussvariem - kaa Hordichuk, Cote, u.tml., Bet tie ir iznjemumi , ja arii gadaas - ivanans ar Grattonu vai Parros ar hordichuku, bet pamataa vinji ciinaas savaa starpaa, nevis centisies uzmest Boogardu vai Ivananu

     [+] [-]

, 2007-07-07 18:48, pirms 17 gadiem
Skatos šī ziņa ielikta 4.jūlijā, un tieši šajā dienā unikālas apstākļu sakritības rezultātā, man izdevās parunāt ar Raiti. Par visu ko- par Spruktu, par Kraufordu, par Kings vārtusargiem, par Latvijas vārtusargiem, par Kopitaru, un par daudz ko citu, arī par vidējā svara kaušļiem- Tatū u.c., bet tobrīd mēs vēl nezinājām, ka Kostopulus vairs nebūs Kingos. Vispār 3 galvenās manas atziņas pēc tikšanās ar Ivanānu-
1. Baigi sakarīgais džeks. (ne miņas no iedomības)
2. Nemaz tik iespādīgs viņš neizskatās. Biju iedomājies, ka viņš būs ''lielāks''. (kaut gan, kad sēdējām blakus, novērtēju, ka kauties ar viņu jau nu točna negribētu)
3. Viņa balss galīgi neatbilst viņa rumpim (ar Larāka pat salīdzināt nevar).

     [+] [-]

, 2007-07-07 21:41, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis b2
Skatos šī ziņa ielikta 4.jūlijā, un tieši šajā dienā unikālas apstākļu sakritības rezultātā, man izdevās parunāt ar Raiti. Par visu ko- par Spruktu, par Kraufordu, par Kings vārtusargiem, par Latvijas vārtusargiem, par Kopitaru, un par daudz ko citu, arī par vidējā svara kaušļiem- Tatū u.c., bet tobrīd mēs vēl nezinājām, ka Kostopulus vairs nebūs Kingos. Vispār 3 galvenās manas atziņas pēc tikšanās ar Ivanānu-
1. Baigi sakarīgais džeks. (ne miņas no iedomības)
2. Nemaz tik iespādīgs viņš neizskatās. Biju iedomājies, ka viņš būs ''lielāks''. (kaut gan, kad sēdējām blakus, novērtēju, ka kauties ar viņu jau nu točna negribētu)
3. Viņa balss galīgi neatbilst viņa rumpim (ar Larāka pat salīdzināt nevar).


Eu, nu, bet ja jau tev bijusi taada iespeeja, tad vareetu jau arii pastaastiit vinja domas, citaadi tev 3 galvenaas atzinjas par aareejo izskatu un balsi!

     [+] [-]

, 2007-07-07 22:30, pirms 17 gadiem
ko viņš tev pastāstīja?

     [+] [-]

, 2007-07-07 22:44, pirms 17 gadiem
Labprāt dzirdētu ko vairāk par viņa balss tembru!

     [+] [-]

, 2007-07-07 23:17, pirms 17 gadiem
Kā viņš kājas bija salicis, kad runājās?

     [+] [-]

, 2007-07-07 23:31, pirms 17 gadiem
Šodienas Latvijas Avīzē intervija ar Ivanānu pirms atgriešanās Amerikā.

     [+] [-]

, 2007-07-07 23:44, pirms 17 gadiem
Ivanāna rekords spiešanā no krūtīm esot 180 kg,Latvijā atpūties,ēd mātes gatavotas kotletes,karbonādes un zupas,un iespējams sver patreiz pat virs 119,bijuši pirms gada 2 piedāvajumi-no Čikāgas un L.A.,pats būtu gribējis Čikāgā,kur māja,bet aģents tomēr ieteicis ka labāk uz Kings.

     [+] [-]

, 2007-07-08 00:09, pirms 17 gadiem
Jā, bieži negadās, ka lidmašīnā tev blakus apsēžas Ivanāns... Par Spruktu- viņš teica, ka vajadzētu viņam vēl vienu gadu pamalties pa Ameriku, un tad skatīties, kas ir kas. Par to, ka daudz kas atkarīgs no trenera- viņš nevar sūdzēties, jo Kraufords viņam uzticās, bet Tverdovskis tiekot pamatīgi marinēts, bez īpašām iespējām sevi parādīt, un Kraufords ģērbtuvēs bļaujot ne pa jokam. Par to liktenīgo spēli decembrī pret Predators, kur Kings zaudēja 0-7, vai 1-7, un pēc kuras Kovanu ielika vaiveros, bet viņš no tā laika bija pamatsastāvā. Smags zāģis un vēl Tatū un co nēsājas pa laukumu un līmē karalīšus bortos, ka pat vārtusargam neizturēja nervi. Un vispār Tatū pretinieku bortā līmējot ar kārtīgu palēcienu, bet tiesneši ir diezgan toleranti pret viņu. Par Kings vārtusargiem- bez komentāriem.

     [+] [-]

, 2007-07-08 01:24, pirms 17 gadiem
Tverdovskim ļoti neveiksmīga šī sezona. Varētu teikt tāda pati kā Ozo. Un vēl pie tam ņemot vērā, ka šamējais (ie) iepriekšējās sezonās vākuši >50 punktus, tādi 0+4 vai 0+3 ļoti smagi izskatās.

     [+] [-]

, 2007-07-08 01:57, pirms 17 gadiem
Par Tverdovska neiepatikšanos trenerim arī intervijā

     [+] [-]

, 2007-07-08 02:04, pirms 17 gadiem
Principā jau laikam Kovanam bija paredzēta tā loma,ko praksē pildija Kostapolus-nomierināt visādus Tootoo,bet.

     [+] [-]

, 2007-07-08 10:28, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis oxa
Principā jau laikam Kovanam bija paredzēta tā loma,ko praksē pildija Kostapolus-nomierināt visādus Tootoo,bet.


... bet Vankūverā viņš ir iedzīvojies pat necerēti labi.

     [+] [-]

, 2007-07-08 15:02, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis b2
Jā, bieži negadās, ka lidmašīnā tev blakus apsēžas Ivanāns... Par Spruktu- viņš teica, ka vajadzētu viņam vēl vienu gadu pamalties pa Ameriku, un tad skatīties, kas ir kas. Par to, ka daudz kas atkarīgs no trenera- viņš nevar sūdzēties, jo Kraufords viņam uzticās, bet Tverdovskis tiekot pamatīgi marinēts, bez īpašām iespējām sevi parādīt, un Kraufords ģērbtuvēs bļaujot ne pa jokam. Par to liktenīgo spēli decembrī pret Predators, kur Kings zaudēja 0-7, vai 1-7, un pēc kuras Kovanu ielika vaiveros, bet viņš no tā laika bija pamatsastāvā. Smags zāģis un vēl Tatū un co nēsājas pa laukumu un līmē karalīšus bortos, ka pat vārtusargam neizturēja nervi. Un vispār Tatū pretinieku bortā līmējot ar kārtīgu palēcienu, bet tiesneši ir diezgan toleranti pret viņu. Par Kings vārtusargiem- bez komentāriem.


Jaa, tev baigi veicas! Nu tas jau bija interesanti, paldies, ka pastaastiiji, ja veel, kas interesants, tad papildini!

     [+] [-]

, 2007-07-09 10:23, pirms 17 gadiem
Njaa... izskatās, ka b2 ir riktīgi nospīdējis. Ja es trāpītos blakus Ivanānam, tad man šķiet mani apklusināt nebūtu iespējams

Kas attiecas uz Kostapulusu, tad Canadiens ir izdarījuši labu iazvēli. Viņš ir spēlētājs, kurš vienmēr aizstavēs savus komandas biedrus, ja arī vajadzēs saķerties ar kādu smagsvaru. Riktīgs enerģisks spēlētājs, kurš šad un tad var ielikt kādu banku ar.

     [+] [-]

, 2007-07-09 10:57, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis Thrasher
Njaa... izskatās, ka b2 ir riktīgi nospīdējis. Ja es trāpītos blakus Ivanānam, tad man šķiet mani apklusināt nebūtu iespējams

Kas attiecas uz Kostapulusu, tad Canadiens ir izdarījuši labu iazvēli. Viņš ir spēlētājs, kurš vienmēr aizstavēs savus komandas biedrus, ja arī vajadzēs saķerties ar kādu smagsvaru. Riktīgs enerģisks spēlētājs, kurš šad un tad var ielikt kādu banku ar.


Mani arii laikam nevareetu apklusinaat... Jautaajumi man laikam buutu baigi daudz, bet celjsh buutu interesantaaks, turklaat Raitis arii laikam taads atsauciigs...

     [+] [-]

, 2007-07-09 12:00, pirms 17 gadiem
Nu tad dažiem te ir noveicies
Jāpiekrīt vien ir ka Raitis tiešām ir "normāls čalis", par ko pārliecinājos kad caur draugiem.lv "intervēju" viņu.

Kas attiecas uz Tūtu, tad man liekas, ka viņš tā turpinās līdz nebūs tā pamatīgāk norāvies no kāda smagsvara...pagaidām viņam viss tiek piedots...

     [+] [-]

, 2007-07-09 12:56, pirms 17 gadiem
Es jau tāds pieklājīgs, neklupu viņam virsū. Pļāpāt sākām tikai kaut kur pusceļā (diemžēl lidmašīna no Rīgas uz Stokholmu lido tikai stundu), tad kad Dārsija bija aizmigusi un Raitis sāka garlaikoties, uzjautāju viņam- vai tad ceļojat jau atpakaļ uz štatiem, un tad kad šis neatbildēja ar vienkāršu jā, bet gan- ka mēnesi nodzīvojis pa Latviju utt. un vēl pajautāja, ko es ar savu ģimeni darīšu Stokholmā, tad panesās... Un ne jau es viņu intervēju, bet mēs sarunājāmies (mana sieva pēc tam teica, ka likās, ka mēs esam veci paziņas). Varēja just, ka viņš ir atpūšoties atgājis no hokeja, jo jautāja man gan par Spruktam piedāvāto līgumu, gan par Ozoliņu, gan par Naumovu u.c Latvijas vārtusargiem. Prasīja, vai no Raituma nevarētu iznākt lietaskoks. Runājot par Latvijas čempionātu, uzprasīju vai viņš redzēja pērnās finālspēles bezpriģelu, viņš tikai nosmējās- jā, jā esot redzējis gan. Arī par esportu nosmējās, ka kaut ko šad tad palasot. Runājām par Bertuci (kā nekā Anaheima- Kings top pretinieks), par Parosu, kā kopā trenējušies, tad viņu izkonkurējis, bet beigās Paross dabūjis pacelt vāzi. Vēl par Drūriju, un Ņujorkas čehiem, varbūt vēl šo to. Vispār man liekas, ka Raitis bija pārsteigts, ka kaut kāds blakussēdētājs tik daudz zin par NHL un AHL (sākumā viņš stāstīja, ka Kingos ir tāds hokejists Tverdovskis... saku zinu, zinu...), bet es biju pārsteigts, ka viņš ir tik sakarīgs un atsaucīgs džeks. Katrā ziņā man tas bija liels notikums.

     [+] [-]

, 2007-07-09 13:02, pirms 17 gadiem
Tev neapšaubāmi ir riktīgi noveicies.
Un pierādās vēl viena lieta, ka komandas ''policisti'' bieži vien ārpus laukuma ir vieni no sakarīgākajiem večiem

     [+] [-]

, 2007-07-09 13:12, pirms 17 gadiem
Prieks, ka b2 atstaajis labu iespaidu Raitim par Latvijas liidzjuteejiem, kas arii kaut ko zin par NHL! b2 tieshaam baigaa veiksme!
-->Thrasher
Tieshi taa, taa lieta jau vairaakkaart pieraadiijusies, jo nav nemaz tik maz sakariigu NHL policistu! Un par Ivanaanu jau dzirdeets, ka dziivee neesot no taadiem [cenzēts] kashkja mekleetaajiem!