Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Koziols: ""Rīga 2000" neiekļūšanu finālā uztveru kā apvainojumu"

Koziols: ""Rīga 2000" neiekļūšanu finālā uztveru kā apvainojumu"
Viesturs Koziols
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Rīgas "Dinamo" prezidents Viesturs Koziols pēc fārmkluba "Rīga 2000" zaudēšanas "ASK/Ogrei" un neiekļūšanas Latvijas atklātā čempionāta finālā izteicies, ka šo gadījumu uztver kā personisku apvainojumu no to spēlētāju puses, kuri sezonu aizvadīja arī "Dinamo".

"Šādu iznākumu uzskatu par personisku apvainojumu! Spēlētāji ar divvirzienu līgumiem jau iepriekš zināja, ka pēc sezonas "Dinamo" viņiem būs jāturpina spēlēt "Rīga 2000"," Koziols pauda savu viedokli laikrakstā "Diena" pēc svētdien piedzīvotā zaudējuma "ASK/Ogrei" ar 2:4 un pusfinālsērijā ar 1:3.

"Man nav iebildumu pret Gintu Meiju, Aigaru Ciprusu un Sergeju Pečuru. Par pārējiem "Dinamo" spēlētājiem neko labu nevaru pateikt. Es un arī "Dinamo" ģenerālmenedžeris Normunds Sējējs esam sapratuši, ka šiem spēlētājiem nevar uzticēties. Šīs sērijas iznākums noteikti tiks ņemts vērā, kad būs runa par līgumiem uz nākamo sezonu."

"Rīga 2000" rindas uz izslēgšanas spēlēm pusfinālos no Rīgas "Dinamo" bez jau nosauktajiem trim hokejistiem papildināja arī aizsargi Krišjānis Rēdlihs, Guntis Galviņš, Kristaps Sotnieks un Oļegs Sorokins, kā arī uzbrucēji Ģirts Ankipāns, Armands Bērziņš un Ronalds Cinks.

Izmantotie resursi:
BNS

  +6 [+] [-]

, 2009-03-16 09:46, pirms 17 gadiem
wow KAS PA JAUNUMIEM

 +33 [+] [-]

, 2009-03-16 09:54, pirms 17 gadiem
opā. Viesis dusmīgs.

 +20 [+] [-]

, 2009-03-16 10:02, pirms 17 gadiem
man gribētos piebilst, ka viņš varēja atzīt arī savu (vai vadības) kļūdu jau pirms šīs sezonas, kad R2000 tika piesaistīts bērnu treneris Vasiļjevs

  +4 [+] [-]

, 2009-03-16 10:08, pirms 17 gadiem
Tā arī Kozjols neko nav sapratis !!! žēl !!

 +28 [+] [-]

, 2009-03-16 10:21, pirms 17 gadiem
ta sotnieks sorokins ankipans berziņš dabus perienu

  +3 [+] [-]

, 2009-03-16 10:38, pirms 17 gadiem
Nu un ko ta tagad darisim ko?? Zaudeja un viss. jasak gatavoties nakamajai sezonai ta ,lai neatkartojas sadi gadijumi!!!

 +34 [+] [-]

, 2009-03-16 10:40, pirms 17 gadiem
Viestura izteicieni kā tādam standarta līdzjutējam. Tak sports tas ir un pret veco Gvardi, Kerčs+ Fanduļs vēl pāris gadus visi jaunie lauzīs šķēpus ka brakšķēs vien

Un tā vien liekas, ka ASK Ogre šādā spēlē varētu arī to pašu Rīgas Dinamo uzvarēt (pats esmu Dinamo fans)

nevajag zaudēt vēsu domāšanu, Koziola kungs.

  -3 [+] [-]

, 2009-03-16 10:45, pirms 17 gadiem
Izskatas, ka nakoshgad Dinamo bez Berzinja, Ankipaana un Zhagatinja

 +26 [+] [-]

, 2009-03-16 10:46, pirms 17 gadiem
domāju, ka ir arī pietiekami daudz Rīga2000 spēlētāju(exspēlētāju), kuri, savukārt, Viesīša izgājienus vēl arvien uztver kā personisku apvainojumu... ko tad tagad darīsim - staigāsim visi sapūtušies un apvainojušies?! smieklīgi!

  +4 [+] [-]

, 2009-03-16 10:46, pirms 17 gadiem
Aizmugure rakstīja: Viestura izteicieni kā tādam standarta līdzjutējam.
Nesaprotu ko te dazhi visu laiku taadu iipashu no Koziola gaida..normaali pateica ka sniegums neapmierina un to njems veeraa runaajot par naakoshaas sezonas liigumiem, plus veel vajadzeetu padomaat par Vasileva atbilstiibu amatam...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-03-16 10:49, pirms 17 gadiem
Piekrītu Viesītim uz visiem 100%,ka nebija spēlētājiem pašatdeves lai pacīnītos un tādiem nav vieta Dinamo,žēl kad čaļi to nesaprot un ustver visu kā joku,bet iskatās ,ka joku nebūs un daudzi var sākt jau meklēt laikam jaunas darba vietas Sotnieks nepārliecināja tik daudz kļūdu tāpat ar Galviņš spēlēja tā itkā pirmo dienu uz lēdus Muštukovam nebija nevienas spēles kurā nebūtu kļūdījies Ankipāns domā laikam jau par nākošo sezonu un lielo algu dinamo.....utt

  +9 [+] [-]

, 2009-03-16 10:50, pirms 17 gadiem
Koziols varētu pamest acis Ogres bebru aizsargu pāra Bluks-Adamovičs un uzbrucēj Ugarova virzienā, ļoti centīgi džeki, iederētos Dinamo!!!

     [+] [-]

, 2009-03-16 10:51, pirms 17 gadiem
Es gan esmu pateicīgs šiem spēlētājiem. Ogre, gaidiet mūs ciemos

 +10 [+] [-]

, 2009-03-16 10:52, pirms 17 gadiem
GaryII rakstīja: Nesaprotu ko te dazhi visu laiku taadu iipashu no Koziola gaida..normaali pateica ka sniegums neapmierina un to njems veeraa runaajot par naakoshaas sezonas liigumiem, plus veel vajadzeetu padomaat par Vasileva atbilstiibu amatam...
normāli pateica... kārtējo reizi sevi par klaunu pataisīja...

 +13 [+] [-]

, 2009-03-16 10:55, pirms 17 gadiem
Visu cieņu Koziolam par viņa lomu Dinamo izveidē, bet viņa publiskie komentāri jau kuro reizi ir neadekvāti un prasti. Var jau būt, ka tādā veidā viņš nosit nākamo līgumu cenas, bet kopumā šādiem tekstiem ir jāpaliek komandas iekšienē, nevis jābazunē pa medijiem. Neko labu komandai tas nedod. Neatkarīgi no tā, vai nospēlēja labi vai slikti, pirmkārt ir komanda, kuru pats pārstāvi un kura ir jāaizstāv. Ja ir problēmas, tad risini tās bez visas valsts iesaistīšanas.

  +3 [+] [-]

, 2009-03-16 10:56, pirms 17 gadiem
tātad Kerču un Fanduļu uz RD, savukārt, ja iziet no šīs loģikas viņi taču sevi apliecināja kā reālu spēku....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-03-16 10:57, pirms 17 gadiem
patiesiibaa sviests, reaali dinamo speeleetaaji bija jaaliek mieraa peec playofa kuraa reaali izgaazaas riidzinieki(paarsvaraa gan deelj taa ka bija jaaizvada kaadas 8 speeles 10-11 dienaas), liidz ar ko sakraajaas nogurums, tad dinamo beidzaas sezona un dalju aizmeta prom, bet vinji jau visas emocijas ateedaas un reaali speeleet peec taada sezonas nosleeguma NAV reaali, protams profesionaals speeleetaajs kuram par to maksaa speeleetu arii zemaakaa liimenii peec KHL(NHL vai cita augsta turniira), tachu buutu muuseejos par taadiem mulkjiigi uzskatiit, taa kaa viestur, liec mieraa speeleetaajus, speeki nav neierobezhoti un emocijas/psihologjija neatjaunojas tik aatri, da i paarsleegties uz zemaaku liimeni nereti ir daudz gruutaak, jo kad jaasitas katraa epizodee 100% tad nemaz nedomaa kaa speeleet, bet kad nonaak vaajaakaa liigaa tad saakas domas visaadas, iipashi zemapzinjaa, un sanjemties speeleem nereaali.

labaak lai pasaka paldies speeleetaajiem par sezonu un viss, skaties shas veel metalurgs netix finaalaa un ko tad?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-03-16 11:08, pirms 17 gadiem
Mazais puika Viesturinjs ir apvainojies....nu nopērkat tak kāds viņam saldējumu.....bērnudārzs ibio! Piekrītu daudziem ka šādi izteikumi presē neko labu nedod nevienam!

  +4 [+] [-]

, 2009-03-16 11:11, pirms 17 gadiem
hokeja_specs rakstīja: Es nesaprotu KĀDA JĒGA BIJA BĀZT R2000 rindās tos džekus, nu būtu atdevuši Meiju, Straupi, Cipu, to pašu Pečuru atpakaļ un labi. Citādi sanāca tā, ka komanda nebija saspēlējusies un nezināja kā spēlēt un ko kam darīt.
Es nedomāju, ka tā ir noskaņošanās vaina, bet nevar piebāzt klāt puskomandu uz play-off un tad gaidīt to, ka "nu tik būs!" Nu nebūs, ko šī serija arī pierādīja. Pluss vēl Ogres dubultmotivācija...

atceries, ka visi sajūsmā spiedza pirms LAČ play-offiem: R'2000 sastāvā 9 spēlētāji ar RD piededzi, R'2000 uzvarēs LAČ bez variantiem, u.t.t.
a tagad pēc aplauziena visi atkal gudri

  +3 [+] [-]

, 2009-03-16 11:17, pirms 17 gadiem
tas tagad pēc visa saka, kas uz sirds
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-03-16 11:19, pirms 17 gadiem
Saprotu Koziola kungu,nav jau viņš pirmo dienu hokejā un zin,ko dara.Tādi mums tie jaunie spēlētāji ir-nav vēl gatavi nospēlēt tik garu un sarežģītu sezonu.Pareizi "Sporta gada balvas"pasniegšanā Savickis teica,ka spēlētājiem jātrenējas no rīta līdz vakaram un kluba vadībai arī jādomā no rīta lidz vakaram kā uzlabot darbu klubā. Ceru,ka spēlētāji ir sapratuši,ka ir vienkārši nopietnāk jātrenējas un kluba vadība to prasīs,citādi Kerčs,Fanduļs un citi veterāni nākošgad atkal apspēlēs un te atkal būs mums ko rakstīt

  +1 [+] [-]

, 2009-03-16 11:19, pirms 17 gadiem
Piedod Viestur, bet Rīgas Dinamo, neikļūsanu KHL nākamajā kārtā es arū uztveru, kā personisku apvainojumu.
Tu patiešam esi kā puišelītis, kuram citi puikas ir atņēmuši smilšukastes daļu, `bija Rīga 2000 tādi labi spēlētāji, kā daniličs, bļinovs, Želubovskis, u.c. kurus tu pats viestur mierīgi palaidi plašajā pasaulē.
un tomēr izrādās, ka Dinamo 5-6 spēl`tāji nevar apspēlēt pieredzes bagātos bijušos Dinamo večus, gribēja uz vienas slidas apslidot.

Koziola kungs varat vainoties vien uz sevi, ja nenolaidīsies lejā uz zemes, un nepaskatīsies, ka citur prot spēlēt hoķi, ne tikai Dinamo Rīga, un netametīsi nost savus kompleksus, būsi spiests lūgties, lai kāds no vietējiem vispār spēlē Dinamo

  +6 [+] [-]

, 2009-03-16 11:19, pirms 17 gadiem
Vasiļjevs dosies prom.....

  +4 [+] [-]

, 2009-03-16 11:21, pirms 17 gadiem
hokeja -specs es tev piekrītu atceros, toreiz krievi paaules čempī savā blicē sabāza visas zvaigsnes, ka ņema un pensionāriem no Latvijas zaudēja.
Slēpts komentārs: opapā

     [+] [-]

, 2009-03-16 11:25, pirms 17 gadiem
Abrags rakstīja: normāli pateica... kārtējo reizi sevi par klaunu pataisīja...
ar kādām tiesībām Tu sauc cilvēku par klaunu, uz vecumu no sēdēšanas internetā galīgi (es atvainojos) esi prātu izkūkojis. Žurnālisti pajautāja, Koziols atbildēja un viss. Ne velti interneta vidē atstātos komentārus psihologi iesaka nelasīt, jo tur pamatā savu negatīvismu atstāj cilvēki kam ir kādas nopietnas problēmas paša dzīvē.

  +2 [+] [-]

, 2009-03-16 11:28, pirms 17 gadiem
koziols vienigi piemirsis ka neviens no siem speletajiem nav pieradis spelet tik daudz spelu viena sezona

  +1 [+] [-]

, 2009-03-16 11:29, pirms 17 gadiem
Dienā par šo tēmu bija diezgan labs Zemberga komentārs. Uz šo lietu var paskatīties arī no otras, spēlētāju puses.

  +2 [+] [-]

, 2009-03-16 11:30, pirms 17 gadiem
Ja laikam puikam nebija motivācijas, bet algu ta saņem???

  +3 [+] [-]

, 2009-03-16 11:31, pirms 17 gadiem
playthegame rakstīja: koziols vienigi piemirsis ka neviens no siem speletajiem nav pieradis spelet tik daudz spelu viena sezona
Ja runa ir par konkrēti šiem spēlētājiem, kas daļu sezonas ir atsēdējuši uz RD soliņa, tad Bebriem BAČ sezona varbūt pat bija garāka (52 spēles).

  -1 [+] [-]

, 2009-03-16 11:34, pirms 17 gadiem
"No games... Just sport!" Tas hokejs tiešām ir lielo puišu spēlītes vairāk ārpus laukuma, nekā laukumā. Tāda gladiatoru vervēšana un pārpirkšana... tautas izklaidēšana kā cirkū + peripētijas administratīvajā līmenī. Ar sportu visai šai būšanai ir ļoti maz sakara. Nicinu!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-16 11:35, pirms 17 gadiem
Viestur, mans piedāvājums, laitev nebūtu par ko apvainoties nākamgad Dinamo vecāus spēlētājus par 1985 komandā neiekļaut.
ja runā par Sorokinu un Laviņu visas sezonas laikā, bet jo īpaši beigās šie abikrita arā no RD ansambļa, un tad jau tev Viestur uz viņiem vajadzēja apvainoties.

  +3 [+] [-]

, 2009-03-16 11:38, pirms 17 gadiem
sat@kmens rakstīja: ar kādām tiesībām Tu sauc cilvēku par klaunu, uz vecumu no sēdēšanas internetā galīgi (es atvainojos) esi prātu izkūkojis. Žurnālisti pajautāja, Koziols atbildēja un viss. Ne velti interneta vidē atstātos komentārus psihologi iesaka nelasīt, jo tur pamatā savu negatīvismu atstāj cilvēki kam ir kādas nopietnas problēmas paša dzīvē.
ar savām cilvēktiesībām!
Tāds ir mans viedoklis un man to neviens nevar aizliegt te paust!

a par klaunu sevi ir pataisījis - palasi te kaut vai pārējos komentārus...

p.s. tam nav nekāda sakara ar negatīvismu - vnk ilgstošākā periodā pavērojot Viestura teikto publiskajā telpā, ir jāsecina, ka viņam vēl joprojām ir problēmas ar komunikāciju - kluba prezidents medijos NEDRĪKST vienmēr teikt, ko domā... tad nafig RD vispār maksā preses sekretāram Stepītim??? moš Stepīti atlaist un viņa algu Koziolam pārskaitīt?

  +1 [+] [-]

, 2009-03-16 11:39, pirms 17 gadiem
Geo rakstīja: Dienā par šo tēmu bija diezgan labs Zemberga komentārs. Uz šo lietu var paskatīties arī no otras, spēlētāju puses.
kāds ir tas Zemberga komentārs?

     [+] [-]

, 2009-03-16 11:41, pirms 17 gadiem
Abrags rakstīja: ar savām cilvēktiesībām!
Tāds ir mans viedoklis un man to neviens nevar aizliegt te paust!

a par klaunu sevi ir pataisījis - palasi te kaut vai pārējos komentārus...

p.s. tam nav nekāda sakara ar negatīvismu - vnk ilgstošākā periodā pavērojot Viestura teikto publiskajā telpā, ir jāsecina, ka viņam vēl joprojām ir problēmas ar komunikāciju - kluba prezidents medijos NEDRĪKST vienmēr teikt, ko domā... tad nafig RD vispār maksā preses sekretāram Stepītim??? moš Stepīti atlaist un viņa algu Koziolam pārskaitīt?
Stepītis šķiet bija LHF preses sekretārs, RD bija cits.

     [+] [-]

, 2009-03-16 11:44, pirms 17 gadiem
LOL-inieks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-16 11:45, pirms 17 gadiem
Abrags rakstīja: kāds ir tas Zemberga komentārs?
http://www.diena.lv/lat/sports/komentari/kam-sampanietis-kam-sviedri-2009-03-16-1

Sis laikam

  -1 [+] [-]

, 2009-03-16 11:45, pirms 17 gadiem
sorokinu prom..Bartuli vai Kuldu vietā

     [+] [-]

, 2009-03-16 11:45, pirms 17 gadiem
kasagrande rakstīja: Stepītis šķiet bija LHF preses sekretārs, RD bija cits.
Nu jau kadu laiku Stepitis ir RD.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-16 11:46, pirms 17 gadiem
kasagrande rakstīja: Stepītis šķiet bija LHF preses sekretārs, RD bija cits.
bija... tad pārgāja uz RD... LHF prese sekretāre jau pāris mēnešus ir Vita Ļebedeva.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-16 11:46, pirms 17 gadiem
Puiki cīnās

     [+] [-]

, 2009-03-16 11:50, pirms 17 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Raksts ir labs, bet man patika doma, ka kapēc LAČ pleijofos spēlē tikai komandas, kas visu sezonu spēlējušas Baltkrievijas atklātajā čempionātā, kapēc, tad nevar spēlēt R2000 vietā komanda, kas spēlējā KHL, kur ir atšķirība???
atšķirība ir - līdz ar RD nodibināšanu pats Viesturs Koziols paziņoja, ka RD nekādā ziņā negraus Latvijas čempionātu un pilnībā norobežojas no spēlēšanas tajā. (nu kaut kā tā - precīzi vārds vārdā viņa teiktu neatceros)
Līdz ar to vasarā tika pieņemts tieši šāds turnīra reglaments.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-03-16 11:58, pirms 17 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Labi, pajāt uz pārējo, galvenais novēlu Latgalei paņemt Latvijas Čempi un aizvālēt uz čempionlīgu: Forza HK Latgale!!!!
a moš tomēr jāfano par Ogri - varbūt čempiona titula izcīnīšanas gadījumā kluba vadībai izdosies komandu saglabāt...

     [+] [-]

, 2009-03-16 12:01, pirms 17 gadiem
etame rakstīja: Koziols varētu pamest acis Ogres bebru aizsargu pāra Bluks-Adamovičs un uzbrucēj Ugarova virzienā, ļoti centīgi džeki, iederētos Dinamo!!!
OSIPOVS !!! - Viņš nu gan iederētos RD.
Adams gan daudz suudus taisa, bet Osja ar Bluku nearko(maigi teikts...) neatpalika no redzētās RD aisardzības līnijas ieks R2T. Ja tur būtu Žora(Pujacs) ar Lažiņu domāju rezultāts nemainītos.

  +6 [+] [-]

, 2009-03-16 12:03, pirms 17 gadiem
Nezinu, gan par kādu apvainojumu Koziola k-gs var runāt, jo decembrī, kad tika retinātas R-2000 rindas, tika paziņots, ka LAČ uzvara nav svarīga!

  +3 [+] [-]

, 2009-03-16 12:04, pirms 17 gadiem
ripulis rakstīja: Nezinu, gan par kādu apvainojumu Koziola k-gs var runāt, jo decembrī, kad tika retinātas R-2000 rindas, tika paziņots, ka LAČ uzvara nav svarīga!
arī fakts - vēlviens akmens Viesīša dārziņā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-16 12:06, pirms 17 gadiem
Abrags rakstīja: kāds ir tas Zemberga komentārs?
Dienas mājas lapā tas raksts ir ielikts, bet pamata doma tāda - kāpēc spēlētajiem, kas ar savu labo spēli iekļuvuši un nostabilizējušies Dinamo, pēc tam vēl jāspēlē LČ, ja tajā pat laikā citi Dinamo spēlētāji, kas varbūt pat parādīja sliktāku sniegumu bauda atvaļinājumu.

     [+] [-]

, 2009-03-16 12:11, pirms 17 gadiem
Geo rakstīja: Dienas mājas lapā tas raksts ir ielikts, bet pamata doma tāda - kāpēc spēlētajiem, kas ar savu labo spēli iekļuvuši un nostabilizējušies Dinamo, pēc tam vēl jāspēlē LČ, ja tajā pat laikā citi Dinamo spēlētāji, kas varbūt pat parādīja sliktāku sniegumu bauda atvaļinājumu.
Līgums ir līgums, neko tur nevar darīt. Ja tas nav divvirzienu, tad nevar spēlētājam prasīt spēlēt fārmā pēc sezonas beigām. Par to bija jādomā pirms sezonas, kad tika slēgti līgumi.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-16 12:11, pirms 17 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Domā, tas mainīs kaut ko, babkas vai nu būs, vai nebūs, vairāk šķiet, ka čempionu tituls tur absolūti neko neietekmēs, bet Latgale čempionu līgā būtu fanīgi
nezinu, bet iespējams - varbūt čempiona tituls un vieta ČL kvalifikācijā būs pietiekami spēcīgs arguments, lai Jurītis ar zobiem/nagiem cīnītos par komandas saglabāšanu... arī sponsorus varbūt tomēr vieglāk būs piesaistīt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-03-16 12:22, pirms 17 gadiem
Kozi kozi atkal noliec spēlētājus, RD zaudēja pēc Taviem vārdiem dēļ hosas, novāka, elisona, tagad vainīgi spēlētāji, kuri nokauseti dēl 8 spēlēm 10dienās....varbūt skaties kas farmklubā ir saknēs par problēmu?

Atkal parādi neprfesionalitāti, paldies ka piedalījies Dinamo izveidē, be nolikt spēlētājus var vēl menedžeris un reneris, bet Tu paklusē, vai runā to kluba iekšienē!

Kozi aizvien vairāk par Tevi smejās un Tu vēlējies vēl nomainīt Lipmanu, ak tik nebūtu ar Tevi pie stūres sliktāk kā ar Lipmani...

     [+] [-]

, 2009-03-16 12:28, pirms 17 gadiem
Ko te visi noliekiet Koziolu, kad busiet darba devēji tad sapratiisiet, kas ir darba līgums un kā tas ir jāpilda, esmu vienisprātis, ka vajadzēs nakamajā sezonā ievērtēt R2000 rezultātus, droši vien ka doma bija uzvarēt chempi un piedalīies chempionu līgā, jau ar dinamo, bet kāreiz tagad sākas komplēktacija, ar visām izrietošām sekām, protams Vasiljevs jau ka trenneris nevelk, tas arī skaidrs.

     [+] [-]

, 2009-03-16 12:32, pirms 17 gadiem
Es tā saprotu, ka fināla grafiks būs diezgan saspiests, divas spēles divās dienās vienā vietā, tad diena atpūtas, tad atkal divas spēles divās dienās otrā vietā, ja vajadzēs vēl spēles, tad atkal tikai diena atpūtas un divas spēles divās dienās utt...

     [+] [-]

, 2009-03-16 12:41, pirms 17 gadiem
kaijs rakstīja: Ko te visi noliekiet Koziolu, kad busiet darba devēji tad sapratiisiet, kas ir darba līgums un kā tas ir jāpilda, esmu vienisprātis, ka vajadzēs nakamajā sezonā ievērtēt R2000 rezultātus, droši vien ka doma bija uzvarēt chempi un piedalīies chempionu līgā, jau ar dinamo, bet kāreiz tagad sākas komplēktacija, ar visām izrietošām sekām, protams Vasiljevs jau ka trenneris nevelk, tas arī skaidrs.
Vnk pirms bļāva viņš varēja izvērtēt kas un kā, kur kļūdijās, kapēc tāds rezūltāts kāds bija.
Kvai tas ka pēc play offiem nolika, elisonu, novāku, hossu, bet aizmirsa kozols, par viņu ieguldījumu sezonas laikā, par to jau iet runa, gribu redzēt, ja atskaitītu tos par ko viņš tik negatīvi runā, kas tad paliks Rigas Dinamo...un kāds būs rezūltāts....
Domāju, ka šim vīram jāpadomā no kuras bļodiņas šmurguls ēd...ka galā nesanāk, ka pats tājā bļodā no kā ēda ir piegānījis, un ko tad vainos?

     [+] [-]

, 2009-03-16 12:51, pirms 17 gadiem
RD Čempionu Līga "tu tū".... Vismaz šogad.... un patiesībā labi, ka tā! Ja jau tagad šie knapi kājas velk tad kas būtu ja piem. nākasezon RD būtu vēl ČL jāspēlē?? Būtu liels pīiii.... Vismaz tagad (ceru) šie (RD) kaut cik normālāk varēs sagatavoties un iespējams arī labāk nostartēt nākamajā sezonā KHL...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-03-16 12:54, pirms 17 gadiem
un.... "Krišjānis Rēdlihs, Guntis Galviņš, Kristaps Sotnieks un Oļegs Sorokins, kā arī uzbrucēji Ģirts Ankipāns, Armands Bērziņš un Ronalds Cinks"... izskatās, ka var jau sākt meklēt sev jaunas komandas (un džeki! Manuprāt, jo atrāk jo labāk priekš jums pašiem! ) vai arī sākt gatavoties algas samazinājumam.... par ko, domāju, šie džeki nebūs īpaši priecīgi...

  +5 [+] [-]

, 2009-03-16 12:57, pirms 17 gadiem
Es, kā Dinamo fans esmu apvainojies uz Koziola kungu. Viņš ir parādijis pilnīgu nekompetenci skarbi kritizējot RD galveno treneri, kurš tāds būs arī nākamsezon. Parādījis pilnīgu nekompetenci nemaz nemēģinot pagarināt līgumu ar labāko šīs sezonas RD leģionāru - Elisonu. Pārādijis pilnīgu nekompetenci kritizējot spēlētājus, kuri pārguruši cīnījās RD un pēc tam arī R2000 rindās. Es jūtos apvainots. Cepuri nost, gan spēlētāju, gan treneru priekšā. Varbūt vienīgi Haralds Vasiļjevs varēja notrenēt labāk. Taču kopumā visi treneri ir malači. Tāpat arī RD GM - Sējējs ir pelnījis uzsitienu pa plecu, tāpat arī atbildīgie par mārketingu. Savukārt pati augša - Savickis un Koziols ir pelnījuši pērienu.

     [+] [-]

, 2009-03-16 12:58, pirms 17 gadiem
als rakstīja: un.... "Krišjānis Rēdlihs, Guntis Galviņš, Kristaps Sotnieks un Oļegs Sorokins, kā arī uzbrucēji Ģirts Ankipāns, Armands Bērziņš un Ronalds Cinks"... izskatās, ka var jau sākt meklēt sev jaunas komandas (un džeki! Jo atrāk jo labāk priekš jums! ) vai arī sākt gatavoties algas samazinājumam.... par ko domāju viņi nebūs īpaši priecīgi...
K. Rēdlihs jau tā arī neizgāja laukumā R2000 play-off mačos, A. Bērziņš arī pilnu spēli nospēlēja tikai vienu. Tos jau tā īsti nebūtu par ko vainot visas sērijas zaudējumā.

     [+] [-]

, 2009-03-16 12:58, pirms 17 gadiem
kasagrande rakstīja: Stepītis šķiet bija LHF preses sekretārs, RD bija cits.
Nav gan taisnība. Stepītis ir RD preses sekretārs un kādreiz bija LHF preses sekretārs.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-16 13:02, pirms 17 gadiem
par Viesīša publiskajiem izteicieniem - redz, Viesturs pats ir PSRS produkts, tā teikt - nācis no tiem laikiem. tāpat arī Dinamo(attiecīgi arī R2000 kā viņu fārmklubs) ir KHL, tātad, lielās Krievzemes komanda. attiecīgi arī viss par un ap klubu notiek "pa krievisko", proti - kas galvā un uz mēles, tas zināms visiem un visur publiskajā telpā! Rietumos jau notiek tā - visu sezonu smaida(ar izņēmumiem, ja tiešām špīlers visu laiku sū... vāra), bet, kad pienāk jaunā sezona un abas puses sēžas pie sarunu galda, lai apspriestu līgumu, tad arī zem 4ām acīm tiek izrunāts - kas patika, kas nepatika un uz āru nekas nenonāk - parakstīja līgumu, tātad labi spēlējis, neparakstīja - slikti... a pie mums kā Krievijā - visa netīrā veša tiek mazgāta pa pusi pasaules... no vienas puses labi - caurskatāmība + interesanti, jo tādas lietas visiem dikti patīk, bet no otras - tā bizensu neviens nekārto, vismaz normālu biznesu ne!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-16 13:08, pirms 17 gadiem
zzk rakstīja: K. Rēdlihs jau tā arī neizgāja laukumā R2000 play-off mačos, A. Bērziņš arī pilnu spēli nospēlēja tikai vienu. Tos jau tā īsti nebūtu par ko vainot visas sērijas zaudējumā.
Par K. Redlihu runājot.... moš Kozis tagad saprot ka Krišs šim būs biški "pa dārgu" (nespēlēja jau slikti un bija patiesībā viens no labākajiem pašmāju aizsargiem) un tapēc tagad iekļāva šo grēkāžu sarakstā...?! Sak' "gribi palikt RD nāksies samierināties ar nelielu algas samazinājumu".... ? Vispār jūtu ka visa "jautrība" tur vēl ir tikai priekšā..... un RD sastāvs beigās var diezgans stipri atšķirties no šogad redzētā.... vel jau te lielai daļai redrafts "spīd".... un tas arī iespējams ienesīs savas korekcijas gan sastāvā, gan algās...

     [+] [-]

, 2009-03-16 13:17, pirms 17 gadiem
ripulis rakstīja: Nezinu, gan par kādu apvainojumu Koziola k-gs var runāt, jo decembrī, kad tika retinātas R-2000 rindas, tika paziņots, ka LAČ uzvara nav svarīga!
Nu bet Visits jau dusmigs par to ka nevis nav valsts cempioni R2000 bet gan par to ka netika finala!!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-16 14:22, pirms 17 gadiem
Gribu dzirdeet vai lasiit Matuļa domas.Kaads no esportistiem nevareetu parunaat ar viņu???

     [+] [-]

, 2009-03-16 14:34, pirms 17 gadiem
Aizmugure rakstīja: Viestura izteicieni kā tādam standarta līdzjutējam. Tak sports tas ir un pret veco Gvardi, Kerčs+ Fanduļs vēl pāris gadus visi jaunie lauzīs šķēpus ka brakšķēs vien

Un tā vien liekas, ka ASK Ogre šādā spēlē varētu arī to pašu Rīgas Dinamo uzvarēt (pats esmu Dinamo fans)

nevajag zaudēt vēsu domāšanu, Koziola kungs.
Nu pag, viena lieta ir nenosegt Kerčs-Fanduls-Ignatovičš, bet pašiem pēdējās trīs spēlēs gūt tikai 4 vārtus gan ir nožēlojami, kaut gan Ankipāns, Bērziņš manuprāt Rīgai2000 nekāds uzbrukuma papildinājums nebija - Ankipāns spēlējot pirmajā maiņā bij mazrezultatīvāks par pirmās maiņas aizsargiem, un Bērziņam, kuram sezonas pēdējās spēlēs bij visvairāk izdevību no visiem RD spēlētājiem nekādi neizdodas ripu dabūt vārtos - nu nav viņš golu metējs. Bet Kozjolam jau nu vajadzētu kādus PR kursus iziet, nu nav viss kas ienāk prātā jāstāsta uzreiz presei!

     [+] [-]

, 2009-03-16 14:50, pirms 17 gadiem
Žēl komandu, bet prieks ka Azis aplauzās, nekad nav paticis bet pēdējā laikā riebjas, nevajag krāmēties ar lietām kur esi s-gs funkcionārs, bet brīnumi ir sagaidāmi

  -3 [+] [-]

, 2009-03-16 15:00, pirms 17 gadiem
RD džekiem dimbā ir! Nākošsezon kapās pa vēdera tiesu! Izklaidēm būs jaaizņemas nauda no sievām!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-16 15:06, pirms 17 gadiem
Kerču uz DR ,dodu 100 pročus ka viņš būtu labāks par Bērziņu un vel vienu otru RD spēlētāju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-16 15:39, pirms 17 gadiem
viesi nesac bimbat

  +1 [+] [-]

, 2009-03-16 15:47, pirms 17 gadiem
Jā Koziols ir interesanta persona-vispirms viņš saka,ka LAČ neinteresē un par medaļām necīnīsies,vairākiem spēlētājiem uzstāda algu ultimātus,kā rezultātā aiziet prom uz citām komandām virkne labu R2000 spēlētāju,bet tagad redz -tomēr interesēja arī LAČ..Un izskatās,ka šādi teksti ir virzīti uz to,ka daudziem RD jāgatavojas algu samazinājumiem un tā tālāk...Laikam jau štruntīgi ir ar RD finansēm,bet cik naudas tika nelietderīgi izsviests spēlējot tās 2 spēles Somijā?Kas par to ir atbildīgs?

  +2 [+] [-]

, 2009-03-16 15:52, pirms 17 gadiem
nu Krišjānim un Ankipānam vins neko nevar pļūtīt virsū.Rēdlihs apmēram 2x mazāk spēlēs iekrāja airāk punktus nekā mūsu vienvirziena aizsargi ar Rodžeru preikšgalā.ankipāns visas sezonas garumā darīja melno darbu.Tak vins nospēlejis pilnuu sezonu dinamo tāpat kā daudzi no viņa tagad kritizētajiem.Galvenais vins saka ka viņi zināja ka būs jakapā viņiem vēl R2000 .Nu un kas?Vinīem spēkus vajadzēja taupīt LAČ ,piekāšot tikšanu KHL play off?nesaprotu viņu .Tāpat viņš arī kritizēja kad RD no play off izkrita.Izcils piemērs teicienam "Pēc kara visi gudri" viņš ir.Tāpat īstenība viņs nevar neko pārmest arī pārējiem viņa kritizētajiem čaļiem.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-16 15:55, pirms 17 gadiem
hmmm, kaut esmu RD fans, tomeer Koziola teiktais nedriksteeja paraadiities uz aviizes lapaam!
tas bija jaasaka hokeistam sarunas bridii....

     [+] [-]

, 2009-03-16 16:15, pirms 17 gadiem
als rakstīja: un.... "Krišjānis Rēdlihs, Guntis Galviņš, Kristaps Sotnieks un Oļegs Sorokins, kā arī uzbrucēji Ģirts Ankipāns, Armands Bērziņš un Ronalds Cinks"... izskatās, ka var jau sākt meklēt sev jaunas komandas (un džeki! Manuprāt, jo atrāk jo labāk priekš jums pašiem! ) vai arī sākt gatavoties algas samazinājumam.... par ko, domāju, šie džeki nebūs īpaši priecīgi...
formāli jau Muštukovu arī pie šiem varēji nosaukt...

     [+] [-]

, 2009-03-16 16:22, pirms 17 gadiem
Grūti koncentrēties pēc Dinamo un pārslēgties uz R2000.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-16 16:23, pirms 17 gadiem
Abrags rakstīja: formāli jau Muštukovu arī pie šiem varēji nosaukt...
Pēc Muštukova snieguma LAČ PO (manuprāt, arī pret LM2 šis bija "zem katras kritikas"!) domāju, viņš var jau sākt meklēt sev citu klubu.... un tāds RD viņam ar šādu sniegumu "100 gadus nespīd"!

     [+] [-]

, 2009-03-16 16:29, pirms 17 gadiem
Volx rakstīja: Man liekas es esmu atklājis R2000 mantinieku!
Во-вторых, и это настоящая угроза будущему хоккея Беларуси, запуск россиянами нового амбициозного проекта — Молодежной хоккейной лиги (МХЛ). Белорусы пока о вступлении в нее не заявляли. В то время как руководители проекта в открытую говорят: “Множество юных хоккеистов приедет в молодежную лигу, не имея хоккейного гражданства. И, хорошо зарекомендовав себя в России, они с большой долей вероятности предпочтут выступать за нашу национальную команду”. Уже много белорусских звездочек безвозвратно растворились на бескрайних просторах большого восточного соседа. А при имеющемся недостатке игроков для МХЛ (в ней не имеют права играть хоккеисты старше 21 года) этот отток может возрасти в разы.
Presbol labs raksts par MinDinamo,Saulieti,nakamajiem treneriem(viens te teica ka jau zinot)
http://www.pressball.by/news.php?t=0208&id=43240
mantinieku??? ja tā, tad tie 2 desmiti mūsu talantīgo jauniešu kā reizi būs ārpus jebkādām Latvijas sacīkstēm...

katrā ziņā raksts izsmeļošs un vērtīgs...

     [+] [-]

, 2009-03-16 16:31, pirms 17 gadiem
als rakstīja: Pēc Muštukova snieguma LAČ PO (manuprāt, arī pret LM2 šis bija "zem katras kritikas"!) domāju, viņš var jau sākt meklēt sev citu klubu.... un tāds RD viņam ar šādu sniegumu "100 gadus nespīd"!
da pats vainīgs - vēl pirms sezonas, kad bija treniņnometnē Žlobinā nevajadzēja no turienes tīt prom. Redz, negribot būt otrais, priekšā esot Šabanovs u.t.t. Tikko šamais aizmuka no Žlobinas - tā Žlobina atlaida Šabanovu un paņēma slovāku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-16 16:50, pirms 17 gadiem
Volx rakstīja: Abrag man liekas ka uz to iet jo R2000 kalpo tikai kā formas saglabasanas bāze dažiem rezervistiem un nestimulē jaunos baigi cīnīties(BAČ viņiem neinterese interesē tikai Dinamo).
Savukārt Koziolam nebūs jamaksa algas viduvejiem speletajiem.
Nu mīnuss protams atkal Krievijas plasumi bet tur jau kautka sadalīs pratīgak pa zonam un PO tik naksies tālak par Maskavu braukt.
Nu problēma vel tada kur likss teksim Ciprusu ja šis nebūs formā.
viņš jau tāpat R'2000 kapeikas maksāja... līdz ar to arī braucieni kaut vai uz Maskavu, Jaroslavļu vai Ņižnijnovgodu farma/jauniešu komandas budžetu krietni palielinās, tas tev nav ar busu uz Gomeļu vai Minsku aizbraukt...
īstenībā domāju, ka ne-krievu komandu janiešu komandas tai līgā nespēlēs - vismaz par Baris 2 dalību Kazahstānas līgā kazahi jau apstiprināja, belari arī kaut ko runāja par farma (no Soļigorskas) dalību BAČā... pie šādas versijas par RD farmu kļūtu LSPA (un R'2000 pārstātu eksistēt)...

  -2 [+] [-]

, 2009-03-16 16:50, pirms 17 gadiem
Emilio rakstīja: par Viesīša publiskajiem izteicieniem - redz, Viesturs pats ir PSRS produkts, tā teikt - nācis no tiem laikiem. tāpat arī Dinamo(attiecīgi arī R2000 kā viņu fārmklubs) ir KHL, tātad, lielās Krievzemes komanda. attiecīgi arī viss par un ap klubu notiek "pa krievisko", proti - kas galvā un uz mēles, tas zināms visiem un visur publiskajā telpā! Rietumos jau notiek tā - visu sezonu smaida(ar izņēmumiem, ja tiešām špīlers visu laiku sū... vāra), bet, kad pienāk jaunā sezona un abas puses sēžas pie sarunu galda, lai apspriestu līgumu, tad arī zem 4ām acīm tiek izrunāts - kas patika, kas nepatika un uz āru nekas nenonāk - parakstīja līgumu, tātad labi spēlējis, neparakstīja - slikti... a pie mums kā Krievijā - visa netīrā veša tiek mazgāta pa pusi pasaules... no vienas puses labi - caurskatāmība + interesanti, jo tādas lietas visiem dikti patīk, bet no otras - tā bizensu neviens nekārto, vismaz normālu biznesu ne!
veel viens pacients aizbeega no psihiatriskas slimniicas... cik var malt to pashu aplamiibu , galvenais - padariit par vaininieku vai PSRS vai Lielo Kaiminju! es vnk briinos, cik ilgi Tev buus taa muzhiiga saape??
ps. uztaisi kriizes laikaa patc taa, lai tas nebuutu "pa krievisko"

     [+] [-]

, 2009-03-16 16:50, pirms 17 gadiem
Nākošgad Ogre Dinamo vietā,a varbūt abus KHL!!!

     [+] [-]

, 2009-03-16 16:52, pirms 17 gadiem
Es arī kaut kā neticu, ka Dinamo fārms spēlēs Krievijā. Drīzāk jau tepat LAČ būs kaut kāds LSPA+R2000 veidojums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-16 16:59, pirms 17 gadiem
Aciiid rakstīja: veel viens pacients aizbeega no psihiatriskas slimniicas... cik var malt to pashu aplamiibu , galvenais - padariit par vaininieku vai PSRS vai Lielo Kaiminju! es vnk briinos, cik ilgi Tev buus taa muzhiiga saape??
ps. uztaisi kriizes laikaa patc taa, lai tas nebuutu "pa krievisko"
pacients esi Tu - laikam no garīgi atpalikušo centra...
PSRS - tas bija sociālisma periods, kurā izauga Koziols, Lipmans, Savickis, Tretjaks, Medvedevs u.t.t. tie bija laiki kad pastāvēja divējādas politiskās iekārtas: gan sociālisms (Austrumeiropā), gan kapitālisms (R-eiropa, Amerika u.t.t). Tā smadzeņu skalošana, ko piedzīvojām sociālisma laikmetā vairāk vai mazāk atstāja savu iespaidu. Vienkārši bija tāds laikmets... kas pie tā vainīgs - palasi vēsturi.

     [+] [-]

, 2009-03-16 17:00, pirms 17 gadiem
Volx rakstīja: Nu par to ka R2000 parstās eksistet jau esam dzirdējusi es vienkarsi mekleju atbildes kas būs vieta jo gluzi tukša vieta jau nevar palikt.
nevajadzētu.... taču šobrīd uz to velk...

     [+] [-]

, 2009-03-16 17:00, pirms 17 gadiem
Volx rakstīja: Koziolu sporta studijaa un lai atbild .........................vinjsh vienkarshi neteiks jo tur vel nekas nav skaidrs
Sporta studijā viņam pajautās, vai ir baigi forši, ka daudz fanu un kāda nākošgad Naumovam būs ķivere tad jau drīzāk pie Dombura viņu jāaicina, ja tiešām interesē atbildes uz ne visai ērtiem jautājumiem

  +3 [+] [-]

, 2009-03-16 17:04, pirms 17 gadiem
Koziola kungs atradis iemeslu, kuru noteikti neaizmirsīs, lai nākamgad samazinātu šo spēlētāju līgumus... Vienkārši smieklīgi. Koziola kungs, atzīstiet taču, ka iespēja tērēt spēlētāju algām mazāk Jums ir aktuālāka, nekā "apvainojums"!

Acīmredzot, Meijam, Ciprusam un Pečuram līgumi ir tādi, kur grūti vēl kaut ko samazināt.

     [+] [-]

, 2009-03-16 17:21, pirms 17 gadiem
Abrags rakstīja: PSRS - tas bija sociālisma periods, kurā izauga Koziols, Lipmans, Savickis, Tretjaks, Medvedevs u.t.t.
Un Abrags

     [+] [-]

, 2009-03-16 17:24, pirms 17 gadiem
Abrags rakstīja: p.s. tam nav nekāda sakara ar negatīvismu - vnk ilgstošākā periodā pavērojot Viestura teikto publiskajā telpā, ir jāsecina, ka viņam vēl joprojām ir problēmas ar komunikāciju - kluba prezidents medijos NEDRĪKST vienmēr teikt, ko domā... t
Es neattaisnojo Koziolu un neapstrīdu Tevis sacīto bet kā esporta mēbele zinu skaidri, ja šams norunātu caur puķēm, tad Tavā vietā būtu Ivars, kurš gānītos ka kaut ko saka bet nepasaka

     [+] [-]

, 2009-03-16 17:27, pirms 17 gadiem
huy rakstīja: Un Abrags
arī Abrags (par huy gan nezinu): oktobrēni, pionieri, komjaunatne, padomju armija... ceru vienīgi, ka kapitālismam esmu vismaz morāli labāk adaptējies, ka citi, kas piedzīvojuši to laikmetu...

     [+] [-]

, 2009-03-16 17:27, pirms 17 gadiem
huy rakstīja: Es neattaisnojo Koziolu un neapstrīdu Tevis sacīto bet kā esporta mēbele zinu skaidri, ja šams norunātu caur puķēm, tad Tavā vietā būtu Ivars, kurš gānītos ka kaut ko saka bet nepasaka
tad varēja neteikt vispār. priekš tam ir Stepītis - lai štuko, ko un kā teikt.

     [+] [-]

, 2009-03-16 17:31, pirms 17 gadiem
Abrags rakstīja: par huy gan nezinu
maitas negribēja mani uzņemt pionieros, dabūju sasolīt ka labošos. Ilgi gan mana pioniera karjera nevilkās, pusotrs gads un visa mana pirmspioniera laika labošanās izrādījās velta

     [+] [-]

, 2009-03-16 17:44, pirms 17 gadiem
Jau pirms PLAY-OFF bija skaidrs,ka ne visiem no tiem 9 spēlētājiem būs spēka un motivācijas,tā ir sanāca.Komāndas saimnieki paši vainīgi,un nav ko tagad meklēt grēkāžus,bet labu psihologu gan.

     [+] [-]

, 2009-03-16 17:45, pirms 17 gadiem
Halogens rakstīja: Visu cieņu Koziolam par viņa lomu Dinamo izveidē, bet viņa publiskie komentāri jau kuro reizi ir neadekvāti un prasti. Var jau būt, ka tādā veidā viņš nosit nākamo līgumu cenas, bet kopumā šādiem tekstiem ir jāpaliek komandas iekšienē, nevis jābazunē pa medijiem. Neko labu komandai tas nedod. Neatkarīgi no tā, vai nospēlēja labi vai slikti, pirmkārt ir komanda, kuru pats pārstāvi un kura ir jāaizstāv. Ja ir problēmas, tad risini tās bez visas valsts iesaistīšanas.
Jaa, taada sajuuta, ka veido kaut kaadu "druumaa onkulja" teelu.
Par aizstaaveeshanu vienmeer un visur - tas arii atkariigs no situaacijas, bet tas jau ir cits staasts...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-16 19:57, pirms 17 gadiem
Abrags rakstīja: da pats vainīgs - vēl pirms sezonas, kad bija treniņnometnē Žlobinā nevajadzēja no turienes tīt prom. Redz, negribot būt otrais, priekšā esot Šabanovs u.t.t. Tikko šamais aizmuka no Žlobinas - tā Žlobina atlaida Šabanovu un paņēma slovāku.
Nu šis (Muštukovs) jau arī nav gaišreģis, lai visu paredzētu.... fakts, ka iespējams palikšana Žlobinā šim būtu vairāk nākusi labumā .... bet tas atkal ir no sērijas "kā būtu ja būtu"... ir kā ir...

     [+] [-]

, 2009-03-16 20:08, pirms 17 gadiem
huy rakstīja: maitas negribēja mani uzņemt pionieros, dabūju sasolīt ka labošos. Ilgi gan mana pioniera karjera nevilkās, pusotrs gads un visa mana pirmspioniera laika labošanās izrādījās velta
Arī es esmu "attīstītā sociālisma" (70-80 gadu) produkts..... Biju gan oktobrēnos, gan pionieros.... komjaunatnē gan kā sliņķis, pipmanis, alkahola un meiteņu cienītājs netiku ņemts un arī īpaši nerāvos.... citiem vārdiem sakot, biju amorāls un "antisociāls" tips! Var teikt biju riktīgs "disidents"....

     [+] [-]

, 2009-03-16 20:11, pirms 17 gadiem
Aciiid rakstīja: veel viens pacients aizbeega no psihiatriskas slimniicas... cik var malt to pashu aplamiibu , galvenais - padariit par vaininieku vai PSRS vai Lielo Kaiminju! es vnk briinos, cik ilgi Tev buus taa muzhiiga saape??
ps. uztaisi kriizes laikaa patc taa, lai tas nebuutu "pa krievisko"
nu jau, nu jau...atslābsti nedaudz! nevainoju PSRS un Krieviju kā tādu - vainoju tos, kuriem vēl arvien ir "sociālistiski-krieviskā" domāšana, kas saglabājusies cilvēkiem, kuri uzauguši, attīstījušies vēl tajā laikā...
un pasaki man - kāda vella pēc, krīzes laikā, viss būtu jādara "pa krievisko"? cik zinu, tad normāli attīstītās valstīs nekas nenotiek tā... kaut vai paskaties pēdējo statistiku - kurā vietā mūsu Latvija ir starp Eiropas valstīm attīstības ziņā, krīzes dziļuma ziņā un bankrota tuvuma ziņā - būs Tev atbilde - kāpēc nevajag "pa krievisko"!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-16 21:11, pirms 17 gadiem
Visi "spārda" Koziolu, lai gan sērijas laikā visi "speci komentētāji" redzēja, rakstīja, smēja un gānijās par daļu dinamiešu necīnīšanos. Ko ta' - Koziolam gavilēt??? Man kā Rīgas fanam arī bija nepatīkami redzēt kā viņi muļļājās- tikai beigās sāka skriet. OK - garā sezona (?), (ne)motivācija - taču viņi zināja "spēles noteikumus"!!!!
Un man "pie astes", ka "santehniķis strādā vairākās darba vietās, viņš ir foršs čalis, taču man pēc viņa "darba" tek radiatori... Varbūt man viņam vēl piemaksāt, lai nepārpūlās?!".
Žēl, ja visa gānīšanās ir tikai tādēļ, ka " to teica Koziols ". Mēs visi kļūdāmies (vismaz tie, kuri kaut ko dara), taču Koziols, manā izpratnē, ir daudz izdarījis Latvijas hokejam. Savtīgi vai nē, tas ir cits jautājums ( pa velti tikai putniņi kokos čivina ), taču ko Jūs esat darījuši hokejam? Cik nesavtīgi?

     [+] [-]

, 2009-03-16 22:34, pirms 17 gadiem
Kā jūtas spēlētāji,kam nogurdinoša sezona aiz muguras, psiholoģiskā bedre,bet tagad jāspēlē zemāka ranga spēles citā komandā.Varētu Kozjols tā kā nedaudz ar galvu draudzēties un pats to izdomāt. Motivācijas viņam ir divas:nauda,b)draudi... Ja hokeja biļetēm cenas jāpieliek,tad galviņa darbojas utt. Nu,nepatīk man viņa attieksme pret cilvēkiem,kas viņa biznesu uztur.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-16 22:38, pirms 17 gadiem
Koziolā vispār smuji klausīties, ja kkas nenotiek pēc viņa prāta, tad uzreiz gānās un draud ar sankcijām. Es gan Viestura kungam ieteiktu sekot līdzi saviem tekstiem, lai nesanāk tā pat kā ar leģionāru gānīšanu. Populārs tā nepaliksi.
Vispār ir nekorekti kko tādu teikt, ja viņš neko nezin par komandas iekšējo klimatu, ne visu nosaka alga, līgums un vēl sazin kas, ir arī cilvēciskie faktori.

     [+] [-]

, 2009-03-17 00:14, pirms 17 gadiem
Sava taisniiba Viessturam ir, bet arii kaarteejo reizi ir aizshavis garaam to izbazuneejot medijos. Kas Shuplers vinju nevar pamaaciit par shitaam lietaam Shitaas parunas ir javed komandas ieksienee, un medijiem to visu vareeja pateikt nenosaucot vaardus

  +1 [+] [-]

, 2009-03-17 00:36, pirms 17 gadiem
Ja pavisam godiigi, tad tie RD speeleetaji, kas speeleeja pie R2000 jau pie KHL sezonas beigaam bija shvaki...! Iespeejams speeki pietruukaas...!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-17 02:09, pirms 17 gadiem
Man patika kā Sorokins intervijā pateica- ja Koziols tik gudrs, tad lai nāk pats un parāda kā jāspēlē. Vienreiz jau esot to redzējuši, kad Minesotā R 2000 sastāvā esot slidinājies pa laukumu ar Fila Espozito 77 numuru. No malas licies vēl sliktāk. Nezin, kam taisnība...

  +1 [+] [-]

, 2009-03-17 09:17, pirms 17 gadiem
Bērziņ! Vasarā nevis uz pludmali, bet uz sporta zāli!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-17 09:38, pirms 17 gadiem
Viesītis ar šitiem tekstiem sit cenu labi jo labie argumenti viņam tagad būs sarunās ar vienu no RD manuprāt labākajiem VISAS sezonas spēlētājiem Ankipānu...a žēl