Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Irbe - "Dinamo" vārtsargu treneris?

Irbe - "Dinamo" vārtsargu treneris?
Artūrs Irbe

Bijušajam Latvijas hokeja izlases spēlētājam Artūram Irbem izteikts piedāvājums kļūt par jaunizveidotā kluba Rīgas "Dinamo" vārtsargu treneri, piektdien vēsta "Latvijas Avīze".

Irbe gan pagaidām ietur nogaidošu pozīciju, jo vēlas uzzināt ne tikai kluba jaunā trenera vārdu, bet arī konkrētākus darījuma nosacījumus. "Jāskatās, cik daudz laika šis darbs prasīs un kāda būs samaksa. Šis ir biznesa pasākums, te nav runa par valsti un karogu, bet tīri par biznesu," atzīst bijušais izlases vārtsargs.

Runājot par konkrēto projektu, Irbe skeptiski vērtē faktu, ka ārzemju komandām nav noteikta leģionāru kvota. "Tas nozīmē, ka komandā var būt gan 20 mūsu hokejisti, gan tikpat labi – tikai pieci. Latvijas hokeja ieguvums no šī projekta būs atkarīgs no tā, cik ilgi Rīgas "Dinamo" spēs noturēties KHL un cik daudz mūsu hokejistu ikdienā varēs spēlēt augstā līmenī, sagatavojot kadrus izlasei un varbūt arī NHL."

Izmantotie resursi:
Latvijas Avīze

     [+] [-]

, 2008-04-18 09:01, pirms 17 gadiem
St_Germain rakstīja: Kaut kas traģiskāks par idiotu var būt tikai idiots ar iniciatīvu!


to tu par sevi?...

     [+] [-]

, 2008-04-18 09:09, pirms 17 gadiem
arča, nebāz galvu cilpā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-04-18 09:11, pirms 17 gadiem
Abrags rakstīja: Un ko Tu ar to gribēji teikt???
Ka tagad KHL vienā rāvienā atrisinās visas Latvijas hokeja problēmas, ko Kira un Co nav atrisinājis??
Jeb to, ka tagad klubs (kā visi te ļoti uzsver: "gatavos kadrus izlasei") - muļķības, draugs, klubs ir "biznesa projekts" un tas nav absolūti tā uzdevums.
Gatavos kadrus NHL - ha-ha, es jau smejos (patiesībā, smietos, ja tas nebūtu tik traģiski Latvijas hokejam) - NHL draftē un savā sistēmā uzņem 18-19 gadus vecus hokejistus. Vēlāk NHL sistēmā nokļūst tikai ļoti reti izņēmumi. Taču "Dinamo" nav nekāda bērnu/jaunatnes piramīda. Jauniešus gatavo un gatavos tās pašas hokeja skolas, kas līdz šim. (un tur pozitīvas izmaiņas patreiz nav gaidāmas, diemžēl).


Abrag, vai tad kāds apgalvo, ka Dinamo atrisinās visas problēmas?Esi taču korektāks savos izteikumos.Irbe pareizi arī izteicies- "Latvijas hokeja ieguvums no šī projekta būs atkarīgs no tā, cik ilgi Rīgas "Dinamo" spēs noturēties KHL un cik daudz mūsu hokejistu ikdienā varēs spēlēt augstā līmenī, sagatavojot kadrus izlasei un varbūt arī NHL."
Tas nozīmē, ka ļoti daudz kas jādara, lai šim projektam būtu jēga, bet tu jau visu kategoriski noliedz, ķipa visi ir krāpnieki, mūsu hokejam beigas u.t.t.

     [+] [-]

, 2008-04-18 09:13, pirms 17 gadiem
labprāt redzētu Artūru piedalāmies šajā projektā! saprotams ka Irbe runā par biznesu - tā taču nav izlase!!!

     [+] [-]

, 2008-04-18 09:15, pirms 17 gadiem
Irbe varētu vairāk sasniegt kā diplomāts, viņš jau tagad eiropas parlamentā stenliju visiem izrādija(ja man neviens nepiep*izd*ja), kā vārtsargu trenerim viņam pieredzes it kā nav, tad jau redzēs , kas būs

     [+] [-]

, 2008-04-18 09:18, pirms 17 gadiem
zaudetajs rakstīja: Abrag, vai tad kāds apgalvo, ka Dinamo atrisinās visas problēmas?Esi taču korektāks savos izteikumos.Irbe pareizi arī izteicies- "Latvijas hokeja ieguvums no šī projekta būs atkarīgs no tā, cik ilgi Rīgas "Dinamo" spēs noturēties KHL un cik daudz mūsu hokejistu ikdienā varēs spēlēt augstā līmenī, sagatavojot kadrus izlasei un varbūt arī NHL."
Tas nozīmē, ka ļoti daudz kas jādara, lai šim projektam būtu jēga, bet tu jau visu kategoriski noliedz, ķipa visi ir krāpnieki, mūsu hokejam beigas u.t.t.


izlasi Irbes teikto - tas ir pilnīgs absurds, ka klubs ("biznesa projekts") strādās izlases labā. Klubam, svarīgākais ir tomēr vieta tabulā un skatītāji hallē. Līdz ar to , situācijā, ja sezonas pirmajā pusē klubs nenospēlē pienācīgā līmenī, daļa no LV spēlētājiem tiek atlaisti un to vietā tiek paņemti labāki leģionāri - loģiski, vai ne?
a par NHL - tas nu ir pilnīgs bull-shit. Nu nenodarbosies tas Ģinama ar bērnu/jauniešu trenēšanu.
A par to kāpēc es noliedzu šo projektu esmu jau n-tās reizes skaidrojis - žēl, daudzi tāpat nesaprot, ka acumirklīgs ieguvums šodien neatsvērs tos zaudējumus Latvijas hokejam, kas būs nākotnē.

     [+] [-]

, 2008-04-18 09:22, pirms 17 gadiem
Ja tiešām Irbe piekristu, tad drošvien juhans vai dzhonis ieķertos Arčam kājās, turētu un teiktu "Arča neeeeeej!!! Neesi nodevējs!!!"...

  +1 [+] [-]

, 2008-04-18 09:26, pirms 17 gadiem
Dotajā gadījumā tas tiešām ir tikai darbs. Ja "Dinamo" izteiks piedāvājumu, kas būs konkurētspējīgs ar citiem piedāvājumiem, tad kāpēc nē? Un pluss tomēr, ka tuvāk mājām.

     [+] [-]

, 2008-04-18 09:32, pirms 17 gadiem
No Archas ko taadu nebiju gaidiijis...ceru vinsh veel apdomaasies...

     [+] [-]

, 2008-04-18 09:32, pirms 17 gadiem
zzk rakstīja: Dotajā gadījumā tas tiešām ir tikai darbs. Ja "Dinamo" izteiks piedāvājumu, kas būs konkurētspējīgs ar citiem piedāvājumiem, tad kāpēc nē? Un pluss tomēr, ka tuvāk mājām.


tas gan

     [+] [-]

, 2008-04-18 09:33, pirms 17 gadiem
cukurs rakstīja: Kira sola belariem kopējo čempi un jaunu komandu Daugavpils "Zangele"


Labs!!! Gandrīz kafiju uz galda apgāzu... Varbūt viņš domāja "Zemgale", bet belari ne tā saprata... Kaut gan kāda Daugavpilij saistība ar Zemgali...?! Nekāda!
p.s. Kas nu kas, bet ar Kiru garlaicīgi nav!!!!

     [+] [-]

, 2008-04-18 09:36, pirms 17 gadiem
als rakstīja: Ja tiešām Irbe piekristu, tad drošvien juhans vai dzhonis ieķertos Arčam kājās, turētu un teiktu "Arča neeeeeej!!! Neesi nodevējs!!!"...


tieši tā...

     [+] [-]

, 2008-04-18 09:43, pirms 17 gadiem
Abrags rakstīja: izlasi Irbes teikto - tas ir pilnīgs absurds, ka klubs ("biznesa projekts") strādās izlases labā. Klubam, svarīgākais ir tomēr vieta tabulā un skatītāji hallē. Līdz ar to , situācijā, ja sezonas pirmajā pusē klubs nenospēlē pienācīgā līmenī, daļa no LV spēlētājiem tiek atlaisti un to vietā tiek paņemti labāki leģionāri - loģiski, vai ne?
a par NHL - tas nu ir pilnīgs bull-shit. Nu nenodarbosies tas Ģinama ar bērnu/jauniešu trenēšanu.
A par to kāpēc es noliedzu šo projektu esmu jau n-tās reizes skaidrojis - žēl, daudzi tāpat nesaprot, ka acumirklīgs ieguvums šodien neatsvērs tos zaudējumus Latvijas hokejam, kas būs nākotnē.


Rīgas "Dinamo" dzīvotspēja lielā mērā atkarīga no komandas vadītājiem: ''Pirmo gadu komanda spēlēs, bet tālāk viss pareizi jāsaorganizē. Salasīties kopā, nodibināt klubu, piesaistīt līdzekļus un savākt spēlētājus ir tikai puse darba, bet tālāk vajadzīga pareiza un ieeļļota mehānisma darbība. Eiropā ir zināma interese par KHL, bet pašlaik mēs esam tādi kā izmēģinājumu trusīši – pirmie no Eiropas Savienības."

Šiem Irbes izteikumiem piekrītu par 120%, atšķirībā no taviem spriedelējumiem.Uzreiz var manīt atšķirību starp pragmatisku pieeju šai lietai un histērisku vaimanāšanu no dažu mūsu komentētāju puses.

  +1 [+] [-]

, 2008-04-18 09:47, pirms 17 gadiem
+ Archa, ja tev beigushies iekraajumi, tak nebeedaa liidzjuuteeji tev sametiis, tikai nesaac dziedaat liidzi visiem shitiem - "nekas personisks, tas ir tikai bizness"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-04-18 09:51, pirms 17 gadiem
zaudetajs rakstīja: Eiropā ir zināma interese par KHL, bet pašlaik mēs esam tādi kā izmēģinājumu trusīši – pirmie no Eiropas Savienības."

Un Tu tam tici, ka Krievijas līgā spēlēs komandas no Zviedrijas, Somijas, Vācijas u.t.t.??? Līdz šim Eiropas komandu pārstavju izteikumi gan liecina par pretējo - vairāk gan par diplomātisku "nē" nav dzirdēts. (un nevajag lasīt krievu presi - kur tiek tādi batoni par šo tēmu sprausti! Labāk izlasi, ko raksta Zviedrijā, Somijā u.t.t.)

     [+] [-]

, 2008-04-18 09:53, pirms 17 gadiem
zaudetajs rakstīja: Rīgas "Dinamo" dzīvotspēja lielā mērā atkarīga no komandas vadītājiem: ''Pirmo gadu komanda spēlēs, bet tālāk viss pareizi jāsaorganizē. Salasīties kopā, nodibināt klubu, piesaistīt līdzekļus un savākt spēlētājus ir tikai puse darba, bet tālāk vajadzīga pareiza un ieeļļota mehānisma darbība. Eiropā ir zināma interese par KHL, bet pašlaik mēs esam tādi kā izmēģinājumu trusīši – pirmie no Eiropas Savienības."

Šiem Irbes izteikumiem piekrītu par 120%, atšķirībā no taviem spriedelējumiem.Uzreiz var manīt atšķirību starp pragmatisku pieeju šai lietai un histērisku vaimanāšanu no dažu mūsu komentētāju puses.


Nu un ja vēl laidīs piem. Dinamo akcijas publiskā apgrozībā tb katrs varēs kādu čupu akciju nopirkt vai piem. vēl kādu "biedru naudu" iekasēt, ta moš arī tas projekts varētu sev ilgtermiņā nodrošināt kādu finansu bāzi (kaut uz tās pašas FC Barcelona piemēra)! Tā ka nav jau tik traki kā te daži "mālē"! Bet tas viss ir atkarīgs arī no kluba menedžmenta... mācēs šie piesaistīt piķi un interesi - projekts var būti ilgdzīvotājs..., bet ja nemācēs... tad visdrīzākais būs tā kā Abrags saka... beigās varam palikt pie "sasistas siles"! Tik vai Sējēju vajadzēja tam projektam par GM... ?! Mani māc stipras šaubas... gan par viņu.... gan par izdošanos...tā vien gribās kā Kiram pateikt: " Ko tur dara Sējēs..?!!! Lai iet labāk R 2000 tennē!!!!" ...

     [+] [-]

, 2008-04-18 09:59, pirms 17 gadiem
kharlamovs rakstīja: Paklausoties te mudakus ,kas spriedele par jaunatnes hokeja limena krisanos,par latvijas hokeja bojaeju,varetu padomat ka pa siem 20 gadiem kops neatkaribas ir baigi izaudzis hokeja limenis.Stulbi nacionalistu stridi,pec jusu sanak ja musejie spele ahl nhl un vispar kaut kadas suda asv ligas tas ir baigi labi,bet ja spele krievija ,tas jau ir slikti.turklat jus neredzat tos speletajus ,ka vini spele,izlasiet ka vini tur aiz okeana iemet kadu ripu ,atdod piespeli un jus no priekiem pa ciskam mizat un priecajaties par saviem supertalantiem.Dinamo nav saistits ar latvijas cempionatu un ar jaunatnes izauksmi vai pagrimumu,tai nav sakara ,ta ir neatkariga komanda kas speles speciga cempionata,un tas ka jus nevarat ciest, to ka komanda speles ar krievijs komandam ir cita lieta.tad to ari atklati pasakiet nevis vainojiet to komandu latvijas hokeja virtuves pagrimuma.


Nepin iekšā te nacionālismu!!!! Man vienalga vai Krievijas, Somijas vai Vācijas projekts tas ir! Lieta ir tāda, ka tas nav adekvāts Latvijas apstākļiem!
Teiksi, ka nav audzi Latvijas jaunatne shokeja līmeni pa šiem 20 gadiem??? Kur Tu dzīvo?? Apskaties, kur mūsu U20/U18 izlases bija pirms 5-10 gadiem un kur ir tagad!!! Tas nav progress??? Apskaties, cik daudz mums tagad ir U18 vecuma (un jaunāki) hokejisti! Pirms vēl dažiem gadiem meš pat sapņot nevarējām paršādu kandidātu izvēli!!!
A par mūsu leģionāru spēlēšanu NHL, AHL, Krievijā, Zviedrijā (un vēl dažās specīgākajās līgās) - tas ir tikai pozitīvi, jo viņi ir pārauguši šo līmeni un tas tikai ceļ Latvijas kopējo hokeja līmeni.
Un tikai aklais var pateikt, ka "Dinamo nav saistits ar latvijas cempionatu" - tas totāli degradēs Latvijas čempionātu un kopējais hokeja līmenis Latvijā kritīsies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-04-18 10:00, pirms 17 gadiem
kharlamovs rakstīja: Paklausoties te mudakus ,kas spriedele par jaunatnes hokeja limena krisanos,par latvijas hokeja bojaeju,varetu padomat ka pa siem 20 gadiem kops neatkaribas ir baigi izaudzis hokeja limenis.Stulbi nacionalistu stridi,pec jusu sanak ja musejie spele ahl nhl un vispar kaut kadas suda asv ligas tas ir baigi labi,bet ja spele krievija ,tas jau ir slikti.turklat jus neredzat tos speletajus ,ka vini spele,izlasiet ka vini tur aiz okeana iemet kadu ripu ,atdod piespeli un jus no priekiem pa ciskam mizat un priecajaties par saviem supertalantiem.Dinamo nav saistits ar latvijas cempionatu un ar jaunatnes izauksmi vai pagrimumu,tai nav sakara ,ta ir neatkariga komanda kas speles speciga cempionata,un tas ka jus nevarat ciest, to ka komanda speles ar krievijs komandam ir cita lieta.tad to ari atklati pasakiet nevis vainojiet to komandu latvijas hokeja virtuves pagrimuma.

Peec tavaam domaam, kas ir vainojams pie taa ka 20 gadu laikaa nekas nav noticis??? Nerunaajot par Dinamo politisko pusi, kas globaali pat ir svariigaaka nekaa ar hokeju saistiitaa, tad peec tavaam domaam kaa average fans kas agraak gaajis neregulaari uz LČ speeleem, tagad regulaari apmeklees sho biznesa projektu, vai vinsh turpinaas iet arii uz LČ speeleem??? Latvija ir tik maza, un hokeja nisha veel mazaaka, ja taads milziigs biznesa projekts ienaaks Latvijaa (lasi Riigaa), tad jebkaada interese pret LČ no jebkuras agraak iesaistiitaas puses vienkaarshi aizies pa pieskari, optimistiskaakaa variantaa paliks tiirais amatierisms un entuziasms...tuvredziiba...varu sadereet ja ieliktu tos cilveekus Federaacijaa kas riiko Latvijas Amatieru čempionaatus, muusu saimnieciiba jau sen buutu staavoklii ar virziibu uz augshu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-04-18 10:06, pirms 17 gadiem
Jurchiks rakstīja: Ko tad tu esi lasījis zviedrijas un somijas presē? kā da nozīme vai viņi spēlēs vai nē, ja krievi tāpat ir spēcīgāki.. domāju, pa kādai komandai notiekti pievienosies, bet tikai gadījumā, ja izlozes kārtība nebūs tāda kā šogad, kad rīdziniekiem jāspēlē ar vladivostokiešiem! ja tas tiks atrisināt, spēlēs ne tikai zviedri vai somi, bet arī šveicieši, austrieši, vācieši.


Nu nepievienosies - esi ka rāms. Nav nekāda ekonomiska pamatojuma tam.
a ko lasījis - tekstus tjipa, mēs jau paskatīsimies, krievi kautkādus papīrus atsūtīja, u.t.t.

  +1 [+] [-]

, 2008-04-18 10:09, pirms 17 gadiem
gribējās te piemetināt par tiem, kas te baigi nosoda, ka tiek apspriesta tēma par Kāškrutu. ja jau tas ir baigi nosodāmi, tad varbūt nevajag arī šeit apspriest tēmas par rasismu, jo galu galā, tas arī nav sports. un patiesībā kāškrusts, kādreiz simbolizēju kaut ko saistībā ar lidotājiem vars gan precīzi neatceros, ko, bet pēc tam, Hitlers šo simbolu aizņēmās un nedaudz pārveidoja, kas līdz ar to visiem tagad asociējas ar Fašismu. ceru, ka šī tēma ir izsmelta, tā pat kā rasisms un šajā portālā tas vairs netiks pieminēt!

ceru, ka Irbe kādreiz būs LHF prezidents, bet iesākumā vēlu veiksmi un lai izdodas kļūt par treneri uz izdevīgiem nosacījumiem!

  +1 [+] [-]

, 2008-04-18 10:10, pirms 17 gadiem
Jurchiks rakstīja: nu dirsā ir! pēc pieciem gadiem neviens vairs nespēlēs hokeju augstā līmenī jūs esat nūģi nekas vairāk.. jau tagad tiek domāts par LČ apvienošanu ar BČ un tas nozīmē, ka letiņiem būs klubi, kas spēlēs labā līmenī! Vai arī jums šķiet, ka KHL atņems skatītājus- kādus? LČ turējās uz cilvēku fanātisma, nekāda biznesa.


Neapsaukājies, mazulīt - savaldi nervus.

a par "...jau tagad tiek domāts par LČ apvienošanu ar BČ..." - pareizi pateici: tiek domāts. Kad nonāks līdz darīšanai, paskatīsimies kā būs - patreiz jau vēl nekas nav izdarīts...
otrkārt, arī šis projekts šādā risinājumā ir ļoti diskutabls....

  -1 [+] [-]

, 2008-04-18 10:11, pirms 17 gadiem
Abrags rakstīja: Eiropā ir zināma interese par KHL, bet pašlaik mēs esam tādi kā izmēģinājumu trusīši – pirmie no Eiropas Savienības."

Un Tu tam tici, ka Krievijas līgā spēlēs komandas no Zviedrijas, Somijas, Vācijas u.t.t.??? Līdz šim Eiropas komandu pārstavju izteikumi gan liecina par pretējo - vairāk gan par diplomātisku "nē" nav dzirdēts. (un nevajag lasīt krievu presi - kur tiek tādi batoni par šo tēmu sprausti! Labāk izlasi, ko raksta Zviedrijā, Somijā u.t.t.)


Abrag, tas ir citāts no LA, tātad es neesmu tā autors.Bez tam es (tici vai nē) es patiešām lasu arī zviedru presi.No Fārjestad komandas puses tiešām bija atteikums uz tā pamata, ka bija par maz informācijas un protams, arī par maz laika kādu lēmumu pieņemšanai, bet viņi neizslēdzot iespēju šādai dalībai, arī ja jāiet prom no elites līgas. Kaut gan, godīgi sakot, man būs liels pārsteigums, ja Fārjestad tiešām to izdarīs.

     [+] [-]

, 2008-04-18 10:12, pirms 17 gadiem
neredzu neko sliktu tajā, lai čalis strādā, ja viņam tīk!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-04-18 10:12, pirms 17 gadiem
Jurchiks rakstīja: nu dirsā ir! pēc pieciem gadiem neviens vairs nespēlēs hokeju augstā līmenī jūs esat nūģi nekas vairāk.. jau tagad tiek domāts par LČ apvienošanu ar BČ un tas nozīmē, ka letiņiem būs klubi, kas spēlēs labā līmenī! Vai arī jums šķiet, ka KHL atņems skatītājus- kādus? LČ turējās uz cilvēku fanātisma, nekāda biznesa.

Visi shitie komentaari, man vienmeer uzdzen sekojoshu ainu kas saistiita ar amiishiem...lai arii vinju paarlieciiba taada ir, bet nu tomeer, cilveeki dziivo taa kaa to dariijushi arii pirms tuukstosh gadiem, brauc ar pajuugiem, lieto sveces, gjeerbjas vecmodiigi utt. protams tas nav vinju nezinaashanas deelj, bet ekvivalentes var vilkt arii shajaa sakaraa, cilveeki Latvijaa 17 gadus ir redzeejushi to ko vinji ir redzeejushi LČ sakaraa, un tas vinjos ir tiktaal iecikleejies, ka vinji jau pilnaa nopietniibaa apgalvo ka nekas labaaks jau nemaz nevar buut Te pat smiekli vairs nenaak, un raudaat par citiem arii negribaas, kaa tajaa SWH reklaaamaa - ir cilveeki kuriem nesanaak, labi vien ir ka nesanaak...tad dzenam vinjus aaraa, lai vinji iet speeleejas ar saviem biznesa kluciishiem, un mekleejam cilveekus kuriem sanaak un ir veeleeshanaas kaut ko dariit!!!

  -1 [+] [-]

, 2008-04-18 10:17, pirms 17 gadiem
Re ku vēl citāts iz tā raksta par Arču: "Par KHL vadītāju mērķi izkonkurēt NHL viņš ir skeptisks. "Ja NHL jutīs, ka Eiropā rodas konkurētspējīga līga, viņi pusi no šiem klubiem vienkārši nopirks," Artūrs Irbe uzskata, ka Ziemeļamerikas haizivis savas pozīcijas neatdos."

Nebūtu jau slikti, ja kāds biezs NHL "naudas maiss" iz ZA ar laiku pārpirktu R. Dinamo...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-04-18 10:18, pirms 17 gadiem
zaudetajs rakstīja: Abrag, tas ir citāts no LA, tātad es neesmu tā autors.Bez tam es (tici vai nē) es patiešām lasu arī zviedru presi.No Fārjestad komandas puses tiešām bija atteikums uz tā pamata, ka bija par maz informācijas un protams, arī par maz laika kādu lēmumu pieņemšanai, bet viņi neizslēdzot iespēju šādai dalībai, arī ja jāiet prom no elites līgas. Kaut gan, godīgi sakot, man būs liels pārsteigums, ja Fārjestad tiešām to izdarīs.


zinu, to LA rakstu lasīju - bet tā bija mana atbilde uz to. Par Farjestad vispār smiekli sanāca - tas ir klubs no Karlstades (pilsēta ar ~55.000 iedzīvotājiem). Moš mums arī kādu Jelgavas klubu piesaistīt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-04-18 10:23, pirms 17 gadiem
Jurchiks rakstīja: Man šādi komentāri uzbur ainu par klasisku latviešu veci, kuram vienmēr nav gana, viņš tic tikai sev un kaimiņam vienmēr atradīs balķi acī! Aizstāvēs līdz pēdējam savu sētu, kas brūk kopā, tikai lai paliktu viņam un tikai un vienīgi viņam nevis apkoptu to kopā ar kaimiņu un iegūtu no tā dalītu labumu. Parasti staigā pesimistisks, vienmēr domā, ka pārējie neko nesaprot un vēl jo grūtāk viņam atzīt, ka viņš arī mēdz kļūdīties

Tici man esmu neglaabjams optimists, turklaat piederu veel pie tiem kas ljoti labi zin kuraas debess pusees mums ir kaiminji Turklaat, neskatoties uz sportisko pusi, zinu arii ko vairaak par politisko pusi ar gaazes piesmaku...neesi jau tu vainiigs, ka esi vienkaarshs liidzjuuteejs, kas iet skatiities hokeju!!! tevi un paareejos var saprast, nozheelojami ir tas ka shie viiri uz taadiem kaa juus vienkaarshi spekulee un izbrauc...banana respublika...