Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Liepājnieki grauj un nonāk uzvaras attālumā līdz titulam

Jānis Celmiņš

Liepājnieki grauj un nonāk uzvaras attālumā līdz titulam
Edijs Brahmanis
Foto: Aigars Prūsis

Latvijas Atklātā čempionāta (LAČ) hokejā finālsērijas trešā spēle noslēgusies ar graujošu "Liepājas Metalurgs 2" komandas uzvaru pār "Ozolnieki-Monarch" – 12:4. Tādejādi liepājnieki nokļuvuši vienas uzvaras attālumā līdz Latvijas čempionu titulam.

Pirmajās divās finālsērijas spēlēs Ozolniekos „Liepājas Metalurgs 2” komanda bija svinējusi uzvaras attiecīgi ar 9:0 un 4:2. Šodien sērija pieturēja Liepājā un laukuma saimnieki jau ar pirmajām spēles minūtēm atkal pierādīja, ka šajā sērijā ir neapšaubāmi favorīti.

Mača rezultātu tā trešajā minūtē atklāja Arturs Katulis, izvirzot vadībā laukuma saimniekus. Pēc nedaudz vairāk kā divām minūtēm metalurgiem divu vārtu pārsvaru, komandai spēlējot skaitliskajā vairākumā, panāca Edijs Brahmanis. Lai arī Ozolnieku hokejisti tobrīd nedaudz aktivizējās un spēja atvirzīt spēli uz pretinieku aizsardzības zonu, vārtus viesiem gūt neizdevās. Tikmēr liepājnieki trešdaļas turpinājumā guva vēl piecus (!) vārtus, pirmo spēles trešdaļu noslēdzot ar graujošo 7:0.

Otrajā periodā „Ozolnieki-Monarch” vārtos Kristapa Zelča vietā stājās Sergejs Kuzņecovs un komanda nedaudz atdzīvojās. Lai gan pēc brīža Artjoms Gnidenko panāca 8:0, savu vārdu beidzot teica arī monarhi. Vispirms Viktors Lobačovs guva pirmos vārtus viesu labā, bet pēc brīža Artis Ābols panāca 2:8. Perioda turpinājumā vairāk uzbruka viesi, taču vārtus vienā no pretuzbrukumiem, izslidojot vienatnē pret Dmitriju Žabotinski, guva metalurgs Egils Kalns – 9:2.

Trešā perioda ievadā komandas ātri apmainījās vārtu guvumiem. Vispirms desmitos vārtus mačā guva liepājnieki, bet pēc brīža Andrejs Utāns atkal samazināja rezultāta starpību līdz septiņiem vārtiem – 3:10. Spēles beigu daļā vārtus Ozolnieku labā guva Lobačevs, divus liepājnieki (Kalns un Dilevka) un sērijas trešais mačs noslēdzās ar pārliecinošu mājinieku uzvaru – 12:4.

Sērijā rezultāts tādejādi kļuvis 3-0 par labu liepājniekiem un jau rīt, iespējams, uzzināsim jaunos Latvijas čempionus.

Latvijas čempionāta fināls, 3. spēle

Liepājas Metalurgs II - Ozolnieki/Monarch 12:4 (7:0, 2:2, 3:2)
Vārti: 02:12 Katulis (Feldmanis) 1:0, 04:20 Brahmanis (Katulis) 2:0, 12:57 Gnidenko (Fiļimonovs) 3:0, 13:14 Bajaruns (Brancis, Demiters) 4:0, 15:04 Bļinovs (Ališauskas, Navarenko) 5:0, 17:00 Mamonovs (Bļinovs, Navarenko) 6:0, 18:17 Brahmanis (Demiters) 7:0, 27:32 Gnidenko (Diļevka, Katulis) 8:0, 29:05 Lobačevs (Zembergs, Ābols) 8:1, 31:31 Ābols (Zembergs) 8:2, 38:28 Kalns (Zabis) 9:2, 44:45 Mamonovs (Fiļimonovs) 10:2, 45:37 Utāns 10:3, 53:34 Lobačevs (Ābols, Ignatjevs) 10:4, 57:21 Kalns 11:4, 59:58 Dilevka (Zabis) 12:4

Izmantotie resursi:
lhf.lv

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2011-03-19 15:14, pirms 14 gadiem
nē nu tas ir līmenis, ka vārtus var gūt no laukuma centra, kā otros Brahmanis

  +6 [+] [-]

, 2011-03-19 15:15, pirms 14 gadiem
Komenteetaajs : Sodien Ozolniekiem kaut kaa nesokas ar vairaakumu , ielaisti jau 2 vaarti !
liimenis , pilniigi nekaads....vieniigais labums ir daudzie vaarti - lai gan , shaadaa AATRUMAA arii tie diezko saistoshi jau neizzskataas!

 +16 [+] [-]

, 2011-03-19 15:17, pirms 14 gadiem
Psc no hokeja lielvalstiim kam pieskaitaama arii latvija ir pats beerniskiigaakais pasmaaju cempionaats, bet nu neko dariit

 +12 [+] [-]

, 2011-03-19 15:18, pirms 14 gadiem
Nu johaidīī, apsmiekls ! Intrigas nekādas ! Labākie čempji bija 90-tajos un tad vēl pirms RD - ar Ogri, Liepaju, Latgali un R-2000. tagad- DRAUSMAS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-03-19 15:22, pirms 14 gadiem
Tumanovs rakstīja: Nu johaidīī, apsmiekls ! Intrigas nekādas ! Labākie čempji bija 90-tajos un tad vēl pirms RD - ar Ogri, Liepaju, Latgali un R-2000. tagad- DRAUSMAS
100% piekrītu !!Bez asarām uz šo finālu skatīties nav iespējams ,skatos MM pret Avangardu ,te ir ar garlaicība ,bet nu salīdzināt nevar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-19 15:22, pirms 14 gadiem
Jāatzīst,ka LAČ spēles paskatos pāris reizes gadā.Pagājušo sezon paskatījos finālsērijas mačus un šosezon arī tikai finālsēriju skumji
pagājušogad tomēr bija daudz interesantāk

  +1 [+] [-]

, 2011-03-19 15:30, pirms 14 gadiem
ko juus chiikstat?

 +16 [+] [-]

, 2011-03-19 15:33, pirms 14 gadiem
A ko jūs čīkstat? Visi sezonas laikā fano par Krievijas čempionātu un gribas lai Latvijā kaut kas puslīdz sakarīgs notiek? Paši (līdzjutēji) jau vainīgi. Un vēl nav kauns sevi saukt par labākajiem līdzjutējiem.

  +9 [+] [-]

, 2011-03-19 15:35, pirms 14 gadiem
visiem LM hokeja skolas nolicejiem sveiciens no 18-19 gadigajiem Zabja, Kalna, Dilevkas un Alisauska, un sava zina ari no Freiberga.
sie ir tie puikas kuri pirms gadiem tika slaveti un celti debesis. pec 1-2 sezonam sie puiki jau vares noteikt toni BAC limeni. pluss ja vel nem, ka LM2 spele looooti labs vartsargs Kalnins(nesaprotu kape finalserija jaspele ar pirmajiem numuriem ja tapat skaidrs, ka cempiona tituls nekur nepamuks), 93 gadi Hodzko, Siksna un Kuzmenkovs, kā ari 94 gadi Freijs, Bogdziuls un Ozolins.
Beidzot busim sagaidijusi piramidas pirmos auglus.

  +6 [+] [-]

, 2011-03-19 15:37, pirms 14 gadiem
Man besī jau, visi nīd ka Latvijā ir zems čempis, ja mes to zinam! cik var vienu un to pasu malt pa rinki! labāk iesakiet ka uzladot hokeja situaciju.....

prieks par liepaju, kapec vini ir labaki par visiem, vnk sistema tagad nak atpakal.. jaunos uzaudzina paliek vini liepaja un ir speletaji!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-03-19 15:42, pirms 14 gadiem
"Perioda turpinājumā vairāk uzbruka viesi, taču vārtus vienā no pretuzbrukumiem, izslidojot vienatnē pret Dmitriju Žabotinski, guva metalurgs Egils Kalns – 9:2".
Kā šito saprast???

  +1 [+] [-]

, 2011-03-19 15:44, pirms 14 gadiem
Es pat šito neskatos,jo nav jau uz ko skatīties Vispār jau nebrīnos,ka toreiz LM kāsa kautkādiem Poļiem,Francūžiem un velns zin kam vel
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-19 15:46, pirms 14 gadiem
Man ļoti simpatizē komentētāji. Varētu uz Dinamo spēlēm !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-03-19 15:46, pirms 14 gadiem
kasagrande rakstīja: A ko jūs čīkstat? Visi sezonas laikā fano par Krievijas čempionātu un gribas lai Latvijā kaut kas puslīdz sakarīgs notiek? Paši (līdzjutēji) jau vainīgi. Un vēl nav kauns sevi saukt par labākajiem līdzjutējiem.
Krievu slepenais mērķis sekmīgi realizējas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-03-19 15:53, pirms 14 gadiem
Oi, kā tauta izlaidusies. Laikam RD hokeju atēdusi tik daudz, ka jebkurš cits hokejs ir sētas čempionāts.

     [+] [-]

, 2011-03-19 15:59, pirms 14 gadiem
jureks rakstīja: Es pat šito neskatos,jo nav jau uz ko skatīties
Skatīties neskaties un neko neredzējis lien TE gudri pļūtī.t?!Kurus tad skaties,un kādas afigenās virsotnes šie sasnieguši?

  +3 [+] [-]

, 2011-03-19 16:11, pirms 14 gadiem
Sandris35 rakstīja: "Perioda turpinājumā vairāk uzbruka viesi, taču vārtus vienā no pretuzbrukumiem, izslidojot vienatnē pret Dmitriju Žabotinski, guva metalurgs Egils Kalns – 9:2".
Kā šito saprast???
Lai Monarhu vārtsargiem noņemtu psiholoģisko slogu, Žabotinskis pateica, ka pastāvēs kādu brīdi viņu vārtos...

     [+] [-]

, 2011-03-19 16:13, pirms 14 gadiem
Atceros kā Brahmanis nospēlēja pāris spēles Rīgas Dinamo sastāvā bija okey, tikai kāpēc pat šogad uz treniņnometni nesauca ?

  +1 [+] [-]

, 2011-03-19 16:17, pirms 14 gadiem
PSc kada jega spelet ozolniekiem finala ja liepajas metalurgs 2 sastav gandriz no liela ! galigi neinteresanti !

  +2 [+] [-]

, 2011-03-19 16:29, pirms 14 gadiem
kasagrande rakstīja: A ko jūs čīkstat? Visi sezonas laikā fano par Krievijas čempionātu un gribas lai Latvijā kaut kas puslīdz sakarīgs notiek? Paši (līdzjutēji) jau vainīgi. Un vēl nav kauns sevi saukt par labākajiem līdzjutējiem.
Vaitad lidzjuteji organixe Latvijas cempionatu? Vaitad lidzjuteji vainigi pie ta ka tads liemnis sobrid vietejiem speletajiem, lidzjuteji vainigi ka ir iespeja izveleties??????????????
Nebrauc auzas vecit, Tu pats veikala ejot ari izvelies kvalitativako preci nevis to kas razots LV!!!!!!!!!!!!! Tatad kur ir kvalitate tur bus ari lidzjutejs!!!!!!!!!!!!! Ja spes vietejais cempis piedavat ko intrigai bus ari lidzjuteji!! Bet sadus macus esmu atskatijies amatieru cempi un tur ja godigi ir tomer ko redzet, kautvai intrigas pec un ari kvalitate tomer nav nemz tik slikta. Taka tas kas sobrid tiek radits tiek ieks TV ir ....... Un tikai tagad nesac vainot RD, tur pie sprices ir dzeki no Raunas ielas!!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2011-03-19 16:31, pirms 14 gadiem
Šodien LM hallē bija vērojams konkurss ,,Labākais vārtu gums pārvarot šķērsļus''. Vārtu guvumi katrai gaumei.
Pirmo vietu es piešķirtu E.Kalnam par skaiti gūtiem vārtiem izgājienā 1:1 ar Kuzņecovu.
Bet tie kas i-netā čīkst, ka LAČ ir sētas līmenis, tā varētu pačīkstēt pie LHF biroja.

  -1 [+] [-]

, 2011-03-19 16:32, pirms 14 gadiem
Jūlis rakstīja: Nebrauc auzas vecit, Tu pats veikala ejot ari izvelies kvalitativako preci nevis to kas razots LV!!!!!!!!!!!!!
Tukši vārdi, Tu to nezini.

     [+] [-]

, 2011-03-19 16:34, pirms 14 gadiem
Jūlis rakstīja: Vaitad lidzjuteji organixe Latvijas cempionatu? Vaitad lidzjuteji vainigi pie ta ka tads liemnis sobrid vietejiem speletajiem, lidzjuteji vainigi ka ir iespeja izveleties??????????????
Nebrauc auzas vecit, Tu pats veikala ejot ari izvelies kvalitativako preci nevis to kas razots LV!!!!!!!!!!!!! Tatad kur ir kvalitate tur bus ari lidzjutejs!!!!!!!!!!!!! Ja spes vietejais cempis piedavat ko intrigai bus ari lidzjuteji!! Bet sadus macus esmu atskatijies amatieru cempi un tur ja godigi ir tomer ko redzet, kautvai intrigas pec un ari kvalitate tomer nav nemz tik slikta. Taka tas kas sobrid tiek radits tiek ieks TV ir ....... Un tikai tagad nesac vainot RD, tur pie sprices ir dzeki no Raunas ielas!!!!!!!!!!!
Tu, krievu hokeja marketinga upuri, varēji vismazāk čīkstēt.
Ej fano par savu krievu uzpūsto hokeja burbuli.

     [+] [-]

, 2011-03-19 16:34, pirms 14 gadiem
kasagrande rakstīja: Tukši vārdi, Tu to nezini.
Nu tatad esi slims!!! Piedod, bet cilveks sev parasti izvelas labako nevis kur kads uzraksts uzlimets!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-03-19 16:35, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu, krievu hokeja marketinga upuri, varēji vismazāk čīkstēt.
Ej fano par savu krievu uzpūsto hokeja burbuli.
Neesmu es nakds marketinga upuiris, bet gan cilveks kas izvelas kvalitati nevis piederibu kadai vietai! Un beidz lamaties, pats taks muzdien skandini ka japienem katra individa viedoklis, lai ari kads vins nebutu... nebrauc preti saviem principiem!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-03-19 16:38, pirms 14 gadiem
jukushais juka rakstīja: Ko? Tad es arī esmu slims, ka nevaru atļauties nopirk kvalitatīvāko preci, bet pērku to ko ļauj maciņa biezums?
Ja reiz Tev ir iespeja tik pie interneta, tatad ir iespeja ari izveleties. Cilvekam kam jaskaita santimi nav internets pieejams tadiem niekiem ka sporta portala komentesana!

  +6 [+] [-]

, 2011-03-19 16:38, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu, krievu hokeja marketinga upuri, varēji vismazāk čīkstēt.
Ej fano par savu krievu uzpūsto hokeja burbuli.
Kurš nu būtu runājis

  +1 [+] [-]

, 2011-03-19 16:40, pirms 14 gadiem
Jūlis rakstīja: Ja reiz Tev ir iespeja tik pie interneta, tatad ir iespeja ari izveleties. Cilvekam kam jaskaita santimi nav internets pieejams tadiem niekiem ka sporta portala komentesana!
Tev ir rādītājs, ka cilvēks izmanto internetu? Tad jau laikam nemaz nezini, ka tas var būt arī bezmaksas...

  +3 [+] [-]

, 2011-03-19 16:42, pirms 14 gadiem
Labi ka vispār LAC ir,labāk tā,vismaz puišiem ir kur spēlēt.

     [+] [-]

, 2011-03-19 16:44, pirms 14 gadiem
rozmari rakstīja: Tev ir rādītājs, ka cilvēks izmanto internetu? Tad jau laikam nemaz nezini, ka tas var būt arī bezmaksas...
Jaa ja, bet aparats kurs pielauj to ka var tikt izmantots internets nav bezmaksas!!!!!!!!!!!! Taka hmm, maizes trukums tadam cilvekam tiesam nav!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2011-03-19 16:50, pirms 14 gadiem
KNIFSS rakstīja: Skatīties neskaties un neko neredzējis lien TE gudri pļūtī.t?!Kurus tad skaties,un kādas afigenās virsotnes šie sasnieguši?
Ko skatos ?? Da visu es skatos NBA,NHL,KHL ko vel gribi zināt ?

     [+] [-]

, 2011-03-19 16:50, pirms 14 gadiem
jukushais juka rakstīja: Ko? Tad es arī esmu slims,
Protams,kā lai savādāk izskaidro Tavus idiotiskos uzbraucienus Brahmanim! Sen laiks apmeklēt psihiatru.Tā jau ir mānija ar psihisku novirzi!

  -2 [+] [-]

, 2011-03-19 16:51, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Kurš nu būtu runājis
Es točna neesmu krievu marketinga upuris.
Es Krievijas Superlīgas spēles skatijos (neteikšu ka regulāri-cik nu RU TV LV parādija) vel tad,kad tāds KHL pat sapņos nevienam nebija.
Tagad pēc KHL nodibināšanās LV krievu hokeja ,,līdzjutēji'' ir 100 reizes pavairojušies. Tīri marketinga upuri.

     [+] [-]

, 2011-03-19 16:52, pirms 14 gadiem
Jūlis rakstīja: Jaa ja, bet aparats kurs pielauj to ka var tikt izmantots internets nav bezmaksas!!!!!!!!!!!! Taka hmm, maizes trukums tadam cilvekam tiesam nav!!!!!!!!!
Saliec komatus, lai var saprast, ko gribēji teikt, bet pēc tam es tev pastāstīšu, kas ir bibliotēkas un publiskās lasītavas...

  -1 [+] [-]

, 2011-03-19 16:57, pirms 14 gadiem
rozmari rakstīja: Saliec komatus, lai var saprast, ko gribēji teikt, bet pēc tam es tev pastāstīšu, kas ir bibliotēkas un publiskās lasītavas...
LV pamatā viss balstās uz dažādu TV pakalpojumu sniedzošu kompāniju dažām TV paketēm, kam bonusā nāk i-nets. Es arī tādu izmantoju. OSTKOM kompānija man pa 14 Ls mēnesī piedāvā 40 TV kanālus+100 mg ātru internetu. Ļoti ērti.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-19 17:02, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: LV pamatā viss balstās uz dažādu TV pakalpojumu sniedzošu kompāniju dažām TV paketēm, kam bonusā nāk i-nets. Es arī tādu izmantoju. OSTKOM kompānija man pa 14 Ls mēnesī piedāvā 40 TV kanālus+100 mg ātru internetu. Ļoti ērti.
ļoti liels prieks par Tevi.

     [+] [-]

, 2011-03-19 17:03, pirms 14 gadiem
jureks rakstīja: Ko skatos ?? Da visu es skatos NBA,NHL,KHL ko vel gribi zināt ?
Nu tad arī komentē,kāpēc tavs favorīts ar N*9 nespēlē NHL!???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-03-19 17:11, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es točna neesmu krievu marketinga upuris.
Es Krievijas Superlīgas spēles skatijos (neteikšu ka regulāri-cik nu RU TV LV parādija) vel tad,kad tāds KHL pat sapņos nevienam nebija.
Tagad pēc KHL nodibināšanās LV krievu hokeja ,,līdzjutēji'' ir 100 reizes pavairojušies. Tīri marketinga upuri.
Un kā Tu zini ka citu neskatījās tad kad RU TV LV parādīja? Dikti jau nu Tev patīk sevi nostādīt kā baigi pārāku attiecībā pret citiem. Tu pats te tik līdz ar RD parādīšanos hokeja sadaļā paliki aktīvs, pirms tam pat par LM nefiga nezināji un vispār tevi te praktiski nemanīja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-03-19 17:16, pirms 14 gadiem
KNIFSS rakstīja: Nu tad arī komentē,kāpēc tavs favorīts ar N*9 nespēlē NHL!???
Nu daudz jau nav ko komentēt,vis Sa*isa "Lightning" menedžeris...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-19 17:19, pirms 14 gadiem
jureks rakstīja: Nu daudz jau nav ko komentēt,vis Sa*isa "Lightning" menedžeris...
Un kas Sa*isa Lač ???

     [+] [-]

, 2011-03-19 17:20, pirms 14 gadiem
KNIFSS rakstīja: Un kas Sa*isa Lač ???
Laikam jau krīze Nav naudas,investīciju utt. Nevar piesaistīt normālus spēlētājus...

     [+] [-]

, 2011-03-19 17:21, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Un kā Tu zini ka citu neskatījās tad kad RU TV LV parādīja? Dikti jau nu Tev patīk sevi nostādīt kā baigi pārāku attiecībā pret citiem. Tu pats te tik līdz ar RD parādīšanos hokeja sadaļā paliki aktīvs, pirms tam pat par LM nefiga nezināji un vispār tevi te praktiski nemanīja
Es nerakstiju,ka neviens neskatijās RU Superlīgas spēles. Lasi uzmanīgāk.
Es rakstiju, ka n-tās reizes līdz ar KHL parādīšanos LV ir parādijušies RU hokeja interesentu.
Un,ja kas, tad vienkārši sakrita tas,ka es SC parādijos līdz ar RD nodibināšanos. Es eSportā piereģistrējos F1 dēļ.

     [+] [-]

, 2011-03-19 17:22, pirms 14 gadiem
jureks rakstīja: Laikam jau krīze Nav naudas,investīciju utt.
Domāju nonācām pie kopsaucēja,ka nav ko apdir.st LM!

     [+] [-]

, 2011-03-19 17:24, pirms 14 gadiem
KNIFSS rakstīja: Domāju nonācām pie kopsaucēja,ka nav ko apdir.st LM!
A kur es ko apdirsu ? Es pateicu,ka nav jau te uz ko skatīties,kas tieši tā arī ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-19 17:26, pirms 14 gadiem
jureks rakstīja: A kur es ko apdirsu ? Es pateicu,ka nav jau te uz ko skatīties,kas tieši tā arī ir
Tieši kā uz tava favorīta spēli pēdējā laikā!

     [+] [-]

, 2011-03-19 17:26, pirms 14 gadiem
KNIFSS rakstīja: Un kas Sa*isa Lač ???
Kas sačakarēja LAČ nevienam nav īpašs noslēpums.
Tikai ir velti cerēt, ka tajā procesā iesaistītie cilvēki to atzīs.
Un diemžēl jaatzīst, ka LHF amatpersonas joprojām uz pilnu klapi strādā Ģinamkas virzienā, un nevis uz to lai LV hokejs attīstītos normālā virzienā.

  +4 [+] [-]

, 2011-03-19 17:27, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es nerakstiju,ka neviens neskatijās RU Superlīgas spēles. Lasi uzmanīgāk.
Es rakstiju, ka n-tās reizes līdz ar KHL parādīšanos LV ir parādijušies RU hokeja interesentu.
Un,ja kas, tad vienkārši sakrita tas,ka es SC parādijos līdz ar RD nodibināšanos. Es eSportā piereģistrējos F1 dēļ.
Un kas tad tur tik dīvains? tai čempī spēlē komanda no LV, kāds te mārketings. Vienmēr līgām un klubiem kur parādās mūsējie rodas sekotāji, tas nav nekas tāds pārmetams. Un redz kā - iereģistrējies dēl F1, bet līdz ar RD pārmeties uz šo sadaļu, kurš tad te ir tas upuris

     [+] [-]

, 2011-03-19 17:32, pirms 14 gadiem
KNIFSS rakstīja: Domāju nonācām pie kopsaucēja,ka nav ko apdir.st LM!
Nepiekrītu,ka LAČ sačakarēja krīze.
Tas ka LV hokejs bija piezīdies pie valsts un pašvaldību budžetiem jau pašos pirmsākumos bija galīgi aplams solis. Ekonomiskā krīze tikai atsedza LV hokeja ejamā ceļa aplamību.
Viss tika sačakarēts jau tajā brīdī, kad LV hokejs izvēlējās nevis nevis normālu ekonomiskās attīstības ceļu, bet gan vieglāko.

     [+] [-]

, 2011-03-19 17:33, pirms 14 gadiem
jukushais juka rakstīja: nelien manās un bebra darīšanās edijs ir mans top spēlētājs, kā nekā latvju greckis, kā mēs te ar liepājnieku nospriedām
Nē,nē Tavs top viņš nav,labāk pastāsti ko viņš tādu tev nodarīja,ka psihiska trauma uz mūžu?

     [+] [-]

, 2011-03-19 17:37, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Un kas tad tur tik dīvains? tai čempī spēlē komanda no LV, kāds te mārketings. Vienmēr līgām un klubiem kur parādās mūsējie rodas sekotāji, tas nav nekas tāds pārmetams. Un redz kā - iereģistrējies dēl F1, bet līdz ar RD pārmeties uz šo sadaļu, kurš tad te ir tas upuris
Vai zini cik pasaulē cilvēki pērk visādus sūdus pateicoties labai reklāmai? Ļoti daudz.
tas ka es pārmetos uz hokeja sadaļu ir vienkārši sakritība. Sava veida pretestības izrādīšana tam,ka mūs kāds atkal grib čakarēt mums smadzenes. Un mani patiesi priecē, ka man līdzīgi domājošo parādās arvien vairāk. Šeit nedomāju visādus Nr.71 u.t.t.

     [+] [-]

, 2011-03-19 17:38, pirms 14 gadiem
KNIFSS rakstīja: Tieši kā uz tava favorīta spēli pēdējā laikā!
Jā tas gan,bortā arī neņēma,bet tas protams īslaicīgi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-03-19 17:50, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai zini cik pasaulē cilvēki pērk visādus sūdus pateicoties labai reklāmai? Ļoti daudz.
tas ka es pārmetos uz hokeja sadaļu ir vienkārši sakritība. Sava veida pretestības izrādīšana tam,ka mūs kāds atkal grib čakarēt mums smadzenes. Un mani patiesi priecē, ka man līdzīgi domājošo parādās arvien vairāk. Šeit nedomāju visādus Nr.71 u.t.t.
?????? es šeit SC redzu ka dinamo pretinieki ir vai nu tādi pajoļi kā cskafan aka nr.71 vai apbižotie baša fani. Tādu tiešām gudru cilvēku kas ir pret RD ir ļoti mazs procents par laimi vai par nelaimi, kā nu kuram

     [+] [-]

, 2011-03-19 17:50, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai zini cik pasaulē cilvēki pērk visādus sūdus pateicoties labai reklāmai?
Gluži kā plaši reklamēto Spaider-pan.No sākuma visi sajūsmā,pamazām nolietojas un beigās sūds vien ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-03-19 17:56, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai zini cik pasaulē cilvēki pērk visādus sūdus pateicoties labai reklāmai? Ļoti daudz.
tas ka es pārmetos uz hokeja sadaļu ir vienkārši sakritība. Sava veida pretestības izrādīšana tam,ka mūs kāds atkal grib čakarēt mums smadzenes. Un mani patiesi priecē, ka man līdzīgi domājošo parādās arvien vairāk. Šeit nedomāju visādus Nr.71 u.t.t.
Ko Tu te par reklāmu sāc borēt? Runa bija par sekošanu LV komandām un sportistiem. Interesanti, vienā teikumā tava ierašanās hokeja sadaļā ir sakritība, nākamajā jau runā par apzinātu lēmumu - protestu. Bet vienalga kāda ir tava motivācija, bet tas produkts tevi paķēra, tu skaties, komentē un dzīvo līdzi, kaut protestēdams Vari te locīties kā gribi.

     [+] [-]

, 2011-03-19 17:58, pirms 14 gadiem
Spēli neredzēju , bet rezultāts izsaka visu. Kas ir ar Skvorcovu? Spēlēja vai nē , un ja nē tad cik smaga trauma?

     [+] [-]

, 2011-03-19 17:58, pirms 14 gadiem
jukushais juka rakstīja: Par bebru varu teik tikai to labāko, pat neskatoties uz to pirksta parādīšanu bijušajam fanu sektoram Tomēr savējais
Ar tevi tiešām nav labi,ka tik ilgi atceries tādus sīkumus,bet tad jau atceries arī kā pret viņu izturējās tai spēlē šie''fani''!?

  +3 [+] [-]

, 2011-03-19 17:58, pirms 14 gadiem
jukushais juka rakstīja: Da labi ivar Lielais apkarotājs, pats uz sūda esi uzķēries MnD izskatā
Principā jau Ivars pareizi par sevi saka, pamatā te ir protests, tāda ir būtība. Par Minskas fanu viņš kļuva pēc vienas publikācijas esportā, kuras komentos tauta izņirgājās par minskiešiem.

     [+] [-]

, 2011-03-19 17:59, pirms 14 gadiem
jukushais juka rakstīja: Da labi ivar Lielais apkarotājs, pats uz sūda esi uzķēries MnD izskatā
Es jau 100-to reizi varu atkārtot, ka es par MnD interesējos tikai tāpēc, ka belari mūsu hokejam ir ļoti daudz devuši. Gan pieaugušo, gan junioru līmenī. Pat neskatoties uz to,ka mēs (lasi LHF darboņi) nereti ir gana cūcīgi izturējušies pret belariem.
Lielā mērā pateicoties belaru labvēlīgai attieksmei pret LV hokeju mums ir tādi dārziņi,redlihi,masaļski u.t.t., kas belaru hokeja līgā attīstija savu meistarību.

  +3 [+] [-]

, 2011-03-19 18:01, pirms 14 gadiem
Ivar, to pašu var teikt par krievu hokeju. Tie ir devuši pat vairāk, lai cik tas skarbi mums neliktos.

     [+] [-]

, 2011-03-19 18:02, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Ko Tu te par reklāmu sāc borēt? Runa bija par sekošanu LV komandām un sportistiem. Interesanti, vienā teikumā tava ierašanās hokeja sadaļā ir sakritība, nākamajā jau runā par apzinātu lēmumu - protestu. Bet vienalga kāda ir tava motivācija, bet tas produkts tevi paķēra, tu skaties, komentē un dzīvo līdzi, kaut protestēdams Vari te locīties kā gribi.
Man personiski nekas nav pretīm pret RU hokeja komandām,kas spēlē savas valsts hokeja čempionātā.
Tu tā arī nesaprati, ka mana reģistrēšanās eSportā ir sakritība ar RD izveidi, un neiet runa par pāriešanu uz hokeja sadaļu.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-19 18:06, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man personiski nekas nav pretīm pret RU hokeja komandām,kas spēlē savas valsts hokeja čempionātā.
Tu tā arī nesaprati, ka mana reģistrēšanās eSportā ir sakritība ar RD izveidi, un neiet runa par pāriešanu uz hokeja sadaļu.
Es sapratu ka tu te iereģistrējis dēl F1 un sāki tusēt pa hokeja sadaļu. Vienā laikā ar RD izveidi. Tas ir tas ko pats te raksti, kas vēl man jasaprot? Tāda sajūta ka tu te gribi sapiņkerēt acīmredzamas lietas. Gribi lai skaļi kliedzu ka Tu te esi gudrākais un labākais? Varu nokliegties, bet vai tā būs patiesība?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-19 18:06, pirms 14 gadiem
1. Gribētos gan bilst, ka šodienas spēle bija dinamiska un skatāma, lai arī īpašas intrigas nebija jau pirmajā trešdaļā, monarhi rādīja labu hokeju. Bez tam cik tad bieži uz Liepājas ledus esam redzējuši Ignatjevu vai Ābolu? Un tā jau nebija, ka spēle bija vienos vārtos.
2. LM uzvara LAČ šogad ir likumsakarīga, jo klubs tiešām savācis labas komandas. Gan LM1 gan LM2. Abas demonstrēja skatāmu hokeju visās spēlēs.
3. Par LAČ kvalitātes kritumu tomēr negribētos piekrist, jo šogad vismaz panākts, ka LAČ vairums ir jaunie sportisti un plejofa finālā tomēr tiekas regulārā čempionāta komandas (ar pastiprinājumu un LM īpaši, bet tomēr), nevis kā pērn, kad abas 100% BAČ komandas.

     [+] [-]

, 2011-03-19 18:09, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Ivar, to pašu var teikt par krievu hokeju. Tie ir devuši pat vairāk, lai cik tas skarbi mums neliktos.
Es pat netaisos noliegt,ka krievi mūsu hokejam ir gana daudz devuši. Tomēr līdz ar hokeju no RU nāk līdz tādas lietas par ko mūsu sadarbībā ar baltkrieviem neviens nav pat ieminejies. Un galvenokārt tā ir politika.
ja RD būtu dibinājuši teiksim Irbe,Ozo vai vel kāds cits no LV hokeja sabiedrības, tad ļoti iespējams,ka man pret šo projektu būtu pavisam cita attieksme.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-19 18:10, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai zini cik pasaulē cilvēki pērk visādus sūdus pateicoties labai reklāmai? Ļoti daudz.
tas ka es pārmetos uz hokeja sadaļu ir vienkārši sakritība. Sava veida pretestības izrādīšana tam,ka mūs kāds atkal grib čakarēt mums smadzenes. Un mani patiesi priecē, ka man līdzīgi domājošo parādās arvien vairāk. Šeit nedomāju visādus Nr.71 u.t.t.
Tikai nevajag!!!!!!
Tu tā nopietni uzradies EČ futbola laikā, tad Tevi te visi ievēroja. Varbūt Tu toreiz protestēji pret nepareizu futbola attīstību Eiropā??? Jebkurš var apskatīties ko Tu toreiz rakstiji, bija tas pats kas tagad, vienkārši bezgalīgs strīds, strīda pēc. Beidzās EČ, sāki pie citiem rakstiem skalot smadzenes krieviem, tipa kādi viņi deģenerāti.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-19 18:10, pirms 14 gadiem
Aigars Prūsis rakstīja: Bez tam cik tad bieži uz Liepājas ledus esam redzējuši Ignatjevu vai Ābolu? Un tā jau nebija, ka spēle bija vienos vārtos.
Kā visp abi vecmeistari izskatījās uz kopējā fona?

  +3 [+] [-]

, 2011-03-19 18:11, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: ja RD būtu dibinājuši teiksim Irbe,Ozo vai vel kāds cits no LV hokeja sabiedrības, tad ļoti iespējams,ka man pret šo projektu būtu pavisam cita attieksme.
un tad mūsu spēlēšana krievu līgā nebūtu politika? Tu tak neesi tik naivs....

  +3 [+] [-]

, 2011-03-19 18:13, pirms 14 gadiem
Aigars Prūsis rakstīja: 1. Gribētos gan bilst, ka šodienas spēle bija dinamiska un skatāma, lai arī īpašas intrigas nebija jau pirmajā trešdaļā, monarhi rādīja labu hokeju. Bez tam cik tad bieži uz Liepājas ledus esam redzējuši Ignatjevu vai Ābolu? Un tā jau nebija, ka spēle bija vienos vārtos.
2. LM uzvara LAČ šogad ir likumsakarīga, jo klubs tiešām savācis labas komandas. Gan LM1 gan LM2. Abas demonstrēja skatāmu hokeju visās spēlēs.
3. Par LAČ kvalitātes kritumu tomēr negribētos piekrist, jo šogad vismaz panākts, ka LAČ vairums ir jaunie sportisti un plejofa finālā tomēr tiekas regulārā čempionāta komandas (ar pastiprinājumu un LM īpaši, bet tomēr), nevis kā pērn, kad abas 100% BAČ komandas.
Aigar,vai Tev nešķita, ka LM otrā puslaikā speciāli nometa apgriezienus, lai Monarhiem vispār būtu kāda interese turpināt spēli, un lai tie rīt kādu ,,pēkšņu'' tehnisku iemeslu dēļ neierastos uz spēli?

     [+] [-]

, 2011-03-19 18:14, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: un tad mūsu spēlēšana krievu līgā nebūtu politika? Tu tak neesi tik naivs....
Zinot Irbes attieksmi pret RU,tā katrā ziņā būtu daudz,daudz mazāka.

     [+] [-]

, 2011-03-19 18:15, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Kā visp abi vecmeistari izskatījās uz kopējā fona?
Nu labi. Ļoti labi. Ābols kā zvērs. Es tik tiešām no klātienes varu apgalvot, ka hokejs bija cienīgs. Būtu monarhiem apakšā kaut kas vairāk, būtu pavisam jauki. Vajag tomēr to piramīdu ar jaunatnes komandu.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-19 18:17, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zinot Irbes attieksmi pret RU,tā katrā ziņā būtu daudz,daudz mazāka.
Kas tur būtu mazāks, kas būtu savādāk? Tāpat piedalītos krievu līgā, tāpat arēnā skanētu abas himnas, tāpat sacensības notiktu pēc KHL reglamenta. ā, zinu, iespējams komandai būtu cits nosaukums. Tas arī vis.

     [+] [-]

, 2011-03-19 18:18, pirms 14 gadiem
Aigars Prūsis rakstīja: Nu labi. Ļoti labi. Ābols kā zvērs. Es tik tiešām no klātienes varu apgalvot, ka hokejs bija cienīgs. Būtu monarhiem apakšā kaut kas vairāk, būtu pavisam jauki. Vajag tomēr to piramīdu ar jaunatnes komandu.
Paldies, ierakstā ievērtēšu. Abols man vienmēr paticis kā spēlē, žēl ka karjera nesanāca tāda kāda varēja sanākt.

  -1 [+] [-]

, 2011-03-19 18:19, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Aigar,vai Tev nešķita, ka LM otrā puslaikā speciāli nometa apgriezienus, lai Monarhiem vispār būtu kāda interese turpināt spēli, un lai tie rīt kādu ,,pēkšņu'' tehnisku iemeslu dēļ neierastos uz spēli?
Negribētos ticēt sazvērestības teorijām. Bez tam pirmā perioda monarhi nebija otrā perioda monarhi. Pilnīgi pieļauju, ka vairums no komandas noguruši, varbūt pat pa taisno no darba utt. Un mērojuši tālu ceļu autobusā. Es pat nebrīnītos, ka rīt atkārtosies otrās spēles scenārijs un LM spēs uzvarēt vien mājas publikas spiediena dēļ. Protams, ja vien monarhiem palīdzēs Cipruss, nebūs savainojumu citiem.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-19 18:20, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Aigar,vai Tev nešķita, ka LM otrā puslaikā speciāli nometa apgriezienus, lai Monarhiem vispār būtu kāda interese turpināt spēli, un lai tie rīt kādu ,,pēkšņu'' tehnisku iemeslu dēļ neierastos uz spēli?
Ivar, es spēli neredzēju, bet tā tīri cilvēciski pie 7:0 ir grūti nenomest apgriezienus. Es vnk piekrītu teorijai ka cilvēks savā būtībā ir slinks. Tas tā, pēc paša spriežot

     [+] [-]

, 2011-03-19 18:23, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Kas tur būtu mazāks, kas būtu savādāk? Tāpat piedalītos krievu līgā, tāpat arēnā skanētu abas himnas, tāpat sacensības notiktu pēc KHL reglamenta. ā, zinu, iespējams komandai būtu cits nosaukums. Tas arī vis.
Ne tikai tas.
Pirmkārt jau būtu vairāk ticības, ka šis projekts nebeigtos, tad, kad krieviem mēs vairāk nebūsim vajadzīgi, kā politisks instruments.
Bet labi,lai paliek,jo tāpat neko nevar mainīt. Uz teātri un kino arī ejam, un tos skatoties nereti noķeram sevi pie domas, ka tā ir dzīves patiesība. Kaut gan zemapziņā saprotam,ka tas ir laba režisora darbs.

     [+] [-]

, 2011-03-19 18:25, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ne tikai tas.
Pirmkārt jau būtu vairāk ticības, ka šis projekts nebeigtos, tad, kad krieviem mēs vairāk nebūsim vajadzīgi, kā politisks instruments.
Bet labi,lai paliek,jo tāpat neko nevar mainīt. Uz teātri un kino arī ejam, un tos skatoties nereti noķeram sevi pie domas, ka tā ir dzīves patiesība. Kaut gan zemapziņā saprotam,ka tas ir laba režisora darbs.
Tev baigais fatālisms šodien. Laikam tomēr nemaz negribi slēpt, ka cerēji uz Ak Bars uzvaru Gagārina kausā?

  -1 [+] [-]

, 2011-03-19 18:26, pirms 14 gadiem
Aigars Prūsis rakstīja: Negribētos ticēt sazvērestības teorijām. Bez tam pirmā perioda monarhi nebija otrā perioda monarhi. Pilnīgi pieļauju, ka vairums no komandas noguruši, varbūt pat pa taisno no darba utt. Un mērojuši tālu ceļu autobusā. Es pat nebrīnītos, ka rīt atkārtosies otrās spēles scenārijs un LM spēs uzvarēt vien mājas publikas spiediena dēļ. Protams, ja vien monarhiem palīdzēs Cipruss, nebūs savainojumu citiem.
Tā nav sazvērestība, bet viekārši cilvēciska attieksme.
Kā Tu domā no kurienes Monarhiem atlikušos divos periodos radās tik daudz momentu pie LM vārtiem.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-19 18:27, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ne tikai tas.
Pirmkārt jau būtu vairāk ticības, ka šis projekts nebeigtos, tad, kad krieviem mēs vairāk nebūsim vajadzīgi, kā politisks instruments.
Bet labi,lai paliek,jo tāpat neko nevar mainīt. Uz teātri un kino arī ejam, un tos skatoties nereti noķeram sevi pie domas, ka tā ir dzīves patiesība. Kaut gan zemapziņā saprotam,ka tas ir laba režisora darbs.
Klau, kapēc domā ka projekts turpinātos ja krievi mūs vnk pasūta no līgas, bet pie šprices ir Irbe? Ja nebūsim vajadzīgi tad nebūsim, ar vai bez Irbes.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-19 18:27, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: un tad mūsu spēlēšana krievu līgā nebūtu politika? Tu tak neesi tik naivs....
Principā jau pateikt šeit klāt ir politika, var par pilnīgi jebkuru dzīves jomu kas saistīta ar ārvalstīm, apgāzt šo antifanu argumentu nekādi nevar, tāpat kā viņi neko nevar pierādīt, ka no tā ir kāda slikta ietekme. Izmērīt tāpat neko nevar, ne viens, ne otrs.
Starptautiskajā politikā biedēt kādu ar slikto ietekmi ir pat nekorekti, to parasti dara visāda kalibra diktatori lai sapūstu savai tautai kko smadzenēs. Nav ko ēst, nav brīvības, nav vēl kkas, vainīgi ir tie lielie kaimiņi.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-19 18:29, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: Principā jau pateikt šeit klāt ir politika, var par pilnīgi jebkuru dzīves jomu kas saistīta ar ārvalstīm, apgāzt šo antifanu argumentu nekādi nevar, tāpat kā viņi neko nevar pierādīt, ka no tā ir kāda slikta ietekme. Izmērīt tāpat neko nevar, ne viens, ne otrs.
Starptautiskajā politikā biedēt kādu ar slikto ietekmi ir pat nekorekti, to parasti dara visāda kalibra diktatori lai sapūstu savai tautai kko smadzenēs. Nav ko ēst, nav brīvības, nav vēl kkas, vainīgi ir tie lielie kaimiņi.
Ivars pie šādas argumentācijas ir uzaudzis un daļu dzīves nodzīvojis, tapēc ko pārmest pat roka neceļas. Tas attiecies uz daudziem, arī mani

  -1 [+] [-]

, 2011-03-19 18:29, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tā nav sazvērestība, bet viekārši cilvēciska attieksme.
Kā Tu domā no kurienes Monarhiem atlikušos divos periodos radās tik daudz momentu pie LM vārtiem.
Es tomēr tik zemu pretinieku nenovērtētu. Un Latvijas hokeju kopumā. Monarhi nav Ogre vai Elektrēni.

  -1 [+] [-]

, 2011-03-19 18:29, pirms 14 gadiem
Aigars Prūsis rakstīja: Tev baigais fatālisms šodien. Laikam tomēr nemaz negribi slēpt, ka cerēji uz Ak Bars uzvaru Gagārina kausā?

Tas tāpēc laikam,ka lāsteka iesnu izskatā pie deguna karājas un temperatūra paagstināta.
Galīgi nav labas omas.
bet attiecībā uz AK bars tomēr ir mazliet žēl, ka viņiem šosezon viss beidzies. Tomēr LOKO,SKA vel ir apritē. Tas mani priecē. Pat nezinu par ko fanot Rietumu konferences 1/2 finālā, ja SKA tiks tālāk.

     [+] [-]

, 2011-03-19 18:34, pirms 14 gadiem
Aigars Prūsis rakstīja: Es tomēr tik zemu pretinieku nenovērtētu. Un Latvijas hokeju kopumā. Monarhi nav Ogre vai Elektrēni.
Nē,viņi protams nav janovērtē par zemu, bet šoreiz vienkārši ir situācija,ka LM ir galvas tiesu pārāki pēc komplektācijas.
Man LM virzienā ir gana daudz jautājumu. Piemēram,kāpēc neļauj Kalniņam stāvēt vārtos?

     [+] [-]

, 2011-03-19 18:36, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Tas tāpēc laikam,ka lāsteka iesnu izskatā pie deguna karājas un temperatūra paagstināta.
Galīgi nav labas omas.
bet attiecībā uz AK bars tomēr ir mazliet žēl, ka viņiem šosezon viss beidzies. Tomēr LOKO,SKA vel ir apritē. Tas mani priecē. Pat nezinu par ko fanot Rietumu konferences 1/2 finālā, ja SKA tiks tālāk.
Lūk, mana Maslovska piramīda hokejā-
1. LV izlase
2. Liepājas Metalurgs
3. Dinamo Rīga
4. SKA
5. Dallas

  +2 [+] [-]

, 2011-03-19 18:38, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: Principā jau pateikt šeit klāt ir politika, var par pilnīgi jebkuru dzīves jomu kas saistīta ar ārvalstīm, apgāzt šo antifanu argumentu nekādi nevar, tāpat kā viņi neko nevar pierādīt, ka no tā ir kāda slikta ietekme. Izmērīt tāpat neko nevar, ne viens, ne otrs.
Starptautiskajā politikā biedēt kādu ar slikto ietekmi ir pat nekorekti, to parasti dara visāda kalibra diktatori lai sapūstu savai tautai kko smadzenēs. Nav ko ēst, nav brīvības, nav vēl kkas, vainīgi ir tie lielie kaimiņi.
A,Tev ar 50 gadiem nepietika, lai izprastu RU imperiālistiskos centienus, kas mūs padarija no labi attīstītas valsts Eiropā par to,kas mēs bijā vel pavisam nesen.
Tu vienkārši esi aizmirsis, kas tagad rausta RU varas grožus.

     [+] [-]

, 2011-03-19 18:39, pirms 14 gadiem
Aigars Prūsis rakstīja: Lūk, mana Maslovska piramīda hokejā-
1. LV izlase
2. Liepājas Metalurgs
3. Dinamo Rīga
4. SKA
5. Dallas
Vis pareizi, tik starp izlasi un LM ir Talsu hokeja klubs. Pieņemu ka Tu to zini, vnk bija piemirsies.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-19 18:39, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zinot Irbes attieksmi pret RU,tā katrā ziņā būtu daudz,daudz mazāka.
Nu kā Tu to vari noteikt?
Mums 20 gadus no visiem stūriem uzglūn krievu tv, radio ar pamatīgu skalojamo, ir cilvēlki kas nenormāli mīl krievu popsu un kas no tā? Pienāk vēlēšanas, viņi balso par latviskajām partijām.
Tu jau pats šeit RD faniem esi mācijis mīlēt Krieviju, brīžos kad viņi lamā kaimiņu, pats atceros ka Tu rakstiji apmēram tā viņi taču RD dod naudu un jūs tā, jeb zvaigžņu spēles laikā ar reptili fanoji par Jašina teem un rakstiji vai, šitos laikam bērnībā krievi apcēluši un tā turpinājās visu spēli.

     [+] [-]

, 2011-03-19 18:42, pirms 14 gadiem
Aigars Prūsis rakstīja: Lūk, mana Maslovska piramīda hokejā-
1. LV izlase
2. Liepājas Metalurgs
3. Dinamo Rīga
4. SKA
5. Dallas
Manējā
1.LM (ar visu savu sistēmu)
2.LV izlases (arī junioru)
3.MnD
4.LOKO
5.SKA
Kaut kur pa vidu arī RD, lai arī kā, bet tomēr laba līmeņa hoķi viņi dod iepēju skatīties, un mūsu pašu bāleliņi tur vien spēlē.

     [+] [-]

, 2011-03-19 18:44, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Klau, kapēc domā ka projekts turpinātos ja krievi mūs vnk pasūta no līgas, bet pie šprices ir Irbe? Ja nebūsim vajadzīgi tad nebūsim, ar vai bez Irbes.
Ja pie šprices būtu Irbe&Co, tad droši vien šīs komandas (lai arī kā viņa nesauktos) KHL nokļūtu jau uz pavisam citiem nosacijumiem. Un finansējuma avoti arī būtu pavisam citi.

  +4 [+] [-]

, 2011-03-19 18:46, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja pie šprices būtu Irbe&Co, tad droši vien šīs komandas (lai arī kā viņa nesauktos) KHL nokļūtu jau uz pavisam citiem nosacijumiem. Un finansējuma avoti arī būtu pavisam citi.
ja, ja, ja, ja...daudz "ja" ar taviem pieņēmumiem bez kāda reāla seguma

     [+] [-]

, 2011-03-19 18:58, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: Nu kā Tu to vari noteikt?
Mums 20 gadus no visiem stūriem uzglūn krievu tv, radio ar pamatīgu skalojamo, ir cilvēlki kas nenormāli mīl krievu popsu un kas no tā? Pienāk vēlēšanas, viņi balso par latviskajām partijām.
Tu jau pats šeit RD faniem esi mācijis mīlēt Krieviju, brīžos kad viņi lamā kaimiņu, pats atceros ka Tu rakstiji apmēram tā viņi taču RD dod naudu un jūs tā, jeb zvaigžņu spēles laikā ar reptili fanoji par Jašina teem un rakstiji vai, šitos laikam bērnībā krievi apcēluši un tā turpinājās visu spēli.
Kā to var noteikt.
Tas jau vēsturiski ir pierādīts, ka ar vienu paaudzi nepietiek,lai pēc valsts iekārtas maiņas automātiksi mainītos arī cilvēku domāšana. Liels palīgs mums ir 50 gadus lielā brāļa atstātais mantojums 5 kolonas izskatā mūsu sabiedrībā.
Lieku lielas cerības, ka mums daudz dos tie cilvēki,kas patreiz ir izceļojuši uz Rietumu valstīm, bet agrāk vai vēlāk liela daļa no viņiem atgriezīsies pie savām etniskām saknēm Latvijā.
Attiecībā uz to kas es slavinu RU cilvēkus, tad vienkārši japrot nošķirt vienkāršā krievu sabiedrība no RU valdošās elites. Ja mēs tā ņemam, un spriežam par LV pēc pie mums valdošās elites, tad paskats uz mums droši vien ir gauži bēdīgs.
Man ir iznācis vairākus gadus padzīvot RU Tālos Austrumos, un jasaka, ka tur dzīvo ļoti atsaucīgi unlaipni cilvēki, kas paši neciena pie mums dzīvojošos krievus, un sauc tos par laimes meklētājiem.

     [+] [-]

, 2011-03-19 19:01, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: ja, ja, ja, ja...daudz "ja" ar taviem pieņēmumiem bez kāda reāla seguma
Nē,protams, ka ir daudz šo ,,ja''.
Bet tāpēc es nedomāju,ka man ir samiernieciski janoliec galva, un jatēlo ka viss ir Ok.
Daru ko varu pēc savām mazajām iespējām. Kaut vai parādu,ka šajā valstī ir arī savādāk domājošo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-19 19:08, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: A,Tev ar 50 gadiem nepietika, lai izprastu RU imperiālistiskos centienus, kas mūs padarija no labi attīstītas valsts Eiropā par to,kas mēs bijā vel pavisam nesen.
Tu vienkārši esi aizmirsis, kas tagad rausta RU varas grožus.
Neko es neesmu aizmirsis, taisnība jau Tev ir šajos vārdos! Bet ko darīt, ieviest cenzūru hokeja veidā?
Tad drīzāk jāsāk ar viņu skalojamajām mašīnām, bet pat krievi saprot ka neko šeit nepanākt un liek mūsu kabeļoperatoriem maksāt bargu naudu par viņu tv skatīšanos. Tas pats Viasats veselu gadu neraidija vairākus galvenos krievu tv kanālus, jo šie bija uzlikuši pārāk lielu maksu par tv kanālu retranslēšanu.
Krievijā valda nauda, nauda un vēlreiz nauda, varbūt kaut kur sēž kāds sagrabējis politologs Prohanova izskatā un kopā ar Alksni kko funktierē, bet viņus oficiālajā vidē neviens vairs neņem par pilnu. Krieviem pašiem savu problēmu jūra, ziemeļkaukāzs kas draud pāraugt Krievijas izjukšanā, ķīnas iedzīvotāju ekspansija, gruzijas un citu kaimiņu vēlme iestāties NATO.
Pēdējos gadus pat pēc 16.marta nav vairs tā spiedziena. Kapēc, tapēc ka mēs tur vairs tā nopietni viņus neintresējam. Galvenie ideologi pārmesti citur, atstāts tur kkas, lai vienkārši uzrakstītu mums kaut ko ļoti nenozīmīgu.

     [+] [-]

, 2011-03-19 19:08, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē,protams, ka ir daudz šo ,,ja''.
Bet tāpēc es nedomāju,ka man ir samiernieciski janoliec galva, un jatēlo ka viss ir Ok.
Daru ko varu pēc savām mazajām iespējām. Kaut vai parādu,ka šajā valstī ir arī savādāk domājošo.
esi tak vīrs un atzīsti, ka lielākajā daļā SC komentāru Tu apzināti darbojies kā demagogs, nevis citādi domājošs

  +2 [+] [-]

, 2011-03-19 19:10, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē,protams, ka ir daudz šo ,,ja''.
Bet tāpēc es nedomāju,ka man ir samiernieciski janoliec galva, un jatēlo ka viss ir Ok.
Daru ko varu pēc savām mazajām iespējām. Kaut vai parādu,ka šajā valstī ir arī savādāk domājošo.
Klau, būt mūžigajā opozīcijā nenozīme; ka esi baigi domājošs.

     [+] [-]

, 2011-03-19 19:14, pirms 14 gadiem
fakts ka nav interesanti,te jau ir fināls Bač-Lač...

  -1 [+] [-]

, 2011-03-19 19:21, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Klau, būt mūžigajā opozīcijā nenozīme; ka esi baigi domājošs.
Nu,tā ir sanācis, ka LV hokejā ir ļoti maz kas tāds ko būtu jaslavē.
Bet vispār dzīvē ir daudz lietas , ko es pilnībā atbalstu, un cenšos pat palīdzēt pēc savām iespējām.

     [+] [-]

, 2011-03-19 19:30, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu,tā ir sanācis, ka LV hokejā ir ļoti maz kas tāds ko būtu jaslavē.
Bet vispār dzīvē ir daudz lietas , ko es pilnībā atbalstu, un cenšos pat palīdzēt pēc savām iespējām.
Nu tas ir labi ka Tu kko dari.
Man riebjas tā reptiļa un citu līdzīgo pozīcija man jau tā LV ir po, jūs tur patrioti dariet, es jūs te ap*irs*šu, izdarīsiet tad es pie "dalīšanas" būšu klāt, tad jau jā, visi ir pilsoņi, nodokļu maksātāji u.t.t. bet pagaidām es par krieviem. Tā itkā mums tiem patriotiem ir trīs rokas un divas galvas.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-19 19:33, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu,tā ir sanācis, ka LV hokejā ir ļoti maz kas tāds ko būtu jaslavē.
Bet vispār dzīvē ir daudz lietas , ko es pilnībā atbalstu, un cenšos pat palīdzēt pēc savām iespējām.
Runa nav tik par hokeju. Viens ir kritika, kas cits mūžīga būšana opozīcijā vairākumam. kaut paradokss par krievu klubu atbalstīšanu, un savu džeku notiršanu. Un tas vis ar nacionāliem lozungiem uz lūpām.

     [+] [-]

, 2011-03-19 19:37, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: visiem LM hokeja skolas nolicejiem sveiciens no 18-19 gadigajiem Zabja, Kalna, Dilevkas un Alisauska, un sava zina ari no Freiberga.
sie ir tie puikas kuri pirms gadiem tika slaveti un celti debesis. pec 1-2 sezonam sie puiki jau vares noteikt toni BAC limeni. pluss ja vel nem, ka LM2 spele looooti labs vartsargs Kalnins(nesaprotu kape finalserija jaspele ar pirmajiem numuriem ja tapat skaidrs, ka cempiona tituls nekur nepamuks), 93 gadi Hodzko, Siksna un Kuzmenkovs, kā ari 94 gadi Freijs, Bogdziuls un Ozolins.
Beidzot busim sagaidijusi piramidas pirmos auglus.
Irbe Kalniņa vecumā jau bija lielajā Dinamo uzspēlējis savukārt Skudra Pārdaugavā, tā kā nepārspīlēsim, ja viņš spēlētu šobrīd kaut vai BAČ tad varētu teikt, ka mums aug ļoti labs vārtsargs. Par pārējiem, paskaties, kāda ir viņu BAČ statistika un BLR vienaudžu fona. Tas, ka viņi var iemest LV amatieriem vēl nepadara viņus par zvaigznēm...

     [+] [-]

, 2011-03-19 19:41, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Runa nav tik par hokeju. Viens ir kritika, kas cits mūžīga būšana opozīcijā vairākumam. kaut paradokss par krievu klubu atbalstīšanu, un savu džeku notiršanu. Un tas vis ar nacionāliem lozungiem uz lūpām.
Taks tie savejie dzeki ir nepareizaja komanda, un po.. ka ari viniem rup savas gimenes un tas ko ielikt vedera. Esi pie tiem tur, tatad esi nevelamais!!!!!!!!!! Tapat ka kadreiz vecajos ''labajos'' CCCP laikos!!
Musdienu pasaule viss ir perkams un pardodams, tikai jautajums par cik kurs gatavs pardoties!!!

     [+] [-]

, 2011-03-19 19:47, pirms 14 gadiem
interesanti, ka Ivars saka, ka seit pieregistrejies del F1 sakuma vins tur tiesam plosijas ka negudrs, bet kops RD izveides stipri pieklusa, nu jau kadas divas sezonas pie F1 nav atstajis nevienu komentaru

  +1 [+] [-]

, 2011-03-19 19:49, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: interesanti, ka Ivars saka, ka seit pieregistrejies del F1 sakuma vins tur tiesam plosijas ka negudrs, bet kops RD izveides stipri pieklusa, nu jau kadas divas sezonas pie F1 nav atstajis nevienu komentaru
Galvenais ka citi tiek saukti par krievu marketinga upuriem, tik komentu absolūtais rekordists Ivars pavisam netīšam ienāca un kaut kā iestrēga

     [+] [-]

, 2011-03-19 19:54, pirms 14 gadiem
vnk liepāja nomīza, kad nedabūs čempiona titulu

     [+] [-]

, 2011-03-19 20:14, pirms 14 gadiem
Edgars rakstīja: Irbe Kalniņa vecumā jau bija lielajā Dinamo uzspēlējis savukārt Skudra Pārdaugavā, tā kā nepārspīlēsim, ja viņš spēlētu šobrīd kaut vai BAČ tad varētu teikt, ka mums aug ļoti labs vārtsargs. Par pārējiem, paskaties, kāda ir viņu BAČ statistika un BLR vienaudžu fona. Tas, ka viņi var iemest LV amatieriem vēl nepadara viņus par zvaigznēm...
ja, ar Kalninu tiesam ir bedigi, calim vienkarsi nedod iespeju. nebutu slikti ja pec sis sezonas dotos cita virziena, jo neticu, ka paliekot LM vinam kadreiz si iespeja tiks dota. Zaba vel ilgi var spelet un Jucers ar sak pamazam atverties.
bet par jaunajiem runajot nepiekritisu. protams viss ir relativs. var salidzinat Dilevku ar kadu CHL spidekli un teikt, ka sis nu gan ir pedejais mesls, bet var ari salidzinat ar kadu rumanu vai bulgaru vienaudzi un teikt, ka sis nu gan ir monstrs.
LM ir viena no videja vecuma zina jaunakajam BAC komandam. to jaunko komandu videja vecuma atskiriba ir stipri nosacita, tapec LM ir ''tikai'' piekta jaunaka komanda, bet reali videja vecuma izteiksme LM no lidera Khimolovkno atpaliek(ir prieksa) tikai par 1 gadu.
un ja salidzina piemeram BAC klubu 90-92 gadu speletaju statistikas, tad neviena kluba neredzu, ka vini butu kautkada zina rzultativaki, vai ari aizsargu gadijuma butu nospelejusi vairak spelu.
piemeram neviena kluba neredzeju nevienu 90 gadu kuram butu tada pate statistika ka Skvorcovam. ja, bija 91-92 gadi kuriem statistika ir +/- tada pate ka Zabim(zabis gan ir maz spelejis), Kalnam, Dilevkam, bet nebija neviena tada baiga spidekla.
katra gadijuma belariem tur nav neka tada ipasa, cik dod spelet tik ari samet.
pluss minus visos sajos BAC klubos jauno speletaju statistika ir viena limeni, nav neviena ipasa izleceja ka Tu te centies paradit

     [+] [-]

, 2011-03-19 21:05, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: ja, ar Kalninu tiesam ir bedigi, calim vienkarsi nedod iespeju. nebutu slikti ja pec sis sezonas dotos cita virziena, jo neticu, ka paliekot LM vinam kadreiz si iespeja tiks dota. Zaba vel ilgi var spelet un Jucers ar sak pamazam atverties.
bet par jaunajiem runajot nepiekritisu. protams viss ir relativs. var salidzinat Dilevku ar kadu CHL spidekli un teikt, ka sis nu gan ir pedejais mesls, bet var ari salidzinat ar kadu rumanu vai bulgaru vienaudzi un teikt, ka sis nu gan ir monstrs.
LM ir viena no videja vecuma zina jaunakajam BAC komandam. to jaunko komandu videja vecuma atskiriba ir stipri nosacita, tapec LM ir ''tikai'' piekta jaunaka komanda, bet reali videja vecuma izteiksme LM no lidera Khimolovkno atpaliek(ir prieksa) tikai par 1 gadu.
un ja salidzina piemeram BAC klubu 90-92 gadu speletaju statistikas, tad neviena kluba neredzu, ka vini butu kautkada zina rzultativaki, vai ari aizsargu gadijuma butu nospelejusi vairak spelu.
piemeram neviena kluba neredzeju nevienu 90 gadu kuram butu tada pate statistika ka Skvorcovam. ja, bija 91-92 gadi kuriem statistika ir +/- tada pate ka Zabim(zabis gan ir maz spelejis), Kalnam, Dilevkam, bet nebija neviena tada baiga spidekla.
katra gadijuma belariem tur nav neka tada ipasa, cik dod spelet tik ari samet.
pluss minus visos sajos BAC klubos jauno speletaju statistika ir viena limeni, nav neviena ipasa izleceja ka Tu te centies paradit
Nedomāju, ka Kalniņu kāds ierobežotu. Vienkārši ir objektīvi fakti- plejofos LM2 galvenā trenera pienākumus pildīja V.Voroņins, Kuļibabam piepalīdzot. Loģiski, ka Voroņins vārtos liek savas manšaftes vārtu vīru, jo Kalniņu viņš pazīst mazāk. Bez tam Kalniņam taču uzticēja U-20 izlases vārtus. Un rezultāts spīdošs. Tātad- LM sistēma nostrādājusi. Ar leģendāro Vasiļonoku priekšgalā.

     [+] [-]

, 2011-03-19 21:44, pirms 14 gadiem
Aigars Prūsis rakstīja: Nedomāju, ka Kalniņu kāds ierobežotu. Vienkārši ir objektīvi fakti- plejofos LM2 galvenā trenera pienākumus pildīja V.Voroņins, Kuļibabam piepalīdzot. Loģiski, ka Voroņins vārtos liek savas manšaftes vārtu vīru, jo Kalniņu viņš pazīst mazāk. Bez tam Kalniņam taču uzticēja U-20 izlases vārtus. Un rezultāts spīdošs. Tātad- LM sistēma nostrādājusi. Ar leģendāro Vasiļonoku priekšgalā.
taisniba, bet divaini tomer, to, ka bus sadi rezultati vareja paredzet jau pirms serijas sakuma. nez vai bija ista vajadziba spelet ar veteranu, vareja jau dot iespeju jaunajam lai paker ripas.
Galu gala tas pats Vasilonoks katra intervija loti lepojas ar Kalninu un ipasi uzsver, ka vins ir ar loti lielu potencialu.
butu interesanti dzirdet kadas ir Vasiloonoka un Varonina intereses saistiba ar Kalninu. pagaidam neskiet, ka Kalninam varetu but kadas ceribas tikt LM1 komanda, prieksa divi vienada limena vartsargi. piedevam viens ir komandas simbols, bet otrs vel ir samera jauns.
butu mulkigi palikt LM sistema ja tapat zinams, ka pirmaja komanda vietas neatradisies tik ilgi kamer Zaba nekars laveni uz naglinas.

     [+] [-]

, 2011-03-19 22:04, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: interesanti, ka Ivars saka, ka seit pieregistrejies del F1 sakuma vins tur tiesam plosijas ka negudrs, bet kops RD izveides stipri pieklusa, nu jau kadas divas sezonas pie F1 nav atstajis nevienu komentaru
Tāpēc ka F1 ir palicis neinteresants.
Pat neskatoties uz to,ka pērnā sezonā čempions noskaidrojās tikai pēdējā posmā.

     [+] [-]

, 2011-03-19 22:10, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Runa nav tik par hokeju. Viens ir kritika, kas cits mūžīga būšana opozīcijā vairākumam. kaut paradokss par krievu klubu atbalstīšanu, un savu džeku notiršanu. Un tas vis ar nacionāliem lozungiem uz lūpām.
pag,pag.
Kāds te sakars ar mūsu džekiem? Vai tik pat liels kā ar LV patriotismu?
Tas bija fantastiski, ka Savickis pateica, ka tie kas ir pret RD ir gandrīz vai LV ienaidnieki.Kruta.
Krievu klubus var atbalstīt kaut vai tāpēc,ka viņi spēlē savā čempī, un tur jau ir pavisam citi spēles noteikumi. Tāpat kā NHL vai NBA.

     [+] [-]

, 2011-03-19 22:19, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: pag,pag.
Kāds te sakars ar mūsu džekiem? Vai tik pat liels kā ar LV patriotismu?
Tas bija fantastiski, ka Savickis pateica, ka tie kas ir pret RD ir gandrīz vai LV ienaidnieki.Kruta.
Krievu klubus var atbalstīt kaut vai tāpēc,ka viņi spēlē savā čempī, un tur jau ir pavisam citi spēles noteikumi. Tāpat kā NHL vai NBA.
Tad kapēc atbalsti LM? Daudzi spēlē visādos atklātajos čempjos. Un tas ka Saviskis ko muld nenoz;imē ka visa komanda pie tā vainīga. Neesi tak tāds divkosis.

     [+] [-]

, 2011-03-19 22:45, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Tad kapēc atbalsti LM? Daudzi spēlē visādos atklātajos čempjos. Un tas ka Saviskis ko muld nenoz;imē ka visa komanda pie tā vainīga. Neesi tak tāds divkosis.
LM atbalstu vienīgi tāpēc,ka tā ir manas pilsētas komanda. Bet es nevienam nekad neesmu uzbāzies ar to,ka visiem tagad jamīl LM, jo tā ir LV komanda, un tajā spēlē LV spēlētāji.
Sorry. bet tādus tekstiņus kā Savickis dzen ne tikai viņš.

     [+] [-]

, 2011-03-19 23:00, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: LM atbalstu vienīgi tāpēc,ka tā ir manas pilsētas komanda. Bet es nevienam nekad neesmu uzbāzies ar to,ka visiem tagad jamīl LM, jo tā ir LV komanda, un tajā spēlē LV spēlētāji.
Sorry. bet tādus tekstiņus kā Savickis dzen ne tikai viņš.
Nu un ka to pasaka visādi savicki un ulmaņi un citi klauni? Tad vis kas saistās ar to komandu ir slikts, visi viņu līdzjutēji ir vislaik janoliek, visam jāoponē? Un tad sanāk ka viena komanda ir labā citas valsts čempī, jo tā ir tavas pilsētas komanda, bet otra ir sliktā? Tad pēc tavas loģikas visiem kas nav liepājnieki ir janīst Lm jo tā ir citas LV pilsētas komanda citas valsts čempī? Tu tak muldi 7x vairāk nekā Kirovs Bet grozi kā gribi, visi ir sliktie, tik tu mums pareizs un labiņš, tu pat te atrodies vnk nejaušibas pēc atšķirībā no krievu marketinga upuriem. Domāju ja LV būs tautas vēlēts prezis, tad vienozīmīgi pirmais kadrs būs ivars77....labāku vnk neatrast. Visu zin, visu saprot, un ja arī nesaprot tad tāpat pierādīs ka saprot

     [+] [-]

, 2011-03-19 23:39, pirms 14 gadiem
BINGO!!!!! huy Tavs pedejais komentars vienkarsi ka naglai uz galvas!!!!!!!

     [+] [-]

, 2011-03-19 23:48, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Nu un ka to pasaka visādi savicki un ulmaņi un citi klauni? Tad vis kas saistās ar to komandu ir slikts, visi viņu līdzjutēji ir vislaik janoliek, visam jāoponē? Un tad sanāk ka viena komanda ir labā citas valsts čempī, jo tā ir tavas pilsētas komanda, bet otra ir sliktā? Tad pēc tavas loģikas visiem kas nav liepājnieki ir janīst Lm jo tā ir citas LV pilsētas komanda citas valsts čempī? Tu tak muldi 7x vairāk nekā Kirovs Bet grozi kā gribi, visi ir sliktie, tik tu mums pareizs un labiņš, tu pat te atrodies vnk nejaušibas pēc atšķirībā no krievu marketinga upuriem. Domāju ja LV būs tautas vēlēts prezis, tad vienozīmīgi pirmais kadrs būs ivars77....labāku vnk neatrast. Visu zin, visu saprot, un ja arī nesaprot tad tāpat pierādīs ka saprot
Ja Tu to tā uztver, tad necentīšos pierādīt Tev pretējo.
Vari mierīgi tā domāt tālāk,un nebūšu es par to apbižojies,jo kāda tā uztvere mums katram ir ar to tad arī jādzīvo.
Var redzēt,ka nopietna LV čempionāta trūkums dažam labam ir izkropļojis izpratni,kas tas ir fanošana. Gribētu redzēt to AK Bars fanu, kas nīdētu Salavat fanam,ka tas neatbalsta viņa komandu. Vai MU fanus pārmetot Chelsea faniem,ka tie nefano par viņu komandu.
Tev tajā skaitā šī izpratne ir stipri pabojāta. Man personiski uzšķaudīt kaut kādām Rīgas komandām.
P.S. Vienīgi gribēju piebilst, ka rīt LNT TOP 10 būs vesels sižets par to kā RD audzinot mūsu jaunatnē patriotismu.
Un atkal iznāk tā,ka mans 15 gadīgais puika, kam tāds RD un vispār hokejs ir pie pakaļas, ir mazāk patriotisks nekā tie jaunieši,kas baigi fano par RD.
Un tas jau vairs nav pat smieklīgi, bet tā jau ir konkrēta smadzeņu skalošana.

     [+] [-]

, 2011-03-20 00:20, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja Tu to tā uztver, tad necentīšos pierādīt Tev pretējo.
Vari mierīgi tā domāt tālāk,un nebūšu es par to apbižojies,jo kāda tā uztvere mums katram ir ar to tad arī jādzīvo.
Var redzēt,ka nopietna LV čempionāta trūkums dažam labam ir izkropļojis izpratni,kas tas ir fanošana. Gribētu redzēt to AK Bars fanu, kas nīdētu Salavat fanam,ka tas neatbalsta viņa komandu. Vai MU fanus pārmetot Chelsea faniem,ka tie nefano par viņu komandu.
Tev tajā skaitā šī izpratne ir stipri pabojāta. Man personiski uzšķaudīt kaut kādām Rīgas komandām.
P.S. Vienīgi gribēju piebilst, ka rīt LNT TOP 10 būs vesels sižets par to kā RD audzinot mūsu jaunatnē patriotismu.
Un atkal iznāk tā,ka mans 15 gadīgais puika, kam tāds RD un vispār hokejs ir pie pakaļas, ir mazāk patriotisks nekā tie jaunieši,kas baigi fano par RD.
Un tas jau vairs nav pat smieklīgi, bet tā jau ir konkrēta smadzeņu skalošana.
Tu tā arī neko neatbildi par to tēmu ko ko skāru es, bet tai vietā atkal garš bla bla bla par neko. Ivar, man pie kājas tavs puika un ko viņš atbalsta, neviens te patriotismu nemēra caur RD prizmu, mēs pavisam par ko citu runājām, pamatā par Taviem dubultajiem standartiem, divkosību un liekulību. Un atkal - man sakropļota un samaitāta izpratne, tik Ivars mums pareizs. Tas pats ko jau iepriekš teicu...Klau, uz cik LAČ spēlēm tu šogad biji ar savu pareizo izpratni?

     [+] [-]

, 2011-03-20 00:25, pirms 14 gadiem
Tātad pareizā izpratne ir tusēt komentos pie rakstiem par komandu kura nepatīk un vislaik nolikt? Tā ir tā veselīgā un pareizā? Kad mums būs stiprs čempis tad visiem tā būs jadara?

     [+] [-]

, 2011-03-20 01:59, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: pag,pag.
Kāds te sakars ar mūsu džekiem? Vai tik pat liels kā ar LV patriotismu?
Tas bija fantastiski, ka Savickis pateica, ka tie kas ir pret RD ir gandrīz vai LV ienaidnieki.Kruta.
Krievu klubus var atbalstīt kaut vai tāpēc,ka viņi spēlē savā čempī, un tur jau ir pavisam citi spēles noteikumi. Tāpat kā NHL vai NBA.
Savickis ir stulbs, kaut arii bagaats, par to jautaaujumu nav. Kalviitis stulbs nav, bet anormaali godkaariigs, kam iisteniibaa nav nekaadas noziimes. Savas domas par LV hokeju uzrakstiishu riit, kad varbuut buushu skaidraa, kaut arii pamatdoma man skadra arii tagd, chetrus gadus atpakalj viss bija sakariigaak.

     [+] [-]

, 2011-03-20 08:36, pirms 14 gadiem
tad jau labāk bez izslēgšanas spēlēm,jo ar šīm finālspēlēm nav ko lepoties,gandrīz vai par valsts noslēpumu jāizsludina....

  -1 [+] [-]

, 2011-03-20 09:02, pirms 14 gadiem
Šis lieliski parāda, ko Dārziņš domāja, sakot "Latvijā nav jāspēlē aizsardzībā"

     [+] [-]

, 2011-03-20 09:51, pirms 14 gadiem
Sandris35 rakstīja: "Perioda turpinājumā vairāk uzbruka viesi, taču vārtus vienā no pretuzbrukumiem, izslidojot vienatnē pret Dmitriju Žabotinski, guva metalurgs Egils Kalns – 9:2".
Kā šito saprast???
Iemeta savos vārtos, lai interesantāk !

     [+] [-]

, 2011-03-20 09:58, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Vis pareizi, tik starp izlasi un LM ir Talsu hokeja klubs. Pieņemu ka Tu to zini, vnk bija piemirsies.
Marta sākumā Talsu novada sporta skolas U-12 vecuma grupas jaunie hokejisti Anglijā,Pēterboro pilsētā,piedalījās draudzības turnīrā!1.spēlē 6;1 2.spēlē 11;3. Nākošajā dienā Notingenā draudzības spēles,kurās angļi spēlējuši ļoti rupji un izteikti individuāli zaudējumi ar minimālāko rezultātu.Redzi,Talsos vis notiek un drīz vien daudzi šie jaunie censoņi pārtaps par Rīdziniekiem kā jau tas nezin kāpēc visu laiku notiek. I.Ziediņš ar dēlu Māri,kurš visu to palīdzēja noorganizēt gatavo jauno maiņu LV hokejam un kā ierasts visās izlasēs droši būs kāds Talsenieks,tāka ironija nevietā!

     [+] [-]

, 2011-03-20 10:34, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Tātad pareizā izpratne ir tusēt komentos pie rakstiem par komandu kura nepatīk un vislaik nolikt? Tā ir tā veselīgā un pareizā? Kad mums būs stiprs čempis tad visiem tā būs jadara?
Es jau Tev vienreiz rakstiju, ka vari manu rakstīto uztvērt kā vēlies.
Un velreiz saku/rakstu, ka tev tāpat kā daudziem citiem LV trūkst normāla izpratne par to ko nozīmē fanot par kādu komandu.
Tikai absolūts ............ var uzrakstīt, ka jafano par komandu tikai tāpēc,ka tajā spēlē LV izlases hokejisti.
Tev nekad nav ienācis prātā kā krievi sezonā mierīgi fano (ar visām no tā izrietošām sekām) katrs par savu klubu, bet kad vajag tad apvienojās fanošanai par savas valsts izlasi. vai arī kā to dara angļi,spāņi u.t.t. futbolā?
Padomā par to. Un nevis visu laiku čīksti,ka es nolieku RD.

     [+] [-]

, 2011-03-20 10:39, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Tu tā arī neko neatbildi par to tēmu ko ko skāru es, bet tai vietā atkal garš bla bla bla par neko. Ivar, man pie kājas tavs puika un ko viņš atbalsta, neviens te patriotismu nemēra caur RD prizmu, mēs pavisam par ko citu runājām, pamatā par Taviem dubultajiem standartiem, divkosību un liekulību. Un atkal - man sakropļota un samaitāta izpratne, tik Ivars mums pareizs. Tas pats ko jau iepriekš teicu...Klau, uz cik LAČ spēlēm tu šogad biji ar savu pareizo izpratni?
Redzi,un te Tu atkal tirss.
Un kā vel ir cilvēki,kas atbalstu RD mēra caur patriotisma prizmu.
Šeit pat SC man gana daudz ir pārmetuši,ka es neesot patriots.
Zinu,zinu,ka Tu tūdaļ rakstīsi, ka SC publika ir tāda kāda tā ir, bet arī SC publika ir mūsu sabiedrības locekļi, un nevis kādi marsieši.
Jā,neesmu bijis uz daudz LAČ čempionāta spēlēm, bet neredzu šeit nekādu kopsaucēju ar starp mums apspriežamo tēmu.
Kad LAČ būs daudz maz normālā līmenī, tad arī iešu regulāri.