Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Šovakar cīņa par finālu

Šovakar cīņa par finālu
Kanādas izlase
Foto: AP

Šodien pasaules čempionātā hokejā Kanādā pusfināla spēlēs tiksies Somijas un Krievijas hokeja izlases, kā arī Zviedrijas un Kanādas valstsvienības. Šo spēļu uzvarētāji svētdien cīnīsies par zelta medaļām un pasaules čempionu nosaukumu.

Somija – Krievija

Pirmajā pusfināla spēlē tiksies pagājušā gada pusfināla pretinieki, Maskavā ar rezultātu 2:1 uzvarēja somi un par spēles varoni kļuva vārtsargs Kari Lehtonens, kurš izturēja krievu uzbrukumus un ielaida tikai vienus vārtus. Vai šovakar krievi spēs revanšēties par zaudējumu savās mājās?

Šajā čempionātā Somija uzvarējusi sešās spēlēs no septiņām, zaudējot vienīgi Kanādai - 3:6. Uzvarēti vācieši (5:1), norvēģi (3:2), slovāki (3:2), latvieši (2:1), tāpat divreiz pārspēti amerikāņi (3:2 un pagarinājumā 3:2 ). Somijas izlases rezultatīvākie spēlētāji ir Mikko Koivu (3+5) un Tēmu Selannē (3+4), tāpat visa Somijas uzbrukuma līnija ir spēcīga, tāpat vārtos lieliski spēlē Niklass Bekstrēms, bet salīdzinoši bālā aizsardzības līnija var traucēt cīnīties par iekļūšanu finālā.

Toties krievi ir uzvarējuši visās spēlēs - sagrāva itāļus (7:1), pagarinājumā uzvarēja čehus (5:4), uzvarēja dāņus (4:1), pēcspēles metienos pārspēja baltkrievus (4:3), uzvarēja zviedrus (3:2), šveiciešus (5:3) un ceturtdaļfinālā sagrāva un izcīnīja uzvaru arī otrajā spēlē pret Šveici – 6:0. Rezultatīvākais spēlētājs Krievijas valstsvienībā ir Aleksandrs Ovečkins ar deviņiem punktiem (6+3), kuram seko Aleksandrs Sjomins un Sergejs Fjodorovs – katram pa četriem gūtiem vārtiem un piecas rezultatīvas piespēles. Krievijas hokeja izlases trumpji šovakar būs ātras piespēles un individuālā tehnika.

Iespējams, ka šovakar nespēlēs Maksims Afinogenovs, kurš spēlē pret Šveices valstsvienību guva cirkšņa saišu sastiepumu, tāpat ir zināms, ka spēli pret Somijas izlasi izlaidīs Kovaļčuks, kurš spēlē pret Šveices izlasi saņēma noraidījumu līdz spēles beigām, un vēl nav zināms, vai Iļja Kovaļčuks varēs spēlēt arī čempionāta pēdējā spēlē. To izlems čempionāta direktorāts pēc pārkāpuma atkārtotas noskatīšanās.

Šogad Somijas izlases sastāvā pusfināla mačā spēlēs septiņi hokejisti, kuri arī pagājušajā gada pusfināla spēlē cīnījās pret Krievijas valstsvienību – Ville Koistinens, Šons Bergenheins, Niko Kapanens, Mikko Koivu, Ville Peltonens, Mika Piorala un Tuomo Rūtu, kamēr Krievijas hokeja izlases sastāvā tādu ir krietni vairāk – Aleksandrs Jerjomenko, Deniss Grebeškovs, Konstantīns Korņejevs, Andrejs Markovs, Iļja Ņikuļins, Vitālijs Proškins, Iļja Kovaļčuks, Aleksejs Morozovs, Aleksandrs Ovečkins, Aleksandrs Radulovs, Daniss Zaripovs un Sergejs Zinovjevs.

Pirmais pusfināls šovakar sāksies plkst.20.00 pēc Latvijas laika un to translēs TV6.

Kanāda - Zviedrija

Arī Kanādas valstsvienība pret zviedriem spēlēja 2007. gada čempionāta pusfinālā un vinnēja ar rezultātu 4:1, jau pēc pirmā perioda esot vadībā - 3:0. Šogad zviedriem par zaudējumu Maskavā pusfinālā un beigās iegūto ceturto vietu grūti revanšēties – mājinieki šajā čempionātā demonstrē pārliecinošu spēli.

Kanādas izlase pārliecinoši sākusi gājienu pēc zelta medaļām - uzvarēti slovēņi (5:1), sagrauta Latvija (7:0), uzvarēti arī amerikāņi (4:3), norvēģi (2:1), somi (6:3), iznīcināti vācieši (10:1), un ceturtdaļfinālā sagrauti norvēģi (8:2). Rezultatīvākais spēlētājs ir Denijs Hītlijs ar 16 punktiem (10+6), kā arī Riks Nešs (5+7) un Raiens Getzlafs (2+9). Kanādas izlases lielākie plusi ir uzvarētāju psiholoģijas labvēlīgā ietekme, Nacionālās hokeja līgas (NHL) spēles stils un stiprā vārtsargu līnija.

Tikmēr Zviedrijas valstsvienība čempionātu aizvadījusi ar mainīgām sekmēm - uzvarēta Baltkrievija (6:5), sagrauta Francija (9:0) un dāņi (8:1), zaudējums šveiciešiem (2:4) un Krievijas izlasei (2:3), divreiz uzvarēti čehi (5:3) un ceturtdaļfinālā (3:2 pagarinājumā). Ar 11 punktiem rezultatīvākais Zviedrijas izlasē ir Mattias Veinhandls un Tonijs Martensons (4+5). Zviedrijas izlases lielākie plusi ir disciplīna, individuālā tehnika un spēja spēlēt pēc iespējas vienkāršāk, kā arī pluss ir NHL elites līmeņa vārtsarga Lundkvista atrašanās izlasē.

Kanādas izlasē ir astoņi spēlētāji, kuri spēlēja arī pagājušā gada pusfināla spēlē - Šeins Douns, Riks Nešs, Ēriks Stāls, Kems Vards, Džeisons Čimera, Džamals Meijers, Džonatans Toevzs un Dens Hamhuiss, bet no zviedriem – Magnus Johansons, Kennijs Jonssons, Antons Stralmans, Fredriks Vargs un Rikards Vallins.

Spēle Kanāda – Zviedrija sāksies plkst.00.00 pēc Latvijas laika un to translēs TV3.

Pasaules čempionāta hokejā finālspēle notiks 18. maijā, bet spēle par trešo vietu būs rīt, 17. maijā. Abas spēles translēs TV3.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Intars Āboms

 +20 [+] [-]

, 2008-05-16 13:58, pirms 17 gadiem
Nu man gan skiet, ka Rus salauzis Finnus un bus daudzu gaiditais finals CAN-RUS.

 +12 [+] [-]

, 2008-05-16 14:02, pirms 17 gadiem
Packa rakstīja: Finals
CAN_FIN

RUS nav cerību pret FIN

kur Tu rāvi, ka RUS nav cerību??

Vairāk gribētos RUS vs CAN finālu, vismaz būtu ko redzēt!

  +6 [+] [-]

, 2008-05-16 14:02, pirms 17 gadiem
Nu Te Jau Finaals Ir Uz 80% Skaidrs! Ja Nu Gadiijumaa Nenotiek Atkal Kaadi Mazi Paarsteigumi !!

CANADA<-----vs----->RUSSIA

Un Ja Taa Arii Buus,Tad Finaals Buus Tiiri Interesants Es Uzskatu! Kaa Arii Ciinja Par Bronzu FIN vs. SWE!

  -1 [+] [-]

, 2008-05-16 14:02, pirms 17 gadiem
Packa rakstīja: Finals
CAN_FIN

RUS nav cerību pret FIN

Tu dzērumā šito uzrakstīji??? ar vašingtonas 1 maiņu krievilas līgas labāko spēlētāju un Iļju Kovaļčuku Krievi vienīgais var zaudēt kanādai
Finālā būs abas komandas kuras vēl nav zaudējušas nevienu spēli

     [+] [-]

, 2008-05-16 14:02, pirms 17 gadiem
Tieši otrādi, FIN nav cerību pret RUS. Somi vispār rāda neīsti pārliecinošu spēli šogad.

     [+] [-]

, 2008-05-16 14:04, pirms 17 gadiem
Ceru uz skaistu hokeju un lai cik tas nereali butu finalu gribetos redzet Krievija-Zviedrija. Novelu Krievijas izlasei uzvaru vini jau sen to ir pelnijusi ar savu skaitsto speli!

  +5 [+] [-]

, 2008-05-16 14:04, pirms 17 gadiem
jā, a kas tas par džeku - Zepters, viņš spēlē katrā komandā

     [+] [-]

, 2008-05-16 14:10, pirms 17 gadiem
Nu ļoti jau gribētos redzēt finālā CAN vs RUS. Katrā ziņā par skaistu hokeju visu komandu izpildījumā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-16 14:40, pirms 17 gadiem
par SOMIEM!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-05-16 14:54, pirms 17 gadiem
saldais ēdiens:
Kanāda vs Krievija
Slēpts komentārs: Mory

     [+] [-]

, 2008-05-16 14:57, pirms 17 gadiem
kaads varbuut zin kur internetaa varees noskatiities speeli Krievija - Somija?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-16 15:06, pirms 17 gadiem
mawericks15 rakstīja: pizdas krievi zaudes,tiem kropļiem janospragst

LUNIS ko lai tev citu pasaka

  -1 [+] [-]

, 2008-05-16 15:08, pirms 17 gadiem
Mory rakstīja: Tieši, tā - ja nīkuļus LATVIJU var uzvarēt tikai 2:1, tad nu ar RUS nav ko tur nemaz runāt.

niikulis ir tavs sencis kad ir tevi pasaulee laidis

     [+] [-]

, 2008-05-16 15:09, pirms 17 gadiem
mawericks15 rakstīja: pizdas krievi zaudes,tiem kropļiem janospragst

nepievērš tādam loh** uzmanību, puikam trūkst uzmanības!

  -2 [+] [-]

, 2008-05-16 15:09, pirms 17 gadiem
mawericks15 rakstīja: pizdas krievi zaudes,tiem kropļiem janospragst


Tev jau tiešām kkas nav kārtībā
katrā ziņā, fināls būs ļoti skatāms. žēl, ka pasaulē tik maz komandu, kuras ir fināla cienīgas. kanāda - krievija, finālā uzvarēs kanāda. par skaistu hokeju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-16 15:18, pirms 17 gadiem
Es jau zinu, ka visi ir par RUS CAN. Bet es doamju, ka RUS aplauzisies Un man jau nav jādomā tāpat kā visiem (tas tā par tiem mīnusiem... dīvaini, ja tie tiek likti par savādāku viedokli

  +1 [+] [-]

, 2008-05-16 15:24, pirms 17 gadiem
Nu ir jau tie krievi ļauni pret latviešu tautu bijuši.
BEt metīšu politiku pie malas, es par visskaistāko hokeju - par krieviem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-05-16 15:52, pirms 17 gadiem
es par skandinaavu finaalu bet shoreiz somiem jaanjem dzeltenaas medaljas!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-05-16 15:55, pirms 17 gadiem
Somiem jāuzvar...nav man nekas pret krievu hokejistiem, vinji spēlē tiešām labi, bet tie krievu komentētāji...nu tādi lohi, riebjas klausīties

  +1 [+] [-]

, 2008-05-16 16:06, pirms 17 gadiem
Buutu labs finaals SWE-FIN, bet visticamaak ka bus RUS-CAN

  +2 [+] [-]

, 2008-05-16 16:16, pirms 17 gadiem
krievija - kanāda
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2008-05-16 16:20, pirms 17 gadiem
chaks noris rakstīja: Somiem jāuzvar...nav man nekas pret krievu hokejistiem, vinji spēlē tiešām labi, bet tie krievu komentētāji...nu tādi lohi, riebjas klausīties

par tiem komenteetaajiem.........
varu teikt tikai to, ka pats to esi taads! tas ir tikai normaali, ka saveejos paslavee un atbalsta.. Latvijaa ir savaadaak? esi daudz dzirdeejis, ka muuseejie komenteetaaji ir par pretiniekiem un juut liidzi viniem????

un veel..Krievu komenteetaaji ir arii par muuseejiem sportistiem, vismaz biatlonaa jau nu tocna!!!

un veel man pat patiik vinu komenteetaaji, jo savu darbu dara ar aizrautiibu un emocijaam...

kaa teiktu "Bez tabu" vini ir savaa vietaa!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-16 16:22, pirms 17 gadiem
CAN un SWE PČ pusfinālā spēlējušas četrreiz:
1994.g. CAN-SWE 6:0
1995.g. SWE-CAN 3:2 (papildlaikā)
2006.g. SWE-CAN 5:4
2007.g. CAN-SWE 4:1
RUS un FIN pusfinālā sacentušās divreiz:
2002.g. RUS-FIN 3:2 (bullīšos)
2007.g. FIN-RUS 2:1 (papildlaikā)
Divos no šiem gadiem bija diezgan unikāli pusfināli:
1994.gadā otrs pusfināls beidzās vēl graujošāk (FIN-USA 8:0).
2002.gadā abos pusfinālos meta pēcspēles bullīšus (arī SVK-SWE 3:2).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-05-16 16:33, pirms 17 gadiem
kāds nevar iemest linku kur varēs redzēt.(Sopcast)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2008-05-16 16:41, pirms 17 gadiem
tv3 suukaa kaa nekas cits. pat 1/2 finaalus abus maukas taadi nevar paraadiit
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-05-16 16:44, pirms 17 gadiem
Reinis00 rakstīja: kāds nevar iemest linku kur varēs redzēt.(Sopcast)

www3.myp2p.eu: MyP2P.eu :: Free Live Sports on your PC, Live...

bet nu TV 6 arii rādīs

  +3 [+] [-]

, 2008-05-16 16:48, pirms 17 gadiem
lai vai kā bet tikai Krievijas komentētāji (nu un Latvijas protams) kad komnetē kaut kādu spēli piemin arī Latvijas spēlētājus, nospēlētās spēles utt. ... ja tev "chakiņ" nepatīk, ka piemin Latvijas hokeju ar labu vārdu tad nu...

  +1 [+] [-]

, 2008-05-16 16:49, pirms 17 gadiem
ikwils rakstīja: www3.myp2p.eu: MyP2P.eu :: Free Live Sports on your PC, Live...

bet nu TV 6 arii rādīs

Paldies! man TV 6 nav.Nākamgad jau būs jānopērk laikam šķivis,jo gribās redzēt visas spēles.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-16 16:50, pirms 17 gadiem
Sarau SOMI!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2008-05-16 17:13, pirms 17 gadiem
ryder rakstīja: tieši tā, atbalstīsim somus, jo viņi par mums labus vārdus aizliek, kamēr krievi losīši tikai zākā...

ja jau tu tā domā, tad kapēc tu pats nozākā???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-16 17:17, pirms 17 gadiem
ryder rakstīja: kur tu to rāvi? nekad neesmu mūsējos aplicis!!!!!

nee nee es domāju par citu valstu nozākāšanu?? peace
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-16 17:32, pirms 17 gadiem
Ceru uz mazo finālu Krievija-Kanāda
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-16 18:11, pirms 17 gadiem
finālā swe - fin Es vismaz un to ceru
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-05-16 18:29, pirms 17 gadiem
Amerikāņus Kanāda uzvarēja ar 5:4 nevis 4:3

  +2 [+] [-]

, 2008-05-16 18:48, pirms 17 gadiem
Somainie rullē,jāsasit tas Aitiņš un co.

  +6 [+] [-]

, 2008-05-16 18:51, pirms 17 gadiem
marazms rakstīja: tv3 suukaa kaa nekas cits. pat 1/2 finaalus abus maukas taadi nevar paraadiit


Tāpēc es priecājos, ka TV3 nerāda tādus pasākumus kā Olimpiskās Spēles, EURO 2008 u.c... Ja rādītu LTV7 tad visas speles hoķī varētu redzēt...
Slēpts komentārs: tomekkz

     [+] [-]

, 2008-05-16 19:04, pirms 17 gadiem
Ricins 23 rakstīja: es par skandinaavu finaalu bet shoreiz somiem jaanjem dzeltenaas medaljas!!

Njā, tikai Somija nav Skandināvijas valsts, ja kas.

  -2 [+] [-]

, 2008-05-16 19:15, pirms 17 gadiem
da latvijai nav ceriiibu ne pret vienu!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-16 19:54, pirms 17 gadiem
labi, ka finālā nebūs jāspēlē pret to komandu, ar kuru jau grupā un 1/4 finālā 2 reizes spēlēts PČ reglaments rulez foreva!

     [+] [-]

, 2008-05-16 20:17, pirms 17 gadiem
Krievija pēdējās 3 reizes zaudēja Somiem... un sastāvs aptuveni tas pats, tākā es domaju, ka liela iespēja finālā redzēt tieši somus.....Spele rādīs

     [+] [-]

, 2008-05-16 20:18, pirms 17 gadiem
Vo krievi parādīja kā jāizspēlē izgājienā 3 pret vārtu vīru! 1:0 RUS labā!

  -1 [+] [-]

, 2008-05-16 20:21, pirms 17 gadiem
kads var ielikt linku,kur var neta redzet speli?

  -2 [+] [-]

, 2008-05-16 20:22, pirms 17 gadiem
cikos spelē krievija,kas zin?

     [+] [-]

, 2008-05-16 20:22, pirms 17 gadiem
sopcast labs links sop://broker.sopcast.com:3912/6008

     [+] [-]

, 2008-05-16 20:26, pirms 17 gadiem
jonss20 rakstīja: kads var ielikt linku,kur var neta redzet speli?

starp trijām lapām apmaldījies?? 2. lapā 11. komentārs ... iemācies lasīt

     [+] [-]

, 2008-05-16 20:29, pirms 17 gadiem
Pirmais pusfināls šovakar sāksies plkst.20.00 pēc Latvijas laika un to translēs TV6.

tač palasi tekstu! apskaties programmā! 1.periods jau beidzās!

  +2 [+] [-]

, 2008-05-16 20:30, pirms 17 gadiem
Somi tik tizli iekrita ar to golu... labi, ka vēl 2 periodi, lai to labotu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-16 20:50, pirms 17 gadiem
GOaskGO rakstīja: stulbais krievs iemeta nu nekas taapat kanadai pakaasiis es par kanaadu ja tix finaalaa koroce es par visaam iznemot krieviju bet 1. divas miilaakaas man ir somija un zviedrija kaaneekaa mees tak esam eiropa krievi lai dziivo un fano pasi par sevi


pareizi!

  -1 [+] [-]

, 2008-05-16 20:53, pirms 17 gadiem
Game over! Es neredzu, no kurienes somi tagad izdzemdēs 2 bankas. Diemžēl...

     [+] [-]

, 2008-05-16 20:54, pirms 17 gadiem
silenthill rakstīja: Game over! Es neredzu, no kurienes somi tagad izdzemdēs 2 bankas. Diemžēl...

šanse jau vēl ir! iespējas šad tad arī ir!!

  -2 [+] [-]

, 2008-05-16 20:56, pirms 17 gadiem
Otrais krievu gols tiešām skaisti izspēlēts!

  -2 [+] [-]

, 2008-05-16 21:12, pirms 17 gadiem
Ar nokavēšanos, bet tomēr Ovečkinam iedod 2 min. Somiem viena no pēdējām iespējām kaut ko mainīt!

     [+] [-]

, 2008-05-16 21:20, pirms 17 gadiem
Te laikam viss skaidrs Somi vienādos sastāvos spēlē labāk nekā vairākumā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-05-16 21:25, pirms 17 gadiem
kharlamovs rakstīja: palasot jusu komentarus var secinat vienu, jus fanojiet par visiem kas spele ar krieviju.tali jus esat no hokeja ,jo normalam fanam ir viena komanda par ko vini fano.


Pareizi! Es pret Krieviju vienmēr un visur
PAR Kanādu, piemēram!
P.S. Labi, ka tu esi ļoti tuvu hokejam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-16 21:36, pirms 17 gadiem
Pareizi. Ja latvietis fano par Krieviju, tad viņš nav latvietis. Man pilnīgi vienalga, cik labi viņi spēlē! Vēsture ir un paliek vēsture! Un tā saka, ka ir jābūt pret krieviem! Labi, ka finālā viņi tāpat neuzvarēs, jo to izdarīs čempionātā labākā komanda Kanāda ar Hītliju priekšgalā. Un krievi atkal būs par īsu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-05-16 22:00, pirms 17 gadiem
Somi tādi tirliņi. Jau 2.reizi 3.periodā dabū 2 minūtes par to, ka viņiem 6 spēlētāji uz laukuma... Pasaules čempionāta līmenis... Drausmas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-05-16 22:01, pirms 17 gadiem
SOAD rakstīja: nu tu pilnigs dornis esi. pirms sita vel kaut cik normala cilveka pazimes tevi bija, bet sis tevi vienkarsi nogalinaja. tik idiotiski un nelogiski pateikt. ap sienu tevi.



Kas tev ir?!??! Paklausies ko krievi par latviešiem uz ielas runā un tad ver vēl muti vaļā!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-16 22:03, pirms 17 gadiem
Par vēsturi! Kāpēc, piemēram, vācieši pēc visiem tiem kariem varēja izvākties ārā no mūsu zemes, bet krievi nevarēja aizvākt savas pakaļas prom no šejienes, ko?!? Tas arī viss! Un man kā latvietim nav jāatbalsta krievi. Tāpēc sportā un dzīvē principā ar ļoti retiem izņēmumiem esmu un būšu pret viņiem! Un skrieniet ar savām tīņu galvām savās sienās, man piedurt! Katram ir tiesības uz viedokli!!!

     [+] [-]

, 2008-05-16 22:03, pirms 17 gadiem
kharlamovs rakstīja: 3-0 somi kapitule


ideāli!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-05-16 22:07, pirms 17 gadiem
SOAD rakstīja: es daudz esmu dzirdejis, un es neesmu dzirdejis ne reizi neko sliktu par latviesiem no krievu puses, ka ari no latviesiem par krieviem ari neko sliktu nenakas dzirdet. varbut tapec ka es dzivoju civilizeta vieta? kur tu nem tos sudus un muldi te, es nezinu un zinat negribu. gribu tikai to lai tu saproti kautko un tad runa tadas stulbibas.


Laikam tevir paveicies un dzīvo Kurzemē, kur viņu nav. Pārējos Latvijas reģionos ir vairāk nekā vajag! Un mūsu zemes noziedzības līmeni iespaido par 90% vismaz! Kapēc?!?! A? Piemēram, no 10 izdarītajām zādzībām 9 ir izdarījuši uzminiet kas? Jā, krievi!!!

     [+] [-]

, 2008-05-16 22:08, pirms 17 gadiem
Ku var būt tādi nacionālisti.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-16 22:08, pirms 17 gadiem
Strīdēties variet arī citur!!! Tāpat neko nepanāksiet, tik sev garīgo sabojāsiet!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-05-16 22:10, pirms 17 gadiem
kharlamovs rakstīja: man ir daudz draugu krieviski runajosu, bet nekada gadijuma es vinus neuskatu par krieviem,tad jau tie latviesi kas ir aizbraukusi uz iriju ari nav latviesi, un viniem ir jaizmirst kas vini ir un no kurienes nak >>????


Krievs ir krievs, pat, ja viņš ir Znaroks - vācietis! pajāt, kur viņš dzīvo! Un pasaki, ka tā nav. Un nevajag te ar demagoģiju nodarboties. Ja krievi nebūtu šeit Latvijā tik daudz sūdus taisījuši, man nekas pret viņiem nebūtu. Runa nav par visiem kā vienu, bet tomēr! Ir arī normāli krievi, bet nu daudz viņu diemžēl šeit nav!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-16 22:12, pirms 17 gadiem
SOAD rakstīja: es dzivoju Vidzeme, un te ir daudz vairak krievrunigo cilveku neka citur es ta domaju. un neviens nevar sudzeties.
krievi?? ir pienemts princips jaukt: kriėvus ar krievrunigajiem latviesiem. ta ka saja gadijuma tu runa par latviesiem, kas ir krievrunigi. krievi dzivo Krievija.


Kā tad! Parādi man kādu krievu, kurš te dzīvo un viņš pateiks, ka ir latvietis! Tā nenotiek! Krievu nācija ir vēl lepnāka par tiem pašiem amerikāņiem! Un viņs teiks,ka ir krievs kaut vai sit nost! Un tie krievi,kas dzīvo te, ir arī krievi. Tāpat kā tie latvieši, kas dzīvo īru zemē, IR latvieši!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-16 22:15, pirms 17 gadiem
raša ar 3.mēģinājumu beidzot trāpa tukšos vārtos

  -1 [+] [-]

, 2008-05-16 22:16, pirms 17 gadiem
Fināls: Krievija-Kanāda. Čempioni: Kanāda. Tāds būtu objektīvākais scenārijs Man jau labāk patiktu Zviedrijas iekļūšana finālā, bet tā jau būtu utopija, jo jau iekļūšana "final4" ar šādu sastāvu skandināviem ir milzīgs panākums

  +2 [+] [-]

, 2008-05-16 22:17, pirms 17 gadiem
SOAD rakstīja: nu un lai vini saka. atskiriba no tevis vini nenodirs latviju. es nezinu kur tu dzivo ka katru dienu dzirdi uz ielam ka krievi nodirs nabaga latviesus. es neesmu dzirdejis. vini var teikt ka ir krievi, bet taja pasa laika atzista ka vinu majas ir latvija, un vini mil so valsti. lai ko tu teiktu, ta ir.



Kā tad! Palasi Latvijas krievvalodīgo avīzes, paklausies radio! Tur ir tik daudz negatīvas lietas. Visi slikti, par krieviem te nerūpējas utt! NU pretīgi vnk! Da Latvijā 3 ceturtdaļas cietumu aizņem krievi! Un tie arī valstij ir jāuztur!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-16 22:21, pirms 17 gadiem
Žēl, ka somi nes#a nevarēja padarīt krieviem
0:4
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-05-16 22:23, pirms 17 gadiem
da_pepper rakstīja: taa. rakstishu krieviski. kam vajadzes, tas sapratis.
конечно русский никогда себя не назовет латышом. как-то даже не логично...
но латвийцем - почему нет? я не латыш, но за сборные болею, да и вообще Латвия как страна мне не безралична, родина всё-таки.
усёк?


Bļin! Ko var ņemties! nefanotu par to izlasi arī tad, ja es dzīvotu Krievijā. Gaumes lieta! Un nevajag te smirdēt! Tad, kad Latvijas komandas spēlē pret Krieviju, tad ļoti labi vienmēr parādās, ko īstie šejienes krievi atbalsta. Dzimtene jums, vai ne! Ka tik ne arī! Liekuļu bars!

     [+] [-]

, 2008-05-16 22:26, pirms 17 gadiem
Kā man nepatīk tā cepšanās par tautībām! Sportā man pret krieviem nav nekādu lielo antipātiju, ar vairākiem izņēmumiem. Dzīvē gadās dažādi. Lielāka daļa darba kolektīva ir krievi. Es varu sadzīvot ar jebkuras tautības cilvēku, tai skaitā ar krieviem, lai gan neteikšu, ka vairākums man īpaši simpatizētu. Krievu inteliģence, protams, man simpatizē vairāk, bet tā pat jau ir arī ar latviešiem, jo labāk jau patiks tie, kuriem kultūra ir augstākā līmenī, bet nepatiks "nekulturālie". Galvenais manuprāt ir cilvēka personība. Ja spriedīsim tikai pēc stereotipiem, kas arī man ir audzināti un daļēji arī ieaudzināti, bieži sabiedrībā nāksies kost mēlē par ne pārāk pārdomātiem un nepamatotiem izteikumiem vai stulbiem, rasistiskiem jociņiem.
Rebjata, budjem zhitj druzhno!

     [+] [-]

, 2008-05-16 22:27, pirms 17 gadiem
Извините пожалуйста, читал, и просто стало обидно. Вот я живу в Вентспилсе, где русских примерно столько же сколько и латышей. Но у нас нет практически никаких стычек на национальной почве. У меня много друзей латышей, и они не считают меня каким-то изгоем. Я могу говорить по латышски, они могут по русски. И в этом нет ничего плохого. Я болею за сборную своей Родины во всех матчах, но так же и болеею за сборную России, потому как как бы не хотел, но я не могу стать ЛАТЫШОМ. в паспорте у меня написано KRIEVS. Что в этом плохого? Посмотрите сколько русских в сборной по футболу, или сколько спортсменов с русскими фамилиями добиваются успехов под флагом Латвии. Давайте всёже жить более-менее в мире.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-05-16 22:28, pirms 17 gadiem
Nu lūk, atrodas taču cilvēki, kas pat pēc da_pepper, 2008-05-16 21:54 komentāra tādiem kā viņš pakaļas laiza un uztur kaut kādas ilūzijas par krieviem. Kultūras nesēji atradušies. Iegaumē krieveli, ka visa jūsu kultūra sākās 18. un beidzās 19. gs. Pēc komunisma diktatūras nodibināšanas kā nācija jūs pamazām sākāt degradēt, un tu esi viens no šīs degradācijas spilgtiem piemēriem. Tavas vēstures zināšanas ir neandertāliešu līmenī, ja tu uzdrošinies apgalvot, ka tikai pateicoties kaut kādiem krieviem mēs esot ieguvuši kultūru. Tava personīgā kultūra kā tāda vispār neeksistē, ja tu, saprazdams latviešu valodu, latviešu portālā raksti krieviski, neiedomādamies, ka ir varbūt cilvēki, kas tavu penteri nesaprot. Tizlenis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-16 22:36, pirms 17 gadiem
SOAD rakstīja: lohs.... ja nefano tad ta ari pasaki, nevis gudro plati. nesaproti ka tevi vienkarsi te izgerba? ka musu kareivis Ivars teica, ar pieredzi nospiedam. lai ta butu. tev nebija taisniba, attieciba uz loti daudz lietam.
krievi atbalsta Latviju, kapec tam ver acis ciet? tikko pats pateici ka ta ir. bet pirms tam? neesi sapinies tekstos nedaudz? vienigais liekulis te esi tu, kas megina glabt kaut niecinu savas sen izzudusas cienas.

un tagad lasi uzmanīgi, jo es netaisos vairs atkārtoties!!! kreivi NEKAD neatbalsta Latviju, ne sportā (vislabākais piemērs ir bijis futbols abu izlašu spēlē Skonto stadionā pirms vairākiem gadiem, kad saskrēja pilns Skonto stadions ar šejienes krieviem, kuriem te ir DZIMTENE un auroja par savējiem, kuriem te NAV DZIMTENE), ne kā savādāk! Un tu, bērniņ, nemēģini man iestāstīt pretējo!!! Un man nav jāfano vai jāsaka, ka krievi ir forši, ja tā nav! Es jau minēju noziedzības lietas! Un tā nav tikai tukša muldēšana. Es balstos pēc savā dzīvē redzētā! Es 4 gadus esmu nostrādājis nozarē, kas ar šitām lietām saskaras! Un tas ir pretīgi, ka viņi var tik daudz riebeklības šitajā zemē darīt! Cietumi ir pilni ar viņiem! Nebūtu krievi, lielu daļu cietumus droši varētu nojaukt! Krieviem šeit ir labi, valoda nav jāmācās, skolās nav jāiet, tikai jāvairo noziedzība! Feini, vai ne?!? Un man ir pilnīgi vienalga, ka tev, SOAD (jebšu System of a down, par tavu muzikālo gaumi vispār neizteikšos, jums alternatīvajiem ir pavisam cita pasaules uztvere nekā pārējai pasaules daļai) patīk krievi un nav nācies sastapties ar negatīvām lietām! Lucky U!!! Tad jau vēl viss priekšā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-16 22:40, pirms 17 gadiem
aHToHuo Esports.lv parasts lietotājs, ar mums kopš 16.05.2008. Atstājis 1 komentāru.

da pepper (vai kurš te vēl nelatviešu valodā raksta), speciāli centies, lai izveidotu 1 profilu par labu krievu atbalstam?!?
Nožēlojami!

     [+] [-]

, 2008-05-16 22:41, pirms 17 gadiem
[quote silenthill]
kreivi NEKAD neatbalsta Latviju, ne sportā (vislabākais piemērs ir bijis futbols abu izlašu spēlē Skonto stadionā pirms vairākiem gadiem

Es biju Skonto stadiona, un gribu tevi parliecinat ka es atbalstiju Latviju, tapats ka mans tevs. Bet mes esam krievi.

  +2 [+] [-]

, 2008-05-16 22:43, pirms 17 gadiem
aHToHuo rakstīja: [quote silenthill]
kreivi NEKAD neatbalsta Latviju, ne sportā (vislabākais piemērs ir bijis futbols abu izlašu spēlē Skonto stadionā pirms vairākiem gadiem

Es biju Skonto stadiona, un gribu tevi parliecinat ka es atbalstiju Latviju, tapats ka mans tevs. Bet mes esam krievi.


wow! 2 cilvēki!! vienmēr ir izņēmumi, bet kopējā bilde ir tāda, kāda viņa ir!
Un tu speciāli brauci no Ventspils, lai paskatītos Latvijas spēli tieši tad, kad viņi spēlēja ar Krieviju! Tad jau uz visām pārējām izlases spēlēm arī regulāri braukā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-16 22:47, pirms 17 gadiem
Regulari braucu uz Rigu lai skatit Latvijas izlases matchus. Un atbalstiju lidz pasham galam. (Прошу прощения за мой латышский.)

  +1 [+] [-]

, 2008-05-16 22:48, pirms 17 gadiem
@ SOAD
NU vot! Tu jau visu pateici! Tev pašam, redz, pusmāja ir krievu, tāpēc arī tā izsakies! Tātad pats nemaz neesi latvietis, jo radi tev krievi! Viss skaidrs. Neviens krievs neatzīs tās visas negācijas, kas viņiem tiek pierakstītas! Latvieši arī taisa sūdus, protams.. Bet, ja paskatās uz kopējo ainu, tad tā ir ļoti bēdīga! Diemžēl...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-05-16 22:54, pirms 17 gadiem
kharlamovs

Это мне вопрос? о_0
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-05-16 22:57, pirms 17 gadiem
Ivars37 rakstīja: Nē,vel janoskatās kā nospēlēs CAN -SWE! Man gribās zināt,kas RU finālā iedos pa pakaļu!

Tu esi naivs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-05-16 22:59, pirms 17 gadiem
kharlamovs rakstīja: rakstisu tev saprotama valoda,ja tu kadreiz aibrauktu dzivot uz kadu citu valsti ,klutu par tas pilsoni ,tu aizmirstu savas saknes un nefanotu par latviju >??? tapat ir ari ar krieviski runajosiem latvija un ar visiem cilvekiem pasaule, neviens neaizmirst savas saknes.tad jau latviesi kas ir devusies uz citam valstim ari vairs nav latviesi >?????


Lol Ir 2 dažādas lietas:
1) aizbraukt uz citu valsti;
2) piedzimt citā valstī...
Iemācies tās atšķirt! Ir cilvēki,kas te ir piedzimuši un nodzīvojuši virs 50 gadiem, bet latviešu valodā zina pateikt 3 vārdus.. Vot tā ir cieņa pret valsti, kurā dzīvo!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-05-16 23:02, pirms 17 gadiem
SOAD rakstīja: neuzmineji. esmu ja ta varetu teikt 50% latvietis un 50% armenis. liela starpiba, vai ne? ta es izsakos ne tikai tad kad kads runa sliktu par krieviem. tici man, ta pat es daritu ja cits runatu par latviesiem ta pat, un par citu nacionalitasu cilvekiem. es neesmu nacionalists, tapec man itka rup visi, nevis rup kautkas viens un vainigs ari vienmer kaut kas viens. ta nav pareizi. kaut gan pec vecaku linijas esmu pa pusei latvietis, es sevi uzskatu par latvieti, jo piedzimu te un dzivoju te. un man to pateikt nemaz tik gruti nav, jo ta ari ir. bet tas nenozime ka es atbalstu so tautu un tas domas vienmer. es milu so zemi un cilvekus kurus pazistu un kuriem uzticos. tadi ka tu, nak no politiku kontroles.



Vot man visvairāk besī tas, ka krievi un tikai krievi ir tie, kam te nav jāmācās valsts valoda. Atbrauc, piemēram, kāds no Amerikas vai kaut kā Āfrikas un pāris gados iemācās runāt latviski, bet lūk krieviem to nevajag. Tas šausmīgi kretinē! Tā ir necieņa pret valsti, kurā dzīvo! Es NEKAD nesapratīšu kā var nodzīvot vairākus desmitus gadu kādā valstī un nezināt tās valodu!

  +2 [+] [-]

, 2008-05-16 23:04, pirms 17 gadiem
SOAD rakstīja: toties ar siem trim vardiem vini nevienu neaiztiek un neaizvaino, bet vinus nez kapec ja..


Pajautā zekam, kapēc viņš ir zeks. Tāpēc, ka zog vai sit kādu nost! Kapēc to dara, tapēc, ka nevar atrast darbu, jo... nezina valodu vai nav izglītības. Tā lūk!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-05-16 23:07, pirms 17 gadiem
kharlamovs rakstīja: par valodu tev ir taisniba par parejo nee

Par noziedzību man arī IR taisnība! Par neattieksmi pret latviešiem arī. PUNKTS!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-16 23:10, pirms 17 gadiem
SOAD rakstīja: nevienmer. ari nepiekritisi? tiesam, nevienmer. ir ari daudz latviesu kas ir izmesti no skolas un nevar dabut darbu, tapec ari klust par zekiem vai bomziem. es neesmu redzejis isteniba nevienu krievu kas ir bimzis te.


Jā, arī Amerikā ir amerikāņu bomži, bet šejienes bomžu, cietumnieku un visu pārējo negatīvo kategoriju lielāko daļu sastāda tieši krievi, tā nu tas ir!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-16 23:16, pirms 17 gadiem
SOAD rakstīja: cik egoistiski. par so es tev nepiekritisu nekad. kamer es tev nepiekritisu, tikmer taisnibas tev nebus.

Bet TAISNĪBA viņam IR !!!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-16 23:17, pirms 17 gadiem
Veči, laiks atslābt, padiskutējāt, pietiek. Ir rusdelfi, ir latdelfi, tur var izvērsties uz nebēdu. Tamajai tautai neatkarīgi no tautības, dzimuma, vecuma un orientācijas (jebkādas, muzikālās vai seksuālās, viens pīpis) ir liela pieredze oponentu ķengāšanas mākslā un savas iemaņas var izkopt līdz virtuozitātei tur. Es te biju, komentāru vienam tirliņam atstāju, man personīgi pietiek. Sporta portāls tak visā visumā, vai ne.

  +2 [+] [-]

, 2008-05-16 23:17, pirms 17 gadiem
SOAD rakstīja: nu nezinu, pieradi. kamer nepieradisi, apgalvosu pretejo. nu, ne pretejo, bet nepiekritisu tam ko tu saki, jo ta nav.


Tā ir! Es zinu, ko runāju - kā jau minēju esmu 4 gadus savā darba pieredzē ar šito saskāries! Ir arī latvieši kakas, bet krievi ir vairāk. Kā jau minēju, ir arī normāli krievu tautības pārstāvji, bet nejaukie ir ļooooti daudz!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-16 23:21, pirms 17 gadiem
SOAD rakstīja: Tu doma es teiktu pretejo ja vinam butu taisniba? ja vinam butu taisniba, neviens vinam neko preti neteiktu.

Tad tu vienkarši neesi sapratis realitāti !!! .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-16 23:30, pirms 17 gadiem
SOAD rakstīja: tas ir ko beidzotr gribeju dzirdet. "loooti daudz" - bet ne visi! silenthils padevas, beidzot. piekritu ka ta ir, un nebut sliktu latviesu tik daudz nav, bet tik un ta.



Kāds padevās? Es tēmēju uz to, ka lielāko daļu no problēmām un negatīvajām lietām, kas pie mums notiek, taisa kreivi... Basta!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-16 23:41, pirms 17 gadiem
kharlamovs rakstīja: paveries uz igauniju vai pat uz lietuvu un tev klus skaidrs ka pie musu likstam vainigi mes pasi

paveries
Es runāju par noziedzības lietām! Kas man patiešām ir jāraksta ar lielajiem burtiem, lai jūs plāna galdiņa urbēji spētu uztvert to domu?!?!?!?

     [+] [-]

, 2008-05-16 23:42, pirms 17 gadiem
SOAD rakstīja: es domaju uz so, Kharlamovs atbildeja pirmaja komenta. silenthil, tev nav taisniba.


jā, pie inflācijas krievi noteikti nav vajadzīgi... tas tā pat varētu būt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-16 23:50, pirms 17 gadiem
kharlamovs rakstīja: tad tu saki ka krievi atbrauc uz latviju un izdara noziedzibas un atri aizbrauc,amur mes visi kas dzivojam latvija esam musu valsts sabiedriba,mes nedalamies kategorijas un privilegijas,un par noziedzibu atbild ari musu valsts viri nevis krievijas

tu tak esi pilnīgs auna piere. es nekur netiku minējis to, ka atbraukuši krievi (tūristi) taisa sūdus. To dara vietējie! Nu tie, kas staigā (Adidas) sporta biksēs, kožakos un ar pidarkām galvās un grauž saulespuķu sēklas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-16 23:59, pirms 17 gadiem
CAN:SWE spēli tiesās Dick Looser
Būs jautri!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-17 00:00, pirms 17 gadiem
Nenopļāpājiet otru pusfinālu, oratori.

     [+] [-]

, 2008-05-17 00:02, pirms 17 gadiem
kharlamovs rakstīja: man liekas ka par tevi lielaku bremzi neesmu redzejis,atkartosu velreiz krievi dzivo krievija,un tas kas notiek pie mums,ta ir musu sabiedribas dala ta nedalas tautibas,prioretates un vel visados viduslaiku penteros.


Da labi.. Neesmu savos 25 gados sastapis nevienu šeit dzīvojošu krievu tautības pārstāvi, kas sevi sauktu par latvieti. Tā arī viņi saka - ''krievs''!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-05-17 06:57, pirms 17 gadiem
silenthilll ты тупой дегинират....

     [+] [-]

, 2008-05-18 00:18, pirms 17 gadiem
и закрой свой рот в свои как ты говориш 25 лет ты на столько тупой что представить не возможно