Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

„Pīles” panāk neizšķirtu

Jānis Cīrulis
Jānis Cīrulis @ciiruls

Anaheimas „Ducks” hokejisti izlīdzinājuši rezultātu NHL Rietumu konferences pusfinālā. Sērijas otrajā spēlē viesos viņi pagarinājumā spēja uzvarēt Detroitas „Red Wings” – 4:3.

Pirmajā spēlē Detroitā ar 2:1 bija uzvarējuši mājinieki, tomēr vēl vienu uzvaru gūt neizdevās. Pirmajā trešdaļā „pīles” izvirzījās vadībā pēc Roba Nīdermaijera metiena. Otrajā periodā mājinieki panāca izlīdzinājumu, kad ripa atrada ceļu uz vārtiem pēc Kirka Maltbija metiena. Viesi gan vēlreiz panāca vadību (izcēlās Endijs Makdolands), tomēr Niklass Lidstrēms, spēlējot vairākumā, līdzsvaroja rezultātu pēc 2 periodiem.

2. periods pēējā minūtē Anaheima bija nopelnījusi divus noraidījumus, tāpēc izšķirošās 20 minūtes vajadzēja uzsākt triju vīru sastāvā. Šādu dāvanu izmantoja Pāvels Dacjuks, pirmo reizi spēlē izvirzot vadībā mājiniekus. Prieki Detroitā gan nebija pārāk ilgi, jo pēc četrām minūtēm rezultātu atkal līdzsvaroja Treviss Moens.

Pamatlaikā rezultāts vairs nemainījās, bet papildlaikā uzvaru „pīlēm” atnesa Skota Nīdermaijera precīzais metiens. Tādējādi pirms divām spēlēm Anaheimā rezultāts sērijā kļuvis 1:1.

NHL izslēgšanas spēļu turnīrs.
Rietumu konferences fināls.
13. maijs.

Detroitas "Red Wings" – Anaheimas "Ducks" 3:4(pag.) (sērijā 1:1)

Izmantotie resursi:
www.nhl.com

Foto: AP
1 2 3 88 komentāri

     [+] [-]

, 2007-05-14 06:49, pirms 17 gadiem
Jo interesantāk!

     [+] [-]

, 2007-05-14 08:44, pirms 17 gadiem
Yesss!!!

Beidzot veiksme bija pīlēnu sabiedrotā. 2. un 3. golu pīlēm ieskaitīja tikai pēc videoierakstu noskatīšanās, jo vārtu tiesneši nebija fiksējuši vārtu guvumus tajā epizodē. 2. gola gadījumā ripa bija nedaudz (kādi 10cm pāri līnijai), bet 3. gols bija pavisam kuriozs - ripa pēc Moena metiena aizkrita Hašekam aiz kājsarga malas un taisni tobrīd viens no Detroitas aizsargiem uzgrūda Nīdermaijeru virsū Hašekam, iestumjot viņu vārtos ar visu ripu Ripa gan atkal bija tikai pavisam nedaudz pāri vārtu līnijai, bet ar to arī, protams, pietika

Jebkurā gadījumā 1:1 pēc pirmajiem 2 mačiem ir pavisam godīgs rezultāts, - pirmajā spēlē vairāk veiksmes bija Detroitai, bet otrajā - Anaheimai.

Nu ko, tagad tik jāsarīko sarkanajiem neviesmīlīga uzņemšana Kalifornijā

QUACK!

     [+] [-]

, 2007-05-14 09:04, pirms 17 gadiem
Vienādos sastāvos Ducks vienkārši dominē par Detroitu - bez variantiem.
Visus savus pirmo spēļu 5 vārtus Detroita ir iemetusi tikai vairākumā.
Katrā ziņā Anaheima savu uzdevumu izpildījusi - atņēmusi Detroitai vienu uzvaru viņu arēnā. Tagad tikai godam jāaizvada savas mājas spēles.

     [+] [-]

, 2007-05-14 09:13, pirms 17 gadiem
Ļoti jauks un saulains pavasara rīts. Putniņi dzied, gandarījums par vakardienas finālu, gandarījums, par tiem kas uzvar. Jo uzvar vienmēr tie, kam jāuzvar...

Pīles malači, interesanti ir tas, ka Detroitai vairs nav pārsvara arī izdarīto metienu ziņā.Jācer , ka atgriešanās Džo Luisa arēnā būs tikai formalitāte.

     [+] [-]

, 2007-05-14 09:19, pirms 17 gadiem
Pilnībā piekrītu iepriekšējiem 3 komentāriem

     [+] [-]

, 2007-05-14 09:33, pirms 17 gadiem
Visvairāk šobrīd vajadzētu gaidīt komentārus no Lucky un Ruso. Kur zēni pazuduši ? Vai tad komandu mīl tikai tad , kad tā uzvar ?

     [+] [-]

, 2007-05-14 09:37, pirms 17 gadiem
nedēļa iesākas ar labām ziņām no NHL.

     [+] [-]

, 2007-05-14 09:46, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis cloud
nedēļa iesākas ar labām ziņām no NHL.



Čau! Kā Tev vakardienas un aizvakardienas pasākumi ?

     [+] [-]

, 2007-05-14 09:47, pirms 17 gadiem
kapec kunitz nespeleja? kads nezin? un ja trauma, tad kada un cik nopietna?

     [+] [-]

, 2007-05-14 09:58, pirms 17 gadiem
Prieks par Piileem,un ceru vini uzvarees!

     [+] [-]

, 2007-05-14 10:00, pirms 17 gadiem
Kunitz esot trauma, "upper-body injury", lai gan tikai "day-to-day statuss", vismaz tā ziņo ESPN.

     [+] [-]

, 2007-05-14 11:21, pirms 17 gadiem
Mazliet off-topic, taču pēc NHL playoff vērošanas Jums nelikās, ka Pasaules čempja spēles notiek amatieru līmenī?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-14 11:41, pirms 17 gadiem
--Thrasher--
oftopik vai neoftopik, bet es tā esmu uzskatījis gandrīz vienmēr. NHL hokejistu meistarības līmenis ir ievērojami augstāks. Domāju, ka Kanādas izlasei būtu ļoti lielas problēmas gan spēlējot ar Bufalo vai Otavu, gan arī ar to pašu Detroitu vai Anaheimu. Krievijai tāpat. Nedomāju, ka esmu kaut kāds gaišreģis, bet šāgada zviedriem vai čehiem, manuprāt ,nebūtu nekādas cerības ne pret vienu no pusfināla komandām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-14 12:00, pirms 17 gadiem
Kur nu aizmuldējāties. Kanādas sastāvā ir džeki no NHL - kā gan pēkšņi Kanādas izlasei būtu problēmas ar NHL komandām. Domāju, ka lielā 7nieka komandu spēles ir līdzvērtīgas NHL komandām. Cita lieta, ka PČ ir lielāki laukumi un savādāki noteikumi attiecībā uz spēka spēli, tādēļ tas viss izskatās savādāk nekā NHL.

P.S. Un Red Wings vēl savu parādīs

     [+] [-]

, 2007-05-14 12:02, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis Leflērs
--Thrasher--
oftopik vai neoftopik, bet es tā esmu uzskatījis gandrīz vienmēr. NHL hokejistu meistarības līmenis ir ievērojami augstāks. Domāju, ka Kanādas izlasei būtu ļoti lielas problēmas gan spēlējot ar Bufalo vai Otavu, gan arī ar to pašu Detroitu vai Anaheimu. Krievijai tāpat. Nedomāju, ka esmu kaut kāds gaišreģis, bet šāgada zviedriem vai čehiem, manuprāt ,nebūtu nekādas cerības ne pret vienu no pusfināla komandām.


Protams. To pat pēc fināla spēles studijā atzina Irbe un varēja redzēt, ka Puče bija diezgan nepmierināts ar tādu frāzi.
Irbe vispār labi pateica: Kad Tev ir ripa NHL, tad momentāli kāds tev ir klāt. Tev ir jādomā daudz ātrāk. Nav laika domāt, lai uzsāktu kādu eiropiski skaisto un plašo uzbrukumu. Ciešāka, fiziski spēcīgāka spēle. Tādēļ es arī nekad neesmu bijis Eiropas skolas piekritējs. Skaistās, garās un ''nepieskaries man'' izspēles mani garlaiko

     [+] [-]

, 2007-05-14 12:06, pirms 17 gadiem
Leflēr, pēc NHL noteikumiem spēlējot, protams, ka nevienai no izlasēm nebūtu izredžu. Savukārt, pēc PČ noteikumiem spēlējot, jebkura NHL komanda pavadītu pusi spēles mazākumā un līdz ar to gan jau arī kādus vārtus ielaistu

Otrkārt, NHL spēles ir darbs (spēlēsi sliktāk, nākošgad dabūsi mazāk naudas), savukārt spēlēšanai valsts izlasē nācijas goda aizstāvēšanas piesaukšana kā motivācijas instruments mūsdienās kļūst arvien vājāks, it sevišķi pēc pietiekami nogurdinošas darbā (hokejā) aizvadītas sezonas, kas ir vairumam meistarīgo hokejistu neatkarīgi no tā, vai šī situācija tiek piesaukta kā spēles kvalitātes kritumu attaisnojošs faktors vai tomēr ne.

Treškārt, neviena izlase atšķirībā no NHL komandām pirms izšķirošajām cīņām kopā nav nospēlējusi 80+ spēles Saliec kopā dažus viduvējus un dažus labus NHL spēlētājus, ļauj viņiem nospēlēt 6 mačus un tad iemet šādu "komandu" play-off cīņās, domāju rezultāti (antirezultāti) ilgi nebūtu jāgaida

Lai gan, nobeigumā vienalga atceros viena pašmāju laikraksta (neatceros gan konkrēti kura) pasena citāta nobeigumu: "... citādi hokeja turnīram, kurš ik pavasari notiek dažādās Eiropas valstīs, nebūtu ne vainas, ja vien tas nezin kāpēc netiktu saukts par pasaules čempionātu" :p
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-14 12:08, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis Lucky
Redzēju spēli tiešajā. Jāatzīst, un domāju, ka neviens nenoliegs, ka pīles spēlēja kārtējo reizi parupju, nē, par parupju to grūti nosaukt, drīzāk netīru hokeju, kādu jau labu laiku piekopj. Tieši šis ir apstāklis, kas rada izteiktu nepatiku pret šo komandu. Nesaprotu, kādam trulam jābūt ir cilvēkam, lai justu līdzi komandai, kas savu panāk ar fizisku ietekmēšanu un NETĪRU spēli. Piemēram S. Nīdermaijera sitiens Datsjukam pa seju tiesnesim neredzot u.c. iietekmēšanas gadījumi pēc spēka paņēmienu pabeigšanas. Manuprāt acij ļoti nepatīkams spēles veids. Taisni pretīgi bija vērot pīles darbībā. Kaut kādi NHL salašņas ir novākti ar Krisu Prongēru un S. Nīdermaijeru priekšgalā. Tad jau labāk es fanoju par piemēram Pxeonix Coioties vai St. Louis Blues. Kaut vai Ducks nekad nedūtu stenlija kausu. Netīrā spēle un fiziskā ietekmēšana, kas galvenokārt ir vērsta pret tādiem spēlētājiem kā Datsjuks un Zetterbergs, ir tāpēc, ka Ducks hokejisti vnk savādāk nevarētu gūt savu nožēlojamo uzvaru. Paskatieties kā spēlē labāk tas p....s S. Nīdermaijers. Nu primitīvs cilvēciņš, ko pašu varētu teikt par Ducks treneri, ja reiz uztur tādu spēles morāli. Vnk nožēlojami. Turklāt trešie Ducks gūtie vārti par visiem 200% nebija ieskaitāmi, jo bija tīri redzams, ka jau mierīgi guļošu Hašeku vārtos ar nūju iestumj S. Nīdermaijers, kurš netika grūzts no muguras( to labi varēja redzēt rakursā no augšas, video atkārtojumā). Jāatziist, ka tiesneši pīlēm neiiedeva vismaz kādus 3, 4 noraidījumus turklāt pret Red Wings hokejistiem bija bargi kā vienmēr un tie 3. vārti arī šaubīgi ātri tika aplūkoti video un ieskaitīti. Kas notiek ar taisnīgo un augsta līmeņa NHL tiesāšanu? A? Go Red Wings Go.


Fiziska ietekmēšana? Man šķiet, ka Tu fano par nepreizo sporta veidu. Fiziska spēle ir hokeja pamatelements. Un nevajag te runāt par ''netīru'' spēli. Ducks vienkārši izmanto visus atļautos ieročus, lai vinnētu.
Salašņas - Prongers un Nīdermaijers? Vecīt, viņi ir Norris balvas ieguvēji (un kandidē arī šosezon). Vieni no labākajiem līgas aizsargiem.
Un par tiesāšanu labāk nesaki neko. Tavi Red Wings visus savus 5 vārtus abās spēlēs ir guvuši vairākumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-14 12:12, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis Halogens
Kur nu aizmuldējāties. Kanādas sastāvā ir džeki no NHL - kā gan pēkšņi Kanādas izlasei būtu problēmas ar NHL komandām. Domāju, ka lielā 7nieka komandu spēles ir līdzvērtīgas NHL komandām. Cita lieta, ka PČ ir lielāki laukumi un savādāki noteikumi attiecībā uz spēka spēli, tādēļ tas viss izskatās savādāk nekā NHL.

P.S. Un Red Wings vēl savu parādīs


Starpība ir tā, ka Kanādas izlasē spēlētāji sanāk kopā no dažādiem klubiem un rezultātam jābūt momentālam. Tev nav dotas 80 spēles, lai saspēlētos.
Noteikumi un tiesāšana īpaši krasi vairs neašķiras (kā tas bija agrāk).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-14 12:24, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis Lucky
Trašeram.
A tu būtu mierā kad tāds tēviņš Nīdermaijers tev ne no šā ne no tā vnk slidojot garām iešautu pa muti? A, ko? Vai no mugurpuses tev neredzot ar elkoni ieslidotu taisni mugurā. Zini, tā tu varbūt nekad nevarētu staigāt. Ko? Gribētu lai tevi piekauj Prongērs, tika tāpēc, ka tu labi spēlē un vari iemest ripu vārtos? A? Ko? Un par netīru spēli šeit tieši vajadzētu runāt. Un Red Wings iesita vārtus pīlēm esot vairākumā. Tā kā nevajag, labi? Ja nezini tad nerunā.


To sauc par fizisku ietekmēšanu. Tas notiek katrā spēlē. Tādā veidā Ducks cenšas izsist no spēles ritma galveno Detroitas triecienspēku. Tai skolai ir gājuši cauri gan Gretzckis, Mesjē, Lemjē utt. Ja Detorita beidzot sāktu uz spēlēm ģērbt kādu ''policistu'', tad šādas situācijas tiktu novērstas.
Un ļoti atvainojos par to, ka nepamanīju to, ka Detroita tiešām guva vārtus mazākumā. Ar to arī apsveicu, lai gan tevis iepriekšēji prognozētā Detroitas uzvara ar 4-1 nenotika.

P.S. Es tev ieteiktu paskatīties daiļslidošanu. Tur uz laukuma ir tikai viens cilvēks (protams, ja nav pāra uznāciens) un tur neviens nebakstās, negrūstās un netiek nevienam nodarīts pāri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-14 13:13, pirms 17 gadiem
bāc....tāda haļava tam tizlajam putnu baram
Kā jau Leflērs teica: "uzvar vienmēr tie, kam jāuzvar" un mēs jau zinam, kas uzvarēja pirmajā spēlē!

     [+] [-]

, 2007-05-14 13:15, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis Lucky
Ak, šie Anaheimas fani! Alkst uz ledus asssinis redzēt. Vēlas, lai kādu ar traumētu mugurkaulu aiznes ar nestuvēm!!!!
Rupjas spēles cienītāji. Cilvēces progresīvākā daļa. Paši bērnībā laikam dunkāti un spārdīti.



bet ko Tu gribi - ja komanda spēlēt nemāk, tad vnk kapā, gluži kā itāļi PČ
Go Detroit Go

     [+] [-]

, 2007-05-14 13:28, pirms 17 gadiem
Nu sāk jau palikt interesanti,skatos, atkal izkristalizējas 2 pretējas nometnes, arī Detroitas fani beidzot modušies. Veicināt diskusiju, izvairoties no oponenta aizvainošanas un rupjībām, - tāds bija mans mērķis !

     [+] [-]

, 2007-05-14 13:34, pirms 17 gadiem
--OverRiver--

90% Tev taisnība. Varbūt vienīgi par pirmo rindkopu -
Arī NHL laiki ir mainījušies, noteikumi kļuvuši stingrāki, un , šķiet, šeit gan Tu nedaudz pārspīlē. Reizēm liekas ,ka arī NHL tiesneši ir kļuvuši pārāk piekasīgi, vismaz reg. sezonā jau nu noteikti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-14 13:42, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis jemis
bāc....tāda haļava tam tizlajam putnu baram
Kā jau Leflērs teica: "uzvar vienmēr tie, kam jāuzvar" un mēs jau zinam, kas uzvarēja pirmajā spēlē!



nu pareizi jau Tu saki, Haļava Detroitai 1. spēlē, tikai pasaki vēl, ka nē ! Abas bankas vistīrākās haļavas ar rikošetiem un tml.

     [+] [-]

, 2007-05-14 13:53, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis Lucky
trashersam
Noskaties spēli un iztēlojies sevi dažās epizodēs Datsjuka vietā. ja tu to izdarīsi pareizi tad aizmirsīsi, ka esi Ducks atbalstītājs un pievērsīsies Filadelfia Flyers kluba cienītāju lokam. es neesmu pret spēka spēli hokejā. jāatzīst, ka tā ir visai interesanta un baudāma skatītājiem. es to pilnībā atbalstu, ja tā pielietota korekti. Ļoti man nepatīk rupjas un zemiskas epizodes. Nezinu kā tev, bet man liekas, ka fiziskai ietekmēšanai ar netīriem paņēmieniem nav vietas hokejā.



Datcuks, vismaz man tā šķiet, ir pietiekami gudrs un saprot, ka 7 miljoni tāpat vien no gaisa nekrīt. Tie ir jāatstrādā smagā darbā. Jebkurā brīdi tu riskē gūt traumu vai savainojumu, jebkurā brīdī tev jārēķinās , ka pretinieks var tevi iegrūzt bortā vai izdarīt spēka paņēmienu. Tas ir hokejs, NHL hokejs, kur uzvaras tāpat vien neviens nedāvina. Kur viss ir jāizcīna ar sviedriem , un ja Tev tas patīk vai nepatīk, jā , arī ar asinīm. Vai tad Tu domā , ka Prongers ar Nīdermaijeru tāpat vien noskatīsies, kā Detroita gūst vārtus ?Gribētos gan piebilst , ka epitets "salašņas" gan īsti vietā šeit nebija.
Netīrs hokejs ?Neaizmirsti, ka hokejs vispirmām kārtām ir kontakta sporta veids, pie kam pēdējos gadus viņš ir kļuvis daudz daudz tīrāks. Neviens jau Tev neliedz būt RW fanam, bet attiecībā uz pīlēm protams varēji būt nedaudz rezervētāks savos izteicienos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
1 2 3 88 komentāri