Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Saulietim vārti un piespēle

Jānis Pārums

Lielisku sniegumu šonakt WHL čempionāta spēlē aizvadīja Kaspars Saulietis gūstot vārtus, izdarot piespēli un palīdzot Redžinas “Pats” ar 5:1 sakaut Trisitijas “Americans” hokejistus.

Saulietis guva komandas otros vārtus un asistēja trešo guvumā. Viņa rēķinā arī pozitīvs lietderības koeficients (+2) un spēles otrās zvaigznes tituls. Par spēles pirmo zvaigzni tika atzīts “Pats” aizsargs Kreigs Šira, kurš izdarīja divas rezultatīvas piespēles.

Šosezon Saulietis 51 spēlē ticis pie 27 rezultativitātes punktiem (13+14).

Izmantotie resursi:
www.whl.ca

     [+] [-]

, 2007-02-28 07:48, pirms 18 gadiem
Kaspars aizvadiijis labu speeli turklaat ieguvis speeles otraas zvaigznes titulu (vajadzeeja gan pirmaas), prieks par vinju:]

     [+] [-]

, 2007-02-28 08:12, pirms 18 gadiem
Bish statistiku vajag uzlabot, shitaads speeles jaaatkaarto biezhaak.

     [+] [-]

, 2007-02-28 08:48, pirms 18 gadiem
jaa nu prasiitos biezaak rezultatiivas speeles - bet varbuut liidziigi kaa karsums tagad tikai asimileejies lielo hokejaa taa saulietis statos? tagad vinjam vajadzeetu pacensties biezaak izcelties - skautiem vajadzeetu vinju ieveerot! tas ka pirmie triis drafti vinjam nespiid laikam ka vairaak, mazaak ir skaidrs...bet sajaa situaacijaa vinjam butu svariigi vienkaarsi but drafteetam - sekundaarais ir jo augstaajk jo labaak...

     [+] [-]

, 2007-02-28 09:12, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis henrijz
jaa nu prasiitos biezaak rezultatiivas speeles - bet varbuut liidziigi kaa karsums tagad tikai asimileejies lielo hokejaa taa saulietis statos? tagad vinjam vajadzeetu pacensties biezaak izcelties - skautiem vajadzeetu vinju ieveerot! tas ka pirmie triis drafti vinjam nespiid laikam ka vairaak, mazaak ir skaidrs...bet sajaa situaacijaa vinjam butu svariigi vienkaarsi but drafteetam - sekundaarais ir jo augstaajk jo labaak...


Diemžēl situācija ir tāda, ka Saulietim cerības tikt draftētam ir mazāk kā 10%... papētīju - viņa nav starp Z-Amerikas 250 potenciālajiem spēlētājiem, kuri varētu tikt jūnijā draftēti...

     [+] [-]

, 2007-02-28 10:02, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Abrags

Citāts:

Publicējis henrijz
jaa nu prasiitos biezaak rezultatiivas speeles - bet varbuut liidziigi kaa karsums tagad tikai asimileejies lielo hokejaa taa saulietis statos? tagad vinjam vajadzeetu pacensties biezaak izcelties - skautiem vajadzeetu vinju ieveerot! tas ka pirmie triis drafti vinjam nespiid laikam ka vairaak, mazaak ir skaidrs...bet sajaa situaacijaa vinjam butu svariigi vienkaarsi but drafteetam - sekundaarais ir jo augstaajk jo labaak...


Diemžēl situācija ir tāda, ka Saulietim cerības tikt draftētam ir mazāk kā 10%... papētīju - viņa nav starp Z-Amerikas 250 potenciālajiem spēlētājiem, kuri varētu tikt jūnijā draftēti...


neesmu peetiijis situaaciju ar vinja klubu - play-offos tiek? ja tiek un tur kasis nospeelee labi tad jau iespeejas tas paceltu - jo sis saraksts jau pamainiisies veel...bet principaa tev piekriitu ka vinja izredzes tikt drafteetas nav lielas, vismaz pagaidaam...

     [+] [-]

, 2007-02-28 10:06, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis henrijz
[ neesmu peetiijis situaaciju ar vinja klubu - play-offos tiek? ja tiek un tur kasis nospeelee labi tad jau iespeejas tas paceltu - jo sis saraksts jau pamainiisies veel...bet principaa tev piekriitu ka vinja izredzes tikt drafteetas nav lielas, vismaz pagaidaam...



Tiek gan - austrumu konferencē kvalificēsies kā 6-tie vai 7-tie. Patreiz ir 9 punktu pārsvars pār 8-to vietu.

     [+] [-]

, 2007-02-28 10:28, pirms 18 gadiem
nu tad jau viss izskirsies tajos! Jo saulietis tiesi peedeejaa laikaa saak izcelties ar nesliktaam speeleem - vienu vai divas speles atpakalj arii bija ja nemaldos 1+1...es jau ceru ka vinjam izdosies...cik no rigas laikiem varu atcereties bija labs augums, tiesa slidoja ne paaraak naski...

     [+] [-]

, 2007-02-28 10:38, pirms 18 gadiem
Nu nav ko džekam darīt junioru līgā, ja divdesmit gados spēj 51 spēlē savākt 27 punktus, turklāt Saulietis nav melnā darba darītājs. Bye bye drafts, welcome R2000... Lai gan žēl, bija labs talants džekam...

     [+] [-]

, 2007-02-28 10:43, pirms 18 gadiem
vel jau nav 20 --> Jun. 12, 1987, augums labs 6,4 bet svars pamaz prieks sitaa skeleta Wt.190...man skiet ka citu variantu vinjam nav kaa nospeeleet ljoti labi atlikusajaas speles lai vinjs var tikt ieksaa pro sisteemaa...jo preteejaa gadijumaa tiesaam bus labakajaa gadijumaa eiropas kaads klubs no seerijas vsetina vai r2k...

     [+] [-]

, 2007-02-28 11:57, pirms 18 gadiem
Smiekliigi, kaapeec nav izredzes tikt drafteetam? Dzheks tik jauns, daudz iespeeju progreseet. Nenodraftees shogad, nodraftees, kad buus 22 vai 23 gadi. Sprukts vinja vecumaa speeleeja ne grama labaak.

     [+] [-]

, 2007-02-28 12:08, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Namejs
Smiekliigi, kaapeec nav izredzes tikt drafteetam? Dzheks tik jauns, daudz iespeeju progreseet. Nenodraftees shogad, nodraftees, kad buus 22 vai 23 gadi. Sprukts vinja vecumaa speeleeja ne grama labaak.


da tāpēc, ka šogad 90% no draftētajiem būs 1988 vai 1989 dzimušie! lai tiktu draftēts kāds, kuram vairāk gadi, viņam REĀLI ir jāizceļas pārējo vidū... diemžēl Saulietis arī WHL līgā kopumā patreiz ir viduvējība (tobiš nav sliktākais, bet noteikti arī nav starp labākajiem)...

A par Spruktu - pirmkārt, viņu draftēja jau 18 gadu vecumā, otrkārt, savu vietu AHL viņš izcīnīja pēc ideālas sezonas SM PIEAUGUŠO līgā!
Ja Saulietis spēs nākamo sezonu aizvadīt spīdoši - tad vēl kādas cerības ir, taču tās ir ļoti ļoti mazas.

     [+] [-]

, 2007-02-28 12:25, pirms 18 gadiem
da tāpēc, ka šogad 90% no draftētajiem būs 1988 vai 1989 dzimušie! lai tiktu draftēts kāds, kuram vairāk gadi, viņam REĀLI ir jāizceļas pārējo vidū... diemžēl Saulietis arī WHL līgā kopumā patreiz ir viduvējība (tobiš nav sliktākais, bet noteikti arī nav starp labākajiem)...

A par Spruktu - pirmkārt, viņu draftēja jau 18 gadu vecumā, otrkārt, savu vietu AHL viņš izcīnīja pēc ideālas sezonas SM PIEAUGUŠO līgā!
Ja Saulietis spēs nākamo sezonu aizvadīt spīdoši - tad vēl kādas cerības ir, taču tās ir ļoti ļoti mazas.
---------------
Nevaru piekrist. Dzhekam spiidoshi parametri un pavisam jauns un peedeejais, ko vajag tagad dariit ir norakstiit jauno. Pavisam viegli varu iedomaaties shaadu ainu - Sauliets aizbrauc uz Eiropu 21 gada vecumaa, tiek labaa chehu/slovaaku klubaa, saak pelniit punktus kaudzeem un ap 2010. gadu vinju nodraftee 6. kaartaa viduveejsh NHL klubs, teiksim Blue Jackets, un jau peec gada debitee NHL. Vai tad to tik gruuti iedomaaties? Kas bija Astashenko, kad vinju nodrafteeja? Neba kaut kaads monstrs. Tur jau taa lieta, ka dzhekam reaali ir daudz, daudz iespeeju veel priekshaa.

     [+] [-]

, 2007-02-28 12:53, pirms 18 gadiem
Cik es saprotu no Latvijas nav nevienam ceribas sogad tikt draftetam.

     [+] [-]

, 2007-02-28 13:34, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Namejs
Nevaru piekrist. Dzhekam spiidoshi parametri un pavisam jauns un peedeejais, ko vajag tagad dariit ir norakstiit jauno. Pavisam viegli varu iedomaaties shaadu ainu - Sauliets aizbrauc uz Eiropu 21 gada vecumaa, tiek labaa chehu/slovaaku klubaa, saak pelniit punktus kaudzeem un ap 2010. gadu vinju nodraftee 6. kaartaa viduveejsh NHL klubs, teiksim Blue Jackets, un jau peec gada debitee NHL. Vai tad to tik gruuti iedomaaties? Kas bija Astashenko, kad vinju nodrafteeja? Neba kaut kaads monstrs. Tur jau taa lieta, ka dzhekam reaali ir daudz, daudz iespeeju veel priekshaa.



Tu vispār zini, kas ir NHL Entry draft un pēc kādiem principiem tas darbojas???
Mūsdienās NHL Drafta pirmais un galvenais uzdevums ir iekļaut komandu interešu lokā (respektīvi, rezervēt nākotnei) perspektīvākos JAUNIEŠUS 18-19 gadu vecumā!!!
A par Saulieti - neviens viņu nenoliek, man piemēram reāli patika pāgājušā gada Rīga'2000 maiņa: Saulietis-Cipruss-Daugaviņš. Taču realitāte ir tāda, ka Saulietim tā varēšana diemžēl ir par zemu, lai viņš tiktu draftēts. Protams, viņš ir perspektīvs - tāpēc jau viņu nodraftēja WHL pagājušogad.

Taču patreiz Tava fantāzija par spēlēšanu labā Eiropas klubā liekas gaužām murgaina - pasaki, kam viņš ir vajadzīgs Eiropā bez jebkādas pieredzes pieaugušo hokejā???? Dzīves realitāte ir tāda, ka nākamgad LABĀKAJĀ gadījumā viņš tiks ECHL, jeb arī atliks UHL vai CHL jeb arī varēs atgriezties Latvijā.

A par Astašenko nesmīdini - tur stāsts ir pavisam savādāks. Kaspars sāka Krievijā - CSKA, pēc 4 gadiem Krievijā viņš nokļuva IHL. Savukārt, Tampabeja viņu pamanīja IHL un tad arī reizēm iekļava sastāvā.

Lai Tu saprastu par NHL draftu - tad varu pateikt nepārspīlējot, ka uz iespēju tikt pamanītam un draftētam 2007.gada vasarā cer pat pāris tūkstošu pasaules talatīgāko jauno hokejistu. Diemžēl, Saulietis laikam nav starp tiem tiem pirmajiem simtiem, kuri tiks draftēti... (kaut gan būtu ārkārtīgi patīkami pārsteigts, ja būtu maldījies).

     [+] [-]

, 2007-02-28 13:37, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis robis75
Cik es saprotu no Latvijas nav nevienam ceribas sogad tikt draftetam.



Patreiz nav neviena tik spilgta spēlētāja, kā Daugaviņs pagājušogad... taču vēl ir U-18 čempis priekšā un tur varētu gan kāds no mūsējiem nospīdēt. Galu galā - Latvija ta spēlēs Elites grupā!
Nu, es jau liktu lielākās cerības uz A.Džeriņu (kas Somijas junioros spēlē) - taču ne ātrāk par 4-to kārtu. Teorētiski jau vēl ir arī Hartmanis.

Ai, pavisam aizmirsu - takš vēl ir Grundmanis - tam gan laikam ir lielākās cerības no mūsējiem.

     [+] [-]

, 2007-02-28 13:40, pirms 18 gadiem
Vienalga nesaprotu, kāpēc tu nedomā, ka Saulieti NEKAD nedraftēs. Nu labi, nākamgad spēlēs ECHL, pēc tam uz Eiropu (Slovākija, Čehija ir ļoti reāli varianti, īpaši ja tiks izlasē), tur, nav neiespējams, spēs kļūt par ļoti rezultātīvu spēlētāju un laikā no 2009. līdz 2011.gadam arī tiks draftēts (protams, ar ļoti zemu kārtas numuru), šāda iespēja nav nekāda komunisma utopija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-02-28 14:02, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Namejs
Vienalga nesaprotu, kāpēc tu nedomā, ka Saulieti NEKAD nedraftēs. Nu labi, nākamgad spēlēs ECHL, pēc tam uz Eiropu (Slovākija, Čehija ir ļoti reāli varianti, īpaši ja tiks izlasē), tur, nav neiespējams, spēs kļūt par ļoti rezultātīvu spēlētāju un laikā no 2009. līdz 2011.gadam arī tiks draftēts (protams, ar ļoti zemu kārtas numuru), šāda iespēja nav nekāda komunisma utopija.



Es nesaku NEKAD - tikai mēģinu Tev aprādīt, ka iespējas tikt draftētam Saulietim ir ARKĀRTĪGI MINIMĀLAS! tāpēc, ka Saulieša īstais laiks tikt draftētam diemžēl jau ir aizgājis.
Un kāpēc vispār Tu esi to draftu tā iesēdies?
Apskaties, kā Skudra un Herberts Vasiļjevs - nekad nav tikuši draftēti, taču NHL spēlēja Taču, lai tā notiktu ir jākļūst par ZVAIGZNI zemākajā līmenī, lai tiktu augstāk.
Kā piemērs: Sprukts un Astašenko pagājušo sezonu spēlēja Somijas čempionvienībā - kur katrs no viņiem ir šosezon laikam nav jāstāsta
Atgādināšu, ka tādu piemēru, kā Sprukts un Skrastiņš īstenībā ir ļoti maz - mums ir paveicies, ka Latvijā tādi ir veseli 2! (kas no Eiropas jau pieaugušā vecumā tiek uz NHL/AHL).
A par Saulieti un ECHL - nu, jācer, ka tiks, kaut izredzes arī tur nokļūt ar nav tik lielas un stabilas.

     [+] [-]

, 2007-02-28 14:10, pirms 18 gadiem
OK. Piekrītu, ka čalim jāsaņemas. Bet būs jau labi, ja šis par labu špīleri, piemēram, Cipuļa vai Širokova līmenī kļūs.

     [+] [-]

, 2007-02-28 14:11, pirms 18 gadiem
Saulietis jau toch nekad NHL netiks, lai jau ciinaas tajaas zemaakajaas liigaas par 1000$ meenesii.

     [+] [-]

, 2007-02-28 14:17, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Namejs
OK. Piekrītu, ka čalim jāsaņemas. Bet būs jau labi, ja šis par labu špīleri, piemēram, Cipuļa vai Širokova līmenī kļūs.



Tas gan - to arī viņam novēlu galvenais, lai nākamā sezona viņam dod labu klubu tīri teorētiski, jau viņš var vēl vienu gadu palikt WHL, ko tiek atļauts komandā spēlēt līdz 3 spēlētājiem 21 gada vecumā (kā piemēram, tas bija Dārziņa gadījumā).

     [+] [-]

, 2007-02-28 17:24, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis henrijz
vel jau nav 20 --> Jun. 12, 1987, augums labs 6,4 bet svars pamaz prieks sitaa skeleta Wt.190...man skiet ka citu variantu vinjam nav kaa nospeeleet ljoti labi atlikusajaas speles lai vinjs var tikt ieksaa pro sisteemaa...jo preteejaa gadijumaa tiesaam bus labakajaa gadijumaa eiropas kaads klubs no seerijas vsetina vai r2k...

Kā Saulietis pēkšņi izaudzis līdz 6"4(195cm){Ivanans 6"3},ja u-20 decembrī viņš vēl bija 6"2(187 cm)

     [+] [-]

, 2007-02-28 17:27, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Abrags

Tas gan - to arī viņam novēlu galvenais, lai nākamā sezona viņam dod labu klubu tīri teorētiski, jau viņš var vēl vienu gadu palikt WHL, ko tiek atļauts komandā spēlēt līdz 3 spēlētājiem 21 gada vecumā (kā piemēram, tas bija Dārziņa gadījumā).

Dārziņa gadijumā,iespējams,tā bija Predators interese,lai Dārziņš paliktu vēl gadu junioros

     [+] [-]

, 2007-02-28 18:37, pirms 18 gadiem
Man arii liekaas,ka Grundmanis ir vistuvaak naakoshgada draftam....Pie kam vinjsh ir tikai 89 gads,un ar savu augumu....Mosh Cibuljskis veel,bet kursh buus pamaniijis vinju muusu liigaa... ? Kas no uzbruceejiem ? Dzherinjsh,Gricinskis ? Gricinskis arii vai ir pamaniits ? Un dereeja jau shiem peedeejiem pagaajushogad iespraukties...Nu bet anyway - ceram uz labaako...

     [+] [-]

, 2007-02-28 18:42, pirms 18 gadiem
http://www.youtube.com/watch
By the way,beidzot arii Grundmanja kautinjsh paraadiijies....

     [+] [-]

, 2007-02-28 20:07, pirms 18 gadiem
nebriiniishos ja draftees arii Pechuru!!!!

     [+] [-]

, 2007-02-28 21:11, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Lacis
nebriiniishos ja draftees arii Pechuru!!!!


Pečuram ir ļooooooooooti mazas šances, jo skauti vienkārši viņu nezin.

Ļoti reālas iespējas tik draftētam ir Grundmanim...
..krietni mazākas - A.Džeriņam (kurš spēlē Somijā), Hartmanim...

nu, un vēl ir iespējas kādam no U-18 "izšaut" - galu galā Elitē pirmoreiz spēlēs - moš kāds Straupe, Jekimovs vai Apelis pēkšņi dikti iepatīkas? Nu, kautvai, lai uz kādu no CHL tiek nākamsezon