Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

"Latgale" soli tuvāk pusfinālam

Jānis Pārums

Šovakar "Samsung" premjerlīgā tiek aizvadītas ceturtdaļfināla spēles. Vienā no tām Daugavpils "Latgale" izbraukumā ar 3:1 pieveica "Rīga-20" hokejistus, sperot soli tuvāk pusfinālam.

"Rīga-20" hokejisti tā arī ne reizi šajā spēlē nebija vadībā. Spēles rezultātu atklāja daugavpilieši, taču jaunie rīdzinieki prata panākt izlīdzinājumu, pirmo trešdaļu noslēdzot neizšķirti - 1:1.

Izšķirošā izrādījās otrā trešdaļa, kurā "Latgale" ar minūtes intervālu Daugavpils klubs guva divus vārtus pēc kārtas - 29. minūtē precīzs bija Vodolažskis, bet minūti vēlāk - Marjušovs, panākot 3:1. Atlikušajā spēles gaitā rezultāts vairs nemainījās un "Latgale" izcīnīja ļoti svarīgu uzvaru pretinieku laukumā.

Samsung premjerllīga.
Ceturtdaļfināls. 1. spēle (līdz 2 uzvarām).
Rīga-20 - Latgale 1:3 (1:1, 0:2, 0:0)

Vārti: 3:13 Zatopeks (A. Fjodorovs, Vodolažskis, vair.) 0:1, 11:07 Jekimovs (Straupe, Kokļins) 1:1, 28:39 Vodolažskis (Petruks, Jerofejevs) 1:2, 29:41 Martjušovs (Glazkovs, Maslovskis) 1:3.
Sērijā - 0:1

Izmantotie resursi:
www.samsungliga.lv

     [+] [-]

, 2007-03-03 21:36, pirms 18 gadiem
rusher, jas pīcos godus mocejūs Riezekņā, bet tur pavisam nadaudzi muni kursabīdri prota runot lagaliski. Vāga nevis aizstoveibis štābu, bet nū sokuma lotgoļīšim pašim ģimeņē ar bārnim runot latgaļiski un uicāt raksteibu, citādi otri izmirs volūda.

     [+] [-]

, 2007-03-03 21:38, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis kasagrande
rusher, jas pīcos godus mocejūs Riezekņā, bet tur pavisam nadaudzi muni kursabīdri prota runot lagaliski. Vāga nevis aizstoveibis štābu, bet nū sokuma lotgoļīšim pašim ģimeņē ar bārnim runot latgaļiski un uicāt raksteibu, citādi otri izmirs volūda.



tur dzela ni tomā. vīnkorši daudzi uzskota ka byut par latgaļīti jer kkaids nūzeigums i kauns. i par tū jī sok runot pa čiliskam i tai toļok...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-03-03 21:42, pirms 18 gadiem
Jā tiesnesis bija mazliet interesants. Divi čangaļi saskrējās un vies palika guļot - tiesnesis , nefāzēdams, iedeva 2min R20. Pēc tam saprata kļūdu un reabilitējas, iedodams 2min Zatpekam par neko.

     [+] [-]

, 2007-03-03 21:43, pirms 18 gadiem
ej tu nost, tik reāli interesanti palasīt latgaliešu valodu

     [+] [-]

, 2007-03-03 21:44, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis rusher
as vyspor ar sovim draugim nu klasis tikai latgaliski runoju. Bet puishi vairok runoi kai meitinis, laikam jos vairok duumoj, ka latgaliski runot nav stileigi i tai toļok.



da Rāzikņās ģimnazejī vjāļ runoj latgaļiski, par cytom školom nazynu.
Myusu klasī tožam puiši vairok nikai maitiņis runoj latgaļiski...

     [+] [-]

, 2007-03-03 21:46, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis renrins

Citāts:

Publicējis MariS-16

Citāts:

Publicējis renrins
Interesanti par ko 2 spēlētājiem pa 25 min? kautiņš?
Nekas gan jau juniori saliks čangaļus.



Fadeejevs ar vienu cangaali izkaavas...



Kāds bija kautiņš? labs?



Nekas tāds īpašs. Pēkšņi uzklupa Fadejevs, tiesneši iejaucās. Kad kautiņš beidzās, izrādās Fadejevs bija apakšā.

     [+] [-]

, 2007-03-03 21:46, pirms 18 gadiem
man brālēns 1.vidusškolā goja, sacāja, ka tī cīši moz runoj latgaliski

     [+] [-]

, 2007-03-03 21:50, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Reebok
ej tu nost, tik reāli interesanti palasīt latgaliešu valodu



Aha. Pilnai laimei vēl vajadzētu, lai ventiņi ar kaut ko uzraksta un vēl lībieši atceras savas saknes.

Bet ja nopietni, tad respect, ka čangaļi saglabā savu valodu.

     [+] [-]

, 2007-03-03 21:50, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis gairo

Citāts:

Publicējis rusher
as vyspor ar sovim draugim nu klasis tikai latgaliski runoju. Bet puishi vairok runoi kai meitinis, laikam jos vairok duumoj, ka latgaliski runot nav stileigi i tai toļok.



da Rāzikņās ģimnazejī vjāļ runoj latgaļiski, par cytom školom nazynu.
Myusu klasī tožam puiši vairok nikai maitiņis runoj latgaļiski...



a par "čiuļiem" sauc tikai rīdziniekus, vai arī visus pārējos latviešus ne-latgaliešus?

     [+] [-]

, 2007-03-03 21:54, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Reebok

Citāts:

Publicējis gairo

Citāts:

Publicējis rusher
as vyspor ar sovim draugim nu klasis tikai latgaliski runoju. Bet puishi vairok runoi kai meitinis, laikam jos vairok duumoj, ka latgaliski runot nav stileigi i tai toļok.



da Rāzikņās ģimnazejī vjāļ runoj latgaļiski, par cytom školom nazynu.
Myusu klasī tožam puiši vairok nikai maitiņis runoj latgaļiski...



a par "čiuļiem" sauc tikai rīdziniekus, vai arī visus pārējos latviešus ne-latgaliešus?



visus kuri runā latviski... un tas ir pats maigākais apzīmējusm...

     [+] [-]

, 2007-03-03 21:55, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Reebok

Citāts:

Publicējis gairo

Citāts:

Publicējis rusher
as vyspor ar sovim draugim nu klasis tikai latgaliski runoju. Bet puishi vairok runoi kai meitinis, laikam jos vairok duumoj, ka latgaliski runot nav stileigi i tai toļok.



da Rāzikņās ģimnazejī vjāļ runoj latgaļiski, par cytom školom nazynu.
Myusu klasī tožam puiši vairok nikai maitiņis runoj latgaļiski...



a par "čiuļiem" sauc tikai rīdziniekus, vai arī visus pārējos latviešus ne-latgaliešus?



Neuzdod glupus jautājumus. "Čiulis" - tāds vārds nepastāv.

     [+] [-]

, 2007-03-03 21:56, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis renrins

Citāts:

Publicējis Reebok
ej tu nost, tik reāli interesanti palasīt latgaliešu valodu



Aha. Pilnai laimei vēl vajadzētu, lai ventiņi ar kaut ko uzraksta un vēl lībieši atceras savas saknes.

Bet ja nopietni, tad respect, ka čangaļi saglabā savu valodu.



Lībiešu valodā latvijā var runāt mazāk kā 5 cilvēki, un nedomāju, ka viņi te apgrozās...
runājot par ventiņeim... lai raksta būs vēl interesantāk...

     [+] [-]

, 2007-03-03 21:57, pirms 18 gadiem
ventiņiem taču nav hokeja

     [+] [-]

, 2007-03-03 21:57, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis gairo

Citāts:

Publicējis renrins

Citāts:

Publicējis Reebok
ej tu nost, tik reāli interesanti palasīt latgaliešu valodu



Aha. Pilnai laimei vēl vajadzētu, lai ventiņi ar kaut ko uzraksta un vēl lībieši atceras savas saknes.

Bet ja nopietni, tad respect, ka čangaļi saglabā savu valodu.



Lībiešu valodā latvijā var runāt mazāk kā 5 cilvēki, un nedomāju, ka viņi te apgrozās...
runājot par ventiņeim... lai raksta būs vēl interesantāk...



bāc, kāpēc zemgalei nav sava dialekta.. varētu es arī te padižoties

     [+] [-]

, 2007-03-03 21:59, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis gairo

Citāts:

Publicējis renrins

Citāts:

Publicējis Reebok
ej tu nost, tik reāli interesanti palasīt latgaliešu valodu



Aha. Pilnai laimei vēl vajadzētu, lai ventiņi ar kaut ko uzraksta un vēl lībieši atceras savas saknes.

Bet ja nopietni, tad respect, ka čangaļi saglabā savu valodu.



Lībiešu valodā latvijā var runāt mazāk kā 5 cilvēki, un nedomāju, ka viņi te apgrozās...
runājot par ventiņeim... lai raksta būs vēl interesantāk...



Tā visa īstenībā ir latviešu valodas kropļošana. Un no latgaliešu val. arī nav daudz nekā sena īstenībā. Tāds pārveidojums tikai, ... un tur nekā pozitīva nav.

     [+] [-]

, 2007-03-03 21:59, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Reebok

Citāts:

Publicējis gairo

Citāts:

Publicējis renrins

Citāts:

Publicējis Reebok
ej tu nost, tik reāli interesanti palasīt latgaliešu valodu



Aha. Pilnai laimei vēl vajadzētu, lai ventiņi ar kaut ko uzraksta un vēl lībieši atceras savas saknes.

Bet ja nopietni, tad respect, ka čangaļi saglabā savu valodu.



Lībiešu valodā latvijā var runāt mazāk kā 5 cilvēki, un nedomāju, ka viņi te apgrozās...
runājot par ventiņeim... lai raksta būs vēl interesantāk...



bāc, kāpēc zemgalei nav sava dialekta.. varētu es arī te padižoties



Tad tu byusi čiuļs kurš runoj latviski...

     [+] [-]

, 2007-03-03 22:02, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis archy0

Citāts:

Publicējis gairo

Citāts:

Publicējis renrins

Citāts:

Publicējis Reebok
ej tu nost, tik reāli interesanti palasīt latgaliešu valodu



Aha. Pilnai laimei vēl vajadzētu, lai ventiņi ar kaut ko uzraksta un vēl lībieši atceras savas saknes.

Bet ja nopietni, tad respect, ka čangaļi saglabā savu valodu.



Lībiešu valodā latvijā var runāt mazāk kā 5 cilvēki, un nedomāju, ka viņi te apgrozās...
runājot par ventiņeim... lai raksta būs vēl interesantāk...



Tā visa īstenībā ir latviešu valodas kropļošana. Un no latgaliešu val. arī nav daudz nekā sena īstenībā. Tāds pārveidojums tikai, ... un tur nekā pozitīva nav.



Pats tu pārveidojums...
Ja tu kko skolā būtu mācījies tad zinātu, ka latviešu valoda kā reiz ir pārveidojums no latgaliešu...jo no sākuma runāja latgaliski a pēc tam valoda atsevišķos reģionos pārveidojās un izveidojās kkas līdzīgs mūsdienu lat. val...

     [+] [-]

, 2007-03-03 22:02, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis archy0

Tā visa īstenībā ir latviešu valodas kropļošana. Un no latgaliešu val. arī nav daudz nekā sena īstenībā. Tāds pārveidojums tikai, ... un tur nekā pozitīva nav.



tur nu tu kļūdies, ka latgaliešu valoda ir kkāds pārviedojums.

citāts no http://en.wikipedia.org/wiki/Latvian_language

Citāts:

Latvian emerged as a distinct language in the 16th century, having evolved from Latgalian and assimilating Curonian, Semigallian and Selonian on the way. All of these belong to the Baltic language group.

     [+] [-]

, 2007-03-03 22:03, pirms 18 gadiem
archy0, nu Tu gan muļķības runā

     [+] [-]

, 2007-03-03 22:04, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Reebok

Citāts:

Publicējis archy0

Tā visa īstenībā ir latviešu valodas kropļošana. Un no latgaliešu val. arī nav daudz nekā sena īstenībā. Tāds pārveidojums tikai, ... un tur nekā pozitīva nav.



tur nu tu kļūdies, ka latgaliešu valoda ir kkāds pārviedojums.

citāts no http://en.wikipedia.org/wiki/Latvian_language

Citāts:

Latvian emerged as a distinct language in the 16th century, having evolved from Latgalian and assimilating Curonian, Semigallian and Selonian on the way. All of these belong to the Baltic language group.



nav, ko blēņām ticēt, pats esi pieaudzis.
Šī nav tā latg., ko runāja agrāk

     [+] [-]

, 2007-03-03 22:14, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis archy0

Citāts:

Publicējis Reebok

Citāts:

Publicējis archy0

Tā visa īstenībā ir latviešu valodas kropļošana. Un no latgaliešu val. arī nav daudz nekā sena īstenībā. Tāds pārveidojums tikai, ... un tur nekā pozitīva nav.



tur nu tu kļūdies, ka latgaliešu valoda ir kkāds pārviedojums.

citāts no http://en.wikipedia.org/wiki/Latvian_language

Citāts:

Latvian emerged as a distinct language in the 16th century, having evolved from Latgalian and assimilating Curonian, Semigallian and Selonian on the way. All of these belong to the Baltic language group.



nav, ko blēņām ticēt, pats esi pieaudzis.
Šī nav tā latg., ko runāja agrāk



nu protams, ka ir nelielas izmaiņas, kā jau jebkurai valodai (It sevišķi ja runā par latviešu valodu), bet pamats jau ir tas pats...

     [+] [-]

, 2007-03-03 23:33, pirms 18 gadiem
nav tāda latgaļu valoda, bet gan tikai dialekts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-03-04 00:03, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis rusher

Citāts:

Publicējis encephalon
nav tāda latgaļu valoda, bet gan tikai dialekts.



tas viss ir relatīvs jēdziens. Būtu Latgale neatkarīga valsts, būtu tāda oficiāla valoda latgaliešu. Piem. ar ko tad īsti atšķiras serbu valoda no horvātu valodas? Bet tās abas ir atsevišķas valodas.



Bet Latgale nav neatkarīga valsts un valodnieki to sauc par dialektu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-03-04 01:38, pirms 18 gadiem
latgalji nav laba tauta

     [+] [-]

, 2007-03-04 01:45, pirms 18 gadiem
jūs ar saviem dialektiem utt neaizmirstiet ka šī ir hokeja lapa nevis kkāda tur čangaļu un ne čangaļu diskusiju lapa, par to, kura valoda bija pirmā.. :p

     [+] [-]

, 2007-03-04 08:12, pirms 18 gadiem
TĀTAD!
Pats lielākais kuriozs ir tas, ka Latvijā, pēc dažu "valodnieku" domām, latgaliešu valoda ir dialekts, bet Eiropas Savienība Latgaliešu valodu ir oficiāli apstiprinājusi kā valodu... .

Nu un kā, loģiski domājot, tas var būt dialekts ja ir sava rakstība, citādāks alfabēts utt. vnk te savulaik dažiem "čiuļiem" (lasi- K.ULMANIM) nepatika latgalieši kā tādi, tāpēc arī sākās visās šitās tizlās runas...

nu brt toč te runa ir par hokeju... ta ka viss zamjaļi...

     [+] [-]

, 2007-03-04 09:33, pirms 18 gadiem
[cenzēts], stulbums...uz Latgali bija labs kofs un es nomīzu uzlikt, jau gribēju...