Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Par olimpisko ceļazīmi pret Itāliju, Ukrainu, Kazahstānu (?)

Kristaps Zālītis

Latvijas hokeja izlase olimpiskajā kvalifikācijas turnīrā par vienu ceļazīmi uz Vankūveru cīnīsies ar Itālijas un Ukrainas izlasēm kā arī pirmo atlases kārtu pārvarējušu komandu, visticamāk, Kazahstānu.

Mūsējiem kā pasaules ranga 11.vietas īpašniekiem atvēlēta vieta otrajā kvalifikācijas kārtā E grupā līdz ar ranga 14. (Itālija) un 17. (Ukraina) komandu. Vēl E grupā spēlēs arī rangā otrā augstāk esošā pirmā kvalifikācijas posma grupas uzvarētāja. Ja pirmo kvalifikācijas kārtu, kurā Latvijai nav jāpiedalās, pārvarēs visi favorīti, tad mūsējo pretinieki būs Kazahstānas hokejisti.

E grupas turnīrs tiks izspēlēts no 2009.gada 5.līdz 8.februārim, tā norises vieta vēl nav izlemta. Vankūveras olimpiskajām spēlēm kvalificēsies tikai grupas uzvarētājs.

Lai arī Latvijas izlase tiek uzskatīta par E grupas favorītiem, pret visiem šī turnīra pretiniekiem savulaik ir piedzīvotas sāpīgas neveiksmes. 2001.gada pasaules čempionātā pēc uzvaras pār ASV (2:0) mūsējie piekāpās Ukrainai (2:4) un ceturtdaļfināla sapņu vietā sanāca cīņā izdzīvošanas turnīrā. Kazahstānas izlasei piekāpāmies 2006.gada olimpiskajās spēlēs Turīnā, bet Itālijas pārākumu atzinām pērn Maskavā un arī neplānoti nokļuvām smagā cīņā par palikšanu elitē.

Izmantotie resursi:
iihf.com

     [+] [-]

, 2008-05-19 09:01, pirms 16 gadiem
Rangs:

10. Vācija - A
11. Latvija - B
12. Norvēģija - C
13. Dānija - C
14. Itālija - B
15. Slovēnija - A
16. Austrija - A
17. Ukraina - B
18. Francija - C
19. Kazahstāna - C
20. Ungārija - B
21. Polija - A

Vai ne tā???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-19 09:37, pirms 16 gadiem
eske rakstīja: Rangs:

10. Vācija - A
11. Latvija - B
12. Norvēģija - C
13. Dānija - C
14. Itālija - B
15. Slovēnija - A
16. Austrija - A
17. Ukraina - B
18. Francija - C
19. Kazahstāna - C
20. Ungārija - B
21. Polija - A

Vai ne tā???

Nu izskatās, ka tā ir. Te var apskatīties komandu rangu:

iihf.com: 2008 Ranking

  +1 [+] [-]

, 2008-05-19 09:44, pirms 16 gadiem
eske rakstīja: Rangs:

10. Vācija - A
11. Latvija - B
12. Norvēģija - C
13. Dānija - C
14. Itālija - B
15. Slovēnija - A
16. Austrija - A
17. Ukraina - B
18. Francija - C
19. Kazahstāna - C
20. Ungārija - B
21. Polija - A

Vai ne tā???


Tikai viena nianse - Kazahstāna, Ungārija, Polija vēl cīnīsies par iepriekš, lai kvalificētos šai fāzei un es neesmu pētījis, kā grupas tajā fāzē tiks formētas. ...

  +1 [+] [-]

, 2008-05-19 09:45, pirms 16 gadiem
eske rakstīja: Par olimpisko ceļazīmi pret Itāliju, Ukrainu, Kazahstānu (?)

Man sanāk, ka Kazahstānas vietā Ungārija.


Vēl E grupā spēlēs arī rangā otrā augstāk esošā pirmā kvalifikācijas posma grupas uzvarētāja. Ja pirmo kvalifikācijas kārtu, kurā Latvijai nav jāpiedalās, pārvarēs visi favorīti, tad mūsējo pretinieki būs Kazahstānas hokejisti.

te jau iet runa par 1. kvalifikācijas posma uzvarētāju, kur visticimāk uzvarēs favorīti Kazahstāna!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-19 10:33, pirms 16 gadiem
Ar Kazahstānu Latvija nevar spēlēt, jo Kazahstānai, ja tā uzvarēs iepriekšējā kvalifikācijas posmā savā grupā, būs augstākais reitings no trim uzvarētājiem. Visreālāk Latvijai būs jāspēlē ar Ungāriju (ja uz olimpiādi tiks KAZ un HUN).

Olimpiskās atlases 2.posms:
A grupa: Kazahstāna, Nīderlande, Igaunija, 3.pēc ranga 1.posma uzvarētājs.
B grupa: Ungārija, Lietuva, Horvātija, 2.pēc ranga 1.posma uzvarētājs.
C grupa: Polija, Japāna, Rumānija, 1.pēc ranga 1.posma uzvarētājs.

Olimpiskās atlases 3.posms:
D grupa: Vācija, Slovēnija, Austrija, 3.pēc ranga 2.posma uzvarētājs.
E grupa: Latvija, Itālija, Ukraina, 2.pēc ranga 2.posma uzvarētājs.
F grupa: Norvēģija, Dānija, Francija, 1.pēc ranga 2.posma uzvarētājs.

OS2010 Vankuverā:
A grupa: Kanāda, ASV, Šveice, 3.pēc ranga atlases 3.posma uzvarētājs.
B grupa: Krievija, Čehija, Slovākija, 2.pēc ranga atlases 3.posma uzvarētājs.
C grupa: Zviedrija, Somija, Baltkrievija, 1.pēc ranga atlases 3.posma uzvarētājs.

Tātad, ja Latvija tiek uz olimpiādi, visticamāk (ja uz olimpiādi tiek arī Vācija),
mums jāspēlē ar Krieviju, Čehiju un Slovākiju. Ja GER neuzvar savā atlases grupa, Latvija sacentīsies ar Zviedriju, Somiju un Baltkrieviju.

     [+] [-]

, 2008-05-19 10:45, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: Tikai viena nianse - Kazahstāna, Ungārija, Polija vēl cīnīsies par iepriekš, lai kvalificētos šai fāzei un es neesmu pētījis, kā grupas tajā fāzē tiks formētas. ...

Jā, ceturtās komandas kvalificēsies no "apakšas". Bet mūsu grupā, manuprāt, tāpat nesanāk vieta kazahiem. Pareizi Ltd987 rakstīja, mūsu grupā spēlēs 2. pēc ranga 2. posma uzvarētājs. Starp visām otrā posma komandām Kazahstāna ir pirmā... viņi ies grupā ar Norvēģiju, Dāniju un Franciju, ja kvalificēsies.

     [+] [-]

, 2008-05-19 11:01, pirms 16 gadiem
eske rakstīja: Jā, ceturtās komandas kvalificēsies no "apakšas". Bet mūsu grupā, manuprāt, tāpat nesanāk vieta kazahiem. Pareizi Ltd987 rakstīja, mūsu grupā spēlēs 2. pēc ranga 2. posma uzvarētājs. Starp visām otrā posma komandām Kazahstāna ir pirmā... viņi ies grupā ar Norvēģiju, Dāniju un Franciju, ja kvalificēsies.


jā, ir taisnība Ltd987 - man nebija zināma 1. un 2. posma izspēles kārtība.

     [+] [-]

, 2008-05-19 11:03, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: jā, ir taisnība Ltd987 - man nebija zināma 1. un 2. posma izspēles kārtība.

t.k. visticamāk mums būs jāspēlē pret Ungāriju. Tā Kazahstāna nav vajadzīga ne mums, ne mēs viņiem

  +1 [+] [-]

, 2008-05-19 11:07, pirms 16 gadiem
... pie tam Kazahstānas klubs nākamsezon arī spēlēs KHL... kas zina, kas tā būs par komandu. Lai viņi labāk spēlē citā grupā

     [+] [-]

, 2008-05-19 11:13, pirms 16 gadiem
eske rakstīja: t.k. visticamāk mums būs jāspēlē pret Ungāriju. Tā Kazahstāna nav vajadzīga ne mums, ne mēs viņiem


tur Tev taisnība īstenībā kazahi atrodās IIHF rangā neadekvāti zemu priekš sava potenciāla, galu galā viņiem veseli 3 (!) klubi šogad bija vadošajās vietā Krievijas Augstākajā līgā. Cita lieta, ka viņi savu potencialu pēdējos 3 gados nav spējuši realizēt izlases līmenī.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-19 11:22, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: tur Tev taisnība īstenībā kazahi atrodās IIHF rangā neadekvāti zemu priekš sava potenciāla, galu galā viņiem veseli 3 (!) klubi šogad bija vadošajās vietā Krievijas Augstākajā līgā. Cita lieta, ka viņi savu potencialu pēdējos 3 gados nav spējuši realizēt izlases līmenī.

Tā gan. Ar savu potenciālu, manuprāt, viņi nav nemaz sliktāki par dāņiem, norvēģiem, slovēņiem, austriešiem un daudzām citām izlasēm, kuras reitingā atrodas virs Kazahstānas. Sportā sen jau esmu pamanījis tādu likumsakarību... ja ar pašu valsti iekšēji kkas nav kārtībā, tad arī sporta komandas spēlē zemākā līmenī, nekā tām būtu jāspēlē. Piemērs - Krievija hokejā. Viņiem tikai tagad parādījās spēlētāji, kas var uzvarēt PČ? Vieņiem visus šos 15 gadus bija resursi, lai uzvarētu jebkuru turnīru. Hokeja federācijas attieksme pret spēlētājiem, spēlētāju attieksme pret valsti... un nekas nenotiek. Tad Serbijas/Dienvidslāvijas piemērs basketbolā... kā krīze valstī, tā krīze basketbolā. Futbolu arī varētu uz viņiem attiecināt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-19 14:08, pirms 16 gadiem
eske rakstīja: Tā gan. Ar savu potenciālu, manuprāt, viņi nav nemaz sliktāki par dāņiem, norvēģiem, slovēņiem, austriešiem un daudzām citām izlasēm, kuras reitingā atrodas virs Kazahstānas. Sportā sen jau esmu pamanījis tādu likumsakarību... ja ar pašu valsti iekšēji kkas nav kārtībā, tad arī sporta komandas spēlē zemākā līmenī, nekā tām būtu jāspēlē. Piemērs - Krievija hokejā. Viņiem tikai tagad parādījās spēlētāji, kas var uzvarēt PČ? Vieņiem visus šos 15 gadus bija resursi, lai uzvarētu jebkuru turnīru. Hokeja federācijas attieksme pret spēlētājiem, spēlētāju attieksme pret valsti... un nekas nenotiek. Tad Serbijas/Dienvidslāvijas piemērs basketbolā... kā krīze valstī, tā krīze basketbolā. Futbolu arī varētu uz viņiem attiecināt.


Vienīgais es neteiktu, ka kazahiem tik ļoti ir "nekārtībā" ar valsti - pateicoties resursiem, viņiem tur viss iet uz augšu... tiesa gan, laikam tie "visi" lielākoties ir augšējais sabiedrības slānis....

  -1 [+] [-]

, 2008-05-19 16:22, pirms 16 gadiem
buus gruuti

  -1 [+] [-]

, 2008-05-19 16:48, pirms 16 gadiem
gruuta grupa bet manleiks ka pec pasaules ranga musejiem neiznaak kazahi ka pedejie bet gan kas cits!

     [+] [-]

, 2008-05-20 14:31, pirms 16 gadiem
Easton77 rakstīja: gruuta grupa bet manleiks ka pec pasaules ranga musejiem neiznaak kazahi ka pedejie bet gan kas cits!

Tā visiem liekas, tikai ne šī raksta autoram

     [+] [-]

, 2008-05-21 12:26, pirms 16 gadiem
mums tur ir jaabuut