Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Lasītāja viedoklis: U18 Elites grupa - tai mēs vēl neesam gatavi

U-18 pasaules hokeja čempionāts Elites grupā norit pilnā sparā, un tas, Latvijas izlasei pagaidām izvērties neveiksmīgs. Līdzjutēji ir šokēti par zaudējumiem 1:9 un 0:8.

Latvijas interneta lapās, kas saistītas ar hokeju, esmu lasījis daudzas atziņas par to, kas ir vainīgs pie mūsu izlases neveiksmēm šajā čempionātā.

* slikti kvalificēti treneri bērnu un jauniešu hokejā
* slikti kvalificēti treneri U-18 čempionātam
* klasiskais "mans bērns un vēl vairāki labi spēlētāji netika paņemti, jo trenerim tika samaksāts, lai izlasē tiktu bagātā K. kunga dēls/ dēli" jeb visi labākie spēlētāji netika atlasīti izlasei
* Rietumu metodes jauno hokejistu audzināšanā (sevišķi bērnu gados) ir progresīvākas, kā dēļ pretinieki vēlākajā vecumā ir fiziski spēcīgāki, garāki, labāki u.t.t.
* LAČ vajadzēja spēlēt Rīga- 18 komandai
* Pie visa vainīgs Lipmans & Co un Latvijas hokeja saimniecība, kas ir galīgā d....

Protams, bija arī citas atsauksmes - gan pozitīvas, gan galēji negatīvas, tomēr es šeit vēlētos paskatīties uz šo problēmu no citas puses:

Kanāda- 543,390 reģistrēti spēlētāji
ASV- 435,737 reģistrēti spēlētāji
Krievija- 77,202 reģistrēti spēlētāji
Vācija- 30,344 reģistrēti spēlētāji
Latvija- 4,836 reģistrēti spēlētāji (15. vieta pasaulē)

Rēķinot procentuāli uz iedzīvotāju skaitu, mēs esam 5. vietā aiz Kanādas, Čehijas, Zviedrijas un Šveices, kas tiešām pierāda to, ka Latvija mīl hokeju, tomēr... Latvija ir pārāk maza valsts, lai mēs būtu konkurētspējīgi kopumā. Un, ņemot vērā mūsu pašreizējo ekonomisko stāvokli mēs nevaram būt konkurētspējīgi arī tajā ziņā cik daudz naudas varam izdot jauno hokejistu audzināšanā un cik labus apstākļus mēs viņiem varam radīt. Piemēram, ir tāda valsts Dānija hokejā, nav sevišķi liela un nav arī maza. Jauniešu hokejā arī viņiem nav vērojama masveidība, bet ekonomiskais stāvoklis ļauj sasniegt maksimumu no tiem resursiem, kas viņiem ir. Piemēram, vienā no viņu hokeja centriem Rodovrē, jauniešu komandām ir 13 sponsori, kā arī vecāki ziedo klubam noteiktu daļu naudas par katriem vārtiem, kurus kluba spēlētāji iesit pretinieku vārtos. Un viņi iesit daudz, jo tas ir viens no labākajiem Dānijas jauniešu klubiem. Latvijā, protams, ņemot vērā ekonomisko stāvokli, nekas tāds nav iespējams.

Arēnas un jauniešu hokeja klubi:
Es pat necentīšos šajā sakarā pieminēt ASV vai Kanādu, jo nav vērts. Nav vērts uzskaitīt cik daudz jauniešu vecuma spēlētāju līgas viņiem ir, komandas katrā no reģioniem, cik daudz slēgto un dabisko laukumu. Jo to ir ārprātīgi daudz. Labāk norobežosimies no šīm divām valsīm un nekunkstēsim par rezultātiem 1:9 un 0:8. Kāpēc? Vēlāk uzzināsiet, ja vēl nenojaušat.

Ņemam par piemēru Eiropas valstis, kuru līmenim mums būtu jātuvojas vai kuru līmenī jau mēs esam. Vācijā ir 316 ledus arēnas- 316!, un arī jauniešu klubu, kas trenējas hokejā diez vai ir mazāk. Un mēs zaudējām viņiem ar rezultātu 2:3. Ok, tas nav rādītājs. Vācija nav izcila hokeja zeme!

Labi, Krievijai mēs zaudējām ar 3:6. Krievijā ir 90 ledus arēnas. Slovākija arī ir maza valsts, mēs viņiem pārbaudes spēlē zaudējām 1:3- viņiem ir 42 arēnas, un tas ir loģiski, ka mēs viņiem zaudējām, jo tās ir valstis ar dižām hokeja tradīcijām. Pats galvenais ir tas KĀ mēs tām zaudējām. Un mēs tām zaudējām cienīgi.

Daži sūkstās par mūsu hokeja līmeni, aizmirstot, ka mūsu resursi ir ļoti ierobežoti. Komandas, kuras spēlēja 1. divīzijā šogad- Dānijā ir 27 slēgtās arēnas, Polijā- 31 un Baltkrievijā 13. Cik ir Latvijā? Hockeyarena.net lepni ziņo, ka sešpadsmit. Nu, ņemot vērā, kad tā haļļu celtniecība sākās un cik veci ir šie mūsu hokejisti- tajā laikā, kad viņi sāka trenēties faktiski bija 1.5 normālas halles un viena- Liepājas halle- tikko uzcelta. Tātad veselas divas!!! Kas ir divas halles? Un Latvijas pieaugušo izlase debitēja PČ Elites grupā, kad Latvijā bija tikai 1 starptautiskajiem standartiem atbilstoša halle. Nu vai nav pasaules rekords?

Tagad es stādīšu jums priekšā šī gada Latvijas U-18 čempionāta hokejā tabulu:

1. Rīga/Sāga/LB 18----------------------- 63 punkti
2. Rīga/Sāga/LB 90----------------------- 45 punkti
3. FHK Liepājas metalurgs 89/90---------- 45 punkti
4. FHK Liepājas metalurgs 91------------- 25 punkti
5. HS Rīga/Prizma 90--------------------- 2 punkti

Paveras ārkārtīgi fascinējoša aina. Faktiski r trīs komandas- Sāga, LM un Prizma, pie tam šeit spēlē arī mūsu cerību gads LM 91, kam būtībā jāspēlē U-16 grupā, bet kāpēc gan, ja tas ir pilnīgi konkurētspējīgs arī šeit!!!

Un tagad- ko es ar to visu gribēju pateikt?
Par treneriem bērnu un jauniešu hokejā un rietumnieku metodēm bērnu trenēšanā- daudzi lieto argumentu- 10 gadu vecumā visus spējam sasist- kā pienāk 18 tā vairs nekā, tātad treneru vaina?

Lieta tāda, ka PČ sākas tikai no U-18 vecuma. Tas, ka Latvijas labākā komanda sasit kādu labu klubu Kanādā vai Zviedrijā nenozīmē to, ka "nu tik būs, kad šitie zeperi izaugs". Vienkārši ASV vai Zviedrijā trenerim ir hokejistu izvēle no 100 jauniešu klubiem- Latvijā no 1 vai 2. Katrs taču zina, ka pat komandā, kura zaudē visiem ar 1:7 vai 1:8 rezultātiem var būt vismaz 1 vai 2 ļoti labi spēlētāji. Tātad-masveidība ir panākumu atslēga. Es nezinu kādas tās inovatīvās ārzemju bērnu treneru metodes ir,zinu to, ka daudzos klubos Vācijā, pat Kanādā bērniem māca tikai to kā no jebkuras pozīcijas bliezt pa vārtiem daudz nedomājot un neizspēlējot kombinācijas, bet krievi droši vien strādā ar tām pašām metodēm kā mūsu treneri un rezultāti viņiem ir, jo ir masveidība. Kas attiecas uz auguma parametriem un kilogramiem, tad tā arī ir lieta, ko var dabūt tikai tad, ja patiešām ir no kā izvēlēties, nevis "ņemam visus, izņemot 10 sliktākos".

Par treneru kvalifikāciju čempionātam- man ir grūti spriest, bet, pat, ja šo izlasi trenētu labāko NHL treneru brigāde, tad nekas labāks nebūtu- jau pieminēto iemeslu dēļ.

Par spēlētājiem, kuri vecāku maka dēļ ir tikuši izlasē. Nu, kā jau teica kāds esporta lietotājs "tā uz aci" jau nevar pateikt kurš šeit ir tas, kas izlasē ticis, atvainojiet "nahaļavu". Un nav jau arī mums tādu superzvaigžņu, kuri ir palikuši mājās un kuri "ja būtu izlasē, tad mūsējie vismaz tos vācus sasistu un ar Ziemeļamerikāņiem cienīgāk nospēlētu". Bet jāpiekrīt, ka tāda problēma joprojām pastāv.

Par LAČ un u-18 izlasi- vajadzēja, nu noteikti vajadzēja. Tas ir pavisam cits hokejs. Rīga-20 maiņa, piemēram, salīdzinot ar lielāko daļu no pārējiem, spēlē daudz "pieaugušāku" hokeju un viņi atstāj ļoti pozitīvu iemeslu.

Par Lipmanu un federāciju runājot- ir lietas, kuras jāsakārto, jāuzlabo attieksme- pret visu, pret izlasi, pret spēlētājiem, pret Latvijas čempionātu, pret klubiem. Lipmans ir aizsēdējies. Daudzi saka "bet kurš gan cits spēs". Protams, ja Lipmans sēdēs savā krēslā, tad neviens tā arī neko nespēs.

Lai nu ko, bet nekompetenci jauno spēlētāju sagatavošanā es nevaru pārmest- jā, mūsu ekonomika ir tāda, kāda tā ir. Vecākiem ir jāiegulda krietna nauda, lai savus bērnus varētu sūtīt spēlēt hokeju, daudzas lietas ir nesakārtotas, tomēr mēs spējam uzvarēt tādas valstis kā Norvēģija vai Dānija, kur naudas jauniešu hokejā ir krietni vien vairāk, kur spēlētāju atlase ir daudz lielāka. Būtu nekorekti gaidīt no mūsējiem uzvaras spēlēs, kuras nav iespējams uzvarēt. Un vēl jo vairāk ir nekorekti kaut ko pārmest treneriem, jo ar mūsu resursiem nav iespējams spēlēt labi Elites grupā. Un tas ir fakts.

Lasītāja viedoklis var nesakrist ar redakcijas viedokli.
1 2 68 komentāri

     [+] [-]

, 2007-04-18 15:01, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis rusher
Par LAČ un u-18 izlasi- vajadzēja, nu noteikti vajadzēja. Tas ir pavisam cits hokejs. Rīga-20 maiņa, piemēram, salīdzinot ar lielāko daļu no pārējiem, spēlē daudz "pieaugušāku" hokeju un viņi atstāj ļoti pozitīvu iemeslu.



Ja, vajadzēja???? pretjautājumi:
1) Tev nešķiet, ka 16 un 17-gadniekus mest iekšā pieaugušo čempja "gaļasmašīnā" nav par agru?? Atgādināšu, ka LAČā šogad dažubrīd valdīja brutāls fizisks hokejs... otrkārt, stapība (domāju, fiziskajā attīstībā) starp U-20 un U-18 ir vienkārši MILZĪGA!!! Tev tā nešķiet? (ja, ne tad pajautāšu, kāpēc piem. Zviedrijā, Z-Amerikā jaunieši/juniori līdz pat 20-21 gadu vecumam spēlē atsevišķi?)
2) un otrs galvenais jautājums - kur liksi pārējos no šiem:

Citāts:


1. Rīga/Sāga/LB 18----------------------- 63 punkti
2. Rīga/Sāga/LB 90----------------------- 45 punkti
3. FHK Liepājas metalurgs 89/90---------- 45 punkti
4. FHK Liepājas metalurgs 91------------- 25 punkti
5. HS Rīga/Prizma 90--------------------- 2 punkti


Ja no 5 komandām paņem nost 1, tad paliek četras... ko tālāk? pārējos vispār sūtīt uz poda?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-04-18 15:52, pirms 18 gadiem
Viena maiņa ir līmenī otra arī tuvu tam, ko gan lielajai izlasei vairak vajag?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-04-18 17:16, pirms 18 gadiem
Nedomāju, ka Zviedriem, Slovākiem, Somiem , šveiciešiem ir nenormāla iespēja izvēlēties no simtiem. Nu ir tur visās valstīs 5,4milj , Zviedriem 8,5milj. iedz. Bet tas jau nav ļoti daudz. Gan jau viņi arī prasmīgi izmanto to mazo jauno hokejistu skaitu, kas ir dots.
Domāju, ka jāsāk ar treneriem un labāku treniņprogrammu uz 15 gadiem.

     [+] [-]

, 2007-04-18 17:29, pirms 18 gadiem
Mees - krutie Latvieshi vienmeer gribam izcilus rezultaatus hokejaa, basii, futbolaa, vieglatleetikaa u.c. lai gan mees esam tikai nieka 2,3 miljoni!
Iedomiigie..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-04-18 17:38, pirms 18 gadiem
Man tagad slinkums, bet vēlāk noteikti izlasīšu. Tikai vienu gribu uzreiz pateikt:

Ja Latvijas līmenis nebūtu U18 Elites grupa, tad mūsu izlase tur nebūtu! Loģiski, vai ne?

besii ārā jūsu pārgudrie komenti(kurus gan vēl neesmu izlasījis)... Pakāš krieviem, ASV un Kanādai(paskaties, cik šajās valstīs iedzīvotāju un kāds ir hoķa līmenis) un pret Vāciju vnk vāciešiem vairāk paveicās, tā uzreiz sāk [cenzēts], ka nav vietas Elites grupā. Varat jau teikt - jūsu viedoklis, bet nu vajag tomēr loģiski arī domāt. Kaut vai tie paši somi necik sen tika izbāzti tā pamatīgi. Paldies par uzmanību, vēlāk noteikti vēl ienākšu šajā topikā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-04-18 17:48, pirms 18 gadiem
Raicha-19, šodien 17:29
Mees - krutie Latvieshi vienmeer gribam izcilus rezultaatus hokejaa, basii, futbolaa, vieglatleetikaa u.c. lai gan mees esam tikai nieka 2,3 miljoni!
Iedomiigie..

puse nav latvieshi un puse atrodas iirijaa, kur hokji nespeelee...
bet vispaar man skjiet, ka visa taa jaunatnes hokeja koncepcija ir izpista kopsh padomju laikiem- agraak puikas speeleeja pagalmos uz diikjiem, ceelaas 5, baruca uz halli un 11 vakaraa brauca uz halli (izlases meistariigaakaa dalja- zelta fonds, kas jau vairs nespeelee). vaardusakot attieksme pret procesu bija nopietnaaka (aizmirsu veel kandavas elliites!). a tagad labaak lieka treninja vietaa paseezh cs 1.6 uzspeelee. palasiet, kaa savulaik treneejaas Irbe vai Ozo, tad smiekli naaks, kaa tagad siichi njemaas, kad viss tiek nolikts priekshaa uz paplaates.

     [+] [-]

, 2007-04-18 17:55, pirms 18 gadiem
Nu re,tam,ka Lipmans ir aizseedeejies savaa kreeslaa - tam tomeer autors piekriit.Par tiem cilveeku daudzumiem...Nu shii ir teema no gada uz gada.Taadaa gadiijumaa Vaacieshiem visus Eiropaa vajadzeeja draazt - iedziivotaaji 82.4 lemoni. Nu mees ar vinjiem liidzveertiigi ciinamies,taatad tomeer tas iedz skaist nau tas visnoteicoshais...Mums 2.3 lemoni...Ok - Sloveenija 2.0 lemoni - arii taapat ciinaas ap un par shiim 10 vietaam...Slovaakija - 5.4 lemoni,bet atziimeesim kaada vinjiem bija ekonomiskaa situaacija veel pirms 10 gadiem....Taapat Somija - 5.2 lemoni,ekonomika jaa,bet nu to cilveecinju ir tikai divtik vairaak,attieciigi nu nau taa izveele kaa piemeeram Chehiem,kam ir 10.2 lemoni....Daanija 5.4 lemoni - taapat mees vinjus paarsvaraa izceertam....Taatad,ja nerunaajam par CAN,ASV,RUS gigantu valstiim,un atmetam Chehus ar 10 lemoniem un SWE ar 9.0 mlj,tad nu ar paareejiem it kaa vajadzeetu ciiniities...Karoch,nau nemaz tie skaitlji tik drausmiigi,bet to saimnieciibu gribeetos redzeet drusku sakaartotaaku,ne man te tagad kjiikjereet....Bet atkal piemineeshu jau kuro reizi,ka neredzeeju speeles (iznjemot paarbaudes) klaatienee,bet nu ja var dzhekus laist uz eliti sapleestos shortos un dazhaadu kraasu kjiverees - tad kur ta veel taalaak.... ? Mlje...A chalji nu ko - taa arii bija,ka R20 mainja papildinaata ar Grundmani ciiniijaas ar visiem daudz maz liidzveertiigi,a paareejie,kas speeleejushi RAC,vai pa vienam kaut kur aarzemees - tie drusku atpalika...Bet nu,kaa sakaas - buus par ko padomaat,parunaat Esmu runaajis !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-04-18 18:00, pirms 18 gadiem
OK, izlasīju rakstu. Virsraksts ir vnk miskastē izmetams! Kāpēc tika ņemtas par piemēru lielvalstis, nevis mūsu līmeņa komandas(skat. turnīra tabulu)? Bet raksts reti sakarīgs, nav tik truls kā tie autoru viedokļi.

Bet domāju, ka ar jaunatnes sistēmu viss ir baigi OK, ja jau esam tikuši pasaules elitē! Ja nebūtu OK, tad mēs mētātos pa 1. divīziju. Un nepiekrītu par šito: "pat, ja šo izlasi trenētu labāko NHL treneru brigāde, tad nekas labāks nebūtu". Manuprāt, 99%, ka rezultāts būtu labāks! Pat, ja ne labāks turnīra tabulā, tad spēlētāju meistarībā un fiziskajā sagatavotība 99%, ka būtu labāks un līdz ar to pati spēle būtu labāka.

P.S. Kļūstu par sporta fanu ar sakarīgu komentu

     [+] [-]

, 2007-04-18 18:00, pirms 18 gadiem
Veel,ja runaajam par Sloveeniju...Da johaidii,tur vispaar shaudiijaas veel nesenkaa un visa valsts bija pakaljaa galiigaa...Kaa vinjiem radaas Kopitars ? Dabas daavana ? Kur ta dabas daavana speeleeja liidz kaut kaadiem padsmit gadiem ? Tur ir 2.0 mlj iedziivotaaju...Tad varbuut mees tos talantus nemaakam atrast starp muusu puikaam ?

     [+] [-]

, 2007-04-18 18:05, pirms 18 gadiem
rusher, šodien 17:55
Citāts:

Publicējis hamleta_teeva_reegs
Raicha-19, šodien 17:29
Mees - krutie Latvieshi vienmeer gribam izcilus rezultaatus hokejaa, basii, futbolaa, vieglatleetikaa u.c. lai gan mees esam tikai nieka 2,3 miljoni!
Iedomiigie..

puse nav latvieshi un puse atrodas iirijaa, kur hokji nespeelee...
bet vispaar man skjiet, ka visa taa jaunatnes hokeja koncepcija ir izpista kopsh padomju laikiem- agraak puikas speeleeja pagalmos uz diikjiem, ceelaas 5, baruca uz halli un 11 vakaraa brauca uz halli (izlases meistariigaakaa dalja- zelta fonds, kas jau vairs nespeelee). vaardusakot attieksme pret procesu bija nopietnaaka (aizmirsu veel kandavas elliites!). a tagad labaak lieka treninja vietaa paseezh cs 1.6 uzspeelee. palasiet, kaa savulaik treneejaas Irbe vai Ozo, tad smiekli naaks, kaa tagad siichi njemaas, kad viss tiek nolikts priekshaa uz paplaates.


bet tas tā ir visur- padomju laikos tā bija motivācija redzēt ārzemes, Rietumus u.t.t. Īsti jau neko tāpat nebija ko darīt tipiskam padomju cilvēkam. Un, bez šaubām, viss bija par brīvu- ekipējums, treniņi, kas ļāva arī 1 hallē uzaudzināt daudz labu hokejistu, nebija vaļību kā tagad, demokrātijā. Tie visi šodien mums hokejā ir trūkumi. Arī tagad puikas spēlē hoķi uz dīķiem, kur vēl nav halles, bet tas nav normāli, jo ledus vajadzīgs visu gadu, lai k-ko nopietnu sasniegtu.


tieshi taa. galvenais tomer ir bija un buus attieksme pret darbu, ko dari. masveidiiba ir arii vajadziiga, jo visi nebuus karsumi un daugavinji un sprukti. tomeer manupraat jaacelj tas videejais liimenis, nevis taas dazhas zvaigzniites jaakultivee un jaagaida kad taisiis speeli.

  +1 [+] [-]

, 2007-04-18 18:05, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis JP
Veel,ja runaajam par Sloveeniju...Da johaidii,tur vispaar shaudiijaas veel nesenkaa un visa valsts bija pakaljaa galiigaa...Kaa vinjiem radaas Kopitars ? Dabas daavana ? Kur ta dabas daavana speeleeja liidz kaut kaadiem padsmit gadiem ? Tur ir 2.0 mlj iedziivotaaju...Tad varbuut mees tos talantus nemaakam atrast starp muusu puikaam ?

Paskaiti, cik mūsējo ir spēlējuši NHL un, cik slovēņu! Tad parunāsim, kurš māk/nemāk atrast talantus

     [+] [-]

, 2007-04-18 18:07, pirms 18 gadiem
JP, šodien 18:00
Veel,ja runaajam par Sloveeniju...Da johaidii,tur vispaar shaudiijaas veel nesenkaa un visa valsts bija pakaljaa galiigaa...Kaa vinjiem radaas Kopitars ? Dabas daavana ? Kur ta dabas daavana speeleeja liidz kaut kaadiem padsmit gadiem ? Tur ir 2.0 mlj iedziivotaaju...Tad varbuut mees tos talantus nemaakam atrast starp muusu puikaam ?


nu iisteniibaa ir ar dabas daavana un speeleeja vins ilgu laiku zviedrijaa...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-04-18 18:17, pirms 18 gadiem
Lūdzu raksta autor izlabot virsrakstu:
U18 Elites grupa - šis līmenis nav mums.

Tas "priekš" ir no krievu valodas iespaids. Meģinam turēt valodu tīru virsrakstos, tekstā tā nelec acīs.

Par rakstu - taisnība mēs esam maza, iedomīga, spītīga un arī lecīga tauta. Visur gribam būt pirmie un sists visas lielās valstis pēc kārtas visos sporta veidos, kas arī reizēm izdodas. Laikam jau tiem mazajiem gribas sevi vairāk pierādīt un tāpēc ir daudz labāki rādītāji rēķinot uz 1000 iedzīvotājiem.

Atbalstam mūsu sportistus un paši sportojam!

     [+] [-]

, 2007-04-18 18:17, pirms 18 gadiem
Atlet,paskaiti cik Letinju kaut tuvu ir bijushi shii puikaana sniegumam NHL 19 gadu vecumaa Pie kam njemot veeraa,ka gandriiz puse no muusu drafteetiem NHL speeleetaajiem ir veel PSRS produkts....

Ok,nau jeegas tagad peetiit statistiku,kasiities utt...Pie kam,atziisim arii vairaakkaart piemineeto sviestu,ka U18 elitee ir 10 komandas...Ja buutu kaa lielajaam izlaseem,ta muusu puikas taapat vien maltos pa to elites lejasgalu un nekur aaraa nebirtu Bet nu arii protams,ka jaaskataas uz tiem senchu makiem utt,jo nu ja senchi nespees atljauties siici suutiit uz Krieviju vai SWE,vai CAN ap padsmit gadu vecumu,tad nu paliekot Latvijaa diez vai kaut kas pasaules liimenii sanaaks...Taatad tomeer atkal - vai nu bagaati vecaaki aizsuuta uz aarzemeem,vai nu paliec sheit un degradeejies...Taatad - SISTEEMAA nau liidz galam viss...Pagaajushaa gada drafts - Kulda,Daugavinjsh - abi paaris gadus pleesaas pa Krieviju....Luudzu !!! Briinums par taadiem kaa Cipulis uc - kas uzleeca uz skatuves 22-23 gadu vecumaa !!!

     [+] [-]

, 2007-04-18 18:19, pirms 18 gadiem
rusher, šodien 18:12
Citāts:

Publicējis JP
Veel,ja runaajam par Sloveeniju...Da johaidii,tur vispaar shaudiijaas veel nesenkaa un visa valsts bija pakaljaa galiigaa...Kaa vinjiem radaas Kopitars ? Dabas daavana ? Kur ta dabas daavana speeleeja liidz kaut kaadiem padsmit gadiem ? Tur ir 2.0 mlj iedziivotaaju...Tad varbuut mees tos talantus nemaakam atrast starp muusu puikaam ?


Par Kopitaru runājot, es gribētu salīdzināt viņu ar mūsu Biedriņu- no kurienes viņš radās? Mēs pēdējos EČ kāsām Izraēlai, kurai vispār nav neviena NBA talanta, bet spēlētāji spēlē Eirolīgā, ir Eirolīgas klubs u.t.t. Manuprāt, tas nav atkarīgs tik daudz no spēlētāju atrašanas, bet gan no tīrās veiksmes, ka tāds talantīgs puisis pēkšņi tev uzrodas, nokļūst pie pareizā trenera, spēlē un trenējas ar pareizo attieksmi un daudz sasniedz. Tik pat labi, manuprāt, tāda līmeņa spēlētājs varēja parādīties arī Dānijā, Polijā, Latvijā, bet viņš parādījās Slovēnijā.



vo vo kaa anglai uz galvas- gandriiz katraa valstii ir pa kaadam ljooooti talantiigam hokejistam dzimusham- poliem volskis (dzimis polijaa), lietuvieshiem zubrus un kasparaitis (born in elektrenai !!!), sloveenjeim kopitars, pat meksikaam un griekjijaam uzpeld pa laikam kaads , kursh uz visas bezceriibas fona izskataas vienkaarshi [cenzēts]. galvenais lai laikaa manaas prom un tiek normaala trenera nagos.

     [+] [-]

, 2007-04-18 18:27, pirms 18 gadiem
Pilniigi pareizi - taatad tomeer nonaakam pie taa,ka tam talantam jaanonaak pie taa normaalaa trenera,noraalos nagos,ragos utt Jo muusu sisteemaa neattiistiisies...Nu jaa,bet te atkal pretii otrs gals - maza konkurence,klubi,liigas...Iisaak izeja NEir un jaaciinaas ar to kas ir...Ar speeleetaajiem kuri ir,vecakiem ar saviem lidzekljiem suutiit jaunos prom un iisaak vienkaarshi jaaciinaas...

     [+] [-]

, 2007-04-18 18:32, pirms 18 gadiem
JP, tad jau var teikt, ka ar tenisa sistēmu ar nav ok, jo Gulbis ir tur, kur ir, tikai dēļ senča biezā maka. Vnk tāds sporta veids, visiem jau neizdabās! Bet nu vieglatlētiem jau čista varēja uztaisīt kaut vienu(!) starptautiskajiem standartiem atbilstošu manēžu, vēlams, Rīgā. Bet tas jau offtopiks.

     [+] [-]

, 2007-04-18 18:40, pirms 18 gadiem
Atlets, šodien 18:32
JP, tad jau var teikt, ka ar tenisa sistēmu ar nav ok, jo Gulbis ir tur, kur ir, tikai dēļ senča biezā maka. Vnk tāds sporta veids, visiem jau neizdabās! Bet nu vieglatlētiem jau čista varēja uztaisīt kaut vienu(!) starptautiskajiem standartiem atbilstošu manēžu, vēlams, Rīgā. Bet tas jau offtopiks.


principaa jau taa ir valsts vaina lielaa meeraa, jo sports nav(!!!!!!) prioritaate, neskatoties uz muusu sportistu ierobezhot resursu saliidzinoshi milziigajiem sasniegumiem pasaulee un atseviskji sporta veidi balstaas uz entuziastu finansejumu. un ja kaut kas ir tikai privaatpersonu vai/un juridisko personu intereshu lokaa, tad po ljubomu tas dekjiitis tiks staipiits uz visaam puseem.

     [+] [-]

, 2007-04-18 20:27, pirms 18 gadiem
Cienījamais šī raksta autor, tikai neapvainojaties, bet jūs pilnībā neko no hokeja nesaprotat un visu kas ap to grozās. Vienu jums varu pateikt, ka joprojām Latvijā lai tiktu u-18 vai pat u-20 var arī pa naudu vai labiem sakariem un tas starp hokejistiem nav noslēpums, es zinu konkrētus vārdus. Bet pa šā gada u-18 man vispār trūkst vārdu izlasē netika paņemti ļoti labi spēlētāji, kuri ir tehniski, rezultatīvi un fiziski atītsīti un galvenais ar raksturu kura pietrūkst daudziem no šī sastāva. Viņus pat Beresņevs ņēma uz pārbaudes spēlēm u-20 un tur viņi neslikti sevi parādīja, bet uz u-18 pat kandidātu lokā netika ieskaitīti. Vai tas nav apsurds? Es jums varu pateikt vienu ja šie čaļi būtu izlasē rezultāti būtu pavisam citi ( protams ka tikai uz labo pusi).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-04-18 21:05, pirms 18 gadiem
Nu lielos vilcienos var piekrist rusher... nu nav mums ne tuvu to rezervju, lai varētu daudz maz sekmīgi spēlēt U-20 vai U-18 čempionātos, jo vismaz pagaidām nav bijis tāds gads, kad attiecīgā vecuma izlasēs varētu nokomplektēt 3 labas maiņas no spēlētājiem ar max. pieļaujamo vecumu...
Tas, ka Lipmans Latviju uzskata par hokeja lielvalsti, nenozīmē, ka tā patiešām ir...

     [+] [-]

, 2007-04-18 22:05, pirms 18 gadiem
Labākais....
Nu taisni vai jāsmejās Ja jau mums būtu tie čaļi-nu labākie, neticu ka kāds būtu aiz borta atstāts...nu vienkārši mums viņu NAV!!!Un mēs lepojamies ar to ,kas mums ir,lai vai ko,jūs te visi nerunātu! Es pārdotu visu savu rodņu ,lai izlasē tiktu,bet...laikam par maz man to radinieku...tā kā tika tie ,kam bija lemts tikt...un ne tie slitākie.

     [+] [-]

, 2007-04-18 22:36, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis rusher
to labaakais

to super chalju uzvaardus, luudzu




Miks Indrašis, Gunārs Skvorcovs, Matīss Briedis. Šie uzbrucēji ir konkurenti pat Jekimovam, Straupem un Daņilovam.
No aizsargiem- Kupčus, Kuplais.

     [+] [-]

, 2007-04-18 23:19, pirms 18 gadiem
Par Skvorcovu piekrītu, pārējos nezinu.

     [+] [-]

, 2007-04-18 23:46, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis rusher
Piedod, bet par pirmo runājot- nu, ja mūsu šie jaunie spēlētu Zviedrijas vai Krievijas junioru līgās, tad būtu cita runa, bet nedomāju, ka RAČ hokejs baigi atšķiras no Samsunglīgas tīrās brutalitātes ziņā. Rīga-20 aizvadīja lielisku sezonu šajā līgā un u-18 noteikti sastādītu kādu konkurenci vismaz Elektrēniem un iemācītos kā jāspēlē pieaugušo hokejs, jo tieši sētas hokeja spēlēšana no 3 mūsu maiņu puses u-18 čempionātā neļauj kaut drusku, bet labāk nospēlēt. U-18 tācu iepriekš spēlēja LAČ. Vai kāds no viņiem nomira??? Un ne jau nu Ziemeļamerikā visi spēlē līdz 21 gada vecumam junioros- ko ta Krosbijs tur nespēlē, ko? Vai tad NHL nedomā par to, ka viņu kāds Brašīrs vai Ivanāns var piekaut vai Čara iegrūst bortā?


Ja? Un Tu esi redzējis, piemēram, kādu Rīga'20 spēli pret Ogri? Kad kāds no Ogres izpilda spēka paņēmienu, tad skatītāji uzreiz sāk vaimanāt: "Vai, vai, vai - tā jau pret bēniem spēlēt nedrīxt...". Es negribētu tādu balagānu skatīties, kad Rīga'2000, LM vai Bebri pret U-18 regulārajā čempī spēlē...
Izņemot, Grundmani, Apeli, Bajarūnu - parējie U-18 izlasē vēl augumā tādi nenobrieduši...
A par NHL - tur jau tikai PAŠI TALANTĪGĀKIE padsmitgadnieki spēlē - parējie turpina junioru līgās. pat Kopitars pēc drafta vēl sezonu NHL nespēlēja.

Citāts:


Un par otro- čempis ir tāds kāds viņš ir. Ja ir iespēja spēlēt augstākā līmenī, tad jāspēlē. Tad jau Metalurgs 91 ar varēja u-16 spēlēt un visiem būtu labi. Bet jāpadomā kas ir labāk Latvijas hokejam- vai uzvaras pret vājākiem pretiniekiem, vai pieredze spēlējot pret spēcīgiem.


...Tu neatbildēji, kas notiks ar parājām 4 U-18 komandām, kad vienu nokomplektēs un aizsūtīs uz LAČu.

Un pats galvenais absurds - tagad, piemēram, LM ir hokeja piramīda: ir bērnu/jauniešu koamandas visos līmeņos. Tad kāda mārrutka pēc viņiem būtu projām citai Latvijas komandai jādod savi spēlētāji???

     [+] [-]

, 2007-04-19 07:17, pirms 18 gadiem
hamleta teevam, latvieshi ir iirijaa, bet tur hokji speelee gan. Treshajaa diviizijaa kopaa ar armeenjiem mongoljiem meksiku un veel kau kaaadiem luuzeriem... pie kam shogad vinji riikos chempi savaas maajaas un par godu shim notikumam ir noliigushi bijusho flyers treneri

to atlets
jaa latvieshu nhl netruukst... tikai zheel ka viens kopitars ir savaacis vairaak punktus nekaa visi muusu speeleetaaji kopaa

par padomju hokeja skolu
krievijaa taapat ir talanti. ovechkins ar malkinu padomju savieniibaa nodziivoja paaris gadus, protams nevar saliidzinaat ar bijushajiem padomju speeleetaajiem, bet jaunie taapat izceljaas ar augstu nuujas tehniku un aatraam kaajaam.

to par iedzivotaajiem
beidziet skaitiit miljonus naudaa un iedziivotaajos, ziniet ar kaadu rezultaatu lv uzvareeja ziemeljkoreju 3. diviizijaa? mees esam sava liimenja komanda, kur piemeeram ir ukraina? cik vinju tur bija.. paari 100 milj. ja nemaldos. vaacija - 150. pieaugusho izlase pat var panjemt priekshaa asv kur ir pusmiljons hokejistu (skatiit rakstaa). Ja gribiet atrast sakariigaakus piemeerus paskatieties tuvaak - ukraina, igaunija,lietuva (1.diviizija) , baltkrievija (vietu rangaa aiz lv). par slovaakiemz ,cehiem un zviedriem - vinjiem ir senas hokeja tradiicijas taapat kaa somiem. vieniigi es nesaprotu kaapeec mees netiekam galaa ar shveici.

es atceros kaa pagaasgad lietuvas hokeja portaalos atbalstiiju turienes hokeja fanus, jo lietuva ciiniijaas par iekljuushanu ellites grupaa. starp atbildeem kuras es sanjeemu izskaneeja viedoklis ka lietuvas hokeja panaakumi ir iespeeja speeleet lv chempionaataa. Tad sanaak amizanta situaacija, lietuvas hokejs no lv ch ieguust lielaaku labumu nekaa lv u18 izlase? nafig speeleet ar tiem luuzeriem ja var uzspeeleet vismaz ar saveejiem? taapat es nesaprotu kaada jeega ir peetiit kaa speelee kaut kaads indiaanis un panjemt divus peedeejos alkaanus no cehijas? tieshaam nebija neviena 18-20 gadiiga dzheka kas dzer mazaak un speelee labaak?
1 2 68 komentāri