Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Līgumi ar "Dinamo" arī Sotniekam, Lūsiņam, Štālam un Karamnovam

Līgumi ar "Dinamo" arī Sotniekam, Lūsiņam, Štālam un Karamnovam
Kristaps Sotnieks
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, F64

Kontinentālās Hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo" parakstījis līgumus ar četriem spēlētājiem - vārtsargu Edgaru Lūsiņu, aizsargu Kristapu Sotnieku, uzbrucējiem Vitāliju Karamnovu un Juri Štālu, kuri komandā atradās uz pārbaudes laiku, informē kluba mājaslapa internetā.

Kā vēsta kluba preses dienests, tad abi uzbrucēji Vitālijs Karamnovs un Juris Štāls gan treniņos, gan aizvadītājās pārbaudes spēlēs pierādīja treneriem, ka varētu palīdzēt "Dinamo" nākamajā sezonā.

Savukārt, vārtsargam Edgaram Lūsiņam nākamajā sezonā būs atvēlēta trešā vārtu vīra loma aiz Mikaēla Tellkvista un Krisa Holta mugurām.

Izmantotie resursi:
Sākums - dinamoriga.lv

 +84 [+] [-]

, 2010-08-18 15:22, pirms 15 gadiem
patiess prieks par štālu

  -4 [+] [-]

, 2010-08-18 15:29, pirms 15 gadiem
Jauki...

 +15 [+] [-]

, 2010-08-18 15:30, pirms 15 gadiem
prieks ir par visiem! cerams tika, ka Lūsiņam arī dos uzspēlēt regulāri- ja ne RD, tad farmā, jo Muštukovs nespēlēja nekur- ne RD, ne Dinamo/Juniors.

 +10 [+] [-]

, 2010-08-18 15:30, pirms 15 gadiem
MigelsElo rakstīja: patiess prieks par štālu
..un Sotnieku galu galā..!
Slēpts komentārs: T R A K A I S

 +12 [+] [-]

, 2010-08-18 15:31, pirms 15 gadiem
kas ar latviešu - krievu .... kā viņu tur .... Podziņš ..... šim ir līgums??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-08-18 15:32, pirms 15 gadiem
T R A K A I S rakstīja: Tas ir labi ,jauni čali cīniesies arī savā starpā deļ progresa un t.t.
Nu jā, Šuplers pagajušajā sezonā nepārtraukti čīkstēja, ka komandā pietrūkst konkurences. Šogad tas vairs nebūs attaisnojums.

     [+] [-]

, 2010-08-18 15:35, pirms 15 gadiem
štāls varētu būt labs ceturtās maiņas uzbrucējs ,karamnovs labāk spēlē ar meistarīgākiem hokejistiem, taču arī viņs var noderēt
Slēpts komentārs: FUNS

 +42 [+] [-]

, 2010-08-18 15:35, pirms 15 gadiem
O Karamnovs metīs iekšā vairāk kā Hosa

 +39 [+] [-]

, 2010-08-18 15:36, pirms 15 gadiem
Tiešām, jāpriecājas par Jura pievienošanos un Sočas palikšanu komandā!!!
Par Karamnovu grūti spriest, bet lai jau sitās un cīnās par vietu sastāvā.
Nedaudz žēl Lūsiņa, vismaz vel 1 sezona bet spēļu prakses...

 +28 [+] [-]

, 2010-08-18 15:37, pirms 15 gadiem
gribu redzeeet pa telluku ka Karamnovs speelee! peec atsauksmeem laikam baigi labi!

 +16 [+] [-]

, 2010-08-18 15:37, pirms 15 gadiem
Podzinam kur?

 +22 [+] [-]

, 2010-08-18 15:38, pirms 15 gadiem
T R A K A I S rakstīja: Tas ir labi ,jauni čali cīniesies arī savā starpā deļ reputācijas un t.t.
Sasmējos, paldies!

  +4 [+] [-]

, 2010-08-18 15:40, pirms 15 gadiem
eduards fināls rakstīja: Sasmējos, paldies!
lūdzu!!!!!ja ,kas - griezies !!!!!!!

 +17 [+] [-]

, 2010-08-18 15:40, pirms 15 gadiem
uz cik gadiem kontrakti?

 +50 [+] [-]

, 2010-08-18 15:41, pirms 15 gadiem
Eu, es arī gribu spēlēt Dinamo

  +1 [+] [-]

, 2010-08-18 15:42, pirms 15 gadiem
Vagon rakstīja: uz cik gadiem kontrakti?
nu gan jau, ka uz 1 sezonu

 +31 [+] [-]

, 2010-08-18 15:43, pirms 15 gadiem
Un kā ir ar Podziņu?

 +26 [+] [-]

, 2010-08-18 15:43, pirms 15 gadiem
kas ar Podziņu ?

  +4 [+] [-]

, 2010-08-18 15:44, pirms 15 gadiem
lovelyyy rakstīja: Cmmon man visi mīnusi, bet kāda vella pēc vajag Lūsiņu? - tāpēc, lai čalis visu sezonu uz soliņa nosēdētu??!! Burnisti uzdarbojas..
Kādam burn jādabuij,kādam jāpasēž uz soliņa un kādam ir gudro jāpamētā ar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 +27 [+] [-]

, 2010-08-18 15:44, pirms 15 gadiem
Kristap, nēkamgad lai spēlētu Vašingtonā!!
Slēpts komentārs: dinamietis96

 +34 [+] [-]

, 2010-08-18 15:46, pirms 15 gadiem
Kā teiktu Puče, Štāla ''NOŽĒLOJAMO PIRUETI'' redzēsim Dinamo..

 +11 [+] [-]

, 2010-08-18 15:47, pirms 15 gadiem
Кризис rakstīja: O Karamnovs metīs iekšā vairāk kā Hosa
Čali, tu dod !
+52, kaut gan komentāru atstāji pirms padsmit minūtēm !

 +10 [+] [-]

, 2010-08-18 15:47, pirms 15 gadiem
Кризис rakstīja: O Karamnovs metīs iekšā vairāk kā Hosa
un kāpēc man liekas, ka tas varētu piepildīties ? Paskatījos Astana mestos "bullīšus" -skaista tehnika vīram.

  +6 [+] [-]

, 2010-08-18 15:47, pirms 15 gadiem
nu nez luusinsh pats sev sachakarees sezonu, kaa tresho vareeja pieteikt kaadu jauno no HK riiga labaak

pa paareejiem viss sk. visi var kapaat
Slēpts komentārs: GainFast
Slēpts komentārs: Zibens jānis

  +7 [+] [-]

, 2010-08-18 15:50, pirms 15 gadiem
Nabaga Lūsiņš, visa sezona uz soliņa...

 +22 [+] [-]

, 2010-08-18 15:50, pirms 15 gadiem
GainFast rakstīja: KrOPLU KOMANDA ..lai MIRST DINAMO
Pats uz sevis pakaties, mironi!

  +4 [+] [-]

, 2010-08-18 15:50, pirms 15 gadiem
un kur Podzinsh ??? vai varbuut kaa jauno pieteiks kaadu citu ??

  -3 [+] [-]

, 2010-08-18 15:51, pirms 15 gadiem
GainFast rakstīja: KrOPLU KOMANDA ..lai MIRST DINAMO
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-08-18 15:53, pirms 15 gadiem
Sastāvs būs labs, Tas Priecē Visās pozīcijas lieliski spēletaji, viens otru papildinās, ja neies vienam ies otram. Lūsiņam vajadzeja citur meklet darbu.

 +23 [+] [-]

, 2010-08-18 15:56, pirms 15 gadiem
GainFast rakstīja: KrOPLU KOMANDA ..lai MIRST DINAMO
Cik gudram cilvekam jabut lai atstatu tadu komentaru!? Apbrino cik gan stulbi cilveki var but! Kartejais idiots kas gribeja izcelties! Nozelojami!

 +26 [+] [-]

, 2010-08-18 15:57, pirms 15 gadiem
Ko jūs visi apceļat Lūsiņu? ;( Viņš tač neko sliktu nav izdarījis, stulbie pediņi, labāk paši ietu hokejā un aizstāvētu Latvijas izlases vārtus, nevis te muti dzesētu! Kaunos, ka Latvieši nolinčo savus izlases spēlētājus.. Varētu padomāt, ka Znaroks pilnīgi neko nejēdz, izvēloties sastāvu.. ;(
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2010-08-18 15:58, pirms 15 gadiem
Harington rakstīja: Sastāvs būs labs, Tas Priecē Visās pozīcijas lieliski spēletaji, viens otru papildinās, ja neies vienam ies otram. Lūsiņam vajadzeja citur meklet darbu.
Ko te daudzi LŪSIŅAM uzmetāties -dodu 100% ja viņu paņemtu piem.Capitals kā trešo vārtsargu ''uz soliņa sēdētāju''tad visi te rakstītu un biksēs čurātu no laimes ka čalim ir noveicies un t.t. Ja viņš gribētu tad i sēdētu mājās vai meklētu citu darbu ,bet izskatās ka cilvēku apmierina viņa vieta un darbs !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  +4 [+] [-]

, 2010-08-18 15:59, pirms 15 gadiem
sporcmen rakstīja: Čali, tu dod !
+52, kaut gan komentāru atstāji pirms padsmit minūtēm !
Nu kas tur tāds ir? lovelyyy ir vēl vairāk

 +15 [+] [-]

, 2010-08-18 16:03, pirms 15 gadiem
Vagon rakstīja: uz cik gadiem kontrakti?
Uz 17 gadiem, par 102 miljoniem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: emiLL

  +1 [+] [-]

, 2010-08-18 16:13, pirms 15 gadiem
Sočam līgums pēc KHL noteikumiem uz 2 gadiem, pārējiem uz vienu.

 +25 [+] [-]

, 2010-08-18 16:17, pirms 15 gadiem
emiLL rakstīja: Negribu redzēt Karamnovu Dinamo kreklā tikai tāpēc ka viņš ir krievs.
Tik stulbiem komentāriem nav vietas šeit.

  +4 [+] [-]

, 2010-08-18 16:18, pirms 15 gadiem
T R A K A I S rakstīja: Ko te daudzi LŪSIŅAM uzmetāties -dodu 100% ja viņu paņemtu piem.Capitals kā trešo vārtsargu ''uz soliņa sēdētāju''tad visi te rakstītu un biksēs čurātu no laimes ka čalim ir noveicies un t.t. Ja viņš gribētu tad i sēdētu mājās vai meklētu citu darbu ,bet izskatās ka cilvēku apmierina viņa vieta un darbs !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Saaksim ar to, ka treshais vaartsargs "neseezh uz solinja", treshais vaartsargs speelee faarmaa! Bet domaaju, ka prieksh Lūsiņa arii RD faarms nebuus slikti, tomeer labaak nekaa Vaacijas otraa liiga, kur vinjs speeleeja pirms tam!

  +1 [+] [-]

, 2010-08-18 16:20, pirms 15 gadiem
labi bus.tagad tikai uz uzvaru.

  +4 [+] [-]

, 2010-08-18 16:20, pirms 15 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Meitēn katrai komandai ir vajadzīgs arī 3ais vartsargs un Lūsiņš noteikti spēlēs fārmā respektīvi LM.
Cik ir dzidēts "iz LM nometnes", tad Lūsiņu viņiem ne īpaši vajag (nevajag) un viņi Lūsiņu uz LM nemaz neplāno ņemt, jo pašiem ir pietiekami laba vārtsargu līnija! Tapēc, kur spēlēs Lūsiņš vēl "zinātnieki strīdās".... baidos ka viņš neiet pagājušā gada 3. nummura- Muštukova pēdās.... respektīvi var sanākt sēdēt visu sezonu uz beņķa vai tribīnēs....

  -3 [+] [-]

, 2010-08-18 16:21, pirms 15 gadiem
Man salika mīnusus par to ka uzrakstīju ka nav arī šogad liela konkurence Dinamo. Vairāk par 4 maiņām sakaitīt nevaru-es domāju nopietanas maiņas kas var kaut ko izveidot, ,,uztaisīt rezultātu,,.
Varbūt esmu ko palaidis garām.
Karamnovs varbūt nav slikts, bet ļoti jauns, Bukarts , Štāls-visi 4 maiņas spēlētāji-var jau kādu ielikt kur augstāk bet tad kopā ar citiem rūdītākiem spēlētājiem. Nesaku ka konkurence ir sliktāka kā pirms gada, bet nekāda nopietnā tā nav.

  -2 [+] [-]

, 2010-08-18 16:27, pirms 15 gadiem
Lūsiņam sezona nevis uz soliņa,bet tribīnē. Nabaga čalis,nemaz netiks spēlēt. Žēl viņu. Aģents varēja mēģināt pastrādāt nedaudz labāk un izkost līgumu kkur kā otrajam, vai vācijā DEL līgā kā pirmo. Rīgā,parakstot līgumu,viņš ir noticējis Dinamo tukšajiem solījumiem.

  +6 [+] [-]

, 2010-08-18 16:28, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Man salika mīnusus par to ka uzrakstīju ka nav arī šogad liela konkurence Dinamo. Vairāk par 4 maiņām sakaitīt nevaru-es domāju nopietanas maiņas kas var kaut ko izveidot, ,,uztaisīt rezultātu,,.
Varbūt esmu ko palaidis garām.
Karamnovs varbūt nav slikts, bet ļoti jauns, Bukarts , Štāls-visi 4 maiņas spēlētāji-var jau kādu ielikt kur augstāk bet tad kopā ar citiem rūdītākiem spēlētājiem. Nesaku ka konkurence ir sliktāka kā pirms gada, bet nekāda nopietnā tā nav.
Nestreso par mīnusiem !!!!!!!Tā burn lieta ir sa..i daudziem prātu un viedokļus !!!!!!!!!!!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2010-08-18 16:30, pirms 15 gadiem
T R A K A I S rakstīja: Nestreso par mīnusiem !!!!!!!Tā burn lieta ir sa..i daudziem prātu un viedokļus !!!!!!!!!!!!!!!
Ne jau tie mīnusi mani uztrauc-domāju varbūt kaut ko esmu palaidis garām saitībā ar Dinamo sastāvu -ja jau citi uzskata ka Dinamo ir nopietna konkurence.

     [+] [-]

, 2010-08-18 16:30, pirms 15 gadiem
Spaceman rakstīja: Saaksim ar to, ka treshais vaartsargs "neseezh uz solinja", treshais vaartsargs speelee faarmaa! Bet domaaju, ka prieksh Lūsiņa arii RD faarms nebuus slikti, tomeer labaak nekaa Vaacijas otraa liiga, kur vinjs speeleeja pirms tam!
Vēcīt man to nestāsti ko dara trešais vartsargs -tāpēc ieliku pēdiņās par sēdēšanu uz soliņa , jo tā daudzi te komentētāji domā !!!!!

  +7 [+] [-]

, 2010-08-18 16:31, pirms 15 gadiem
Mana vēlēšanās par Štālu beidzot piepildījusies. Taču aklam jābūt bija, lai neredzētu viņa lietderību un atdevi (piemēram, izlasē pēdējā cēmpī ko redzējām).

     [+] [-]

, 2010-08-18 16:32, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Cik ir dzidēts "iz LM nometnes", tad Lūsiņu viņiem ne īpaši vajag (nevajag) un viņi Lūsiņu uz LM nemaz neplāno ņemt, jo pašiem ir pietiekami laba vārtsargu līnija! Tapēc, kur spēlēs Lūsiņš vēl "zinātnieki strīdās".... baidos ka viņš neiet pagājušā gada 3. nummura- Muštukova pēdās.... respektīvi var sanākt sēdēt visu sezonu uz beņķa vai tribīnēs....
Nu tieshi taa calis bez speeleeshanas shogad,varbuut paveiksies,ja kadas 3 speeles uzspeelees sezonas saakumaa,kameer Telkvists uznjems formu,vai kaads notraumeesies!Faarmaa arii nav vajadziigs!Vins shaadi var sabojaat savu karjeru,kas ar70% parlieciibu notiks,ja vins nedabuus speeleet!

  +2 [+] [-]

, 2010-08-18 16:32, pirms 15 gadiem
Lūsiņam tā ir sava taktika kā neko nedarot var kāpostu raut
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-08-18 16:36, pirms 15 gadiem
Pa trako augustu nav sanācis pasekot pietiekoši bieži. Kas galu galā ir ar Podziņu? Vismaz Hk Rīga viņš spēlēs? No šiem te gan visvairāk prieks par Štālu. Un jā, arī par Karamnovu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-08-18 16:40, pirms 15 gadiem
prieks par štālu labs vecis un ari par Karamnovu

  +7 [+] [-]

, 2010-08-18 16:44, pirms 15 gadiem
Es nesaprotu, kas slikts tajā, ka Karamnovs ir krievs? Da kaut vai no Burkinafaso, ja spēlē mūsu komandas labā! Ņiživijs nav krievs? Ok, pēc pases nē, bet tīri tehniski?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-08-18 16:48, pirms 15 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Es nesaprotu, kas slikts tajā, ka Karamnovs ir krievs? Da kaut vai no Burkinafaso, ja spēlē mūsu komandas labā! Ņiživijs nav krievs? Ok, pēc pases nē, bet tīri tehniski?
Vai tad kaut vienā komentārā (65 līdz šim) bija pateikts, ka Vitālijs ir slikts, jo ir krievs?? Izskatās, ka vairums jau var pieņemt šo faktu.

     [+] [-]

, 2010-08-18 16:50, pirms 15 gadiem
Spaceman rakstīja: Saaksim ar to, ka treshais vaartsargs "neseezh uz solinja", treshais vaartsargs speelee faarmaa! Bet domaaju, ka prieksh Lūsiņa arii RD faarms nebuus slikti, tomeer labaak nekaa Vaacijas otraa liiga, kur vinjs speeleeja pirms tam!
RD gadījumā trešais vārtsargs izbraukumos braukā līdzi komandai, dzīvo viesnīcās, rūpīgi saģērbjas uz treniņiem un skatās, kā trenējas un spēlē pārējie nafig Lūsiņam to vajag?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-08-18 16:56, pirms 15 gadiem
Lūsiņam vajadzeja citur spelēt, lai spēlētu nevis malā sēdētu!

     [+] [-]

, 2010-08-18 16:56, pirms 15 gadiem
Nē, vienā komentārā tomēr bija, palasi uzmanīgāk.

  +2 [+] [-]

, 2010-08-18 16:57, pirms 15 gadiem
Nu Soča toč bez līguma nepaliktu!

     [+] [-]

, 2010-08-18 16:58, pirms 15 gadiem
Tas labi, pat ja viņš paliek jauniešu komandā - galvenais, lai paliek tepat.

     [+] [-]

, 2010-08-18 17:00, pirms 15 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Nē, vienā komentārā tomēr bija, palasi uzmanīgāk.
Tiešām ir!

  +2 [+] [-]

, 2010-08-18 17:02, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Šuplers jau slavē Podziņu, bet lielās konkurences dēļ un arī nepietiekamā skila dēļ, viņš, visticamākais, šo sezonu vismaz uzsāks HK Rīga. Kaut gan nav izslēgts, ka tomēr paliks DR ka juniors, vai arī ar laiku tiks pacelts uz augšu no jauniešu komandas.
Ne tikai tur spēlēs , bet dabūs pacīnīties par vietu HK Rīga.

  +1 [+] [-]

, 2010-08-18 17:02, pirms 15 gadiem
racha rakstīja: Ko jūs visi apceļat Lūsiņu? ;( Viņš tač neko sliktu nav izdarījis, stulbie pediņi, labāk paši ietu hokejā un aizstāvētu Latvijas izlases vārtus, nevis te muti dzesētu! Kaunos, ka Latvieši nolinčo savus izlases spēlētājus.. Varētu padomāt, ka Znaroks pilnīgi neko nejēdz, izvēloties sastāvu.. ;(
Kurš tad viņu apceļ? Tīra patiesība komentāros rakstīta-RD ir divi labi(vairāk vai mazāk) vārtsargi, LM ir Žaba, kurš ir stabils Nr.1. Bez Žabotinska ir jaunie.Tā kā lielāko daļu sezonas viņam būs jāsēž uz soliņa.

  +5 [+] [-]

, 2010-08-18 17:06, pirms 15 gadiem
nevaidzeja njemt to karamnovu! priekš kam mums krievu priekš 4 maiņas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-08-18 17:06, pirms 15 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Domāju, ka iespēja spēlēt LM tiks dota tāpat, jo ar nedienam pamatvārsargu postenī RD tad būs vajadzīgs vartsargs ar spēļu praksi kaut lai tikai sēdētu uz soliņa.
LM nav klasisks farmklubs , kur daudz domās par Dinamo intresēm,Lūsiņam tur uzspēlēt ir ļoti maz cerību, varbūt daži laukuma spēlētāji no Dinamo tiks izmantoti LM.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-08-18 17:10, pirms 15 gadiem
Sotnieks pats priecīgs.

  +8 [+] [-]

, 2010-08-18 17:10, pirms 15 gadiem
emiLL rakstīja: Negribu redzēt Karamnovu Dinamo kreklā tikai tāpēc ka viņš ir krievs.
13-gadigais nacionalists, kursh nekas nesaprot no dzives un raksta stulbus komentarus, lol.

     [+] [-]

, 2010-08-18 17:11, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Tu laikam tiko no debīlā Dobeļa sapulces .
nu tad pasaki kāda jēga , lai atņemtu vietu džeriņam kam tas vajadzīgs?

  +3 [+] [-]

, 2010-08-18 17:13, pirms 15 gadiem
Kādā jēgā Dinamo vajadzīgs Džeriņš??? Jāspēlē tam, kurš ir labāks! Ne-jau-ciet spor-tu ar vēl ne-zin ko!!!

  +6 [+] [-]

, 2010-08-18 17:18, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Man salika mīnusus par to ka uzrakstīju ka nav arī šogad liela konkurence Dinamo. Vairāk par 4 maiņām sakaitīt nevaru-es domāju nopietanas maiņas kas var kaut ko izveidot, ,,uztaisīt rezultātu,,.
Varbūt esmu ko palaidis garām.
Karamnovs varbūt nav slikts, bet ļoti jauns, Bukarts , Štāls-visi 4 maiņas spēlētāji-var jau kādu ielikt kur augstāk bet tad kopā ar citiem rūdītākiem spēlētājiem. Nesaku ka konkurence ir sliktāka kā pirms gada, bet nekāda nopietnā tā nav.
Ko Jūs, bērni, varat gaudot par tiem mīnusiem?! Jums jau tā mazie krāniņi saraujas vēl vairāk?

  +8 [+] [-]

, 2010-08-18 17:21, pirms 15 gadiem
GainFast rakstīja: KrOPLU KOMANDA ..lai MIRST DINAMO
Aiztaisi muti l*h!!!

     [+] [-]

, 2010-08-18 17:35, pirms 15 gadiem
Nez vai, Lūsiņam tā bija pareizā izvēle. Par pārējiem prieks.

 +11 [+] [-]

, 2010-08-18 17:51, pirms 15 gadiem
Es gribeeju ,lai Karamnovs nosleedz liigumu ar Dinaamo, peec vinja snieguma paarbaudes speelees_!!!!
Par Sotnieku kaut kaa biju paarliecinaats, ka nosleegs liigumu _!!!
Prieks par Shtaalu , jo likaas ka buus tas pats kas ar Pechuru , jo speeles man nesanaaca iipashi daudz veerot_!!!
Par Luusinju arii nau nekaada izbriina_!!!

  +6 [+] [-]

, 2010-08-18 17:54, pirms 15 gadiem
Nu Soča vismaz atīris mūsu vārtu priekšu no pretiniekiem un tā nežēlojot viņus vismaz-prieks par Soču!
Slēpts komentārs: chau! ataa

 +12 [+] [-]

, 2010-08-18 18:13, pirms 15 gadiem
Šodien rimčikā nopirku burtnīcu ar Sotnieku uz vāka. Tagad domāju, ka būtu bijis diezgan škrobīgi, ja šis nebūtu komandā.. tas tā, iz dzīves.

  +2 [+] [-]

, 2010-08-18 18:25, pirms 15 gadiem
coffijs rakstīja: LM nav klasisks farmklubs , kur daudz domās par Dinamo intresēm,Lūsiņam tur uzspēlēt ir ļoti maz cerību, varbūt daži laukuma spēlētāji no Dinamo tiks izmantoti LM.
Šito jau es arī te dažiem cenšos iestāstīt, ka LM tāds Lūsiņš nahren nav vajadzīgs, ja pašiem ir Žaba + vēl pašiem savi "bekapi" un zinot, ka atškirībā no RDJ, kas "barojās" no tā paša RD "katla", tad tādiem LM "ģinamka" neko diži "pavēlēt" nevarēs - cik saprotu šīs ir tomēr bišķi citādas attiecības, tad pieļauju, ka ja arī aizsūtīs Lūsiņu uz LM, tad viņš tur arī var sēdēt tribīnēs tāpat kā tas būs, ja viņš paliks Rīgā (protams, ja kādam no pamatvarotčikiem nebūs trauma)....

  +4 [+] [-]

, 2010-08-18 18:31, pirms 15 gadiem
Es tikai nesaprotu, ko te daži vaimanā par Lūsiņu. Komandai taču ir vajadzīgs trešais vārtsargs. Un, ja nu kāds vārtsargs dabū traumu (tfu, tfu, tfu), tad trešajam ir jābūt gana labam, lai extra situācijā varētu arī kastē stāties.
Bet par to, ka šams tūlīt pazaudēs sezonu, varētu padomāt, vsp uz slidām nekāps, uzaudzēs riepu, un hoķi tikai pa TV kasti vēros...
Manuprāt gan viņš tomēr spēlēs - ja ne LM, tad citur, ar iespēju tikt izsauktam uz RD. Tiesa, līguma noteikumus mēs te nezinam.
Jebkurā gadījumā, nedomāju, ka viņš vai viņa aģents būtu tādi dunduki, kas speciāli visu sačakarētu.

     [+] [-]

, 2010-08-18 18:33, pirms 15 gadiem
[quote ovechk1n]
13-gadigais nacionalists, kursh nekas nesaprot no dzives un raksta stulbus komentarus, lol.
[/ Varda krievs vieta ir jalieto vards arzemnieks< un tad viss ir pareizi< arzemniekus prieks 3 vai 4 mainas nenem nekur pasaule...........

  -2 [+] [-]

, 2010-08-18 18:43, pirms 15 gadiem
Jurchiks#2 rakstīja: prieks ir par visiem! cerams tika, ka Lūsiņam arī dos uzspēlēt regulāri- ja ne RD, tad farmā, jo Muštukovs nespēlēja nekur- ne RD, ne Dinamo/Juniors.
Dinamo/Juniors vairs nav Dinamo Rīga fārmklubs.....tagad tas ir Liepājas Metalurgs. Takā nedomāju,ka viņš spēlēs Dinamo/Juniors,varbūt tikai LM.

  -2 [+] [-]

, 2010-08-18 18:56, pirms 15 gadiem
Dīvaini, ka nevienā no 96 komentāriem nav teikts : ''Oi, kādreiz man likās, ka Šuplers neņem Štālu tāpēc, ka neko nerubī no hokeja un viņam nepatīk spēka uzbrucēji, atvainojos, man nebija taisnība.''

  +1 [+] [-]

, 2010-08-18 19:11, pirms 15 gadiem
Prieks par visiem četriem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-08-18 20:05, pirms 15 gadiem
Renny rakstīja: Kurš tad viņu apceļ? Tīra patiesība komentāros rakstīta-RD ir divi labi(vairāk vai mazāk) vārtsargi, LM ir Žaba, kurš ir stabils Nr.1. Bez Žabotinska ir jaunie.Tā kā lielāko daļu sezonas viņam būs jāsēž uz soliņa.
Gribi teikt, ka Žabotinskis ir labāks, pa Lūsiņu? Šaubos gan.. baigi šaubos vai Dinamo kaut rezervē Žabotinski ņemtu.. Doties sasmīdināji tu mani baigi..

  +1 [+] [-]

, 2010-08-18 20:23, pirms 15 gadiem
Good luck !

  -1 [+] [-]

, 2010-08-18 20:25, pirms 15 gadiem
Lūsiņu žēl, tāpat ka Muštukovs pagajūšajā sezonā laikam nospēlēs tikai pāris minūtes gadā.

  -3 [+] [-]

, 2010-08-18 20:52, pirms 15 gadiem
Piekrītu tiem, kas saka, ka Karamnovs nav vajadzīgs. Priekš kam ir vajadzīgs leģionārs 4. maiņai. Nesaprotu. Laikam kārtējais Šuplera gājiens.

  +2 [+] [-]

, 2010-08-18 21:11, pirms 15 gadiem
Ko Tu zini par ceturto maiņu? Karamnovs LABI spēlē, tā vismaz izskatās. Un, manuprāt, ir svarīgi, lai visas maiņas būtu konkurētspējīgas.

     [+] [-]

, 2010-08-18 22:17, pirms 15 gadiem
Dmitrijs2 rakstīja: Piekrītu tiem, kas saka, ka Karamnovs nav vajadzīgs. Priekš kam ir vajadzīgs leģionārs 4. maiņai. Nesaprotu. Laikam kārtējais Šuplera gājiens.
Priekš tam, ka viņš līdz šim izceļās un taisa rezultātu. Vajag taču pasekot līdzi pirms komentē.

  +2 [+] [-]

, 2010-08-18 22:29, pirms 15 gadiem
Raitumam piedāvāja trešā vietu , bet viņš tomēr izvēlējās spēlēt ....

  +1 [+] [-]

, 2010-08-18 22:49, pirms 15 gadiem
lovelyyy rakstīja: Cmmon man visi mīnusi, bet kāda vella pēc vajag Lūsiņu? - tāpēc, lai čalis visu sezonu uz soliņa nosēdētu??!! Burnisti uzdarbojas..
Es gan vairaak domaaju par to, kam Luusinjam tas ir vajadziigs.

  +2 [+] [-]

, 2010-08-18 23:18, pirms 15 gadiem
priecajos par stalu un sotnieku...

     [+] [-]

, 2010-08-19 00:14, pirms 15 gadiem
Vienkārši man kretinē kā simtiem cilvēku jūt līdzi kautkādam dinamo, kas ne tuvu nespēlē stiprākajā eiropas hokeja līgā. Brutāli sakot Dinamo spēlē Krievijas līgā un knapi cīnās ar tās vidusmēra komandām. Atveriet acis paskatieties uz Zviedrijas, Somijas, pat vācu līga šķiet skatāmāka un interesantāka par KHL.
Man vienkārši besij ka aizeju uz kautkadu Dinamo tur ir pārpildītas tribīnes, bet aizeju uz Latvijas izlases spēli futbolā tur ir tukšums. Pagājušgad, kad Ventspils spēlēja Europe League Skonto tribīnes bija pustukšas pat spēlē pret tādiem grandiem kā Sporting, Berlin Hertha un Zurick.

  +5 [+] [-]

, 2010-08-19 00:20, pirms 15 gadiem
GainFast rakstīja: Vienkārši man kretinē kā simtiem cilvēku jūt līdzi kautkādam dinamo, kas ne tuvu nespēlē stiprākajā eiropas hokeja līgā. Brutāli sakot Dinamo spēlē Krievijas līgā un knapi cīnās ar tās vidusmēra komandām. Atveriet acis paskatieties uz Zviedrijas, Somijas, pat vācu līga šķiet skatāmāka un interesantāka par KHL.
Man vienkārši besij ka aizeju uz kautkadu Dinamo tur ir pārpildītas tribīnes, bet aizeju uz Latvijas izlases spēli futbolā tur ir tukšums. Pagājušgad, kad Ventspils spēlēja Europe League Skonto tribīnes bija pustukšas pat spēlē pret tādiem grandiem kā Sporting, Berlin Hertha un Zurick.
KHL ne tuvu nau stipraakaakaa liiga eiropaa , tu no hokeja vispaar kaut ko saproti _?!!!

     [+] [-]

, 2010-08-19 00:45, pirms 15 gadiem
AJweenz rakstīja: KHL ne tuvu nau stipraakaakaa liiga eiropaa , tu no hokeja vispaar kaut ko saproti _?!!!
Ļoti daudz saprotu. Man ir apnicis, kad visi klausās tās reklāmas, kurās tā vien mēģina ieskaidrot, kad KHL ir visstiprāka līga eiropā. Šis nu jau nogājušās zvaigznes kā Yašins, Jāgrs - sen jau vairs nerāda tādu sniegumu kā agrāk.

  -2 [+] [-]

, 2010-08-19 00:49, pirms 15 gadiem
Man ir apnics skatīties šo garlaicīgo hokeju ko rāda pilnībā visas KHL komandas. Daudz ātrāks, interesantāks hokejs ir gan čehu, gan somu, gan vācu gan arī zviedru hokeja līgās. Arī daudz speciālistu runā to ka AHL ir daudz sliktāks par KHL. Paskatieties paši tīri vizuāli, kura līga izskatās labāk.

  -1 [+] [-]

, 2010-08-19 01:03, pirms 15 gadiem
GainFast rakstīja: Man ir apnics skatīties šo garlaicīgo hokeju ko rāda pilnībā visas KHL komandas. Daudz ātrāks, interesantāks hokejs ir gan čehu, gan somu, gan vācu gan arī zviedru hokeja līgās. Arī daudz speciālistu runā to ka AHL ir daudz sliktāks par KHL. Paskatieties paši tīri vizuāli, kura līga izskatās labāk.
Tu nejēdz no hokeja neko.

  +1 [+] [-]

, 2010-08-19 01:09, pirms 15 gadiem
Dmitrijs2 rakstīja: Tu nejēdz no hokeja neko.
Tu neko nejēdz.

  +9 [+] [-]

, 2010-08-19 08:51, pirms 15 gadiem
GainFast rakstīja: NEKO NEJĒDZU!
Taka tādi mazi bērni!!!

  +6 [+] [-]

, 2010-08-19 08:51, pirms 15 gadiem
GainFast - trollis nedrikst musdienas but tik zalsh un resns ka tu, pat sheit tas vairs neiet cauri

  +3 [+] [-]

, 2010-08-19 09:14, pirms 15 gadiem
Ko jūs ,idioti,bāžat mīnusus tiem,kuri saka pilnīgu taisnību?

  -3 [+] [-]

, 2010-08-19 09:14, pirms 15 gadiem
Priecājos, ka Štāls atkal spēlēs Dinamo. Ceru, ka tiks no ceturtās maiņas ārā - izkonkurējot Ankipānu, kas jau pag. sezonā bija pabāls. Sotnieks arī labi iederās Dinamo, krietni labāk nekā Duļevskis...

     [+] [-]

, 2010-08-19 09:27, pirms 15 gadiem
Vēl ātrāk nevarējat ielikt..lol

  +3 [+] [-]

, 2010-08-19 10:16, pirms 15 gadiem
GainFast rakstīja: Vienkārši man kretinē kā simtiem cilvēku jūt līdzi kautkādam dinamo, kas ne tuvu nespēlē stiprākajā eiropas hokeja līgā. Brutāli sakot Dinamo spēlē Krievijas līgā un knapi cīnās ar tās vidusmēra komandām. Atveriet acis paskatieties uz Zviedrijas, Somijas, pat vācu līga šķiet skatāmāka un interesantāka par KHL.
Man vienkārši besij ka aizeju uz kautkadu Dinamo tur ir pārpildītas tribīnes, bet aizeju uz Latvijas izlases spēli futbolā tur ir tukšums. Pagājušgad, kad Ventspils spēlēja Europe League Skonto tribīnes bija pustukšas pat spēlē pret tādiem grandiem kā Sporting, Berlin Hertha un Zurick.
Pēc raklsta stila varētu domāt ka esi normāli domājošs cilvēks, bet pēc tā ko raksti...pat nesaprotu kā cilvēks ar normālu domāšanu kaut ko tādu var uzrakstīt, ja aiz naida pret Krieviju, vai nepatīk hokejs-tad saprotu, varbūt esi pārmīlējies futbolā-arī var saprast.
Bet ja raksta ka par KHL ir labākas vairākas līgas Eiropā.
Man sports patīk-arī futbols un īpaši eirokausi-arī kādreiz aizeju klātienē, bet uz Dinamo cik varu tik apmeklēju un paskaidrošu kādāļ Dinamo apmeklēju daudz vairāk nekā ko citu, neskatoties uz to ka man patīk arī citi sporta veidi:
1/Tikai Dinamo spēlēs varu redzēt tik augstas kvalitātes hokeju-ja piemēram Ventspils spēlētu ČL grupu turnīrā -tribīnes būtu pilnas.
2/ Pēc reitinga piecas spēcīgākās Eiropas komandas ir no KHL-un es labprāt paskatos stiprākās Eiropas hokeja komandas
3/Vai pirms Ventspils ir tāds šovs kā pirms Dinamo spēlēm un arī spēļu laikā
4/Līdzjutēji rada leilisku satriecošu atmosfēru arēnā-lai arī futbolā fani sāk organizēties un kaut ko līdzīgu veidot
5/Es labāk sekoju līdzi ilglaicīgiem turnīriem-piemēram pusgadu garumā-tas ir subjektīvi, bet man patīk nacionālie čempionāti , pasaules kausi ziemas sporta veidos utt., jo tur ir cīņa vairāku mēnešu garumā, par ko lai jūtu līdzi futbola čempionātā
Latvijā,
6/Latvijas futbola komandas pēc UEFA reitinga pašlaik ir 33 vietā reitingā no visiem čempionātiem un piemēram Ventspils komanda ir nezin kurā vietā Eiropā , bet Dinamo ir 27 spēcēgākā Eiropā pēc jaunākā reitinga
7/ļoti patīk Dinamo fani un publika kopumā arēnā-protams visur ir dzērāji un dažādi rupekļi, bet kopumā es futbola spēlēs primitīvismu saukļos, rupjību, dzērājus redzu daudz vairāk. Es teiktu ka Dinamo fani ir intelektuālāki, pieklājīgāki, piemēram ļoti patīk kā pašlaik ir pirmie komentāri par jauno Dinamo spēlētāju Karamnovu-neskatās pasē, nacionalitātē, bet gan vēro kā viņš spēlē.
Un galvenais Dinamo dod milzīgas pozitīvas emocijas arī tad ja komanda zaudē-Dinamo spēle tie ir svētki,tas ir šovs, tas ir augstas kvalitātes hokejs.

  -1 [+] [-]

, 2010-08-19 10:22, pirms 15 gadiem
GainFast rakstīja: Man ir apnics skatīties šo garlaicīgo hokeju ko rāda pilnībā visas KHL komandas. Daudz ātrāks, interesantāks hokejs ir gan čehu, gan somu, gan vācu gan arī zviedru hokeja līgās. Arī daudz speciālistu runā to ka AHL ir daudz sliktāks par KHL. Paskatieties paši tīri vizuāli, kura līga izskatās labāk.
Bet KHL ir daudz tehniskaaks.

     [+] [-]

, 2010-08-19 13:44, pirms 15 gadiem
racha rakstīja: Gribi teikt, ka Žabotinskis ir labāks, pa Lūsiņu? Šaubos gan.. baigi šaubos vai Dinamo kaut rezervē Žabotinski ņemtu.. Doties sasmīdināji tu mani baigi..
Labāks vai ne labāks, bet LM dos spēlēt Žabotinskim-redzēsi!
(Protams, ja Lūsiņu vispār atsūtīs uz LM)

     [+] [-]

, 2010-08-19 14:40, pirms 15 gadiem
Super! Nereāls prieks par Juri!
Viņš tiktiešām ir pelnījis būt DR.
-
Par Sotnieku - tas jau bija paredzams!