Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

"Ducks" un "Senators" nākamajā kārtā

Jānis Pārums

Šorīt, Nacionālās Hokeja līgas (NHL) izslēgšanas turnīra otrajā kārtā iekļuva Anaheimas "Ducks" un Otavas "Senators", kas savās sērijās izcīnīja ceturtās uzvaras.

Anaheimas "Ducks" ar 4:1 pārspēja Minesotas "Wild", savukārt Otavas "Senators" tika galā ar Pitsburgas "Penguins". Otavas hokejisti visus vārtus guva mača otrajā trešdaļā. Gan "Ducks", gan "Senators" noslēdza savas sērijas ar 4:1.

Savukārt Detroitas "Red Wings" un Kalgari "Flames" sērijā rezultāts kļuvis neizšķirts – 2:2. Šorīt "Flames" savā laukumā izcīnīja uzvaru spraigā cīņā ar 3:2. Dalasas "Stars" hokejisti pagarinājumā ar 1:0 pārspēja Vankūveras "Canucks", samazinot rezultātu sērijā līdz 2:3.

NHL izslēgšanas spēles.
Pirmā kārta.
19.aprīlis.

Minnesota - Anaheim 1:4, sērijā 1:4
Detroit – Calgary 2:3, sērijā 2:2
Dallas - Vancouver 1:0, sērijā 2:3
Pittsburgh – Ottawa 0:3, sērijā 1:4

Izmantotie resursi:
www.nhl.com

     [+] [-]

, 2007-04-20 15:02, pirms 17 gadiem
Par Dalasu nu ari ir laiks parunat nu es domaju ka dallasa varetu parvarēt pirmo barjieru Canucks, bet daudz kas bus atkarigs no tā ka ies spēle Dallasas līderiem: Modano,Lehtinenam,Morrowam un varetu paskatities kas pa pretiniekam varetu but dallasai bet nevaig strebt karstu jo dallasa var pielaut vienu kludu un viss vinji ir ara no PO. Ta ka es domaju ka ja nekas arkartejas dallasai nenotiks vinji tiks talak. Ko jus parejie domajat par šādu viedokli??

     [+] [-]

, 2007-04-20 15:05, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis Leflērs
--Straka--
Patīk Tev vai nē, bet Trašeram par tiem eiropiešiem ir pilnīga taisnība. Īpaši aktuāli tas ir tieši pēdējos gados, kad komandas , kas it kā cenšas spēlēt eiropeiska stila hokeju un kur toni nosaka Eiropas izcelsmes hokejisti tālu pleiofos nekad netiek.Mēs esam daudz par to runājuši, visa pamatā ir dzīves filozofija, kas tiek ieaudzināta jau hokejistam vēl bērnam esot. Pilnīgi iespējams, ka šogad būs tā pati bilde. Starp citu, par šo zviedru, krievu un čehu piemērotību kausa izcīņas tipa spēlēm, taču runā jau gadiem ilgi gudri žurnālisti, gan Ziemeļamerikā , gan arī krievu presē. Tas nebūt nav ne mans un ne Trašera izgudrojums.



Lai tā būtu! Vienreiz jau pārliecinājos par Tavu taisnību ( par Krosbiju un Ovečkinu un zvaigžņu spēli laikam). Tad cerēšu uz reindžeru vai detroitas uzvarām - jo šīs komandas ir ļoti eiropeiskas.

     [+] [-]

, 2007-04-20 15:21, pirms 17 gadiem
--gray66 un pārējiem --
Vankūvera- Dallasa 3:2. Šajā duelī nevaru vien beigt tīksmināties par vārtsargu spēli. Neatkarīgi no tā , ka tas beigsies, uzskatu , ka abi vārtsargi jau ir izpildījuši vien viņiem dotos uzdevumus. Vakar pat , likās vienubrīd, ka Turko taisa brīnumus !Kā krievs sak, aš ģivu dajošsja ! Vienreizēja vārtsargu perfomance. Šajā sērijā visu var izšķirt 1 kļūda vai nejaušība. Bet - gribu vērst uzmanību uz dažām niansēm .Kā jau tas atkal pierādās gadu no gada, tad Dallasas līderi atkal uz PO izskatās paguruši. Kur ir Modāno? Kur somu smagā artilērija Lehtinens? Kur Zubovs ar saviem lielgabaliem, Jussi Jokinens ? It kā ierindā atkal parādījies Lindross, bet viņu es īpaši augstu vairs nevērtēju. Tieši tas faktors izšķir šobrīd sēriju par labu Vankūverai, kura manuprāt ir pilnīgi izteikta 1 spēlētāja komanda. Ja Luongo būs pa spēkam to izturēt, uzvarēs Vankūvera. Jebkurā gadījumā komanda, kas uzvar šeit, 2.kārtā lidos ārā. Esmu pilnīgi pārliecināts.

     [+] [-]

, 2007-04-20 15:30, pirms 17 gadiem
baac lai tik Detroita nepakaash...atkal nedod Dievs izkritiis 1.kaartaa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-04-20 16:14, pirms 17 gadiem
No aktualitātēm novēršoties: man baigi nepatīk pēdējo gadu stils daudzām komandām, izmantot tumšās krāsas formas tērpiem, kā, piemēram, sarkano aizstāt ar tumši sarkano, vai zaļu ar ļoti tumši zaļu. Uz ledus fona, TV kameras šādas krāsas rāda gandrīz pilnīgi melnas.
Atceroties kaut vai 80-os vai agrīnos 90-os, tad gan bija košāks skats (piem. "Los Angeles Kings" 1967.-88. gg. valkātie purpurdzeltenie tērpi). Vai "Hartfordas Whalers" zaļās formas.

     [+] [-]

, 2007-04-20 16:14, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis earnhardt
Leflērs, šodien 14:28
Nu nepatīk man Flerija braukāšana, nu ko tad lai es daru, nerunāt neko , neteikt, klusēt ?

Neveltīt tam tik daudzus teikumus?


Vai tiešām Tu nevarētu pats kaut ko uzrakstīt par kādu komandu vai spēlētāju? Es rakstīšu ko un kā gribēšu, neatkarīgi , vai Tev tas patiks vai nē. Man vienalga , ko Tu par to domā, manas domas tas nekādi neietekmēs.

     [+] [-]

, 2007-04-20 16:23, pirms 17 gadiem
Spriežot pēc nika, Leflērs ir hokeja specs ar stāžu. Atceros, ka vēl gadījās pašam redzēt G.Leflēru spēlējam "Quebec Nordiques" rindās pret ACSK, kaut kur 1990.gadā, bez ķiveres, protams.

     [+] [-]

, 2007-04-20 16:32, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis Straka

Citāts:

Publicējis Thrasher
Flames un Red Wings dueeli es ceru, ka Detroita pakasiis, atkal pieraadot, ka regulaaro sezonu var pabeigt, cik vien labi vajag, bet playoffos tas absoluuti neko nenoziimee.

Playoff ir laiks, kad no speeleetaajiem tiek prasiits kaut kas vairaak par pliku tehniku, skaistu slidojumu un "aij shoreiz nesanaaca, gan sanaaks naakamo speeli" logjiku. Izsleegshanas speelees ljoti lielu noziimi komandas uzvaras gaajienaa speelee ciinjasspars, gribasspeeks un pieredze. Taadeelj arii tieshi pirms playoffiem daudzas komandas savaa sastaavaa censhas ieguut kaadus veteraanus. Taapat playoffos speeles ir daudz "cieshaakas" un fiziski intensiivaakas, kas noziimee, ka kanaadieshu speeleetaajiem ir nelielas priekshrociibas. Shis nav mans kaarteejais "uzbrauciens" eiropieshu hokejistiem, bet kaa jau ir daudzreiz pieraadijies, tad daudzi no lieliski aizvadiijushiem regulaaro sezonu eiropieshiem, playoff laikaa nav ne tuvu savai rezultivitatei. Te var mineet kaut vai to pashu Hossas staastu.
Atgriezhoties pie Detroitas, tad Bertuzzi vareetu dot komandai nepiecieshamo sparu, tachu ja vien vinsh tiks valjaa no savas muguras saapeem.

Lai vai kaa, es ceru, ka Kalgarii vinnees seeriju.

P.S. Go Ducks Go




Atļaušos oponēt attiecībā uz Tavu teiko par eiropiešiem un kanādiešiem. Teiktajam varētu piekrist, ja šie eiropieši komandās būtu iekļāvušies tieši pirms pleiofiem. Bet visi tie eiropieši, kas spēlē NHL - spēlē jau tur pietiekoši ilgi. Vai Jagru, kas gandrīz 20 sezonas spēlē Amerikā- vai viņu nosaukt par eiropieti vai par kanādieti. Un ne jau pase un dzimšanas vieta nosaka to, vai eiropietis māk spēlēt cieši un cīnīties par katru kvadrātcentimetru.
Un kas tad mums šobrīd ir rezultatīvākais pleiofos? zviedrs - Nīlanders.


Jaagrs, lai arii speelee 20 gadus NHL liigaa, ir un paliks eiropietis. Vinsh ir bijushaas chehslovaakijas hokeja skolas audzeeknis. Tieshi tur vinjam tika ielikti hokeja pamati un vinsh var speeleet NHL kaut vai 100 gadus, tachu taapat buus shiis skolas audzeeknis. Tas ir geenos.
Protams ne jau atshkjiriiba starp kanaadas un eiropas hokeja skolaam ir tik milziiga, kaa dazhbriid vareetu izklausiities, tachu savas nieanses ir. Un tas ir FAKTS, ka lielai daljai eiroprieshu hokeja skolu paarstaavjiem un izsleegshanas speeleem pietruukst speeka un meerkjtieciibas ciiniities liidz galam. Kanaadieshiem tas ir asiniis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-04-20 16:50, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis Marg777
Spriežot pēc nika, Leflērs ir hokeja specs ar stāžu. Atceros, ka vēl gadījās pašam redzēt G.Leflēru spēlējam "Quebec Nordiques" rindās pret ACSK, kaut kur 1990.gadā, bez ķiveres, protams.


Piektdienas diena, iestājies neliels atslābums, uznāca iedvesma,iegribējās drusku kaut ko uzrakstīt par NHL hoķi, kuram sekoju līdz diezgan regulāri. Jūtos gandarīts, ka manis iesāktā diskusija ar nelieliem izņēmumiem sanākusi diezgan interesanta. Visādā ziņā novēlu Tev veiksmi manis izskaitļošanā, bet tas nebūt nebija šorīt iesāktās diskusijas galvenais mērķis. Lai Tev veicas !

     [+] [-]

, 2007-04-20 16:50, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis Leflērs
--Halogens--
Labi, varam turpināt diskusiju. Es visnotaļ piekrītu apgalvojumam, ka Detroita ir 1 no pēdējās dekādes labākajām komnadām.Bet- tikai un vienīgi tikai tāpēc, ka viņi šai laikā ir izcīnījuši 3 Stenlija kausus un nekas vairāk.Un nevis tāpēc, ka viņiem ir bijuši daudz punktu, labu spēlētāju un kaut kādi mistiski prezidenta kausi.
Par Kalgari. Būtu protams labi,ja Tu nedaudz arī pamatotu savas domas. Formulējums ''nerāda to sniegumu "' ir ļoti neskaidrs un izplūdis. Es Tev pateikšu , ka Edmontona pērn arī " nerādīja to sniegumu " ko 80-ajos gados, taču tas viņiem neliedza spēlēt Kausa finālā. ( vēl nevar zināt ,kā tur toreiz viss būtu beidzies, ja Rolosons nedabūtu traumu ). Tā , lūk ! Uzskatu , ka CAL tagad ir pat zināms psiholoģiskais pārsvars pār Detroitu, jautājums, vai viņi to spēs izmantot.



Tas, ka tikko noturējās 8. vietā konferencē un sūdīgi spēlē izbraukumā un ka pērn konferencē bija 3. vietā (ja pareizi atceros) ir pietiekami argumentēts?

Un vēl - Det kā labu komandu definē tikai tie 3 kausi un nekas vairāk. Atvaino man, bet kas varētu būt tas vairāk? Manā skatījumā komandas spēku raksturo spēja uzvarēt Stenlija izcīņā un visam pārējam nav nozīmes.

Un vispār pamazām kļūstu par Det fanu - nu smuki taču viņi spēlē

     [+] [-]

, 2007-04-20 16:57, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis Halogens

Citāts:

Publicējis Leflērs
--Halogens--
Labi, varam turpināt diskusiju. Es visnotaļ piekrītu apgalvojumam, ka Detroita ir 1 no pēdējās dekādes labākajām komnadām.Bet- tikai un vienīgi tikai tāpēc, ka viņi šai laikā ir izcīnījuši 3 Stenlija kausus un nekas vairāk.Un nevis tāpēc, ka viņiem ir bijuši daudz punktu, labu spēlētāju un kaut kādi mistiski prezidenta kausi.
Par Kalgari. Būtu protams labi,ja Tu nedaudz arī pamatotu savas domas. Formulējums ''nerāda to sniegumu "' ir ļoti neskaidrs un izplūdis. Es Tev pateikšu , ka Edmontona pērn arī " nerādīja to sniegumu " ko 80-ajos gados, taču tas viņiem neliedza spēlēt Kausa finālā. ( vēl nevar zināt ,kā tur toreiz viss būtu beidzies, ja Rolosons nedabūtu traumu ). Tā , lūk ! Uzskatu , ka CAL tagad ir pat zināms psiholoģiskais pārsvars pār Detroitu, jautājums, vai viņi to spēs izmantot.



Un vēl - Det kā labu komandu definē tikai tie 3 kausi un nekas vairāk. Atvaino man, bet kas varētu būt tas vairāk? Manā skatījumā komandas spēku raksturo spēja uzvarēt Stenlija izcīņā un visam pārējam nav nozīmes.


Tie triis kausi tika ieguuti tad, kad komandaa bija taadi liideri kaa Stiivs Aizermans, Brendans Shanahans un Brets Hulls.

Visu cienju Lidstromam, bet vinsh nav Aizermans...

     [+] [-]

, 2007-04-20 17:02, pirms 17 gadiem
--Halogens--
Pareizi Tu saki. Tā tas ir, bet atliek viņiem nospēlēt šo vienu , sezonas pašu svarīgāko spēli pret Red Wings Joe Louis Arēnā un uzvarēt, un situācija radikāli mainās, vai ne ?
Par otro rindkopu - bet tas jau ir tieši tas pats , par ko es runāju. 3 Stenlija kausi. Nekas vairāk arī nav vajadzīgs, ja runājam par pēdējiem 10 gadiem. Savukārt, ja runājam par pēdējiem pāris gadiem , tad gan vairs nē. Tad mēs redzam, ka nav vairs nevienas izteiktas komandas , kas varētu uzņemties līdera lomu NHL. Bet tas jau ir cits stāsts.
Vēl viena lieta. Dīvaini, bet abus pēdējos gadus, abas pēclokauta sezonas Kausus ir paņēmušas komandas no Dienvidaustrumiem. Tampa un Karolīna. Šobrīd palikusi tikai Tampa,kas sīvi spēkojas ar Ņūdžersiju. Grūti pateikt, ar ko tas viss beigsies, ja nu vēsture atkārtojas ???

     [+] [-]

, 2007-04-20 17:26, pirms 17 gadiem
nu ko lai saka - Ottava bija diezgan jūtami labāka, nekā Pittsburga gan vairākuma izspēlē 6 no 26, kas ir 23%, pret 4 no 28, ka ir tikai 14%, arī Emery (90,83%) tomēr ir labāks nekā Fleury (88,11%), un uzbrukums tomēr Ottavai bija kā komandas uzbrukums, nevis viena cilvēka (Krosbija) parāde, kas bija efektīvāks - visā sērijā 151 metiens pret 109...tā kā likumsakarīgi...praktiski bija diezgan labi pamanāms abu komandu atšķirīgais līmenis...

     [+] [-]

, 2007-04-20 17:30, pirms 17 gadiem
Go Go Detroit
mājās ir jābūt uzvarai!!!

     [+] [-]

, 2007-04-20 17:59, pirms 17 gadiem
Zheel par Pitsburgu, ko citu, lai pasaka, bet pretinieks bija ljoti labs, un pieredze ir ieguuta!

     [+] [-]

, 2007-04-20 18:01, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis seljanin

Citāts:

Publicējis zanjux
Tagad jaaizdomaa kuras komandas fanu 'pulcinjam' lai es pievienojos:d



Anaheimas Pīlēniem


Laikam jau man arii buus jaanjem piemeers un taa jaadara!

     [+] [-]

, 2007-04-20 18:10, pirms 17 gadiem
quick

a man gan kalgarija kaa komanda nepaaraak patiik.. kaut gan vairaak mani paarsteidz tas cik zemu vinji atradaas peec sezonas, kaut gan 8 vieta ir daudz peedeejos divos gados. Aizsardziibas liinija ar regjee, jauno fanofu un veel ar to chali kura uzvaards saakaas ar M" bet kuru es nemeegjinaashu uzrakstiit.. nu kaut kads tur meseraz... kaut kaa taa detroita noteikti ir viena no 3-4 labaakajaam komandaam peedeejaa 10 gade.. tachu peedeejos ja nemaldos jau triis vai 4os gados izkriit plaiofu pirmajaa raundaa. ziimiigi ir tas ka peec tam shiis komandas tiek liidz finaalam. gan anaheima, gan edmontona un veel laikam bija viena.. Shanahens starpcitu tieshi peec shiem zaudeejumiem uzskatiija ka vinjam detroitaa nav vietas un negaidot kad vinju izspers no kluba pats aizgaaja... bet jaanonjem cerpure kluba priekshaa kas peedeejos 4 gados ir zaudeejis vismaz 5 pirmo divu mainju speeleetaajus un speejis atrast jaunus vietaa (brets halls, shanahens, aizermans, fjodorovs, luuks robitails) piemeeram koloraado taa isti nespeej atguuties no tangeja un forsberga aizieshanasa no kluba. Es domaaju ka ja otavai nebuutu probleemas ar savainojumiem vinji buutu panjeemushi arii savu diviiziju, un tagad speeleetu ar tampu. Komandaa ir daudz jaunu tallantu kas demostree pusliidz stablu sniegumu (hiitlijs, speca, iivs). ljoti intresanti kaa iet fenofam kljuuda bija aizlaist prom hasheku

es pats esmu pievienojies anahaimas un tampas fanuklubam zheel ka ozo neatradaas vieta atjaunotajaas piilees, vinja liigums tika nomests lielaas algas deelj pret kaut kaadu tur 3 raunda drafta tiesiibaam.

     [+] [-]

, 2007-04-20 18:12, pirms 17 gadiem
trasher

es patteiktu ka lidsroms ir kas vairaak par aizermenu, tikai aizsardziibaa... katru sezonu vismaz 50 punktu... un taa kopsh pashiem pirmsaakumiem. vienoziimiigi 10 gades labaakais aizsargs.

     [+] [-]

, 2007-04-20 18:13, pirms 17 gadiem
esmu gatavs likt galvu kjiilaa par to ka lidstroms ir panaakumu atsleega,.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-04-20 20:02, pirms 17 gadiem
quick

Es nekur nemineeju neko par to, ka Lidstroms ir slikts aizsargs. Es runaaju par liidera dotiibaam.

Liidz Aizermana liiderspejaam Lidstromam kaa liidz meenesim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-04-21 05:29, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis Leflērs
Par Fleriju. Pilnīgi nekā personīga, neesmu uz viņu arī uzēdies, kā Tu izsakies. Attiecībā uz šī vārtsarga spēli, jāsaka , ka viņš šogad ir ļoti progresējis ( kā visa Pingvīnu komanda ) , ar šo izslidošanu viņš it kā noņem kaut kādu nervu spriedzi, nervozitāti, vai kā tamlīdzīgi. Katram vārtsargam ir kaut kādas manieres, rituāli, kā viņi cenšas noskaņoties spēlei, nomierināties. Cits pēc zaudētiem vārtiem dzer no pudeles ( Kiprusofs ) , cits dauza nūju pret vārtiem ( atceros pirms dažiem gadiem , kā ārdījās Belfūrs, Baraso ) , cits lamā aizsargus vai groza galvu ( Hašeks ) . Atceros, savā laikā Tretjaks pirms spēles sākuma ar slidām mūžīgi rīvēja ledu vārtsarga laukumiņā.Katram savs stils, līdzjūtējiem atliek to pieņemt vai nepieņemt. Nu nepatīk man Flerija braukāšana, nu ko tad lai es daru, nerunāt neko , neteikt, klusēt ?



Nu vispār vieglāk nosaukt, kuri varočiki tā nedara - "spēles sākuma ar slidām mūžīgi rīvēja ledu vārtsarga laukumiņā", viņi tā dara pirms katra perioda!
Runājot par Fleriju - negaidīti labs sniegums, kamēr Emerijs sabojāja visu labo priekštatu par sevi - džeks nedaudz safanojies par sevi un nenormāli galvā sakāpis, tas ir redzams kaut vai pēc visiem momentiem, kad ir kaut vai minimāla saskare ar pretinieku spēlētāju.

     [+] [-]

, 2007-04-21 10:16, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis Leflērs
Detroita-Kalgari 2:2. Bez pārsteigumiem.Pilnīgi droši. Domāju, ka tikai tie, kam ar NHL hokeju nav agrāk bijusi saskare un intereses, uzskatīja , ka Detroita sasitīs Kalgari vienos vārtos.



Ne pārāk korekts komentārs. Izslēgšanas spēles jau vispār nav pārāk prognozējama lieta, kaut gan vēl aizvien esmu pārliecināts, ka Detroita uzvarēs. Vispār tikpat labi varētu tavā virzienā atlaist indīgu piezīmi par Sabres-Islanders sērijas iznākuma prognozēšanu. Viens te uzskatīja, ka cīņa ievilksies.