Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

U-18 hokejisti zaudē Vācijas izlasei

Latvijas U-18 hokeja izlase šodien piedzīvojusi trešo zaudējumu pasaules čempionātā Somijā, ar 2:3 (0:2, 2:0, 0:1) piekāpjoties Vācijas vienaudžiem.

Pirmajā ceturtdaļā Latvijas jaunie hokejisti nonāca zaudētājos (0:2), taču otrajā periodā spēja panākt izlīdzinājumu. Vispirms mača 35. minūtē vienus vārtus atguva Jānis Ozoliņš, bet pēc 17 sekundēm Lauris Bajarūns panāca arī izlīdzinājumu.

Uzvaras vārtus Vācijas izlase guva 10 minūtes pirms spēles beigām, kad latviešu vārtsargu Nauri Enkuzenu pārspēja Stefens Ruprihs. Latvijas izlase pa Vācijas izlases vārtiem meta 20 reizes, kamēr vācieši Enkuzenu traucēja 42 reizes.

Savu pēdējo maču Latvijas U-18 izlase aizvadīs otrdien, 17. aprīlī, kad tiksies ar ASV vienaudžiem.

Pasaules U-18 hokeja čempionāts.
Augstākā divīzija.
Latvija - Vācija 2:3 (0:2, 2:0, 0:1)

Latvija: Enkuzens; Daņilovs-Straupe-Jekimovs, Grundmanis-Apelis; Ozoliņš-Lipsbergs-Bukarts, Birziņš-Gipters; Cinks-Proposlins-Pavlovs, Buzāts-Kauss; Ozols-Bajarūns-Rožkalns, Pizāns-Iliško.
Vārti: 3:03 Flaake (Fauser) 0:1, 14:14 Reul (Geiger, Huebscher, vair.) 0:2, 34:20 Ozoliņš (Bukarts, Lipsbergs, vair.) 1:2, 34:37 Bajarūns (Pavlovs) 2:2, 50:19 Rupprich (Weiss) 2:3
Metieni: 20-42
Soda minūtes: 10-10

Izmantotie resursi:
www.iihf.com

     [+] [-]

, 2007-04-16 20:25, pirms 17 gadiem
jaa bet A grupaa var vinnet un palikt tur speleet!

     [+] [-]

, 2007-04-16 20:51, pirms 17 gadiem
Vācieši bija jāuzvar! TAgad skaidrs, ka būs atvadas!

     [+] [-]

, 2007-04-16 20:53, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis joske04
jaa bet A grupaa var vinnet un palikt tur speleet!



jā, bet ar nosacījumu, ka vinnēs abus otras apakšgrupas neveiksminiekus - tie izšķirsies savstarpējās spēlēs: CZE pret SWE un SVK pret FIN...
sorry, cik liela ir ticamība, ka Latvija var vinnēt, piemēram, SVK un SWE...
tā kā visticamāk, ka Eliti atstās tieši Latvija un vācieši...

     [+] [-]

, 2007-04-16 20:54, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis uusipaavulnieni
Vācieši bija jāuzvar! TAgad skaidrs, ka būs atvadas!



paskatoties, kas nāks pretī izslēgšanas turnīrā, par atvadām jau bija skaidrs iepriekš...

     [+] [-]

, 2007-04-16 21:02, pirms 17 gadiem
nu jā, jā Bukartam bija jāparāda kaut kas labāks golu ziņā.. es biju pārliecināts, ka Somijā viņš parādīs cik spēčigs ir. un metienu atiecība ir drausmīga. katru reizi kad skatos uz tiem skaitļiem liekas vēl drausmīgāk!

     [+] [-]

, 2007-04-16 21:05, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis za
nu jā, jā Bukartam bija jāparāda kaut kas labāks golu ziņā.. es biju pārliecināts, ka Somijā viņš parādīs cik spēčigs ir. un metienu atiecība ir drausmīga. katru reizi kad skatos uz tiem skaitļiem liekas vēl drausmīgāk!


Kāpēc metienu attiecībā ir drausmīga??? tā ir vienkārši atbilstoša pašreizējajiem spēku samēriem... ja Latvijā turpinās tikai domāt par "superklubiem" un U-18 čempji būs tikpat nīkulīgi kā iepriekš, tad nākmreiz šausmināsimies par kāsieniem dāņiem - ne velti tieši dāņi šogad iekļuva Elitē gan ar U-18 gan arī ar U-20 izlasēm...

     [+] [-]

, 2007-04-16 21:11, pirms 17 gadiem
jā , mūsu U-18 hokejisti ir švaki ,lai cīnītos pasaules čempī , tāpat kā šogad mūsu lielā lv izlase ... nekas labs nav gaidāms.

     [+] [-]

, 2007-04-16 21:16, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis anija
jā , mūsu U-18 hokejisti ir švaki ,lai cīnītos pasaules čempī , tāpat kā šogad mūsu lielā lv izlase ... nekas labs nav gaidāms.



kāpēc domā, ka lielā LV ir vājāka kā citus gadus? Un kad tā ir bijusi stipra (izņemot 1997.g.)? Tāpat 8niekā ir tikts tikai 2x veiksmes gadījumā...

     [+] [-]

, 2007-04-16 21:21, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis anija
jā , mūsu U-18 hokejisti ir švaki ,lai cīnītos pasaules čempī , tāpat kā šogad mūsu lielā lv izlase ... nekas labs nav gaidāms.



Vari pamatot luudzu savu domu???? Lielei speciaalisti ibio, neviens nav redzeejis nevienu U-18 speeli un visi gudri dir.rsh. A kapeec lielaa izlase shvaka??? Vinja ir savas 9-12 vietas liimenii. Lielaakaa kluuda bija taa, ka Lipmans nelaava speeleet Samsungliigaa Riga-18, bet atstaaja Riigas atklaatajaa chempii
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-04-16 21:26, pirms 17 gadiem
hroniskaa kaite- nav metieni. un njemot veeraa, ka individuaalaa meistariiba ir...ir taada, kaada ir, tad ripa tiek atnjemta jau kombinaacijas pashaa pashaa saakumaa.

     [+] [-]

, 2007-04-16 22:01, pirms 17 gadiem
ehhh.prieki bija iisi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-04-16 22:04, pirms 17 gadiem
Kādi treneri, tāda spēle. Džekus te nevar un nedriikst vainot. Kāds tad bija sagatavošanās posms?
1. pilnīga kadru atlases slepenība.
2. nav pārbaudīti un atlasīti visi potenciālie kandidāti,
3. komanda nav izgājusi veselības un fizisko testu pārbaudi. Ar kuru vispār būtu jāsāk kandidātu atlase.
Tad arī komanda būtu pavisam cita.
4. lielākā daļa spēlētāju nezin krievu valodu, kuru savukārt ( arī mātes) ļoti labi pārvalda treneru koletīvs.
5. Latvijas jun čempionātā piedalās tikai 5 komandas
6. neaudlīgas un personīgas ambīcijas jauniešu hokeja virtuvē.
Vēl var uzskaitīt daudz un dažādu iemeslu. Un tie visi novedīs pie šāda rezultāta.Diemžēl.
Tikai nevajag nolikt puišus. Es esmu 100% pārliecināts, ka viņi ir atdevuši visus spēkus un meistarību, lai spēļu rezultāti būtu labvēlīgāki. Pie vainas ir "galva".

     [+] [-]

, 2007-04-16 22:16, pirms 17 gadiem
Jā te pie vainas ir tikai trenneru korpus nu Klinšovs Aleksandrs Jemeļjaņenko Anatolijs krievu banda,kas neko nav sasniegusi kur Jemeļa tur nav variantu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-04-16 22:47, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis moskitos99
Kādi treneri, tāda spēle. Džekus te nevar un nedriikst vainot. Kāds tad bija sagatavošanās posms?
1. pilnīga kadru atlases slepenība.
2. nav pārbaudīti un atlasīti visi potenciālie kandidāti,
3. komanda nav izgājusi veselības un fizisko testu pārbaudi. Ar kuru vispār būtu jāsāk kandidātu atlase.
Tad arī komanda būtu pavisam cita.


ja? ) nemaz nezināju, ka Latvijas hokejā ir milzīgs daudzums nezināmu 17-18 gadu vecus hokejistu! Un kuri piemēram, tad ir tie nevienam nezināmie un nepārbaudītie? ?

Citāts:


4. lielākā daļa spēlētāju nezin krievu valodu, kuru savukārt ( arī mātes) ļoti labi pārvalda treneru koletīvs.


jā, jā - Jekimovs, Pavlovs, Daņilovs ar komandas biedriem sazinās tikai ar žestu valodu vai ne? nu beidz ja!

Citāts:


5. Latvijas jun čempionātā piedalās tikai 5 komandas


un kur te ir treneru vaina, ka Latvijas hokejā ir tāda nabadzīga bāze????

Citāts:


6. neaudlīgas un personīgas ambīcijas jauniešu hokeja virtuvē.

Nu tam jau gan es piekrītu -tā ir Latvijas hokeja kopīgā hroniskā kaite

Citāts:


Vēl var uzskaitīt daudz un dažādu iemeslu. Un tie visi novedīs pie šāda rezultāta.Diemžēl.
Tikai nevajag nolikt puišus. Es esmu 100% pārliecināts, ka viņi ir atdevuši visus spēkus un meistarību, lai spēļu rezultāti būtu labvēlīgāki. Pie vainas ir "galva".


Puišus jau neviens nenoliek - ko var darīt: mums viņi ir paši labākie, tikai diemžēl meistarības starpība ar "lielo" hokeja valstu jauniešiem ir MILZĪGA.

     [+] [-]

, 2007-04-16 22:56, pirms 17 gadiem
Nesaprotu, kā A.Klinšovs, A.Jemeļjaņenko vispār par treneriem drīkst strādāt, ja viņi nav sertificēti. Tad nozīmē to, ka LHF pati ieceļ darbā tādus kuri nemaz nedrīkst ar to nodarboties, tas ir ar treneru darbu. Tā sanāk. Un , ko mēs brīnāmies? Es jau teicu, galva. Galva sen jau ir sapuvusi. Latvijā ir tikai viens A kategorijas treneris V.Nazarovs, bet tam jātrenē Kalvīša komanda, tad vēl ir vesela rinda, kādi 29 B kategorijas treneri un 5 C kategorijas treneri vai tad neverēja izvēlēties tādus vadoņus, kuri vismaz mācās un pārzin valsts valodu vismaz kaut kādā līmenī?
Jā, arī G.Krastiņam nav kategorijas, tātad arī sertifikāta. Toties izlasē lielākā daļa ir viņa audzēkņi, gan bijušie, gan tagadējie. Būtu grēks nepiesaistīt arī pie izlases. Bet ko tur dara tie divi?Matj pere matj.?

     [+] [-]

, 2007-04-16 23:07, pirms 17 gadiem
jā, jā - Jekimovs, Pavlovs, Daņilovs ar komandas biedriem sazinās tikai ar žestu valodu vai ne? nu beidz ja!

LATVISKI, sazinās LATVISKI.

ja? ) nemaz nezināju, ka Latvijas hokejā ir milzīgs daudzums nezināmu 17-18 gadu vecus hokejistu! Un
kuri piemēram, tad ir tie nevienam nezināmie un nepārbaudītie? ?

Tu vēl daudz ko nezini un tā arī neuzzināsi. Kāpēc tu domā, ja tu nezini, tad arī neviens nezin? Tu esi visi?
Es runāju no savas pozīcijas, tu izskatās visu pārējo vārdā. Kas tevi pilnvarojis?

un kur te ir treneru vaina, ka Latvijas hokejā ir tāda nabadzīga bāze????


Ja tu to neredzi, tad neviens to arī nesapratīs.

     [+] [-]

, 2007-04-16 23:08, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis moskitos99
Nesaprotu, kā A.Klinšovs, A.Jemeļjaņenko vispār par treneriem drīkst strādāt, ja viņi nav sertificēti. Tad nozīmē to, ka LHF pati ieceļ darbā tādus kuri nemaz nedrīkst ar to nodarboties, tas ir ar treneru darbu. Tā sanāk. Un , ko mēs brīnāmies? Es jau teicu, galva. Galva sen jau ir sapuvusi. Latvijā ir tikai viens A kategorijas treneris V.Nazarovs, bet tam jātrenē Kalvīša komanda, tad vēl ir vesela rinda, kādi 29 B kategorijas treneri un 5 C kategorijas treneri vai tad neverēja izvēlēties tādus vadoņus, kuri vismaz mācās un pārzin valsts valodu vismaz kaut kādā līmenī?
Jā, arī G.Krastiņam nav kategorijas, tātad arī sertifikāta. Toties izlasē lielākā daļa ir viņa audzēkņi, gan bijušie, gan tagadējie. Būtu grēks nepiesaistīt arī pie izlases. Bet ko tur dara tie divi?Matj pere matj.?



Nu, būtu Krastiņš - so what? Tāpat U-18 izlase izkristu no Elites, kā izkritīs tagad - NU NAV LATVIJAS HOKEJĀ VĒL TĀDA LĪMEŅA JAUNIEŠU, LAI NOTURĒTOS ELITĒ STARP 10 KOMANDĀM. Un par treneri vari likt, kuru vien gribi - tas diemžēl ir maksimums, ko šogad rāda komanda ar to pašu Klinšovu priekšgalā (neesmu teicis, ka Klinšovs ir labākais - taču īsti pārmest viņam arī nav ko)

     [+] [-]

, 2007-04-16 23:14, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis moskitos99

ja? ) nemaz nezināju, ka Latvijas hokejā ir milzīgs daudzums nezināmu 17-18 gadu vecus hokejistu! Un
kuri piemēram, tad ir tie nevienam nezināmie un nepārbaudītie? ?

Tu vēl daudz ko nezini un tā arī neuzzināsi. Kāpēc tu domā, ja tu nezini, tad arī neviens nezin? Tu esi visi?
Es runāju no savas pozīcijas, tu izskatās visu pārējo vārdā. Kas tevi pilnvarojis?



Puis, Tu mani reāli sāc uzjautrināt! lol
Nu gan pārsmējos par tiem Latvijas slepamjiem hokejistiem - kuri tāda vairumā nav pārbaudīti...

P.s. a kas Tev par daļu no kā vārdā runāju? moš Lipmana, ko?

     [+] [-]

, 2007-04-16 23:23, pirms 17 gadiem
Ko Juus te cepaties!!! Tas,ka sagatavoshanaas posmaa nebija fiziskaas nometnes - tas ir protams miinuss! Galu galaa arii muusu lielaa izlase izvelk cjempus tikai pateicoties fiziskaas sagatavotiibas trieciennometnei! Nevar saliidzinaat jaunatnes vecuma izlases mums un lielajaam izlaseem. Cik mums ir to speeleetaaju? Priecaaties vajag, ka mees esam sasniegushi liimeni, kad muusu u-20 un u-18 ir saakushas tikt vismaz augstaakajaa sabiedriibaa!!! Pareizi te mineeja - speelee ta tikai 10 komandas! Bet lielajai izlasei veel ilgi pietiks speeleetaaju, jo tur var speeleet gan vecis, gan jauneklis! Taa kaa priecaaties vajag , nevis nolikt visus! Nostaajieties uz zemes!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-04-17 00:13, pirms 17 gadiem
Abrag, Klinšovam nav ko pārmest? Pamosties!!!! Vispirms jau bezdarbību un pohujismu! Un ja tu uzskati ka vinjš nav pelnījis pātmetumus par izlases sagatavošanu, es vispār klusēju. Piedrāžu tos teicienus, ka tipa, tā ir mūsu vieta un tāpat izkritīsim. Mums ir jāpaliek elitē un uz to arī jātiecas. bet sagatvošanās posms vispār nebija nekāds, gatavojās uz kaut kādiem sētas mačiem, ar sētas treneriem. Un tā skaitās A grupas komanda. Tā nav 1.divīzija. Te viss bija jādara daudz augstākā līmenī. Bet, ja pret čaļiem ir tik zema attieksme, tad sanāk arī tāda spēle.
Bet vai LHF vispār ir nospraudusi mērķi šim čempionātam, ir iedots minimālais uzdevums, kaut vai palikt elites grupā?
Es nekur kaut ko tādu neesmu lasījis, lai gan būtu jābūt, kaut vai tajā dinozauru laikmeta LHF mājas lapā.

Līdzjutēj, necepamies, vienkārši škrobe, drausmīgā, ka augstākā līmeņa spēlēm, LHF nevar nodrošināt arī augstākā līmeņa sagatavošanos. Un rezultāts. pats redzi, kāds. Vienmēr pie neveiksmēm meklē vainīgos, bet pie veiksmēm - varoņus, Tā ir.
Vēl ir tŗīs spēles, divas izšķirošas būt vai nebūt. Es vēl ticu.

     [+] [-]

, 2007-04-17 00:23, pirms 17 gadiem
Abrag.
P.s. a kas Tev par daļu no kā vārdā runāju? moš Lipmana, ko?

LIpmans ir "Visuvarenais Brūss"'? Tas ir VISI?
Nu gan nobiedēji, apčurājos. Es parasti savus bērnus ar viņu un Šreku pabaidīju.

     [+] [-]

, 2007-04-17 00:26, pirms 17 gadiem
žēl, bet ko var darīt pie šādas metienu attiecības?!?!?

     [+] [-]

, 2007-04-17 01:12, pirms 17 gadiem
žēl

     [+] [-]

, 2007-04-17 06:46, pirms 17 gadiem
Vai jūs kāds uz tām spēlēm bijāt?!! ES biju un tie puiši nemaz nebija tik slikti, Kanādai ir 441307 licensēti juniori- mums 1295 un tā pat halles mums 5 viņiem 11000 Uz šī fona mēs izskatāmies vēl super labi ar savu sētas izlasi Un mūsu "galva" kā jūs te to augšu dēvējat ir ārpus katras kritikas, tikai lamu vārdi un neviens izīmējums ,neviens komentārs par veiksmi vai neveiksmi! UN ,kur tas ir redzēts ,ka izlase ierodas jau PASAULES čemi un tikai piektajā dienā savāc čaļiem vējjakas un ved uz kādu Somijas rokdarbnieču pulciņu šut klāt Latvijas emblēmas-murgs! Lai gan ne jau emblēmās un visā tajā atribūtikā tā sāls-bet gan attieksmē!

     [+] [-]

, 2007-04-17 09:00, pirms 17 gadiem
Nu paliks pēdējā spēle, varbūt sanāks nepalikt uz nulles, kaut gan uzvaras gadījumā tālāk vienalga netiekam

     [+] [-]

, 2007-04-17 11:57, pirms 17 gadiem
Nu jaa,ir nospeeleets kaa nospeeleets...Nau ko paarmest puikaaniem...Vot to,ka taa "galva" ir sapuvusi,tam gan es ticu...Bet man ir tomeer intresants tas jautaajums par to formu Tie,kuri speeles klaatienee redzeejushi - tak muusu glaunaa LHF hokj shortus muuseejiem iedaliija normaalus,vienaadus Tukumaa muuseejie tieshaam peec "seetas" aabolu zagljiem izskatiijaa,un jaaspeelee elitee Nu vismaz par taadu siikuminju vareeja kaads paruupeeties...Bet nu,ja te chalji saka,ka pat paaris dienas pirms speeles saakushi domaat par sporta teerpiem utt,tad laikam skats tur ir skumiigs

     [+] [-]

, 2007-04-17 12:38, pirms 17 gadiem
Starp citu muuseejiem vieniigajiem neesot chempionaata bukletaa sastaava un bilde ir no pagaajushaa gada ar Daugavinju, Dzherinju u.c. priekshgalaa!!! Vai taa arii nav attieksme no federaacijas puses?????

     [+] [-]

, 2007-04-17 14:19, pirms 17 gadiem
Pilnīgi piekrītu viss ko bija jāizdara LAF ,galīgi zem katras kritikas ,bukleti ,formas ,varētu padomāt ,ka tikai kādu dienu iepriekš uzzināts ka notiks PČ hokejā! Lai kā ,bet mūsējiem viegli tur neiet ! Domāsim labas domas un turēsim īkškus par viņiem !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-04-17 17:17, pirms 17 gadiem
nav brīnums - metieni 20-42... Kad LV izlases sāks mest pa vārtiem?