Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Koziols atkāpjas

Uzņēmējs Viesturs Koziols nolēmis atkāpties no hokeja kluba "Rīga 2000" prezidenta amata. Iesniegumu par savu aiziešanu no kluba vadītāja amata viņš ceturtdien iesniegs biedrībai "Rīga 2000".

Kā savu aiziešanas iemeslu Koziols min Latvijas Hokeja federācijas (LHF) un tās prezidenta Kirova Lipmana bezdarbību un "cinisku ņirgāšanos par hokeju". Uzņēmējs uzsver, ka "Rīga 2000" komanda sasniegusi labus rezultātus un augstu līmeni, taču viņam nav pieņemama federācijas attieksme pret pieckārtējiem Latvijas čempioniem.

"Mēs neesam saņēmuši nekādus cieņas apliecinājumus par to, kas ir izdarīts. Mēs esam sodīti tad, kad taupot spēlētājus, negribējām viņus laist uz izlases spēlēm, čempionāta grafiks visus pēdējos gadus bijis tāds, lai valsts labākajai komandai būtu pēc iespējas grūtāk. Kad spēlējām Baltkrievijā, federācija atklāti bija pret mūsu startu divos čempionātos. Arī tagad man ir informācija, ka federācijas vadība ir darījusi visu iespējamo, lai "Rīga 2000" nespēlētu Krievijas čempionātā – par kādu atbalstu šeit var būt runa?" retoriski vaicā uzņēmējs

Pēc Koziola domām LHF valsts hokeja saimniecībā pēdējos gadus nav darījusi gandrīz pilnīgi neko. Turklāt pēdējā federācijas kongresā neesot bijusi atskaite par to, kādā veidā tikusi izlietota Rīgā notikušā pasaules hokeja čempionātā iegūtā nauda.

"Manī pārdomas rada tas, kas notiek hokeja saimniecībā - patiesībā pēdējos četrus līdz piecus gadus tur netiek darīts nekas. Nav pat pazīmju, ka federācija domātu par jauno treneru audzināšanu, arī ar tiesnešiem ir tas pats, ko arī pierāda konflikts, kas pagājušajā gadā bija starp federāciju un tiesnešiem. Arī ar hallēm nekādas sadarbības nav. Tās attīstās tikai ar pašvaldību atbalstu. Par sporta skolu inventāru nemaz nerunājot," atzina uzņēmējs.

"Valstis čempionātus rīko tikai tādēļ, lai iegūtu naudu hokeja attīstībai. Trīs līdz četrus gadus pēc čempionāta par šiem līdzekļiem tiek uzturētas federācijas un nauda aiziet hokeja attīstībai. Protams, cepuri nost Lipmana priekšā, ka viņš čempionātu Rīgā vispār dabūja, bet kur ir tā nauda, kāpēc tā netiek hokejam?" jautā uzņēmējs.

Koziols ir pārliecināts, ka tuvākajos piecos līdz sešos gados Latvijas hokeja izlasi gaida izkrišana no elites grupas, jo valstī nav nevienas komandas, kas spēlētu ārvalstu čempionātos.

Izmantotie resursi:
www.atverts.lv
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-06-14 10:17, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis Skudrinieks

Citāts:

Publicējis Stealth
Skudrinieks: tu nu tiešām esi ar skudras izmēra smadzenēm. Kāvar būt prioritāte izlase, ja hokejistam ir darba līgums ar klubu? Tad tu gribi teikt, ka, ja Aizermens pasauks Nīdermaijeru un Žigēru playoffu laikā (da vatever kad), jo Kanādas izlasei kautkur Eiropā jāuzgrabina draudzības mačs ar Latviešiem, tad Anaiheimai viņi ir jāatbrīvo???
Domā ar savām mazajām smadzenēm pirms kautko raksti.



Sorry, varbūt esmu ar sliktākām smadzenēm kā Tu, bet neredzu iemeslu, kāpēc LV kluba attiecībās pret LV izlasi, prioritāte būtu klubam?
Mums to hokejistu nav tik daudz, lai mēs vēl varētu atļauties čammāties ar atsevišķa LV kluba ambīcijām, ja tājā laikā spēlētājs grib un var palīdzēt izlasei.
Nav runa par draudzības spēlēm ar Ķīnu, bet konkrēti par turnīriem, kas ir svarīgi un būtiski, lai izlase iespēlētos priekš pasaules čempionāta.



Tas tev tā liekas kā fanam, bet reāli viss ir pavisam citādāk!
Spēlētājam ar komandu ir līgums un par to viņš saņem naudu, tāpēc komandai, kā jebkuram citam darba devējam ir tiesības pieprasīt, lai spēlētājs visas sezonas gaitā atrodas kluba rīcībā. (Protams, ja nav nekādu starptautiskās federācijas ierobežojumu, kā futbolā).
Savādāk sanāk, ka komanda uztur spēlētāju, kurš pus seonu nemaz nespēlē komandā...

     [+] [-]

, 2007-06-14 10:18, pirms 17 gadiem
Principā ne visam, bet lielākajai daļai, ko Koziols saka, es pilnīgi piekrītu!

     [+] [-]

, 2007-06-14 10:18, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis rusher
ko tas Kozjols tur dirš, Lipmans nav dieva dāvana un nekad arī nebūs, bet tāpat nebūs arī Kozjols. Un arguments par to, ka ''mums vajag Krieviju, jo mūsējie izkritīs no A grupas, ja spēlēs tikai savā čempī un necels līmeni''- nu ziniet Slovēņi spēlē ne tajā spēcīgākajā līgā, dāņi, norvēģi, bet viņi tomēr tajā A grupā ir. Fakts, ka Kozjolam un skatītājiem vajag Krievijas Augstāko līgu nenozīmē to, ka LV hokejam tā ir vajadzīga. Kazahi tur spēlē ar 2 komandām un spēlē arī pasaules B grupas čempī. Jāsakārto savs čempis, jauniešu sistēma un tad var domāt par to kā ielīst spēcīgās līgās, nevis izvirzīt par LV hokeja prioritāti komandu Krievijas Augstākajā līgā.




Par pirmo teikumu piekrītu par visiem 100%

     [+] [-]

, 2007-06-14 10:20, pirms 17 gadiem
nja, beediigi.

     [+] [-]

, 2007-06-14 10:21, pirms 17 gadiem
Nav dūmu bez uguns, ja nu vienīgi McGaivers to māk, bet te viņa nav. Var redzēt Koziolam ir riktīgi sakrājies un nu bija pienācis laiks izkratīt visu. Un sava taisnība viņa teiktajam ir, gan par Lipmanu un federācijas darbu kopumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-06-14 10:22, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis rusher

Citāts:

Publicējis TheGoat

Citāts:

Publicējis rusher
ko tas Kozjols tur dirš, Lipmans nav dieva dāvana un nekad arī nebūs, bet tāpat nebūs arī Kozjols. Un arguments par to, ka ''mums vajag Krieviju, jo mūsējie izkritīs no A grupas, ja spēlēs tikai savā čempī un necels līmeni''- nu ziniet Slovēņi spēlē ne tajā spēcīgākajā līgā, dāņi, norvēģi, bet viņi tomēr tajā A grupā ir. Fakts, ka Kozjolam un skatītājiem vajag Krievijas Augstāko līgu nenozīmē to, ka LV hokejam tā ir vajadzīga. Kazahi tur spēlē ar 2 komandām un spēlē arī pasaules B grupas čempī. Jāsakārto savs čempis, jauniešu sistēma un tad var domāt par to kā ielīst spēcīgās līgās, nevis izvirzīt par LV hokeja prioritāti komandu Krievijas Augstākajā līgā.



piekrītu tev.
Kazahiem šogad būs pat 3 komandas augstākajā līgā,bet tik un tā hokeja līmenis izlasei ir zems.
nu nebūs tā ka tagad uztaisot vienu superklubu(ja to par tādu varētu nosaukt) atrisināsies visas latvijas hokeja problēmas.
jāsāk ar to ka jāpadomā lai 18-20 gadīgam hokejistam nav jāiet stroikā strādāt,nevis par to lai mūsu veterāniem būtu kāds klubs kur paspēlēt pēdejās sezonas.
otrkārt vajag vienkeiz sakārtot un izveidot par stabilu vietejo čempionātu,nevis skriet kur uzsvilpj.



Problēma ar Augstākās līgas klubu ir tā, ka tajā parādīsies liels skaits leģionāru, jo nu neticu, ka mūsu labākie spēlētāji pārcelsies uz KAL, kā arī labākie jaunie spēlētāji to nedarīs, jo viņi jau ir aiz dīķa. Paliks tikai Pantiki un Čudinovi un jaunajiem tur izsisties būs vēl lielākas problēmas. Un to 18-20 gadīgo hokejistu, protams, tur neņems, jo līmenis šim džekam būs par švaku. Paņems labāk kādu 35 gadīgu Šabatorlajevu no Irkutskas. Neņems (pareizāk sakot šis džeks arī pats uz turieni neies) arī LAČ, jo kārtējo reizi labākās komandas nozudīs Austrumu virzienā un palikušās kļūs par tādām amatieru komandām kur paslidot (kā piem. Vilki, Zemgale bija kādreiz) brīvajā laikā, un jaunie spēlētāji dosies uz stroiku, kur naudu vismaz normālu maksā. Es arī piekrītu tam, ka Koziols tad varēja uzņemties organizēt LAČ, grūst naudu tur, celt čempionāta prestižu. Bet nē.... tur ķēpājoties var gūt tikpat lielu atzinību līdzjutēju vidū kā esot par Veselības vai Labklājības ministu valdībā. Labāk kūrēt Latvijas top klubu un vest to tālēs zilajās, jo tad tu esi pozitīvais tēls un var [cenzēts] uz Lipmanu visu laiku (kaut gan kā jau teicu, Lipmans arī nepavisam nav dieva dāvana), ka nav kārtībā hokeja saimniecība.



Nu, bet ar mūsu pašreizējām iespējām saglabāt hokeju normālā līmenī var tikai uztaisot superklubu un iet spēlēt kkur kur ir normāls līmenis, jo vietējais čempionās nenodrošina ne publicitāti, ne, līdz ar to, sponsoru naudu un kam rezultātā seko tas kas ir...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-06-14 10:25, pirms 17 gadiem
Kad Kirovs klubam, par vinju darbinieku izmantoshanu un speeleetaajam par pakalpojumu sniegshanu, kaut reizi ne pasaules chempionaata laikaa samaksaas, tad jau var saakt runaat par jebkaadaam kluba vai speeleetaaja ambiicijaam! Jo arii speeleetaaaji ir cilveeki un vinjiem hokejs ir darbs, un tajaa vecumaa jau prieka peec shaubos, ka kaads sitaas gar bortiem.

     [+] [-]

, 2007-06-14 10:25, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis gairo


Nu, bet ar mūsu pašreizējām iespējām saglabāt hokeju normālā līmenī var tikai uztaisot superklubu un iet spēlēt kkur kur ir normāls līmenis, jo vietējais čempionās nenodrošina ne publicitāti, ne, līdz ar to, sponsoru naudu un kam rezultātā seko tas kas ir...



Bet kamēr būs tas superklubs - tikmēr nebūs vietējam čempim ne publicitātes nekā cita

     [+] [-]

, 2007-06-14 10:26, pirms 17 gadiem
Ar taadiem tekstiem vinjsh beidza finanseet Riga2000 no savas kabatas... Bet tagad vinjsh aiziet pavisam no taas sisteemas...

Palasot dazhus "objektiivos" komentaarus... liekas... labaak nu pakluseejushi... es nezinu, nekomenteeju... nevis nokakaaju vienu vai otru pusi...

     [+] [-]

, 2007-06-14 10:26, pirms 17 gadiem
Nuy šis tas ir patiesss, bet šo to pašam Koziolam vajag paskatīties sevī.
Ja viņš domā, ka vietējais čempionāts viņam nav svarīgs, tad kāds no viņa komandas būs labums Latvijas hokejam? Jo ar Krievijas vienībām komandā spēlētu izlases veči un leģionāri un tur jaunios neiemēģinātu...

     [+] [-]

, 2007-06-14 10:27, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis huy

Citāts:

Publicējis gairo


Nu, bet ar mūsu pašreizējām iespējām saglabāt hokeju normālā līmenī var tikai uztaisot superklubu un iet spēlēt kkur kur ir normāls līmenis, jo vietējais čempionās nenodrošina ne publicitāti, ne, līdz ar to, sponsoru naudu un kam rezultātā seko tas kas ir...



Bet kamēr būs tas superklubs - tikmēr nebūs vietējam čempim ne publicitātes nekā cita



Bet tad jau arī nebūs tas tik aktuāli...
Būs viena komanda, kurā spēlē labākie, kamēr pa to laiku varēs sakārtot gan jauniešu/bērnu hokeju, gan vietējo čempionātu krietni nesāpīgāk...

     [+] [-]

, 2007-06-14 10:30, pirms 17 gadiem
eev nu kaads superklubs - vinji tach tikai krievijas otrajaa liigaa speelees taa jau nav superliiga! iedomajieties kaaads var buut izlasei liimenis , ja krievijas izlasee speelees NHL un superliigas spiileri un latvijas - augstaakaas liigas spiileri! es neredzu ka tur vaar Tik ljoti pacelt liimeni! ja jau nizivijs, pujac un citi speleejot superliigaaa izstaas peec nevisai, tad kas buus tur

     [+] [-]

, 2007-06-14 10:30, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis Skudrinieks

Citāts:

Publicējis gairo
Tas tev tā liekas kā fanam, bet reāli viss ir pavisam citādāk!
Spēlētājam ar komandu ir līgums un par to viņš saņem naudu, tāpēc komandai, kā jebkuram citam darba devējam ir tiesības pieprasīt, lai spēlētājs visas sezonas gaitā atrodas kluba rīcībā. (Protams, ja nav nekādu starptautiskās federācijas ierobežojumu, kā futbolā).
Savādāk sanāk, ka komanda uztur spēlētāju, kurš pus sezonu nemaz nespēlē komandā...



Nu īstenībā ar tādu attieksmi mums nespīd vairs tikšana uz Olimpiskajām spēlēm, jo kā zināms, kvalifikācijas turnīri tur notiek janvārī/februārī, kad jau tā mūsējie no ārzemju klubiem nav pieejami. Ja vēl pašu klubs šādi izdarās, tad nevar sagaidīt, lai izlase vispār kvalificētos uz OS.
Ar abām rokām balsoju PAR, ja Koziols nelaiž Slovākijas, Slovēnijas vai Itālijas izlases hokejistus uz viņu izlasēm, ja tādi spēlē viņa klubā! Bet savai izlasei likt palkas riteņos vienkārši ir nekorekti.



Nekorekts ir tavs komentārs, jo tā tas ir bijis visu laiku un visos sporta veidos...
Tik pat labi tu varētu tagad būt sašutis par to, ka NHL nelaiž hokejistus uz PČ...
Pie mums ir tāds pats "bizness" kā tur tikai mazākos apmēros...

     [+] [-]

, 2007-06-14 10:30, pirms 17 gadiem
Kas Kirovu vispar var atlaist?

     [+] [-]

, 2007-06-14 10:31, pirms 17 gadiem
iistenibaa taa jau gan jau ka arii ir, domaaju ka vinjsh zin ko runaa.. un izskataas ka shim bija normali sakraajies uz sirds ko teikt.

     [+] [-]

, 2007-06-14 10:35, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis tomelis21
eev nu kaads superklubs - vinji tach tikai krievijas otrajaa liigaa speelees taa jau nav superliiga! iedomajieties kaaads var buut izlasei liimenis , ja krievijas izlasee speelees NHL un superliigas spiileri un latvijas - augstaakaas liigas spiileri! es neredzu ka tur vaar Tik ljoti pacelt liimeni! ja jau nizivijs, pujac un citi speleejot superliigaaa izstaas peec nevisai, tad kas buus tur



Superklubs pēc Latvijas līmeņa mērauklas... pie tam ar iespēju spēlēt Superlīgā...

Ņiživijs šogad spēlēja Augstākajā līgā un izlasē neko nerādīja jo viņam sezona beidzās tikaim īsi pirms PČ.

A Pujacs arī RSL sezonas gaitā neko nerādīja un "Himik" spēlēja tikai tāpēc, ka Vorobjovs viņu tur turēja... (Tici man, jo es "Himik" spēles pa sezonu noskatījos pietiekoši lielā daudzumā...)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-06-14 10:38, pirms 17 gadiem
Kirovam tas ir izdevies. Viņš ir vēl vienu soli tuvāk pilnīgai LAtvijas hokeja sagraušana.

     [+] [-]

, 2007-06-14 10:40, pirms 17 gadiem
Publicējis tomelis21
eev nu kaads superklubs - vinji tach tikai krievijas otrajaa liigaa speelees taa jau nav superliiga! iedomajieties kaaads var buut izlasei liimenis , ja krievijas izlasee speelees NHL un superliigas spiileri un latvijas - augstaakaas liigas spiileri! es neredzu ka tur vaar Tik ljoti pacelt liimeni! ja jau nizivijs, pujac un citi speleejot superliigaaa izstaas peec nevisai, tad kas buus tur


Superklubs pēc Latvijas līmeņa mērauklas... pie tam ar iespēju spēlēt Superlīgā...

Ņiživijs šogad spēlēja Augstākajā līgā un izlasē neko nerādīja jo viņam sezona beidzās tikaim īsi pirms PČ.

A Pujacs arī RSL sezonas gaitā neko nerādīja un "Himik" spēlēja tikai tāpēc, ka Vorobjovs viņu tur turēja... (Tici man, jo es "Himik" spēles pa sezonu noskatījos pietiekoši lielā daudzumā...)




nuu jaa, latvijas superklubs , bet kas taalaak! es sveicee nezinu superklubus, bet gan normaalus klubus, kuri pashi attistaas un speelee labi! un nezinu vai bija doma par superliigu, tur taas domas veel daliijas! es uzskatu ka labaak buutu lenaam reanimeet komandas un lai buutu vismaz tie 8-10 klubi un tad saakt ko domaat talaak!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-06-14 10:42, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis rusher

Citāts:

Publicējis gairo

Citāts:

Publicējis huy

Citāts:

Publicējis gairo


Nu, bet ar mūsu pašreizējām iespējām saglabāt hokeju normālā līmenī var tikai uztaisot superklubu un iet spēlēt kkur kur ir normāls līmenis, jo vietējais čempionās nenodrošina ne publicitāti, ne, līdz ar to, sponsoru naudu un kam rezultātā seko tas kas ir...



Bet kamēr būs tas superklubs - tikmēr nebūs vietējam čempim ne publicitātes nekā cita



Bet tad jau arī nebūs tas tik aktuāli...
Būs viena komanda, kurā spēlē labākie, kamēr pa to laiku varēs sakārtot gan jauniešu/bērnu hokeju, gan vietējo čempionātu krietni nesāpīgāk...



superkomandas nekad neko nepalīdz sakārtot. Piemērs- BK Ventspils dominance basketbolā pēdējos gados, kad pārējie palika pusamatieru līmenī, jo nebija jēgas meklēt sponsorus tikai priekš LV čempja titula- tikai BBL satricināja stagnējošo LV basketbolu.
Tā būs arī šajā gadījumā. Rīga spēlēs KAL un pārējie vārīsies savā sulā pa LAČ, jo neredzēs jēgu tērēt naudu LV čempim (ja vien vēl kādi 2 klubi kā kazahiem nepiesakās spēlēt KAL). Hokejā nav lielu turnīru Eiropas klubiem, kur būtu liela publicitāte un iespēja apmierināt ambīcijas, tāpēc neviens visticamāk arī necenstos celt sava kluba līmeni, ja čempions jau būtu zināms pirms sezonas.



BK Ventspils spēlētja pie mums, Latvijā, tas arī grāva vietējo līmeni, bet te runa iet, ka komanda spēlēs Krievijā...
Eiropai jau gatavo "Čempionu līgu", kurā varēs arī izpausties arī "vietējie" klubi...

     [+] [-]

, 2007-06-14 10:46, pirms 17 gadiem
Nu Koziols dod vaļā! - Protams ka čīkstēt un Lipmanu apgānīt nekādu problēmu- a kur viņa tekstā kaut viena sakarīga risinājuma idejas..>??Nu nav- un ja kādas ir tad Federācijas sapulcēs tās ieliek kaktā kā 2x2 = tātad tās nav diezko izcilas.
Lai Koziols atzīst -patiešām ir izgāzies pasāciens ar Krievijas līgu ko padarīt- tas nav prāta darbs atmaksāt viesu uzturēšanos, un prasības ir diezgan nesakarīgas no krievijas puses, jo pašiem jau nav tādas jāizpilda!
Nu katrā ziņā atkal uz brīdi hokeja politiskais ledus ir sakustējies!

     [+] [-]

, 2007-06-14 10:47, pirms 17 gadiem

     [+] [-]

, 2007-06-14 10:47, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis tomelis21
Publicējis tomelis21
eev nu kaads superklubs - vinji tach tikai krievijas otrajaa liigaa speelees taa jau nav superliiga! iedomajieties kaaads var buut izlasei liimenis , ja krievijas izlasee speelees NHL un superliigas spiileri un latvijas - augstaakaas liigas spiileri! es neredzu ka tur vaar Tik ljoti pacelt liimeni! ja jau nizivijs, pujac un citi speleejot superliigaaa izstaas peec nevisai, tad kas buus tur


Superklubs pēc Latvijas līmeņa mērauklas... pie tam ar iespēju spēlēt Superlīgā...

Ņiživijs šogad spēlēja Augstākajā līgā un izlasē neko nerādīja jo viņam sezona beidzās tikaim īsi pirms PČ.

A Pujacs arī RSL sezonas gaitā neko nerādīja un "Himik" spēlēja tikai tāpēc, ka Vorobjovs viņu tur turēja... (Tici man, jo es "Himik" spēles pa sezonu noskatījos pietiekoši lielā daudzumā...)




nuu jaa, latvijas superklubs , bet kas taalaak! es sveicee nezinu superklubus, bet gan normaalus klubus, kuri pashi attistaas un speelee labi! un nezinu vai bija doma par superliigu, tur taas domas veel daliijas! es uzskatu ka labaak buutu lenaam reanimeet komandas un lai buutu vismaz tie 8-10 klubi un tad saakt ko domaat talaak!



Nu bet salīdzināji....!!
Nevajag jaukt pirkstu ar locekli...
Šveicē ir NAUDA, tāpēc viņi arī var veidot savu čempi kā grib, bet mums tāda kapitāla nav...
Bet ar mūsu iespējām reanimēt vietējo čempionātu tas aizņemtu gadus 10, izlase izkristu uz C grupu un reāli viss būtu jāsāk no jauna... ko, nedomāju, ka vēlētos redzēt Latvijas hokeja "fani"

     [+] [-]

, 2007-06-14 10:53, pirms 17 gadiem
Šoreiz es esmu pilnīgi Lipmana pusē. KAm LHF vajadzīgs viens klubs ar izlases veterāniem un krievu leģionāriem, kas atņem naudu vietējam čempionātam. LHF galvenais uzdevums ir celt nac.čempionāta līmeni, nevis apmiemrināt kaut kādus murgainas dažu cilvēku ambīcijas. Man patika Koziola attieksme, redziet tad kad Latvijā būs labs līmenis, tad mēs spēlēsim. Bet kā to līmeni lai sasniedz, ja katrs iet pa savu taku??? BLR konsekventi kopj savu čempi un viņiem līmenis jau ir solīds, bet kā bija sākumā? JA tuvāko gadu laikā mums parādīsies vairāk nekā viena junioru komanda, kam jāieiet pieaugušo hokejā, bet 5-6 vai pat 10komandas, tad kur lai visus šos spēlētājus liek??? Nākamais uzdevums Kirovam ir zem Latvijas čempināta pavilkt Amatieru līgu (uztaisīt tjipa par 1.līgu vai tml.) un panākt, lai tā nauda vairāk aiziet profesionālu-pusprofesionālām komandām LČ un tādiem hokejistiem kā Romanovskis nav jādauzās pa amatieru līgu. Izlases spēlētājs viņāvair snav, bet pastiprināt LČ vidējo līmeni var, lai jaunajiem ir tas meistaru čempis, kurā pielākoties pieaugušo hokejam.

     [+] [-]

, 2007-06-14 10:56, pirms 17 gadiem
Vienkārš retorisks salīdzinājuma jautājums:

Ko Kira (stulbais žīds) ir panācis ar savu Liepājas Metalurga atbalstīšanu esot pie LV hokeja saimniecības krējuma poda (lasi - naudas) un ko Koziols ir spējis paviekt pēdējo 4 gadu laikā ar privātiem līdzekļiem + vēl konkrētu attīstības bremzēšanu no stulbā žīda puses?

Tāds nieks kā 4 pēc kārtas izcīnīti LV čempja tituli + 3.vieta Baltkrievu čempī...

Lai kāds vēl tik pamēģina pateikt, ka stulbais žīds ir labāks par Koziolu.

Cepuri nost Koziola priekšā un paldies viņam par skaistajiem hokeja brīžiem

     [+] [-]

, 2007-06-14 11:00, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis carlito
Šoreiz es esmu pilnīgi Lipmana pusē. KAm LHF vajadzīgs viens klubs ar izlases veterāniem un krievu leģionāriem, kas atņem naudu vietējam čempionātam. LHF galvenais uzdevums ir celt nac.čempionāta līmeni, nevis apmiemrināt kaut kādus murgainas dažu cilvēku ambīcijas. Man patika Koziola attieksme, redziet tad kad Latvijā būs labs līmenis, tad mēs spēlēsim. Bet kā to līmeni lai sasniedz, ja katrs iet pa savu taku??? BLR konsekventi kopj savu čempi un viņiem līmenis jau ir solīds, bet kā bija sākumā? JA tuvāko gadu laikā mums parādīsies vairāk nekā viena junioru komanda, kam jāieiet pieaugušo hokejā, bet 5-6 vai pat 10komandas, tad kur lai visus šos spēlētājus liek??? Nākamais uzdevums Kirovam ir zem Latvijas čempināta pavilkt Amatieru līgu (uztaisīt tjipa par 1.līgu vai tml.) un panākt, lai tā nauda vairāk aiziet profesionālu-pusprofesionālām komandām LČ un tādiem hokejistiem kā Romanovskis nav jādauzās pa amatieru līgu. Izlases spēlētājs viņāvair snav, bet pastiprināt LČ vidējo līmeni var, lai jaunajiem ir tas meistaru čempis, kurā pielākoties pieaugušo hokejam.




A tu pats tici tam ko raksti... es jau arī gribētu, lai tā notiktu, bet domājot reāli, tad varbūt mani mazbērni ieraudzīs normālu Latvijas hokeja čempionātu...

P.S. Runājot par belarusiem: Viņiem ir Batjskas atbalsts, kas Baltkrivijā praktiski ir noteicošais, tāpēc viņiem arī ir hokejs...

     [+] [-]

, 2007-06-14 11:02, pirms 17 gadiem
manuprāt vecis priks kautko citu es domāju klubu !

     [+] [-]

, 2007-06-14 11:05, pirms 17 gadiem
>huy
Moš ja Tu saki vajag spēcīgāku par Kiru... ta kā būtu ar A. Irbi?! Tik hvz vai šis vispār gribētu tajā bardakā tagad iesaistīties un cik saprotu ta kā valdes kandidāts šis nemaz netika izskatīts...
Un piekrītu arī gairo par to, ka visi te jūsmo... tipa: "līmenis izlīdzinās, līmenis izlīdzinās"... bet uz kuru pusi viņš izlīdzinās?!!! Ne jau, ka vājākās komandas "pievelk" pie LAČ "spēcīgākā gala", bet tas spēcīgākais gals "degradējas" tik tālu, ka spēlē jau kā līdzīgs ar līdzīgu gan ar Energiju, gan Latgali un uz tā fona arī tās spēles paliek tipa "interesantākas", bet par tādu "līmeņa izlīdzināšanos" es nezinu vai vajadzētu te tagad priecāties... kopējo hokeja līmeni tas galīgi neceļ! Vēl vairāk.... tik pazemina! + sponsoriem šitādā bardakā ienākt galīgi nav nekādas jegas (un intereses), jo arī skatītāju interese nākt (vismaz Rīgā, kas ir ekonomiski visspēcīgākā pašvaldība Latvijā) uz šitāda līmeņa hokeja līgu (parodiju) ne pa mata daļu tagad nepacelsies! Kā jau hockey.lv teicu laikam varam šodienu pasludināt par Latvijas profesionālā hokeja miršanas dienu... sēru karogi jau ir izkarināti (gan citā sakarā)!

     [+] [-]

, 2007-06-14 11:11, pirms 17 gadiem
Skumji, ka taa. Protams, labi buutu celt kopeejo Latvijas chempja liimeni, bet nu Kiram tas neinteresee...
Par Riga2000 skumji tas, ka ja butu sanacis shis projekts ar Krievijas Augstako ligu, tad bija zinjas, ka komandaa buutu ar mieru spelet Lavinjsh, Sorokins, Masalskis... Dzheki vareetu speeleet Latvijas komandaa savu fanu priekshaa (nevis sezonaalo fanu, kas tikai pavasarii maak bljaut un taureet).

Man kaa hokeja fanei, kas seko visu sezonu lidzi hokjim shi ir ljoti skumja zinja

     [+] [-]

, 2007-06-14 11:11, pirms 17 gadiem
Publicējis tomelis21
eev nu kaads superklubs - vinji tach tikai krievijas otrajaa liigaa speelees taa jau nav superliiga! iedomajieties kaaads var buut izlasei liimenis , ja krievijas izlasee speelees NHL un superliigas spiileri un latvijas - augstaakaas liigas spiileri! es neredzu ka tur vaar Tik ljoti pacelt liimeni! ja jau nizivijs, pujac un citi speleejot superliigaaa izstaas peec nevisai, tad kas buus tur


Superklubs pēc Latvijas līmeņa mērauklas... pie tam ar iespēju spēlēt Superlīgā...

Ņiživijs šogad spēlēja Augstākajā līgā un izlasē neko nerādīja jo viņam sezona beidzās tikaim īsi pirms PČ.

A Pujacs arī RSL sezonas gaitā neko nerādīja un "Himik" spēlēja tikai tāpēc, ka Vorobjovs viņu tur turēja... (Tici man, jo es "Himik" spēles pa sezonu noskatījos pietiekoši lielā daudzumā...)




nuu jaa, latvijas superklubs , bet kas taalaak! es sveicee nezinu superklubus, bet gan normaalus klubus, kuri pashi attistaas un speelee labi! un nezinu vai bija doma par superliigu, tur taas domas veel daliijas! es uzskatu ka labaak buutu lenaam reanimeet komandas un lai buutu vismaz tie 8-10 klubi un tad saakt ko domaat talaak!


Nu bet salīdzināji....!!
Nevajag jaukt pirkstu ar locekli...
Šveicē ir NAUDA, tāpēc viņi arī var veidot savu čempi kā grib, bet mums tāda kapitāla nav...
Bet ar mūsu iespējām reanimēt vietējo čempionātu tas aizņemtu gadus 10, izlase izkristu uz C grupu un reāli viss būtu jāsāk no jauna... ko, nedomāju, ka vēlētos redzēt Latvijas hokeja "fani"

nu kumon, vaig vienkaarshi patureet ots jaunieshus, kas tagad ir 16 - 22 gadi un komandas pashas radiisies! nekaadi miljoni saakumaa nav vajadziigi! ja visaadas amatieru koches var izbraukaat uz visaam speeleem, tad arii vareetu profi! vienkaarshi nav interese! un TIKAI ar naudu gan neko nepanaaksi! vajadz arii citus resursus!, galvenokaart jau speleetaajus, kas mums aug labi! tagad Liepajas Mechim aaraa naaks 90 gadi! nu tad jaadomaa kaa notureet! Liepaajaa jau daudzas koches neuztureesi! jaadomaaa par valmieru, ventspili, jelgavu! tur cilveku resuru ir! taa kaa viss nav tik melns manupraat