Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Jānis Matulis: Kur nauda, tur hokejs

Jānis Matulis
Jānis Matulis

eSports.lv sadarbībā ar “Sporta Avīzes” žurnālistiem aizsāk jaunu tradīciju – rubriku “5 teikumi par...”. Pirmajā reizē rubrikas autors – Jānis Matulis:

Latvijas Hokeja federācijas mājas lapā iedaļā transfēri atrodami 66 (!) ārzemēs spēlējošu Latvijas hokejistu uzvārdi. Trīs izlases… Vai tas ir labi vai slikti?

Hokeja tirgus strādā pēc tiem pašiem principiem kā notiek darbaspēka plūsma brīvajā pasaulē (latvieši Īrijā): kur vairāk maksā, tur arī spēlē. Tad, kad Latvijas klubi atkal spēs piedāvāt vismaz 30 000 eiro sezonā, hokejisti sāks atgriezties Latvijā. Bet šobrīd teiksim paldies ASV, Kanādas, Vācijas, Krievijas, Zviedrijas, Čehijas, Slovākijas, Šveices, Baltkrievijas, Dānijas un Itālijas klubiem, ka viņi uztur Latvijas izlasi pie dzīvības.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-02-01 21:17, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Žilete
Ja vēl Ogrē likvidēs halli, tad man liekas ka Latvijas Čempis uz kādu laiku būs pagātne...

es to pashu saku.. jaadara viss iespejamais , lai taa nenotiktu..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-02-01 21:30, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis webber

Citāts:

Publicējis Žilete
Ja vēl Ogrē likvidēs halli, tad man liekas ka Latvijas Čempis uz kādu laiku būs pagātne...

es to pashu saku.. jaadara viss iespejamais , lai taa nenotiktu..



..un ko tad mums dariit?!
teikt jau mees varam, bet ko reaali varam dariit, lai halles iipashnieki atmestu domas par paarbuuvi?

     [+] [-]

, 2007-02-01 21:31, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis renrins
Gairo, bet tā attieksme tā pat vien nerodas. Atvaino, bet man ir ļoti grūti rast pozitīvu attieksmi pret LHL, ja tajā spēlē 4 latviešu komandas, viena izlase un leišu amatieri.
Kādēļ tad Kira nav ieinteresējis LHLā piedalīties komandu no Ventspils? Kādēļ tie ntie sabūvētie hokeja laukumi nav noslogoti ar kādu lielo hokeja komandu?
Bet kādēļ piem, basītī jau sāk rasties LBL komandas pat tādos ciemos, kuros pēc loģikas nevarētu pastāvēt lielās komandas?

Manuprāt, šeit ir tikai un vienīgi vainojama federācija. Savukārt par fanu pulku ir jārūpējas pašām komandām. Tām ir jāstrādā uz skatītājiem. Atkal jau piemērs no tā paša basīša (Barons, ASK) šosezon.



gan jaa, gan nee:
nee - saaksim ar to, ka hokeja izmaksas ir DAUDZKAART lielaakas, liidz ar to gruuti runaat par chempi ar daudz komandaam (incanti, saliidzinaat kautvai ASK/Riga basii un Riga'2000 hokejaa gada budgetus); taatad gruuti pastaaveet daudzaam kautvai pusprofesionaalaam komandaam Latvijaa
- lielaakaa dalja lidzjuteeju par taadiem kljust pavasarii uz 3 nedeeljaam
- diemzheel IIHF ir stagnaatiska organizaacija un nespeej organizeet plashus, populaarus starptautiskus turniirus

jaa - kas ir dariits, lai popularizeetu hokeja speeles liidzjuteeju viduu? man jau likaas, ka shogad lidzjuteejus vieniigi tikai Samsungam vaidzeeja...
- sponsoru piesaistiishana - kaapeec dazhkaart milziigas naudas ieliek, piem. autosporta (biezhi vien, kur atdeve dazhu simtu skatiitaaju lokaa), nevis hokeja - tobish prestizha jautaajums pashiem sponsoriem
- kaapeec Latvijaa neriiko kausus/turniirus ar speecigu aarzemju klubu daliibu (tjipa Shpenglera kauss vai arii kautvai Loto Cup ar izlashu daliibu); kad peedeejoreiz Latvijaa ir bijis kaads Eiropas Top liigas klubs (neskaitot treninjnometnes Ventspilii)?


P.s. varbuut ir veerts aktiivaaki iesaistiit arii igaunjus - vinjiem patreiz ir pat 4 komandas, buutu vismaz 10 komandas chempii

P.P.S. a varbuut sapludinaat LACh ar NAHL speeciigaako liigu, veidojot pusprofesionaalas komandas?? (tjipa, komandaa puse profesionaalji, puse amatieri)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-02-01 21:56, pirms 18 gadiem
Manuprat LV top sports nr1 ir hokejs pec tam basis fuzis, bet jautajums ir kapec mums ir tomer tik vajas ligas, nav preika skatities, kapec neviens nevelas investet naudu? varetu ne tadus kalnus turnirus lauzt ar tadiem specigi uzbuvetiem klubiem lv... zhel ka neviens neko nedara lai ta butu

     [+] [-]

, 2007-02-01 22:09, pirms 18 gadiem
Īsti neibraucu, kas ar šo rakstu (rubriku) ir pateikts.

     [+] [-]

, 2007-02-01 22:45, pirms 18 gadiem
probleema taada, ka iisteniibaa latvieshi nemiil sportu, bet gan kaa jau pateereetaaju sabiedriibai pieklaajas uzkjeras uz reklaamu. pat Polijaa, kur hokeja izlases ir stipri viduveejs uz speeleem naak ieveerojami vairaak cilveeku, bet sheit kaifs ir tikai sadzerties PCh laikaa, palamaat tiesneshus un papuust stulbajaas taurees.

     [+] [-]

, 2007-02-01 22:46, pirms 18 gadiem
nav taisniiba speletaji tur spele jo liiimenis augstraks ir tur, ne latvijaa, bet varbut no otras puses, ja bus nauda tad ari visi speles latviaj un ari limens te bus.

     [+] [-]

, 2007-02-02 10:54, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Abrags


gan jaa, gan nee:
nee - saaksim ar to, ka hokeja izmaksas ir DAUDZKAART lielaakas, liidz ar to gruuti runaat par chempi ar daudz komandaam (incanti, saliidzinaat kautvai ASK/Riga basii un Riga'2000 hokejaa gada budgetus); taatad gruuti pastaaveet daudzaam kautvai pusprofesionaalaam komandaam Latvijaa
- lielaakaa dalja lidzjuteeju par taadiem kljust pavasarii uz 3 nedeeljaam
- diemzheel IIHF ir stagnaatiska organizaacija un nespeej organizeet plashus, populaarus starptautiskus turniirus

jaa - kas ir dariits, lai popularizeetu hokeja speeles liidzjuteeju viduu? man jau likaas, ka shogad lidzjuteejus vieniigi tikai Samsungam vaidzeeja...
- sponsoru piesaistiishana - kaapeec dazhkaart milziigas naudas ieliek, piem. autosporta (biezhi vien, kur atdeve dazhu simtu skatiitaaju lokaa), nevis hokeja - tobish prestizha jautaajums pashiem sponsoriem
- kaapeec Latvijaa neriiko kausus/turniirus ar speecigu aarzemju klubu daliibu (tjipa Shpenglera kauss vai arii kautvai Loto Cup ar izlashu daliibu); kad peedeejoreiz Latvijaa ir bijis kaads Eiropas Top liigas klubs (neskaitot treninjnometnes Ventspilii)?


P.s. varbuut ir veerts aktiivaaki iesaistiit arii igaunjus - vinjiem patreiz ir pat 4 komandas, buutu vismaz 10 komandas chempii

P.P.S. a varbuut sapludinaat LACh ar NAHL speeciigaako liigu, veidojot pusprofesionaalas komandas?? (tjipa, komandaa puse profesionaalji, puse amatieri)



Par tām lielākām izmaksām piekrītu. Runājot par tevis pieminētajiem Rīgas domes atbalstītajiem klubiem, tad man arī gribētos salīdzināt summas, kāds tiek piešķirtas no mūsu nodokļiem. Diemžēl neizdevās atrast. Varbūt nepietiekoši meklēju?

Runājot par sponsoru piesaistīšanu, tad manuprāt, tā ir visa latvijas sporta problēma. Proti, Latvijā ir akūts sporta menedžeru trūkums. Tieši šīm amatpersonām būtu jānodarbojas ar sponsoru piesaistīšanu. Acīmredzot, autosportā šādu cilvēku ir vairāk, kuri prot piesaistīt naudīgus sponsorus, nekā hokejā. Paši sponsori, jau neies lūgties, lai ļauj sponsorēt konkrēto klubu. Klubam ir jāiet pie sponsoriem.
Runājot, par starptautisko turnīru rīkošanu Latvijā. Tad pašlaik ir jāsaka tā, ka paldies dievam, ka viņu nav, jo mums pašlaik vnk nav ko likt pretī, ne somu, ne zviedru, ne krievu klubiem. Ok, pagājušajā sezonā bija, bet šosezon toč nav.

Nu es par kautcik nopietnu un normālu čempi uzskatu tādu, kurā ir nemazāk par 8 komandām. Domāju, ka uz Samsung premjerlīgu vajadzēja paņemt pāris spēcīgākās NAHL komandas, lai kautvai aizpildītu vietu. Varbūt ar laiku šīs komandas izveidotos par profesionālām komandām. Kas to lai zin?
Pie šāda komandu skaita arī vismaz varētu uztaisīt normālu turnīra reglamentu, gan nosakot cik komandas tiek uz izslēgšanas spēlēm. Vismaz tad tās komandas sezonas laikā zinātu par ko viņas cīnās, nevis kā tas ir pašlaik, kad VISAS komandas izspēlē gan sezonu un tā pat spēlēs play offos.

Runājot par igauņu piesaistīšanu, tad varbūt tu atceries, bet bija jau šāda iecere pirms šīs sezonas un beigās igauņi atteicās no spēlēšanas Samsung premjerlīgā. Īstenībā es nedomāju, ka Latvijas hokejs daudzko iegūtu no tā, ka mūsu čempis tiktu pārveidot par Baltijas čempi. Pasaki, ko mēs iegūstam, no tā ka leiši pie mums spēlē?

     [+] [-]

, 2007-02-02 11:02, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis renrins

Runājot par igauņu piesaistīšanu, tad varbūt tu atceries, bet bija jau šāda iecere pirms šīs sezonas un beigās igauņi atteicās no spēlēšanas Samsung premjerlīgā. Īstenībā es nedomāju, ka Latvijas hokejs daudzko iegūtu no tā, ka mūsu čempis tiktu pārveidot par Baltijas čempi. Pasaki, ko mēs iegūstam, no tā ka leiši pie mums spēlē?



Patreiz mees no leishu daliibas ieguustam tikai to, ka tiek aizpildiita 6.komandas vieta (kas noteikti ir labaak nekaa, tur speeleetu Riiga'18)...toties skatoties uz naakotni, domaaju, ka tur tomeer ir perspektiiva, jo ja izdotos piesasaistiit veel igaunjus arii kopumaa Latvijas hokeja liimenis augtu.

     [+] [-]

, 2007-02-02 12:12, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Abrags

Citāts:

Publicējis renrins

Runājot par igauņu piesaistīšanu, tad varbūt tu atceries, bet bija jau šāda iecere pirms šīs sezonas un beigās igauņi atteicās no spēlēšanas Samsung premjerlīgā. Īstenībā es nedomāju, ka Latvijas hokejs daudzko iegūtu no tā, ka mūsu čempis tiktu pārveidot par Baltijas čempi. Pasaki, ko mēs iegūstam, no tā ka leiši pie mums spēlē?



Patreiz mees no leishu daliibas ieguustam tikai to, ka tiek aizpildiita 6.komandas vieta (kas noteikti ir labaak nekaa, tur speeleetu Riiga'18)...toties skatoties uz naakotni, domaaju, ka tur tomeer ir perspektiiva, jo ja izdotos piesasaistiit veel igaunjus arii kopumaa Latvijas hokeja liimenis augtu.



Pareizi tu saki, ka patreiz tiek tikai aizpildīta 6. komandas vieta. Bet vai ir arī kāds cits praktisks labums, tieši Latvijas hokejam? manuprāt, daudz lielāka investīcija Latvijas hokeja attīstībā un nākotnē būtu, ja leišu vietā spēlētu, kaut vai tā pati U-18 izlase. Vismaz jaunie daudz ātrāk pierastu pie pieaugušo hokeja.
Runājot par igauņiem, ja viņi spētu piedāvāt tikai leišu līmaņa komandu, tad es patiešām neredzu lielu labumu no viņiem. Bet ja igauņi spēj piedāvāt daudzmaz konkurētspējīgu komandu, kura vārētu kā līdzīgs ar līdzīgu cīnīties ar mūsu vadošajiem klubiem, tad ok, lai viņi spēlē pie mums. Vismaz būs vairāk līdzīgu spēļu un lielāka intriga, kā arī spēlējot ar spēcīgiem pretiniekiem tikai ir iespējams progresēt. Savādāk es neredzu jēgu no spēlēm kuras beidzas ar 10 : 0. No tā nav ne kāda labuma, ne uzvarētājiem, ne zaudētājiem.

     [+] [-]

, 2007-02-02 12:55, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis renrins

Pareizi tu saki, ka patreiz tiek tikai aizpildīta 6. komandas vieta. Bet vai ir arī kāds cits praktisks labums, tieši Latvijas hokejam? manuprāt, daudz lielāka investīcija Latvijas hokeja attīstībā un nākotnē būtu, ja leišu vietā spēlētu, kaut vai tā pati U-18 izlase. Vismaz jaunie daudz ātrāk pierastu pie pieaugušo hokeja.
Runājot par igauņiem, ja viņi spētu piedāvāt tikai leišu līmaņa komandu, tad es patiešām neredzu lielu labumu no viņiem. Bet ja igauņi spēj piedāvāt daudzmaz konkurētspējīgu komandu, kura vārētu kā līdzīgs ar līdzīgu cīnīties ar mūsu vadošajiem klubiem, tad ok, lai viņi spēlē pie mums. Vismaz būs vairāk līdzīgu spēļu un lielāka intriga, kā arī spēlējot ar spēcīgiem pretiniekiem tikai ir iespējams progresēt. Savādāk es neredzu jēgu no spēlēm kuras beidzas ar 10 : 0. No tā nav ne kāda labuma, ne uzvarētājiem, ne zaudētājiem.



U-18 izlase pieaugusho?? Tu to sauc par naakotnes investiiciju??? manupraat, pati doma ir achgaarna!!! Jaunieshiem ir jaaspeelee jaunieshu chempii, nevis jau kauli jaalauzh pie vechiem!
Otrkaart, vai Tu esi padomaajis, ka taadaa veidaa tiek automaatiski noraxtiita milziiga dalja jauno talantu!!! Tu esi padomaajis, kas notiks ar tiem, kas netiks tai U-18 komandaa? Kur tie guus pieredzi? kaars slidas vadzii? Un kaada buus motivaacija treneeties tiem tai U-18 komandaa, zinot, ka par 90% anyway vieta izlasee (U-18) garanteeta - tobish nebuus konkurences uz izlasi!
Treshkart, tie leishi vairs tik vaaji nav - to pieraada pedeejie rezultaati, kad punkti atnjemti gan Riiga'2000, gan Bebriem...

Attieciibaa uz igaunjiem- laikam jau tas ir nokaveets par gadiem 7, kameer veel vinjiem bija daudz hokejs liimenii pateicoties padomju laika baazei - tobish kadriem veel ar PSRS pieredzi Narvas Krenholmaa.

Un veel jau ir polji - cik palasiijos raxtus par Balkaanu liigu (laikam taa sauca to liigu, kur piedalaas sloveenju, ungaaru, horvaatu komandas), tad jau shosezon tajaa ljoti arii 1 polju komanda gribeeja piedaliities. (kapeec nesanaaca, nezinu).

Mans rezumeejums- kopumaa ir labi, ka ir taada Energjija, jo gana daudzi speeleetaaji vinjiem ir pat ljoti OK preiksh Samsungliigas liimenja. Cita lieta, ka vinjiem ir organizatoriskas probleemas - gruutiibas savaakt pat minimaalo speeleetaaju skaitu 1 speelei... bet tas ir risinaams jautaajums...

     [+] [-]

, 2007-02-02 13:11, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Abrags


U-18 izlase pieaugusho?? Tu to sauc par naakotnes investiiciju??? manupraat, pati doma ir achgaarna!!! Jaunieshiem ir jaaspeelee jaunieshu chempii, nevis jau kauli jaalauzh pie vechiem!
Otrkaart, vai Tu esi padomaajis, ka taadaa veidaa tiek automaatiski noraxtiita milziiga dalja jauno talantu!!! Tu esi padomaajis, kas notiks ar tiem, kas netiks tai U-18 komandaa? Kur tie guus pieredzi? kaars slidas vadzii? Un kaada buus motivaacija treneeties tiem tai U-18 komandaa, zinot, ka par 90% anyway vieta izlasee (U-18) garanteeta - tobish nebuus konkurences uz izlasi!
Treshkart, tie leishi vairs tik vaaji nav - to pieraada pedeejie rezultaati, kad punkti atnjemti gan Riiga'2000, gan Bebriem...

Attieciibaa uz igaunjiem- laikam jau tas ir nokaveets par gadiem 7, kameer veel vinjiem bija daudz hokejs liimenii pateicoties padomju laika baazei - tobish kadriem veel ar PSRS pieredzi Narvas Krenholmaa.

Un veel jau ir polji - cik palasiijos raxtus par Balkaanu liigu (laikam taa sauca to liigu, kur piedalaas sloveenju, ungaaru, horvaatu komandas), tad jau shosezon tajaa ljoti arii 1 polju komanda gribeeja piedaliities. (kapeec nesanaaca, nezinu).

Mans rezumeejums- kopumaa ir labi, ka ir taada Energjija, jo gana daudzi speeleetaaji vinjiem ir pat ljoti OK preiksh Samsungliigas liimenja. Cita lieta, ka vinjiem ir organizatoriskas probleemas - gruutiibas savaakt pat minimaalo speeleetaaju skaitu 1 speelei... bet tas ir risinaams jautaajums...



Nu ne jau es to izdomāju, ka jau kuro sezonu ir izveidotas u-20 un u-18 izlases, kuras visu sezonu spēlē kopā gluži kā tāds klubs. Pilnīgi piekrītu, ka šāda politika ir ačgārna. Bet nu tāda ir tā reālā situācija. Bez tam, ja nemaldos, tad tā u-18 izlase, tāpat šosezon spēlē kopā, tikai vienu līgu zemāk.
Doma tam manam komentam bija tāda, ka tagad vismaz viņi būtu spēlējuši nedaudz augstākā līmenī. Bet nu protams, ka vispareizāk būtu, ka nepastāvētu ne tāda u-20, ne u-18. Precīzāk nepastāvētu, kā tāds klubs. Bet gan šie jaunie hokejisti būtu piesaistīti kādam klubam, piem LM, Bebriem vai Rīgai. Taču tāda nu ir mums tā Latvijas hokeja realitāte.

Runājot par to 7 gadu nokavēšanu, tad šādi mēs varam arī aizrunāties par 1995. gada LHL sezonu, kad manuprāt, Latvijā bija visnopietnākais vietējais čempionāts. Un ja tāds tas būtu saglabājies līdz mūsdienām, tad baltkrievi uz mums pašlaik varētu skatīties ar baltu skaudību, nevis mēs uz viņiem.

Runājot, par tavu reģionālās līgas ideju, tad manuprāt, vairāk mums ir jāskatās uz Baltkrieviju, nekā uz poļu, igauņu un tamlīdzīgu valstu līgu pusi. Taču vislabākais variants ir pēc iespējas ātrāk paaugstināt vietējās hokeja līgas līmeni.

     [+] [-]

, 2007-02-02 13:20, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis renrins

Nu nejau es to izdomāju, ka jau kuro sezonu ir izveidtas u-20 un u-18 izlases, kuras visu sezonu spēlē kopā gluži kā tāds klubs. Pilnīgi piekrītu, ka šāda politika ir ačgārna. Bet nu tāda ir tā reālā situācija. Bez tam, ja nemaldos, tad tā u-18 izlase, tāpat šosezon spēlē kopā, tikai vienu līgu zemāk.
Doma tam manam komentam bija tāda, ka tagad vismaz viņi būtu spēlējuši nedaudz augstākā līmenī. Bet nu protams, ka vispareizāk būtu, ka nepastāvētu ne tāda u-20, ne u-18. Precīzāk nepastāvētu, kā tāds klubs. Bet gan šie jaunie hokejisti būtu piesaistīti kādam klubam, piem LM, Bebriem vai Rīgai. Taču tāda nu ir mums tā Latvijas hokeja realitāte.

Runājot par to 7 ganu nokavēšanu, tad šādi mēs varam arī aizrunāties par 1995. gada LHL sezonu, kad manuprāt, Latvijā bija visnopietnākais vietējais čempionāts. Un ja tāds tas būtu saglabājies līdz mūsdienām, tad baltkrievi uz mums pašlaik varētu skatīties ar baltu skaudību, nevis mēs uz viņiem.

Runājot, par tavu reģionālās līgas ideju, tad manuprāt, vairāk mums ir jāskatās uz Baltkrieviju, nekā uz poļu, igauņu un tamlīdzīgu valstu līgu pusi. Taču vislabākais variants un pēciespējas ātrāk paaugstināt vietējās hokeja līgas līmeni.



redzi, no sportiskaa viedoklja Baltkrievija ir labs variants, tachu daudz miinusu, un es personiigi esmu PRET to, jo:
1) izskataas, ka baltkrievi pashi ir milziigas ekonomiskaas krizes hokejaa priekshaa (info no baltkrievu masu medijiem: shogad ieveerojami tiek samazinaats Valsts finanseejums hokeja klubiem)
2) otrkaart, situaacija, ka tikai 1 vai 2 Latvijas klubi piedalaas tai BAChaa ir Latvijas hokejam graujosha,jo tiek reali sagrauts vieteejais chempionaats
3) apsurda jau ideja saknee, ka jaapiedalaas Baltkrievijas (lasi, citas valsts!) chempii, jo pashiem nav kaartiiga saveejaa. Cita lieta, ja tas buutu starpnacionaalais turniirs (piemeeram, kaa BBL basiii) ar pusliidz vienaadaam tiesiibaam daliibvalstiim.
4) milziigaa atkariiba no citas valsts hokeja federacijas - shodien vinji muus pienjem, riit peekshnji negrib, ko tad??

     [+] [-]

, 2007-02-02 13:40, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Abrags


redzi, no sportiskaa viedoklja Baltkrievija ir labs variants, tachu daudz miinusu, un es personiigi esmu PRET to, jo:
1) izskataas, ka baltkrievi pashi ir milziigas ekonomiskaas krizes hokejaa priekshaa (info no baltkrievu masu medijiem: shogad ieveerojami tiek samazinaats Valsts finanseejums hokeja klubiem)
2) otrkaart, situaacija, ka tikai 1 vai 2 Latvijas klubi piedalaas tai BAChaa ir Latvijas hokejam graujosha,jo tiek reali sagrauts vieteejais chempionaats
3) apsurda jau ideja saknee, ka jaapiedalaas Baltkrievijas (lasi, citas valsts!) chempii, jo pashiem nav kaartiiga saveejaa. Cita lieta, ja tas buutu starpnacionaalais turniirs (piemeeram, kaa BBL basiii) ar pusliidz vienaadaam tiesiibaam daliibvalstiim.
4) milziigaa atkariiba no citas valsts hokeja federacijas - shodien vinji muus pienjem, riit peekshnji negrib, ko tad??



Nu tad mums nekas cits neatliek bez vietējā čempionāta. Jo mums apkārtējo valstu čempionāti (bez Baltkrievijas) šaubos vai ir tā (līdzekļu, pūļu, enerģijas) vērti, lai censtos uzveidot un aktīvi (visas sezonas garuma) izspēlēt kādu reģionālo turnīru. Pārējo Baltijas valstu hokeja līmenis netur mums līdzi (vismaz ambīciju ziņā).
Baltkrievi visticamāk gribētu tikai pagājušās sezonas variantu, nevis jaunu līgu.
Savukārt Polija ir pārāk tālu. Pats pagājušo nedēļ kratījos Polijai cauri. Tas bija murgs! Un es tagad mēģinu iedomāties, kā mūsējie hokejisti brauks pilnā busā uz piem, Varšavu. Šaubos vai no tā būtu liela jēga.
Tad jau labāk to naudu, kas tiktu iztērēta šādos pārbraucienos ieguldīt pašā klubā vai spēlētājos.

Protams vēl pastāv tāds variants, kā mēģināt iesaistīties kāda Skandināvijas līgā, vai precīzāk piedāvāt arī viņiem iesaistītes kādā reģionālajā līgā. Tad tas varētu likties interesanti arī Baltkrieviem. Taču šaubos vai pašlaik par to liela interese būtu pašiem somiem un zviedriem.

Mans secinājums principā ir tāds, ka sanāk, ka mums nemaz citas alternatīvas nav, kā vien savs vietējais čempionāts.

     [+] [-]

, 2007-02-02 13:59, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis renrins

Nu tad mums nekas cits neatliek bez vietējā čempionāta. Jo mums apkārtējo valstu čempionāti (bez Baltkrievijas) šaubos vai ir tā (līdzekļu, pūļu, enerģijas) vērti, lai censtos uzveidot un aktīvi (visas sezonas garuma) izspēlēt kādu reģionālo turnīru. Pārējo Baltijas valstu hokeja līmenis netur mums līdzi (vismaz ambīciju ziņā).
Baltkrievi visticamāk gribētu tikai pagājušās sezonas variantu, nevis jaunu līgu.
Savukārt Polija ir pārāk tālu. Pats pagājušo nedēļ kratījos Polijai cauri. Tas bija murgs! Un es tagad mēģinu iedomāties, kā mūsējie hokejisti brauks pilnā busā uz piem, Varšavu. Šaubos vai no tā būtu liela jēga.
Tad jau labāk to naudu, kas tiktu iztērēta šādos pārbraucienos ieguldīt pašā klubā vai spēlētājos.

Protams vēl pastāv tāds variants, kā mēģināt iesaistīties kāda Skandināvijas līgā, vai precīzāk piedāvāt arī viņiem iesaistītes kādā reģionālajā līgā. Tad tas varētu likties interesanti arī Baltkrieviem. Taču šaubos vai pašlaik par to liela interese būtu pašiem somiem un zviedriem.

Mans secinājums principā ir tāds, ka sanāk, ka mums nemaz citas alternatīvas nav, kā vien savs vietējais čempionāts.



Nu,velti baidi ar Polijas attaalumiem - taa pati Kijeva bij tomer taalaak pat nekaa, Krakova, piemeeram. Arii Varshava, Bresta un Mogiljeva ir apmeeram vienaados attaalumos.

Ar Skandinaavu liigu - to jau tikai igaunji var, jo Somija Tallinai tuvaak kaa Latvija. Tu speej iedomaaties, kaa paarliecinaat 2. vai 3. liigas somu klubus, ka vinjiem nezkaapec uz kautkaadu Latviju jaatraucaas?

     [+] [-]

, 2007-02-02 14:19, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Abrags


Nu,velti baidi ar Polijas attaalumiem - taa pati Kijeva bij tomer taalaak pat nekaa, Krakova, piemeeram. Arii Varshava, Bresta un Mogiljeva ir apmeeram vienaados attaalumos.

Ar Skandinaavu liigu - to jau tikai igaunji var, jo Somija Tallinai tuvaak kaa Latvija. Tu speej iedomaaties, kaa paarliecinaat 2. vai 3. liigas somu klubus, ka vinjiem nezkaapec uz kautkaadu Latviju jaatraucaas?



Nu ok varbūt arī ar ar tiem attālumiem biju kļūdījies, bet vienalga tas nekas patīkams nav.

Es pat zinu, kā somu 3. līgas spēlētājus varētu motivēt braukt uz Latviju. Viņiem vajag aizsūtīt cenrādi, cik pie mums maksā šmiga un šie tūlīt būs klāt Tas protams joks.

     [+] [-]

, 2007-02-02 14:22, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis renrins

Nu ok varbūt arī ar ar tiem attālumiem biju kļūdījies, bet vienalga tas nekas patīkams nav.

Es pat zinu, kā somu 3. līgas spēlētājus varētu motivēt braukt uz Latviju. Viņiem vajag aizsūtīt cenrādi, cik pie mums maksā šmiga un šie tūlīt būs klāt Tas protams joks.



Tieshi taa igaunji meegjina iestaastiit somiem, ka nav jaabrauc uz Lahti sleepot, bet taa vietaa uz Otepee (redzeeju reklaamraxtu)
(par attaalumiem runaajot - izraadaas Lahti ir ap 900 km no Helsinkiem)

     [+] [-]

, 2007-02-03 15:26, pirms 18 gadiem
manupraat jautajums bija par to, ka no 66 speletajiem tikai 3 ir izlases speletaji... kapec taa? galu galaa, kad tuvojas chempionats, tad nez kapec no vietejiem klubiem tie regulari parbauditi speletaji, savukart kur ir shie 66?

     [+] [-]

, 2007-02-04 19:40, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis gustavs
manupraat jautajums bija par to, ka no 66 speletajiem tikai 3 ir izlases speletaji... kapec taa? galu galaa, kad tuvojas chempionats, tad nez kapec no vietejiem klubiem tie regulari parbauditi speletaji, savukart kur ir shie 66?



Par jautājumu taisnība, bet cik no tiem 66 ir vēl 18 gadus un mazāk veci?? Cik no tiem spēlē, kautkādās studentu/amatieru līgās Z-Amerikā, cik spēlē citās zemākajās līgās? (piem. Māris Delveris - čehijas pēc spēka 3. līgā)
Un tagad pasaki, vai ir daudz tādu, kas ārzemēs spēlētu augstā līgā, bet nav izlasei tuvumā ņemti? (nu labi, Ivanāns - vairāk man prātā nenāk). Un kāpēc būtu izlasē jāņem kautkādā Z-Amerikas n-tajā līgā spēlējošs, nevis kāds no visperspektīvākajiem Samsunglīgā??

     [+] [-]

, 2007-02-09 10:37, pirms 18 gadiem
Var tikai piekrist. Tā ir skaudra patiesība.Rezultātu gribam ,bet maksāt negribam.Kauns ka pašmāju valdīšana nevar vai negrib atbalstīt pat to kas mums ir,kā tas redzams Ogres piemērā!