Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

LHF: "Nav normāli, ka Fanduļs trenēs vienu komandu, bet spēlēs citā"

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

LHF: "Nav normāli, ka Fanduļs trenēs vienu komandu, bet spēlēs citā"
Vjačeslavs Fanduļs
Foto: Ritvars Raits, Sportacentrs.com

Latvijas Hokeja federācijas (LHF) pārstāvji pirms rīt startējošā Latvijas Atklātā hokeja čempionāta pauduši cerību, ka, salīdzinājumā ar iepriekšējām sezonām, paaugstināsies gan tā līmenis, gan skatītāju interese. Tāpat pausta neapmierinātība ar Vjačeslava Fanduļa trenera un spēlētāja statusu.

Jau ziņots, ka 2010./2011. gada sezonā Latvijas čempionātā piedalīsies deviņas komandas sākotnēji plānoto astoņu vietā - "Liepājas Metalurgs II", "Daugavpils Latgale", HK "Ogre", HS "Rīga/LSPA", "HSRīga/ Prizma", "Zemgale/JLSS", "Ozolnieki/Monarhs", Elektrēnu "Energija-Orakulas" un "SMS Credit" (pagājuša sezonā startēja ar nosaukumu HK "Concept"). Čempionāta kalendārs aplūkojams šeit.

LKF valdes loceklis Valentīns Bļugers: "Darīts viss, lai visas čempionātā iesaistītās puses būtu maksimāli apmierinātas. Pēc ilga pārtraukuma čempionātā piedalīsies komanda no Jelgavas. Galvenā problēma ierastā – skatītāju mazā interese par Latvijas čempionātu. KHL un MHL būtiski ietekmē skatītāju attieksmi pret Latvijas čempionātu."

Par čempionāta norisi un formātu informē LHF izpilddirektors Ēvalds Grabovskis: "Rīt un parīt tiks aizvadītas pirmās spēles jaunajā sezonā Latvijas čempionātā. Patīkami, ka būs komanda no Jelgavas, nākotnē ceram sagaidīt arī komandu no Valmieras. Deviņas komandas regulārajā čempionātā izspēlēs četrus apļus, kas nozīmē kopumā 144 spēles, papildus tam klāt nāks "play off" mači, kuros piedalīsies astoņas labākās komandas regulārajā čempionātā. Regulārais čempionāts beigsies 27. februārī, bet pēdējā finālspēle paredzēta ne vēlāk kā 27. martā."

"Ņemot vērā to, ka lielākajai daļai komandu čempionāts beigsies jau marta pirmajā pusē, ir ideja par Latvijas kausa rīkošanu. Šim turnīram meklējam sponsoru, kura vārdā turnīrs tiks nosaukts. Tas noteikti nebūs "Latvijas kauss". Kausā varētu piedalīties no Latvijas čempionāta izstājušās komandas un abas finālistes. Kā zināms, arī šogad mūsu čempionātā būs komanda no Lietuvas. Šīs valsts komandas piedalīšanās mums sagādā vairāk raižu nekā pozitīvu emociju. Pēc mūsu klubu prasības, "Energija-Orakulas" mājas spēles aizvadīs Viļņā (ne "Siemens" hallē). Tāpat pastāv varbūtība, ka daļa "Energija-Orakulas" mājas spēļu notiks Latvijā. Lietuviešiem jāizvēlas arēna," par jaunās sezonas aprisēm turpina Grabovskis.

Paradoksāla situācija izveidojusies ar bijušo Latvijas izlases uzbrucēju Vjačeslavu Fanduļu, kurš būs gan "HK Ogre" treneris, gan arī kā spēlētājs pārstāvēs "SMS Credit". "Normāli tas, protams, nav! Redzēs, kas notiks "Ogres" un "SMS Credit" savstarpējās spēlēs," saka Grabovskis.

Fanduļa cīņu biedrs Latvijas izlasē Aleksandrs Kerčs spēlēs "Latgalē", savukārt Aigara Ciprusa spēlēšana Latvijas čempionātā atcelta. HK "Rīga" trenera asistenta vārda nav "Ozolnieki/Monarhs" galīgajā spēlētāju pieteikumā. Jau ziņots, ka "monarhos" vismaz sezonas ievadā spēlēs Oļegs Sorokins.

LHF sola, ka visu komandu sastāvi no rītdienas būs pieejami internetā. Dažiem klubiem jau esot pašiem savas mājaslapas. Tāpat kā iepriekšējā sezonā, visiem mačiem būs online translācija LHF mājaslapā Latvijas Hokeja federācija Bļugers pavēstīja, ka viens no skatītāju piesaistes veidiem būs bezmaksas ieeja uz mačiem Rīgā un tās apkārtnē. Par reģioniem skaidrības šajā sakarā nav. "Reģionos ar skatītāju interesi problēmu nav, taču Rīgā mums ir gan KHL, gan tagad arī MHL. Tas ir neizbēgami, ka skatītājiem lielāka interese būs par minētajām līgām. Kalendārs izveidots tā, lai pēc iespējas minimāli LAČ spēles pārklātos ar KHL un MHL. Jāpiebilst, ka Latvijas čempionāta galvenais mērķis būs jauno hokejistu izaugsmes veicināšana."

Jauno sezonu skars arī dažas izmaiņas noteikumus. Tās ir sekojošas:
- laiks uz tablo tiek skaitīts pēc Ziemeļamerikas standartiem – rāda atlikušo laiku, nevis to, cik nospēlēts
- spēlētāju maiņas zonas tagad ir 1.5 metrus platas iepriekšējo 3 m vietā
- ja komanda gūst vārtus atliktā soda laikā, sodītās komandas spēlētājam tik un tā būs jāizcieš sods
- ja spēlētājam nokritīs ķivere, to nedrīkstēs kārtot un būs jādodas uz rezervistu soliņu
- kapteiņi un viņu asistenti pēc strīdīgas epizodes nedrīkstēs doties apspriesties ar tiesnešiem, ja notikuma brīdī nebūs atradušies laukumā
- ja kādai komandai ir skaitliskā sastāva pārkāpums (seši hokejisti laukumā), bet pretinieku komandai tobrīd ir laba uzbrukuma iespēja, sods netiek svilpts uzreiz, bet tiek pagaidīts, kamēr noslēdzas otras komandas uzbrukums.

Slēpts komentārs: Vedijs

 +20 [+] [-]

, 2010-09-16 15:21, pirms 15 gadiem
- ja komanda gūst vārtus atliktā soda laikā, sodītās komandas spēlētājam tik un tā būs jāizcieš sods
- ja kādai komandai ir skaitliskā sastāva pārkāpums (seši hokejisti laukumā), bet pretinieku komandai tobrīd ir laba uzbrukuma iespēja, sods netiek svilpts uzreiz, bet tiek pagaidīts, kamēr noslēdzas otras komandas uzbrukums.

shitie divi ir vnk wtf?

  +3 [+] [-]

, 2010-09-16 15:24, pirms 15 gadiem
Klubiem jau nu arī vajadzētu pareklamēt savas spēles.

  +8 [+] [-]

, 2010-09-16 15:28, pirms 15 gadiem
Kā vispār var pieļaut tādu situāciju [Fanduļs]! Absurds kaut kāds!

  -3 [+] [-]

, 2010-09-16 15:29, pirms 15 gadiem
KHL un MHL būtiski ietekmē skatītāju attieksmi pret Latvijas čempionātu."

Nu ja jau KHL un MHL tā ietekmē to skatītāju interesi, tad ko ta LHF paši ļauj tiem mūsu klubiem tur spēlēt? Es piem. joprojām uzskatu, ka RD ir "mūsu klubs", jo atļauju no Kiras un Co viņi tāpat dabuja prasīt, lai varētu spēlēt tajā KHL un ja jau Kira & co (LHF) dod kādam atļauju kaut kur spēlēt, tad loģiski, ka tas ir kāds mūsu klubs .... Bet kas tad tagad sanāk....? Paši LHF darboņi tagad čīkst, ka skatītāji nenāk uz spēlēm (redz' "ļaunie KHL un MHL" noņem tos skatītājus), bet tajā pašā laikā paši LHF vien ļauj mūsu klubiem piedalīties svešu valstu čempionātos vai tas būtu baķkas BAČ vai KHL/MHL.....tas bišķi nevelk uz divkosību....?

  +1 [+] [-]

, 2010-09-16 15:32, pirms 15 gadiem
Kāmēr būs Rīgas Dinamo, kas spēlēs KHL, nu neies neviens uz to vietējo amatieru čempionātu (izņemot radus, draugus, paziņas un dažus fanātus).

 +26 [+] [-]

, 2010-09-16 15:34, pirms 15 gadiem
JayM23 rakstīja: - ja komanda gūst vārtus atliktā soda laikā, sodītās komandas spēlētājam tik un tā būs jāizcieš sods
- ja kādai komandai ir skaitliskā sastāva pārkāpums (seši hokejisti laukumā), bet pretinieku komandai tobrīd ir laba uzbrukuma iespēja, sods netiek svilpts uzreiz, bet tiek pagaidīts, kamēr noslēdzas otras komandas uzbrukums.

shitie divi ir vnk wtf?
Tev lepoties vajadzēja!!! Ejam pa priekšu NHL un KHL hokeja jaunievedumos!!!!

  +3 [+] [-]

, 2010-09-16 15:36, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Tev lepoties vajadzēja!!! Ejam pa priekšu NHL un KHL hokeja jaunievedumos!!!!
Plusiņš par labu sarkasmu

  +2 [+] [-]

, 2010-09-16 15:45, pirms 15 gadiem
Nu ja jau KHL un MHL tā ietekmē to skatītāju interesi, tad ko ta LHF paši ļauj tiem mūsu klubiem tur spēlēt? Es piem. joprojām uzskatu, ka RD ir "mūsu klubs", jo atļauju no Kiras un Co viņi tāpat dabuja prasīt, lai varētu spēlēt tajā KHL un ja jau Kira & co (LHF) dod kādam atļauju kaut kur spēlēt, tad loģiski, ka tas ir kāds mūsu klubs .... Bet kas tad tagad sanāk....? Paši LHF darboņi tagad čīkst, ka skatītāji nenāk uz spēlēm (redz' "ļaunie KHL un MHL" noņem tos skatītājus), bet tajā pašā laikā paši LHF vien ļauj mūsu klubiem piedalīties svešu valstu čempionātos vai tas būtu baķkas BAČ vai KHL/MHL.....tas bišķi nevelk uz divkosību....?

Ītenībā Dinamo kā arī tās junioru komandai nav nekāda sakara ar LHF. Viņi nav tās biedri. Tāpēc jau tā situācija tāda ir! Tās komandas ir pakļautas KHL un MHL. Jāsaka, ka noteikumi arī atšķirās, jo KHL spēlē pēc saviem noteikumiem, bet Latvijas čempī pēc IIHF!

  +5 [+] [-]

, 2010-09-16 15:48, pirms 15 gadiem
anjo rakstīja: Kāmēr būs Rīgas Dinamo, kas spēlēs KHL, nu neies neviens uz to vietējo amatieru čempionātu (izņemot radus, draugus, paziņas un dažus fanātus).
atradies te profisonālis Esi bijis kaut uz vienu spēli pastīties ? Ja tik gudri muldi . Latvijā vispār ir problēma ar sporta atbalstu , ne futbolam ne basim ne voleibolam nav skatitaju jo Latvija iedzīvotaji netbalst neko visi sez majas , iet uz Dinamo tikia tapec kad visi iet .

  -2 [+] [-]

, 2010-09-16 15:48, pirms 15 gadiem
anjo rakstīja: Kāmēr būs Rīgas Dinamo, kas spēlēs KHL, nu neies neviens uz to vietējo amatieru čempionātu (izņemot radus, draugus, paziņas un dažus fanātus).
Kad nebija RD arii iipashi neviens neravaas uz LAC speeleem...

  +4 [+] [-]

, 2010-09-16 15:58, pirms 15 gadiem
Vienigi kur iet vairak cilveki ir finals! jo tas ir interesants kad bija ASK Ogre, R2000 un Liepajas Metalurgs [pirmais] So komandu speles bija labi apmekletas ,j otas ari radija loti saturigu saturu [ salizinosi]

  +2 [+] [-]

, 2010-09-16 16:06, pirms 15 gadiem
mobys rakstīja: Nu ja jau KHL un MHL tā ietekmē to skatītāju interesi, tad ko ta LHF paši ļauj tiem mūsu klubiem tur spēlēt? Es piem. joprojām uzskatu, ka RD ir "mūsu klubs", jo atļauju no Kiras un Co viņi tāpat dabuja prasīt, lai varētu spēlēt tajā KHL un ja jau Kira & co (LHF) dod kādam atļauju kaut kur spēlēt, tad loģiski, ka tas ir kāds mūsu klubs .... Bet kas tad tagad sanāk....? Paši LHF darboņi tagad čīkst, ka skatītāji nenāk uz spēlēm (redz' "ļaunie KHL un MHL" noņem tos skatītājus), bet tajā pašā laikā paši LHF vien ļauj mūsu klubiem piedalīties svešu valstu čempionātos vai tas būtu baķkas BAČ vai KHL/MHL.....tas bišķi nevelk uz divkosību....?

Ītenībā Dinamo kā arī tās junioru komandai nav nekāda sakara ar LHF. Viņi nav tās biedri. Tāpēc jau tā situācija tāda ir! Tās komandas ir pakļautas KHL un MHL. Jāsaka, ka noteikumi arī atšķirās, jo KHL spēlē pēc saviem noteikumiem, bet Latvijas čempī pēc IIHF!
Biedri nav, bet atļauju, lai varētu spēlēt KHL ģinamka tāpat savā laikā dabuja Kiram prasīt..... Kira varēja nedot to atļauju un tad tagad te (daudzuprāt) būtu tikai tas "spēcīgais LAČ" ar "lielo skatītāju interesi"! A ko Kira dara...? Lai būtu vieglāk un pašam būtu mazāk rūpju un raižu paņem un uzveļ ko vien var uzvelt kādam citam (ta R 2000, "bebrus", un LM baķkam, ta labākās junioru komandas tam pašam baķķam.... ta mūsu jau gana neslikto pašmāju dāmu čempi igauņiem (!!!) par ko Kiram pienāktos īpašs žetons, jo mācēt "iesmērēt" igauņiem "igauņu atklātajā čempī" 4 mūsu dāmu komandas pie fakta, ka pašiem igauņiem bija tikai divas, ir jāmāk! ).....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-09-16 16:19, pirms 15 gadiem
Nu ja runājam par šīs sezonas čempionātu ,tad tas noteikti būs spēcīgāks un labāks. Sorokins spēlēs Ozolniekus ,mūsu slavenais Kerčs Latgalē tā kā domāju būs interesanti un cilvēki kaut arī maz nāks uz spēlēm ,tik un tā interese būs lielāka nekā pagājušajā sezonā. Protams tās izmaiņas par to ,ka pēc gūtiem vārtiem jāizcieš sods ,ka nevar pacelt ķiveri un spēlēt ,tās izmaiņas ir ļoti stulbas un tam es pilnīgi piekrītu.

  +3 [+] [-]

, 2010-09-16 16:20, pirms 15 gadiem
JayM23 rakstīja: - ja komanda gūst vārtus atliktā soda laikā, sodītās komandas spēlētājam tik un tā būs jāizcieš sods
- ja kādai komandai ir skaitliskā sastāva pārkāpums (seši hokejisti laukumā), bet pretinieku komandai tobrīd ir laba uzbrukuma iespēja, sods netiek svilpts uzreiz, bet tiek pagaidīts, kamēr noslēdzas otras komandas uzbrukums.

shitie divi ir vnk wtf?
Tie ir jaunie grozījumi IIHF noteikumos:
http://www.iihf.com/home-of-hockey/news/news-singleview/article/new-cycle-new-rules.html?tx_ttnews[backPid]=955&cHash=7b4d201163

  +2 [+] [-]

, 2010-09-16 16:21, pirms 15 gadiem
als rakstīja: KHL un MHL būtiski ietekmē skatītāju attieksmi pret Latvijas čempionātu."

Nu ja jau KHL un MHL tā ietekmē to skatītāju interesi, tad ko ta LHF paši ļauj tiem mūsu klubiem tur spēlēt? Es piem. joprojām uzskatu, ka RD ir "mūsu klubs", jo atļauju no Kiras un Co viņi tāpat dabuja prasīt, lai varētu spēlēt tajā KHL un ja jau Kira & co (LHF) dod kādam atļauju kaut kur spēlēt, tad loģiski, ka tas ir kāds mūsu klubs .... Bet kas tad tagad sanāk....? Paši LHF darboņi tagad čīkst, ka skatītāji nenāk uz spēlēm (redz' "ļaunie KHL un MHL" noņem tos skatītājus), bet tajā pašā laikā paši LHF vien ļauj mūsu klubiem piedalīties svešu valstu čempionātos vai tas būtu baķkas BAČ vai KHL/MHL.....tas bišķi nevelk uz divkosību....?
Es vasarā gari un plaši visu par hokeju apspriedu ar vienu baltkrievu džeku, kurš no bērna kājas spēlē hokeju, tiesa šobrīd amatieros.
Viņš stāstija ka tur ļoti aktīvi pie skatītāju piesaistes strādā paši klubi, braukā apkārt pa skolām un laiž hallēs par velti.
Manā pilsētā nu jau gadus piecpadsmit nekoncertē neviens vietējais ansamblis, jo brauc visādi Līvi un Prāta Vētras kas atsit jebkādu vēlmi skatīties kaut ko "labāku"

  +1 [+] [-]

, 2010-09-16 16:27, pirms 15 gadiem
Domāju, ka Rīgā tribīnes būs tukšas, ja paši klubi necentīsies piesaistīt skatītājus. Bet toties ārpus Rīgas skatītāji bijuši un būs!!!!

  -1 [+] [-]

, 2010-09-16 16:29, pirms 15 gadiem
- kapteiņi un viņu asistenti pēc strīdīgas epizodes nedrīkstēs doties apspriesties ar tiesnešiem, ja notikuma brīdī nebūs atradušies laukumā
vot šitas tiešām ir wtf!!? LHF kārtējo reizi izceļas ar sūdiem...

  +1 [+] [-]

, 2010-09-16 16:34, pirms 15 gadiem
pag. kā ta tur ir ar šo:

- ja komanda gūst vārtus atliktā soda laikā, sodītās komandas spēlētājam tik un tā būs jāizcieš sods

cik sapratu pēc oficiālajiem noteikumiem, tad ja atliktā soda laikā gūst vārtus, tad nesēž sodītais, bet ja jau spēlē koamnda mazākumā un atliktā soda laikā ielaiž golu, tad džeks iet sēdēt un tas kurš sēdēja nāk ārā.

nu tādi vismaz liekas bija tie noteikumi. Lat čempī būs atšķirības no ofic noteikumiem vai arī rakstā nepilnības? Moš kāds vairāk informētais var palīdzēt?

  +1 [+] [-]

, 2010-09-16 16:35, pirms 15 gadiem
eddybear rakstīja: - kapteiņi un viņu asistenti pēc strīdīgas epizodes nedrīkstēs doties apspriesties ar tiesnešiem, ja notikuma brīdī nebūs atradušies laukumā
vot šitas tiešām ir wtf!!? LHF kārtējo reizi izceļas ar sūdiem...
Tas ir tikai tāpēc, lai nav tukša muldēšana, un spēles laika vilcināšana. Ja hokejists ir uz soliņa, ko viņš tiesnesim var pastāstīt par spēles epizodi, kura, teiksim, ir bijusi stūrī, pie tālā borta?

     [+] [-]

, 2010-09-16 16:35, pirms 15 gadiem
eddybear rakstīja: - kapteiņi un viņu asistenti pēc strīdīgas epizodes nedrīkstēs doties apspriesties ar tiesnešiem, ja notikuma brīdī nebūs atradušies laukumā
vot šitas tiešām ir wtf!!? LHF kārtējo reizi izceļas ar sūdiem...
šis nav LHF, šis jau kādu laiku ir IIHF noteikumos.

  +2 [+] [-]

, 2010-09-16 16:37, pirms 15 gadiem
Būs labi, ja Abi klubi tiksies Finālā

     [+] [-]

, 2010-09-16 16:39, pirms 15 gadiem
Ja jau Latvijas čempi rīko LHF un LHF ir zem IIHF, tātad spēles notiek pēc IIHF noteikumiem! Loģiski!

  +5 [+] [-]

, 2010-09-16 16:42, pirms 15 gadiem
Agris 77 rakstīja: Viņš stāstija ka tur ļoti aktīvi pie skatītāju piesaistes strādā paši klubi, braukā apkārt pa skolām un laiž hallēs par velti.
Bet pie mums klubi paši gaida, kad "lielais onkulis Kirovs" viņiem skatītājus aiz rokas atvedīs hallēs un tad arī paši klubi (un arī LHF) čīkst, ka "uz LAČ nenāk skatītājs".... kaut tajā pašā laikā paši viņi ne pirkstu nepakustina, lai tas skatītājs uz tādu LAČ nāktu..... cik daudz infas par LAČ spēlēm (arī tām, kas tikai vēl būs) ir LV mēdijos....? Tuvu 0.... un ta vēl paši organizātori un klubi brīnās, ka, redz', "tauta nenāk uz LAČ"....

  +4 [+] [-]

, 2010-09-16 16:44, pirms 15 gadiem
nu tas par To Fanduļu, točna nav normāli

  +6 [+] [-]

, 2010-09-16 16:45, pirms 15 gadiem
Latvijas hokeja čempionātu varētu un vajag attīstīt,bet patreiz tiek darītas daudzas aplamas lietas!!!
1)Pie LHF stūres joprojām atrodas K.Lipmans kuram hokejs ir vairāk bizness nevis sports.
2)Latvijas reģionu lielākajās pilsētās nav sava hokeja laukuma-par bāzi vispār nerunāsim.
3)LHČ spēlē liela daļa veterānu kuri vairs nespēdami atrast nevienu citu klubu citā valstī nospiedoši neļauj izvērsties jaunākiem hokeja audzēkņiem-par profesionalitāti ir atsevišķa runa.
4)Nav nekāds reklāmas vai informācijas par LHČ vispār kur nu vēl par komandām,spēlētājiem,statistiku utt.-atbildes kā-ejiet meklējiet internetā šeit neies cauri,jo ne jau cilvēkiem ir jāreklamē hokejs,bet gan LHF.
5)Nemitīgi mainās komandu skaits,kas spēlē LHČ kas savukārt rada visas līgas nestabilitātes sajūtu un nespēju izveidot normāli saprotamu sistēmu.

     [+] [-]

, 2010-09-16 16:46, pirms 15 gadiem
JayM23 rakstīja: - ja komanda gūst vārtus atliktā soda laikā, sodītās komandas spēlētājam tik un tā būs jāizcieš sods
- ja kādai komandai ir skaitliskā sastāva pārkāpums (seši hokejisti laukumā), bet pretinieku komandai tobrīd ir laba uzbrukuma iespēja, sods netiek svilpts uzreiz, bet tiek pagaidīts, kamēr noslēdzas otras komandas uzbrukums.

shitie divi ir vnk wtf?
pilnīgi loģiski, svilpe seko tikai kad ir spēle tiek apturēta - vārtsargs piespiež ripu, ripa ārpus laukuma, vai soda gadījumā kad vainīgā komanda sākl kontrolēt ripu, kāda sparpība ka gols tiek gūts tajā brīdī kad sods VĒL NAV NOSVILPTS toties pretinieks noņēma vārtsargu un iemet, es bi KHL/NHL tā pat darītu, nekādas loģikas nav aizturētā soda laikā "anulēt" sodu tikai dēļ vārtu guvuma, tie vārti netika gūti vairākumā!!!!!! bet sods ta ir oficiāli piešķirts.

otrs arī ir loģiski, ja noraidījums tiek fiksēts tad tikai kad SPĒLE apturēta to paziņo, ja ripa ir pie otras komandas kāda jēga apturēt spēli!?!?!

  +1 [+] [-]

, 2010-09-16 16:49, pirms 15 gadiem
Fanduļam viņi par velti piesējās, šis taču nebūt nav pirmais tāds gadījums. Piemēram, Tambijevs arī ir bijis "Vilku" pieteikumā kā spēlētājs un trenējis paralēli "Rīgu". Loģiski, ka savstarpējās spēlēs trenera darbs ir primārais un cilvēks nespēlē.

Protams, ka tas neizskatās smuki, bet tāda nu ir Latvijas hokeja specifika.

  -3 [+] [-]

, 2010-09-16 16:49, pirms 15 gadiem
Ambrē rakstīja: Latvijas hokeja čempionātu varētu un vajag attīstīt,bet patreiz tiek darītas daudzas aplamas lietas!!!

4)Nav nekāds reklāmas vai informācijas par LHČ vispār kur nu vēl par komandām,spēlētājiem,statistiku utt.-atbildes kā-ejiet meklējiet internetā šeit neies cauri,jo ne jau cilvēkiem ir jāreklamē hokejs,bet gan LHF.
Protams, mums ir īsts 90tajos gados dzimušu veterānu čempis

  -3 [+] [-]

, 2010-09-16 16:55, pirms 15 gadiem
runge rakstīja: atradies te profisonālis Esi bijis kaut uz vienu spēli pastīties ? Ja tik gudri muldi . Latvijā vispār ir problēma ar sporta atbalstu , ne futbolam ne basim ne voleibolam nav skatitaju jo Latvija iedzīvotaji netbalst neko visi sez majas , iet uz Dinamo tikia tapec kad visi iet .
Jā, esmu bijis. Un kāpēc ēst kotleti, ja var ēst labu karbonādi? (LV čempis vs KHL)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-16 17:01, pirms 15 gadiem
kur problēma kadam klubam nomainīt nosaukumu pirmsvai aiz strīpiņas mājas sēles aizvadīt Tukuma hallē kā arī Ventspilī (no rīta aizbrauc vakarā atpakaļ.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-09-16 17:08, pirms 15 gadiem
HS "Rīga/LSPA" = JUGLA

"HSRīga/ Prizma" = IMANTA

sms kredits = SMS kredīts/TUKUMS

un uzreiz būtu jautrāka ballīte vismaz nosaukumu ziņā

  +1 [+] [-]

, 2010-09-16 17:16, pirms 15 gadiem
Kerčs Forewer!!

     [+] [-]

, 2010-09-16 17:32, pirms 15 gadiem
Ja būtu uz spēlēm programmiņas,vēl kolekcionārus varētu piesaistīt un skatītāji spēlētājus pazītu pēc numuriem.

  +2 [+] [-]

, 2010-09-16 17:49, pirms 15 gadiem
Kamēr LHF nedomās par Latvijas čempja pievilcīgu un līdzjutējiem interesantu iesaiņojumu, respektīvi neveiks nekādas nopietnas un plānotas mārketinga aktivitātes, tikmēr nekas nemainīsies. Un nemainīsies arī tad, ja pašiem klubiem neko nevajadzēs, kā tas pa lielam ir bijis līdz šim. Ja klubi kaut ko aktīvi darītu, lai piesaistītu skatītājus, un līdz ar to perspektīvā arī vairāk līdzekļu, tad gan jau būtu arī mudinājuši LHF kā tās biedri nopietnāk organizēt čempi vai paši būtu organizejušies kādā struktūrā, kurai LHF uzticēto rīkot LČ, kā tas ir daudzās citās valstīs. Ja pat Samsunglīgas laikā lielajam sponsoram bija diezgan grūti LHF un klubu vīrus sapurināt, tad ko var gribet tagad?

Vispār interesanti, ka LHF pārstāvji ir tādi kā izbrīnīti, tādi kā aizvainoti, ka Fanduļs šitā izdarījies. It kā LHF stāvētu kaut kur malā, nevis organizētu čempi. Dīvaina ir arī gaušanās par Enerģiju pirms katra čempja. Tad nevajag viņus ņemt vai arī, ja ņem, tad medijos par to ir jāpauž prieks.

Protams, ir dažādi faktori, kas salīdzinājumā ar „treknajiem gadiem” tā kā bremzē LČ attīstību – ekonomiskā situācija, RD utt., bet ja būtu klubiem un LHF gribēšana, tad vienalga varētu visu darīt daudz labāk.

Mums gan arī potenciālo līdzjutēju auditorija ir tāda savdabīga. Piemēram, par HK Rīga MHLā ir gatavi fanot un vai debesīs celt, bet par aptuveni tāda paša spēka un līmeņa komandu pirms vairākām sezonām – LSPA Samsunglīgā reti kurš bija dzirdējis. Būtībā tas arī ir stāsts par to iepakojumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-16 18:03, pirms 15 gadiem
anjo rakstīja: Kā vispār var pieļaut tādu situāciju [Fanduļs]! Absurds kaut kāds!
a kas tur slikts? amatieru turnīros tā notiek ik pa laikam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-16 18:38, pirms 15 gadiem
LHF jātaisa liela reorganizācija!

  +1 [+] [-]

, 2010-09-16 18:48, pirms 15 gadiem
A, kalab tikai divās komandās! Varētu taču vēl ,kādā leišu komandā!

     [+] [-]

, 2010-09-16 19:12, pirms 15 gadiem
k44 rakstīja: Tie ir jaunie grozījumi IIHF noteikumos:
http://www.iihf.com/home-of-hockey/news/news-singleview/article/new-cycle-new-rules.html?tx_ttnews[backPid]=955&cHash=7b4d201163
IIHF mājas lapā šis punkts skan pilnīgi citādi tātad izgudrojam savus noteikumus...

  +1 [+] [-]

, 2010-09-16 22:23, pirms 15 gadiem
Papermonster rakstīja: IIHF mājas lapā šis punkts skan pilnīgi citādi tātad izgudrojam savus noteikumus...
Nu šajā SC ziņā vienkārši viss nav līdz galam pateikts Gan jau komandas un tiesneši zinās īstos noteikumus.

     [+] [-]

, 2010-09-16 23:11, pirms 15 gadiem
ghhhh, pilnīgs sviests.

tas nevis "nav normāli" bet ir pilnīgs absurds... vēl bi tiesnesis būtu, vadītu vienu komandu, pats spēlētu otrā un vēl būtu galvenais tiesnesis un tas viss vienā spēlē...ģeniāli.

     [+] [-]

, 2010-09-16 23:44, pirms 15 gadiem
Sorokinam gan baigā lejupslīde hokeja līmeņa ziņā no KHL uz Latvijas čempi. Varēja jau vēl uzspēlēt augstākā līmenī ,jo iepriekšējā sezona viņam,pēc manām domām,bija veiksmīga,arī vārtu gūšanā,atceros viņam arī bija laba rezultavitātes sērija,no zilās līnijas labi šķēla,bet drošvien vairs negribēja nekur braukt.

  +1 [+] [-]

, 2010-09-17 00:39, pirms 15 gadiem
k44 rakstīja: Mums gan arī potenciālo līdzjutēju auditorija ir tāda savdabīga. Piemēram, par HK Rīga MHLā ir gatavi fanot un vai debesīs celt, bet par aptuveni tāda paša spēka un līmeņa komandu pirms vairākām sezonām – LSPA Samsunglīgā reti kurš bija dzirdējis. Būtībā tas arī ir stāsts par to iepakojumu.
Tur jau tas joks.... Tagad daži bijušie LSPA-šņiki jau kapā RD (Cibuļskis)! Bet auga ta čaļi ne jau "siltumnīcā", bet LAČā un pie Znaroka iekš LSPA, kur LSPA jaunie čaļi šad tad pat LAČa grandiem zobus parādija....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-09-17 10:44, pirms 15 gadiem
runge rakstīja: atradies te profisonālis Esi bijis kaut uz vienu spēli pastīties ? Ja tik gudri muldi . Latvijā vispār ir problēma ar sporta atbalstu , ne futbolam ne basim ne voleibolam nav skatitaju jo Latvija iedzīvotaji netbalst neko visi sez majas , iet uz Dinamo tikia tapec kad visi iet .
Uz Dinamo spēlēm iet tāpēc, ka tur ir augsts līmenis un var redzēt daudzas sporta zvaigznes.Un ir interesanti mači. Latvijas futbola nav ko atbalstīt, es pat pa televizoru viņu neskatos.

     [+] [-]

, 2010-09-17 10:48, pirms 15 gadiem
Bet kopumā iet uz labo pusi mūsu čempis

  +1 [+] [-]

, 2010-09-17 10:54, pirms 15 gadiem
ronche rakstīja: Latvijas futbola nav ko atbalstīt, es pat pa televizoru viņu neskatos.
A zrja kā teiktu krievi! Reāli tieši futbola čempis mums ir vissakārtotākais un vislabākajā līmenī (salīdzinājumā pat ar basi par hoķi nemaz nerunājot)! Un vietējo "grandu" (LM, Ventspils, Skonto) spēles ir pat ļoti skatāmas un principiālas un tāpat arī pārējās komandas cenšas šos trīs vietējā mēroga grandus ja ne gluži apspēlēt, tad izrādīt kaut cik nopietnu pretestību! Tapēc iesaku tomēr šad tad ieslēgt pa vīkendu LTV7 un paskatīties tās LMT Vislīgas spēles....

     [+] [-]

, 2010-09-17 13:56, pirms 15 gadiem
manchester78 rakstīja: Nu ja runājam par šīs sezonas čempionātu ,tad tas noteikti būs spēcīgāks un labāks. Sorokins spēlēs Ozolniekus ,mūsu slavenais Kerčs Latgalē tā kā domāju būs interesanti un cilvēki kaut arī maz nāks uz spēlēm ,tik un tā interese būs lielāka nekā pagājušajā sezonā. Protams tās izmaiņas par to ,ka pēc gūtiem vārtiem jāizcieš sods ,ka nevar pacelt ķiveri un spēlēt ,tās izmaiņas ir ļoti stulbas un tam es pilnīgi piekrītu.
Sorokins trenējas ar Jelgavas komandu, un visdrīzāk Latvijas čempionātā un Ozolnieku komandā neaizvadīs nevienu spēli, jo drīz viņš brauc prom..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja