Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Vai "Rīga 2000" spēlēs Krievijā?

Andrejs Siliņš

Hokeja kluba "Rīga 2000" vadībai esot parādījusies vēlme atkal izmēģināt spēkus spēlējot ārpus Latvijas robežām, un viens no variantiem esot Krievijas augstākās līgas rietumu zona, raksta "Diena".

Šobrīd jau tiekot risinātas sarunas par spēlēšanu šajā līgā nākamajā sezonā. Tas gan esot viens no trijiem variantiem tālākajai attīstībai. Tāpat šajā līgā nākamsezon plānojot spēlēt Minskas komanda, kurā tiktu apvienotas "Keramin" un "Dinamo" komandas. Jāpiebilst, ka "Rīga 2000" pagājušo sezonu jau aizvadīja Baltkrievijas čempionātā, kurā ieguva bronzas medaļas, bet šosezon izvēlējās spēlēt tikai tepat Latvijā "Samsung" premjerlīgā.

Izmantotie resursi:
Diena
1 2 69 komentāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-03-26 01:11, pirms 18 gadiem
Cerams ka RUS speles Riiga 2000

     [+] [-]

, 2007-03-26 01:13, pirms 18 gadiem
Labzz

     [+] [-]

, 2007-03-26 01:32, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Skudrinieks
Nez, možk kāds var apgaismot, kādas komandas tur spēlē? Pašam slinkums meklēt! Nav jau laikam tā nekāda spēcīgā līga?!



Diez kas jau nav. Labāk būtu celt pašmāju čempja līmeni...
Te ir šīs sezonas dalībnieku sastāvs -
http://en.wikipedia.org/wiki/Vysshaya_Liga

     [+] [-]

, 2007-03-26 01:44, pirms 18 gadiem
# Khimik Voskresensk jau nebija taa sliktaakaa komanda, turklaat cik atceros fanduls tur speleja kautkaadu briidi... manupraat nav tas sliktaakais variants ka mums ir viena komanda kas darbojas aarpus vieteejaa cempja un butu paaris labas mainjas kas butu rezerves variants izlases rindaam...it seviski ja njem veeraa komerciaalos panaakumus tad protams tas buutu krietni taalaak par tikai izdziivosanas slieksni, tomer pagaidaam nedomaaju ka priekiem lielajiem ir iipass pamats jo sii ideja manupraat kamer nav apstiprinaata ar daziem parakstiem ir tikai utopija - turklaat es veel paskatiisos kaa riigai tur veiksies!
Tomer ja taa tiesaam notiks un riga2000 tur speles tad protams fanosu!

     [+] [-]

, 2007-03-26 01:46, pirms 18 gadiem
starp citu kaa vienu no probleemaam tomer uzskatu faktu ka visticamaak riga2000 nevareetu spelet play-offos - vismaz kazahu komandaam tas nav atljauts...tas noziimee ka lai cik labi speletu, iekljuusana superliigaa nespiid!

     [+] [-]

, 2007-03-26 01:58, pirms 18 gadiem
ASK Ogre laidīs taisnā ceļā uz superlīgu

     [+] [-]

, 2007-03-26 02:05, pirms 18 gadiem
nez kāpēc galīgi neticās.. bet, protams, ja izdotos, tad tas būtu izcils panākums!

     [+] [-]

, 2007-03-26 02:16, pirms 18 gadiem
nah list krievu zemakaja liga????

     [+] [-]

, 2007-03-26 03:09, pirms 18 gadiem
Tas būtu ļoti pozitīvi!

     [+] [-]

, 2007-03-26 07:00, pirms 18 gadiem
Nu, veči, kur jūsu patriotisms? Latvijas klubs un Krievijas čempionātā? Varat jau spriest cik uziet par augsto līmeni, bet te nu es piekrītu kafka teiktajam. Jā, un play-off tad tiešām acīmredzot nespīdētu, ja nu vienīgi Latvija izdomātu oficiāli iestāties Krievijas sastāvā. Varam sākt bīdīt šādu projektu mūsu hokeja līmeņa celšanas labad.

     [+] [-]

, 2007-03-26 07:39, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis henrijz
starp citu kaa vienu no probleemaam tomer uzskatu faktu ka visticamaak riga2000 nevareetu spelet play-offos - vismaz kazahu komandaam tas nav atljauts...tas noziimee ka lai cik labi speletu, iekljuusana superliigaa nespiid!



tieši tā - vēl piebildīšu, ka kazahi apmaksā VISUS ceļa izdevumus pretiniekiem...

     [+] [-]

, 2007-03-26 07:42, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis GSH
nez kāpēc galīgi neticās.. bet, protams, ja izdotos, tad tas būtu izcils panākums!



izcils??? kādā ziņā??? spēlēt ar otršķirīgiem Krievijas klubiem???

     [+] [-]

, 2007-03-26 08:03, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Abrags

Citāts:

Publicējis GSH
nez kāpēc galīgi neticās.. bet, protams, ja izdotos, tad tas būtu izcils panākums!



izcils??? kādā ziņā??? spēlēt ar otršķirīgiem Krievijas klubiem???



nu vispaar butu jocigi ja riga2000 piekristu apmaksaat visus celja izdevumus...runajot par tiem otrskjirigajiem klubiem...vel nesen atceros ka Tu pats sukstijies par kaadu no musu speletajiem kurs spele augstakajaa ligaa un nekas netiek par vinju mineets esportaa tomer ligas limenis tur noteikti ir krietni labaaks par to ko mees varam uzaudzeet pasmaajaas ar sesaam komandaam...un visticamaak veel vismaz piecus gadus mums nekas atbilstoss nebuus...tapec nedomaju ka ir patreiz iipasi liela starpiiba vai BAC vai krievijas augstaakaa - turklat dinamo un keramin apvieno komandu tad atliek vien iedomaaties kaadi tur buutu speeki!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-03-26 08:54, pirms 18 gadiem
Piķi atraduši vai?

     [+] [-]

, 2007-03-26 08:57, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Abrags

Citāts:

Publicējis GSH
nez kāpēc galīgi neticās.. bet, protams, ja izdotos, tad tas būtu izcils panākums!



izcils??? kādā ziņā??? spēlēt ar otršķirīgiem Krievijas klubiem???



Tikai nez kapeec daudzi muusu izlases kandidaati nevar notureeties tajos "'otrshkiriigajos'' klubos..

     [+] [-]

, 2007-03-26 09:05, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis henrijz

nu vispaar butu jocigi ja riga2000 piekristu apmaksaat visus celja izdevumus...runajot par tiem otrskjirigajiem klubiem...vel nesen atceros ka Tu pats sukstijies par kaadu no musu speletajiem kurs spele augstakajaa ligaa un nekas netiek par vinju mineets esportaa tomer ligas limenis tur noteikti ir krietni labaaks par to ko mees varam uzaudzeet pasmaajaas ar sesaam komandaam...un visticamaak veel vismaz piecus gadus mums nekas atbilstoss nebuus...tapec nedomaju ka ir patreiz iipasi liela starpiiba vai BAC vai krievijas augstaakaa - turklat dinamo un keramin apvieno komandu tad atliek vien iedomaaties kaadi tur buutu speeki!



Nu, tas līmenis Augstākajā līgā ir ļoti dažāds... Ir, piem. Nižnijnovgorodas Torpedo (kur spēlē Niživijs), kuri sezonas laikā ir cietuši tikai 6 zaudējumus, un pārējās komandas, nu kurām daudzas ir tiešām Samsunglīgas līmenī.
piekrītu lielai daļai baltkrievu līdzjutēju, ka tā Minskas klubu apvienošana un iesaistīšana Krievijas Augstākajā līgā ir liela kļūda...
Bez tam, arī mūsu līdzjutēju interese ātri atslābs par Augstākās līgas turnīru - gan tāpēc, ka nebūs nekādas starpības, kuru vietu ieņems komanda, gan arī spēlētāju motivācija diezvai būs pietiekama, zinot, ka viņu spēles rezultātats neko nemaina...
Un GALEVENAIS - NETICU, ka Koziolam kas izdotos - pat Krievijas Augstākajā līgā komandas no malas tāpat vien neuzņem - arī par baltkreivu komandas iesaistīšanu tika ilgi lemts, pie kam pašās augstākajās varas instancēs Krievijā. Tā kā patreiz nekas tāds no Krievijas puses nav dzirdēts - tad varu teikt, ka tas ir tikai un vienīgi Koziola k-ga blefs.

     [+] [-]

, 2007-03-26 09:07, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Shmidzis

Tikai nez kapeec daudzi muusu izlases kandidaati nevar notureeties tajos "'otrshkiriigajos'' klubos..



Tāpēc, ka Krievijas politika, lai Augstākās līgas komandas būtu bez leģionāriem - Tavai zināsānai, kopš Štālu un vēlvienu Igaunijas hokejistu (no St.pēterburgas "Spartak" laikam) atskaitīja - Niživijs ir palicis VIENĪGAIS leģionārs pa visu Augstāko līgu!

     [+] [-]

, 2007-03-26 09:09, pirms 18 gadiem
Doma galīgi nav peļama! Lai Viesturam sanāk sarunāt!

     [+] [-]

, 2007-03-26 09:17, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis zapis
Doma galīgi nav peļama! Lai Viesturam sanāk sarunāt!



Kāpēc nav peļama? No sērijas - da pofig ar ko spēlēt, galvenais lai būtu ārzemēs??

     [+] [-]

, 2007-03-26 09:21, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Abrags

Citāts:

Publicējis henrijz

nu vispaar butu jocigi ja riga2000 piekristu apmaksaat visus celja izdevumus...runajot par tiem otrskjirigajiem klubiem...vel nesen atceros ka Tu pats sukstijies par kaadu no musu speletajiem kurs spele augstakajaa ligaa un nekas netiek par vinju mineets esportaa tomer ligas limenis tur noteikti ir krietni labaaks par to ko mees varam uzaudzeet pasmaajaas ar sesaam komandaam...un visticamaak veel vismaz piecus gadus mums nekas atbilstoss nebuus...tapec nedomaju ka ir patreiz iipasi liela starpiiba vai BAC vai krievijas augstaakaa - turklat dinamo un keramin apvieno komandu tad atliek vien iedomaaties kaadi tur buutu speeki!



Nu, tas līmenis Augstākajā līgā ir ļoti dažāds... Ir, piem. Nižnijnovgorodas Torpedo (kur spēlē Niživijs), kuri sezonas laikā ir cietuši tikai 6 zaudējumus, un pārējās komandas, nu kurām daudzas ir tiešām Samsunglīgas līmenī.
piekrītu lielai daļai baltkrievu līdzjutēju, ka tā Minskas klubu apvienošana un iesaistīšana Krievijas Augstākajā līgā ir liela kļūda...
Bez tam, arī mūsu līdzjutēju interese ātri atslābs par Augstākās līgas turnīru - gan tāpēc, ka nebūs nekādas starpības, kuru vietu ieņems komanda, gan arī spēlētāju motivācija diezvai būs pietiekama, zinot, ka viņu spēles rezultātats neko nemaina...
Un GALEVENAIS - NETICU, ka Koziolam kas izdotos - pat Krievijas Augstākajā līgā komandas no malas tāpat vien neuzņem - arī par baltkreivu komandas iesaistīšanu tika ilgi lemts, pie kam pašās augstākajās varas instancēs Krievijā. Tā kā patreiz nekas tāds no Krievijas puses nav dzirdēts - tad varu teikt, ka tas ir tikai un vienīgi Koziola k-ga blefs.



par veests saturu nevaru nepiekrist - pagaidaam tiktiesaam nekur citur tas nav izskaneejis...un njemot veeraa jau pagasagada notikumus - kad riga2000 jau taisiijaas spelet superliigaa un beigaas finanseejuma deelj pat naacaas atteikties no BAC tad tur es protams piekriitu ka neko nevar saprast ar tiem nakotnes plaaniem - buus bezmaz vai jaabut prieciigiem ja riiga kautvai LAC veel speles
par to liimeni...nu nez...ja izveido to mega baltkrievu komandu, un ja tur rietumu grupaa jau ir triis, cetras labas komandas un paareejaas pasvakas tad tik un taa tas ir labaak kaa LAC ar sesaam komandaam...lai gan man nav zinaams plaans uz naakoso sezonu - cik iisti komandas bus liigaa - ja godigi es jau butu par BAC tipa sacensibaam ar varbut energijas iesaistisanu( tiri lai butu ne tikai BLR un LAT) un r2k, ogre,LM un varbut latgale sajaa pulcinjaa - un buutu cempis ka nu tikai! vareetu jau bezmazvai daliit divaas divizijaas - tikai nedomaaju ka taads plaans pastaav - un liimeni tas diezvai mums mazinaatu - 4 komandas no LV sameeraa augsta limenja turniiraa manupraat nebuutu slikti - te vien vareetu savaakt vismaz pusi prieks izlases - ar nosaciijumu ka muuseejie butu pirmajaa pieciniekaa un starp medaljniekiem protams

     [+] [-]

, 2007-03-26 09:59, pirms 18 gadiem
>Abrags
Nē! Galvenais, lai izlases bāzes komanda (vismaz R2000 tāda nesen bija un kopumā pa sezonu ir vēl tagad) spēlē augstākā līmenī nekā tagad! Un beidz murgot par to, ka mēs savu čempja līmeni tuvākājā nākotnē pacelsim! Pēc gadiem 5-7 varbūt , kad izaugs 90. gadu papaudze, bet tagad..... Ar kādiem kadriem????? Par kādām finansēm??? Viņš ir tāds kāds ir un tuvākajos gados arī tāds paliks, ja ne pat bišķi vēl kritīsies, ja klubiem finanses sāks aprauties... vismaz tendence tāda ir! Domā te kāds par sviestmaizi aiz patriotisma tik spēlēs?! Es piem kā rīdzinieks gribu te puslīdz labu kokeju "tūlīt un tagad"!!! Un ja Viesturs tādu hokeju var atvest uz Latviju (ceru ka neapšaubīsi ka krievu Augstākā līga tomēr ir labāka par Samsunglīgu?!!), tad manis pēc kā teiktu krievi : "Flag jemu v ruki"!

     [+] [-]

, 2007-03-26 10:36, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis zapis
>Abrags
Nē! Galvenais, lai izlases bāzes komanda (vismaz R2000 tāda nesen bija un kopumā pa sezonu ir vēl tagad) spēlē augstākā līmenī nekā tagad! Un beidz murgot par to, ka mēs savu čempja līmeni tuvākājā nākotnē pacelsim! Pēc gadiem 5-7 varbūt , kad izaugs 90. gadu papaudze, bet tagad..... Ar kādiem kadriem????? Par kādām finansēm??? Viņš ir tāds kāds ir un tuvākajos gados arī tāds paliks, ja ne pat bišķi vēl kritīsies, ja klubiem finanses sāks aprauties... vismaz tendence tāda ir! Domā te kāds par sviestmaizi aiz patriotisma tik spēlēs?! Es piem kā rīdzinieks gribu te puslīdz labu kokeju "tūlīt un tagad"!!! Un ja Viesturs tādu hokeju var atvest uz Latviju (ceru ka neapšaubīsi ka krievu Augstākā līga tomēr ir labāka par Samsunglīgu?!!), tad manis pēc kā teiktu krievi : "Flag jemu v ruki"!




Nu nesmīdini - nāks labais Koziolonkuls un tūlīt un tagad pacels Latvijas hokeja līmeni...
Nu, un kāpēc Tu domā, ka spēlējot Krievijas Augstākajā līgā Tu redzēsi labāku hokeju kā šobrīd???
Un otrkārt - patreiz tas ir vistīrākais blefs - Latvijas komanda, Krievijas līgā (kaut arī tikai Augstākajā) spēlēt var tikt tikai un vienīgi ar atļauju Krievijas VARAS VISAUGSTĀKAJĀ līmenī.

P.s. un kas Tvaā izpratnē ir "puslīdzlabs" hokejs???

     [+] [-]

, 2007-03-26 10:55, pirms 18 gadiem
>Abrags
Puslīdz labs hokejs ir piem. BAČ! Arī Krievijas Augstākā līga IR labāka par Samsunglīgu un tur ir puslīdz labs līmenis! Laikam aizmirsi kādā līmenī bija R2000 pagājušogad...? Vismaz klasi augstākā tikai tapēc ka viņu vadija Treneris ar lielo burtu - Šuplers! Ok, R2000 apmēram 2/3 kadru (vairāk par pusi) ir palikuši tie paši un R2000 pēc principa (un sastāva) LAČ vajadzēja visus "raut un mētāt", un tas vairāk bija pagājušogad arī Šuplera nopelns ka Riga 2000 paņēma LV zeltu, KK sudrabu un BAČ bronzu, jo Sējējam kā trenerim vēl vajag stipri augt un augt.... tāpat pie šitās LAČ izspēles sistēmas (un sastāva) neredzu kāda ir jēga R 2000 "labākajiem kadriem" pa sezonu plēst pakaļu??? Ok, sākās playoffi, ta šie arī parāda kas ir kas!
Ja runājam par Krievijas varas augstākajiem gaiteņiem, tad vajag tik pareizi pieiet paraizajā laikā un pie pareizajiem cilvēkiem kaut vai visaugtākajā līmenī! Krievija nav Eiropa kur viss ir strikti reglamentēts.... Krievijā tagad ir strikta varas vertikāle un ja baķka Puķins būs labā omā(un kapēc lai viņš tādā nebūtu, ja bauri brauc pie viņa robežlīgumu parakstīt) tad, kādā pirtī domāju ne to vien varētu sarunāt....

     [+] [-]

, 2007-03-26 11:27, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis zapis
>Abrags
Puslīdz labs hokejs ir piem. BAČ! Arī Krievijas Augstākā līga IR labāka par Samsunglīgu un tur ir puslīdz labs līmenis! Laikam aizmirsi kādā līmenī bija R2000 pagājušogad...? Vismaz klasi augstākā tikai tapēc ka viņu vadija Treneris ar lielo burtu - Šuplers! Ok, R2000 apmēram 2/3 kadru (vairāk par pusi) ir palikuši tie paši un R2000 pēc principa (un sastāva) LAČ vajadzēja visus "raut un mētāt", un tas vairāk bija pagājušogad arī Šuplera nopelns ka Riga 2000 paņēma LV zeltu, KK sudrabu un BAČ bronzu, jo Sējējam kā trenerim vēl vajag stipri augt un augt.... tāpat pie šitās LAČ izspēles sistēmas (un sastāva) neredzu kāda ir jēga R 2000 "labākajiem kadriem" pa sezonu plēst pakaļu??? Ok, sākās playoffi, ta šie arī parāda kas ir kas!
Ja runājam par Krievijas varas augstākajiem gaiteņiem, tad vajag tik pareizi pieiet paraizajā laikā un pie pareizajiem cilvēkiem kaut vai visaugtākajā līmenī! Krievija nav Eiropa kur viss ir strikti reglamentēts.... Krievijā tagad ir strikta varas vertikāle un ja baķka Puķins būs labā omā(un kapēc lai viņš tādā nebūtu, ja bauri brauc pie viņa robežlīgumu parakstīt) tad, kādā pirtī domāju ne to vien varētu sarunāt....



Tu esi token naivs - nu, nelaidīs Krievija savā čempī Latvijas komandu: tas ir pārāk politisks notikums ptriekš Krievijas, un Krievija to nepieļaus... neesi ka nu fantasts...
Vot Tu tur runāji par tiem līmeņiem - pagāušogad R'2000 bija "puslīdz labā" līmeni, kamēr šogad ar 2/3 no pagājušā gada sastāva galīgs sētas līmenis... Tas saki, kāpēc nākamsezon Rīgai'2000 atkal vajadzētu būt "puslīdz labā" līmenī?? uz kā rēķina??? Daudz Tu redzi tos mūsējos, kas no Eiropas vai Z-Amerikas klubiem gribētu Rīgā atgriezties? piemēram, kuri? Tātad atliek viens variants - leģionāri: tā kā BAČā ir samazināts Baltkrievijas valsts finansējums un samzināts Minskas klubu skaits, tad pēc sezonas būs pieejams liels kvantums belaru hokejistu - Tev šķiet, tas būtu ideālais Rīga'2000 sastāvs ar lielu baru belaru leģionāru??

un vēl par izspēles kārtību un motivāciju:
1) kas teica, ka arī nākamgad Samsunglīgā play-offos piedalīsies visas komandas?
2) BAČā būs samazināts komandu skaits: nost nāk 2 Minskas komandas un acīmredzot arī Sokil - viņiem finansiālas problēmas... pie šāda komandu skaita arī BAČā nebūs grūti kavlificēties play-offiem (ja tiek 8 no 9 vai 10) - domā būs sūrā motivācija?
3) un "utopiskajā" variantā - Krievijas Augstākā līga: tur jau play-offi vispār nespīdētu, jo ārzemju komandas statuss vispār nepieļauj dalību play-offos - domā sūrā motivācija kapāties???

     [+] [-]

, 2007-03-26 11:29, pirms 18 gadiem
Nezinu, nu nepatīk man tas Krievijas Augstākās līgas variants. Cita lieta Superlīga, kur toč vajadzētu novākt teju vai LV izlasi, vo tur būtu ko redzēt! Bet savādāk uzskatu, ka jāmeģina attīst LAČ, piesaistot varbūt labāko Igaunijas klubu, komandas no Polijas, līmenis tāpat nesasniegtu BAČu, bet būtu vairāk aizraujošu un spraigāku spēļu, tas būtu stimuls izveidot pie mums 3 - 4 komandas, kas varētu pie sevis aizvilināt tos spēlētājus, kas tagad dzīvojas Dānijā, Slovākijā, zemākajās ZAmerikas līgās. Kā tas jau notiek basketbolā, pateicoties BBL.

P>S
Arī par skatītāju tūkstošiem, kas ies skatīties uz nezināmiem klubiem no Krievijas vidienes stipri jāšaubās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-03-26 11:35, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Namejs
Nezinu, nu nepatīk man tas Krievijas Augstākās līgas variants. Cita lieta Superlīga, kur toč vajadzētu novākt teju vai LV izlasi, vo tur būtu ko redzēt! Bet savādāk uzskatu, ka jāmeģina attīst LAČ, piesaistot varbūt labāko Igaunijas klubu, komandas no Polijas, līmenis tāpat nesasniegtu BAČu, bet būtu vairāk aizraujošu un spraigāku spēļu, tas būtu stimuls izveidot pie mums 3 - 4 komandas, kas varētu pie sevis aizvilināt tos spēlētājus, kas tagad dzīvojas Dānijā, Slovākijā, zemākajās ZAmerikas līgās. Kā tas jau notiek basketbolā, pateicoties BBL.

P>S
Arī par skatītāju tūkstošiem, kas ies skatīties uz nezināmiem klubiem no Krievijas vidienes stipri jāšaubās.



Muļķības par tiem spēlētājiem Dānijā un zemākajās ZAmerikas līgās - viņus šurp nedabūt jebkurā gadījumā, piem. tas pats Čubars (Dānijā) - ir precējies ar dānieti, un netaisās nekur citur spēlēt; līdzīgi ir ar Zirni - Z-Amerikā: viņām ir Amerikas izglītība un ļoti labas karjeras iespējas kā trenerim... un tas ir ar ļoti daudziem, kas spēlē ārpus Latvijas....

P.S. Kādiem tūkstošiem?? Rīga'2000 tāpat turpinās spēlēt Piņķos, la arī kur viņi piedalītos...

     [+] [-]

, 2007-03-26 11:43, pirms 18 gadiem
Muļķības par tiem spēlētājiem Dānijā un zemākajās ZAmerikas līgās - viņus šurp nedabūt jebkurā gadījumā, piem. tas pats Čubars (Dānijā) - ir precējies ar dānieti, un netaisās nekur citur spēlēt; līdzīgi ir ar Zirni - Z-Amerikā: viņām ir Amerikas izglītība un ļoti labas karjeras iespējas kā trenerim... un tas ir ar ļoti daudziem, kas spēlē ārpus Latvijas....

P.S. Kādiem tūkstošiem?? Rīga'2000 tāpat turpinās spēlēt Piņķos, la arī kur viņi piedalītos...


Nu, nesaki viss - gādājot labu atalgojumu un spraigas spēles domāju, ka Macijevski, Bondarevu, Sorokinu, Bļinovu, Ozolu, Feldmani, varbūt vēl Mamonovu, Ciprusu, Pantjiku, bet no ZAmerikas - Durdinu, Ziediņu - sanāk labs papildinājums 2 komandām

BBL, piemēram, izdevās atvilināt šurp Šķēli, Ciprusu, Buškevicu...Es domāju, ka tas nav nereāli, ir jāatīsta Latvijas hokejs bez Baltkrievijas un Krievijas.

     [+] [-]

, 2007-03-26 11:44, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Abrags

Citāts:

Publicējis Namejs
Nezinu, nu nepatīk man tas Krievijas Augstākās līgas variants. Cita lieta Superlīga, kur toč vajadzētu novākt teju vai LV izlasi, vo tur būtu ko redzēt! Bet savādāk uzskatu, ka jāmeģina attīst LAČ, piesaistot varbūt labāko Igaunijas klubu, komandas no Polijas, līmenis tāpat nesasniegtu BAČu, bet būtu vairāk aizraujošu un spraigāku spēļu, tas būtu stimuls izveidot pie mums 3 - 4 komandas, kas varētu pie sevis aizvilināt tos spēlētājus, kas tagad dzīvojas Dānijā, Slovākijā, zemākajās ZAmerikas līgās. Kā tas jau notiek basketbolā, pateicoties BBL.

P>S
Arī par skatītāju tūkstošiem, kas ies skatīties uz nezināmiem klubiem no Krievijas vidienes stipri jāšaubās.



Muļķības par tiem spēlētājiem Dānijā un zemākajās ZAmerikas līgās - viņus šurp nedabūt jebkurā gadījumā, piem. tas pats Čubars (Dānijā) - ir precējies ar dānieti, un netaisās nekur citur spēlēt; līdzīgi ir ar Zirni - Z-Amerikā: viņām ir Amerikas izglītība un ļoti labas karjeras iespējas kā trenerim... un tas ir ar ļoti daudziem, kas spēlē ārpus Latvijas....

P.S. Kādiem tūkstošiem?? Rīga'2000 tāpat turpinās spēlēt Piņķos, la arī kur viņi piedalītos...



nu tas vel ir diskuteejams - ja mees pienjemtu uz briidi ka peeksnji riga2000 speelee kaadaa lielaakaa liigaa tad domaaju ka iireetu arena riiga uz taam spelem, lidzigi kaa tagad tas ir ar BBL spelem rigas komandaam... bet par kadriem piekriitu - jo kapec lai taads ziedinjs kas spele ECHL un pelna vismaz reizes tris,cetras vairaak kaa LAC klubu labaakie liideri, lai naaktu uz sejieni - turklaat štati ir štati es tiiri taa iemesla deelj vien izmantotu izdeviibu tur paspeeleet ja buutu taads...
Tu runaaji kautko par to ka nakosgad ne visas komandas tiks automatiski play-offos( LAC) ir kada infa par ko mees nezinam? vai varbut ir kas dzirdeets ka naaks veel kaadas komandas klaat ar nakoso sezonu?

     [+] [-]

, 2007-03-26 11:44, pirms 18 gadiem
Muļķības par tiem spēlētājiem Dānijā un zemākajās ZAmerikas līgās - viņus šurp nedabūt jebkurā gadījumā, piem. tas pats Čubars (Dānijā) - ir precējies ar dānieti, un netaisās nekur citur spēlēt; līdzīgi ir ar Zirni - Z-Amerikā: viņām ir Amerikas izglītība un ļoti labas karjeras iespējas kā trenerim... un tas ir ar ļoti daudziem, kas spēlē ārpus Latvijas....

P.S. Kādiem tūkstošiem?? Rīga'2000 tāpat turpinās spēlēt Piņķos, la arī kur viņi piedalītos...


Nu, nesaki viss - gādājot labu atalgojumu un spraigas spēles domāju, ka Macijevski, Bondarevu, Sorokinu, Bļinovu, Ozolu, Feldmani, varbūt vēl Mamonovu, Ciprusu, Pantjiku, bet no ZAmerikas - Durdinu, Ziediņu - sanāk labs papildinājums 2 komandām

BBL, piemēram, izdevās atvilināt šurp Šķēli, Ciprusu, Buškevicu...Es domāju, ka tas nav nereāli, ir jāatīsta Latvijas hokejs bez Baltkrievijas un Krievijas.

     [+] [-]

, 2007-03-26 11:44, pirms 18 gadiem
Muļķības par tiem spēlētājiem Dānijā un zemākajās ZAmerikas līgās - viņus šurp nedabūt jebkurā gadījumā, piem. tas pats Čubars (Dānijā) - ir precējies ar dānieti, un netaisās nekur citur spēlēt; līdzīgi ir ar Zirni - Z-Amerikā: viņām ir Amerikas izglītība un ļoti labas karjeras iespējas kā trenerim... un tas ir ar ļoti daudziem, kas spēlē ārpus Latvijas....

P.S. Kādiem tūkstošiem?? Rīga'2000 tāpat turpinās spēlēt Piņķos, la arī kur viņi piedalītos...


Nu, nesaki viss - gādājot labu atalgojumu un spraigas spēles domāju, ka Macijevski, Bondarevu, Sorokinu, Bļinovu, Ozolu, Feldmani, varbūt vēl Mamonovu, Ciprusu, Pantjiku, bet no ZAmerikas - Durdinu, Ziediņu - sanāk labs papildinājums 2 komandām

BBL, piemēram, izdevās atvilināt šurp Šķēli, Ciprusu, Buškevicu...Es domāju, ka tas nav nereāli, ir jāatīsta Latvijas hokejs bez Baltkrievijas un Krievijas.

     [+] [-]

, 2007-03-26 11:44, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Abrags

Citāts:

Publicējis Namejs
Nezinu, nu nepatīk man tas Krievijas Augstākās līgas variants. Cita lieta Superlīga, kur toč vajadzētu novākt teju vai LV izlasi, vo tur būtu ko redzēt! Bet savādāk uzskatu, ka jāmeģina attīst LAČ, piesaistot varbūt labāko Igaunijas klubu, komandas no Polijas, līmenis tāpat nesasniegtu BAČu, bet būtu vairāk aizraujošu un spraigāku spēļu, tas būtu stimuls izveidot pie mums 3 - 4 komandas, kas varētu pie sevis aizvilināt tos spēlētājus, kas tagad dzīvojas Dānijā, Slovākijā, zemākajās ZAmerikas līgās. Kā tas jau notiek basketbolā, pateicoties BBL.

P>S
Arī par skatītāju tūkstošiem, kas ies skatīties uz nezināmiem klubiem no Krievijas vidienes stipri jāšaubās.



Muļķības par tiem spēlētājiem Dānijā un zemākajās ZAmerikas līgās - viņus šurp nedabūt jebkurā gadījumā, piem. tas pats Čubars (Dānijā) - ir precējies ar dānieti, un netaisās nekur citur spēlēt; līdzīgi ir ar Zirni - Z-Amerikā: viņām ir Amerikas izglītība un ļoti labas karjeras iespējas kā trenerim... un tas ir ar ļoti daudziem, kas spēlē ārpus Latvijas....

P.S. Kādiem tūkstošiem?? Rīga'2000 tāpat turpinās spēlēt Piņķos, la arī kur viņi piedalītos...



nu tas vel ir diskuteejams - ja mees pienjemtu uz briidi ka peeksnji riga2000 speelee kaadaa lielaakaa liigaa tad domaaju ka iireetu arena riiga uz taam spelem, lidzigi kaa tagad tas ir ar BBL spelem rigas komandaam... bet par kadriem piekriitu - jo kapec lai taads ziedinjs kas spele ECHL un pelna vismaz reizes tris,cetras vairaak kaa LAC klubu labaakie liideri, lai naaktu uz sejieni - turklaat štati ir štati es tiiri taa iemesla deelj vien izmantotu izdeviibu tur paspeeleet ja buutu taads...
Tu runaaji kautko par to ka nakosgad ne visas komandas tiks automatiski play-offos( LAC) ir kada infa par ko mees nezinam? vai varbut ir kas dzirdeets ka naaks veel kaadas komandas klaat ar nakoso sezonu?

     [+] [-]

, 2007-03-26 11:44, pirms 18 gadiem
Muļķības par tiem spēlētājiem Dānijā un zemākajās ZAmerikas līgās - viņus šurp nedabūt jebkurā gadījumā, piem. tas pats Čubars (Dānijā) - ir precējies ar dānieti, un netaisās nekur citur spēlēt; līdzīgi ir ar Zirni - Z-Amerikā: viņām ir Amerikas izglītība un ļoti labas karjeras iespējas kā trenerim... un tas ir ar ļoti daudziem, kas spēlē ārpus Latvijas....

P.S. Kādiem tūkstošiem?? Rīga'2000 tāpat turpinās spēlēt Piņķos, la arī kur viņi piedalītos...


Nu, nesaki viss - gādājot labu atalgojumu un spraigas spēles domāju, ka Macijevski, Bondarevu, Sorokinu, Bļinovu, Ozolu, Feldmani, varbūt vēl Mamonovu, Ciprusu, Pantjiku, bet no ZAmerikas - Durdinu, Ziediņu - sanāk labs papildinājums 2 komandām

BBL, piemēram, izdevās atvilināt šurp Šķēli, Ciprusu, Buškevicu...Es domāju, ka tas nav nereāli, ir jāatīsta Latvijas hokejs bez Baltkrievijas un Krievijas.
1 2 69 komentāri