Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Lasītāja viedoklis: U18 Elites grupa - tai mēs vēl neesam gatavi

U-18 pasaules hokeja čempionāts Elites grupā norit pilnā sparā, un tas, Latvijas izlasei pagaidām izvērties neveiksmīgs. Līdzjutēji ir šokēti par zaudējumiem 1:9 un 0:8.

Latvijas interneta lapās, kas saistītas ar hokeju, esmu lasījis daudzas atziņas par to, kas ir vainīgs pie mūsu izlases neveiksmēm šajā čempionātā.

* slikti kvalificēti treneri bērnu un jauniešu hokejā
* slikti kvalificēti treneri U-18 čempionātam
* klasiskais "mans bērns un vēl vairāki labi spēlētāji netika paņemti, jo trenerim tika samaksāts, lai izlasē tiktu bagātā K. kunga dēls/ dēli" jeb visi labākie spēlētāji netika atlasīti izlasei
* Rietumu metodes jauno hokejistu audzināšanā (sevišķi bērnu gados) ir progresīvākas, kā dēļ pretinieki vēlākajā vecumā ir fiziski spēcīgāki, garāki, labāki u.t.t.
* LAČ vajadzēja spēlēt Rīga- 18 komandai
* Pie visa vainīgs Lipmans & Co un Latvijas hokeja saimniecība, kas ir galīgā d....

Protams, bija arī citas atsauksmes - gan pozitīvas, gan galēji negatīvas, tomēr es šeit vēlētos paskatīties uz šo problēmu no citas puses:

Kanāda- 543,390 reģistrēti spēlētāji
ASV- 435,737 reģistrēti spēlētāji
Krievija- 77,202 reģistrēti spēlētāji
Vācija- 30,344 reģistrēti spēlētāji
Latvija- 4,836 reģistrēti spēlētāji (15. vieta pasaulē)

Rēķinot procentuāli uz iedzīvotāju skaitu, mēs esam 5. vietā aiz Kanādas, Čehijas, Zviedrijas un Šveices, kas tiešām pierāda to, ka Latvija mīl hokeju, tomēr... Latvija ir pārāk maza valsts, lai mēs būtu konkurētspējīgi kopumā. Un, ņemot vērā mūsu pašreizējo ekonomisko stāvokli mēs nevaram būt konkurētspējīgi arī tajā ziņā cik daudz naudas varam izdot jauno hokejistu audzināšanā un cik labus apstākļus mēs viņiem varam radīt. Piemēram, ir tāda valsts Dānija hokejā, nav sevišķi liela un nav arī maza. Jauniešu hokejā arī viņiem nav vērojama masveidība, bet ekonomiskais stāvoklis ļauj sasniegt maksimumu no tiem resursiem, kas viņiem ir. Piemēram, vienā no viņu hokeja centriem Rodovrē, jauniešu komandām ir 13 sponsori, kā arī vecāki ziedo klubam noteiktu daļu naudas par katriem vārtiem, kurus kluba spēlētāji iesit pretinieku vārtos. Un viņi iesit daudz, jo tas ir viens no labākajiem Dānijas jauniešu klubiem. Latvijā, protams, ņemot vērā ekonomisko stāvokli, nekas tāds nav iespējams.

Arēnas un jauniešu hokeja klubi:
Es pat necentīšos šajā sakarā pieminēt ASV vai Kanādu, jo nav vērts. Nav vērts uzskaitīt cik daudz jauniešu vecuma spēlētāju līgas viņiem ir, komandas katrā no reģioniem, cik daudz slēgto un dabisko laukumu. Jo to ir ārprātīgi daudz. Labāk norobežosimies no šīm divām valsīm un nekunkstēsim par rezultātiem 1:9 un 0:8. Kāpēc? Vēlāk uzzināsiet, ja vēl nenojaušat.

Ņemam par piemēru Eiropas valstis, kuru līmenim mums būtu jātuvojas vai kuru līmenī jau mēs esam. Vācijā ir 316 ledus arēnas- 316!, un arī jauniešu klubu, kas trenējas hokejā diez vai ir mazāk. Un mēs zaudējām viņiem ar rezultātu 2:3. Ok, tas nav rādītājs. Vācija nav izcila hokeja zeme!

Labi, Krievijai mēs zaudējām ar 3:6. Krievijā ir 90 ledus arēnas. Slovākija arī ir maza valsts, mēs viņiem pārbaudes spēlē zaudējām 1:3- viņiem ir 42 arēnas, un tas ir loģiski, ka mēs viņiem zaudējām, jo tās ir valstis ar dižām hokeja tradīcijām. Pats galvenais ir tas KĀ mēs tām zaudējām. Un mēs tām zaudējām cienīgi.

Daži sūkstās par mūsu hokeja līmeni, aizmirstot, ka mūsu resursi ir ļoti ierobežoti. Komandas, kuras spēlēja 1. divīzijā šogad- Dānijā ir 27 slēgtās arēnas, Polijā- 31 un Baltkrievijā 13. Cik ir Latvijā? Hockeyarena.net lepni ziņo, ka sešpadsmit. Nu, ņemot vērā, kad tā haļļu celtniecība sākās un cik veci ir šie mūsu hokejisti- tajā laikā, kad viņi sāka trenēties faktiski bija 1.5 normālas halles un viena- Liepājas halle- tikko uzcelta. Tātad veselas divas!!! Kas ir divas halles? Un Latvijas pieaugušo izlase debitēja PČ Elites grupā, kad Latvijā bija tikai 1 starptautiskajiem standartiem atbilstoša halle. Nu vai nav pasaules rekords?

Tagad es stādīšu jums priekšā šī gada Latvijas U-18 čempionāta hokejā tabulu:

1. Rīga/Sāga/LB 18----------------------- 63 punkti
2. Rīga/Sāga/LB 90----------------------- 45 punkti
3. FHK Liepājas metalurgs 89/90---------- 45 punkti
4. FHK Liepājas metalurgs 91------------- 25 punkti
5. HS Rīga/Prizma 90--------------------- 2 punkti

Paveras ārkārtīgi fascinējoša aina. Faktiski r trīs komandas- Sāga, LM un Prizma, pie tam šeit spēlē arī mūsu cerību gads LM 91, kam būtībā jāspēlē U-16 grupā, bet kāpēc gan, ja tas ir pilnīgi konkurētspējīgs arī šeit!!!

Un tagad- ko es ar to visu gribēju pateikt?
Par treneriem bērnu un jauniešu hokejā un rietumnieku metodēm bērnu trenēšanā- daudzi lieto argumentu- 10 gadu vecumā visus spējam sasist- kā pienāk 18 tā vairs nekā, tātad treneru vaina?

Lieta tāda, ka PČ sākas tikai no U-18 vecuma. Tas, ka Latvijas labākā komanda sasit kādu labu klubu Kanādā vai Zviedrijā nenozīmē to, ka "nu tik būs, kad šitie zeperi izaugs". Vienkārši ASV vai Zviedrijā trenerim ir hokejistu izvēle no 100 jauniešu klubiem- Latvijā no 1 vai 2. Katrs taču zina, ka pat komandā, kura zaudē visiem ar 1:7 vai 1:8 rezultātiem var būt vismaz 1 vai 2 ļoti labi spēlētāji. Tātad-masveidība ir panākumu atslēga. Es nezinu kādas tās inovatīvās ārzemju bērnu treneru metodes ir,zinu to, ka daudzos klubos Vācijā, pat Kanādā bērniem māca tikai to kā no jebkuras pozīcijas bliezt pa vārtiem daudz nedomājot un neizspēlējot kombinācijas, bet krievi droši vien strādā ar tām pašām metodēm kā mūsu treneri un rezultāti viņiem ir, jo ir masveidība. Kas attiecas uz auguma parametriem un kilogramiem, tad tā arī ir lieta, ko var dabūt tikai tad, ja patiešām ir no kā izvēlēties, nevis "ņemam visus, izņemot 10 sliktākos".

Par treneru kvalifikāciju čempionātam- man ir grūti spriest, bet, pat, ja šo izlasi trenētu labāko NHL treneru brigāde, tad nekas labāks nebūtu- jau pieminēto iemeslu dēļ.

Par spēlētājiem, kuri vecāku maka dēļ ir tikuši izlasē. Nu, kā jau teica kāds esporta lietotājs "tā uz aci" jau nevar pateikt kurš šeit ir tas, kas izlasē ticis, atvainojiet "nahaļavu". Un nav jau arī mums tādu superzvaigžņu, kuri ir palikuši mājās un kuri "ja būtu izlasē, tad mūsējie vismaz tos vācus sasistu un ar Ziemeļamerikāņiem cienīgāk nospēlētu". Bet jāpiekrīt, ka tāda problēma joprojām pastāv.

Par LAČ un u-18 izlasi- vajadzēja, nu noteikti vajadzēja. Tas ir pavisam cits hokejs. Rīga-20 maiņa, piemēram, salīdzinot ar lielāko daļu no pārējiem, spēlē daudz "pieaugušāku" hokeju un viņi atstāj ļoti pozitīvu iemeslu.

Par Lipmanu un federāciju runājot- ir lietas, kuras jāsakārto, jāuzlabo attieksme- pret visu, pret izlasi, pret spēlētājiem, pret Latvijas čempionātu, pret klubiem. Lipmans ir aizsēdējies. Daudzi saka "bet kurš gan cits spēs". Protams, ja Lipmans sēdēs savā krēslā, tad neviens tā arī neko nespēs.

Lai nu ko, bet nekompetenci jauno spēlētāju sagatavošanā es nevaru pārmest- jā, mūsu ekonomika ir tāda, kāda tā ir. Vecākiem ir jāiegulda krietna nauda, lai savus bērnus varētu sūtīt spēlēt hokeju, daudzas lietas ir nesakārtotas, tomēr mēs spējam uzvarēt tādas valstis kā Norvēģija vai Dānija, kur naudas jauniešu hokejā ir krietni vien vairāk, kur spēlētāju atlase ir daudz lielāka. Būtu nekorekti gaidīt no mūsējiem uzvaras spēlēs, kuras nav iespējams uzvarēt. Un vēl jo vairāk ir nekorekti kaut ko pārmest treneriem, jo ar mūsu resursiem nav iespējams spēlēt labi Elites grupā. Un tas ir fakts.

Lasītāja viedoklis var nesakrist ar redakcijas viedokli.

     [+] [-]

, 2007-04-19 07:27, pirms 18 gadiem
starpcitu arii gretcka vecaaki laikam ir paarvaakushos no ... polijas ja nemaldos.

arbags
kopitars speeleeja zvedrijaa tikai taapeec ka liidz tam bija speeleejis seviskji zema liimenja junioros... ja vinsh buutu aizmaucis uz kanadas junioru liigaam visdriizaakais ka tiktu speeleet jau 18 gadu vecumaa.

     [+] [-]

, 2007-04-19 08:54, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis quick
kopitars speeleeja zvedrijaa tikai taapeec ka liidz tam bija speeleejis seviskji zema liimenja junioros... ja vinsh buutu aizmaucis uz kanadas junioru liigaam visdriizaakais ka tiktu speeleet jau 18 gadu vecumaa.



ja būtu, ja būtu.... kāpēc domā, ka Kanādā viņam būtu labāk gājis? domāju, ka Kopitars tik daudz sasniedza tieši tāpēc, ka bija Zviedrijā nevis Kanādā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-04-19 09:36, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis rusher


Nu par LM piekrītu
bet tas ir atkal koks ar diviem galiem. Ja agrāk mēs varējām atļauties vienu komandu uzlikt kā u-18 LČ un viņi varēja labāk saspēlēties, tad tagad jau vairs ne. A ko? Nedos taču DLS (Latgale), LM, Zemgale u.c. komandas savus spēlētājus prom. Bet būtībā taču labākos būtu jāatlasa, jo mums ir mazi resursi un, lai labāk startētu PČ būtu labāk, ja potenciālie izlases spēlētāji visu sezonu pavadītu vienā komandā, kur varētu saspēlēties. Bet tam atkal nepiekristu viņu komandas...
Vispār tam varētu būt tēma pavisam jaunā topikā

Un par resursiem runājot- es te nerunāju par Ziemeļkoreju vai Ķīnu vai GBR, kur hokejs visiem ir dziļi vienaldzīgs. Es te runāju par to kā panākt tādas valstis kā Šveice vai tā pati Dānija, kur ļoti strādā, lai jauniešu hokejs attīstītos un iegulda naudu, pretēji Lipmanam, kura vienīgais ieguldījums (kaut ne mazs) ir halles (nu jā, čempi ar jau viņš sadabūja)- un tas nav mazs. Lai nu kā tur bija ar Arena Riga, bet viņš aizsāka hokeja haļļu bumu Latvijā ar Liepājas halli- un tagad jau var uzskaitīt veselus 16 mākslīgā ledus laukumus.

Un vēl- par u-18. Jā, ja tāds Terjohins vai Huijohins kaut ko tādu izdarītu kā finālspēlē, tad nekas labs nebūtu. Bet u-18 taču jau iepriekš spēlēja LAČ un tur arī spēlēja tad Vilki/OP un nekas. Neviens nenomira. Varbūt dažai mammai un tētim kāds sirms mats parādījās, bet hokejs, kā saka, ir vīru spēle.



Nu, bet kāpēc Tev liekās, ka Latvijas hokeja attīstība tik ļoti lielā mērā ir atkarīga tieši no izlases veikuma???
Kā pretēju piemēru Tev minēšu Daugaviņu - domāju, viņš pagājušo sezon ieguva daudz vairāk spēlējot Rīga'2000 nekā ja būtu spēlējis kautkādā mistiskā U-18 izlasē... Tāpat ir ar perspektīvākajiem LM džekiem... līdz ar to pazūd jēga tādai U-18 izlasei...
Kautgan minēšu Tev vienu pretēju piemēru Amerikā NAHL (ASV junioru līga, kur šogad spēlēja arī Puriņš) kā atsevišķa komanda piedalās ASV U-17 izlase...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-04-19 09:43, pirms 18 gadiem
Pilniigi piekriitu autoram.

Ja godiigi jau saak nedaudz besiit lielo panaakumu prasiitaaji un tas attiecaas arii uz lielo izlasi un uz visu sportu vispaar..

Nu neesam mees hokeja lielvalsts ar savaam paris ledus halleem un nozheelojamo ekonomiku....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-04-19 10:39, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis kašķis

Citāts:

Publicējis rusher
to labaakais

to super chalju uzvaardus, luudzu




Miks Indrašis, Gunārs Skvorcovs, Matīss Briedis. Šie uzbrucēji ir konkurenti pat Jekimovam, Straupem un Daņilovam.
No aizsargiem- Kupčus, Kuplais.



Tikko kaads saak saukt uzvaardus taa striids var ilgt bezgaliigi... Iisti nezinu kuru no nosauktajiem Znaroks ir saucis uz U-20. Uzbruceejiem daljeeji var piekrist, kaut gan saliidzinaat ar 1. mainjas uzbruceejiem nav korekti. Par aizsargiem (subjektiivs viedoklis, protams) Kupchus ir fiziski attiistiits puisis, bet tikai ar speeku hokeju nespeelee... Kuplais - gruuti spriest kaads tagad peec ASV izskataas. Pienjemu, ka rakstiitaajs ir redzeejis kaa speelee Kuplais peec 2 sezonaam Amerikaa. Atgriezhoties pie nosauktajiem uzbruceejiem - domaaju Briedis nodereetu ar savu starta aatrumu un taraantipa uzbruceeja dotumiem. Skvorcovs un Indrashis ir tehniski uzbruceeji. Vai vinji dotu lielaaku labumu pret ASV un Kanaadu, nekaa tie kas jau ir izlasee, nezinu. Viens ir skaidrs, ka kopskatu nebojaatu! Zinot, cik iisu laiku bija gatavoshanaas chempionaatam, treneri speciaali varbuut nepiesaistiija daudz kandidaatus, bet paljaavaas uz daudzmaz zinaamiem un iespeeleetiem variantiem. Tas protams vinjus neattaisno, bet daljeeji saprast var! Bet pa uzvaardiem runaajot, tos var saukt liidz apnikumam. Ir jau veel Liepaajaa Liepinjsh, piemeeram... Arii Saagaa var atrast uzvaardus, ko nepanjeema. Kaut vai Danemanis, kuram pofig vai vinju sit vai gaazh, iet un ciinaas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-04-19 11:26, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis rusher

Citāts:

Publicējis liidjuuteejs

Citāts:

Publicējis kašķis

Citāts:

Publicējis rusher
to labaakais

to super chalju uzvaardus, luudzu




Miks Indrašis, Gunārs Skvorcovs, Matīss Briedis. Šie uzbrucēji ir konkurenti pat Jekimovam, Straupem un Daņilovam.
No aizsargiem- Kupčus, Kuplais.



Tikko kaads saak saukt uzvaardus taa striids var ilgt bezgaliigi... Iisti nezinu kuru no nosauktajiem Znaroks ir saucis uz U-20. Uzbruceejiem daljeeji var piekrist, kaut gan saliidzinaat ar 1. mainjas uzbruceejiem nav korekti. Par aizsargiem (subjektiivs viedoklis, protams) Kupchus ir fiziski attiistiits puisis, bet tikai ar speeku hokeju nespeelee... Kuplais - gruuti spriest kaads tagad peec ASV izskataas. Pienjemu, ka rakstiitaajs ir redzeejis kaa speelee Kuplais peec 2 sezonaam Amerikaa. Atgriezhoties pie nosauktajiem uzbruceejiem - domaaju Briedis nodereetu ar savu starta aatrumu un taraantipa uzbruceeja dotumiem. Skvorcovs un Indrashis ir tehniski uzbruceeji. Vai vinji dotu lielaaku labumu pret ASV un Kanaadu, nekaa tie kas jau ir izlasee, nezinu. Viens ir skaidrs, ka kopskatu nebojaatu! Zinot, cik iisu laiku bija gatavoshanaas chempionaatam, treneri speciaali varbuut nepiesaistiija daudz kandidaatus, bet paljaavaas uz daudzmaz zinaamiem un iespeeleetiem variantiem. Tas protams vinjus neattaisno, bet daljeeji saprast var! Bet pa uzvaardiem runaajot, tos var saukt liidz apnikumam. Ir jau veel Liepaajaa Liepinjsh, piemeeram... Arii Saagaa var atrast uzvaardus, ko nepanjeema. Kaut vai Danemanis, kuram pofig vai vinju sit vai gaazh, iet un ciinaas...



katrā gadījumā jauna Kopitara, vai kaut Daugaviņa starp šiem uzvārdiem nav, tā, ka...



Tieshi taa, nav shajos gados zvaigzhnju ( es domaaju 89-90) taadi kaa Karsums, Daarzinjsh, Baartulis, Daugavinjsh vai braalji Dzherinji!!! It kaa kaadreiz likaas, ka buus Bukarts, bet iet gadi un ceriibas zuud... Te gan savu roku arii teevs pielicis, lai gan gribeeja kaa labaak droshi vien...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-04-19 12:18, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Raicha-19
Mees - krutie Latvieshi vienmeer gribam izcilus rezultaatus hokejaa, basii, futbolaa, vieglatleetikaa u.c. lai gan mees esam tikai nieka 2,3 miljoni!
Iedomiigie..


kas vel tev latvija nepatik,brauc uz iriju!

     [+] [-]

, 2007-04-19 17:38, pirms 18 gadiem
rusheram - Jaa, zinu, ka 90.tais, bet visu muuzhu speeleejis pie 89.taa gada, taapeec te bija taa ioespeeja paraadiit ko var izdariit... Zheel, ka nesanaak! Tagad pret chehiem -4 un kopaa ar Lipsbergu sliktaakais +/- koeficents komandaa -11. Tomeer no potenciaalajiem liideriem taa kaa pa sherpu!!!

     [+] [-]

, 2007-04-19 18:20, pirms 18 gadiem
LAtvija ir maza valsts, bet ar lieliem sapņiem! Vai tas nav pareizi? Protams, ka ir! Savādāk neko nesasniegsi
! Tagad tā vienkārši mēs nevaram nosēsties pirmajā līgā un cerēt, ka mums kādreiz atkal nāks laiks, kad mēs varēsim uzveikt Krieviju! Tur ir jāiegulda milzīgs darbs! šobrīd es redzu, ka Latvija var tikai cīnīties, lai paliktu Elites grupā, jo pārsteigumi jau ir izsmelti! Lai arī nevaram lepoties ar īpašu hokeja saimniecību, bet mēs varam cīnīties ar šīm spēcīgajām komandām cienīgi, bet Elites grupā palikt!

     [+] [-]

, 2007-04-19 18:57, pirms 18 gadiem
Njeznaika...
Vadims Vabiščevic no Rīga/Sāga/LB 18 šajā komandā viņš ir viens no rezultatīvākajiem, ja ne pat rezultatīvākais, fiziski ļoti spēcīgs un tehnisks, tika pat izsaukts uz u-20 pārbaudes spēlēm, bet uz u-18 netika pat kandidātu lokā.
Sergejs Jeigorovs sezonas sākumā viņu uzaicināja spēlēt Rīga20 sastāvā, bet vēlāk viņš aizgāja spēlēt Latgalē un tur viņš spēlēja trešajā maiņā.
Dvīņu brāļi Kukjani uz viņiem paskatoties vien pretinieks noraustītos, jo augumi viņiem ir iespaidīgi un metiens viņiem ir ļoti spēcīgs sezonas sākumā viņi spēlēja Rīga20, bet tur viņi salecās ar Znaroku un tika padzīti un viņi aizgāja Uz Latgali.
Ir vēlviens hokejists ļoti labs, bet ja ne smaga trauma viņam nebūtu, Tad noteikti viņš būtu viens no labākajiem spēlētājiem u-18.
Tākā tie kas neko nesajēdz no hokeje lūdzu pieverieties, jo Kautvai Latvija ir maza valsts, tas nenozīmē, ka mums ir slikti spēlētāji, tieši otrādi Daudzi ir pat ļoti labi un talantīgi hokejistsi, bet viņi netiek izlasē, jo mūsu hokej vadība ir uzpērkama un viegli iespaidojama. šie spēlētāji kurus es nosaucu ir parasti mirstīgie - ne biezie, ne viņiem ir kādi sakari, viņi tikai labi spēlē hokeju un viņus pat neiekļauj u-18 kandidātos, bet u-20 kandidātos iekļauj. Vai nav pilnīgs stūlbums? Padomājiet kāda tad būtu izlase ja šie spēlētāji tiktu iekļauti izlasē.

     [+] [-]

, 2007-04-19 19:19, pirms 18 gadiem
Tātad novirzoties no tēmas. Viens ieminējās, ka slovēņiem redz esot Kopitars un tad varētu būt, ka mēs nemākot atlasīt talantus. Slovēņi pa saviem 2 miljoniem atraduši vienu Kopitaru, bet mēs pa saviem 2,1 miljoniem esam atraduši Ozoliņu, Irbi, Žoltoku, Ivanānu, Skrastiņu, Karsumu, Daugaviņu, Spruktu, Skudru, Dārziņu neaizmirsīsim arī vecos - Balderis, Kerčs, Vītoliņš utt utjpr. Ar to es gribēju teikt, ka mēs protam atrast talantus. Tas, ka mums nav sava Kopitara nenozīmē, ka mums nav talantu, tb, mēs nemākam tos atrast.

     [+] [-]

, 2007-04-20 00:34, pirms 18 gadiem
Jā, bet kur brāļi Kukjāņi palikuši? Varbū neievēro sportisko režīmu?

     [+] [-]

, 2007-04-20 01:08, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis tukiikut
Par Skvorcovu piekrītu, pārējos nezinu.




Miks Indrašis - 1990.gads, LM , tehnisks, gara auguma puisis ar funktieri, ļoti bieži atrodas tur , kur atlec ripa. Latvijas junioru čempionātā 30 spēlēs, 10+16, 26 punkti un 36 soda min. Bija treniņnometnē, bet uz Somiju netika paņemts.

Matīss Briedis- 1990.gads, Nyneshamn J-20, Stokholmas reģ. J-20 1.divīzija. ātrs, spēcīgs, kā rakstīja līdzjutējs, tarāntipa, neatlaidīgs. Biežāk uztaisa vārtu momentus partneriem vai pats sev. J-20 1.divīzijas 32 spēlēs, 21+21, 42 punkti un 103 soda minūtes. Nav slikti rādītāji priekš 16 gadīga hokejista, kuram būtu jāspēlē pie J-18. Nez kāpēc Zviedru treneri novērtē. Netika izsaukts pat uz treniņnometni.

Bija arī citi citos komentāros pieminētie spēlētāji, Danemanis, brāļi Kukjāņi un citi, kuri netika izsaukti uz treniņnometni, kaut vai konkurences uzturēšanai, bet treneriem jau tā nebija vajadzīga, jo komanda jau tāpat bija zināma, kas nāca tikai par sliktu, jo viss tikaa sagatavots ļoti lielā steigā.
Ir mums konkurence, tikai mākslīgi tā tiek nodzēsta, kas nāk par sliktu izlases startam.

Es nesaku ka šie puiši būtu bijuši glābēji, bet par dažiem labiem, kuri izbraukuši uz veco panākumu rēķina, viņi ir labāki.
Mans subjektīvs viedoklis, kas nav vispārināms.

     [+] [-]

, 2007-04-20 08:03, pirms 18 gadiem
to arbags

nu labi, par zviedriju veel po, bet vinjam kaiteeja taas sezonas vieteejaa junioru chempii. buutu speeleejis kanaadaa iznaaktu savaadaak. la tachu nevar 18 gadus vecu speeleetaaju kas itkaa speelee labi kaut kaadaa eiropas valsts junioru chempii un ar izlasi pirmajaa diviizijaa, bet neshu kas vispaar nav speeleejis ahl gan vareeja panjemt.

     [+] [-]

, 2007-04-20 10:09, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis labaakais
Njeznaika...
Vadims Vabiščevic no Rīga/Sāga/LB 18 šajā komandā viņš ir viens no rezultatīvākajiem, ja ne pat rezultatīvākais, fiziski ļoti spēcīgs un tehnisks, tika pat izsaukts uz u-20 pārbaudes spēlēm, bet uz u-18 netika pat kandidātu lokā.
Sergejs Jeigorovs sezonas sākumā viņu uzaicināja spēlēt Rīga20 sastāvā, bet vēlāk viņš aizgāja spēlēt Latgalē un tur viņš spēlēja trešajā maiņā.
Dvīņu brāļi Kukjani uz viņiem paskatoties vien pretinieks noraustītos, jo augumi viņiem ir iespaidīgi un metiens viņiem ir ļoti spēcīgs sezonas sākumā viņi spēlēja Rīga20, bet tur viņi salecās ar Znaroku un tika padzīti un viņi aizgāja Uz Latgali.
Ir vēlviens hokejists ļoti labs, bet ja ne smaga trauma viņam nebūtu, Tad noteikti viņš būtu viens no labākajiem spēlētājiem u-18.
Tākā tie kas neko nesajēdz no hokeje lūdzu pieverieties, jo Kautvai Latvija ir maza valsts, tas nenozīmē, ka mums ir slikti spēlētāji, tieši otrādi Daudzi ir pat ļoti labi un talantīgi hokejistsi, bet viņi netiek izlasē, jo mūsu hokej vadība ir uzpērkama un viegli iespaidojama. šie spēlētāji kurus es nosaucu ir parasti mirstīgie - ne biezie, ne viņiem ir kādi sakari, viņi tikai labi spēlē hokeju un viņus pat neiekļauj u-18 kandidātos, bet u-20 kandidātos iekļauj. Vai nav pilnīgs stūlbums? Padomājiet kāda tad būtu izlase ja šie spēlētāji tiktu iekļauti izlasē.



Daljeeji varu piekrist, bet Jegorovu redzeeju pret Somiju - atvainojiet Latvijaa vismaz 5-6 ir labaaki aizsargi ja ne vairaak. Vismaz slidot jaaiemaacaas, lai vareetu speeleet... Par Kukjanjiem - augumi atleetiski, bet nekaadi grenadieri nav (ja nav peedeejaas sezonas laikaa nezheeliigi izstiepushies). Par Vabishevicju pilniigi piekriitu, briinos, ka nav pat uz paarbaudes speeleem izsaukts, veel turpat bija arii taads Ogorodnjikovs. Vismaz paarbaudiit vareeja pirms chempja!!!

     [+] [-]

, 2007-04-20 19:29, pirms 18 gadiem
Nu lūk redzat tā arī salasās tie visi spēlētāji kurus nav paņēmuši izlasē. Tā kā nevajag teikt, ka Latvija nevar savākt labus sastāvu u-18, vienkārši visus uzpērkamos trenerus ir jāatlaiž un tad arī Ļatvija parādīs uz ko patiesībā ir spējīga.

     [+] [-]

, 2007-04-20 19:38, pirms 18 gadiem
Ā es aizmirsu atgādināt par vēlvienu ļoti labu hokejistu kuru nepaņēma sastāvā. Ja kāds aceras pagāžgad ASK ogre sastāvā spēlēja jauns hokejists 1989. gada dzimušais (vārdu es diemžēl neaceros), bet lieta ir tāda, ka viņš gandrīz visu mūžu ir spēlējis Čehijā un ja nemaldos ar Jāgra dēlu vienā maiņai. Šogad viņš ir atgriezies Čehijā un ir starp rezultatīvākajiem spēlētājiem. Viņu jau pagāžgad aicināja uz u-18, bet ASK ogre treneris viņu nepalaida un šogad viņu nemaz pat kandidātos neaicināja. Latvijā ir labu spēlētāju, bet spēlē biezo vecāku dēliņi - Stūlbums.

     [+] [-]

, 2007-04-20 19:46, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis kašķis

Citāts:

Publicējis tukiikut
Par Skvorcovu piekrītu, pārējos nezinu.




Miks Indrašis - 1990.gads, LM , tehnisks, gara auguma puisis ar funktieri, ļoti bieži atrodas tur , kur atlec ripa. Latvijas junioru čempionātā 30 spēlēs, 10+16, 26 punkti un 36 soda min. Bija treniņnometnē, bet uz Somiju netika paņemts.

Matīss Briedis- 1990.gads, Nyneshamn J-20, Stokholmas reģ. J-20 1.divīzija. ātrs, spēcīgs, kā rakstīja līdzjutējs, tarāntipa, neatlaidīgs. Biežāk uztaisa vārtu momentus partneriem vai pats sev. J-20 1.divīzijas 32 spēlēs, 21+21, 42 punkti un 103 soda minūtes. Nav slikti rādītāji priekš 16 gadīga hokejista, kuram būtu jāspēlē pie J-18. Nez kāpēc Zviedru treneri novērtē. Netika izsaukts pat uz treniņnometni.

Bija arī citi citos komentāros pieminētie spēlētāji, Danemanis, brāļi Kukjāņi un citi, kuri netika izsaukti uz treniņnometni, kaut vai konkurences uzturēšanai, bet treneriem jau tā nebija vajadzīga, jo komanda jau tāpat bija zināma, kas nāca tikai par sliktu, jo viss tikaa sagatavots ļoti lielā steigā.
Ir mums konkurence, tikai mākslīgi tā tiek nodzēsta, kas nāk par sliktu izlases startam.

Es nesaku ka šie puiši būtu bijuši glābēji, bet par dažiem labiem, kuri izbraukuši uz veco panākumu rēķina, viņi ir labāki.
Mans subjektīvs viedoklis, kas nav vispārināms.



Nu, bet Tu ar pārliecību vari teikt, ka kāds no augstāk minētajiem būtu labāks vai vismaz U-18 1. vai 2. maiņas līmenī? Ja tā nav - tad nu nekāds lielais zaudējums viņu nepaņemšana jau nav...
Kā piemērs - tas pats Alberts Iļjiško: 3. maiņas aizsargs, spēlē tai pašā klubā, kur Matīss Briedis - nu i, so what? Nu, nav Zviedrijas n-tās jauniešu komandas līmenis tāds ar kuru varētu Pasaules Elitē būt konkurētspējīgs. Nu, nav.
Un ja kāds 3. vai 4. maiņas līmeņa spēlētājs nav paņemts - nu, nezinu, šķiet, U-18 izlasei kopumā tas nebija liels zaudējums...

     [+] [-]

, 2007-04-20 20:02, pirms 18 gadiem
Pilnīgi noteikti es to varu apgalvot, viņi būtu tik pat spēcīgi kā u-18 pirmā maiņa. Es taču visus hokejistsus personīgi pazīstu un zinu kas uz ko ir spējīgs, un kurš kādā veidā ir ticis sastāvā. Tiešām žēl tos džekus kuri bija pelnījuši spēlēt sastāvā, bet kautkādu dažu duraku dēļ netika paņemti. Ar šiem spēlētājiem kurus es nosaucu Latvija nospēlētu daudz labāk.

     [+] [-]

, 2007-04-20 20:26, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis labaakais
Pilnīgi noteikti es to varu apgalvot, viņi būtu tik pat spēcīgi kā u-18 pirmā maiņa. Es taču visus hokejistsus personīgi pazīstu un zinu kas uz ko ir spējīgs, un kurš kādā veidā ir ticis sastāvā. Tiešām žēl tos džekus kuri bija pelnījuši spēlēt sastāvā, bet kautkādu dažu duraku dēļ netika paņemti. Ar šiem spēlētājiem kurus es nosaucu Latvija nospēlētu daudz labāk.



Var jau būt, var jau būt - taču man neliekas pārliecinoši, tevis teiktais, jo izlasē ir iekļauti VISI Latvijas U-18 čempja rezultatīvākie (izņemot Danemani)- ja runājam par uzbrucējiem.... Izskatās, ka Tev vienkārši ir savi favorīti un Tu esi apvainojies uz Klinšovu, ka tie nav paņemti... Tā ir vai ne?

     [+] [-]

, 2007-04-20 20:43, pirms 18 gadiem
Diemžēl nē es neesmu apvainojies.
Vadims vabiščevic ir 5 vietā starp rezultatīvākajiem Latvija u-18 čempī un pirmajā līgā viņš arī ir starp rezultatīvākajiem, bet tas latvietis kas Čehijā spēlē arī ir starp rezultatīvākajiem. Un tie pārējie kurus es nosaucu ir aizsargi.

     [+] [-]

, 2007-04-20 21:29, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Abrags

Citāts:

Publicējis kašķis

Citāts:

Publicējis tukiikut
Par Skvorcovu piekrītu, pārējos nezinu.




Miks Indrašis - 1990.gads, LM , tehnisks, gara auguma puisis ar funktieri, ļoti bieži atrodas tur , kur atlec ripa. Latvijas junioru čempionātā 30 spēlēs, 10+16, 26 punkti un 36 soda min. Bija treniņnometnē, bet uz Somiju netika paņemts.

Matīss Briedis- 1990.gads, Nyneshamn J-20, Stokholmas reģ. J-20 1.divīzija. ātrs, spēcīgs, kā rakstīja līdzjutējs, tarāntipa, neatlaidīgs. Biežāk uztaisa vārtu momentus partneriem vai pats sev. J-20 1.divīzijas 32 spēlēs, 21+21, 42 punkti un 103 soda minūtes. Nav slikti rādītāji priekš 16 gadīga hokejista, kuram būtu jāspēlē pie J-18. Nez kāpēc Zviedru treneri novērtē. Netika izsaukts pat uz treniņnometni.

Bija arī citi citos komentāros pieminētie spēlētāji, Danemanis, brāļi Kukjāņi un citi, kuri netika izsaukti uz treniņnometni, kaut vai konkurences uzturēšanai, bet treneriem jau tā nebija vajadzīga, jo komanda jau tāpat bija zināma, kas nāca tikai par sliktu, jo viss tikaa sagatavots ļoti lielā steigā.
Ir mums konkurence, tikai mākslīgi tā tiek nodzēsta, kas nāk par sliktu izlases startam.

Es nesaku ka šie puiši būtu bijuši glābēji, bet par dažiem labiem, kuri izbraukuši uz veco panākumu rēķina, viņi ir labāki.
Mans subjektīvs viedoklis, kas nav vispārināms.



Nu, bet Tu ar pārliecību vari teikt, ka kāds no augstāk minētajiem būtu labāks vai vismaz U-18 1. vai 2. maiņas līmenī? Ja tā nav - tad nu nekāds lielais zaudējums viņu nepaņemšana jau nav...

Jā, Briedis, 100 punkti. Tu neesi redzējis, un tāpēc tu nevari spriest. Man ir ar ko salīdzināt. Pats treniņu process un laiks, ko pavada uz ledus vispār nav salīdzināmi, ar iespējām Latvijā.

Kā piemērs - tas pats Alberts Iļjiško: 3. maiņas aizsargs, spēlē tai pašā klubā, kur Matīss Briedis - nu i, so what? Nu, nav Zviedrijas n-tās jauniešu komandas līmenis tāds ar kuru varētu Pasaules Elitē būt konkurētspējīgs. Nu, nav.

Kļūdies. Ja viņi spēlētu pie sava vecuma, J-18, piekristu tev, bet ja spēlē J-20, ar divus un trīs gadus vecākiem, tad tā ir pavisam cita spēle un citi ātrumi.


Un ja kāds 3. vai 4. maiņas līmeņa spēlētājs nav paņemts - nu, nezinu, šķiet, U-18 izlasei kopumā tas nebija liels zaudējums...



Runājot par Albertu Iliško. Priekš 90.gada spēlētāja 3.maiņa nemaz nav tik slikti. No deviņdesmitajiem tikai Bukarts spēlē 2.maiņā, bet tu jau zini, kāds tad ir viņa +/- koeficients. Kopā ar Lipsbergu sliktākais komandā, un tie ir no tiem, kas jau pirms treniņnometnes bija garantējuši vietu sastāvā.
Un neiet jau runa par to, kas sliktāks , kas labāks, bet gan par to, ka komandā netika veidota veselīga konkurence. Un nevar būt tā, ka vieta izlasē jau sezonas sākumā ir garantēta, izņemot gadījumus, ja ir trauma. Atceries pats, kāds tad bija pats izlases veidošanas process? Savāca 5 maiņas un prom uz Poliju. Bet vai nevajadzēja vispirms savākt kādas 8 maiņas un ļaut savā starpā divas vai trīs spēles nospēlēt? Un tad izvēlēties labākos uz to brīdi?
Tas pats Miks Indrašis Polijā lieliski nospēlēja, bet ar Somiem vairs laukumā netiek, un no sastāva ārā. Danemanis, tas pats. Skvorcovs tas pats.
Es jau pirms tam rakstīju, ka mans viedoklis ir tīri subjektīvs. Nav jau slikti, ka ar kādu veidojas dialogs, bet ar tevi ir grūti oponēt, jo principā tu uzskati, ka šī U-18 izlase ir izveidota, tāda, kādai tai ir jābūt un citi varianti nebija iespējami. Man atkal par šo tēmu ir cits uzskats. Pirmkārt jau treneris nav tas , kuram būtu jāvada ši izlase un hokeja federācijas attieksme pret izlasi nav tāda, kādai tai jābūt spēlējot A grupā u.t.t. un tā joprojām. Ir jau viegli pateikt, tas nav mūsu līmenis un ums tur nav ko darīt, bet grūtāk ir izanalizēt, kāpēc tas tā ir, varbūt tomēr mums bija iespēja aizķerties?
Es esmu par to pārliecināts, ka bija.

     [+] [-]

, 2007-04-20 21:36, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Abrags

Citāts:

Publicējis kašķis

Citāts:

Publicējis tukiikut
Par Skvorcovu piekrītu, pārējos nezinu.




Miks Indrašis - 1990.gads, LM , tehnisks, gara auguma puisis ar funktieri, ļoti bieži atrodas tur , kur atlec ripa. Latvijas junioru čempionātā 30 spēlēs, 10+16, 26 punkti un 36 soda min. Bija treniņnometnē, bet uz Somiju netika paņemts.

Matīss Briedis- 1990.gads, Nyneshamn J-20, Stokholmas reģ. J-20 1.divīzija. ātrs, spēcīgs, kā rakstīja līdzjutējs, tarāntipa, neatlaidīgs. Biežāk uztaisa vārtu momentus partneriem vai pats sev. J-20 1.divīzijas 32 spēlēs, 21+21, 42 punkti un 103 soda minūtes. Nav slikti rādītāji priekš 16 gadīga hokejista, kuram būtu jāspēlē pie J-18. Nez kāpēc Zviedru treneri novērtē. Netika izsaukts pat uz treniņnometni.

Bija arī citi citos komentāros pieminētie spēlētāji, Danemanis, brāļi Kukjāņi un citi, kuri netika izsaukti uz treniņnometni, kaut vai konkurences uzturēšanai, bet treneriem jau tā nebija vajadzīga, jo komanda jau tāpat bija zināma, kas nāca tikai par sliktu, jo viss tikaa sagatavots ļoti lielā steigā.
Ir mums konkurence, tikai mākslīgi tā tiek nodzēsta, kas nāk par sliktu izlases startam.

Es nesaku ka šie puiši būtu bijuši glābēji, bet par dažiem labiem, kuri izbraukuši uz veco panākumu rēķina, viņi ir labāki.
Mans subjektīvs viedoklis, kas nav vispārināms.







Nu, bet Tu ar pārliecību vari teikt, ka kāds no augstāk minētajiem būtu labāks vai vismaz U-18 1. vai 2. maiņas līmenī? Ja tā nav - tad nu nekāds lielais zaudējums viņu nepaņemšana jau nav...


Jā, Briedis, 100 punkti. Tu neesi redzējis, un tāpēc tu nevari spriest. Man ir ar ko salīdzināt. Pats treniņu process un laiks, ko pavada uz ledus vispār nav salīdzināmi, ar iespējām Latvijā.


Kā piemērs - tas pats Alberts Iļjiško: 3. maiņas aizsargs, spēlē tai pašā klubā, kur Matīss Briedis - nu i, so what? Nu, nav Zviedrijas n-tās jauniešu komandas līmenis tāds ar kuru varētu Pasaules Elitē būt konkurētspējīgs. Nu, nav.
Un ja kāds 3. vai 4. maiņas līmeņa spēlētājs nav paņemts - nu, nezinu, šķiet, U-18 izlasei kopumā tas nebija liels zaudējums...




Kļūdies. Ja viņi spēlētu pie sava vecuma, J-18, piekristu tev, bet ja spēlē J-20, ar divus un trīs gadus vecākiem, tad tā ir pavisam cita spēle un citi ātrumi.

Runājot par Albertu Iliško. Priekš 90.gada spēlētāja 3.maiņa nemaz nav tik slikti. No deviņdesmitajiem tikai Bukarts spēlē 2.maiņā, bet tu jau zini, kāds tad ir viņa +/- koeficients. Kopā ar Lipsbergu sliktākais komandā, un tie ir no tiem, kas jau pirms treniņnometnes bija garantējuši vietu sastāvā.
Un neiet jau runa par to, kas sliktāks , kas labāks, bet gan par to, ka komandā netika veidota veselīga konkurence. Un nevar būt tā, ka vieta izlasē jau sezonas sākumā ir garantēta, izņemot gadījumus, ja ir trauma. Atceries pats, kāds tad bija pats izlases veidošanas process? Savāca 5 maiņas un prom uz Poliju. Bet vai nevajadzēja vispirms savākt kādas 8 maiņas un ļaut savā starpā divas vai trīs spēles nospēlēt? Un tad izvēlēties labākos uz to brīdi?
Tas pats Miks Indrašis Polijā lieliski nospēlēja, bet ar Somiem vairs laukumā netiek, un no sastāva ārā. Danemanis, tas pats. Skvorcovs tas pats.
Es jau pirms tam rakstīju, ka mans viedoklis ir tīri subjektīvs. Nav jau slikti, ka ar kādu veidojas dialogs, bet ar tevi ir grūti oponēt, jo principā tu uzskati, ka šī U-18 izlase ir izveidota, tāda, kādai tai ir jābūt un citi varianti nebija iespējami. Man atkal par šo tēmu ir cits uzskats. Pirmkārt jau treneris nav tas , kuram būtu jāvada ši izlase un hokeja federācijas attieksme pret izlasi nav tāda, kādai tai jābūt spēlējot A grupā u.t.t. un tā joprojām. Ir jau viegli pateikt, tas nav mūsu līmenis un ums tur nav ko darīt, bet grūtāk ir izanalizēt, kāpēc tas tā ir, varbūt tomēr mums bija iespēja aizķerties?
Es esmu par to pārliecināts, ka bija.

     [+] [-]

, 2007-04-20 22:32, pirms 18 gadiem
Abrags
Kā piemērs - tas pats Alberts Iļjiško: 3. maiņas aizsargs, spēlē tai pašā klubā, kur Matīss Briedis - nu i, so what? Nu, nav Zviedrijas n-tās jauniešu komandas līmenis tāds ar kuru varētu Pasaules Elitē būt konkurētspējīgs. Nu, nav.
Un ja kāds 3. vai 4. maiņas līmeņa spēlētājs nav paņemts - nu, nezinu, šķiet, U-18 izlasei kopumā tas nebija liels zaudējums...

Un Latvijas junioru čempionāts ar 5 komandām ir tas līmenis ar ko var konkurēt pasaules elites līgā. Ha, Ha , Ha.
Man vairs nav ko teikt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-04-20 23:59, pirms 18 gadiem
to rusher, šodien 23:20

Bet tur jau ir tā sāls, ka nemaz tik daudz to labo spēlētāju Latvijā nemaz nav, bet tos pašus, kuri ir, visus nemaz nemēģina pārbaudīt vai atlasīt. Izvēlas vienkāršāko variantu, viena tante teica. Latvija ir maza, un niecīgs skaits arī hokejistu, tieši tāpēc mēs nevaram un nedrīkstam šādā veidā "taisīt" izlasi. katram spēlētājam treneru acīs jābūt, kā dārgakmenim, kurš no visām pusēm jāizpēta., un tikai tad var atlikt malā. Atlikt malā nevis izmest miskastē. Jo nākamajā gadā šis nenospodrinātais dārgakmens var pārvēsties par briljantu, kuru var tā arī neatrast.
Ko ar to es gribēju pateikt. Pārāk kaitnieciska attieksme ( krievs teiktu: halatnoje otnošeņije ) Latvijas hokeja funkcionāriem ir pret jauniešu hokeju. Tas iit sevišķi izpaudās veidojot U-18 izlasi Pasaules A grupas spēlēm.
Tas īstenībā ir nepiedodami arī pret tiem puišiem, kuri spēlēja Somijā, un arī pret tiem, kuri varēja spēlēt Somijā, bet palika mājās.

     [+] [-]

, 2007-04-21 00:12, pirms 18 gadiem
to kašķis, vakar 23:59

Pilnīgi piekrītu.
Var daudz spriedelēt par citām valstīm, bet mēs atrodamies te. Un arī pārdzīvojam par savējiem. Arī es uzskatu, ka pie šīm neveiksmēm vainīgi ir federācijas cilvēki, kas atbildīgi par izlases startu Pasaules chempī.

     [+] [-]

, 2007-04-21 01:13, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Abrags

Citāts:

Publicējis rusher
Par LAČ un u-18 izlasi- vajadzēja, nu noteikti vajadzēja. Tas ir pavisam cits hokejs. Rīga-20 maiņa, piemēram, salīdzinot ar lielāko daļu no pārējiem, spēlē daudz "pieaugušāku" hokeju un viņi atstāj ļoti pozitīvu iemeslu.



Ja, vajadzēja???? pretjautājumi:
1) Tev nešķiet, ka 16 un 17-gadniekus mest iekšā pieaugušo čempja "gaļasmašīnā" nav par agru?? Atgādināšu, ka LAČā šogad dažubrīd valdīja brutāls fizisks hokejs... otrkārt, stapība (domāju, fiziskajā attīstībā) starp U-20 un U-18 ir vienkārši MILZĪGA!!! Tev tā nešķiet? (ja, ne tad pajautāšu, kāpēc piem. Zviedrijā, Z-Amerikā jaunieši/juniori līdz pat 20-21 gadu vecumam spēlē atsevišķi?)
2) un otrs galvenais jautājums - kur liksi pārējos no šiem:

Citāts:


1. Rīga/Sāga/LB 18----------------------- 63 punkti
2. Rīga/Sāga/LB 90----------------------- 45 punkti
3. FHK Liepājas metalurgs 89/90---------- 45 punkti
4. FHK Liepājas metalurgs 91------------- 25 punkti
5. HS Rīga/Prizma 90--------------------- 2 punkti


Ja no 5 komandām paņem nost 1, tad paliek četras... ko tālāk? pārējos vispār sūtīt uz poda?



kāds grib, lai ar kļušku pa galvu bērnam iedod