Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Rīga sāk MHL kvalifikacijas turnīru.

Dinamo Juniors jaunākie spēlētaji pievienojoties SK Rīga/Profs-18 šodien Podoļskā un Stupino sāks MHL kvalifikācijas turnīru.

Jāatzīmē ka turnīrs kalpos kā savu spēku novērtējums un ceļazīmes uz MHL tur neizcīnīs.Piemēram divi Baltkrievu klubi(Dinamo un Junostj) ir ateikušies šaja turnīra piedalīties bet ir jau iesnieguši visus nepieciešamos dokumentus dalībai MHL.http://mhl.khl.ru/news/index.php?ELEMENT_ID=1057&SECTION_ID=
Turnīrā startēs 3 MHL komandas kas nav iekļuvušas rietumu zonas plaijofos- Čaika,Spartak,Fēniks un astoņi potenciālie jaunpienācēji.
Kalendāru un izspēles kartību skatīt šeit hockey.penza.net: Календарь игр
Novēlēsim protams puišiem veiksmi bet šeit saasinās jautājums vai Dinamo Juniors būs pietiekams skaits spēlētāju kas varētu iziet uz ledus LAČ plaijoff pusfinālā kas sākotnēji bija ieplānots aizvadīt no 21.-27.martam?
Tāpat ceram uz Dinamo veiksmīgo startu KHL:)

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-16 13:45, pirms 14 gadiem
Ja jau baltkrievi var 2 komandas deleģēt, tad jau LM arī varētu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2010-03-16 13:47, pirms 14 gadiem
Reaktors rakstīja: da kam viņš interesē.. nu nopietni ..

p.s. rekur var iepazīties ar Maika Knubles statiem http://www.hockeydb.com/ihdb/stats/pdisplay.php?pid=00002765
Knoblis arī MHL startēs??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-16 14:01, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Volx,kur tajā lapā var paskatīties mūsējo sastāvu?
mūsējos sastāvs ir šeit: sportaavize.lv: Tambijeva izvēle. Atbilde Abragam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-16 14:02, pirms 14 gadiem
Volx rakstīja: Iespējams ka Kriļju sastāvā spēlēs arī Podziņš ar viņa statistiku var iepazīties šeit http://hockey.penza.net/player.asp?TXT=12992
iespējams... bet arī varbūt ne. Kriļja Stoļici vēl nav beiguši regulāro čempi Krievijas 1. līgā.

     [+] [-]

, 2010-03-16 14:03, pirms 14 gadiem
Sastāvā no Juniors laikam tikai 4 spēlētāju- Ševčenko, Lipsbergs , Pelšs un Biezais, tā ka Liepājniekiem nebūs tik vienkāršs kā te cer Ivars.

     [+] [-]

, 2010-03-16 14:04, pirms 14 gadiem
Turnīrā startēs 3 MHL komandas kas nav iekļuvušas rietumu zonas plaijofos- Čaika,Spartak,Fēniks un astoņi potenciālie jaunpienācēji.

Labojums: turnīrā piedalās arī Vitjaz (šodien mūsējiem spēle ar viņiem) - taču Vitjaz fārms Russkije Vitjazi pašlaik piedalās arī MHL play-offos...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-16 14:06, pirms 14 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Paldies.
Kādas ir Tavas prognozes par mūsējo varējumu?
patreiz nekādas.
Pilnīgi nav skaidrs, kādi sastāvi būs pārējiem. Pats redzi, ka tāds Vitjaz, Kriļja Sovetov vai Tjumeņa uz turnīru var atsūtīt arī 3. sastāvu, jo dublieri aizņemti citos turnīros...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-16 14:13, pirms 14 gadiem
Volx rakstīja: Nē tas būs mājinieku Vitjaz(Podoļsk)..................Ruskije Vitjazi ir no Čehovas.
Vitjaz vispār jau sākotnēji ir Podoļskas klubs... tikai, kad uzcēla jauno arēnu Čehovā, viņi pārvācās tur... tā kā Vitjaz ir tikai viens, tad šo var uzskatīt par fārma fārmu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-03-16 14:16, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Bet cik es sapratu,tad mūsējo starts MHL ir lielā mērā atkarīgs no parādītā snieguma šajā turnīrā?
nē. ( kā reizi Volx jau minēja par belariem savā rakstā)

un tieši tāpēc man nav skaidrs, kāpēc tur mūsējie šobrīd piedalās - daudz aktuālāks ir U18 PČ, kam vajadzētu gatavoties, nevis trenēt Rīga/Profs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-03-16 14:22, pirms 14 gadiem
Volx rakstīja: Šaja turnīrā varbūt būs normali rezultati(arī man sastavi nav zinami) bet nu Profs pagajšgad spēlēja UHL(negaja pa pirmajam vietām) un šogad LAČ.......................nevar cerēt ja startēs MHL būs augstak pa priekspēdējo vietu.Tāpēc arī virsrakstā ir RĪGAS nevis Latvijas klubs,izlase utt.
virsrakstā vajadzēja Rīgas Dinamo - ar tieši šadu nosaukumu komanda startēs šajā turnīrā.

Ja arī nākamsezon RD savu komandu iesaistīs MHL, tad sastāvs tur būs pavisam cits, nevis kas piedalās šinī kvalifikācijā: Vilkoits, Indrašis, Upītis, Žurkovs, Porejs, Jakovļevs, Kauss, Borovkovs, Jass, Bičevskis, Bukarts, Cinks - šie visi vēl varēs tur piedalīties. Ja reglaments nemainās, tad arī vēl 1 gadu vecāki: Jekimovs, Straupe, Birziņš, Gipters... (pēc analoga ar šo sezonu, atļautajam vecumam nākamajā sezonā MHL būtu jābūt 1989. - 1993. g.dz.)

     [+] [-]

, 2010-03-16 14:24, pirms 14 gadiem
Volx rakstīja: Domāju ka nav nekāds farmklubs(MHL nav farmklubi) bet gan Podoļskas komanda jo viņiem arī halle saucas Vitjaz.Čehovā ir "Ledovij hokejnij centr"
Nu labi, tad Vitjaz kluba U17 komanda (no Podoļskas) - ja Tev tā tīk.

     [+] [-]

, 2010-03-16 14:24, pirms 14 gadiem
[quote abrags]
nē. ( kā reizi Volx jau minēja par belariem savā rakstā)

un tieši tāpēc man nav skaidrs, kāpēc tur mūsējie šobrīd piedalās - daudz aktuālāks ir U18 PČ, kam vajadzētu gatavoties, nevis trenēt Rīga/Profs.
Domāju tāpēc jau arī brauc , lai savējos pārbaudītu Tambijevs, jo pieļauju ka Beresņevs deva viņam iespēju atlasīt daļu no sastāva. Tambijevs jau pagājušo pavasari komplektējot komandu teica, ka tas būs u-18 kodols, tā ka no pārējiem klubiem un ārzemniekiem pieļauju uz izlasi tiks aicināti ļoooti minimāli kāds. Jo treneri vairāk uzticas savējiem, nevis no malas ņemtiem spēlētajiem. Beresņevam pieļauju ka arī nav ne laika ne iespējas veikt atlasi un pārbaudīt arī praktiski neiepējami. Bardaks kā vienmēr ar jauniešu izlasēm.

     [+] [-]

, 2010-03-16 14:27, pirms 14 gadiem
Podziņu uz Dinamo

     [+] [-]

, 2010-03-16 14:28, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: nu ir tajā komē arī izlases U18 spēlētāju, pie tam diezgan daudz...
Cik daudz - tas ir atkarīgs no Beresņeva (kurš kā reizi laikam nebrauc uz Podoļsku). Varbūt nemaz tik daudz... Kā Berja lems, tā būs.

Katrā ziņā, šobrīd daudz svarīgāk būtu iespēlēt/trenēt U18 izlasē tieši tos, kas nav no Rīga/Profs nevis otrādi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-16 14:28, pirms 14 gadiem
mrPO rakstīja: Podziņu uz Dinamo
Kurējo Dinamo?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-16 14:37, pirms 14 gadiem
hecs rakstīja: [quote abrags]
nē. ( kā reizi Volx jau minēja par belariem savā rakstā)


Domāju tāpēc jau arī brauc , lai savējos pārbaudītu Tambijevs, jo pieļauju ka Beresņevs deva viņam iespēju atlasīt daļu no sastāva. Tambijevs jau pagājušo pavasari komplektējot komandu teica, ka tas būs u-18 kodols, tā ka no pārējiem klubiem un ārzemniekiem pieļauju uz izlasi tiks aicināti ļoooti minimāli kāds. Jo treneri vairāk uzticas savējiem, nevis no malas ņemtiem spēlētajiem. Beresņevam pieļauju ka arī nav ne laika ne iespējas veikt atlasi un pārbaudīt arī praktiski neiepējami. Bardaks kā vienmēr ar jauniešu izlasēm.
katrā ziņā pret Rumāniju bija krietni cits sastāvs: lhf.lv (pret Rumāniju) un arī pret Baltkrieviju tas bija tomēr savādāks: lhf.lv: LHF (pret Baltkrieviju)

gandrīz vai izskatās, ka lielākā daļa uz Podoļsku ir aizsūtīti tie, kas uz U18 PČ šogad nepretendē...

     [+] [-]

, 2010-03-16 14:39, pirms 14 gadiem
a cikos ir spele, tas gan jau ir noslepums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-16 14:43, pirms 14 gadiem
Volx rakstīja: Abrag es jau izskaidroju ja būs labi rezultati šajā turnīrā tad teiks kā varēja neņemt bet nu cerams Beresņevs tomer labāk sakomlektēs U-18 jo viņs tomer spēlē uz rezultātu.
No Profa es zinu divus stabilus U-18 kandidātus - Upenieks,Koļesņikovs
Koļesņikovu jau slavēja pēc pagājuša gada U18 PČ

     [+] [-]

, 2010-03-16 14:43, pirms 14 gadiem
Zhigalo rakstīja: a cikos ir spele, tas gan jau ir noslepums
...pat man...

     [+] [-]

, 2010-03-16 14:50, pirms 14 gadiem
Komanda ir laba bīda tur kāds viņus vai nē.Tambijevs ir labi pastradājis.Vai kāds zina kas varētu kandidēt no ārzemniekiem uz U18.Jacer ka čaļi nokapās labi turnīru.Lai veicas puišiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-16 14:58, pirms 14 gadiem
sweges rakstīja: Komanda ir laba bīda tur kāds viņus vai nē.Tambijevs ir labi pastradājis.Vai kāds zina kas varētu kandidēt no ārzemniekiem uz U18.Jacer ka čaļi nokapās labi turnīru.Lai veicas puišiem.
jau 7 komentārus iepriekš iemetu linkus ar sastāviem, kas U18 piedalījās iepriekš turnīros - acīmredzot, tie arī būs kandidātu vidū: Ķepals, Legzdiņš, Irbe, Bikars, Krists Kalniņš, Dudins, Kristaps Legzdiņš, Valters Ozoliņš... diez vai vēl kāds jauns uzvārds parādīsies (ja nu vienīgi Kalvītis... )

     [+] [-]

, 2010-03-16 14:59, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: jau 7 komentārus iepriekš iemetu linkus ar sastāviem, kas U18 piedalījās iepriekš turnīros - acīmredzot, tie arī būs kandidātu vidū: Ķepals, Legzdiņš, Irbe, Bikars, Krists Kalniņš, Dudins, Kristaps Legzdiņš, Valters Ozoliņš... diez vai vēl kāds jauns uzvārds parādīsies (ja nu vienīgi Kalvītis... )
Sprinovskis noteikti buus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-16 15:02, pirms 14 gadiem

     [+] [-]

, 2010-03-16 15:05, pirms 14 gadiem
Volx rakstīja: Kas ir Spirinovskis?
šajā sakarā Pučem bij labs raksts pirms 5 dienām: sportaavize.lv: Kad piezvana hokejista tēvs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-16 15:07, pirms 14 gadiem
Spirinovskis spelē Austrijā.Augumā ražens čalis.Varētu būt uz 195 cm.Pirms tam spelēja Profā tāpat kā Kļaviņš un Martinsons.Irbem ir problēmas ar veselību.Jacer kad uz U18 tiks izsaukts Kļaviņš.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-16 15:10, pirms 14 gadiem
Volx par kuru tu runā par Kļaviņu vai Spirinovski?

     [+] [-]

, 2010-03-16 15:14, pirms 14 gadiem
Сборная Москвы Газовик(Тюмень) 0 - 6

it ka nakama pec saraksta ir musu spele

     [+] [-]

, 2010-03-16 15:15, pirms 14 gadiem
16.03.2010 18:30:00( MSK) Витязь(Подольск) Динамо(Рига)

     [+] [-]

, 2010-03-16 15:18, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Tas ir tas,kura tēvs lamāja Kiru,ka šis nepieņemot palīdzīgu roku LV jaunatnes hokeja attīstībā.
Par to bija Pučes raksts SA+
Šeit Kiras atbilde:
Ko viņš muld! - pikts ir Kirovs: - Federācija atbalsta visus iesniegumus vai iniciatīvas, kas tiek virzītas. Neviens viņam nav atteicis. Tagad pat – faktiski U18 junioru izlases kodols brauks uz tā saukto MHL turnīru Podoļskā. Tur būs kādas sešas vai septiņas labas spēles. Jā, mums bija iespēja šajā laikā spēlēt divus treniņmačus ar zviedru vienaudžiem, taču izdomājām, ka Krievijas variants labāks. Par galveno izlases treneri iecēlām Beresņevu, viņam palīgs būs Tambijevs. Viss notiek!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-16 15:33, pirms 14 gadiem
Volx rakstīja: maris777 vienas komandas spēlētāji nevar būt izlases kodols(pasaki Kiram).
?? Nevar??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-03-16 15:49, pirms 14 gadiem
Volx rakstīja: maris777 vienas komandas spēlētāji nevar būt izlases kodols(pasaki Kiram).
Dinamo Rīga

     [+] [-]

, 2010-03-16 16:04, pirms 14 gadiem
Nepiekrītu Tev Volx.Domāju ka divas maiņas var savākt.Varbūt pat vairāk. Tas jau normāli ka sencis ir neapmierināts ar LHF darbību jo uz U17 daudz čaļi uz to netika no arzemēm.Vienigais no 93 gadiem bija Kļaviņš un ari tikai tapēc ka bija iegriezies uz neilgu laiku Latvijā. Kā tad lai atradās ja neviens tevi neaicina. Latvijas hokejisti kas spelē arzemēs varētu būt no 20 lidz 30 čaļi.Reali uz izlasi var kandidēt tikai tie kas spelē latvijā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-16 16:15, pirms 14 gadiem
Tapēc jau sezonas laikā vajag veikt atlasi un kompektēt izlasi. Jebkurš arzemēs spelejošais hokejist būtu gatavs atbraukt un atradities. Tagad jau nav runa par juniora klubiem bet gan par izlasi. Izlasi jau katru gadu veido no jauna. Netiki šajā gadā trenejies un centies iekļūt nakamajā gadā izlasē bet ja neaicina kā var pateikt ka viņš ir labs vai slikts? Arzemniekiem šeit atbraukt uz izlasi ir liels parbaudījums jo visi viņus vertē un kritizē un gaida nezin kādus brīnumus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-16 16:34, pirms 14 gadiem
Mani kandidāti no Profa. Aizsargi Kolesņikov, Lipsbergs,Salija, Smirnovs vai Nīmanis. Uzbrucēji Straupe, Upenieks, Tambijevs, Rautenšilds, Ziemiņš,Dašutins, vēl varētu būt Prūsis vai Rancevs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-16 16:47, pirms 14 gadiem
Nu tur es galīgi Jums nepiekrītu. Vienkarši es diezgan labi zinu kas ir ar 92-93 gadu čaļiem. Nākamo gad būs vēl trakāk jo 94 gada dzimušo hokejistu kas ir tiešām ļoti labi ir daudz. Daudz spelē arzemēs. Lūk tur būs īsts karš.

     [+] [-]

, 2010-03-16 16:49, pirms 14 gadiem
No Prizmas vēl varētu būt Brikainis Ansis

  +1 [+] [-]

, 2010-03-16 16:50, pirms 14 gadiem
interesanti palasīt diskusiju, kurā iesaistījušies cilvēki, kuri tiešām saprot lietas, par kurām runā!! paldies, var ari uzzināt daudz ko jaunu!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-16 16:53, pirms 14 gadiem
Piekrītu tev Volx par šiem čaļiem. Tas jau būs labi ja no arzemēm kādu paņems. Droši ka no arzemniekiem būs Mežulis un Freibergs par parējiem spriest grūti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-16 16:57, pirms 14 gadiem
Varbūt maize var izklastīt savas domas kādu nolikt jau nav liela māksla. Tas latviešiem ir asinīs. Dašutinam ir normāls augums. Straupe ir maziņš bet ātrs un spelē ar galvu.

     [+] [-]

, 2010-03-16 17:02, pirms 14 gadiem
Kā šitiem tikt galā ar savu saimniecību un U-18 !!!



КХЛ.

ЧЕМПИОНАТ РОССИИ.ВЫСШАЯ ЛИГА.
ДИВИЗИОН "ЗАПАД". (Таблица) (Результаты) (Переходы)
ДИВИЗИОН "ЦЕНТР". (Таблица) (Результаты) (Переходы)
ДИВИЗИОН "ВОСТОК". (Таблица) (Результаты) (Переходы)
ЧЕМПИОНАТ РОССИИ.ВЫСШАЯ ЛИГА.ПЛЕЙ-ОФФ
ЧЕМПИОНАТ РОССИИ.ПЕРВАЯ ЛИГА.
РЕГИОН "ЦЕНТР".ГРУППА A (Таблица) (Результаты)
РЕГИОН "ЦЕНТР".ГРУППА B (Таблица) (Результаты)

РЕГИОН "ПОВОЛЖЬЕ". (Таблица) (Результаты)

РЕГИОН "УРАЛ - ЗАПАДНАЯ СИБИРЬ". (Таблица) (Результаты)
ЧЕМПИОНАТ РОССИИ.ПЕРВАЯ ЛИГА.РЕГИОН "СИБИРЬ-ДАЛЬНИЙ ВОСТОК". (Таблица) (Результаты)
МХЛ.
МХЛ.ДИВИЗИОН "ЗАПАД". (Таблица) (Результаты) Статистика
МХЛ.ДИВИЗИОН "ВОСТОК". (Таблица) (Результаты) Статистика

P.S. Visos līmeņos ir 92-93 gadi !!!!

     [+] [-]

, 2010-03-16 17:02, pirms 14 gadiem
Diez vai Kļaviņu kāds laidīs jo viņu klubs cinās par iekļūšanu elitē. Skatijos stastitiku viņš ir komandas līderis. 14 spelēs 34 punkti un viņš ir 93 gads. Viņiem pedejā spele ir 28 martā.

     [+] [-]

, 2010-03-16 17:13, pirms 14 gadiem
nono rakstīja: Kā šitiem tikt galā ar savu saimniecību un U-18 !!!

КХЛ.


ЧЕМПИОНАТ РОССИИ.ВЫСШАЯ ЛИГА.
ДИВИЗИОН "ЗАПАД". (Таблица) (Результаты) (Переходы)
ДИВИЗИОН "ЦЕНТР". (Таблица) (Результаты) (Переходы)
ДИВИЗИОН "ВОСТОК". (Таблица) (Результаты) (Переходы)
ЧЕМПИОНАТ РОССИИ.ВЫСШАЯ ЛИГА.ПЛЕЙ-ОФФ
ЧЕМПИОНАТ РОССИИ.ПЕРВАЯ ЛИГА.
РЕГИОН "ЦЕНТР".ГРУППА A (Таблица) (Результаты)
РЕГИОН "ЦЕНТР".ГРУППА B (Таблица) (Результаты)


РЕГИОН "ПОВОЛЖЬЕ". (Таблица) (Результаты)


РЕГИОН "УРАЛ - ЗАПАДНАЯ СИБИРЬ". (Таблица) (Результаты)
ЧЕМПИОНАТ РОССИИ.ПЕРВАЯ ЛИГА.РЕГИОН "СИБИРЬ-ДАЛЬНИЙ ВОСТОК". (Таблица) (Результаты)
МХЛ.
МХЛ.ДИВИЗИОН "ЗАПАД". (Таблица) (Результаты) Статистика
МХЛ.ДИВИЗИОН "ВОСТОК". (Таблица) (Результаты) Статистика

P.S. Visos līmeņos ir 92-93 gadi !!!!
ЧЕМПИОНАТ РОССИИ.ВЫСШАЯ ЛИГА.
ДИВИЗИОН "ЗАПАД". (Таблица) (Результаты) (Переходы)
ДИВИЗИОН "ЦЕНТР". (Таблица) (Результаты) (Переходы)
ДИВИЗИОН "ВОСТОК". (Таблица) (Результаты) (Переходы)


augstākajā līgā ir tikai pa visām komandām kopā ņemot labi ja daži šajā vecumā. Vairāk tie ir fārmos 1. līgā.

Monstrālāks skats uz jauniešiem jau ir šeit: hockey.penza.net: Российский Хоккей

     [+] [-]

, 2010-03-16 17:20, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: ЧЕМПИОНАТ РОССИИ.ВЫСШАЯ ЛИГА.
ДИВИЗИОН "ЗАПАД". (Таблица) (Результаты) (Переходы)
ДИВИЗИОН "ЦЕНТР". (Таблица) (Результаты) (Переходы)
ДИВИЗИОН "ВОСТОК". (Таблица) (Результаты) (Переходы)


augstākajā līgā ir tikai pa visām komandām kopā ņemot labi ja daži šajā vecumā. Vairāk tie ir fārmos 1. līgā.

Monstrālāks skats uz jauniešiem jau ir šeit: http://hockey.penza.net/menu.asp?razdel=3&language=r
Es tikai augšu paņēmu....Un ja junioru līgas tad pavisam slikti kādas
50 Latvijas izlases un katram trešajam blati ,radi, tēti un onkoļi,omītes ak jā vel taču krievi spēlē ārzemēs.....,,jooohaidīīīīīī,, !!!

     [+] [-]

, 2010-03-16 17:20, pirms 14 gadiem
sweges rakstīja: Varbūt maize var izklastīt savas domas kādu nolikt jau nav liela māksla. Tas latviešiem ir asinīs. Dašutinam ir normāls augums. Straupe ir maziņš bet ātrs un spelē ar galvu.
ne jau par nolikšanu iet runa, tieši pretēji, man kā nezinātājam ir interesanti palasīt!!! jūsu starpā ir izveidojusies konstruktīva saruna, diskusija!! sporta centrā bieži tādas negadās!!!!

     [+] [-]

, 2010-03-16 17:23, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Paldies.
Kādas ir Tavas prognozes par mūsējo varējumu?
Jocīgi skatīties (nu jau kādus pāris gadus) kā tu komentāros līmējies Abragam klāt Ceru ka tev ar orjentāciju viss ok , hokejs cik saprotu tevi neīpaši intresē, vai nu nekas nepielec no šīs spēles.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-16 17:28, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: ЧЕМПИОНАТ РОССИИ.ВЫСШАЯ ЛИГА.
ДИВИЗИОН "ЗАПАД". (Таблица) (Результаты) (Переходы)
ДИВИЗИОН "ЦЕНТР". (Таблица) (Результаты) (Переходы)
ДИВИЗИОН "ВОСТОК". (Таблица) (Результаты) (Переходы)


augstākajā līgā ir tikai pa visām komandām kopā ņemot labi ja daži šajā vecumā. Vairāk tie ir fārmos 1. līgā.

Monstrālāks skats uz jauniešiem jau ir šeit: http://hockey.penza.net/menu.asp?razdel=3&language=r
Eu, bet kā krievi dabon zināt kas viņiem cempioni !?

  +1 [+] [-]

, 2010-03-16 17:31, pirms 14 gadiem
Nu jā,bet tā jau ir krievija tur resursu netrūkst. Tas pats ir Kanadā, Amerikā varētu ari būt Zviedrijā. Droši vien viena maiņa ir labie, bet trīs kam vairāk naudas un lielāks blats. Tur gan izlases trenerim ir grūti.Tas pats jau ir Kanadā. Tur kaut no katras komandas paņem vienu labako speletāju sanāk daudz komandu kas būtu stipras. Nezinu kā tur var izlasīt labakos no labākajiem.

     [+] [-]

, 2010-03-16 17:34, pirms 14 gadiem
sweges rakstīja: Nu jā,bet tā jau ir krievija tur resursu netrūkst. Tas pats ir Kanadā, Amerikā varētu ari būt Zviedrijā. Droši vien viena maiņa ir labie, bet trīs kam vairāk naudas un lielāks blats. Tur gan izlases trenerim ir grūti.Tas pats jau ir Kanadā. Tur kaut no katras komandas paņem vienu labako speletāju sanāk daudz komandu kas būtu stipras. Nezinu kā tur var izlasīt labakos no labākajiem.
Pie mums izlasē vienkārši netiek 5 maiņa.

     [+] [-]

, 2010-03-16 17:39, pirms 14 gadiem
Bļāviens es tiko iesildījos kur jūs palikāt sastāva komplektētāji !?

     [+] [-]

, 2010-03-16 17:40, pirms 14 gadiem
Pasakiet ko lai dara ka mūsu puiši ir tik augumos mazi un nav gaļas varbūt nebraukt uz U18. Ja domājat ka var spelēt tikai masivie tad tā nav. Ja mums ir jasavāc tikai lielie tad sanāks labi ja divas maiņas. Daudz būs atkarīgs no trenera un no tā kā čaļi būs sagatavoti U18. 92-93 ir tādi mazāki augumos,bet 94 gan daudzi ir normalās miesās. Būs jau labi.Puiši izšaus tagad a uz pasaules čempi diez vai vairs būs spēka.

     [+] [-]

, 2010-03-16 17:42, pirms 14 gadiem
Nu nu nono plēs vaļā.Varam padiskutēt.Kādi ir tavi kandidāti?

     [+] [-]

, 2010-03-16 17:44, pirms 14 gadiem
sweges rakstīja: Nu nu nono plēs vaļā.Varam padiskutēt.Kādi ir tavi kandidāti?
Pietiks ar Pelšu.

     [+] [-]

, 2010-03-16 17:46, pirms 14 gadiem
Kas tev nepatīk.Pelš ir labs hokejist.Pat varētu teikt vairāk

     [+] [-]

, 2010-03-16 18:00, pirms 14 gadiem
sweges rakstīja: Kas tev nepatīk.Pelš ir labs hokejist.Pat varētu teikt vairāk
Padiskutēsim pēc Baltkrievijas.

  +2 [+] [-]

, 2010-03-16 18:08, pirms 14 gadiem
Tur jau nebūs par ko diskutēt ja neizkritīsim būs labi ja izkritīsim arī nekas dzīve turpinās un būs iespēja tik atpakaļ elitē. Atvaino nono , bet ar tevi nav interesanti.

     [+] [-]

, 2010-03-16 18:58, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: katrā ziņā pret Rumāniju bija krietni cits sastāvs: lhf.lv (pret Rumāniju) un arī pret Baltkrieviju tas bija tomēr savādāks: lhf.lv: LHF (pret Baltkrieviju)

gandrīz vai izskatās, ka lielākā daļa uz Podoļsku ir aizsūtīti tie, kas uz U18 PČ šogad nepretendē...
Bet kad tas bija? Bija arī cits treneris- Klinšovs, sajūta ka vinu nomainija, jo daži labi spēlētāji netika pat kandidātos, kā arī lai Tambijevs savu blici tuvāk izlasei piebīdītu. Jo katrs jau zin ka uz izlasi vienmēr brauc vismaz 2-3 maksas spēlētaji, ai negribu par to runāt. Bet vienvārdu sakot Kira jau apstiprināja manu domu par u-18 iespēlēsanu dotajā turnīrā, tikai žēl ka kandidāti no viena kluba.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-16 19:22, pirms 14 gadiem
Nav jau ko stresot gan jau būs labi. Neviens vēl nezina kāds ir reālais kandidātu saraksts. Pauls Hudzko ir labs aktīvs hokejists labi redz laukumu. Arzemnieki tas ir smags jautājums.Tapat jau neviens nevar ietekmēt LHF. Ja nu vienīgi Kalvīša kungs. Parejiem domāju rokas par īsu. Ja nu vienīgi K.Lipmanis ir labs draugs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-16 20:15, pirms 14 gadiem
Ja Kuzjam ļauj spelēt tad viņš ir ļoti bīstams. Viņš ļoti labi redz laukumu un māk atdot lieliskas piespēles un protams pats arī var iemest. Ir paaudzies,bet gaļas maz. Labs čalis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja