Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

''Avtomobilist'' atsakās no dalības KHL

Kontinentālās hokeja līgas (KHL) klubs Jekaterinburgas ''Avtomobilist'', kurš sākotnēji tika iekļauts Tarasova divīzijā, finansiālu grūtību dēļ ir izstājies no KHL. Viņu vietā tagad spēlēs Voskresenskas ''Khimik''.

''Avtomobilist'' bija iekļauts Tarasova divīzijā, kur viņu pretinieki bija ''Metallurg Magnitogorsk'', ''Traktor Chelyabinsk'', ''MVD'', ''SKA St Petersburg'' un ''CSKA Moscow''. ''Avtomobilist'' komandas vadība uzskata, ka tā nespēs pavilkt komandu un uzturēt arī tās fārmklubu, tāpēc arī tika pieņemts lēmums atteikties spēlēt KHL.

Tiek ziņots, ka uzturēt gan pirmo komandu, gan fārmklubu komandai prasītu no 300 līdz 500 miljoniem Krievijas rubļu. ''Mēs nevaram sev to atļauties. Tagad mēs nonākam pie idejas, ka jādzīvo ir pēc iespējām,'' saka Sverdlovskas apgabala priekšsēdētājs Viktors Kokšarovs.

Tikmēr Maskavas apgabala gubernators Boriss Gromovs ir paziņojis, ka ''Khimik'' klubam tiks palielināts budžets, kā arī deva garantijas, ka darīs visu iespējamo, lai klubs startētu KHL.

Izmantotie resursi:
sport-express.ru

  -1 [+] [-]

, 2008-07-15 10:41, pirms 16 gadiem
eske rakstīja: http://news.sport-express.ru/online/ntext/24/nl244959.html


a Tu pats šo rakstu izlasīji? skaidri un gaiši rakstīts - tiks izlemst tuvākajās dienās: ...Президент КХЛ Александр Медведев, тем не менее, решение об исключении из лиги "Автомобилиста" еще не принял, предоставив ему отсрочку. Но, по данным "СЭ", этот вопрос является делом ближайших дней.

kā redzi, beidzot tās tuvākās dienas pienāca

     [+] [-]

, 2008-07-15 10:42, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: a Tu pats šo rakstu izlasīji? skaidri un gaiši rakstīts - tiks izlemst tuvākajās dienās: ...Президент КХЛ Александр Медведев, тем не менее, решение об исключении из лиги "Автомобилиста" еще не принял, предоставив ему отсрочку. Но, по данным "СЭ", этот вопрос является делом ближайших дней.

kā redzi, beidzot tās tuvākās dienas pienāca

aha - autoram tāpat vis skaidrs, bet oficiālais pēc dažām dienā, tobiš šodien

     [+] [-]

, 2008-07-15 10:43, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Tur cik atceros, tad Spartakam un KC bija īpašniekiem savas finansiālas problēmas, bet te (Himik sakarā) pat Gromovs sola palīdzēt arī fiansiāli.... nejūti atšķirību starp šiem abiem gadijumiem?


zini, nejūtu gan.
neesi dzirdējis teicienu: "solīts makā nekrīt"?
Kad reāli ķersies pie darbiem, tad arī redzēs kas un kā.

  +1 [+] [-]

, 2008-07-15 10:44, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: To pašu jau var teikt par Maskavu, vai ne? Taču "Spartak" (hokeja klubs) jau reiz bankrotēja, arī "Kriļja Sovetov" bija uz bankrota robežas, ka lielu daļu spēļu aizvadīja ar junioriem....

Vispār jau visā pasaulē, visās līgās ieskaitot NHL gadās ka klubiem ir finansiālas problēmas, tik risinājumi dažādi. KHL ienaidniekiem šis nu nav tas lielais pamats priekā berzēt rokas

  -1 [+] [-]

, 2008-07-15 10:45, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: a Tu pats šo rakstu izlasīji? skaidri un gaiši rakstīts - tiks izlemst tuvākajās dienās: ...Президент КХЛ Александр Медведев, тем не менее, решение об исключении из лиги "Автомобилиста" еще не принял, предоставив ему отсрочку. Но, по данным "СЭ", этот вопрос является делом ближайших дней.

kā redzi, beidzot tās tuvākās dienas pienāca

Президент КХЛ Александр Медведев, тем не менее, решение об исключении из лиги "Автомобилиста" еще не принял, предоставив ему отсрочку. Но, по данным "СЭ", этот вопрос является делом ближайших дней [..] Предложение о включении в лигу уже получил победитель высшей лиги воскресенский "Химик".
Jā, bet viss skaidrs bija jau tad.

     [+] [-]

, 2008-07-15 10:46, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Tur cik atceros, tad Spartakam un KC bija īpašniekiem savas finansiālas problēmas, bet te (Himik sakarā) pat Gromovs sola palīdzēt arī fiansiāli un darīs visu, lai klubs spēlētu KHL.... nejūti atšķirību starp šiem abiem gadijumiem?

Tas ir visstulbākais,kas var būt,ja komanda balstās uz kādu politiķi vai politisko spēku!
Nebūs Gromova,kas tad notiks ar to Himik??

     [+] [-]

, 2008-07-15 10:49, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Tas ir visstulbākais,kas var būt,ja komanda balstās uz kādu politiķi vai politisko spēku!
Nebūs Gromova,kas tad notiks ar to Himik??


tad būs kā "Spartakam" pirms 2 gadiem....

     [+] [-]

, 2008-07-15 10:51, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Tas ir visstulbākais,kas var būt,ja komanda balstās uz kādu politiķi vai politisko spēku!
Nebūs Gromova,kas tad notiks ar to Himik??

Izskatās, ka diezgan par augstu uzreiz uzlika latiņu 10$M algām. Ir klubi, kuriem budžets algām ir lielāks, bet tādi nav visi. Ja to celtu pakāpeniski... piem., pirmajā sezonā vismaz 5-6M, ...! Ļoti ātri grib konkurēt ar NHL... izksatās, ka to vēlas uzreiz un tagad!

     [+] [-]

, 2008-07-15 10:57, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Es jau neteicu,ka tas nav iespējams un neizdarāms,bet rakstiju,ka tagad tām komandām jauni izdevumi un rūpes!
Tiem Himkiem arī tagad jasāk viss priekš spēlēšanas KHL organizēt,kad sezona tepat pie durvīm!


Domāju,ka viņi aju bija gatavojušies,jo viņi taču bija atlikti kā pirmie kandidāti uz brīvo vakanci un pirms pirmās līgas sezonas cerības viņiem bija ļoti labas uzspēlēt..

     [+] [-]

, 2008-07-15 11:01, pirms 16 gadiem
allhockey.ru mekle sev reģionālo korespondentu (Rīgā), kas varētu veidot un sniegt informāciju par Rīgas"Dinamo" spēlēm Rīgā.

allhockey.ru: Хоккей на AllHockey.Ru - Проекту AllHockey.Ru...

  +1 [+] [-]

, 2008-07-15 11:04, pirms 16 gadiem
terek007 rakstīja: allhockey.ru mekle sev reģionālo korespondentu (Rīgā), kas varētu veidot un sniegt informāciju par Rīgas"Dinamo" spēlēm Rīgā.

http://allhockey.ru/news/33338/


Требования: хороший русский язык, знание хоккея, хороший доступ в интернет, опыт работы в журналистике (желательно).

Te daudzi var aplauzties.

     [+] [-]

, 2008-07-15 11:04, pirms 16 gadiem
roby rakstīja: Domāju,ka viņi aju bija gatavojušies,jo viņi taču bija atlikti kā pirmie kandidāti uz brīvo vakanci un pirms pirmās līgas sezonas cerības viņiem bija ļoti labas uzspēlēt..


ko nozīmē "gatavojušies" - viņiem jau tagad spēlētāji jāmeklē, kamēr pārējie jau par 95% sastāvus ir nokomplektējuši... un arī vēl citas problēmas... halle Voskresenskā jau arī neatbilst KHL prasībām - tikai 4.500 skatītāju vietas...

  -1 [+] [-]

, 2008-07-15 11:05, pirms 16 gadiem
A.S.Puškins rakstīja: Требования: хороший русский язык, знание хоккея, хороший доступ в интернет, опыт работы в журналистике (желательно).

Te daudzi var aplauzties.


phe, domā Latvijā krievu trūkst?

  +1 [+] [-]

, 2008-07-15 11:09, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: phe, domā Latvijā krievu trūkst?


Par cik uzsaukums bija pārpublicēts šeit, tad es arī domāju eSporta publiku.

  +2 [+] [-]

, 2008-07-15 11:16, pirms 16 gadiem
A.S.Puškins rakstīja: Требования: хороший русский язык, знание хоккея, хороший доступ в интернет, опыт работы в журналистике (желательно).

Te daudzi var aplauzties.

Daudzi šeit arī latviešu valodu īsti nezina.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-07-15 11:25, pirms 16 gadiem
Demars rakstīja: Vai arī, piemēram, Elektrēnu ''Energia''!


[cenzēts]
Kāda runa var iet par kaut kādu ''Enerģiju'', ja LV 1.līgas komandas ir stiprākas par ''Enerģiju'' ?

LM KHL izskatītos cienīgi.

     [+] [-]

, 2008-07-15 11:33, pirms 16 gadiem
1 rakstīja: [cenzēts]
LM KHL izskatītos cienīgi.

Ar pašreizējo sastāvu diez vai!
Ja būtu laicīgi tur aicināti,un būtu sākuši tam pasākumam gatavoties,tad domāju,ka LM nebūtu sliktāks par Ģinamo! Nopirktu pāris normālus špīlerus gan no vietējiem bāleliņiem,gan pāris ,kas ir apostijuši NHL gaisu,un lietas aizietu!

  +1 [+] [-]

, 2008-07-15 11:38, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Ar pašreizējo sastāvu diez vai!
Ja būtu laicīgi tur aicināti,un būtu sākuši tam pasākumam gatavoties,tad domāju,ka LM nebūtu sliktāks par Ģinamo! Nopirktu pāris normālus špīlerus gan no vietējiem bāleliņiem,gan pāris ,kas ir apostijuši NHL gaisu,un lietas aizietu!

Ja arī sliktāks nebūtu, bet kāds tolks? Pats te raksti ka Dinamo no visiem dabūs pa biksēm, tātad LM ietu vēl trakāk, jo Dinamo tomēt ir daudzi izlases spēlētāji + vēl halles tak ar jums nav

  +3 [+] [-]

, 2008-07-15 11:42, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Tas ir visstulbākais,kas var būt,ja komanda balstās uz kādu politiķi vai politisko spēku!
Nebūs Gromova,kas tad notiks ar to Himik??

paosti veel politikas --- nebutu drauga Gazproma, nebutu ari Dinamo R. !!!

  -3 [+] [-]

, 2008-07-15 11:47, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Ja arī sliktāks nebūtu, bet kāds tolks? Pats te raksti ka Dinamo no visiem dabūs pa biksēm, tātad LM ietu vēl trakāk, jo Dinamo tomēt ir daudzi izlases spēlētāji + vēl halles tak ar jums nav

Tas ko rakstīšu būs no seriāla-,,Kā būtu,ja būtu''!
Ja būtu aicināti,tad nebrīnos,ka Zaharjins būtu izdarijis brīnumu,un halli paplašinājis līdz nepieciešamam skaitam!
LM atšķirībā no Dināmo ir kādas komandas iestrādnes,kas slīpētas vairākus gadus (protams,piepērkot špīlerus) pie viena trenera,bet Dināmo jasāk viss gandrīz no nulles!
Un domāju,ja tajā KHL projektā smaržotu pēc peļņas,un ne tikai pēc izdevumiem,tad Liepājas biezie (Zaharjins,Griģis,Kesis u.t.t) atrastu kopīgu valodu,lai uzstutētu tādu normālu vidusmēra KHL komandu!!

     [+] [-]

, 2008-07-15 11:50, pirms 16 gadiem
latgaliits rakstīja: paosti veel politikas --- nebutu drauga Gazproma, nebutu ari Dinamo R. !!!

Nebutu GAZPROM,tad nebūtu ne tikai Ģinamo,bet nebūtu arī paša KHL,ar visu Gagarina kausu!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-07-15 11:52, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Tas ko rakstīšu būs no seriāla-,,Kā būtu,ja būtu''!
Ja būtu aicināti,tad nebrīnos,ka Zaharjins būtu izdarijis brīnumu,un halli paplašinājis līdz nepieciešamam skaitam!
LM atšķirībā no Dināmo ir kādas komandas iestrādnes,kas slīpētas vairākus gadus (protams,piepērkot špīlerus) pie viena trenera,bet Dināmo jasāk viss gandrīz no nulles!
Un domāju,ja tajā KHL projektā smaržotu pēc peļņas,un ne tikai pēc izdevumiem,tad Liepājas biezie (Zaharjins,Griģis,Kesis u.t.t) atrastu kopīgu valodu,lai uzstutētu tādu normālu vidusmēra KHL komandu!!

Par paplašināšanos šaubos, par iestrādnēm Tev taisnība, tik šaubos vai tās iestrādnes ir KHL vidējais līmenis - tātad ja Liepājas džungura turetāji sametās lai stutētu tīmu iepriekšminētās iestrādnes kļūst par LM fārmu (kā R2000 gadījumā) un tas KHl vidusmēra tīms jabūvē praktiski no nulles, rezultātā esam tur kur esam Un šau gadījumā atkal priekšroka Dinamo - viņiem ir sava veida iestrādne, Latvijas izlase. Viņiem vieglāk arī pelnīt jo Rīga ir "bik" lielāka par Liepāju

  +2 [+] [-]

, 2008-07-15 11:57, pirms 16 gadiem
Liepājā to halli vajag nevis paplašināt, bet jaukt nost un būvēt no jauna. Tik dīvainu plānojumu neesmu redzējis vairs nevienā hallē, tie stabi skatītāju tribīnēs vien ir ko vērts. Tas droši vien tāpēc, ka Liepājas halle bija pati pirmā no visām "jaunajām" Latvijas hallēm un nevienam vēl nebija pieredzes kā tādas būvēt.

  -3 [+] [-]

, 2008-07-15 12:00, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Par paplašināšanos šaubos, par iestrādnēm Tev taisnība, tik šaubos vai tās iestrādnes ir KHL vidējais līmenis - tātad ja Liepājas džungura turetāji sametās lai stutētu tīmu iepriekšminētās iestrādnes kļūst par LM fārmu (kā R2000 gadījumā) un tas KHl vidusmēra tīms jabūvē praktiski no nulles, rezultātā esam tur kur esam Un šau gadījumā atkal priekšroka Dinamo - viņiem ir sava veida iestrādne, Latvijas izlase. Viņiem vieglāk arī pelnīt jo Rīga ir "bik" lielāka par Liepāju

Par to iespēju pelnīt gan Tev ir taisnība,jo uz iedzīvotāju masu Rīga vinnē pamatīgi jeb vienos vārtos! Liepāja (ja komanda labi spēlē) varētu nodrošināt 4-5 tūkstošus uz spēli!
Kas attiecās uz spēlētājiem,tad,ja abas komandas būtu aicinātas,tad vel nav zināms kurā no komandām būtu spēlējuši tie latvju bāleliņi,kas tagad sapulcēti zem Dināmo karoga!Viss atkarīgs no piedāvātā naudas žūksņa!

  -1 [+] [-]

, 2008-07-15 12:04, pirms 16 gadiem
zzk rakstīja: Liepājā to halli vajag nevis paplašināt, bet jaukt nost un būvēt no jauna. Tik dīvainu plānojumu neesmu redzējis vairs nevienā hallē, tie stabi skatītāju tribīnēs vien ir ko vērts. Tas droši vien tāpēc, ka Liepājas halle bija pati pirmā no visām "jaunajām" Latvijas hallēm un nevienam vēl nebija pieredzes kā tādas būvēt.

Ja pareizi atceros,tad tas bija kaut kāds somu projekts,jo to halli pamatā būvēja somu spečuki ar mūsu melnajiem!
Ja nebūtu nesen piebūvēta piebūve,tad varētu nojaukt,bet tagad diez vai!
Labs arhitekts varētu izdomāt,kā tai hallei varētu pacelt jumtu,lai izveidotu papildus tribīnes!

     [+] [-]

, 2008-07-15 12:04, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Par to iespēju pelnīt gan Tev ir taisnība,jo uz iedzīvotāju masu Rīga vinnē pamatīgi jeb vienos vārtos! Liepāja (ja komanda labi spēlē) varētu nodrošināt 4-5 tūkstošus uz spēli!
Kas attiecās uz spēlētājiem,tad,ja abas komandas būtu aicinātas,tad vel nav zināms kurā no komandām būtu spēlējuši tie latvju bāleliņi,kas tagad sapulcēti zem Dināmo karoga!Viss atkarīgs no piedāvātā naudas žūksņa!

Principā ja abas komandas startē no vienas pozīcijas Liepājai tiešām reāli būtu visi jāparsola, jo gan vietēji gan leģionāri priekšroku dotu Rīgai, tas redzams basītī Ventspils gadījumā.
Vai tad esošo halli vispar var paplašināt? Vina tak ir pilsētā - visapkārt ielas...

     [+] [-]

, 2008-07-15 12:10, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Principā ja abas komandas startē no vienas pozīcijas Liepājai tiešām reāli būtu visi jāparsola, jo gan vietēji gan leģionāri priekšroku dotu Rīgai, tas redzams basītī Ventspils gadījumā.
Vai tad esošo halli vispar var paplašināt? Vina tak ir pilsētā - visapkārt ielas...

Acīm redzot var,jo vienu brīdi jau gāja runas par paplašināšanu!
To varot izdarīt ceļot uz augšu jumtu!Tad varot iebūvēt tribīnes vel 1000-1500 skatītājiem!

  +2 [+] [-]

, 2008-07-15 12:14, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Acīm redzot var,jo vienu brīdi jau gāja runas par paplašināšanu!
To varot izdarīt ceļot uz augšu jumtu!Tad varot iebūvēt tribīnes vel 1000-1500 skatītājiem!

Nu tad "ļiepajčaņi" - piepildiet savu halli uz BAČ un tad var štukot par paplašināšanos

     [+] [-]

, 2008-07-15 12:16, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Nu tad "ļiepajčaņi" - piepildiet savu halli uz BAČ un tad var štukot par paplašināšanos

Tici man,arī pērn LV čempī zāle bija pilna,ka nebija kur ābolam nokrist, it sevišķi kad bija PO!
Domāju,ka šogad biļetes uz spēlēm būs deficīts

  +1 [+] [-]

, 2008-07-15 12:27, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Tici man,arī pērn LV čempī zāle bija pilna,ka nebija kur ābolam nokrist, it sevišķi kad bija PO!
Domāju,ka šogad biļetes uz spēlēm būs deficīts

Pašam bija spēle Liepājā pēc SPL čempja spēles, aizbraucu agrāk - tribīnes bija patukšas, vietējie teica ka Lv spēles īpaši te neinteresējot, iespējams uz PO kas mainījās

     [+] [-]

, 2008-07-15 12:30, pirms 16 gadiem
LAČ jau tikai uz PO sāk kādu tā pa īstam interesēt, un arī tikai no pusfināla sākot

  +2 [+] [-]

, 2008-07-15 12:35, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Pašam bija spēle Liepājā pēc SPL čempja spēles, aizbraucu agrāk - tribīnes bija patukšas, vietējie teica ka Lv spēles īpaši te neinteresējot, iespējams uz PO kas mainījās

Atkarībā kāda komanda spēlēja!
Ja spēlēja Enerģija vai tamlīdzīga komanda,tad es arī negāju,bet ja R2000 vai ASK/Ogre,tad zāle bija pilna!

  +1 [+] [-]

, 2008-07-15 12:40, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Atkarībā kāda komanda spēlēja!
Ja spēlēja Enerģija vai tamlīdzīga komanda,tad es arī negāju,bet ja R2000 vai ASK/Ogre,tad zāle bija pilna!

Dimanti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja