Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Šveice gatavošanos sāks pirmdien

Jānis Pārums

Pirmdien, 26. martā, gatavošanos gaidāmajam pasaules čempionātam hokejā uzsāks Šveices valstsvienība, kas ir Latvijas izlases pretiniece apakšgrupu turnīrā.

No pirmdienas līdz ceturtdienai šveicieši trenēsies Lencerheidē (Šveice), katru dienu (izņemot pirmdienu) aizvadot divus treniņus, katru aptuveni pusotru stundu garu. Nedēļas nogalē Šveices izlases hokejistiem piešķirta atpūta, bet nākamās nedēļas sākumā ar jaunu sparu tiks uzsākti gan treniņi, gan pārbaudes spēles Čehijas pilsētā Postejovā.

Postejovā hokejisti aktīvi trenēsies no 2. līdz 7. aprīlim. 6. un 7. aprīlī šveicieši aizvadīs divas pārbaudes spēles ar Čehijas valstsvienību (no rītiem, kā ierasts, būs treniņi).

Pēc Postejovas Šveices izlase atkal atgriezīsies dzimtenē, kur trenēsies divas nedēļas (sākumā – Langentālē (10.04.-14.04.), pēc tam – Rapersvilā (17.04.-21.04.)). Tas būs pēdējais sagatavošanās posms pirms pasaules čempionāta, kas aprīļa beigās sāksies Krievijā.

Treniņnometnes laikā šveicieši aizvadīs arī pārbaudes spēles ar Krievijas (13. un 14. aprīlī) un Vācijas (19. un 21. aprīlī) izlasēm. Uz Krievijas galvaspilsētu Maskavu Šveices valstsvienība dosies 24. aprīlī, bet 28. aprīlī aizvadīs pirmo spēli pasaules čempionātā, tiekoties ar Latvijas valstsvienību.

Šveices hokeja izlases kandidāti.
Vārtsargi: Thomas Bäumle (Ambri), Reto Berra (ZSC Lions), Simon Züger (Lugano).
Aizsargi: Severin Blindenbacher (ZSC Lions), Félicien Du Bois (Ambri), Patrick Fischer (Rapperswil-Jona Lakers), Beat Forster (ZSC Lions), John Gobbi (Genf-Servette), Steve Hirschi (Lugano), Michael Ngoy (Fribourg), Mathias Seger (ZSC Lions), Julien Vauclair (Lugano).
Uzbrucēji: Flavien Conne (Lugano), Thomas Déruns (Genf-Servette), Sandy Jeannin (Lugano), Dario Kostovic (Ambri), Thibaut Monnet (Fribourg), Caryl Neuenschwanden (Fribourg), Thierry Paterlini (ZSC Lions), Raffaele Sannitz (Lugano), Paul Savary (Genf-Servette), Julien Sprunger (Fribourg), Morris Trachsler (Genf-Servette), Adrian Wichser (ZSC Lions), Valentin Wirz (Lugano).

Izmantotie resursi:
www.eishockeyverband.ch

     [+] [-]

, 2007-03-23 12:18, pirms 18 gadiem
Ja mēs savācam labāko sastāvi (ar Ivanānu un Skrastiņu) tad toč neizskatamies vājāki. Patiesībā būtu jāpaņem.

     [+] [-]

, 2007-03-23 12:31, pirms 18 gadiem
Vajag to shveci riktiigi samazgaat vienreiz

     [+] [-]

, 2007-03-23 12:33, pirms 18 gadiem
Drriiz saaksies hokeja trakums

     [+] [-]

, 2007-03-23 12:37, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Namejs
Ja mēs savācam labāko sastāvi (ar Ivanānu un Skrastiņu) tad toč neizskatamies vājāki. Patiesībā būtu jāpaņem.



Nu, nu - neaizmirsti, kas tas nav galīgais Šveices sastāvs - te nav neviena Z-Amerikā spēlējošā (kaut vai vārtsargu - Aebišera un Gerbera) kā arī no Bernes un Davosas - komandām, kas spēlē Šveices play-oofu finālā.
....un tad mūsu sastāvs tīri nomināli izskatīsies tomēr vājāks...

     [+] [-]

, 2007-03-23 12:48, pirms 18 gadiem
Nu neko vājāks nav - pie mūsu 2 NHL špīleriem pieskaitot klāt tos, kas spēlē Krievijā (5), Zviedrijā (2), Vācijā (2), Čehijā (3 laikam), kā arī Slovākijā (3), kur līmenis ir aptuveni tāds pats vai pat augstāks nekā Šveicē - sanāk teju vai vesela komanda. Protams, nerēķinot vēl klāt mūsējos AHL (3/4). Tikai uzbrukums varētu būt sūdīgāks.

     [+] [-]

, 2007-03-23 13:01, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Namejs
Nu neko vājāks nav - pie mūsu 2 NHL špīleriem pieskaitot klāt tos, kas spēlē Krievijā (5), Zviedrijā (2), Vācijā (2), Čehijā (3 laikam), kā arī Slovākijā (3), kur līmenis ir aptuveni tāds pats vai pat augstāks nekā Šveicē - sanāk teju vai vesela komanda. Protams, nerēķinot vēl klāt mūsējos AHL (3/4). Tikai uzbrukums varētu būt sūdīgāks.



Nu, realitāte ir tāda, ka ļoti iespējams mums nebūs to 2 NHL spēlētāju, no Čehijas reāli 1 - (Dārziņš; Jass un Andersons maz ticams, bet Štāls traumēts), Slovākija - Cipulis un Saviels... tas par sastāvu...
..taču atgādināšu, ka hokejs ir komandas spēle un ar skaļiem uzvārdiem vien nevinnēsi - un te švieciešiem ir vēl viena milzīga priekšrocība - TRENERIS - Ralfs Krīgers, kas izlasi vada jau 10 gadus... un tas var būt ļoti izšķirošs fakts līdzvērtīgās spēlēs...
...bez tam, ja nebūs Skudra, tad arī mūsu vārtsargu līnija izskatīsies krietni vājāka kā viņiem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-03-23 13:10, pirms 18 gadiem
Nu, realitāte ir tāda, ka ļoti iespējams mums nebūs to 2 NHL spēlētāju, no Čehijas reāli 1 - (Dārziņš; Jass un Andersons maz ticams, bet Štāls traumēts), Slovākija - Cipulis un Saviels... tas par sastāvu...
..taču atgādināšu, ka hokejs ir komandas spēle un ar skaļiem uzvārdiem vien nevinnēsi - un te švieciešiem ir vēl viena milzīga priekšrocība - TRENERIS - Ralfs Krīgers, kas izlasi vada jau 10 gadus... un tas var būt ļoti izšķirošs fakts līdzvērtīgās spēlēs...
...bez tam, ja nebūs Skudra, tad arī mūsu vārtsargu līnija izskatīsies krietni vājāka kā viņiem...

Piekrītu - realitātē mums var nebūt ne abi no NHL, ne Skudra...Kas attiecas uz Krīgeru - nu nezinu, man kaut kā liekas kā šveicieši bliež tā bliež vienā līmenī bez īpašām progresa iezīmēm nu jau gadus desmit. Pārsteigumus var sagādāt, bet visbiežāk ieņem 7. - 8. vietu. Jā, stabilitāte, bet pret Šveici spēlēt nav tas pats bezceris, kas pret SWE vai CAN. Ja savācam pieejamo labāko sastāvu, tad iespējas nav sliktākas par 50/50.

     [+] [-]

, 2007-03-23 13:12, pirms 18 gadiem
Didro, šodien 13:05

Lipmanam Skudra ir jādabū izlasē ar jebkādiem līdzekļiem. Bez Skudras mēs tikpat labi varam spēlēt bez vārtsarga, jo Irbe, Naumovs, Masaļskis, Raitums, Žabotinskis, Legzda ir nulllllllles

Tu pārspīlē. Būtu Naumovam pasē 32, nevis 37 gadi, tad viņš šobrīd spēlētu ļoti labā klubā. Viņš nekad nav bijusi nulle. Par pārējiem arī var pastrīdēties.

     [+] [-]

, 2007-03-23 13:19, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Didro
Lipmanam Skudra ir jādabū izlasē ar jebkādiem līdzekļiem. Bez Skudras mēs tikpat labi varam spēlēt bez vārtsarga, jo Irbe, Naumovs, Masaļskis, Raitums, Žabotinskis, Legzda ir nulllllllles!



Nu, absolūta nulle jau nav neviens no Tevis pieminētajiem:
Naumovs - ir jau pierādījis savu varējumu izlasē.. "megaglābējs" gluži nav, taču ir ļoti stabils vārtsargs
Masaļskis - nu, spēle Poļesjes kausā lika aizdomāties, ka viņam vienkārši šosezon nav bijusi iespēja īsti sevi parādīt... kautgan tai pašā laikā, par spēli Deutschland Cup viņš tika gana kritizēts.
Žabotinskis - grūti spriest, pa īstam izlasē tā arī vēl nav redzēts...
par Raitumu un Legzdu - piekritīšu tai ziņā, ka līdz izlases līmenim viņiem vēl ir jāaug...

     [+] [-]

, 2007-03-23 13:36, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Namejs
Didro, šodien 13:05



Lipmanam Skudra ir jādabū izlasē ar jebkādiem līdzekļiem. Bez Skudras mēs tikpat labi varam spēlēt bez vārtsarga, jo Irbe, Naumovs, Masaļskis, Raitums, Žabotinskis, Legzda ir nulllllllles

Viedoklis galīgi garām....Skudra ir spēlējis tikai Krievijā pēdējā laikā un nav nekāds superstārs. Nez, kādēļ ir jāiedomājas, ka izlasē viņš būs top zvaigzne. Irbe faktiski karjeru ir beidzis. Reāli vārtos varētu būt gan Naumovs, gan Masaļskis - nav jau Ruā un Brodēri, bet labi vārtsargi. Galvenais, lai mums būtu komanda! Nevis individuālu spēlētāju kopums, kas gan neizslēdz vajadzību pēc līderiem, kas var uzņemties grūtā brīdī spēli uz sevi. Man liekas, ka tāds varētu būt Dārziņš šajā čempī un vēl kāds no jaunajiem. Ja Karsumu un Daugaviņu varētu dabūt, viņi ar savu azartu varētu "uzvilkt" komandu. Tiesa, jābūt stabilai aizsardzībai, kas spēlētu drošāk pret pretiniekiem, nekā līdz šim. Laikam gan par aizsargiem ir vismazāk jautājumu. Ivanāns var būt labs pie vārtiem, kur reglāri ir bijušas problēmas (vienīgi Sprukts kaut cik ir centies padarboties nopietni), bet, ja viņam ieslēgies Amerikas klikšķis - var kādam arī lieki sadot pa purnu...Skrastiņš - būtu labi jau lai viņš būtu,-bet reāli tomēr neticas. Pārāk svarīgs viņš ir Colorado, lai šie viņu pēc sezonas neliktu uz operācijas galda...

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-03-23 13:41, pirms 18 gadiem
Gandrīz visi no Šveices čempja (nevienam nav noslēpums, cik Šveices čempis spēcīgs) - un daudzi arīdzan komandas biedri, tā kā alpu zemes pārstāvji, paredzams, atkal būs ļoti spēcīgi.

     [+] [-]

, 2007-03-23 13:45, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis auz
Gandrīz visi no Šveices čempja (nevienam nav noslēpums, cik Šveices čempis spēcīgs) - un daudzi arīdzan komandas biedri, tā kā alpu zemes pārstāvji, paredzams, atkal būs ļoti spēcīgi.



Un tas nemaz jau nav pārsteigums - kad tad Šveice ir bijusi vāja! Un ja vēl nāks klāt kādi 4-5 no NHL/AHL....

     [+] [-]

, 2007-03-23 13:51, pirms 18 gadiem
jaa nu viegli nebuus,it iipasi ja nem veraa ka sveice mums vienmeer ir bijusi neerti pretinieki,pat tad kad mees skaitiijaamies faforiiti

     [+] [-]

, 2007-03-23 13:53, pirms 18 gadiem
manupraat sveice ir taa komanda, uz kuru attiecas pilniibaa tas teiciens par ledus graushanu. un arii bez nhl vaartsargiem taa nebuus viegli njeamma komanda nevienam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-03-23 14:25, pirms 18 gadiem
Naumovs spēlē Itālijā. Vai ar to nav pietiekami pateikts, un vēl pie tam ir 2. vārtsargs komandā.

Pēdējā laikā bija pirmais.

     [+] [-]

, 2007-03-23 14:26, pirms 18 gadiem
sastāvs neizskatās no labākajiem...

     [+] [-]

, 2007-03-23 14:40, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Didro

Ja vārtsargs regulāri ielaiž vārtus stulbās situācijās, tad pat visspēcīgākā un saliedētākā komanda būs pakaļā.
Naumovs spēlē Itālijā. Vai ar to nav pietiekami pateikts, un vēl pie tam ir 2. vārtsargs komandā.
Par Irbi sarunas ir jāizbeidz.
Masaļskis (droši vien) domā par karjeras beigšanu, jo nekas vairāk par LV klubiem viņam vairs nespīd.
Legzda, Raitums - no comments! Ja šādi vārtsargi spēlēs izlasē, tad mums ir jābūt uber krutam uzbrukumam, kas katru spēli spēs iemest 5-6 vārtus, lai sadeldētu vārtsargu, kuru vidējais rādītājs ir 4.5-5 gpg, kļūdas.
Žabotinskis savu varēšanu parādīja LV čempī!

Kas paliek? Skudra un, iespējams, Muštukovs. Muštukovs nebūs, jo būs jāspēlē play off un diezvai Kira viņu gribēs izlasē! Skudra ir vienīgais Latvijas vārtsargs, kas spēlē visaugstākajā līmenī. Viņš ir komandas pamatvērtsargs un pavisam nesen pāris spēles pēc kārtas palika "sausā"!
Tāpēc jautājumi par labāko vārsargu izlasē ir lieki un LV spēlējošos kadrus salīdzināt ar Skudru (premjerlīgu) ir smieklīgi!



Nu, maldies Tu attiecībā uz Naumovu - visu šo sezonu viņš ir bijis NR.1 savā klubā!!! Pirms ko raxti - noskaidro, vai tā ir taisnība!
Loģiski, viņš nav Skudras līmeņa - taču daudz neatpaliek.
Nu, par Raitumu, Legzdu un Irbi jau laikam Tev ir taisnība
taču par Žabotinski - nu, nav jau tik traki. Pirmā vijole nebūs, taču gan jau mazāk nozīmīgu spēli nesabojās...

     [+] [-]

, 2007-03-23 14:53, pirms 18 gadiem
to andrisl

Gribētos redzēt, kā mēs varētu samazgāt vienreiz šveici, atcerēsimies turnīru Slovākijā. Pēdēja trešdaļā no 0:4 šveicieši paspēja atspēlēties, labi ka bullīšos vinnējām. Labi būs, ja nospēlēsim ničā vai arī ar +1 vai 2 vārtu starpību, bet var būt arī zāģis.

     [+] [-]

, 2007-03-23 14:57, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis DeeHaaBee
to andrisl

Gribētos redzēt, kā mēs varētu samazgāt vienreiz šveici, atcerēsimies turnīru Slovākijā. Pēdēja trešdaļā no 0:4 šveicieši paspēja atspēlēties, labi ka bullīšos vinnējām. Labi būs, ja nospēlēsim ničā vai arī ar +1 vai 2 vārtu starpību, bet var būt arī zāģis.



palabošu - tagad vairs niču nav: sākot ar šo sezonu ir mainīta izspēles kārtība arī PČ - pie ničas tiek spēlēts papildlaiks un tad bullīši. Un punktus skaita: 3p. - uzvara pamatlaikā; 2p. uzvara papildlaikā; 1p. zāģis papildlaikā; 0p. - zāģis.

     [+] [-]

, 2007-03-23 15:07, pirms 18 gadiem
Paldies par info, Abrag. Domāju, ka daudzi to vēl nezina. Bet vispār LV izlasei jaunā kārtība nav izdevīga - uzvarēt vai nospēlēt niču ar spēcīgāku komandu, protams, ir atšķirība.

     [+] [-]

, 2007-03-23 15:23, pirms 18 gadiem
Vispār - Muravejam atkal tiek pievērsta pārāk liela uzmanība. Man liekas viņš atkal kaut ko izdomās, lai nespēlētu un pats pasmiesies par lētticīgajiem letiņiem.Galu galā, šitādai zvaigznei spēlēt kaut kādā viduvējā Latvijas izlasē...

     [+] [-]

, 2007-03-23 15:36, pirms 18 gadiem
Šveice ir baiga aizsardzibas komanda, nedomajuk alatvija ar savu ripas iemeshanas zonaa metodi un pec tam nedabushanu varetu panjemt Šveici...

     [+] [-]

, 2007-03-23 15:40, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis webber
Šveice ir baiga aizsardzibas komanda, nedomajuk alatvija ar savu ripas iemeshanas zonaa metodi un pec tam nedabushanu varetu panjemt Šveici...



Nu, tik traki varbūt arī nebūs - tomēr novembrī Šveicei iemeta aš 5 ripas Vispār patreiz ir daudz par agru ko prognozēt - Znaroks nav pat vēl kandidātus nosaucis...

     [+] [-]

, 2007-03-23 16:32, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Abrags

Citāts:

Publicējis DeeHaaBee
to andrisl

Gribētos redzēt, kā mēs varētu samazgāt vienreiz šveici, atcerēsimies turnīru Slovākijā. Pēdēja trešdaļā no 0:4 šveicieši paspēja atspēlēties, labi ka bullīšos vinnējām. Labi būs, ja nospēlēsim ničā vai arī ar +1 vai 2 vārtu starpību, bet var būt arī zāģis.



palabošu - tagad vairs niču nav: sākot ar šo sezonu ir mainīta izspēles kārtība arī PČ - pie ničas tiek spēlēts papildlaiks un tad bullīši. Un punktus skaita: 3p. - uzvara pamatlaikā; 2p. uzvara papildlaikā; 1p. zāģis papildlaikā; 0p. - zāģis.


Manuprāt, šāda punktu sistēma ir pareiza un loģiska, atšķirībā no NHL. Katras spēles likme ir 3 punkti, nevis 2 vai 3.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-03-23 19:35, pirms 18 gadiem
Šveice tomēr ir spēcīga un viņu spēks slēpjas komandā!

     [+] [-]

, 2007-03-24 00:23, pirms 18 gadiem
nah musejie netre4nnejas, kad musejiem paredzeti koptrenninji?

     [+] [-]

, 2007-03-24 00:30, pirms 18 gadiem
galvenais lai neatbrauc uz PČ Gerbers un Aebischers....