Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Video: Uzvaras vārtus "Amur" guva ar pārkāpumu

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis
Cerības kausa trešajā finālmačā Rīgas "Dinamo" atzina Habarovskas "Amur" pārākumu (1:2). Rīgas kluba galvenais treneris Artis Ābols pēc zaudējuma: "Domāju, ka "Amur" otro vārtu laikā bija pārkāpums. Vārtsargu vispār nedrīkst aiztikt, tomēr pretinieks uzgrūda Rēdlihu mūsu vārtsargam. Ripa, kas bija zem vārtsarga kājsargiem, tika iestumta vārtos" (khl.ru).

Video: KHL
Vērtējums:
1 2 69 komentāri

 +14 [+] [-]

, 2013-03-19 15:20, pirms 11 gadiem
tiesneši piepalīdzēja Amur

 +19 [+] [-]

, 2013-03-19 15:22, pirms 11 gadiem
Amur jādod bija 2 min noraidijums nevis vārtu guvumu ieskaitīt

 +13 [+] [-]

, 2013-03-19 15:26, pirms 11 gadiem
Šis it kā gols ir galīgs sviests un no pirksta izzīsts!!!

  +6 [+] [-]

, 2013-03-19 15:27, pirms 11 gadiem
Ar tādu tiesāšanu var salaust visu sēriju...

  +9 [+] [-]

, 2013-03-19 15:27, pirms 11 gadiem
Tas mērkaķis Orlovs jau Rīgā sprēgāja un bija saķeršanās tieši ar Jēkabu vienā epizodē pie vārtiem, uzskatu, ka šādās reizēs Ivanānam vai tam pašam Jēkabam ir jau laicīgi jāparāda, ka pretinieki nedrīkst atļauties tā uzvesties Telkvista sargāto vārtu tuvumā.

 +14 [+] [-]

, 2013-03-19 15:28, pirms 11 gadiem
tiesnešus Buturļinu un Kiseļevu atsaukt no rītdienas spēles tiesāšanas

  -4 [+] [-]

, 2013-03-19 15:32, pirms 11 gadiem
Skaisti, pat lūzeru kausā tiek veidota mākslīga intriga...

  +4 [+] [-]

, 2013-03-19 15:37, pirms 11 gadiem
Atbildi vai vārti tika gūti atbilstoši noteikumiem, vai arī nē, var dot tikai un vienīgi KHL tiesnešu kolēģija (jeb kā viņu tur sauc), un nevis Ābols.
Gaidīsim šīs kolēģijas atzinumu. Protams, ja vispār kāds ir pieprasījis šī momenta izskatīšanu.

  +6 [+] [-]

, 2013-03-19 15:42, pirms 11 gadiem
Krievi!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2013-03-19 15:49, pirms 11 gadiem
pat pa KHL.tv krievu komentētājs "dīvu devās" par šādu tiesāšanu, kaut arī centās būt neitrāls. Bet par vārtiem - jā, ar šādu traktējumu - pārkāpuma nebija, video tātad nav vajadzīgs, bet pārkāpums ta bija...
Negrib tie krievi RD tos 500k USD dot
Pie kam visdrīzāk rīt citu tiesnešu nebūs, ņemot vērā, ka viņiem būtu pāri pus pasaulei jālido
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2013-03-19 15:53, pirms 11 gadiem
IM BLIND, IM DEAF, I WANNA BE A REF!

  +1 [+] [-]

, 2013-03-19 15:53, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Atbildi vai vārti tika gūti atbilstoši noteikumiem, vai arī nē, var dot tikai un vienīgi KHL tiesnešu kolēģija (jeb kā viņu tur sauc), un nevis Ābols.
Gaidīsim šīs kolēģijas atzinumu. Protams, ja vispār kāds ir pieprasījis šī momenta izskatīšanu.
Atbilde noteikti,ka būs nepieciešama - kaut vai tāpēc, lai izlemtu par cik punktiem samazināt tiesnesim reitingu.Par šo epizodi noteikti,ka vēl dzirdēs.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-19 15:54, pirms 11 gadiem
Izskatās pēc kārtējās tiesnešu nekompetences un nevērības KHL...

  -1 [+] [-]

, 2013-03-19 15:56, pirms 11 gadiem
Da labi, kāds tur pārkāpums, drīzāk jau spēka paņēmiens; pie vārtiem dažreiz ir pat vēl asāka spēle playoff

  +5 [+] [-]

, 2013-03-19 15:58, pirms 11 gadiem
Ivanānam uzlikt par pienākumu parunāt ar Orlovu. (Kauties jau tāpat nekausies.)
Slēpts komentārs: 9999999999
Slēpts komentārs: 9999999999

  +5 [+] [-]

, 2013-03-19 16:03, pirms 11 gadiem
jāiemet ir vairāk par 1 golu, tad nebūs šādu jautājumu. Ja paši nespēj izdarīt to, kas jādara, nav ko čīkstēt! Bija vismaz 3 līdzīgas epizodes pie Amur vārtiem, mūsējie nospēlēja pasīvi, bet krieviņi iegrūda vārtos visu, kas bija pa ceļam. Nafig mums tāds Ivanāns, ja neko vairāk kā iemest ripu zonā nejēdz! Nevajag jau visus sist, bet stāvēt uz pretinieka petaka, ko viņš var muļļāties aiz vārtiem un pa stūriem! Tāpat nekāda labuma no tā, lai apskatās savā statistikā!

     [+] [-]

, 2013-03-19 16:06, pirms 11 gadiem
Krievi iemeta Rīgai normālus vārtus - tiesnešus te nav ko vainot, jo ar tādu kapli Znaroks mūs A grupā ieveda...
A.Puče

P.s. Es pilnībā piekrītu, izskatās pēc normāliem vārtiem. Abgrieztā situācijā visi aizstāvētu DInamo un teiktu, ka normāli vārti Znaroka stilā īstā cīņā utt...

  +2 [+] [-]

, 2013-03-19 16:11, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Atbildi vai vārti tika gūti atbilstoši noteikumiem, vai arī nē, var dot tikai un vienīgi KHL tiesnešu kolēģija (jeb kā viņu tur sauc), un nevis Ābols.
Gaidīsim šīs kolēģijas atzinumu. Protams, ja vispār kāds ir pieprasījis šī momenta izskatīšanu.
Tas nozīmē ka Ābols nedrīkst izteikt savu viedokli? Tāpat to vārtu guvumu neviens nav tiesīgs atcelt.
Spēles laikā tiešām bija sajūta ka tiesneši arī rīt labprāt pastrādātu. Tādu gaisa gabalu lidojuši, sezona galā, davai paņemsim rīt vēl vienu haltūriņu.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-19 16:14, pirms 11 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Krievi iemeta Rīgai normālus vārtus - tiesnešus te nav ko vainot, jo ar tādu kapli Znaroks mūs A grupā ieveda...
A.Puče

P.s. Es pilnībā piekrītu, izskatās pēc normāliem vārtiem. Abgrieztā situācijā visi aizstāvētu DInamo un teiktu, ka normāli vārti Znaroka stilā īstā cīņā utt...
Kārtējais āmurs .
Noskaties Znaroka vārtus un noskaties šitos, redzēsi starpību. Šeit netika iemesti normāli vārti, šeit tika ar pārkāpumu uzgrūsts RD spēlētājs virsū vārstargam pēc kā ripa ieslīdēja vārtos.
Pirmkārt tiesnesim jau vajadzēja apstādināt spēli pirms tam, otrkārt, cik zinu, tad par pretinieka grūšanu mugurā, pie tam bez ripas, dod 2 min. sodu

  +1 [+] [-]

, 2013-03-19 16:18, pirms 11 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Krievi iemeta Rīgai normālus vārtus - tiesnešus te nav ko vainot, jo ar tādu kapli Znaroks mūs A grupā ieveda...
A.Puče

P.s. Es pilnībā piekrītu, izskatās pēc normāliem vārtiem. Abgrieztā situācijā visi aizstāvētu DInamo un teiktu, ka normāli vārti Znaroka stilā īstā cīņā utt...
+ krievu neitrālajiem žurnālistiem arī nezkapēc liekas, ka tiesneši tiesājuši "dīvaini", un kas ir Puče, žurnālists, kas kaut kad jaunībā trenējies hokejā, ja salīdzina ar Ābolu – tad Puče ir praktiski tāds pats eksperts, kā jebkurš SC lietotājs

  +1 [+] [-]

, 2013-03-19 16:19, pirms 11 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Krievi iemeta Rīgai normālus vārtus - tiesnešus te nav ko vainot, jo ar tādu kapli Znaroks mūs A grupā ieveda...
A.Puče

P.s. Es pilnībā piekrītu, izskatās pēc normāliem vārtiem. Abgrieztā situācijā visi aizstāvētu DInamo un teiktu, ka normāli vārti Znaroka stilā īstā cīņā utt...
Mazāk Puči klausies.
Ir notekumi un kāda starpība ko kurš saka, šoreiz pieņemsim ka tiesneši netika skaidrībā, zema kvalifikācija.

  +9 [+] [-]

, 2013-03-19 16:20, pirms 11 gadiem
varat salīdzināt.

Znaroks katrā gadijumā neveinam pa muguru nesita, un ripa nebija piespiesta ne uz mirkli.

Puče savā tviterpaziņojumā kaut ko reāli nosapņojis.

1996 (Eindhoven) - Latvia - Switzerland -...

     [+] [-]

, 2013-03-19 16:36, pirms 11 gadiem
Rīga viena no retajām komandām kura diezgan nopietni spēlēja šajā kausā un būtu nepatīkami ,ja viņus tagad notiesās.Ne tikai gols bija apšaubāms ,bet diezgan daudzas epizodes trešajā trešdaļā,jo netika doti noraidījumi pēc noteikumu pārkāpumiem,it kā uz abām pusēm ,bet tas izdevīgi tam kuri ir vadībā.Arī pārmetieni netika fiksēti spēles beigās un tas iemetiens vidus zonā beigās man likās dīvains ,jo pēc Dinamo metiena no vārtsarga ripa kaut kur pazuda.Izskatās ,ka pat šo mazsvarīgo kausu krievi grib atstāt krievijā.

  -2 [+] [-]

, 2013-03-19 16:38, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Mazāk Puči klausies.
Ir notekumi un kāda starpība ko kurš saka, šoreiz pieņemsim ka tiesneši netika skaidrībā, zema kvalifikācija.
Iespējams pārkāpums bija, spēli neredzēju. Pamanīju "kliedzošo" virsrakstu šim video un domāju, kas ta nu tur būs. Skatījos, sākumā nesapratu, kas tur tāds bija, pēc tam jā, ka varēja iedot, varēja neiedot. Bet pēc virsraksta un komentāriem spriežot, likās, ka tur vārti gūti no sērijas "paņēma ripu rokās un ielika vārtos" vai kas tamlīdzīgs. Protams, fani jau vienmēr redzēs netaisnību, bet kā jau teicu - apgrieztā situācijā visi kā viens bļautu - ko tie amūrieši tur raud, normāli vārti, īstā cīņa. Tas ir hokejs īstu vīru spēle, nevis kkāds raudošo bimbabols. vai ko tamlīdzīgu.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-19 16:41, pirms 11 gadiem
Zips rakstīja: varat salīdzināt.

Znaroks katrā gadijumā neveinam pa muguru nesita, un ripa nebija piespiesta ne uz mirkli.

Puče savā tviterpaziņojumā kaut ko reāli nosapņojis.

http://www.youtube.com/watch?v=Hox1NxaVkFQ
Nav pat ko salīdzināt, jo situācijas ne tuvu nav līdzīgas.

  +3 [+] [-]

, 2013-03-19 16:51, pirms 11 gadiem
Nav ne mazāko šaubu,ka bija pārkāpums,bet arī vārti tika gūti ar kāju,kura tīši uzgrūdās Telkvista kājsargam zem kura bija ripa,tātad tā bija kustība ar kāju!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-19 17:00, pirms 11 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Iespējams pārkāpums bija, spēli neredzēju. Pamanīju "kliedzošo" virsrakstu šim video un domāju, kas ta nu tur būs. Skatījos, sākumā nesapratu, kas tur tāds bija, pēc tam jā, ka varēja iedot, varēja neiedot. Bet pēc virsraksta un komentāriem spriežot, likās, ka tur vārti gūti no sērijas "paņēma ripu rokās un ielika vārtos" vai kas tamlīdzīgs. Protams, fani jau vienmēr redzēs netaisnību, bet kā jau teicu - apgrieztā situācijā visi kā viens bļautu - ko tie amūrieši tur raud, normāli vārti, īstā cīņa. Tas ir hokejs īstu vīru spēle, nevis kkāds raudošo bimbabols. vai ko tamlīdzīgu.
Gribētu redzēt tavu komentāru, ja tagad tiktu apspriests šāds gols šveices NLA līgas spēlē – nevis RD spēlē – pieļauju, ka arī tev varētu būt cits viedoklis

  +1 [+] [-]

, 2013-03-19 17:00, pirms 11 gadiem
Pučes twitteri vispār nav jēga lasīt, tāda sajūta, viņš no priekiem čurā biksēs, kad izdodas twitterī kādu lamu vārdu uzrakstīt.

Bet, ja pret mani tā nospēlētu, tad man nervi neturētu un es katrā savas komandas uzbrukumā aizsargus ar seju pa priekšu lidinātu virsū vārtsargiem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-19 17:04, pirms 11 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Iespējams pārkāpums bija, spēli neredzēju. Pamanīju "kliedzošo" virsrakstu šim video un domāju, kas ta nu tur būs. Skatījos, sākumā nesapratu, kas tur tāds bija, pēc tam jā, ka varēja iedot, varēja neiedot. Bet pēc virsraksta un komentāriem spriežot, likās, ka tur vārti gūti no sērijas "paņēma ripu rokās un ielika vārtos" vai kas tamlīdzīgs. Protams, fani jau vienmēr redzēs netaisnību, bet kā jau teicu - apgrieztā situācijā visi kā viens bļautu - ko tie amūrieši tur raud, normāli vārti, īstā cīņa. Tas ir hokejs īstu vīru spēle, nevis kkāds raudošo bimbabols. vai ko tamlīdzīgu.
Es esmu pārmetis basketbola noteikumu nepilnīgumu, tad manuprāt arī hokeja noteikumos ir pamatīgs robs, konkrēti spēle pie vārtiem, reizēm par sitienu vārtu priekšā noraida, reizēm nē, bet jebkurā citā laukuma daļā pat diskusijas nav, divas minūtes un viss. Neatceros kurš no RD, laikam Bukarts pagājušajā gadā pie zilās līnijas nevis iesita, bet izstuma uzbrucēju ārā no zonas un dabuja divas minūtes.
1 2 69 komentāri