Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Interesantas cīņas hokeja laukumos

Trešdien, 19. septembrī, "Samsung" premjerlīgā hokejā tiks aizvadītas divas ļoti interesantas spēles, kurās savā starpā tiksies "ASK/Ogre" un "Latgale", kā arī "LSPA/Rīga" un "Liepājas metalurgs".

Ogrē mājinieki uzņems savus visai principiālos pretiniekus no Daugavpils. "ASK/Ogre" līdzšinējās "Samsung" premjerlīgas spēlēs ir izcīnījusi četras uzvaras pret igauņiem un lietuviešiem, taču šo spēļu rezultāti kopumā nebija tik pārliecinoši, kā tika gaidīts. Līdz ar to ogrēniešu patieso spēku varēsim novērtēt tieši spēlē pret Latgali. Savukārt, daugavpilieši ir piedzīvojuši divus zaudējumus pagarinājumā un pēcspēles metienos, kā arī izcīnīja divas uzvaras, turklāt pēdējā spēlē pret meistarsacīkšu favorītiem "Liepājas metalurgu". Šī uzvara norāda, ka Daugavpils klubam šajā sezonā ir visai ambiciozi plāni, ko apliecina arī lielais viesspēlētāju skaits – 10.

Interesanta spēle gaidāma arī Akadēmijas ledus hallē, kur mājinieki "LSPA/Rīga" uzņems "Liepājas metalurgu". Lai arī par šīs spēles favorītu būtu uzskatāmi kurzemnieki, taču zinot Oļega Znaroka trenēto komandas nepiekāpīgo raksturu, uzvara nedosies viegli. Studenti pagaidām ir spējuši izcīnīt tikai vienu uzvaru pagarinājumā pret "Latgali" un var droši apgalvot, ka centīsies papildināt savu punktu krājumu arī spēlē pret liepājniekiem. Vai tas izdosies - ir jau cits jautājums. Savukārt, "Liepājas metalurgs" pēc neveiksmīgā izbraukuma uz Daugavpilī, ļoti centīsies reabilitēties un apliecināt savu favorītu statusu.

Samsung premjerlīga hokejā.
Trešdiena, 19. septembris.
19:00 ASK/Ogre - Latgale
(Vidzemes ledus halle (Ogrē), galvenais tiesnesis G. Zviedrītis, līnijtiesneši E. Trankalis un A. Bērziņš))
18:00 LSPA/Rīga - Liepājas metalurgs (Akadēmijas ledus halle (Rīgā), galvenais tiesnesis E. Odiņš, līnijtiesneši A. Kudrjašovs un S. Dančonoks)

Informāciju sagatavoja:
LHF preses dienests

     [+] [-]

, 2007-09-18 16:34, pirms 17 gadiem
Latgalei vajadzētu vismaz pakutināt astes bebriem.

LSPA/Rīga, manuprāt, būs grūti, jo LM tikko pakāsuši Latgalei gribēs ātri atgūties, tiesa, tieši to znarokieši varētu izmantot.

  +1 [+] [-]

, 2007-09-18 16:44, pirms 17 gadiem
Latgales lielais ārzemnieku skaits drīzāk liecina par to, ka ir izsmeltas vietējo Samsung līmeņa spēlētāju rezerves. Arī Liepājas ārzemnieku skaits par to liecina. Daži saka, ka tas ir tādēļ, ka klubi neuzticas jaunajiem spēlētājiem un pārmet to, ka klubi ņem tik daudz ārzemniekus, bet patiesībā tas ir tādēļ, ka vietējie spēlētāji, kuri pārsvarā vēl pagaidām nāk no Rīgas, vienkārši grib spēlēt kaut kur tuvāk mājām, piemēram, Rīgā vai Ogrē.

  -1 [+] [-]

, 2007-09-18 16:52, pirms 17 gadiem
-> kasagrande

piekritu ka grib speleet tuvaak majaam nevis ellē ratā projām kkur daugavpilī

man liek dom';at, ka ritdien ogre latgali vinēs ar vismaz 3 vārtu pārsvaru

  +1 [+] [-]

, 2007-09-18 17:01, pirms 17 gadiem
-->kasagrande

taa ir! ja Latgale vai LM maksātu divreiz lielāku algu, tad tur arī būtu spēlēt gribētāji, a tā... Ko tur D-pilī darīt??? Uz "Banzai" aizstaigāt ???



--> autoram

cikos tad īsti sākās spēle LSPA/Rīga - LM??? Izlabo lūdzu uz 18:00. Vismaz tā informē samsungliga.lv un lhf.lv

     [+] [-]

, 2007-09-18 17:04, pirms 17 gadiem
>kasagrande
Nu objektīvi te LV arī nav pārāk daudz kaut vai SL līmenim apbilstošu spēlētāju tapēc arī (vismaz pagaidām) domāju klubiem ir optimāli piesaistīt vismaz SL līmeņa večus leģionārus! Un tas SL līmenis vismaz (pateicoties viņiem) tālāk nekritīsies! NHL, RSL vai Somu SM te nekad nebūs... Butu labi ja kaut belarus (pārskatāmā nakotnē: 5-10 gados) pēc čempja līmeņa noķertu!

     [+] [-]

, 2007-09-18 17:07, pirms 17 gadiem
Interesanti, ka bildee ir ielikti 2 diskvalificeetie ASK speeleetaaji ... tas taa speciaali nez ?

  +1 [+] [-]

, 2007-09-18 17:09, pirms 17 gadiem
=als=
Vot par to tev pluspunkts!
Pagaidām izskatās, ka "Samsung" premjerlīgas komandas pārdzīvo to pašu sindromu, ko, savulaik, pārdzīvoja LBL komandas - jebšu ņema ārzemniekus tikai tāpēc, ka viņi ir ārzemnieki uz sportisko līmeni neskatoties.
Tagad, kad šī "mānija" ir biegusies arī LBL kopējais līmenis ir cēlies, ceru, ka uz to savu vērību griezīs arī hokeja klubi.

     [+] [-]

, 2007-09-18 18:01, pirms 17 gadiem
> chilli
Bet bilde tiešām laba!

  +1 [+] [-]

, 2007-09-18 18:03, pirms 17 gadiem
Nevar nepiekrist, diemžēl uz doto brīdi Latvijā nav pietiekama skaita spēlētāju lai kvalitatīvi piepildīt esošu 5 prof. klubu komandas. No otras puses veidojas kā apburts loks, klubi baidās ņemt vairumā sastavos jaunus 18-20 gadīgus puišus, jo gan sponsori, gan līdjutēju, gan vadība prasa no treneriem un menedžeriem rezultātu jau tulīt, no otras puses tieši hokejā ir ļoti lies čalu atbirums pēc U-18. Paskatieties paši, katru gadu hokeju beidz spēlēt vairāki spēlētāji kuri tiek uzskatīti par perspektīviem jau savos 18-20 gados, es jau nerunāju par t.s. vidusslāni kuri iespējams atversies tikai pēc 3-4 gadiem. Cik noderīgu spēlētājju tagad amatieros sitas labākajā gadījumā pa Rīgas čempi! No otras puses var saprast spēlētājus, kuri baidās turpināt spēlēt un novartā atstāt mācības, daudzi domā, ka no hokeja aiziet dēļ naudas, tas jau ir tikai otrs iemesls, jo diez vai čalim bez professijas piedāvās celtniecībā vairāk par tiem pašiem 500 - 600 Ls ko var saņemt SPL, baidās tieši, ka palaidīs iespēju mācīties un neredz iespēju apvienot hokeju ar augstskolu! Risinājums tiesī tādas komandas kā LSPA Rīga (kaut gan pagaidām Znarokieši nav izteikta studentu komanda, kur mācību un hokeja spēlēšana apvienota lai i vilks paēdis i kaza vesela). Bettādu klubu nevar būt daudz, tāpēc vislābākais būtu katram klubam kas audzina jaunus hokejistus (bet pilnu piramidu mums ir maz, faktīski tikai LM) veidot savus dublierus kopā ar kādu augstsskolu, piemēram jau šogad 1. līgā spēlēs LM2 tad būtu labi nodibināt sadarbību starp komandu un Liepājas augstskolu, to pašu var izveidot gan Daugavpilī gan Rīgā, gan ar laiku arī citos reģionalajos centros. Protams tas prasa gan ieinteresetību no kluba puses gan sapratni no skolas!
Bet runājot par spēlētājiem, es domāju ne jau tikai attalums līdz Daugavpilim ir pie vainas, gan profisionālu spēlētāju trūkst (tomēr tikai ar 90 gadu sākas t.s. masveidība) gan arī naudas trūkums, jo nu ja būtu tai pašai Latgalei lieki pārdesmit tukst. latu nu ar prieku noalgotu Bēržiņu kas spēle 1. Cehijas līgā, arī daudzi veterāni spēlētu par normālu samaksu Latvijā nevis Dānijā, Austrijā vai Italijā (Abola intervija to pierāda, pierwedzējuši spēletāji saprot, ka meistasrību jau nepacels un tāpēc atkrit runas vai Dānījā līmenis ir augstāks vai švakaks par Latviju, viņi tur spēle ne jau līmeņa dēļ, bet tāpēc ka gan maksā vairāk, gan klubi profisionālāk risina pārējos jautājumos un spēlējot nav jādoma par jautājumiem kas tieši nesaistass ar spēli). Bet piemērām tas pats Bērziņs ar nebrauktu par to pašu naudu ko maksā 1. Cehijas līgā spēlēt uz Latgali, jo viņs saprot, ka Cehijā viņš radot normalu sava līmeņa sniegumu jau pārējas laikā iespējāms atradis labāku kontraktu, jo tiem pašiem Cehijas virslīgas klubiem, vai Slovākijas klubiem būs nepieciešams papildinājums. Un tatad gatavs pacikstēties pa 1. līgu, bet cik skautu no tam pašam Eiropas līgam apmeklē SPL spēles?

  -1 [+] [-]

, 2007-09-18 18:50, pirms 17 gadiem
>DM
Pilnībā piekrītu!

  +1 [+] [-]

, 2007-09-18 19:06, pirms 17 gadiem
>DM,

zini, lielā mērā Tev ir taisnība, tikai lieta tāda, ka ļoti daudz 19gadnieki to hokeju pamet tāpēc, ka nevar apvienot SPL ar mācībām (un LSPA diezvai ir tā iestāde, kur vairākums alkst studēt). Savukārt, kā noprotu LSPA/Rīga jau reāli nekādu nopietnu algu nemaksā... (kāds var mani palabot/noprecizēt?).

Vēl viena lieta - SPL komandas un halles. īstenībā priekš pašreizējās SPL Latvijā ir pārāk daudz halles jeb arī otrādi pārāk maz komandu Starp citu, Baltkrievijā ledus halles ir mazāk kā Latvijā, toties katrā pilsētā, kur ir ledushalle ir arī komanda Baltkrievijas čempī!

par Bērziņu - tas laikam ir atsevišķš stāsts, jo ne jau viņš naudas dēļ ir Čehijas 1. līgas klubā, bet gan tāpēc ka viņam ar Čehijas Ekstra Līgas klubu Ocelari Trinec ir līgums, kas ļauj viņu izīrēt 1. līgas klubam... kā noprotu no Prostejovas kluba mājas lapas (skat. www.hkjestrabiprostejov.cz ), tad uz turieni var arī nosūtīt jebkuru no pārējiem: Andersonu, Štālu arī Dārziņu...

  +1 [+] [-]

, 2007-09-18 19:18, pirms 17 gadiem
Vajag nolikumā iekļaut punktu, ka spēlei jāpiesaka , piemēram, divi U-20 spēlētāji un divi U-18 spēlētāji, un lieta darīta. Tāpat kā visās kaut cik normālajās Eiropas līgās. Pamazām i jaunie iekļausies, i tik daudz viduvēju legionāru nevajadzēs (palielināsies konkurence uz "pieaugušo" vietām). Visādi Čirkovi, Matvejevi, Kumeļauski, Protopopovi?? tiek sastāvā, kamēr Bužātiem, Skvorcoviem, Ozoliem jādomā par karjeras beigām!

  +1 [+] [-]

, 2007-09-18 19:30, pirms 17 gadiem
> Abrags.
Taisnība ir LSPA var macīties piemērānm tie kas grib kļūt piemērām par treneri, bet tādu no kopēja skaita tomēr nevar būt daudz, nav piemērota profesija vairumam spēlētāju, kaut gan ja LHF kaut ko darītu lietas labā un stimulētu puišus izvēlēties trenera profesiju pieprasījums būtu, jo kvalificētu (pirmām kārtam ar labu izglitību) hokeja treneru akūti trūkst. Stimulēt var kaut vai ar prēmiju palīdzību un tas arī būtu nopietns finansiāls atbalsts jauniem čaliem, kuri LSPA spēle nevis par algām bet prēmijām un visādam piemaksam, par treniņiem un spēlēm.
Tomēr kā jau teicu, varētu izveidot farmklubus kopā ar augstskolām! Kas piemērām aizliedz R200 vienoties ar LU vai RTU vai Turību, basketbolā jau piemērs ir! Vinnētāji abas puses, tagad arī universitātes sakarā ar mūsu demogrāfisko stāvokli sāk nopietni cīņu par studentiem, tas arī prestižs, ka ir sava sporta komanda un iespēja piemēram skolu pārstavēt univeriādes un t.t. kaut vai t.s. pievienota vērtībsa, ka skolai ir arī iespēja nodarboties ar sportu! Lielu jau finanseālu ieguldījumu nevajag, tapat farmklubus finansēs tas pašas vienības (viņi arī tagad to dara, jau pieminētais LM2, vai U-18 jauniešu komandas kur spēlē arī daži gadu vecāki hokejisti tai pašā D-pilī vai ar R2000 saistīta komanda Compakt Rīgas čempī). Vienkarši parakstot sadarbības līgumu ar kādu no augstskolām, skola nodrošinātu iespēju mācīties zināmam skaitam hokejistu un elastīgi pakartotu spēlēšanu un mācvības (nu piem., iespēju kārtot eksamenus citā laikā, dotu atlaides par kursa darbu un uzdevumu nodošanas laikiem un t.t.).
Starp citu ja tādas komandas būtu vismaz 2-3 tad arī 1. līgas ideja būtu dzīvotspējīga, jo tagad neredzu jēgu, labāk jau tad attistīt Rīgas čempi un dot tur iespēju spēlēt arī vecākas grupas jauniešu cempja komandām un farmklubiem.
Bet tiešām pilnībā piekritu part hallem un ģeogršāfiju! Piemēram ir vairākas vietas, kur jau tagad ir infrastruktūra (ta pati Aizskraukle un Valmiera) bet nav komandu. Pie tām tai patī Aizkrauklē hokeju var mierīgi attistīt, pilsēta nav no mazākam Latvijas mērgā, rajons arī, citu profesionālu klubu nav (futbols, bsasketbols), sava hokeja skola jau pastāv, kaut gan nu nebūs tur vienā gadā tik daudz hokejistu kā Rīgā vai D-pilī vai Liepājā, jo pat jauniešu komandu no viena vai divu gadu dzimušajiem grūti sakomplektēt, bet arī tur noteikti būs vairāki čaļi kuri jau pēc paris gadiem klauves pie pieauguša hokeja un būtu žēl pazaudēt tikai tāpēc, ka pēc U-18 nav kur īsti spēlēt! Starp citu, arī pati pilsēta nav no nabadzīgakajam, pēdējos gados sabūvetas vairākas rūpnicas un Aizkraukles rajonā ienāk investīcijas, bet laikām nav intuziastu kas izveidotu komandu, kaut vai kā savulaik ASK Ogri vai Latgali, atradušies intuziasti un kā mēs te nespriedelētu par Fjodorovu vai Teni bet komandas ir un naudu atrada.

  +1 [+] [-]

, 2007-09-18 19:45, pirms 17 gadiem
archy0. Principā jau katrā komandā ir pāris U-20 hokejistu:
LM: Daņilovs, Propošins, Kurnigins, Skvorcovs, Liepiņš un vēl daži kuri jau tagad tiek pie vārda (bet treneris jau baidās katrā spēlē iesaistīt vairāk par 2-3 jaunajiem un var viņu saprast).
Latgalē: kādi 4-5 pārgaja no Rīga Sagas 89. Latvelis, Vabišcevskis, brāļi Kukijani un vēl kādi 2-3. Plus jau ir vairāki: Jegorovs un t.t.
Ogrē, Kerčs jun. (1990) (kaut gan nevar zināt cik īlgi jo varbūt uz Zviedrijas junioriem aizbrauks), Koba Jass (1990, iepriekš LM), Bužāts (1989, iepriekš LM), Pizāns (1989, iepriekš R20).
LSPA visa pilna ar junioriem
R2000 gan nav, bet no otras puses, viņiem komandas kodols tikko pāruga juniorus un arī viņiem jāspelē, vēl iesastīt juniorus būtu neprāts.

Ta kā redzi visi klubi jau cenšas un situācija viņiem liek iesastīt juniorus!

Bet par U-18 vecuma puišiem, redzi pareizi jau saka treneri, ne katrs 18-17 gados vēl var spēlēt visu sezonu pie večiem, un varbūt labāk nevajag, ir atsevišķi labāki un fiziski spēcīgaki, bet būtu grūti pat pa 2-3 tādiem atrasts priekš katras SPL komandas, zinot, ka labāki spēlē ārzemēs (un labāk lai pagaidām tur stažejas): 1990: Bukarts, Cinks, Kupčus, Tiļļa (vispār gan nav zināms vai palicis Cehijā, vai kāds zin kur viņš?), Jansons, Jasjonis, Iliško, Briedis un t.t. un ne katrs no viņiem jau gatavs iziet kaut vai 4 maiņā Ogrē vai Rīgā, vai LM! Pie tām, labāk lai Bukarts spēle ar sava vecuma čaļiem spēcīgā junioru līgā, neka traumējas pie večiem SPL un spēle labi ja kādas 5-10 min. 4 mainā!

     [+] [-]

, 2007-09-18 19:55, pirms 17 gadiem
DM,
Gandrīz tev taisnība. Paskatījos - LM jauno pagaidām maz tiek sastāvā. Mazliet Kurņigins, Daņilovs gan jau uzspēlēja. Stipri par maz.
Par Jasu, Bužātu prieks, ka aizgāja vismaz citur izcīnīt vietu zem saules. Vismaz Ogre jaunos uzlaiž paspēlēt.
Latgalē situācija arī izcili smaga - Dudašs, Protopopovs, Beresņevs, Tkačs, Kumeļausks, Bauba, Ļimonts, Kulēvičs izskatās komandā labi iejutušies. U-20 varbūt tas Volkovs ir?
HK Rīgā 2000 U-20 spēlētāju vispār nespēlē. Bet tur ir daudz mazliet vecāko.
"Cerību salas" ir Sāga, LSPA/Rīga, Ogre.

     [+] [-]

, 2007-09-18 19:56, pirms 17 gadiem
pff kopsh pagajusha gad esmu kljuvis par rigas fanu un par ogri nevelos neko dzirdet! jamaak arii zaudet cieniigi
FUI

     [+] [-]

, 2007-09-18 20:05, pirms 17 gadiem
Ne pa tēmu :
Senin Sergei , Dobrenki Nikita (abi HC Big Diamonds)!!
Vai pirmais ir ex Latvijas izlases spēlētājs? Vai otrais ir ex LM jauniešu komandas spēlētājs?

  +1 [+] [-]

, 2007-09-18 20:11, pirms 17 gadiem
> archy0
Es domāju Liepājniekiem vispār jāpamaina nedaudz taktika, šogad jau labāki 90 gada dzimušie atteikušies parakstīt 5 gadu līgumus! rezultāts: Kupčus un Tiļļa jau ir prom (bet jau pagaišgad spēlēja pietiekami 4. maiņā) un vairāki pārcelušies uz Ogri. Nākošgad lai nepazaudēt 91 brīnumbērnus Liepājai jau jādomā ko citadāk!
Tagad jau sezonas sākums, domāju pēc pāris mēnešiem jau vairāki būs traumeti un dabūs gan Daņilovs gan Kurnigis gan pāris 90 gada dzīmušie uzspēlēt, tas jau normali. Nakošgad laikām lai nepazaudēt talantīgakus 91 gada dzimušus LM jāparedz, ka vismaz 4 maiņa ir piulnībā nokomplektēta no junioriem.
Latgales jaunieši tā iīsti arī Sagā 89 nebīja pirmas "vijoles" bet nu ir komdā, cik noprotu gan brāļi Kukijani gan Vabiščevskis tomēr 4 maiņā spēlē. Latgalei īstais jauniešu produkts nāks sākot ar 92-93 gadu, tie jau būs visu apmacības kurzu izgājuši no bērnības.

Kā vienu no risinājumiem redzu izveidot varbūt vēl vienu vai pat vairākas komadas kā LSPA kuri gan saistīta ar augstskolām gan jaunie spēlē. Saga jau šogad varēja spēlēt, bet tad vajadzēja papildināt ar vismaz5-10 pieredzējušiem bukiem, jo citadāk psiholoģiski grūti visu laiku zaudēt, it kā spēle labi bet vienalga zaudē jo nav nedz pieredzes, nedz meistarības kā vecajiem, nedz fiziskās noturības! Principā ākot ar 91 gadu būtu labi ja būtu pāris klubi kur 2 maiņas ir pieredzējuši bet 2-3 maiņas U-20 un U-18. Bet pastāv viens liels šķērslis, piemērām tie paši Liepājnieki negribes atdot savus talantus piemērām uz tādu junioru bāzes klubu, jau tagad vairāki taču varēja spēlēt pie Znaroka, viņa knapi četras maiņas bet sezona gara! Otra protams problēma kas finansēs to visu, kam prieks no komandas kura visu laiku strāda nākotnes labā! Nu viens variants jau vairāki klubi vienotos un samestos vienai komandai kur spēle juniori un 1-2 maiņas pieredzējušo, bet mums jau pašiem klubiem nav naudas kur nu vēl farmklubu uzturēšai SPL līmenī un otrkārt nav stabīlas klubu peramīdas, ir visādas Sagas, BHS, Profs un t.t. bet komandu SPL nav un daudzi džeki izklist jau pirms U-18. Kaut vai pašā Rīgā, nu kur peramīda? R2000 ir atseviška komanda, nu labi lai paliek, kādreiz viņiem Lūši izaugs. Bet kāpēc ir HS Rīga un kāda atšķirība no HK Rīga (kaut vai 91 gadā ir divas komandas ar ažādam abriviatūram, es saprotu kad ir Rīga 1 un rīga 2) un šiem jauniešu komandām nav noteiktas hijerarhijas ar piemērām to pašu R20. Jāsakarto vismaz to.

     [+] [-]

, 2007-09-18 20:14, pirms 17 gadiem
>archy Tieši tā Seņins un LM juniors (1991 gads) kurš pagaišgad spēlēja Ak Bars junioros ir Igaunijā. Nu varbūt arī nav sliktākais variants, ja tas Dobrenkijs ir talantīgs tad lai nedaudz uzspēlē kaut vai Igauņu krievu 4. maiņā nekā sēž talā rezervē LM

  +1 [+] [-]

, 2007-09-18 20:34, pirms 17 gadiem
DM,

piekrītu Tev par tām klubu piramīdām, taču domāju, vairāk ir jāmotivē pašvaldība/uzņēmēji/hokeja fanātiķi Ventspilī, Jelgavā, Valmierā, Tukumā - milzīgs sasniegums būtu, ja kaut vienā no šīm pilsētām rastos SPL komanda... citādi Tukuma halle jau ir zem āmura (patreizējie īpašnieki to ir izlikuši uz letes un nav zināms, kas ar halli notiks pēc tās pārdošanas), arī Aizkraukles halle agonē...

     [+] [-]

, 2007-09-18 22:26, pirms 17 gadiem
DM

Kas ar Virgu un Ozolu??

Vai tiešam Ragoza ir iedomājies ka LM būs pirmais kas sāks pelnīt uz transfēr naudām?

     [+] [-]

, 2007-09-18 22:34, pirms 17 gadiem
Kāds tad ir pareizais spēļu norises laiks?? Negribu nokavēt stundu...

     [+] [-]

, 2007-09-18 23:03, pirms 17 gadiem
Jaunajiem ies grūti, Ogrē gan varētu būt laba spēle, ja vien tiesnesis neručīs arā bebrus kā tas bija pirmajā spēlē ar Dimantiem

     [+] [-]

, 2007-09-18 23:35, pirms 17 gadiem
to archy0 un to DM

Paskatījos transfērus LHF mājas lapā. kur tiek rakstīts, ka Ņikita Dobreņkijs 1988 - Igaunija, un Vladislavs Dobreņkijs 1991. - Zviedrija.
Kopā kādi 7 čaļi no 1990.gada spēlē ārzemēs, tas ir tas, ko uz doto momentu 17. sept. parāda LHF transfēri.
Kāds var pateikt cik reālu un kuri kandidāti no šiem, varētu papildināt U-18 izlasi.
Paldies DM par komentāriem.

     [+] [-]

, 2007-09-19 10:07, pirms 17 gadiem
->abragam,
Rīgā 20 nomināli bija 100 lvl mēnesī ko puikas reāli nesaņēma, jo lielāko daļu nožulīja kluba vadība. Tikai 1 spēlētājs, kam bija norādīts kartes konts, saņēma visu, kas pienācās. par uzvaru bija solīts 20 ls skaidrā, ko sponsorē
daži vecāki, kurus arī nesamaksāja, tikai vienu reizi. Pirms kausa izcīņas tie, kam klubs ir parādā, mēģināja streikot.
Kas būs šogad, nav zināms vēl.
->archy0
pareizi, bužāts, ozols un skvorcovs var mierīgi domāt par karjeras beigām. nav ko mocīties.
Latvijā vajag kādas vizmaz 6 junioru komandas ,līdzīgām R-20, ar savu čempionātu. Gan jau būs no tiem spēlētājiem, kas 91. gada un jaunāki.
Tad varēs runāt par hokeja attīstību.
Šobrīd citu iespēju spēlēt, kā braukt prom, nav. Kaut gan, ja nevar izcīnīt vietu R-20 pamatsastāvā, tad domāt, ka varēs izcīnīt vietu laba līmeņa ārvalsts klubā, arī nav prāta darbs.

  +1 [+] [-]

, 2007-09-19 11:12, pirms 17 gadiem
Lai būtu normāls junioru čempionāts vienkārši ar junioru komandu izveidošanu nekas nebūs līdzēts. Visā valstī ir nepieciešami pilnvērtīgi klubi ar piramīdu no pašiem mazākajiem līdz meistarkomandai. Tad būs arī normāls čempis visās vesuma grupās, tai skaitā junioriem. Šobrīd faktiski normāla piramīda ir tikai LM, pārējās pilsētās ir šķirdrāk – Daugavpilī ir Latgale, bet jaunieši, man šķiet visās vecuma grupās Latvijas čempī nav pārstāvēti. Zemgalei ir daudz bērnu komandu, bet nav virslīgas blices. Līdzīgi ir arī citur, bet Rīgā vispār neko nevar saprast – pilnīgs bardaks ar tām SK Rīga, HS Rīga, atsevišķām viena gada komandām utt.. Laikam vienīgais klubs Latvijā, kam ir komandas visās vecuma grupās, ir Prizma ar savu sporta skolu Pārdaugava, bet šiem nav profesionālas pieaugušo komandas. Cerams, ka drīzumā izveidos, tādi plāni jau it kā ir bijuši, bet laikam trūkst līdzekļu. Katrā ziņā normālai hokeja attīstībai pamatā ir jābūt pilnvērtīgu klubu sistēmai, citu variantu vienkārši nav, vai arī tie ir tikai īslaicīgs risinājums.