Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Savickim nepatīk Lipmana un Koziola uzvedība

Andris Liepa
Andris Liepa

Savickim nepatīk Lipmana un Koziola uzvedība
Juris Savickis.
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

„Itera Latvija” prezidents Juris Savickis Rīgas „Dinamo” kluba dibināšanā saskata galvenokārt Gunta Ulmaņa un Aigara Kalvīša nopelnu, apšaubot Kirova Lipmana ieguldījumu, vēsta laikraksts "Diena".

„Itera Latvija” būs kluba galvenais sponsors, kurš „Dinamo” budžetā ieguldīšot ap pieciem miljoniem ASV dolāru. Intervijā laikrakstam „Diena”kompānijas prezidents Krievijas gāzes giganta „Gazprom” piesaistīšanā kā galvenos aktīvistus min Ulmani un Kalvīti: „Man ne sevišķi patīk kā tagad uzvedas Kirovs Lipmans un arī Viesturs Koziols. Viņi abi uzvedas tā, it kā viņi tur būtu galvenie un to jautājumu būtu sakārtojuši. Bet tā tas nav. Ne viens, ne otrs tur nav galvenais. Neviens no Krievijas puses neizteica Kirovam piedāvājumu, lai latviešu komanda tajā līgā spēlētu. Tas tika izteikts Latvijai. Tas tika izteikts Ulmanim, Kalvītim, daudziem citiem, arī Kirovs tur bija. Taču uz izšķirošām sarunām jau nebrauca viņš. Uz tām brauca Kalvītis. Kirovs tagad plātās, ka viņš ir arī naudu sakārtojis. Kas tās par muļķībām! Es biju domājis, ka viņš ir bagātāks cilvēks.

Izrādās viņš arī melo, ka viņš ar Kalvīti bijis Gazpromā. Viņš nav bijis Gazpromā, viņš nav bijis lielajā Iterā. Izrādās viņš ir lūdzis naudu no kaut kādiem krieviem un, krievi viņam to apsolījuši, lai viņš varētu iestāties klubā.

Īstenība bija ļoti vienkārša. Pēc ļoti daudzām sarunām, kurās piedalījās daudzi, bet beigās tomēr Kalvītis tur bija aizbraucis un tikās ar Medvedevu, kurš ir tās hokeja līgas prezidents, tikās ar Tretjaku utt.., un kur viņš arī pateica, ka diez vai mēs atradīsim kādu normālu sponsoru, kas iedos tik daudz naudas. Tad tur izskanēja tēze, bet, paklausieties, jums tak tur lielas kompānijas, tai skaitā gāzes, parunājiet ar tiem cilvēkiem. Un tad Kalvītis kopā ar Ulmani mani uzrunāja, vai es kaut ko varu darīt šajā lietā. Tad es aizbraucu uz Maskavu pie Makarova un teicu: «Ir tāda lieta, vai mēs ar tevi kārtējo reizi varam palīdzēt Latvijai un uztaisīt to hokeja komandu?». Un es viņam skaidri un gaiši pateicu, var būt, ka mēs to naudu arī zaudēsim, bet mēs to naudu varam arī vinnēt. Ar to viss sākās. Tad es atbraucu uz Rīgu, pateicu Kalvītim un Ulmanim, ka Itera atbalstīs, un, tad arī sākas kluba dibināšana. Kirovs tur blakus nestāvēja. Tātad galvenā loma kluba tapšana bija diviem hokeja fanātiķiem un atbalstītajiem — Kalvītim un Ulmanim.”

Savickis atzīmē, ka „Itera Latvija” ieguldījums hokeja klubā ir atkarīgs no darba ar vietējiem sponsoriem. Ja darbs ritēs sekmīgi, gāzes kompānijas devums „nemaz nebūs tik daudz”, tā Savickis.

Izmantotie resursi:
Laikraksts "Diena"

  +1 [+] [-]

, 2008-05-19 15:19, pirms 17 gadiem
izskataas ka savickis ir taads pats pljuutiitaajs kaa Kira
sastaastiis ko gribees kaa gribees un kad gribees

  -1 [+] [-]

, 2008-05-19 15:30, pirms 17 gadiem
Shao rakstīja: Ne par velti pieminēju vārdu 'ilgtermiņā'. Neesmu ekonomists, bet, ja reiz 'Gazprom' ir ar mieru ieguldīt naudu sportā, tad kaut kāda fiška viņiem ir un mīnusos viņi nebrauc. Turklāt 'Dinamo' nespēlēs Latvijas līgā, bet KHL, kuru ambīcijas ir pietiekami lielas, tā kā neredzu iemeslu, lai šī līga ar laiku nebūtu finansiāli ļoti veiksmīga. Pasaule ir pilna ar profesionālā sporta līgām, kuras pelna dzīvu naudu, neredzu iemeslu, kāpēc, lai šis projekts būtu savādāks.

Jā, varbūt esmu naivs, bet man gan liekas, ka lielai daļai LV iedzīvotāju ir vajāšanas mānija un klikšķis uz sazvērestības teoriju, ka krievi 'Gazprom' izskatā pārņems šausmīgi vērtīgo Latvijas ekonomiku. Pastāsti man, kā to var izdarīt, ieguldot dažus štrunta miljonus sporta komandā?


Tur tā lieta, ka viņiem ir kaut kāda fiška, un tur nav nekāda sakara ar sportu. "Pasaule ir pilna ar profesionālā sporta līgām, kuras pelna dzīvu naudu" pastāsti, kā tiek pelnīta nauda ar sporta palīdzību! Biļešu pārdošana, spēļu tiešraižu pārdošana TV, suvenīru pārdošana utt. vis tiek palstīt uz "komandas pārdošanu" un LV tuvākos 10 gadus patērētāji nebūs gatavi maksāt par sporta skatīšanos, atbalstīšanu tādu naudu, lai par to varētu uzturēt komandu un vēl nopelnīt. Spēlējot KHL kādas ir viņu izredzes pret komandām, kuru budžet ir 5x lielāks?

"Pastāsti man, kā to var izdarīt, ieguldot dažus štrunta miljonus sporta komandā". LV politkā vis notiek pēc principa tu man, es tev. Kā jau teica I.K. tas ir Šķēles jaunais projekts, ievest Gazprom LV. Nonākot Gazprom atkarībā, sapņi par gāzi no Norvēģijas vai citurienes kļūst par utopiju, ar ko tiek piesegta patiesība. Bet projekta realizētājiem tas ir ekonomiski izdevīgi. Un realizētāja ir Tautas partija, te atkal kā vienu no līderiem mēs ieraugām Andri Šķēli. Viņš atļauj hokeju taisīt citiem, bet pats nododas darījumam ar TEC celtniecību. Un monapola status uz pirmās nepieciešamības pakalpojumiem,precēm, šinī gadijumā gāzi, ir ļoti izdevīgs.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-19 16:02, pirms 17 gadiem
Lauku_biezpiens rakstīja: Tur tā lieta, ka viņiem ir kaut kāda fiška, un tur nav nekāda sakara ar sportu. "Pasaule ir pilna ar profesionālā sporta līgām, kuras pelna dzīvu naudu" pastāsti, kā tiek pelnīta nauda ar sporta palīdzību! Biļešu pārdošana, spēļu tiešraižu pārdošana TV, suvenīru pārdošana utt. vis tiek palstīt uz "komandas pārdošanu" un LV tuvākos 10 gadus patērētāji nebūs gatavi maksāt par sporta skatīšanos, atbalstīšanu tādu naudu, lai par to varētu uzturēt komandu un vēl nopelnīt. Spēlējot KHL kādas ir viņu izredzes pret komandām, kuru budžet ir 5x lielāks?

"Pastāsti man, kā to var izdarīt, ieguldot dažus štrunta miljonus sporta komandā". LV politkā vis notiek pēc principa tu man, es tev. Kā jau teica I.K. tas ir Šķēles jaunais projekts, ievest Gazprom LV. Nonākot Gazprom atkarībā, sapņi par gāzi no Norvēģijas vai citurienes kļūst par utopiju, ar ko tiek piesegta patiesība. Bet projekta realizētājiem tas ir ekonomiski izdevīgi. Un realizētāja ir Tautas partija, te atkal kā vienu no līderiem mēs ieraugām Andri Šķēli. Viņš atļauj hokeju taisīt citiem, bet pats nododas darījumam ar TEC celtniecību. Un monapola status uz pirmās nepieciešamības pakalpojumiem,precēm, šinī gadijumā gāzi, ir ļoti izdevīgs.


Kaut kur taisnība jau Tev ir... ne pa velti arī ES enerģētikas komisārs Piebalgs teica (pareizāk: ieteica) nepalikt atkarīgiem tikai un vienīgi no krievu naftas un gāzes (tb krieviem kā vienīgiem šo energoresursu piegādātājiem), bet meklēt arī alternatīvus šo izejvielu piegādātājus, jo..., maz kas.... ar krieviem ir tapat kā ar bitēm(iz Vinnija Pūka) - nekad neko nevar lāga zināt kas būs uz priekšu!

     [+] [-]

, 2008-05-19 16:07, pirms 17 gadiem
Par to peļņas jautājumu - pirmkārt, pēc kādas shēmas Tu esi izrēķinājis par tiem 10 gadiem? Manā skatījumā, ja tie ir 5 milj., tad tā ir pilnīga spička, ko var atpelnīt trīsreiz ātrākā laikā. Es domāju, ka 'Dinamo' vadība rēķinās ar pamatīgu publikas interesi - nezinu, vai tāda patiešām būs, bet iemesls tā domāt viņiem ir, galu galā, ažiotāža ap komandu ir pamatīga, arī latviešu hokeja mīlestība ir liela (viena reklāmas sekunde pasaules hokeja čempja laikā maksā vājprātīgu piķi, tas nozīmē, ka auditorija šim pasākumam ir milzīga). Katrā ziņā, šai sakarā noteikti ir veikti pamatīgi tirgus pētījumi un gan jau cilvēki, pirms likt kaut kur iekšā savu naudiņu, pārliecinās, cik izdevīgi tas būs. Vēl viena lieta - jebkura liela mēroga uzņēmuma budžetā pamatīgas finanses ir ieplānotas publicitātei (reklāmai un imidža spodrināšanai), tā ir nauda, kuru ''tiešā'' veidā atpakaļ atpelnīt nemaz nav paredzēts.

Par to "krievu atkarībā nonākšanas" jautājumu Tu nepateici pilnīgi neko jaunu. OK, tas var būt Šķēles, Tavs vai mans projekts, bet tieši kā mēs tā visa rezultātā kļūsim atkarīgi no Gazprom? Ja Tev ir kādi konkrēti pierādījumi šai sakarā (vai arī Tu vari ar loģikas palīdzību to neapgāžami pierādīt), tas būtu baigi interesanti - ja savādāk, tad tā ir tikai tukša teoretizēšana, kas der, parkā dzerot aliņu, bet itin neko nepierādā. Pēc šādas pašas metodes es varu izdomāt un pastāstīt desmitiem sazvērestības teoriju par krieviem, sorosītiem un cionistiem

Jā, un man kā patērētājam lielos vilcienos ir pilnīgi vienalga, krievu vai norvēģu gāze. Jebkurā gadījumā tas būs kāda biznesa projekts, un nav nekādas starpības, Šķēle vai Šlesers, mani pirmkārt interesē kvalitāte. Tikai nevajag stāstīt, ka tas ļaus mūsu ekonomiku pārņemt Kremlim, kā jau teicu iepriekš, Latvijā sen gandrīz viss pieder ārzemniekiem.

  +2 [+] [-]

, 2008-05-19 16:09, pirms 17 gadiem
Shao rakstīja: Par to peļņas jautājumu - pirmkārt, pēc kādas shēmas Tu esi izrēķinājis par tiem 10 gadiem? Manā skatījumā, ja tie ir 5 milj., tad tā ir pilnīga spička, ko var atpelnīt trīsreiz ātrākā laikā. Es domāju, ka 'Dinamo' vadība rēķinās ar pamatīgu publikas interesi - nezinu, vai tāda patiešām būs, bet iemesls tā domāt viņiem ir, galu galā, ažiotāža ap komandu ir pamatīga, arī latviešu hokeja mīlestība ir liela (viena reklāmas sekunde pasaules hokeja čempja laikā maksā vājprātīgu piķi, tas nozīmē, ka auditorija šim pasākumam ir milzīga).

Manuprāt tā interese nebūs tik milzīga - protams, sākumā būs, bet vēlāk noplaks. Viens ir kad jasavācas tam pūlim uz nedēļu, liekas daudzi veči to izmanto, jo ir iespēja aizmukt no sievas uz ārzemēm tā rītīgi iekost katrā ziņā PČ Rīgā izmainīja manu viedokli par LV līdzjutēju, daudziem tas nemaz vairs nebija tik interesants jo notikās tepat. Mūsējie sēdēs netā un īdēs ka biļetes dārgas, tā līga tak ir krievu, sponsors grib okupēt LV un atradīs vēl 100 iemeslus kapēc šams, visumā hokeju dievinošs tips, ignorēs šo konkrēto pasākumu.

     [+] [-]

, 2008-05-19 16:19, pirms 17 gadiem
Shao rakstīja: Par to peļņas jautājumu - pirmkārt, pēc kādas shēmas Tu esi izrēķinājis par tiem 10 gadiem? Manā skatījumā, ja tie ir 5 milj., tad tā ir pilnīga spička, ko var atpelnīt trīsreiz ātrākā laikā. Es domāju, ka 'Dinamo' vadība rēķinās ar pamatīgu publikas interesi - nezinu, vai tāda patiešām būs, bet iemesls tā domāt viņiem ir, galu galā, ažiotāža ap komandu ir pamatīga, arī latviešu hokeja mīlestība ir liela (viena reklāmas sekunde pasaules hokeja čempja laikā maksā vājprātīgu piķi, tas nozīmē, ka auditorija šim pasākumam ir milzīga). Katrā ziņā, šai sakarā noteikti ir veikti pamatīgi tirgus pētījumi un gan jau cilvēki, pirms likt kaut kur iekšā savu naudiņu, pārliecinās, cik izdevīgi tas būs. Vēl viena lieta - jebkura liela mēroga uzņēmuma budžetā pamatīgas finanses ir ieplānotas publicitātei (reklāmai un imidža spodrināšanai), tā ir nauda, kuru ''tiešā'' veidā atpakaļ atpelnīt nemaz nav paredzēts.

Par to "krievu atkarībā nonākšanas" jautājumu Tu nepateici pilnīgi neko jaunu. OK, tas var būt Šķēles, Tavs vai mans projekts, bet tieši kā mēs tā visa rezultātā kļūsim atkarīgi no Gazprom? Ja Tev ir kādi konkrēti pierādījumi šai sakarā (vai arī Tu vari ar loģikas palīdzību to neapgāžami pierādīt), tas būtu baigi interesanti - ja savādāk, tad tā ir tikai tukša teoretizēšana, kas der, parkā dzerot aliņu, bet itin neko nepierādā. Pēc šādas pašas metodes es varu izdomāt un pastāstīt desmitiem sazvērestības teoriju par krieviem, sorosītiem un cionistiem


ha, ha - sasmīdināji!! esmu gatavs cepuri apēst, ka nekādi nopietni un pamatīgi tirgus pētījumi nav veikti!! Kā vienmēr - ir "sazīmētas shēmas", taču nekāda rentabilitāte vispār nev rēķināta.

Otrkārt, Latvijas apstākļos 5 miljoni ir ļoti liels cipars, ko sportā atpelnīt nevar. Jā, PČ translācijas ir ļoti dārgs un TV izdevīgs pasākums, taču tas ir izņēmums (un arī tad šeit atpelna tikai translācijas, ja vēl būtu jāsedz visas izlases izmaksas kautvai uz 3 nedēļām, tad tas piķis būtu daudz par īsu).

Salīdzinājumam, Tu zini cik reāli maksā reklāmas sekunde tajos pašos ULEB un BBL mačos LTV7? Pateikšu - zem 10 Ls... šādi pat ne 1/10 daļu neatpelnīsi...

  -1 [+] [-]

, 2008-05-19 16:21, pirms 17 gadiem
Es neizslēdzu, ka tā var notikt. Bet, kā teicu iepriekš, gan jau Dinamo projekta kruķītāji ir papētījuši tirgu un viņiem pavisam noteikti ir vīzija, kā ar šo lietu pelnīt. Viss jau ir atkarīgs no mārketinga - ja uztaisīs visu to pasākumu pievilcīgu, radīs vajadzīgo ažiotāžu (un, ja komanda nebūs nenormāli lūzeri), gan tauta nāks regulāri. Pat man kā cilvēkam, kurš galīgi nefano par hokeju, ir radusies pietiekami liela interese, un vismaz pāris reižu sezonā noteikti aiziešu paskatīties 'Dinamo' spēles.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-19 16:24, pirms 17 gadiem
Neiet runa par to cik ātrā laikā Gazpromam izdosies atpelnīt iegūldīto naudu, bet gan par to pēc cik gadiem ar sportu LV (izveidojot komandu) varēs nopelnīt. Un kā pie velna vispār var runāt par kaut kādām investīcījām, ja Gazprom būs tikai sponsors, nevis īpašnieki. Viņi tak to naudu dot pret kaut kādiem solījumiem no Kalvīša, Ulmaņa (cilvēkiem, ko šie abi pārstāv). JO nejau reklāma viņiem interesē LV.

Tu, kā patārētājs, esi monopolistu sapnis. Forši ir būt atkarīgam no viena piegādātaja, kurš krutjīs cenas, kā vien vēlas. Vairāk tādu kā tu, un inflācīja būs netikai 17,5%
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-19 16:28, pirms 17 gadiem
A ja Kreitusei ir pierādījumi par 'darījumu ar Gazprom, kas praktiski nozīmē Latvijas ekonomiskās neatkarības zaudēšanu', tad vajadzētu ar tiem padalītites, domāju, ka visiem būs ļoti interesanti. Citādi tā ir tikai tukša muldēšana, atbildēt par bazaru parasti iemāca jau bērnudārzā.


Es pilnīgi piekrītu tavam teiktajam!!!!!! visi tik gudri diršs tā un šitā! akur pierādījumi??? visa Latvija pieder citiem!!!!!!!! nekas jau nemainīsies! kruķīs cenas un drāzis mūs visi kam nav slinkums! mēs tak mākam paciest! ja hokeja nāks par labu, tad lai sponsorē kaut vai pats Putins, Bušs...un pārējie šušaras! Laiks parādīs! ceru ka RD un Latvijas hokejs tikai ar to iegūs, kautvai uz vienu sezonu!!!!!! tā būs laba pieredze hokejistiem, vadībai un mums līdzjūtējiem!

     [+] [-]

, 2008-05-19 16:30, pirms 17 gadiem
-> Abrags

Nu, Tu domā, ka nav veikti, es domāju, ka ir. Vienīgais, ko mēs šai sakarā varam darīt, ir izkauties, bet argumentēti atrisināt šo jautājumu mēs laikam nevaram, tā kā atliks vien katram palikt pie savas ticības.

Es domāju, ka ilgtermiņā LV apstākļos var atpelnīt arī daudz lielākas summas. Jābūt tikai pāris apstākļiem - konkurētspējīgai komandai, veiksmīgam mārketingam un spēcīgai, interesantai līgai. Es nezinu, vai tas viss patiešām tā būs, bet ambīcijas gan KHL, gan Dinamo ir pietiekami lielas, gan jau ir arī vīzija un plāni, kā to izdarīt, tā kā viņiem pavisam noteikti ir iemesls mēģināt. Lai vai kā, es nebūt neesmu baigais jaunās komandas fans vai optimists, un nekur nesaku, ka Dinamo tiešām būs ļoti veiksmīgs projekts un pelnīs baigo piķi, man vienkārši komiska liekas teorija, ka tam visam apakšā ir ekonomiska rakstura sazvērestība, kuras vienā galā stāv TP, bet otrā Kremlis. Es šeit redzu tikai normālu biznesa plānu, kā tas izdosies - to mēs redzēsim.

  +2 [+] [-]

, 2008-05-19 16:32, pirms 17 gadiem
Shao rakstīja: Es neizslēdzu, ka tā var notikt. Bet, kā teicu iepriekš, gan jau Dinamo projekta kruķītāji ir papētījuši tirgu un viņiem pavisam noteikti ir vīzija, kā ar šo lietu pelnīt. Viss jau ir atkarīgs no mārketinga - ja uztaisīs visu to pasākumu pievilcīgu, radīs vajadzīgo ažiotāžu (un, ja komanda nebūs nenormāli lūzeri), gan tauta nāks regulāri. Pat man kā cilvēkam, kurš galīgi nefano par hokeju, ir radusies pietiekami liela interese, un vismaz pāris reižu sezonā noteikti aiziešu paskatīties 'Dinamo' spēles.


Pēc tā, ka šie jau sāk tagad ar "krāniņiem mērīties" (tipa: kas nu ko jau ir paveicis), tad man piem. jau tagad neliekas reāli, ka RD būs ilgdzīvojošs projekts.... nu nevar vislaik "ecēties" savā starpā (kas te pa laikam notiek kā no viena tā no otra vai trešā puses) un pa vidu visam tam vēl veiksmīgi kruķit kopējo biznesu (RD)... jo RD tak būs biznesa projekts... a biznesa projekti parasti veiksmīgi realizējas, ja partneriem ir saskaņa un kopīga pozīcija lielākajā daļā jautājumu... RD pēc tāda projekta nu galīgi pagaidām neizskatās (vismaz man), kur lielam vairumam tur iesaistīto "dūžu" lielākajā daļā jautājumu būtu saskaņa un kopīgas idejas kā to visu realizēt.... tur pagaidām izskatās, ka katrs mēgina to "deķi" vilkt uz savu pusi... un beigās tas "deķis" var pārplīst vispār.... un būs beigās tā teikt: ne sašam ne pašam...

  +1 [+] [-]

, 2008-05-19 16:42, pirms 17 gadiem
mikjuuzis rakstīja: Un kādreiz arī Kirovs ir ko labu izdarījis- tik solījis,ka viss notiksies un viss ies uz augšu.
vienīgā lieta,ko viņš ir izdarījis ir norīkojies Pasaules čempionātu Rīgā, bet tas pats ir viens darbs par entajiem gadiem,kurus viņš ir pavadījis savā amatā.
žetons Ulmaņa kungam un it īpaši Kalvīša kungam- arī viņiem ir savi mīnusi,bet redzam,ka tā gribēšana viņiem ir lielāka par Lipmaņa kungu.


a Tu dabū čempi uz Latviju... un vel saglabā cerības brīdī, kad atbrauc federācijas dūži pirms čempja un halles vietā redz mazdārziņus... vienīgais ko izdarījis... neko sev! Domā, ka tas ir kā gružkasti iznest? O.K., piekrītu, ka Kirovs bieži sev asti paceļ, bet nevajag jau arī viņam pārmest, ir tomēr tas vecis daudz izdarījis.

  -1 [+] [-]

, 2008-05-19 16:42, pirms 17 gadiem
-> Lauku Biezpiens.

Jautāju otro reizi, pēc kāda vienādojuma Tu esi izrēķinājis, ka LV ar sportu nevar pelnīt? Šobrīd ir tikai Tava ticība (ka nevar) pret manu (ka var), bet nevienam no mums nebūtu korekti to izmantot kā argumentu, kamēr šī ticība netiek balstīta uz faktiem.

Dienā, kad LV gāzes biznesā vara būs nevis 'Latvijas gāzes', bet 100% AAS 'Gazprom' rokās, atsūti man privāto ziņu, apsolu Tev uzlikt kasti šampja. Pagaidām tās ir tikai teorijas, kuras "argumentē" vienīgi nekonkrēti pieņēmumi. Jā, un pilnīgas muļķības, ka 'Gazprom' neinteresē publicitāte, ne jau Latvijas čempionātā tā viņu sponsorētā komanda spēlēs.

-> Demar

Nu var jau būt, ka tā arī izrādīsies. Visa mana doma slēpjas tajā, ka 'Rīgas Dinamo' pēc būtības ir biznesa projekts, cik veiksmīgs un pārdomāts, tas jau būs redzams vēlāk.

  +2 [+] [-]

, 2008-05-19 16:47, pirms 17 gadiem
Shao, apbrīnoju, kā tu esi ieciklējies uz to ienesīgo biznes projektu, tev vispār ir kaut kāda sajēga par to kāda nauda grozā LV sportā, un kādas ir Gazprom ambīcījas, tu domā, ka komānījai ar peļņu pāris milijardu apmērā interesē peļnas iespējas pēc 10 gaidiem maximums 1-5 mil. $ robežās. Viņu mērķis ir uzspiest savus piegādes, cenas noteikumus Eiropai.
Pašlaik pelnošākais sporta veids LV ir bbols, es tev varu pateik, ka populārāka komanda ASK Rīga, bez RD piešķirtās naudas finansu gadu būtu pabeiguši mīnusos, nemaz nerunājot, ka ziedojumos un dāvinājumos ASK saņēma ~800.000 LVL.

     [+] [-]

, 2008-05-19 16:47, pirms 17 gadiem
-> Als

Piekrītu, sava daļa taisnības Tev noteikti ir. Manuprāt, tas ar maniem tekstiem nekādi nekonfliktē

     [+] [-]

, 2008-05-19 16:47, pirms 17 gadiem
ja buus labs maarketings (suveniiri, akcijas atrakcijas speelees utt.) kaa arii komanda savaaks labu sastaavu ar treneri tad nemaz tik nereaali nav nopelniit, riigaa ir ljoti daudz krievu kas nostalgjijas dziiti ies skatiities, krievijaa tas pats, vismaz saakumaa noteikti buus neliela azhiotaazha ap rusu speeleem pret lv, ja muuseejie veel labi kapaas tad krievijas liiga ieguus smuku naudu, plus sponsori ne tikai no ruslandes, ja naaks tad chehi un skandinaavi tad veel jo vairaak, lv klubam vaig tikai paaris cilveekus ar pietiekamu sapraatu lai noogranizeetu visu, un nevajag saliidzinaat uleb un khl, tur reklaamas izmaksas buus pavisam citas, ja biljetes ies pa 10-20Ls tad jau savi 150k pa speeli var ievaakt un ja sezonaa 70 speeles...un tie ir latos nevis dolaaros un ja normaali atribuutiku sataisa kvalitatiivu un skaistu, un dazhaadu, anyway latvijas apstaakljos 5m $ ir atpelnama, tikai tas viss jaadara ar galvu un tomeer sportiskais princips noteiks projekta izdziivoshanu, nav ko gaidiit gada laikaa atpakalj, bet domaaju pirmaa sezona plusos buus 3-4, tad ap 6-7 buus atpelniiti visi izdevumi un saaks naakt tiiraa pelnja, ja vien izdziivos.

  -1 [+] [-]

, 2008-05-19 16:55, pirms 17 gadiem
-> Lauku Biezpiens

Nu, bet RD taču nespēlēs Latvijas čempionātā! Attiecīgi arī nav korekti šai gadījumā skatīties uz LV sporta mērogu. Tās ir divas dažādas lietas, vai Schalke paliek, teiksim, 10. vietā Vācijā un visu gadu spēlē tikai pa savu čempionātu, vai arī Čempionu Līgā tiek līdz 1/4 finālam, kur zaudē Barselonai. KHL ambīcijas, cik noprotu, ir ļoti pamatīgas, tā kā šeit nav runa par kaut kādu vietējo tūdaliņu čempionātu, kura budžets ir 150 k Taizemes batu sezonā.

Es nenoliedzu, ka Gazprom grib panākt sev izdevīgākus tirgus noteikumus, tas ir tikai normāli, vienkārši uzskatu, ka ir muļķīgi teoretizēt par kaut kādām sazvērestības teorijām, kurām nav nekāda seguma. Pret šādu situāciju (Gazprom monopols) ir jānodrošinās kaut vai preventīvu apsvērumu dēļ, bet tas ir jādara ar konkrētām darbībām ekonomiskajā sfērā, un ne jau pāris krievu miljoni, ieguldīti LV sportā, liks mūsu gāzes cenām uzlēkt par 30% gadā.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-19 16:55, pirms 17 gadiem
Shao rakstīja: Dienā, kad LV gāzes biznesā vara būs nevis 'Latvijas gāzes', bet 100% AAS 'Gazprom' rokās, atsūti man privāto ziņu, apsolu Tev uzlikt kasti šampja. Pagaidām tās ir tikai teorijas, kuras "argumentē" vienīgi nekonkrēti pieņēmumi. Jā, un pilnīgas muļķības, ka 'Gazprom' neinteresē publicitāte, ne jau Latvijas čempionātā tā viņu sponsorētā komanda spēlēs.


Ak dievs, tev laikam saprašanas par lietām, ko tu runā ir diez gan maz. Kāda starpība, kas būs LG īpašnieks, viņi tak to gāzi neiegūst paši, LG ir tikai starpnieki starp gāzes ieguvējiem un patērētājiem, un ir pilnība pakļauti piegādātājiem.

     [+] [-]

, 2008-05-19 17:00, pirms 17 gadiem
Shao rakstīja: -> Lauku Biezpiens

Nu, bet RD taču nespēlēs Latvijas čempionātā! Attiecīgi arī nav korekti šai gadījumā skatīties uz LV sporta mērogu. Tās ir divas dažādas lietas, vai Schalke paliek, teiksim, 10. vietā Vācijā un visu gadu spēlē tikai pa savu čempionātu, vai arī Čempionu Līgā tiek līdz 1/4 finālam, kur zaudē Barselonai. KHL ambīcijas, cik noprotu, ir ļoti pamatīgas, tā kā šeit nav runa par kaut kādu vietējo tūdaliņu čempionātu, kura budžets ir 150 k Taizemes batu sezonā.

Es nenoliedzu, ka Gazprom grib panākt sev izdevīgākus tirgus noteikumus, tas ir tikai normāli, vienkārši uzskatu, ka ir muļķīgi teoretizēt par kaut kādām sazvērestības teorijām, kurām nav nekāda seguma. Pret šādu situāciju (Gazprom monopols) ir jānodrošinās kaut vai preventīvu apsvērumu dēļ, bet tas ir jādara ar konkrētām darbībām ekonomiskajā sfērā, un ne jau pāris krievu miljoni, ieguldīti LV sportā, liks mūsu gāzes cenām uzlēkt par 30% gadā.


Godīgi sakot ir apnicis ar tevi strīdēties, jo tavi argumenti man šķiet trulli. Kāda starpība, kurā līgā viņi spēlēs, patērētāju tirgus tik un tā ir LV iedzīvotāji (tas pats, kas ASK)

     [+] [-]

, 2008-05-19 17:06, pirms 17 gadiem
Lauku_biezpiens rakstīja: Ak dievs, tev laikam saprašanas par lietām, ko tu runā ir diez gan maz. Kāda starpība, kas būs LG īpašnieks, viņi tak to gāzi neiegūst paši, LG ir tikai starpnieki starp gāzes ieguvējiem un patērētājiem, un ir pilnība pakļauti piegādātājiem.


Nē, tici man, es nedomāju, ka LG paši to gāzi ražo. Bet vai tad Gazprom ir vienīgais piegādātājs?

     [+] [-]

, 2008-05-19 17:08, pirms 17 gadiem
Pateikt, ka oponenta argumenti ir truli, principā nozīmē nepateikt neko. Un c'mon, starpība, kurā līgā viņi spēlēs, ir milzīga, jo ir nozīme, vai Tavu maiku redz Piņķos un Daugavpilī, vai arī Pīterā, Maskavā un Ņižņijnovgorodā.

     [+] [-]

, 2008-05-19 17:09, pirms 17 gadiem
Shao rakstīja: Pateikt, ka oponenta argumenti ir truli, principā nozīmē nepateikt neko. Starpība, kurā līgā viņi spēlēs, ir milzīga, jo ir nozīme, vai Tavu maiku redz Piņķos un Daugavpilī, vai arī Pīterā, Maskavā un Ņižņijnovgorodā.


plus vēl cerība piepildīt Arēnu ir lielāka ja RD spēlē pret AK Bars, nevis Big Diamonds

     [+] [-]

, 2008-05-19 17:12, pirms 17 gadiem
Starp citu, tieši tas pats ar ASK - arī Parex kā viņu sponsors noteikti ir ieinteresēti, lai šī komanda spēlē vismaz ULEB kausā, ņemot vērā, ka viņiem tagad ir filiāles rietumeiropā.

-> Huy

Tieši tā

  -1 [+] [-]

, 2008-05-19 17:32, pirms 17 gadiem
Sorry oponentiem, bet man vairs nav laika diskutēt, paldies Jā, ātrumā nojaucu - Gazprom patiešām ir vienīgais piegādātājs, bet viņi nevar mums uzlikt jebkādu cenu, turklāt, ja tiks pieņemta t.s. Gazprom klauzula, pilnīgs monopols tik drīz arī neiestāsies.

Te, ja pareizi atceros, ir mazliet par to (nepaspēju gan pārlasīt): apollo.lv: Piebalgs mudina Latviju nevairot atkarību no...

  +2 [+] [-]

, 2008-05-19 18:15, pirms 17 gadiem
Shao rakstīja: Sorry oponentiem, bet man vairs nav laika diskutēt, paldies Jā, ātrumā nojaucu - Gazprom patiešām ir vienīgais piegādātājs, bet viņi nevar mums uzlikt jebkādu cenu, turklāt, ja tiks pieņemta t.s. Gazprom klauzula, pilnīgs monopols tik drīz arī neiestāsies.

Te, ja pareizi atceros, ir mazliet par to (nepaspēju gan pārlasīt): http://www.apollo.lv/portal/news/articles/116128


ļooooooooooooti naivi patiesībā

  +2 [+] [-]

, 2008-05-19 19:00, pirms 17 gadiem
Shao rakstīja: -> Lauku Biezpiens.

Jautāju otro reizi, pēc kāda vienādojuma Tu esi izrēķinājis, ka LV ar sportu nevar pelnīt? Šobrīd ir tikai Tava ticība (ka nevar) pret manu (ka var), bet nevienam no mums nebūtu korekti to izmantot kā argumentu, kamēr šī ticība netiek balstīta uz faktiem.

Dienā, kad LV gāzes biznesā vara būs nevis 'Latvijas gāzes', bet 100% AAS 'Gazprom' rokās, atsūti man privāto ziņu, apsolu Tev uzlikt kasti šampja. Pagaidām tās ir tikai teorijas, kuras "argumentē" vienīgi nekonkrēti pieņēmumi. Jā, un pilnīgas muļķības, ka 'Gazprom' neinteresē publicitāte, ne jau Latvijas čempionātā tā viņu sponsorētā komanda spēlēs.

-> Demar

Nu var jau būt, ka tā arī izrādīsies. Visa mana doma slēpjas tajā, ka 'Rīgas Dinamo' pēc būtības ir biznesa projekts, cik veiksmīgs un pārdomāts, tas jau būs redzams vēlāk.


Ja jau tādi veči kā Indriksons pateica,ka LV ar sporta sponsorēšanu, un vispār ieguldīt sporta var tikai vai nu kāda sporta veida fanātisks fans,vai arī tāds kuram naudu vistas neknābā,jo pāredzamā nākotnē pelnīt ar sportu LV nēesot iespējams!
Labi,piekrītu,ka Kalvītis un Ulmanis ir hokeja fani,bet Savickis (tenisa fed.prezidents) un Šķēle no hokeja ir už dikti tālu,bet kā zināms,tad Šķēlem nav nekas svēts, un neko tāpat vien viņš nedara!

  -3 [+] [-]

, 2008-05-19 19:15, pirms 17 gadiem
Nju:
1.Savickis un Makarovs nav "Gazprom", bet gan "Itera"... tākā iepīt Krievijas valdību te nevajag...
2.Tieši "Itera" PR Krievijā varētu būt viens no vadmotīviem sponsorēt HK.
3.Tāpat te nav nekāda sakara ar "Latvijas gāzi" kaut arī "Itera" ir viens no "Latvijas gāzes" akcionāriem... ieguldot naudu HK akciju skaits nemainās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-19 22:03, pirms 17 gadiem
Demar rakstīja: Un vēl sen ir zināms, ka Šķēle ir cilvēks kurš nemīl neko attīstīt- viņam patīk viegla peļņa (no sērijas, nopērc..nedaudz nogaidi...un tad pārdod tālāk-dārgāk)...Tāpēc ir bažas, ka Dinamo viņš ar savu kalponi Kalvīti būs tikai līdz tam brīdim, kad būs sakārtojis savas biznesa intereses.../jo vajag taču, kādu smukumu aiz kā noslēpt savu darbošanos/


Tieši tā!
Un tāpēc es absolūti neko negaidu no šī projekta!
Neko neprognozēju,bet būšu dziļi pārsteigts,ja šis projekts pēc 2-3 gadiem vel eksistēs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-20 11:43, pirms 17 gadiem
Reaktors rakstīja: Lauku_biezpiens,
tu gadījumā neesi viens no tiem, kas sēž mājās un ar foliju aptinies gaida citplanētiešu (lasi - briesmīgi ļauno krievu koncernu) ierašanos?

Eh, izsmiet jūs un vēlreiz izsmiet paranojas pārņemtie sazvērestības teoriju piekritēji.


Jā,var redzēt kāpēc Tev ir šāds niks,jo tajā reaktorā esi pamatīgu apstarojuma dozu norāvies!

  -1 [+] [-]

, 2008-05-20 21:53, pirms 17 gadiem

     [+] [-]

, 2008-05-21 12:28, pirms 17 gadiem
vai pipmans ko atbildees uz sho te?