Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3
Autors: Valdis Bērziņš

Lipmans: "Naumovs ir amatieris"

Lipmans: "Naumovs ir amatieris"
Kirovs Lipmans
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas Hokeja federācijas (LHF) prezidents Kirovs Lipmans, komentējot vārtsarga Sergeja Naumova neiekļaušanu Latvijas izlases sastāvā pārbaudes spēlēm pret Dāniju, teica, ka Naumovs ir amatieris un tādiem nav vietas izlasē.

Šodien kļuva zināms, ka Latvijas hokeja izlases pārbaudes mačos pret Dāniju pie spēlēšanas netiks vārtsargs Sergejs Naumovs, kuram līdz ar to faktiski zudušas iespējas aizbraukt uz Vankūveras olimpiādi. LHF šefs Kirovs Lipmans Naumova situāciju komentēja izvairīgi, atbildību par Sergeja neiekļaušanu izlases sastāvā noveļot uz izlases galvenā trenera Oļega Znaroka pleciem: ''Man nav nekāda konflikta ar Naumovu. Sastāvu nosaka treneris.''

Tomēr Lipmans lika noprast, ka viņam ir nepatika pret pieredzējušo vārtu vīru: ''Ja viņš netrenējas (tas neatbilst patiesībai - aut. piez.) un nespēlē, tad viņš ir ''slikts'' un nedrīkst spēlēt izlasē. Treneris pieņēma lēmumu, un es to pilnībā atbalstu!'' Jautāts par to, kāpēc tiek pārkāpts viens no pārbaužu spēļu principiem - iespēja pārbaudīt hokejistu, kurš ir gatavs spēlēt, ņemot vērā to, ka mums ir vārtsargu deficīts, Lipmans atbildēja lakoniski: ''Pārbaudes spēles nav domātas amatieriem!''

Pārbaudes spēles pret Dāniju notiks rīt un parīt, plkst. 19:15 ''Arēnā Rīga''.

Vai Naumovam būtu jādod iespēja?

  • 2548

  • 249



Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-15 13:59, pirms 15 gadiem
nu lohs kaads vel amatieris! vecums kiram nenaak viens!!!
Slēpts komentārs: hammerx
, 2009-12-15 14:03, pirms 15 gadiem
kāda starpība , amatieris vai profesionālis, izlasē spēlē labākie, ja amatieris labāks par profiņu tad jādod vismaz iespēja pārbaudes spēlēs.
, 2009-12-15 14:04, pirms 15 gadiem
Kira, te tev nav Baltkrievija, izlases treneris nosaka sastaavu...
, 2009-12-15 14:05, pirms 15 gadiem
Naumovs jebkurā gadījumā ir amatieris, jo ar spēlēšanu naudu pašlaik nepelna.

Vieta izlasē?Pagaidām ja nav zināms kā viņš izskatās uz ledus spēļu rezīmā, taču "izvelkot vidējo aritmētisko", pašlaik labāka kandidāta uz otro numuru nav.
, 2009-12-15 14:07, pirms 15 gadiem
Lai Sergejs parāda uz ko spējīgs (lai viņam dod tādu iespēju) un tad arī redzēs.
Bet esmu diezgan pārliecināts, ka viņš pašlaik ir Latvijas otrs labākais vārtsargs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-15 14:08, pirms 15 gadiem
pašol.....
Slēpts komentārs: hammerx
, 2009-12-15 14:09, pirms 15 gadiem
Jebkurā gadījuma Sergejs ir pelnījis citu attieksmi, nevis gļēvu durvju aizciršanu un klausīšanos kā Kirovs to grūž un Oļegu, Oļegs un Juri, bet Juris uz krīzi, esportu u.t.t.
, 2009-12-15 14:11, pirms 15 gadiem
Es,godīgi sakot,gribētu vēlreiz redzēt Sergeju uz ledus.. Kaut vai tikai tādēļ,lai viņš varētu ar godu aiziet,ja viņu,sliktākajā gadījumā,nepaņemtu..
Sergejs ir pelnījis šo pārbaudes spēli!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-15 14:11, pirms 15 gadiem
CiCinSH rakstīja: Es,godīgi sakot,gribētu vēlreiz redzēt Sergeju uz ledus.. Kaut vai tikai tādēļ,lai viņš varētu ar godu aiziet,ja viņu,sliktākajā gadījumā,nepaņemtu..
Sergejs ir pelnījis šo pārbaudes spēli!
Pilniigi piekriitu!
, 2009-12-15 14:11, pirms 15 gadiem
hammerx rakstīja: viens jautajums tev, ka tad tu vilksi to videjo aritmetisko?
man domat, ka 2. numuram jabut tadam, kurs spele......ka spele, bet ir spelu ritma, nevis panem pusgadu pauzi u tad pa tieso uz izlasi, labi trenejies vins noteikti ir nopietni, bet vai ar to ir pietiekosi!
Vidējo aritmētisko tieši tāpēc arī jāvelk, ka šams nav spēlējis - no kopējā Naumova snieguma pēdējos gados ar 0 šajā sezonā. Un ar visu to neviens no "jaunajiem un daudzsološajiem" tā īsti konkurēt nevar.
, 2009-12-15 14:12, pirms 15 gadiem
ceburs rakstīja: Taisam bojkotu, neviens neejam uz ritdienas speli!! pAr Naumovu!!
Valsts izlase lai kada vina butu ir jaatbalsta vienmer
, 2009-12-15 14:13, pirms 15 gadiem
Izlasē nevar spēlēt uz pagātnes lauriem, BET mums nav cita, kurš šobrīd ir labāks par Naumovu.
, 2009-12-15 14:14, pirms 15 gadiem
Gribētu redzēt kas mums stāvētu vārtos, ja Masaļskis pirms Vankūveras dabūtu traumu (tfu, tfu, tfu)...
, 2009-12-15 14:15, pirms 15 gadiem
kas tur tik gruuts vnk ielikt navumovu vartos un dot iespeju ja sevi pierada lai brauc uz OS,ja tomer neizdosies veiksmigi aizvadit speli pateikt paldies!No Kiras puses sitais izgajiens nav zolids jo mosh Sergejs tiesham butu gatavs,bet liekas kad tagad mes to vairs neuzinasim.....zeel...
, 2009-12-15 14:15, pirms 15 gadiem
YX rakstīja: Gribētu redzēt kas mums stāvētu vārtos, ja Masaļskis pirms Vankūveras dabūtu traumu (tfu, tfu, tfu)...
Mushtukovs butu pamatvartsargs un Enkuzens nr2.
Vot tad buutu auzas!
Slēpts komentārs: Žurka
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-15 14:16, pirms 15 gadiem
Hmm, pec Kiras logikas sanak, ka jebkurs speletajs ir amatieris, ja ir bez kluba uz bridi, kad notiek Olimpiade vai Pasaules cempis. Ka tad paliek ar to, ka ieprieksejos gados izlase speleja tad Pantjiks, Kercs un citi, kapec Kira tad neiebilda?
Pret Daniju parbauditu un tad jau redzetu kas un ka...
, 2009-12-15 14:17, pirms 15 gadiem
Lipmana kungs , neaizmirstiet ka "Titāniku" būvēja profesionāļi, bet Noasa šķirstu - amatieris.
, 2009-12-15 14:18, pirms 15 gadiem
amatieri speej uzvareet profesionaalus
, 2009-12-15 14:18, pirms 15 gadiem
būsim reāli, aiz Edgara muguras mums nav pilnvērtīga spēlētāja, tāpēc ir jāaudzina jaunie! tādas OS Naumovam neko nedos, savukārt Mustukovs smelsies pieredzi! tāpat tak skaidrs, ka visticamāk OS spēlēs tikai Edža. man protams negribās aplauzt Naumovu, bet viņam labāk strādāt par varotčiku treneri nevis pašam spēlēt! Laiks jaunajiem.
, 2009-12-15 14:18, pirms 15 gadiem
Biksēs tev amatieris
, 2009-12-15 14:19, pirms 15 gadiem
Lipman, Lipman....

Tik pat labi amatieris bija Ozoliņš Turīnā, jo pāris mēnešus bija bez spēļu prakses.
Kā vispār var teikt amatieris. Ovečkins nespēlēs pusgadu, un arī būs amatieris?

Cirka skolu beidzis klauns, paliek klauns...
, 2009-12-15 14:19, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Pietiek spekulācijas par šo tēmu. Cilvēks 40 gados nevar būt gatavs nopietniem matčiem, ja gadu nekur nav spēlējis. Ar dažiem treniņiem pirms izlases sboriem nepietiek.
Pats vien viņš ir vainīgs, ja gribēja iekļūt izlasē, bija ļoti daudz laika dabūt vārtsarga vietu Dānijā, Norvēģijā, Itālijā utml.
Bet tā vietā viņš izvēlējās pussezonu atpūsties, un nu tagad pieteiksies uz vārtsarga vietu, bet reāli tur viņš varētu aizbraukt kā "tūrists", jo absolūti nav gatavs. Vai tas ir vajadzīgs?
Visu cieņu par pagājušo, bet nu turpmāk izlasē kā spēlētājs viņš nav vajadzīgs, varbūt kā vartsargu treneri var paņemt.
Tu esi redzejis kada forma vins patreiz ir? Nezkapec hokeja cilveki saka, ka Sergejs ir laba forma patreiz.
, 2009-12-15 14:19, pirms 15 gadiem
Amatieris vai nē, bet cik tad mums to kandidātu ir... Jebkurā gadījumā, jāpārbauda visi, kas pieejami. Un Naumovs jau nu ir pelnījis iespēju kā neviens cits.

''Pārbaudes spēles nav domātas amatieriem!''

Tās ir domātas tam, lai spēlētāji varētu pierādīt savu lietderību izlasē. Un nav jau Naumovs savu karjeru amatieru klubos aizvadījis, lai citiem nebūtu priekšstata par viņa spējām.

Kirovs nesajēdz, ko runā.
, 2009-12-15 14:21, pirms 15 gadiem
Lipmans točna pats ir amatieris, ka tā var teikt par sportistu.
, 2009-12-15 14:22, pirms 15 gadiem
B.ļa idiot.s tas Lipmanis.
Varēja jau lai Naumovs kaut vai 1 trešdaļu pastāv vārtos pret Dāniju un tad arī redzētu kurš te ir amatieris.
, 2009-12-15 14:22, pirms 15 gadiem
Pārbaudīt jau nu varēja....
, 2009-12-15 14:22, pirms 15 gadiem
hammerx rakstīja: jus nopietni? tiesam ticat, ka vins var nospelet tikpat labi, ka Edgars vai kautvai Mustukovs? man kka neticas. labi, meistaribu pazaudet nevar, bet spelu praksei jabut pat vartsargiem!
Atceries iepriekšējo sezonu,kad Masaļskis sataisīja sūdus! Kas tad stāvēja vārtos līdz Pruseka ierašanās. Viņšir no tiem vārtu vīriem,kas var ielekt jebkurā brīdī. Arī basketbolā ir tādi,kas nāk uz maiņu,bet viņi ir pirmā lieluma zvaigznes,tas pats griķis Papalukas. Iesaistīties spēlē ir ļoti liela māksla,kas Sergejam piemīt,bet Kirovam nē. Kirovamir šis tas labs,bet vairāk to sūdīgo īpašību dominē.No ko tur Znaroks,viņš taču ir puika priekš Kirova.Kā kirovs teiks tā arī būs,bet viņš to būtu pelnijis, braukt uz Vankuveru. Bieži jau tā sanāk, ka Tu visu mūžu esi kā ielāps,bet žēl.
, 2009-12-15 14:23, pirms 15 gadiem
Lauris Bērziņš rakstīja: Amatieris vai nē, bet cik tad mums to kandidātu ir... Jebkurā gadījumā, jāpārbauda visi, kas pieejami. Un Naumovs jau nu ir pelnījis iespēju kā neviens cits.

''Pārbaudes spēles nav domātas amatieriem!''

Tās ir domātas tam, lai spēlētāji varētu pierādīt savu lietderību izlasē. Un nav jau Naumovs savu karjeru amatieru klubos aizvadījis, lai citiem nebūtu priekšstata par viņa spējām.

Kirovs nesajēdz, ko runā.
Tieši tā, bet diežēl tas hokeja racējs, kā pasaka tā ir
, 2009-12-15 14:24, pirms 15 gadiem
Jurchiks#2 rakstīja: būsim reāli, aiz Edgara muguras mums nav pilnvērtīga spēlētāja, tāpēc ir jāaudzina jaunie! tādas OS Naumovam neko nedos, savukārt Mustukovs smelsies pieredzi! tāpat tak skaidrs, ka visticamāk OS spēlēs tikai Edža. man protams negribās aplauzt Naumovu, bet viņam labāk strādāt par varotčiku treneri nevis pašam spēlēt! Laiks jaunajiem.
Muštukovs var smelties pieredzi arī kā trešais vārtsargs olimpiādē.
Pieņemsim, pret Krieviju ir diezgan negatīvs rezultāts un vēlamies pataupīt Masaļska nervus un spēkus mačiem pret Čehiju un Slovākiju. Ar Muštukovu vai Enkuzenu tas vispār būs no sērijas "11:1".
, 2009-12-15 14:24, pirms 15 gadiem
LIELĀKAIS AMATIERIS un KLAUNS- Kirovs Lipmans...
, 2009-12-15 14:24, pirms 15 gadiem
a kas ir Lipmans...cirkačs ar lienu šnobeli
, 2009-12-15 14:24, pirms 15 gadiem
Lipman , tev jabeidz but tam noteicejam LHF! dod prieksroku kadam, kas to spejigs vadit, un izvertet situaciju!
, 2009-12-15 14:24, pirms 15 gadiem
Jurchiks#2 rakstīja: būsim reāli, aiz Edgara muguras mums nav pilnvērtīga spēlētāja, tāpēc ir jāaudzina jaunie! tādas OS Naumovam neko nedos, savukārt Mustukovs smelsies pieredzi! tāpat tak skaidrs, ka visticamāk OS spēlēs tikai Edža. man protams negribās aplauzt Naumovu, bet viņam labāk strādāt par varotčiku treneri nevis pašam spēlēt! Laiks jaunajiem.
Piekrītu, ka laiks jaunajiem. Bet Olimpiskās spēles sportā ir kas tāds, kā dēļ vispār daudzi sportisti trenējas un dzīvo. Kaut vai tā atmosfēra, kas tur valda, ir kaut kas neaprakstāms un unikāls. Tādēļ uzskatu, ka Sergejs būtu pelnījis vietu izlasē uz Olimpiskajām spēlēm. Kā jau visi saka, Naumovs ir labā formā, bet pat tad, ja izrādītos, ka tā nav, mums taču uz olimpiādi būs līdzi arī trešais vārtsargs!

Savukārt pēc tam sekojošais Pasaules Čempionāts būs īstā vieta, kur izmēģināt jaunos vārtsargus.
, 2009-12-15 14:25, pirms 15 gadiem
Nu, iespēju sevi pierādīt/parādīt viņš ir pelnījis jebkurā gadījumā. Izlase jau ne ar ko neriskē, piemēram, otrajā spēlē ļaujot Naumovam ar Muštukovu dalīt spēles laiku, uz ko arī Sergejs cerēja. Ja jau tik slikts, tad noraks spēli un nespēs sevi parādīt, bet es domāju, ka aina varētu būt gluži cita..
100% apakšā personisks konflikts!
, 2009-12-15 14:25, pirms 15 gadiem
Interesanti, ko Naumovs teiktu
, 2009-12-15 14:26, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Muštukovs var smelties pieredzi arī kā trešais vārtsargs olimpiādē.
Pieņemsim, pret Krieviju ir diezgan negatīvs rezultāts un vēlamies pataupīt Masaļska nervus un spēkus mačiem pret Čehiju un Slovākiju. Ar Muštukovu vai Enkuzenu tas vispār būs no sērijas "11:1".
Nu un nav vienalga- 7:1 vai 11:1? Nemaz tik slikts Muštukovs. Otrkārt, otrajam vartusargam ir pavisam cita fiška- viņam jābūt vienmēr gatavam, kamēr trešais var sēdēt uzvalciņā.
, 2009-12-15 14:27, pirms 15 gadiem
Kirovs atkal parāda savu nesportisko saprašanu. Tas, ka sportists ir amatieris, nenozīmē, ka viņš ir sliktāks par vienu otru tā saucamo profesionāli un nederētu izlasei.
, 2009-12-15 14:29, pirms 15 gadiem
Kiram Vankuverā nav ko darīt, lai puisis sēd Latvijā pie TV
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-15 14:33, pirms 15 gadiem
Lipmanis veido karteejo skandaalu!
, 2009-12-15 14:34, pirms 15 gadiem
Jurchiks#2 rakstīja: Nu un nav vienalga- 7:1 vai 11:1? Nemaz tik slikts Muštukovs. Otrkārt, otrajam vartusargam ir pavisam cita fiška- viņam jābūt vienmēr gatavam, kamēr trešais var sēdēt uzvalciņā.
Lai kā man patiktu Kovaļčuka, Ovečkina un kompānijas spēle, tomēr navajadzētu ļaut viņiem sabradāt mūsu izlases pašcieņu. Muštukovs nekad nav spēlējis tādā līmenī, un PČ viņš mierīgi var būt 2. numurs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-15 14:35, pirms 15 gadiem
YX rakstīja: Piekrītu, ka laiks jaunajiem. Bet Olimpiskās spēles sportā ir kas tāds, kā dēļ vispār daudzi sportisti trenējas un dzīvo. Kaut vai tā atmosfēra, kas tur valda, ir kaut kas neaprakstāms un unikāls. Tādēļ uzskatu, ka Sergejs būtu pelnījis vietu izlasē uz Olimpiskajām spēlēm. Kā jau visi saka, Naumovs ir labā formā, bet pat tad, ja izrādītos, ka tā nav, mums taču uz olimpiādi būs līdzi arī trešais vārtsargs!

Savukārt pēc tam sekojošais Pasaules Čempionāts būs īstā vieta, kur izmēģināt jaunos vārtsargus.
Ir izlases intereses, ir personiskās ambīcijas! Kaut kur ir jāgriež un šinī gadījumā, Latvijas un LV izlases interesēs ir attīstīt jauno spēļētāju pieredzi! Ozoliņš pats to saprot, Naumovs nesaprot. Tāpēc mums ir jāklusē un jāļauj spēlēt spēlētājam, kurš nav LV izlases interesēs? jāskatās reāli, izlase nav personīgo ambīciju klubiņš. Un otrkārt, šāda pieredz ir tikai 1x četros gados. Nez vai Naumovam nākamie četri gadi ir svarīgi, toties jaunajiem vārtusargiem tie iespējams ir svarīgākie viņu profesionālajā karjerā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-15 14:36, pirms 15 gadiem
dinamosuns rakstīja: Profesionāls spēlētājs viņš tik un tā ir, varbūt nav uz doto brīdi profesionālis!! Jū saks!!!
Iz vikipēdijas (ja jau tāda asa opozīcija) profesionālā sporta definīcija:

Professional sports, as opposed to amateur sports, are those in which athletes receive payment for their performance.

Naumovs pašlaik par spēlēšanu nesaņem neko. Līdz ar to profesionālis viņš nav.

TAČU viņa sportisko sagatavotību, attieksmi pret darbu utt. tas nekādā veidā neiekļauj (ko parasti arī jauc, tb ja labs sportist, značit profs).
Tb var būt (un arī ir) daudzi amatieri (kaut vai viss NCAA sports, Ziemeļamerikas junioru līgas), kuri dara visu to pašu ko profi, bet naudu nesaņem un skaitās amatieri.
Slēpts komentārs: Jurchiks#2
, 2009-12-15 14:37, pirms 15 gadiem
Nevarēju sagaidīt, kad Naumovs spēlētu, bet deļ tā "hokeja eksperta" arī neredzēšu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-15 14:43, pirms 15 gadiem
Lai nu kuru būtu par ''amatieri'' apsaucis,bet ne jau nu Naumovu!Skaties Kira,ka vēlāk nav jābirdina gaužas asaras un vajadzības gadījumā vēl nenākas nolūgties Sergeja priekšā!
, 2009-12-15 14:44, pirms 15 gadiem
Jurchiks#2 rakstīja: Ir izlases intereses, ir personiskās ambīcijas! Kaut kur ir jāgriež un šinī gadījumā, Latvijas un LV izlases interesēs ir attīstīt jauno spēļētāju pieredzi! Ozoliņš pats to saprot, Naumovs nesaprot. Tāpēc mums ir jāklusē un jāļauj spēlēt spēlētājam, kurš nav LV izlases interesēs? jāskatās reāli, izlase nav personīgo ambīciju klubiņš. Un otrkārt, šāda pieredz ir tikai 1x četros gados. Nez vai Naumovam nākamie četri gadi ir svarīgi, toties jaunajiem vārtusargiem tie iespējams ir svarīgākie viņu profesionālajā karjerā.
Paskaiti cik mums ir labu aizsargu uz 6-7 vietām, vēl pāri paliek.
Ar vārtusargiem ir pilnīgi pretēji. Nesaku ka Naumovs jāņem par vecajiem nopelniem, tomēr pārbaudīt viņu jau varēja.
, 2009-12-15 14:44, pirms 15 gadiem
Man liekas, ka Ingmāram Līdakam būtu kas sakāms šajā sakarā. ';
, 2009-12-15 14:44, pirms 15 gadiem
Kira beidzot sagaidijis saldo atriebiibas briidi(apdroshinaashanas lieta). Tie kam buus taa laime riit tikt uz speeli. Uztaisiet lielus plakaatus Sergeja atbalstam speeleeshanai izlasee. Veel vareetu buut kaadi saukli.
, 2009-12-15 14:46, pirms 15 gadiem
Sākas (; atkal visas peripētijas par un ap hokeju - laikam drīz būs klāt pavasaris un hokeja čempionāts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-15 14:48, pirms 15 gadiem
...nu kā LHF galva var būt tik aprobežota un prasta savās atbildēs attieksmē pret Naumovu, tikpat labi kāds varētu ierosināt nomest no amata Kiru par to, ka viņš ir reti neglīts (kāds viņš bez šaubām arī ir)...
, 2009-12-15 14:50, pirms 15 gadiem
Jurchiks#2 rakstīja: Nu un nav vienalga- 7:1 vai 11:1? Nemaz tik slikts Muštukovs. Otrkārt, otrajam vartusargam ir pavisam cita fiška- viņam jābūt vienmēr gatavam, kamēr trešais var sēdēt uzvalciņā.
Biji uz DJ spēli arēnā? Diemžēl mums vārtsargu rezerves ir vnk traģiskas... Man tiešām nav saprotams kapēc DJ tiek turēts Muštukovs jo 5 gadus jaunākais Enkuzens un 6 gadus jaunākais Žurkovs nav sliktāks, un ja kāds te runās par statistikām u.t.t. piedodiet NAHL pat vārtsargi neatsit katru otro ripu vārtu priekšu pretiniekam uz nūjas.
, 2009-12-15 14:52, pirms 15 gadiem
Jurchiks#2 rakstīja: un man ir viens jautajums 70% sportacentra lietotāju, jūs kādreiz ar breinu arī sāksiet domāt, vai turpināsiet spriest ar savu emociju mučkuli?
Domājot ar galvu. Cik tu mūsu jaunu vārtsargu spēles šosezon esi redzējis? No tā ko es esmu redzējis man ir skaidrs, ka ja nebūs Naumovs un kaut kas notiks Masaļskim ... tad būs katastrofa, jo diemžēl neviens no jaunajiem nav pat Masaļska un Žabotinska līmenī attiecīgajā vecumā
, 2009-12-15 14:53, pirms 15 gadiem
Es, piemēram, negribu, lai arī Kirovs brauc uz Vankūveru!
, 2009-12-15 14:53, pirms 15 gadiem
Tiek pieļauta liela kļūda neiekļaujot Serjogu izslases sastāvā. Redzēsies viens Masaļsķis nepavilks visas spēles. Ļoti žēl ka tā.

šis te buruks gan ļoti ciniski izteicās- amatieris. Varbūt viņš pats savā jomā ir amatieris. Kauns par tādu veci.
, 2009-12-15 14:55, pirms 15 gadiem
Ņura rakstīja: Atceries iepriekšējo sezonu,kad Masaļskis sataisīja sūdus! Kas tad stāvēja vārtos līdz Pruseka ierašanās. Viņšir no tiem vārtu vīriem,kas var ielekt jebkurā brīdī. Arī basketbolā ir tādi,kas nāk uz maiņu,bet viņi ir pirmā lieluma zvaigznes,tas pats griķis Papalukas. Iesaistīties spēlē ir ļoti liela māksla,kas Sergejam piemīt,bet Kirovam nē. Kirovamir šis tas labs,bet vairāk to sūdīgo īpašību dominē.No ko tur Znaroks,viņš taču ir puika priekš Kirova.Kā kirovs teiks tā arī būs,bet viņš to būtu pelnijis, braukt uz Vankuveru. Bieži jau tā sanāk, ka Tu visu mūžu esi kā ielāps,bet žēl.
paga pag, Masalskis un Naumovs bija apmeram vienadas pozicijas, un tad kad Edgars vel speleja ari Naumovs tika pie teiksanas, bet tgd vinam ir spele Dinamo fanu sastava! varbut velkada, par ko neesmu dzirdejis
, 2009-12-15 14:55, pirms 15 gadiem
Purciks rakstīja: Pats tu esi AMATIERIS!
izravi vardus no mutes
, 2009-12-15 14:58, pirms 15 gadiem
Neuztveriet nepareizi, bet tomēr tā ilgāk padomājot, arī Irbe varētu šobrīd labāk kā Muštukovs nostāvēt, bet vai tāpēc Irbi jāņem sastāvā?
, 2009-12-15 14:59, pirms 15 gadiem
Sergejs ir pelnījis uz vankūveru aizbraukt !...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-15 15:00, pirms 15 gadiem
Kira sen bij laiks tev pensijaa aiziet, kaa tu reagjeetu, ja LV ar Naumovu vaartos panjemtu kaadu medalju, protams tad Naumovs nebuutu nekaads amateiris ne divkosiigais nekaunja. Nauda tev praata nekas cits.
, 2009-12-15 15:01, pirms 15 gadiem
Divkosīgais mērglis.
, 2009-12-15 15:02, pirms 15 gadiem
ceburs rakstīja: Taisam bojkotu, neviens neejam uz ritdienas speli!! pAr Naumovu!!
un?
, 2009-12-15 15:02, pirms 15 gadiem
eduards fināls rakstīja: Neuztveriet nepareizi, bet tomēr tā ilgāk padomājot, arī Irbe varētu šobrīd labāk kā Muštukovs nostāvēt, bet vai tāpēc Irbi jāņem sastāvā?
... bet vai tāpēc viņš ir jāsauc par amatieri? Viņam daudz netrukst līdz 40 gadiem, viņs savu izlasē jau ir atsrādājis. Cik čempionātus viņs nav sargājis kā labs pirmais vārtsargs, bet Kira te plātas ar savu dubultzodu. Man vēmiens no tadiem cilvekiem nāk.
, 2009-12-15 15:03, pirms 15 gadiem
Te nu tu Kirov nogāzi podus, pat goblinam pa traku)
Būtu vīrs tad uzņemtos kopā ar treneri atbildību un pateiktu tā un tā, paldies Sergejam par visu ko devis Latvijai un tās sportam, bet laiks dot ceļu jaunajiem, ar vārtsargiem tā grūti vajag vilkt 2, 3 numurus kaut mākslīgi, bet dot praksi un gatavot izlasei u.t.t
nu bet zinot tavu lapsas dabu un krupja glumumu neko jau tādu nevar gaidīt, tikai bez maz uzspļaut Sergejam un ar kāju pa pēcpusi, pat cilvēciski pateikt nē neesi spējīgs
, 2009-12-15 15:03, pirms 15 gadiem
Vai tad Znarokam tur nekas nav sakāms?

Nu kā var viens "amatieris kvadrātā" darīt visu kas tikai tam ienāk prātā!

KIROVSLIPMANS 00
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-15 15:06, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Man patīk Kiras pohuisms uz to ko domā un bļauj pūlis.
Oktobrī pūlis kliedza, ka Šuplers jaatlaiž, bet tagad visi kautrīgi klusē.
nu ja, kaut ko jau jāpasaka pretīm ir, jāpačurā pret vēju , savadāk jau diena pa velti nodzīvota?
kaut vai aiz matiem jāpavelk un Kiru jāsavieno kaut kā ar Šuplera jautājumu)
, 2009-12-15 15:06, pirms 15 gadiem
Kiram ar Šupleru nu gan nav nekādu attiecību, ja neesi pamanījis
, 2009-12-15 15:08, pirms 15 gadiem
Vo mudak*s Limpans..Taadu necienas izraadiisanu Naumovam...nebiju gaidiijis.Labs vaartsargs un pozitiiva persona..Labi nav nekaados iipasos klubos vai speeciigaakajaas eiropas liigaas speeleejis,bet savulaik amerikaa labi kapaaja!Un vienmeer steidzaas paliigaa ilasei..tagad jau karjeras beigas-vecums kaa nekaa!No respect vairs vispaar pret Lipmanu..Purn* iedotu bez bazara par taadu uzbraucienu Sergejam.
, 2009-12-15 15:09, pirms 15 gadiem
Tā nedrīxt,kas tad olimpiskajas staves,otrais vartsargs bus mosh vēl Muštukovs vai Enkuzens..?! kaut arii jaunajiem kkad jāsāk spēlēt!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-15 15:10, pirms 15 gadiem
Kirovam vajadzētu mašīnas tiesības atņemt, jo jau 15 gadus braukā ar šoferi, tikpat neloģiski kā ar Naumovu!
, 2009-12-15 15:12, pirms 15 gadiem
Edgars rakstīja: Biji uz DJ spēli arēnā? Diemžēl mums vārtsargu rezerves ir vnk traģiskas... Man tiešām nav saprotams kapēc DJ tiek turēts Muštukovs jo 5 gadus jaunākais Enkuzens un 6 gadus jaunākais Žurkovs nav sliktāks, un ja kāds te runās par statistikām u.t.t. piedodiet NAHL pat vārtsargi neatsit katru otro ripu vārtu priekšu pretiniekam uz nūjas.
Kā Tu domā, cik Muštukova spēles šosezon Lipmans ir redzējis? Šaubos, ka 2. Šī būs viena no lielākajām cūcībām LV hokeja vēsturē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-15 15:13, pirms 15 gadiem
janzis rakstīja: Tā nedrīxt,kas tad olimpiskajas staves,otrais vartsargs bus mosh vēl Muštukovs vai Enkuzens..?! kaut arii jaunajiem kkad jāsāk spēlēt!!!
...jaunajiem protams jādot spēlēt, bet nedomāju ka debijai jānotiek OS kas notiek vienreiz 4 gados. Uz OS jābraus izlasei maksimāli nokomplektētai bez potenciāliem pārsteigumiem...
, 2009-12-15 15:15, pirms 15 gadiem
Bet kāda ir situācija ar Žabotinska traumu-cik es viņu iepriekšējās sezonās redzēju-stabils vārtsargs,manuprāt labāks par Muštukovu.
, 2009-12-15 15:16, pirms 15 gadiem
stulbais lašara.. galīgs dau.is esi, kaut gan nav jau nekāds jaunums..
, 2009-12-15 15:16, pirms 15 gadiem
Stulbais Zids!
, 2009-12-15 15:22, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Patīk tas kādam vai nē, bet Naumova situācija šobrīd tiešām atbilst statusam -amatieris.
Viņš taču nepelna algu ar hokeja spēli laukumā.
Pie Naumova nespēlēšanas ir vainīgi leiši,jo nav spējīgi noorganizēt ātrāk savu komandu ar kuru Naumovam ir līgums!A tā jau spēlētu KHL komandā ''Vētra''!
, 2009-12-15 15:23, pirms 15 gadiem
dinamosuns rakstīja: - Izcelsme - franču professionnel, angļu professional < latīņu.
- 1. Saistīts ar profesiju, tai raksturīgs (piem., profesionālā ētika, profesionālā slimība); tāds, kurā izpaužas ar attiecīgo profesiju saistītas zināšanas, prasme; arī kvalificēts.
- 2. Tāds, kas ir profesionālis (pretstatā amatierim); tāds, kurā darbojas profesionāļi (piem., profesionālais sports).

- Izcelsme - angļu professional < latīņu.
- 1. Cilvēks, kam kāda nodarbošanās ir viņa profesija (pretstatā amatierim); skatīt arī profi.
- 2. Labs speciālists savā profesijā.

Viņš tik un tā ir speciālists savā profesijā - profesionālis savā profesijā, tikai pašreiz ar to nenodarbojas! vienalga vai strādā TAGAD vai nē!!
Ar šito tu tikai apstiprināji visu iepriekš rakstīto.

Cilvēks, kurš pelna naudu, piemēram, ar sportu ir profesionāls sportists. Naumovs ar spēlēšanu naudu nepelna!

Labs speciālists savā profesijā. Tur jau tā lieta, ka pašlaik Naumovs ir vārtsargu treneris, ne vairs aktīvs hokejists, līdz ar to viņa profesija ir treneris.
, 2009-12-15 15:23, pirms 15 gadiem
Taa ir NECIEŅA
, 2009-12-15 15:24, pirms 15 gadiem
Kiro lohs un nepeikrītu viņam. Bet nu ok ja Naumovu nenem un šitā iemesla dēļ izgāžas Vankuverā tad lai Kira un Znaroks pi.š prom no Lv hokeja stūres,istenība Kira ir kruts jo domā ka viņa krēsls nekad nesašūposies...
, 2009-12-15 15:24, pirms 15 gadiem
Nodrāzts un vecs ir tas teiciens par to, ka Kirovam jāiet vārtos, bet nu reāli tagad tā sāk izskatīties kā absolūta patiesība... Naumovam noteikti ir jādod iespēja, nav divu domu, kaut vai uz 3. periodu būtu izlaiduši, lai vismaz zinātu vai šamam vel kaut kas ir atlicis. Un no Kirova puses, augstākas klases bezkaunība, kauns.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-15 15:28, pirms 15 gadiem
Patiešām ja nu mēs latvieši esam labākie fani pasaulē tad kautkādā veidā mums Sergeju ir jāaizstāv jo viņs priekš mums ir devis daudz skaistu mirkļu... Tik visiem jāsadomā kā un visiem vajag apvienoties par Sergeju vai pret???? Jāpauž savs viedoklis kautkā,kautvai pārbaudes spēles skandēt Sergeja vārdu lai Značokam ir viela pārdomām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-15 15:32, pirms 15 gadiem
nožēlojami. Vakar(vai visumā nesen) lasīju Pučes rakstu par Naumovu, man uzreiz bija prieks, ka Naumovs zirgā, bet tagad šādi uzmests.
Vai tik kāds neteica, ka tā spēlēšana OS jau sarunāta pat esot viņam.
CŪCĪBA
, 2009-12-15 15:32, pirms 15 gadiem
Nav viņš nekāds lielais pro, bet spēlējis ir godam un arī vilcis labus momentus un pateikt, ka viņš ir amatieris jābūt pilnīgam idiotam!
, 2009-12-15 15:32, pirms 15 gadiem
Tā ir šausmīga necieņa pret Naumovu. Es pat teiktu - cuuciiba! Vinjsh tomeer PATS ciitiigi treneejaas visu sho laiku, lai buutu formaa uz Vankuuveru, bet vinjam pat nedod iespeeju....pat neljauj piedaliities paarbaudes speelees un paraadiit, kaadaa formaa vinjsh ir.... CUUCISKI
, 2009-12-15 15:32, pirms 15 gadiem
tominshh rakstīja: Jāpiekrīt vien šajā gadījumā Kirovam,lai kā negribētos,bet loģiski ar vēsu prātu padomājot,nav vietas Naumovam izlasē,ko dod daudz treniņu,ja tu sezonas gaitā to neliec lietā!Un izlase nav pārbaude jau norietējošam vārtsargam,visu cieņu Sergejam,bet tad labāk,lai Muštukovs vai Enkuzens stāv pret Dāniju un izjūt to izlases atmosfēru!!!
...nerubī ka šeit nav runa par PČ, bet gan par OS. Vēlreiz saku - OS nav vieta kur pārbaudīt jaunos. Vai mēs uz vasaras olimpiskajām spēlēm nevarējām aizsūtīt kādu jaunāku šķēpmetēju, vai kādu citu zaļu gurķi tipa lai paosta gaisu?...
, 2009-12-15 15:32, pirms 15 gadiem
galvu durvīs iespiedis.
, 2009-12-15 15:38, pirms 15 gadiem
Kira jau tik māk piebraukt ar S klasi pie Arēns VIP ieejas un ātri nozust kopā ar Kalvīšiem. Var just, ka runas prasmes un taktiku nav apguvis.... amatieris viņam, pats Kira ir amatieris.
, 2009-12-15 15:44, pirms 15 gadiem
Mačā ar Dāniju galvenais sauklis:

K.L.AMATEUR
00

Jāgatavo banneri! Jāliek pagaidu uzraksti uz fanu krekliem!
, 2009-12-15 15:44, pirms 15 gadiem
Salaužam arī ukraiņus

Braucam uz Vankūveru!

Varbūt vajag atgādināt, kas bija vārtos, kad tika izcīnīta ceļazīme un ar kādu atvairīto metienu procentu. Jābūt godīgiem, ar Masaļska pērnajām likstām mačā ar Ukrainu( haholi pa mūsu vārtiem meta biežāk) rezultāts varēja būt pavisam cits. Sergejs vārtsarga vietu(kaut trešā) uz OS ir nopelnījis un būtu jāņem komandā arī tad, ja vairs paiet nevarētu. Pēc tam maijā uz PČ kaut lai Kira pats iet par 2.vārtsargu, bet Sergejam uz OS ir jābrauc.
, 2009-12-15 15:45, pirms 15 gadiem
Amatieris Naumovs vairs nemaz nevar būt!!! Viņš var būt beidzis savu sportista karjeru, būt par vecu [ kas nemaz tā nav!!!!! ], nezinu jebkas, bet kāds vēl bļ* amatieris?
Visu cieņu Muštukovam, bet tad jau drīzāk varētu spriest, vai viņam ir pietiekami daudz pieredzes, lai brauktu uz olipiskajām spēlēm!!!
, 2009-12-15 15:48, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Salaužam arī ukraiņus

Braucam uz Vankūveru!

Varbūt vajag atgādināt, kas bija vārtos, kad tika izcīnīta ceļazīme un ar kādu atvairīto metienu procentu. Jābūt godīgiem, ar Masaļska pērnajām likstām mačā ar Ukrainu( haholi pa mūsu vārtiem meta biežāk) rezultāts varēja būt pavisam cits. Sergejs vārtsarga vietu(kaut trešā) uz OS ir nopelnījis un būtu jāņem komandā arī tad, ja vairs paiet nevarētu. Pēc tam maijā uz PČ kaut lai Kira pats iet par 2.vārtsargu, bet Sergejam uz OS ir jābrauc.
Sporta Avīze - palasot šo, domāju, Naumovam vismaz rīt pret Dāniju vajadzēja būt kastē. Nešaubos, ka viņš sevi spētu attaisnot un godam izcīnītu vietu izlasē arī uz OS
, 2009-12-15 15:49, pirms 15 gadiem
lipmans ir amatieris un.........
, 2009-12-15 15:51, pirms 15 gadiem
Zīmīgi ka tagad tieši rāda uzvaru pret Ukrainu pa LTV7.

Tik daudzus gadus Sergejs klusiņām sēdējis kā 2. un 3. vārtusargs un gaidījis savu iespēju.
Tagad, kad iespējams nav labāka otrā nummura par viņu, uzvalciņu nēsātāji bez jebkādiem "Paldies" vnk uzgriež muguru un aizcērt durvis. Pretīga attieksme - vairs nav ko teikt.
, 2009-12-15 15:51, pirms 15 gadiem
[quote skudrinieks]
Pietiek spekulācijas par šo tēmu. Cilvēks 40 gados nevar būt gatavs nopietniem matčiem, ja gadu nekur nav spēlējis. Ar dažiem treniņiem pirms izlases sboriem nepietiek.
Pats vien viņš ir vainīgs(!)

Kā tādam termītam nav kauna!
, 2009-12-15 15:57, pirms 15 gadiem
Dazhi uzplaiksniijumi:

- Kirovs beerniibaa gribeeja buut klauns;

- "Beerni Heloweenaa staaigaas ar Kirova Lipmana maskaam - biedees cilveekus... "((c) BB Brokastis @ SWH);

- L.Beresenjevs 1997.gadaa pirmajaa pasaules chempii A grupaa - "Skudra pieslido un saka "trener, nevaru paspeeleet vairs" A man uz bankas, kas seezh?! Tikai Jurka Klodaans..."

- 1998.gads (laikam) Zinkovs pirmaja machaa pret Shveici - pirmais uzhvidzinaajiens uz vaartiem no zilaas liinija, no borta - Zinkovs notirinaas kaa varde pie elektriibas piesleegta - 0:1...

- Ja Naumovs ir amatieris, kas taadaa gadiijumaa pagaajushonedeelj bija Fetisovs?!
, 2009-12-15 16:02, pirms 15 gadiem
YX rakstīja: Gribētu redzēt kas mums stāvētu vārtos, ja Masaļskis pirms Vankūveras dabūtu traumu (tfu, tfu, tfu)...
Kira pats vareetu staavet
, 2009-12-15 16:02, pirms 15 gadiem
naumovs stabili pat paslaik budams bez spelu prakses ir labaks par mustukovu vai enkuzenu!

es nesaprotu sito lietu!

uzskatu ka naumovs butu labakais aiztajejs masalskim!

jo uzskatu ka parejie vartusargi nav gatavi pat pasaules cempja limenim,kur nu vel olimpiades!
, 2009-12-15 16:06, pirms 15 gadiem
Lipman, džekiņ!

Tu neesi pilns rublis ja spēj kko šādu pateikt. Pieļauju domu ka teici šos vārdus pēc kārtīgas kārtējās "pjankas" un vnk nesajēdzi ko runā. Lai nu kurš, bet Naumos ir pelnījis iespēju sevi parādīt. Neskatoties uz to ka viņš nav spēlējis labu laiku viņš ir galvas tiesas pārāks par Muštukovu un Enkuzēnu. Un ja jaunie džeki tiks uz ledus Vankuverā, viņi tak visticamāk aiz laimes apraudāsies ( ne burtiski, bet uz to pusi) un uztraukumā sataisīs s.ūdus ( visu cieņu jaunajiem, bet tā tas ir). Naumovs tomēr ir pieredzējis un viņam jau nu sirds nelēkās kā negudra un rokas, kājas netrīcēs ja viņam pretī stātos kāds no pasaules "stāriem".
, 2009-12-15 16:09, pirms 15 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: Kirovs laikam ir aizmirsis slaveno interviju žurnālam "Klubs" iisi pirms 2009 gada PC Šveicē kur vins tikpat negatiivi izteicās par Edgara Masaļska meistariibu.. kaa spele Edgars tas ir redzam mums visiem kā uz delnas.. un to cik liels "eksperts" ir Kirovs ari to mes redzam un dzirdam ja protams neesam ar aizsietam aciim un mums nav tamponi ausīs...


protams ka Kiram ir konflikts ar Naumovu.. un domaju ka pat ljooti sens, jo kadreiz mums izlasee bija problemas ar apdroshinaashanu un Sergejs bija viens no tiem kas izlase atteicas spelet ja nebuus nokartota apdroshinashana.. toreiz Sergejam bija ljooti pieklajigs liigums ar Peterburgas "SKA" un loģiski ka hokejists riskeet negribeeja...
Kirovam isenis ir bijushi konflikti ar vaartsargiem ar Skudras piesaistiishanu, ar Irbi par Adažu chipsiem, ar Masaļska dzershanu un tagad jau ķeeries klaat ar NAumovu, kursh vienmeer naw griezis muguru, hokejam un Valstvieniibai! LAtvieshu valodu pat iemaacijaas! Kirovs vnm ir uz konfliktu bijis ar kaadu! Viņš ir jagaazh kameer veel naw ko sastraadaajis sliktu! Saku paldies viņam, ka pč 2006 paliidzeeja izveidot, bet tas arii ir viss! Arii ar treneriem viņam bija kashķis buutu Lindstreems palicis buutu mees katru gadu 8 labakajos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-15 16:11, pirms 15 gadiem
lilpeet rakstīja: Lipman, džekiņ!

Tu neesi pilns rublis ja spēj kko šādu pateikt. Pieļauju domu ka teici šos vārdus pēc kārtīgas kārtējās "pjankas" un vnk nesajēdzi ko runā. Lai nu kurš, bet Naumos ir pelnījis iespēju sevi parādīt. Neskatoties uz to ka viņš nav spēlējis labu laiku viņš ir galvas tiesas pārāks par Muštukovu un Enkuzēnu. Un ja jaunie džeki tiks uz ledus Vankuverā, viņi tak visticamāk aiz laimes apraudāsies ( ne burtiski, bet uz to pusi) un uztraukumā sataisīs s.ūdus ( visu cieņu jaunajiem, bet tā tas ir). Naumovs tomēr ir pieredzējis un viņam jau nu sirds nelēkās kā negudra un rokas, kājas netrīcēs ja viņam pretī stātos kāds no pasaules "stāriem".
Mushtukovs nostavees sausaa pret Kanaadieshiem!
, 2009-12-15 16:13, pirms 15 gadiem
Re ko Znaroks par Naumovu teica jūlijā. Kas tagad stipri mainījies ?
„Šajā situācijā man nav saprotama Rīgas Dinamo vadītāju rīcība, nepiedāvājot Naumovam līgumu uz nākamo sezonu. Viņš taču savos gados ir lielisks otrais numurs, jebkurā brīdī gatavs stāties vārtos un spēlēt labā līmenī. Es būtu gatavs Sergeju ņemt savā komandā MVD, taču Krievijas klubos nedrīkst būt divi vārtsargi ārzemnieki,” sašutumu pauž Znaroks.
, 2009-12-15 16:17, pirms 15 gadiem
Nu tad lai ņem arī Irbi..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-15 16:22, pirms 15 gadiem
naumovam ir jādod iespēja un tad jāvērtē viņa sniegums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-15 16:55, pirms 15 gadiem
Lipmanim kas dirsu neslauka ,tie visi ir amatieri
, 2009-12-15 16:56, pirms 15 gadiem
Ir nozjelojami, ka nevar dot pat iespeeju uzspeeleet taadam cilveekam kaa Naumovam! Vinjsh vienmeer ir atsaucies uz aicinaajumu speeleet izlasee, speeleejis labi, vienmeer izteicies korekti un inteligjenti, tachu baac - viszinoshais Kira, negrib, lai Sergejs uzspeeleetu pat periodu maznoziimiigaas paarbaudes speelees pret Daaniju! Buutu to kaut cienjas deelj izdariijis, bet... Nozjeelojami...
Sergej, nenjem galvaa un noveelu Tev visu labaako!
, 2009-12-15 16:58, pirms 15 gadiem
Nu,nu... Gribēšu dzirdēt Lipmana komentārus pēc OS.!!!
, 2009-12-15 17:01, pirms 15 gadiem
Galiigi ahuj*l lipmans-pi*pmans dod...Čali tev nav CIENJAS pret cilveekiem -šitā runājot. Paaraak ilgi tajaa kreeslaa esi aizseedeejies jau

kaa var taa izteikties par speeleetaaju, kas LV izlasee tik daudz palidzeejis, UN vienmeer bija gatavs speeleet un aizstaaveet LV izlases godu, kad Latviju bija uzmetuši citi vaartsargi...TAGAD kad ir ar ko aizstaat, uzreiz var runaat tik paardroshi un STULBI..UN neesi nevienam vairs vajadziigs...GlJEEVULJU LOGJIKA TEV LIPMAN IR!!!!
, 2009-12-15 17:01, pirms 15 gadiem
Tehniski jau Kiram taisnība! Naumovs nekur ar hokeja spēlēšanu dotajā momentā naudu nepelna = sanāk, ka dotajā momentā viņš ir amatieris! Bet vai tādu attieksmi pret sevi bija pelnijis spēlētājs kurš ir n- tos gadus gadu no gada pie vajadzības nācis izlasei palīgā + pie fakta, ka cik saprotu šis visu laiku trenējas kopā ar RD varotčikiem....? Naums noteikti tādu attieksmi nebija pelnijis.... ok, Edža neapšaubāmi ir tagad Nr.1, bet šaubos vai tāds Muštukovs arī tagad būtu dikti labāks par Naumovu.... jaunāks jā... bet vai labāks...? Šaubos!
, 2009-12-15 17:03, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Tehniski jau Kiram taisnība! Naumovs nekur ar hokeja spēlēšanu dotajā momentā naudu nepelna = sanāk, ka dotajā momentā viņš ir amatieris! Bet vai tādu attieksmi pret sevi bija pelnijis spēlētājs kurš ir n- tos gadus gadu no gada pie vajadzības nācis izlasei palīgā + pie fakta, ka cik saprotu šis visu laiku trenējas kopā ar RD varotčikiem....? Naums noteikti tādu attieksmi nebija pelnijis.... ok, Edža neapšaubāmi ir tagad Nr.1, bet šaubos vai tāds Muštukovs arī tagad būtu dikti labāks par Naumovu.... jaunāks jā... bet vai labāks...? Šaubos!
Pilniigi piekriitu!
, 2009-12-15 17:18, pirms 15 gadiem
Tas amatieris ir otrs labākais vārtsargs valstī, manis pēc kaut vai 10 gadus nespēlējoš.
, 2009-12-15 17:20, pirms 15 gadiem
mikslis rakstīja: Lipmana kungs , neaizmirstiet ka "Titāniku" būvēja profesionāļi, bet Noasa šķirstu - amatieris.
labs.
, 2009-12-15 17:21, pirms 15 gadiem
Taisam arena protestu un plakatus Lipman ej iemet poda!
, 2009-12-15 17:21, pirms 15 gadiem
NAUMOVS - N1 !!!
, 2009-12-15 17:24, pirms 15 gadiem
Lipis ir pelnijis par seju kā Berluskoni
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-15 17:26, pirms 15 gadiem
diezgan riebīga attieksme no lipmana puses!
, 2009-12-15 17:28, pirms 15 gadiem
Mums faniem jaatbalsta musu vartsargs un pirms un pec speles arena jauztaisa protesta akcija! ta lai pat speli uzsakt nevaretu,un japieprasa,kamer lipmans neatwainosies un nepametis arenu tikmer pulis neapklusis!
, 2009-12-15 17:29, pirms 15 gadiem
Ivar tu esi izdzimtenis un kiram pakalalidejs! Parbaudes spele tagad ir nevis os!
, 2009-12-15 17:33, pirms 15 gadiem
Kira... izņem laikus miršanas apliecību!!!
, 2009-12-15 17:33, pirms 15 gadiem
Kirov- paurķē labāk savu degunu gudruli! ha ha ha, Tu esi tautas klauns
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-15 17:36, pirms 15 gadiem
bļ* daudz ko var teikt, bet šitā gan nevajadzēja, atspārdīs tevi par to kādu dienu, kirov, atspārdīs
, 2009-12-15 17:40, pirms 15 gadiem
Izlase ivar jabut labakajiem,un te vareja visus gk parbaudit, un os nav vieta kur jaunos gatawot,bet vieta kur ir specigakie!
, 2009-12-15 17:41, pirms 15 gadiem
Vot bļ* dusmas parāva. Pirmstam ,kad viņu tā vajadzēja,tad rupji sakot līda dibenā un tagad šitā nomelno... aj, aj ,aj. Pa muti tev.
, 2009-12-15 17:43, pirms 15 gadiem
kur ta taa var??!
lipman, nokaunies!!
, 2009-12-15 17:43, pirms 15 gadiem
Ivar kape kart slidas vadzi ja var spelet un ir limeni! Un tad jau brahmanim jakar slidas uz naglinas,jo pat vacijas otra liga bija nulle
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-15 17:51, pirms 15 gadiem
man liekas, ka pašu tevi kira vajadzētu pārbaudīt vai esi vispār derīgs LHF.
, 2009-12-15 17:55, pirms 15 gadiem
Kur šita var pateikt,
Sergejs atdotu visu sirdi un dveseli.
, 2009-12-15 17:56, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Sorry,vecīt, bet es gan Kiru daļēji saprotu,
OS ir laba lieta, bet par cik tur stipri mazāk spīd, kas reāls nekā PČ, tad Kiru var arī saprast, jo jaunais vārtsargs apostot augsto līmeni OS būs labāks PČ. Kad vel LV pavērsies laba izdevība ko labu sasniegt PČ, ja ne gadā pēc OS, kad pasaules hokeja līderi uz PČ brauc ar visšvakākiem sastāviem.
Izskatās, ka Kira caur OS grib, lai sagatavo komandu PČ.
Cik nu es diletants saprotu, tad izlasē tomēr ir jāspēlē labākajiem.... ne tā? Un ja Kira (vai Znars Kiras iepsaidā) tagad nedod iespēju Naumovam pat tikai kaut vai parādīt, ko viņš vēl var vārtos iespēt un piem. salīdzināt vai Muštukovs tagad tiešām ir labāks vārtos nekā Sergejs, tad man kaut kā tas neliekas pareizi.... protams es neesmu LV izlases treneris un ne man būs par rezultātu jāatbild... bet domāju Edžam šoreiz varēja dot atpūtu, jo tāpat ir skaidrs ka viņš būs Nr.1 (protams ja nesatraumēsies ko protams nenovēlu... tfu tfu tfu...) un vārtos šajās abās spēlēs varēja katrā spēlē pārbaudīt tieši gan Naumovu, gan Muštukovu un tad kurš būtu labāks tas arī varētu braukt uz OS kā Nr.2...
, 2009-12-15 17:57, pirms 15 gadiem
Hokeju kira ivar pierada ka neparzina,daudz ko pateikt var bet nejau kko tadu. Nav otra gk kurs lv izlases varda ziedojis tik daudz,ari karjeru.
, 2009-12-15 17:57, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Znaroks pats arī nevarēja izlemt, kad beigt spēlēt izlasē, bet H. Vasiļjevs viņam to palīdzēja izdarīt.
Un pēc tam pats gāja atvainoties, par veidu kā tas tika izdarīts. Tagad ir līdzīgi.
, 2009-12-15 17:59, pirms 15 gadiem
Als ha,mustukovs labaks? Slima kaka murgi,vins pat par zabotinski svakaks.
, 2009-12-15 18:01, pirms 15 gadiem
Lipmans (pid*rass) laikam neatcerās nevienu spēli ar Latvijas izlases piedalīšanos, kur tieši Naumovs bija tas, kurš izvilka komandu! PSC... Ej smirdēt tālāk Lipman!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-15 18:03, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Jā, atvainojās par veidu kā tas notika, bet ne par to ka lika pieņemt lēmumu likt punktu hokejista karjērai. Vismaz izlasē.
Tātad vis nebūt nebija pareizi, ja reiz bija jaiet atvainoties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-15 18:09, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Jebkurā gadījuma Sergejs ir pelnījis citu attieksmi, nevis gļēvu durvju aizciršanu un klausīšanos kā Kirovs to grūž un Oļegu, Oļegs un Juri, bet Juris uz krīzi, esportu u.t.t.
Ko tu tur murgo?
, 2009-12-15 18:10, pirms 15 gadiem
fire rakstīja: Als ha,mustukovs labaks? Slima kaka murgi,vins pat par zabotinski svakaks.
Kur es saku, ka viņš ir labāks?? Es saku, ka Znars varēja tagad šajās spēlēs pārbaudīt abus (gan Muštuku, gan Naumovu) un tad šis redzētu kurš ir labāks.... tas arī tad varētu braukt uz OS.... un pirms PČ vēl būs pietiekami daudz pārbaudes spēļu, lai tad varētu redzēt kurš tad būs labāks.... domāju Edžam nekāda lieka pārbaude nav vajadzīga.... tāpat ir skaidrs, ka viņš ir labā formā un reāli ir uz doto brīdi Nr.1....
, 2009-12-15 18:12, pirms 15 gadiem
erikxxl rakstīja: NAUMOVS - N1 !!!
NAUMOVS N10

nau viņš nekāds labais atšķirībā no MASALA Muštukovs arī nau nekāds zvaigzne bet tāpat Naumovam ir jau 41 gads
, 2009-12-15 18:13, pirms 15 gadiem
zheel ka taa, tad jau Daugavinju, Kuldu un Karsumu arii neredzet izlasee.
to ka Naumovu nenjem es saprotu, jadod iespeja arii jaunajiem, bet tads izteiciens, ka vinsh ir amatieris neliek miera
, 2009-12-15 18:15, pirms 15 gadiem
Nu, ok, viņš jau ir labākajos gados. Jādod iespēja jaunajiem pierādīt sevi, pat, ja viņi nav vēl tik pieredzējuši un meistarīgi. Bet pieredzi OS viņiem vajag. Tam es piekrītu.

Bet nosaukt par amatieri? Cik čempionātu viņam nav aiz muguras un cik viņš ir komandai palīdzējis! Kauns tā teikt.
, 2009-12-15 18:17, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Piekrītu, ka Kira ar to nodēvēšanu par amatieri (jeb žurnālisti atkal kaut ko izrāvuši no konteksta) pasteidzies.
Kā jau teicu, tad man šķiet, ka neviens pat netaisās apšaubīt Sergeja milzu ieguldijumu LV izlases labā, bet šoreiz es personiski uzskatu, ka viņš izdarija milzu kļūdu tajā, ka nesameklēja sev komandu kur reāli spēlēt vismaz līdz OS, ja patiešām gribēja piedalīties OS.
Par to komandas nesameklēšanu piekrītu.... trenēties tu vari cik vien labi gribi, bet tas tev neatsver spēļu praksi.... citiem vārdiem sakot trenešanās ir viena lieta, bet reāla (regulāra) spēlēšana ir pavisam kaut kas cits...un te Naums "nošava" bišķi greizi.... un gan jau, ka kādā BAČ tīmā vietu sev varēja vēl atrast...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-15 18:20, pirms 15 gadiem
es tik ļoti gaidīju redzēt Sergeju spēlējot, bet tagad lasot, ka nē - skumji Sergejam jādod iespēja !!!
, 2009-12-15 18:21, pirms 15 gadiem
FanīTe* rakstīja: es tik ļoti gaidīju redzēt Sergeju spēlējot, bet tagad lasot, ka nē - skumji Sergejam jādod iespēja !!!
Ja? Kāpēc?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-15 18:52, pirms 15 gadiem
VISUS SITOS CUKU GIMJUS-LIPMANUS,ULMANUS UZ KARATAVAM
, 2009-12-15 18:53, pirms 15 gadiem
Nu jā, jālūdz Dieviņš 100 reizes dienā, lai ne OS, ne PČ nebūtu vajadzība pēc 2. vārtsarga, ja ne var sanākt ļoti nepatīkamas auzas!
, 2009-12-15 18:53, pirms 15 gadiem
Os nav vieta kur baudit jaunos! Tur bus specigakie speletaji! Un Sergejs pelnijis braukt uz os vairak ka jebkurs cits. Ne krievi,ne cehì uz olimpiadi nesutis jaunos gut pieredzi.
, 2009-12-15 18:57, pirms 15 gadiem
tas ir pizģ*** šitā pateikt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-15 19:04, pirms 15 gadiem
MJĀ, BET LIPMANIS, laikam, IR AIZMIRSIS, KA TAS AMATIERIS IEPRIEKŠĒJĀ PČ izvilka LATVIJAS IZLASI BULLĪŠOS PRET ZVIEDRIJU!!!!!!!
, 2009-12-15 19:08, pirms 15 gadiem
Kur paliek sportiskais pricips?
, 2009-12-15 19:09, pirms 15 gadiem
Cienījamais Lipmaņa kungs ,jūs vispār kko sajēdzat no hokeja?????
Vai tikai no akcijām un naudiņas???
Starp citu Naumovs gribēja laikam kļūt par LHF prezidentu un kiram laikam tas neiet pie sirds ,bet zini KIRA KAS MAN NEIET PIE SIRDS????-TAS ,KA TEVI MAZIE ZAĻIE VĒL NAV SAVĀKUŠI!!!!!!!!!!!!
Naumovs ir tik pat labs ,kā Masaļskis ,nejau pa velti viņš trenē Dinamo Rīga vārtsargus un U20
, 2009-12-15 19:12, pirms 15 gadiem
Visu cienu Naumovam. Bet manuprat vina laiks izlase ir pagajis. Labak parbaudit to pasu Mustukovu. Bet Lipmanim gan pa seju. Nedrikst ta nozakat speletaju kurs tik daudz darijis izlases laba.
, 2009-12-15 19:18, pirms 15 gadiem
Žīds tāds!
, 2009-12-15 19:18, pirms 15 gadiem
visu cienu S.Naumovam,vins nav pelnejis tadus vardus sava adresi no lipmana. ja Zabotinskim nebutu traumas tad domaju ka vins butu stabils otrajs vartu sargs,jo es domaju ka vins ir labaks par Mustukovu.
, 2009-12-15 19:21, pirms 15 gadiem
jebkuram stulbenim ir skaidrs, ka labāka otrā vārtsarga kā Naumovs Latvijai nav. Tāpēc man tikai interesē viens jautājums cik stulbi ir trenneri un Kirovs?
, 2009-12-15 19:26, pirms 15 gadiem
Tapat ir skaidrs ka olimpiskajas speles vartos staves Masalskis. Protams tas butu skaisti panemt lidzi Naumovu. Bet man liekas lai olimpiade pieredzi labak iegust jauninie. Vini neklus labaki spelejot tikai junioros.
, 2009-12-15 19:37, pirms 15 gadiem
underworld rakstīja: Tapat ir skaidrs ka olimpiskajas speles vartos staves Masalskis. Protams tas butu skaisti panemt lidzi Naumovu. Bet man liekas lai olimpiade pieredzi labak iegust jauninie. Vini neklus labaki spelejot tikai junioros.
Daļēji piekrītu. Bet no otras puses, OS spēles nav domātas, lai jauniņie gūtu pieredzi.
, 2009-12-15 19:42, pirms 15 gadiem
Ne nu ja mums butu divi Masalski es ari rakstitu citus komentarus. Bet saja varianta manas domas ir tadas. Jo objekivi skatoties Naumovs gandriz veselu gadu nav spelejis (trenini nav spele). Un tad viena parbaudes spele un olimpiade . Bisku pa traku. Ja vins tagat regulari speletu kaut kada liga es ari butu tikai par to ka Naumovam jaspele.
, 2009-12-15 19:47, pirms 15 gadiem
Un ko tad ja nedod dievs otrais vartusargs vajadzigs...
Kirovs pats varees vaartos staaveet (cenzetu vaardu birums!)
, 2009-12-15 19:52, pirms 15 gadiem
Idiots! viņš izlasei nau devis ne pusi no tā, ko darīja Naumovs!
, 2009-12-15 20:23, pirms 15 gadiem
tak vismaz dēļ faniem vien varēja uzlaist uz pēdējo periodu, tīri aplaudēt un pateikt paldies. Tiem kam īsāka atmiņa kaut vai tikai par šo vien:
youtube.com: YouTube
- Latvia vs. Sweden 2009
, 2009-12-15 20:36, pirms 15 gadiem
Tā nu gan ir cūcība. Nezinu, kā ar Naumova varēšanu un kādu lēmumu pieņēma treneri, bet tā attieksme... Vienkārši pretīgi... varēja vismaz vīzdegunīgi nemuldēt...
, 2009-12-15 20:39, pirms 15 gadiem
Kirovs 110 % slapinaaja biksees, kad chempii pret zviedriem Naumovs vilka bulliishus aaraa, bet tagad ????? nozheelojami
, 2009-12-15 20:40, pirms 15 gadiem
Kurš stāvēja vārtos pret Zviedriju pagājušā gada čempī bullīšos Lipman?
, 2009-12-15 20:41, pirms 15 gadiem
Nu, ok. Viņš ir darījis ĻOTI daudz izlases labā, to neviens neaizmirsīs.
Kirova vārdi ir skarbi, bet taisnība tur ir. Dziļi, ja iedziļinās.
Jo Naumovs vairs nav nekāds jaunais + nav nekādas spēļu prakses šajā gadā.
, 2009-12-15 20:46, pirms 15 gadiem
Kirova vārdi nav skarbi. Kirova vārdi ir vīzdegunīgi un augstprātīgi. To varēja pasniegt arī savādāk. Naumovs ir pelnījis labāku attieksmi
, 2009-12-15 20:47, pirms 15 gadiem
donis7 rakstīja: Taa ir NECIEŅA
Necieņa tā ir! Varēja netik skarbi bet varēja maigāt
, 2009-12-15 20:49, pirms 15 gadiem
Nu skumji ko lai saka, būtu devuši edgaram atpūtu un naumovam un muštaskovam katram pa spēlei.
, 2009-12-15 20:50, pirms 15 gadiem
futhokists rakstīja: Kirova vārdi nav skarbi. Kirova vārdi ir vīzdegunīgi un augstprātīgi. To varēja pasniegt arī savādāk. Naumovs ir pelnījis labāku attieksmi
Nu, protams. Vienmēr var labāk. Viņš, iespējams, tagad arī domā, ka varēja to pateikt mazliet citādāk.
, 2009-12-15 21:04, pirms 15 gadiem
duraks, Tu Kira esi - DURAKS!!!
, 2009-12-15 21:18, pirms 15 gadiem
nu jau zagnul.... amatieris. Kiram laikam vecums nenāk viens
, 2009-12-15 21:23, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Par to komandas nesameklēšanu piekrītu.... trenēties tu vari cik vien labi gribi, bet tas tev neatsver spēļu praksi.... citiem vārdiem sakot trenešanās ir viena lieta, bet reāla (regulāra) spēlēšana ir pavisam kaut kas cits...un te Naums "nošava" bišķi greizi.... un gan jau, ka kādā BAČ tīmā vietu sev varēja vēl atrast...
vēl jau ir labs laiks lai iegūtu spēļu praksi līdz OS
, 2009-12-15 21:30, pirms 15 gadiem
Nožēlojami, ka LHF prezidents nezina, ko dara Naumovs.....Bet viņš trenējas! Protams, arī manas domas, ka bez spēļu prakses Naumovam nav vieta olimpiskajā sastāvā...Būtu spēlējis kaut vai kaut kādā līgā, bet pilnīgi bez spēļu prakses, loģiska Znaroka izvēle....
, 2009-12-15 21:30, pirms 15 gadiem
Lipmana kungs laikam ir aizmirsis tās sajūtas, kad tika izsvilpts arēnā! Pēc šādiem vārdiem tas varētu atkārtoties!
Protams nav Sergejs no jaunajiem, tomēr bez pārbaudīšnas tā nevajadzētu teikt, ja jau ir kautkas, varēja pateikt savādāk.
, 2009-12-15 21:45, pirms 15 gadiem
Bet Naumovs ir iekļauts izlasē pret Dāniju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-15 22:00, pirms 15 gadiem
Uz Pārbaudi vajadzēja ņemt obligāti!
Tad, kad kaut kas pēdējā mirklī notiks, ar Masaļski (kaut nu tā nenotiktu, protams!), tad mums 100% būs paredzētā pēdējā vieta OS, un pēctam tad parunāsim par amatieriem..
P.S Varbūt ir laiks mainīt LHF prezidentu? Vai arī pats prezidenta kungs sēdīsies vārtos?
, 2009-12-15 22:03, pirms 15 gadiem
mitins rakstīja: tu taa nejoko taa jau tautai nervi uzvilkti
Es nefleitēju, tā ir patiesība.
Vārtsargi:
Edgars Masaļskis
Sergejs Naumovs
Ervīns Muštukovs
, 2009-12-15 22:17, pirms 15 gadiem
labi ka pats (Kirovs) tāds profesionāls
, 2009-12-15 22:36, pirms 15 gadiem
kaut kas neticams,ar kādām tiesībām Tu zivsgalva vari nosaukt spēlētāju kurš palīdzēja līdz OS tikt,par amatieri,Tu pats esi amatieris!Interesanti kurš tad vispār cits ir cienīgs būt vārtos kā otrais vārtsargs ja ne Sergejs,ne jau nu tie zaļknābji,kurus varētu kādu paņemt kā trešo,lai aposta gaisu,bet ne jau nu uz Olimpiādi!Tas ir pilnīgs sviests kas notiek šajā valstī,katru dienu kāds "GUDRAIS" pieņem arvien "populārākus" lēmumus!Jaunos tak Dinamo arī neņem,tad jau drīzāk spēlē savainoti Masaļskis vai Pruseks,nekā tie puisīši
, 2009-12-15 22:40, pirms 15 gadiem
pārbaudīt tiešām vajadzēja.
un ja jau Sergejs ir tāds amatieris , tad kāpēc viņš pagājšgad bija izlases sastāvā un spēlēja Dinamo?
amatieris viņš tiešām nav. bet varbūt mums ir katram savādāka uztvere ar vārdu amatieris.
es neatbalstu šo visu.es par Sergeju!
, 2009-12-15 22:41, pirms 15 gadiem
Un Kirov,Tev pašam vajadzētu apdomāt un izsvērt cik Tu pats esi profesionāls,manuprāt jādod vieta jauniem un sakarīgi domājošiem cilvēkiem!Kā Tu nesaproti ka Tu visiem esi jau līdz brošai,atradies profesionālis!!!
, 2009-12-15 22:52, pirms 15 gadiem
Patiešām, jāatceras kvalifikāciju Vankūverai..
Naumovs nostāvēja ļoti labi, kad Edža vēl nebija iespēlējies..
Ko darīsim, ja atkal kkas notiks?
Ko Darīsim, ja atkal Masaļska vietā pret Zviedriem izlaidīs citu vārtsargu (Muštukovu, vai?)

Kiru ar ripām vnk nomētāt vajag.. Mūris žī**skais.
, 2009-12-15 23:25, pirms 15 gadiem
Kaut kā biju palaidis garām, ka jābūt cietam profesionālim, lai piedalītos olimpiskajās spēlēs. Man tā kā liekas, ka lielāko daļu LV olimpiskās komandas dalībnieku vai nu faktiski algo valsts (LOV) vai vispār neviens, ja neskaita šādus tādus sponsorus. Vai tad mūsu snovbordisti un kalnu slēpotāji nav vēl lielāki amatieri?
, 2009-12-15 23:29, pirms 15 gadiem
Otra lieta, ne vienmēr līdz galam izprotu šo "labāk dosim pieredzi jaunajiem" nostāju. Nahrena tā pieredze tad vajadzīga, ja tad, kad tā uzkrāta, nāk vietā nākamais jaunais? Katrā nozīmīgā turnīrā (OS, PČ) jāpiedalās tobrīd labākajiem, nu un to jau var noteikt tajās pašās pārbaudes spēlēs.
, 2009-12-15 23:32, pirms 15 gadiem
Amatieris, kam pateicoties mees uzvareejaam Zviedriju pagajushaa chempii ??? Protams Masalskis izdaariija 80% Zviedrijas speelee. Bet beigaas tieshi Naumovs izciniija uzvaru. Lipmanja kungam buutu peedejais laiks beigt ostiit liimi !!!
, 2009-12-15 23:43, pirms 15 gadiem
Naumovs visticamāk nebija uz treniņu tāpēc, ka šodien Viļņā prezentēja izdaudzināto "Vētra". Video redzams Sergejs ar kluba kreklu. Tā kā moš spēlēs ar Dāniju šo redzēsim. Cerams.
, 2009-12-16 00:12, pirms 15 gadiem
VAI KADS VAR PATEIKT, kadelj KHL pernas sezonas stabils 2. vartsargs un pat labs varstargs sogad nevareja dabut nevienu kontraktu??? ne BAC ne GER ne AUT vai tml liigas? Esmu parliecinats ka Sergejs no meistaribas neko nav audejis. Protams pirms Olimpiskajam spelem vajadzigs nostavet vismaz 5-6 nopietnas speles. .. nu kaa jau ikvienam sezonai iesakoties. Pec traumam ir grutak atgrieties, bet Naumovs tachu visu laikui trenejas un kaa Puche komenteja- pat labaa liimenii! Tad LIPMAN esi deks- atrod kadu darba viet ar janvaari Sergejam-kursh tik daud MUSU un TAVVAAAA laba darijis!
, 2009-12-16 02:18, pirms 15 gadiem
Kiram sens naids uz Naumovu. Tagad Kiram laba izdevība viņam ierādīt vietu, ko viņš arī liekulīgi izmanto (kaut arī vienai labi zināmai tautai tas laikam ir tikums, bet tas tā).
Tie, kas varbūt ir Kiras pusē, lai padomā:
1) Bija jau līdzīgs konflikts, kad Koziols dibināja savu hokeja kaut kādu organizāciju, kur iesaistījās arī Naumovs
2) Palasiet Pučes rakstu šeit pat SC par Naumova gatavību.
3) Irbe savulaik pāris mēnešus pirms PČ bija uz kruķiem un bez spēļu prakses un kā viņš nospēlēja PČ? Ideāli, pie tam toriez 7. vietu dabūjām.
4) Lai arī kā Sergejam gājis sezonā, viņš vienmēr izlasē ir bijis stabilāks par stabilu. Lielisks 2. vārtsargs, tieši tāds mums ir vajadzīgs.

Tie, kas rīt iet uz spēli, vajadzētu kaut kādu atbalsta akciju Naumovam sarīkot, ir kādas idejas?
, 2009-12-16 03:59, pirms 15 gadiem
Luk tas ir psc sita pateikt.Ta avr pateikt tikai ebrejs-naudas milis sapusti tu kira ar visu naudu kopa to ari tev novelu,jo ko doma-ka tautai nav jutu?Lai parada labaku gk,ja butu plus minus akds atbilstos jauansi tad jau varetu panemt,bet nu pasreiz nav atbilstosa gk lv izlase.Vienigi varbut Lusins vai enkuzens,bet saubos-Naumovs tomer ar pieredziti un gan jau parbaudene pieraditu,ka ir gatavs spelesanai izlase
, 2009-12-16 06:27, pirms 15 gadiem
Vis kārtībā,kā jau Latvijā.Moris savu darbu padarījis,moris var iet.Bet Lipmans vienkārši ir laicīgi nonosprādzis žīds.
, 2009-12-16 09:35, pirms 15 gadiem
lipmans,znaroks,vītoliņš-jampampiņi!!!laikam katram no viņiem ir kāda bērnības trauma ko nu uz sergeju var atspēlēt...taisni sergejam olimpiādē būtu vieglāk spēlēt,jo nebūtu nevienam no šiem jampampiņiem jāpierāda kads vārtssags viņš ir...
, 2009-12-16 10:06, pirms 15 gadiem
KIRA,kurš buus novedis LV hokeju liidz klinķim??
, 2009-12-16 10:30, pirms 15 gadiem
Jocīgi Visus gadus Sergejs ir spēlējis izlasē arī šobrīd viņš intensīvi trenējas ,pēkšņi ir kļuvis par amatieri ? Nu džeks nedabūja darbu šosezon tāpēc jāmet mēslainē. man jau liekas ka tūlīt pienāks tas brīdis kāds bija ar Latvijas izlasi Basketbolā, nesaskaņas domstarpības tas traucēs spēlēt. Kirilam vajadzētu drusku padomāt tomēr ko var teikt presei un ko nevar tas var apgriezties pret viņu pašu
, 2009-12-16 10:42, pirms 15 gadiem
kastē jāliek pats Kirovs; bez aizsargmaskas, lai ar savu šarmu biedē ripas prom no mūsu zonas. šim tralfamadorietim sen jau vajadzēja uzsākt veiksmīgu aktiera karjeru Holivudā šausmenēs tēlojot smirdīgās ieplakas princi utt. tur kira arī ir piķis
, 2009-12-16 10:44, pirms 15 gadiem
Stulbais ZHIIDS!!!!
, 2009-12-16 10:50, pirms 15 gadiem
B-ļa šaloms kaut aiz cieņas pret ilgadējo izlases vārtu vīru varēja paklusēt. Nu un kas notiktu, ja Naumovs vienu spēli pret dāņiem uzrautu?Man jau liekas, ka vismaz kā trešais vārtusargs viņš derēja.
, 2009-12-16 12:12, pirms 15 gadiem
Blad, vot kretiins, blad vajadzeetu Kirovu pashu vaartos ielikt, bet bez formas, tas gan buutu saldais eediens! Kaarteejais nesmukums no LHF!
, 2009-12-16 13:11, pirms 15 gadiem
KIRA, TU ESI AMATIERIS!!!
, 2009-12-16 13:51, pirms 15 gadiem
Muļķis tu Lipman esi!!
, 2009-12-16 14:20, pirms 15 gadiem
Kirov, paldies pa 2006.gada čempi, bet ka pi... na... no federācijas..
Liels cilvēks cienijamos gados ar lielu pieredzi biznesā un hokeja pasaulē šitādus textus var runāt par hokejistiem. Tu tak esi amplis.
, 2009-12-16 15:03, pirms 15 gadiem
Arēnā ŠOVAKAR Visi izšvilpjat Kiru!
, 2009-12-16 18:02, pirms 15 gadiem
Neciešu šito trekno mūli.... nost ar Lipmani...
, 2009-12-16 18:29, pirms 15 gadiem
LIPMANS galvu durvis iespiedis??
Nav redzejis ka Naumovs spele?
Kaut kas te nav tīrs!
, 2009-12-16 18:56, pirms 15 gadiem
Lipman, lielais proefesionāli, ne jau tu noteiksi, kas spēlēs lv vārtos vai nē! laiks tev iet pensijā un laist jauun cilvēku savā amatā!