Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

"ASK/Ogre" iekļūst finālā

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

"ASK/Ogre" iekļūst finālā
Ogrēnieši atzīmē vārtu guvumu
Foto: Ritvars Raits, eSports.lv

Latvijas Hokeja čempionāta pusfināla sērijas ceturtajā mačā šovakar "ASK/Ogre" hokejisti ar 4:2 pieveica ''Rīga 2000''. Šī bija ogrēniešu trešā uzvara, tādēļ pirmais Latvijas čempionāta finālists ir noskaidrots.

Sēriju labāk uzsāka rīdzinieki, savā laukumā uzvarot ar 7:2, taču nākamajos divos mačos rīdzinieku uzbrukuma līderi tika veiksmīgi neitralizēti un ogrēnieši guva divus panākumus – 4:1 un 3:1.

Pēdējos divos mačos "Rīga 2000" aizsargiem bijušas lielas grūtības ar "ASK/Ogre" pieredzējušo spēlētāju Aleksandra Kerča, Andreja Ignatoviča un Vjačeslava Faduļa neitralizēšanu. Abās spēlēs, ko ASK uzvarēja, tieši šis trio guva visus vārtus.

Halle bija pārpildīta jau pirms spēles sākuma, svētku emocijas valdīja it visur. Spēle sākās ar aktīvu un azartisku hokeju, neviena no komandām nevēlējās otru izlūkot. Brīdī, kad uz sodīto soliņa atradās Kristaps Sotnieks, mājiniekiem izdevās realizēt skaitlisko vairākumu - kombinācija tika skaisti izspēlēta, vārtsargs noguldīts uz ledus un ripa vārtos. Pēc Andreja Smirnova un Vjačeslava Fanduļa piespēlēm to paveica Mihails Kokļins. Tie bija vienīgie gūtie vārti pirmajā trešdaļā.

Arī otro trešdaļu aktīvāk iesāka mājinieki, otrajā minūtē gūstot vārtus. Vairākumu teicami izspēlēja Aleksandrs Kerčs un Andrejs Ignatovičs, bet to ar precīzu metienu noslēdza Kirils Ugarovs. Perioda vidū rīdzinieki vienus vārtus spēja atgūt - un atkal vairākumā. Vārtus guva Sergejs Pečura (rezultatīvas piespēles Oļegam Sorokinam un Aigaram Ciprusam). Taču ogrēnieši ar to nesamierinājās un realizēja kārtējo skaitlisko vairākumu. Sešas sekundes pirms perioda finālsirēnas neatvairāmu metienu izdarīja Aleksandrs Kerčs seniors, Muštukovam liekot kapitulēt jau trešo reizi spēles laikā. Pēc divām trešdaļām 3:1, lai gan rezultāts varēja būt 4:2. Katrai komandai vienu reizi netika ieskaitīts vārtu guvums - pamatojums: spēle ar augsti paceltu nūju.

Trešā perioda sākumā ogrēniešiem izdevās palielināt pārsvaru - precīzs bija Šiškovičs, liekot Muštukovam kapitulēt jau ceturto reizi. "ASK/Ogre" turpināja aktīvi uzbrukt, tāpat kā rīdzinieki. Rīdzinieki spēja atgūt vienus vārtus. Vārtu priekšā bija liela burzma, Raitums neredzēja metienu, un Ģirts Ankipāns pamanījās ripu iebakstīt vārtos. Spēles beigās "Rīga 2000" nespēja ieiet ogrēniešu aizsardzības zonā. Sekoja pusminūtes pārtraukums, pēc kura Muštukovs devās uz rezervistu soliņu. Rīdzinieki iespieda mājiniekus viņu aizsardzības zonā, bet tas rezultātu nedeva. Zem ripām gulās visi - gan Kerčs seniors, gan Kerčs juniors. Ogrēnieši, tikuši pie ripas, to pat necentās mest pa vārtiem, bet gan pieturēja maksimāli ilgi un, kad to vairs nebija kur likt, izmeta no zonas. Pēc finālsirēnas hallē valdīja neaprakstāmas emocijas, visi hokejisti devās apsveikt Mārtiņu Raitumu.

Nākamais finālists tiks noskaidrots rīt Liepājā. Tur savstarpējo spēli aizvadīs "Liepājas Metalurga" un "Latgales" hokejisti.

LAČ - play off

ASK/Ogre - Rīga 2000 4:2 (1:0, 2:1, 1:1)
Vārti: 1:0 Kokļins (Smirnovs, Fanduļs, vair.) 14:32, 2:0 Ugarovs (Kerčs, Ignatovičs, vair.) 21:26, 2:1 Pečura (Cipruss, Sorokins, vair.) 27:28, 3:1 Kerčs (Ignatovičs, Adamovičs, vair.) 39:54, 4:1 Šiškovičs (Vodolažskis, Maslovskis) 43:28, 4:2 Ankipāns (Brancis, Meija, vair.) 46:34
Vārtsargi: Raitums - Muštukovs

Sērijas kalendārs

DatumsLaiksKomandasRez.
09.03.18:30Rīga 2000 - ASK/Ogre7:2
11.03.18:30ASK/Ogre - Rīga 20004:1
13.03.18:30Rīga 2000 - ASK/Ogre1:3
15.03.17:00ASK/Ogre - Rīga 20004:2

Izmantotie resursi:
lhf.lv

  +7 [+] [-]

, 2009-03-15 19:26, pirms 16 gadiem
Vasilievu atlaist! Apsveicu ASK

 +25 [+] [-]

, 2009-03-15 19:26, pirms 16 gadiem
Kurš to būtu domājis...

 +26 [+] [-]

, 2009-03-15 19:26, pirms 16 gadiem
Loti skataama speele, prieks par ASK OGRI!

 +13 [+] [-]

, 2009-03-15 19:26, pirms 16 gadiem
Ogre-malachi!!!

 +34 [+] [-]

, 2009-03-15 19:26, pirms 16 gadiem
Fināls - cerams būs vēl aizraujošāks !

 +55 [+] [-]

, 2009-03-15 19:26, pirms 16 gadiem
laipni luugti Kerchzemeee!!!
Slēpts komentārs: mysipo
Slēpts komentārs: -Skoufilds-

 +17 [+] [-]

, 2009-03-15 19:26, pirms 16 gadiem
te tev nu bija riga2000 chempioni visi rigas skeptikji mazliet apravas

 +22 [+] [-]

, 2009-03-15 19:26, pirms 16 gadiem
nu viss-nākamgad Rīgas Dinamo fārmklubs būs ask/ogre...

  -1 [+] [-]

, 2009-03-15 19:27, pirms 16 gadiem
Gustss3 rakstīja: Loti skataama speele
Tu viņu redzēji?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +17 [+] [-]

, 2009-03-15 19:27, pirms 16 gadiem
Lielais bebrs Kerčs ar mazajiem bebrēniem finālā!

 +24 [+] [-]

, 2009-03-15 19:27, pirms 16 gadiem
Muse777 rakstīja: Kurš to būtu domājis...
Skaties arī Latgale tiks finālā!!!

 +11 [+] [-]

, 2009-03-15 19:28, pirms 16 gadiem
Forši, vismaz kaut kāda intriga! Vēl tik Latgali finālā vajag un būs vienkārši super padevušies playoffi.
Slēpts komentārs: sharmuta
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-15 19:28, pirms 16 gadiem
Jē malači !

 +10 [+] [-]

, 2009-03-15 19:28, pirms 16 gadiem
Fināls Ogre vs Latgale

 +28 [+] [-]

, 2009-03-15 19:28, pirms 16 gadiem
te tev nu bija 9 dinamo speletaji ogre trijataa var teikt var uzvaret malachi nu !!!

  +5 [+] [-]

, 2009-03-15 19:28, pirms 16 gadiem
Gustss3 rakstīja: Loti skataama speele, prieks par ASK OGRI!
man ļoti lasāma spēle un pievienojos apsveikumiem, bet drusku žēl arī

  +6 [+] [-]

, 2009-03-15 19:28, pirms 16 gadiem
Rīga diemžēl zaudēja pelnīti.

  +5 [+] [-]

, 2009-03-15 19:29, pirms 16 gadiem
vipons rakstīja: Skaties arī Latgale tiks finālā!!!
Kas to lai zin. Visādi var gadīties.
Slēpts komentārs: Number 0

 +17 [+] [-]

, 2009-03-15 19:29, pirms 16 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Nu ko atceros pirms gadiem bija kaut kāds konflikts Rīga vs Ogre matčā, pat sakāvās daži vai kaut kas tur bija. Un Ogre jau toreiz teica, OK - nekas citreiz Ogre atriebsies. Nu redz, un atriebās tagad. Redz kā dzīvē gadās, un nu Kerčs beidzot varēs laimīgi iet pensijā.
Kerčam vēl pensiju nevajag... labāk lai dzīvo kā tautasdziesmās teikts - saules mūžu nodzīvoja... lai Kerčs dzīvo saules mūžu un met iekšā bankas

 +21 [+] [-]

, 2009-03-15 19:29, pirms 16 gadiem
Kauns R2K, kauns....
Slēpts komentārs: rogle

  +7 [+] [-]

, 2009-03-15 19:31, pirms 16 gadiem
mazā Dinamo piesmiešana, neticami... nav vārdu..

  +2 [+] [-]

, 2009-03-15 19:31, pirms 16 gadiem
Nja ASk 1 maina vnk no coment

  +2 [+] [-]

, 2009-03-15 19:32, pirms 16 gadiem
Atceros, ka hokeja eksperti paredzēja sērijā Rīga2000 uzvaru ar 3:1, bet beigās sanāca otrādāk!

  +4 [+] [-]

, 2009-03-15 19:33, pirms 16 gadiem
skumji loti velejos, lai Riga tiek talak un pierada savu speku, bet laikam treneri un speletaji tam nebija gatavi. Ka var ar KHL speletajiem zaudet?!
Slēpts komentārs: Krokodils

  +1 [+] [-]

, 2009-03-15 19:33, pirms 16 gadiem
labakais irbe always rakstīja: Nja ASk 1 maina vnk no coment
viena maiņa spēli neuzvar

 +25 [+] [-]

, 2009-03-15 19:33, pirms 16 gadiem
Rīgas mīkstā jaunatne pierādija, ka Dinamo viņiem nav ko darīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-03-15 19:34, pirms 16 gadiem
Kerču uz izlasi jāaicina!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-15 19:34, pirms 16 gadiem
Metalurgs čempions!!!!

 +17 [+] [-]

, 2009-03-15 19:35, pirms 16 gadiem
par sadu izgajienu 9 RD speletajiem jasamzina algas-ja vinji sanjem labas suminjas un nespej uzvaret vairak vai mazak komandu kura pec budzeta butu amatieru....tad nu par ko vinjiem maksaat naudu?

  +9 [+] [-]

, 2009-03-15 19:35, pirms 16 gadiem
ask uzvarēs šogad bet vajadzētu visas fināla spēles tiešraidē pa LTV7

 +11 [+] [-]

, 2009-03-15 19:36, pirms 16 gadiem
Bravo,Bebri!
Bravo, vecā hokeja gvarde!

 +18 [+] [-]

, 2009-03-15 19:37, pirms 16 gadiem
Bardax rakstīja: Kerču uz izlasi jāaicina!
te bus kartejais apsurds-no Ogres,LM un Latgales kopa panjems max 2 speletajus bet no R2000 9 un vairak

  +2 [+] [-]

, 2009-03-15 19:37, pirms 16 gadiem
Genadijs rakstīja: ask uzvarēs šogad bet vajadzētu visas fināla spēles tiešraidē pa LTV7
it kā būs

  +2 [+] [-]

, 2009-03-15 19:37, pirms 16 gadiem
Genadijs rakstīja: ask uzvarēs šogad bet vajadzētu visas fināla spēles tiešraidē pa LTV7
Ieej ltv7.lv

  +1 [+] [-]

, 2009-03-15 19:37, pirms 16 gadiem
nu ko lai saka - uzvar stiprākais!
skumji, ka R-2000 tā arī nespēja parādīt sakarīgu spēli!

Katrā ziņā tagad visas manas cerības uz LM!
Turās!

     [+] [-]

, 2009-03-15 19:38, pirms 16 gadiem
Spiegs07 rakstīja: Jaa pirmais parsteigums!!!
Cerams rīt arī Latgale uzvares un mus gaidīs neierasts fināls!!!
Kāpēc neierasts???
Jau paguvi aizmirst,ka Bebri jau pērn bija LAČ finālā!

  +9 [+] [-]

, 2009-03-15 19:38, pirms 16 gadiem
KAUNS-RIGAI! Par ko dinamieši saņem algu? Pēc tādas spēles viņiem 20 reizes ap halli jāapskrien! Ogres veterāniem cepuri nost!!!! Kad bedzot dižā Rīga sakārtos savu hokeja saimniecību????

  +2 [+] [-]

, 2009-03-15 19:38, pirms 16 gadiem
apsveicam...

  +2 [+] [-]

, 2009-03-15 19:40, pirms 16 gadiem
Tiesham, kas to buutu domajis. Neko, protams zheel. Apsvei ogri. Taga atliek ceret uz latgali, wismaz kads prieks bus. Bet tiesham, necereju ka Lv chempionata playoff buus tik interesanti(:

  +8 [+] [-]

, 2009-03-15 19:41, pirms 16 gadiem
atruna bus-mums bija gara sezona KHL tapec speletaji bija nogurusi gan fiziski gan morali...bija gruti atrast motivaciju lo LV cempis jau nekas nav pret KHL

  +2 [+] [-]

, 2009-03-15 19:41, pirms 16 gadiem
screw142 rakstīja: Atceros, ka hokeja eksperti paredzēja sērijā Rīga2000 uzvaru ar 3:1, bet beigās sanāca otrādāk!
Un jau štukojā,ka R2000 vietā ČL kapās RD!

     [+] [-]

, 2009-03-15 19:42, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Kāpēc neierasts???
Jau paguvi aizmirst,ka Bebri jau pērn bija LAČ finālā!
neierasts būs tad, ja finālā tiksies Latgale - Bebri

  -3 [+] [-]

, 2009-03-15 19:43, pirms 16 gadiem
machss rakstīja: neierasts būs tad, ja finālā tiksies Latgale - Bebri
Nebēdā,bet tā nebūs!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-15 19:44, pirms 16 gadiem
Man arī tā sāk likties, domāju, ka Latgale tomēr neizturēs spiedienu...

Bet būtu jau forši, ja finālā tiktu arī Latgale

Eu a kas pāgajušos 3 gadus bija čempis?

  +4 [+] [-]

, 2009-03-15 19:45, pirms 16 gadiem
nu un kur ir tie kas teica ka R2000 zelts ir garantets? un te jums bija 9 Rigas Dinamo speletaji :-) es tacu teicu ka nekas vel nav skaidrs :-) Ceru ka LM rit ari tiks finala.

  +2 [+] [-]

, 2009-03-15 19:45, pirms 16 gadiem
kaut LM sadzirdēt beidzot aicinājumu uzvarai, lai iedegas acīs uguntiņas... Lai atkārtojas iepriekšejā gada scenārijs... (rock)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-03-15 19:47, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nebēdā,bet tā nebūs!
tā nebūs

  +8 [+] [-]

, 2009-03-15 19:47, pirms 16 gadiem
Franko rakstīja: skumji loti velejos, lai Riga tiek talak un pierada savu speku, bet laikam treneri un speletaji tam nebija gatavi. Ka var ar KHL speletajiem zaudet?!
Redz ka var,jo spēlēšana KHL vien neko neliecina, ka viņi tiešām ir galvas tiesu labāki par vietējiem džekiem!
Mani vienīgi izbrīna,ka šos jaunekļus izdukurēja vecā LV hokeja gvarde,kas par kaut ko liecina!

  +3 [+] [-]

, 2009-03-15 19:47, pirms 16 gadiem
Re cik vienkaarshi! ASK pirmaa mainja panjeema Riigu starp matrachiem un kaa hamburgeru! Ar visiem dinamo vechiem Riiga izblomeejaas...

  +1 [+] [-]

, 2009-03-15 19:48, pirms 16 gadiem
Cut_Throat rakstīja: es esmu starā,Ogre čempions
nelec augstāk pa savu d... vel laiks rādis..

  +2 [+] [-]

, 2009-03-15 19:49, pirms 16 gadiem
rainmaker rakstīja: par sadu izgajienu 9 RD speletajiem jasamzina algas-ja vinji sanjem labas suminjas un nespej uzvaret vairak vai mazak komandu kura pec budzeta butu amatieru....tad nu par ko vinjiem maksaat naudu?
Pinīgi piekrītu!

  -2 [+] [-]

, 2009-03-15 19:49, pirms 16 gadiem
mairisimo24 rakstīja: nelec augstāk pa savu d... vel laiks rādis..
nomierinies

  +6 [+] [-]

, 2009-03-15 19:52, pirms 16 gadiem
kauns Rīga 2000,cepuri noņemu kerča,fanduļa,ignatoviča priekšaaa....

  +8 [+] [-]

, 2009-03-15 19:54, pirms 16 gadiem
McRELE rakstīja: Re cik vienkaarshi! ASK pirmaa mainja panjeema Riigu starp matrachiem un kaa hamburgeru! Ar visiem dinamo vechiem Riiga izblomeejaas...
Ir trīs varianti kāpēc tā notika:

1. Vai nu RD džeki cerēja Bebrus apslidot uz vienas slidas,
2.Vai nu RD džekiem galīgi trūka motivācija kapāties pa R2000;
3.RD džeku izaugsme KHL ir stipri pārspīlēta,un šogad mums PČ nekas labāks kā citus gadus nav gaidāms!

Katrs var izvēlēties pēc saviem ieskatiem kādu no variantiem par pieņemamu!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-15 19:54, pirms 16 gadiem
nu tagad ceru ka arii Latgale tiks finaalaa!!!

(jo, godiigi sakot, jau ribjaas tas visas leciigas komandas, kas ik gadu speele finaalaa - LM un R2000)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-03-15 19:55, pirms 16 gadiem
Aciiid rakstīja: nu tagad ceru ka arii Latgale tiks finaalaa!!!

(jo, godiigi sakot, jau ribjaas tas visas leciigas komandas, kas ik gadu speele finaalaa - LM un R2000)
Nemuldi!
Pērn finālā cīnijās Bebri un LM!

  +6 [+] [-]

, 2009-03-15 19:56, pirms 16 gadiem
Lielais Kercs - Riga 2000 3-0

  +3 [+] [-]

, 2009-03-15 19:56, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Ir trīs varianti kāpēc tā notika:

1. Vai nu RD džeki cerēja Bebrus apslidot uz vienas slidas,
2.Vai nu RD džekiem galīgi trūka motivācija kapāties pa R2000;
3.RD džeku izaugsme KHL ir stipri pārspīlēta,un šogad mums PČ nekas labāks kā citus gadus nav gaidāms!

Katrs var izvēlēties pēc saviem ieskatiem kādu no variantiem par pieņemamu!
+ 4. 6 RD hokeisti neseleeja Riiga2000, bet atnaaca tikai uz PO
Nav saspeletiibas ar komandu + atsķiriiga taktika (komandas strateegija)

     [+] [-]

, 2009-03-15 19:56, pirms 16 gadiem
aigars32 rakstīja: nomierinies
mierīgaks par ūdeni glazēs..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2009-03-15 19:58, pirms 16 gadiem
Atsevišķi Piņķu komandas pēlētāji šodien pelnījuši uzslavas, bija saņēmušies un labi spēlēja, varētu pateikt teikt, ka piņķiešiem pamatīgi neveicās, piemēram, trešā perioda beigās divas reizes trāpīja pa vārtu stabu. Taču atsevišķi piņķieši pelnījuši pamatīgu kritiku, piemēram, Ankipāns, viņam derētu pamācīties noteikumus, kad pamatoti neieskaitīja vārtus, kas gūti ar augti paceltu nūju, likās, ka Ankipāns apraudāsies.

  +4 [+] [-]

, 2009-03-15 19:59, pirms 16 gadiem
Rīt jabrauc skatīties Metalurgs pret Latgali,būs cīņa uz dzīvību un nāvi.

  +5 [+] [-]

, 2009-03-15 20:00, pirms 16 gadiem
Apsveicu ogrēniešus. Īpaši seniorus - Kerču, Fanduļu, Ignatoviču. Izvilka viņi. Tātad vēl spēlēt var arī turpmāk. Jaunajiem jāmācās. Ļoti ceru, ka fināls: Liepāja - Ogre būs aizraujošs.
Līdz šim manas prognozes piepildās. Liepājnieki, parādiet beidzot savu spēli! Varat taču vairāk un labāk nekā līdz šim.
Taču ripa ir apaļa. Daugavpilieši pavasarī arī nav slimi, kā izrādās. Skatīsimies, pārdzīvosim, priecāsimies!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-15 20:01, pirms 16 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Nu ko atceros pirms gadiem bija kaut kāds konflikts Rīga vs Ogre matčā, pat sakāvās daži vai kaut kas tur bija. Un Ogre jau toreiz teica, OK - nekas citreiz Ogre atriebsies. Nu redz, un atriebās tagad. Redz kā dzīvē gadās, un nu Kerčs beidzot varēs laimīgi iet pensijā.
Vispaar jau toreiz Ogres sastaavaa bija tie rupeklji, kas izraisiija konfliktu. Par ko atriebties vinjiem?

     [+] [-]

, 2009-03-15 20:01, pirms 16 gadiem
Zhel Par Dinamo Farmklubu, Apsveicu Ogri.
Slēpts komentārs: Koks_ar_2_galiem

  +6 [+] [-]

, 2009-03-15 20:07, pirms 16 gadiem
Koks_ar_2_galiem rakstīja: A ko tur njemt no Ogres? Kerču, kam 44 gadi? Fanduļu? Tur jau nav neviena normāla vecuma spēlētāja, ko ņemt.
ehh, nezini pat faktus par Kerča vecumu...

  +1 [+] [-]

, 2009-03-15 20:08, pirms 16 gadiem
jāā, gandrīz 1/2 izlase R2K sastāvā un pakāš vienos vārtos Bebriem!
Prieks protams par Ogri bet, bet par izlasi tāds iznākums liek aizdomāties.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-15 20:08, pirms 16 gadiem
OGRE čempion!1011

  +3 [+] [-]

, 2009-03-15 20:08, pirms 16 gadiem
Kas ir ko Koziol!paskat kur esi nonācis.Kauna traips vārdā Dinamo!Galvaspilsēta beigās paliks bez medaļām,loši.

  +3 [+] [-]

, 2009-03-15 20:09, pirms 16 gadiem
Kerču un Fanduļu un Ignatoviču vajag uz izlasi tīri vairākumu izspēlēšanai. Šie trīs pa perimetru, Ivananāns centrā piesaistīs 2 aizsargus, un nav variantu, ka goli birs kā no maisa....

  -2 [+] [-]

, 2009-03-15 20:10, pirms 16 gadiem
Apsveicu Latgali. Bet es tomēr ceru ka LM izmocīs to uzvaru rīt.

  -2 [+] [-]

, 2009-03-15 20:10, pirms 16 gadiem
Briest perna gada finals

     [+] [-]

, 2009-03-15 20:12, pirms 16 gadiem
Jautājums ekspertiem - vai Liepāja šogad ir stiprāk, nekā pērn? Jo pērn bija 4:0 pret Ogri...ja skatās, kā viņi mocās ar Latgali, tad Ogrei varētu būt cerības finālā...un ja Latgale tiek finālā, nu tad 50:50...

  +2 [+] [-]

, 2009-03-15 20:12, pirms 16 gadiem
Man gan patīk ka R-2000 zaudēja. Ja nemaldos tad viena no LV komandām spēlēs Eiropas čempionu līgā. Vismaz DR varēs koncentrēties uz vienu turnīru. Salavats un Magņitka jau parādīja ka nekas labs nav no spēlēšanas divos turnīros. Vēl jo vairāk DR ar savu fizisko sagatavotību... Lai DR kapājas ar RUS komandām sagādā gandarījumu saviem faniem.

     [+] [-]

, 2009-03-15 20:13, pirms 16 gadiem
Heh! malachi ogre! Jau otro gadu peec kartas paradija ka ir labaki un spejigaaki, neskatoties uz to ka dala dinamo speletaju bija pretiniekos!

  +9 [+] [-]

, 2009-03-15 20:13, pirms 16 gadiem
kercs fanduls un ignatovics jaanem izlasee....
9 dinamo speeleetaaji saliidzinot ar siem trim neko taa arii neparaadiija...

  +5 [+] [-]

, 2009-03-15 20:13, pirms 16 gadiem
Normāls prikols laikam tos jaunos dinamo talantus jāmaina pret kerču un fanduļu

  +5 [+] [-]

, 2009-03-15 20:15, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Atsevišķi Piņķu komandas pēlētāji šodien pelnījuši uzslavas, bija saņēmušies un labi spēlēja, varētu pateikt teikt, ka piņķiešiem pamatīgi neveicās, piemēram, trešā perioda beigās divas reizes trāpīja pa vārtu stabu. Taču atsevišķi piņķieši pelnījuši pamatīgu kritiku, piemēram, Ankipāns, viņam derētu pamācīties noteikumus, kad pamatoti neieskaitīja vārtus, kas gūti ar augti paceltu nūju, likās, ka Ankipāns apraudāsies.
Ankipānam uz bimbienu rāva ? :O
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-03-15 20:17, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: ehh, nezini pat faktus par Kerča vecumu...
kasagrande! tur daudzi spejigi speleetaaji! Bluks, Adamovics uc! Vnk par cik Riga 2000 ir galvaspilsetas komanda tapee no turienes ari spelees lielaka dalja valstvieniibaa! LAbak samieirnies un piekriiti ko saka rainmaker!

     [+] [-]

, 2009-03-15 20:18, pirms 16 gadiem
rchi rakstīja: Ankipānam uz bimbienu rāva ? :O
neapmieirnaats bija! Un raudaat ar gandriz saaka! Redzeeju vina sejas izteiksmi pec 4 gola!
Slēpts komentārs: SotniekaFanīte#11

     [+] [-]

, 2009-03-15 20:22, pirms 16 gadiem
SotniekaFanīte#11 rakstīja: Ogres fani.
Jūs sevi parādat no sliktās puses.
Un Piņķos spēlē 13.03. Paši redzējām Ogres fani var tikai kādam iebliest vai iesist. Un tikai kādu aprunāt utt. Maz laikam tādu fanu norm. ir Ogrē.
Rīga 2000 tā pat labākie ;p.
Gadās nu!. Kas jums ir ;D.
Nav tāda komanda kura nezaudē nekad. Noteikt viskautkas.
nu isteninbaa tas pats ir ari ar rigas faniem! Jebkurai komandai ir norm fani kas aiziet izbaudiit speeli un ir fani kas aizvelkas lai piedzertos un izkautos! ES tikai tos nesaprotu- ka vinji tad izbauda hokeju?? PEACE!

     [+] [-]

, 2009-03-15 20:22, pirms 16 gadiem
lielais urraa! malachi!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-15 20:23, pirms 16 gadiem
Loch rakstīja: neapmieirnaats bija! Un raudaat ar gandriz saaka! Redzeeju vina sejas izteiksmi pec 4 gola!
njām. skaidra lieta, ka škrobe liela.
vispār štruntīgi, ka šie zaudēja...

  -3 [+] [-]

, 2009-03-15 20:24, pirms 16 gadiem
Kerču uz SHL!!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-03-15 20:26, pirms 16 gadiem
SotniekaFanīte#11 rakstīja: Ogres fani.
Jūs sevi parādat no sliktās puses.
Un Piņķos spēlē 13.03. Paši redzējām Ogres fani var tikai kādam iebliest vai iesist. Un tikai kādu aprunāt utt. Maz laikam tādu fanu norm. ir Ogrē.
Rīga 2000 tā pat labākie ;p.
Gadās nu!. Kas jums ir ;D.
Nav tāda komanda kura nezaudē nekad. Notiek viskautkas.
tu kaut ko jauc....riigaa, tas ir punjkjos....pashi riidzinieki savaa starpaa sakaavaas!.......
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-15 20:32, pirms 16 gadiem
būtu visai interesanti Kerču redzēt atgriežamies izlasē izlasē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-15 20:34, pirms 16 gadiem
te vel neviens neko nav pateicis par Bebru treneriem. Tape es vēlētos pateikt milzīgu paldies Beresņevam un Razgalim kurš spēja un mācēja no (sezonas sākumā) jau norakstītas komandas izveidot ļoti konkurētspējīgu blici Latvijas čempī. Gribētos cerēt ka Beresņevam izdosies tas kas nav izdevies ne Biseniekam, ne Grabovskim un Voijtam - Latvijas čempiona tituls. Runājot par Razgali, arī viņš preses konfirencē minēja ka 5 gadus Bebri ir spēlējuši finālos bet pie zelta vel nav tikuši, nu būs tā iespēja cīnoties paņemt zeltu - bet gan jau kā treneris.

Veiksi un izturību bebriem finālā

  +1 [+] [-]

, 2009-03-15 20:35, pirms 16 gadiem
Negaidīts sērijas iznākums,bet prieks,ka bebri spēlēs finālā..

  +2 [+] [-]

, 2009-03-15 20:36, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Ir trīs varianti kāpēc tā notika:

1. Vai nu RD džeki cerēja Bebrus apslidot uz vienas slidas,
2.Vai nu RD džekiem galīgi trūka motivācija kapāties pa R2000;
3.RD džeku izaugsme KHL ir stipri pārspīlēta,un šogad mums PČ nekas labāks kā citus gadus nav gaidāms!

Katrs var izvēlēties pēc saviem ieskatiem kādu no variantiem par pieņemamu!
SkatosTu dzekiņ reāli domā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-03-15 20:37, pirms 16 gadiem
OGRI uz KHL.

     [+] [-]

, 2009-03-15 20:38, pirms 16 gadiem
Riharcs69 rakstīja: Tikko, no spēles!!! MA-LA-ČI!!!! vnk prieks... PELNIIIT!
tev gan ilgi jabrauc! MAn tik 8km no halles!

     [+] [-]

, 2009-03-15 20:39, pirms 16 gadiem
secretguy10 rakstīja: te vel neviens neko nav pateicis par Bebru treneriem. Tape es vēlētos pateikt milzīgu paldies Beresņevam un Razgalim kurš spēja un mācēja no (sezonas sākumā) jau norakstītas komandas izveidot ļoti konkurētspējīgu blici Latvijas čempī. Gribētos cerēt ka Beresņevam izdosies tas kas nav izdevies ne Biseniekam, ne Grabovskim un Voijtam - Latvijas čempiona tituls. Runājot par Razgali, arī viņš preses konfirencē minēja ka 5 gadus Bebri ir spēlējuši finālos bet pie zelta vel nav tikuši, nu būs tā iespēja cīnoties paņemt zeltu - bet gan jau kā treneris.

Veiksi un izturību bebriem finālā
Pa cik RAzgals pats speleja ask ogre - vareetu buut ka tas ari varetu notikt un ogre iegutu beidzot to titulu!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-15 20:40, pirms 16 gadiem
malacji ASK

  +1 [+] [-]

, 2009-03-15 20:41, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Atsevišķi Piņķu komandas pēlētāji šodien pelnījuši uzslavas, bija saņēmušies un labi spēlēja, varētu pateikt teikt, ka piņķiešiem pamatīgi neveicās, piemēram, trešā perioda beigās divas reizes trāpīja pa vārtu stabu. Taču atsevišķi piņķieši pelnījuši pamatīgu kritiku, piemēram, Ankipāns, viņam derētu pamācīties noteikumus, kad pamatoti neieskaitīja vārtus, kas gūti ar augti paceltu nūju, likās, ka Ankipāns apraudāsies.
Tas jā! Bet Miranoviča gols bija jāieskaita,jo nūja nebija nemaz tik augstu pacelta!

  -2 [+] [-]

, 2009-03-15 20:42, pirms 16 gadiem
Tā arī neviens man nepateica - kurš pēdējos 3 gadus vinnēja LV čempī? Pretiniekus arī derētu pateikt un rezultātu arī!

  +5 [+] [-]

, 2009-03-15 20:44, pirms 16 gadiem
Andree rakstīja: Kerču un Fanduļu un Ignatoviču vajag uz izlasi tīri vairākumu izspēlēšanai. Šie trīs pa perimetru, Ivananāns centrā piesaistīs 2 aizsargus, un nav variantu, ka goli birs kā no maisa....
Smieklīgi,neticami ,bet fakts liek aizdomāties!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-03-15 20:48, pirms 16 gadiem
Andree rakstīja: Jautājums ekspertiem - vai Liepāja šogad ir stiprāk, nekā pērn? Jo pērn bija 4:0 pret Ogri...ja skatās, kā viņi mocās ar Latgali, tad Ogrei varētu būt cerības finālā...un ja Latgale tiek finālā, nu tad 50:50...
Ja kas,Ogre šogad izskatās fiziski stiprāka! Un arī ātrāka!

  +3 [+] [-]

, 2009-03-15 20:49, pirms 16 gadiem
Neko nerakstiishu - vienkārši vajag izbaudīt šitos svētkus ...
Slēpts komentārs: kasparsp124

  +1 [+] [-]

, 2009-03-15 21:02, pirms 16 gadiem
ask-bebrs rakstīja: Tas jā! Bet Miranoviča gols bija jāieskaita,jo nūja nebija nemaz tik augstu pacelta!
Man arī liekas, ka Mironoviča golu bija jāskaita, bet tad Ankipāns toč apraudātos, Borisovs pažēloja.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-15 21:04, pirms 16 gadiem
mladchi Ogrnieki!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-15 21:06, pirms 16 gadiem
Riharcs69 rakstīja: nea, bija bija bik par augstu taa nuja Miranovicam..
varbūt, īsti nezinu, cik augstu jābūt, lai neskaitītu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-15 21:09, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: varbūt, īsti nezinu, cik augstu jābūt, lai neskaitītu
Manuprāt, nedrīkst būt augstāk par pārliktni

  +2 [+] [-]

, 2009-03-15 21:10, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: varbūt, īsti nezinu, cik augstu jābūt, lai neskaitītu
To momentu pat LNT rādija! Domāju vēl varēs redzēt esporta video! Varbūt Didzis ieliks?!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-15 21:11, pirms 16 gadiem
Ulmens rakstīja: Manuprāt, nedrīkst būt augstāk par pārliktni
Labi ja metra augstumā bija!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-15 21:14, pirms 16 gadiem
uhh kā tagad visiem patīk nolikt rīgu par to, ka redz tur spēlēja no dinamo džeki un tāpat zaudēja. takš nožēlojami darīt tā! zaudēja, nu tad zaudēja, nevis ārdīties un nolikt otru komandu.

     [+] [-]

, 2009-03-15 21:15, pirms 16 gadiem
Manuprāt Bebru gūtie vārti bija jāieskaita,jo ripu raidīja apmēram no ceļgala augstuma.Gaidīšu video.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-15 21:16, pirms 16 gadiem
Pilnai laimei Kerču atzīt par Play Off veertiigaako speeleetaaju...

     [+] [-]

, 2009-03-15 21:18, pirms 16 gadiem
Ko tagad tie atkal saka, kas plātījās, ka 3-0 būs sērijā un bebriem nav variantu?

     [+] [-]

, 2009-03-15 21:19, pirms 16 gadiem
sveicu Orgi ar uzvaru

     [+] [-]

, 2009-03-15 21:21, pirms 16 gadiem
Veel tikai Latgalei vajag nokārtot visu ar LM :d

     [+] [-]

, 2009-03-15 21:21, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: varbūt, īsti nezinu, cik augstu jābūt, lai neskaitītu
Ja man tagad uz sitiena jāsaka - bez variantiem, tīrs gols. Varbūt ja pakruķītu video, tad ieraudzītu ko tādu, ko neredzēju dzīvajā.

     [+] [-]

, 2009-03-15 21:21, pirms 16 gadiem
normaali, njemot veeraa, ka Kercham riit paliks 42 gadi!

  +4 [+] [-]

, 2009-03-15 21:22, pirms 16 gadiem
Normunds Melderis LTV sporta ziņās paziņo, ka R2000 sezona beigusies, laikam jau sporta žurnālisti nezina, ka ir arī spēles par trešo vietu.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-15 21:22, pirms 16 gadiem
Apsveicu Ogri, malači sasitāt dižos Dināmo spēlētājus
Vismaz finālā pretinieks mums būs Ogre
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-15 21:23, pirms 16 gadiem
Ulmens rakstīja: Manuprāt, nedrīkst būt augstāk par pārliktni
Pleca augstumā.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-15 21:24, pirms 16 gadiem
Volx rakstīja: Nu tur būs cīņa ar Peku!
Ja Latgale tiks finālā, tad Peks toč varētu pacīnīeties ar Kerču par vērtīgākā spēlētāja titulu. Bet vispār bija tāda sajūta, ka Rīgas spēlētājiem bail no Kerča, tipa baigais respekts, Latgales Vai Metalurga spēlētājiem pret Kerču tāda respekta nebūs.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-15 21:25, pirms 16 gadiem
Ogre rullllēēēē!!!!!!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-03-15 21:26, pirms 16 gadiem
kics rakstīja: Pleca augstumā.
Ignatoviča pleca vai tiesneša pleca?

  -1 [+] [-]

, 2009-03-15 21:29, pirms 16 gadiem
End-ASK OGRE_METALURGS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-15 21:32, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Ja Latgale tiks finālā, tad Peks toč varētu pacīnīeties ar Kerču par vērtīgākā spēlētāja titulu. Bet vispār bija tāda sajūta, ka Rīgas spēlētājiem bail no Kerča, tipa baigais respekts, Latgales Vai Metalurga spēlētājiem pret Kerču tāda respekta nebūs.
Jā un Kerčs ir tā pieradis pie ši respekta, ka Grundmaņa spēka paņēmiens šo tik pamatīgi saniknoja, likās ka šādu nekaunību pieminēs līdz mūža galam. Ja Latgale šo pabortēs, vajadzētu būt interesanti. Ceru ka bebriem gribēsies ko vairāk par Rīgas izsišanu no PO

     [+] [-]

, 2009-03-15 21:32, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Ja Latgale tiks finālā, tad Peks toč varētu pacīnīeties ar Kerču par vērtīgākā spēlētāja titulu. Bet vispār bija tāda sajūta, ka Rīgas spēlētājiem bail no Kerča, tipa baigais respekts, Latgales Vai Metalurga spēlētājiem pret Kerču tāda respekta nebūs.
Un tā jau n-tos gadus ir, kā ierauga Kerču tā trīc kājas.

     [+] [-]

, 2009-03-15 21:32, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Ja Latgale tiks finālā, tad Peks toč varētu pacīnīeties ar Kerču par vērtīgākā spēlētāja titulu. Bet vispār bija tāda sajūta, ka Rīgas spēlētājiem bail no Kerča, tipa baigais respekts, Latgales Vai Metalurga spēlētājiem pret Kerču tāda respekta nebūs.
Protams, ka respekts. Tādam jābūt. Pat līdz Kerča tagadējam līmenim augt un nekad neizaugt daudziem Dinamo uzbrucējiem, nerunājot nemaz par LAČ spēlētājiem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-15 21:38, pirms 16 gadiem
Nu es arī no spēles un prieks,ka beidzot Ogrē halle bija praktiski pilna-tā piemetu,ka virs 1000 bija tauta-varbūt kāds zin cik ir sēdvietas hallē?Nu jāsaka,ka Rīgai neieskaitīja 1.vārtus -gribētu redzēt video,kas tur īsti bija,jo neizskatījās,ka nūja par augstu!Nu bet arī Ogrei vienus neieskaitīja!Kā jau pirms spēles rakstīju-vairākumu Meistari-Kerčs, Ignatovičš,un pārējie spēlētāji visu nokārtoja diezgan pārliecinoši-un,kā Kerčs ar Ignatoviču saspēlējas-viņi tiešām viens otram neskatoties var atdot piedpēli!Un trešās trešdaļas sākumā pie rezultāta 4:1 bija sajūta,ka viss jau ir atrisināts,kaut gan it kā Rīga kaut ko mēģināja,bet ...Ankipāns lai gan vārtus guva-vienus arī atveda,kad ilgi skatījās,kur ripa,kas bija viņam pie kājām,kamēr ogrēnietis to nočiepa un guva vārtus.Nezinu,vai izlasei var palīdzēt Ankipāns,Cipruss,Sorokins,Pečura-pēdējais izskatās vairāk regresējis nekā progresējis un spēlējot brīžiem te neredz ripu,te partnerus...Un vispār ,ja pēc izlases kādreizējiem panākumiem Vasiļjevu uzskatīju par augstas klases treneri,tad tagad domāju pretējo,jo ar tādu sastāvu tik vāji spēlēt-kauns un negods!Bet Beresņevam -cepuri nost-un domāju,ka šogad arī finālā Ogre var uzvarēt,ja spēlēs tikpat labi!Un jāpiemin Raitums-atkal labi un stabili stāv vārtos!

     [+] [-]

, 2009-03-15 21:39, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Ignatoviča pleca vai tiesneša pleca?
Paša spēlētāja pleca augumā.

     [+] [-]

, 2009-03-15 21:43, pirms 16 gadiem
ogre malachi, jau sen pelnija uzvaru!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-15 21:44, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Ir trīs varianti kāpēc tā notika:

1. Vai nu RD džeki cerēja Bebrus apslidot uz vienas slidas,
2.Vai nu RD džekiem galīgi trūka motivācija kapāties pa R2000;
3.RD džeku izaugsme KHL ir stipri pārspīlēta,un šogad mums PČ nekas labāks kā citus gadus nav gaidāms!

Katrs var izvēlēties pēc saviem ieskatiem kādu no variantiem par pieņemamu!
Klau augsti cienījāma pļūtītāja kungs . Tu pat nezini elementāras hokeja lietas, bet runā par tām itkā sajēgtu. Paturi muti un paskaties kā liepājniekus d**ž Latgale !

Ja par tēmu ko Tu te "gudri cel" tad paskaidroši speciāli Tev āmurgalva!
Tu liec uzsvaru uz RD puišiem, bet aizmirsi, ka treneris un komandas stratēģija pavisam ir savādāka...ka ari to, ka Tur spēlē netikai RD spēletāji Tu sava aklumā un naidā pret RD un visu ar ko tas saistīts esi akls un stulbs, piekam naturāli!
Hokejs ir sports kur negaidīti rezūltāti nav mazums, pavēro nhl un pavēro khl...vai kads prognozeja ka avangrads zaudēs 11-1? nē!
Tu jauc savu naidu ar sporta būtību.
Es no sirds priecājos par ogrēniešiem, bet arī atbalstīju rīgu! Tajā pat laikā ogrei ir minus...nav kerča nav spēles, bet visu cieņu, taču arī vasiljevam jāsāk padomāt par to ko dara, viņam bija dūzis rokās, bet to nespēja izmantot, un Te nevainoju spēlētājus.

Runājot par motivāciju gan varētu piekrist, ka kapāt rīga2000 komandā varbūt nebija iekšā, jo vēl prāts droši bija play off spēlēs khl, tas gan varētu tā būt!

Par RD Tu iebrauci auzās, nē teorētiski tas zosij kas maz ko sajēdz ir normāli, taču pārpārēm lien arā Tavs naids, nevis loģika, bet arī loģikas trūkums būtu saprotams, bet tad draugs, izskaidro TO ZEMO LĪMENI LIEPĀJAS RINDĀS ...(vnk spriežam tavā garā, ja reiz, nespēja jau tikt ar Latgali galā, tad tas LM līmenis ir sliktāks par "sliktajiem rd spēlētājiem", gaidam ekspert Tavu skaidrojumu!).

Izaugsme netikai nav pārspilēta, bet saskaņa izlasē laukuma kā arī ta skā spēletāji pārredz laukumu, saspēle, tehnika bija redzama, bij redzams ka ir uzlabojusies, to neredzēja tikai žlobi kā Tu, katrā ziņā, Tevi necienu pēc naturāla naida paušanas pret RD puišiem, zini tie ir tie paši izlases spēltētāji, tie paši, kas mus priecējuši, tie paši kas sarūgtinājuši, bet ko ir pierādījuši visas Latvijas lidzjutējiem LM hokejisti?

Ja nespēj objektīvs būt tad komentē skudru cīņu pēc drupačām!

Tāpēc padomā ko raksti.

Lai arī jutu līdzi Rigas komandai, apsveicu Ogres komandas fanus, pelnīta uzvara, prieks par kerču, arī fanduļu un visu ogrēniešu pirmo maiņu!
Novēlu izcīnīt Jums zeltu, tas pats attiecās uz Latgales faniem, ceru uzvarēsiet Liepāju, būs intresants fināls tad!

Vai ņemt viņus izlasē, fanduļu jā, var jau riskēt ar kerču, bet vai fiziski nenolūzīs, un vai pats mazs gribēs (es jau priecātos viņu redzēt izlasē) ! Lai visiem jauki hokeja svētki, bet skauģiem to nenovēlu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-03-15 21:47, pirms 16 gadiem
Ja Kerčs nebūs šogad sporta studijā ielūgts, tad lai viss LTV7 iet ratā!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-15 21:47, pirms 16 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Nu es arī no spēles un prieks,ka beidzot Ogrē halle bija praktiski pilna-tā piemetu,ka virs 1000 bija tauta-varbūt kāds zin cik ir sēdvietas hallē?Nu jāsaka,ka Rīgai neieskaitīja 1.vārtus -gribētu redzēt video,kas tur īsti bija,jo neizskatījās,ka nūja par augstu!Nu bet arī Ogrei vienus neieskaitīja!Kā jau pirms spēles rakstīju-vairākumu Meistari-Kerčs, Ignatovičš,un pārējie spēlētāji visu nokārtoja diezgan pārliecinoši-un,kā Kerčs ar Ignatoviču saspēlējas-viņi tiešām viens otram neskatoties var atdot piedpēli!Un trešās trešdaļas sākumā pie rezultāta 4:1 bija sajūta,ka viss jau ir atrisināts,kaut gan it kā Rīga kaut ko mēģināja,bet ...Ankipāns lai gan vārtus guva-vienus arī atveda,kad ilgi skatījās,kur ripa,kas bija viņam pie kājām,kamēr ogrēnietis to nočiepa un guva vārtus.Nezinu,vai izlasei var palīdzēt Ankipāns,Cipruss,Sorokins,Pečura-pēdējais izskatās vairāk regresējis nekā progresējis un spēlējot brīžiem te neredz ripu,te partnerus...Un vispār ,ja pēc izlases kādreizējiem panākumiem Vasiļjevu uzskatīju par augstas klases treneri,tad tagad domāju pretējo,jo ar tādu sastāvu tik vāji spēlēt-kauns un negods!Bet Beresņevam -cepuri nost-un domāju,ka šogad arī finālā Ogre var uzvarēt,ja spēlēs tikpat labi!Un jāpiemin Raitums-atkal labi un stabili stāv vārtos!
Nu vot ,redzeeji visu dzivajaa... Visam tavam redzeetam un rakstitam tikai varu piekrist!

  +2 [+] [-]

, 2009-03-15 21:48, pirms 16 gadiem
Rīt Kerčam dzimene?..

  +2 [+] [-]

, 2009-03-15 21:49, pirms 16 gadiem
pins19 rakstīja: Rīt Kerčam dzimene?..
Jā, 42.

  +2 [+] [-]

, 2009-03-15 21:50, pirms 16 gadiem
pins19 rakstīja: Rīt Kerčam dzimene?..
Ja,super daavana!

     [+] [-]

, 2009-03-15 21:51, pirms 16 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Pečura-pēdējais izskatās vairāk regresējis nekā progresējis un spēlējot brīžiem te neredz ripu,te partnerus...
Var piekrist, lai gan viņa aktivitātes vismaz ar metieniem beidzēs, atšķirībā no mana favorīta Meijas

     [+] [-]

, 2009-03-15 21:54, pirms 16 gadiem
Vecais Dinamo parāda hokeju mazajam dināmo.
prieks par Ogri, gan jau koziols aplauzās, tagad laikam teiks, ka jārīko tās pārspēles priekš ČL. kaut ja vinnētu R2T, droši vien viņus arī sūtītu

     [+] [-]

, 2009-03-15 21:56, pirms 16 gadiem
pins19 rakstīja: Rīt Kerčam dzimene?..
varēs iekapāt - ir nopelniijis ...

     [+] [-]

, 2009-03-15 22:01, pirms 16 gadiem
Rīga 2000 dzekiem jāaiziet un jānokaunās.... man reāli būtu kauns.... nav ļaunuma bez ļabuma.... džekiem nedaudz spārni aplausti.... un jāsaprot ka treniņos sviedri jālej vairāk....

     [+] [-]

, 2009-03-15 22:01, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Var piekrist, lai gan viņa aktivitātes vismaz ar metieniem beidzēs, atšķirībā no mana favorīta Meijas
Jā ,varu piekrist par Meiju-ir redzams,ka ir tehnisks,ātrs,individuāli labi spēlē,zini man pat kaut kur nedaudz ar Balderi asociācijas rodas,,jo var apvest vairākus spēlētājus,bet ir vēl problēma ,ka nav vēl īsti vārtu garšas-varbūt ar laiku-vēl jauns...

     [+] [-]

, 2009-03-15 22:05, pirms 16 gadiem
Jopis25 rakstīja: Rīga 2000 dzekiem jāaiziet un jānokaunās.... man reāli būtu kauns.... nav ļaunuma bez ļabuma.... džekiem nedaudz spārni aplausti.... un jāsaprot ka treniņos sviedri jālej vairāk....
kāpēc jākaunās? vinnēja stiprākais. stiprākai komandai (ar labāku treneri) nav kauns zaudēt.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-15 22:08, pirms 16 gadiem
fire rakstīja: Klau augsti cienījāma pļūtītāja kungs . Tu pat nezini elementāras hokeja lietas, bet runā par tām itkā sajēgtu. Paturi muti un paskaties kā liepājniekus d**ž Latgale !

Ja par tēmu ko Tu te "gudri cel" tad paskaidroši speciāli Tev āmurgalva!
Tu liec uzsvaru uz RD puišiem, bet aizmirsi, ka treneris un komandas stratēģija pavisam ir savādāka...ka ari to, ka Tur spēlē netikai RD spēletāji Tu sava aklumā un naidā pret RD un visu ar ko tas saistīts esi akls un stulbs, piekam naturāli!
Hokejs ir sports kur negaidīti rezūltāti nav mazums, pavēro nhl un pavēro khl...vai kads prognozeja ka avangrads zaudēs 11-1? nē!
Tu jauc savu naidu ar sporta būtību.
Es no sirds priecājos par ogrēniešiem, bet arī atbalstīju rīgu! Tajā pat laikā ogrei ir minus...nav kerča nav spēles, bet visu cieņu, taču arī vasiljevam jāsāk padomāt par to ko dara, viņam bija dūzis rokās, bet to nespēja izmantot, un Te nevainoju spēlētājus.

Runājot par motivāciju gan varētu piekrist, ka kapāt rīga2000 komandā varbūt nebija iekšā, jo vēl prāts droši bija play off spēlēs khl, tas gan varētu tā būt!

Par RD Tu iebrauci auzās, nē teorētiski tas zosij kas maz ko sajēdz ir normāli, taču pārpārēm lien arā Tavs naids, nevis loģika, bet arī loģikas trūkums būtu saprotams, bet tad draugs, izskaidro TO ZEMO LĪMENI LIEPĀJAS RINDĀS ...(vnk spriežam tavā garā, ja reiz, nespēja jau tikt ar Latgali galā, tad tas LM līmenis ir sliktāks par "sliktajiem rd spēlētājiem", gaidam ekspert Tavu skaidrojumu!).

Izaugsme netikai nav pārspilēta, bet saskaņa izlasē laukuma kā arī ta skā spēletāji pārredz laukumu, saspēle, tehnika bija redzama, bij redzams ka ir uzlabojusies, to neredzēja tikai žlobi kā Tu, katrā ziņā, Tevi necienu pēc naturāla naida paušanas pret RD puišiem, zini tie ir tie paši izlases spēltētāji, tie paši, kas mus priecējuši, tie paši kas sarūgtinājuši, bet ko ir pierādījuši visas Latvijas lidzjutējiem LM hokejisti?

Ja nespēj objektīvs būt tad komentē skudru cīņu pēc drupačām!

Tāpēc padomā ko raksti.

Lai arī jutu līdzi Rigas komandai, apsveicu Ogres komandas fanus, pelnīta uzvara, prieks par kerču, arī fanduļu un visu ogrēniešu pirmo maiņu!
Novēlu izcīnīt Jums zeltu, tas pats attiecās uz Latgales faniem, ceru uzvarēsiet Liepāju, būs intresants fināls tad!


Vai ņemt viņus izlasē, fanduļu jā, var jau riskēt ar kerču, bet vai fiziski nenolūzīs, un vai pats mazs gribēs (es jau priecātos viņu redzēt izlasē) ! Lai visiem jauki hokeja svētki, bet skauģiem to nenovēlu!
Redzi āmurgalva esi Tu,jo nevari saprast vienkāršu lietu,ka man kā vidusmēra hokeja līdzjutējam ir iespēja salīdzināt kā spēlē vienas komandas un kā citas! Man nav jazin visus hokejistu treniņu knifus un spēles stratēģijas noslēpumus, bet, ja komanda spēlē slikti,tad Tu man vari stāstīt kaut vai ka viņi stundu pirms spēles špagatā stāv un ir baigi nomocijušies,bet man vienalga ir po,jo mani interesē pati spēle un tās gala rezultāts!
Arī Tu visu laiku sezonā visiem centies ieborēt,ka Pruseks ir slikts varočiks, bet beigās iznāca tā ka tieši pateicoties viņam RD vispār tika PO!

Kas attiecās uz šībrīža LM slikto sniegumu,tad esmu jau gana daudz pateicis iepriekš pie citiem rakstiem,ka neredzu vajadzību atkārtoties!

Velreiz Tev gribu atgādināt, ka vairākumam fanu neinteresē tās hokeja spēles nianses,kas interesē hokeja speciālistiem! Faniem interesē hokeja šovs,un vislabāk,ja šī šova beigās uzvar viņu mīlētā komanda!

Vai Tu krogā ēdod pusdienas vienmēr zini nianses, kā tiek gatavots tev pasniegtais ēdiens??? Es nē,jo man galvenais cik šis ēdiens baudāms vai nebaudāms!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-15 22:10, pirms 16 gadiem
vecmeistari rullē...

  +1 [+] [-]

, 2009-03-15 22:13, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Redzi āmurgalva esi Tu,jo nevari saprast vienkāršu lietu,ka man kā vidusmēra hokeja līdzjutējam ir iespēja salīdzināt kā spēlē vienas komandas un kā citas! Man nav jazin visus hokejistu treniņu knifus un spēles stratēģijas noslēpumus, bet, ja komanda spēlē slikti,tad Tu man vari stāstīt kaut vai ka viņi stundu pirms spēles špagatā stāv un ir baigi nomocijušies,bet man vienalga ir po,jo mani interesē pati spēle un tās gala rezultāts!
Arī Tu visu laiku sezonā visiem centies ieborēt,ka Pruseks ir slikts varočiks, bet beigās iznāca tā ka tieši pateicoties viņam RD vispār tika PO!

Kas attiecās uz šībrīža LM slikto sniegumu,tad esmu jau gana daudz pateicis iepriekš pie citiem rakstiem,ka neredzu vajadzību atkārtoties!

Velreiz Tev gribu atgādināt, ka vairākumam fanu neinteresē tās hokeja spēles nianses,kas interesē hokeja speciālistiem! Faniem interesē hokeja šovs,un vislabāk,ja šī šova beigās uzvar viņu mīlētā komanda!

Vai Tu krogā ēdod pusdienas vienmēr zini nianses, kā tiek gatavots tev pasniegtais ēdiens??? Es nē,jo man galvenais cik šis ēdiens baudāms vai nebaudāms!
NAV KO PEBILST! Toc no R2000 pats labakais,atrakais bija Meija!

  -2 [+] [-]

, 2009-03-15 22:14, pirms 16 gadiem
Ceru, ka fināls būs LM un Ogre. Cik atceros, tad pagājušajā gadā Ogrei, kad sastāvs bija labāks, nebija nekādas cerības pret LM. Varbūt, ka šogad būs savādāk, bet grūti tam noticēt. Pieliks tāpat kā pagājušajā gadā Kerčam pretī kādu jauno, tas apskries un bortos un no Kerča nebūs nekādas jēgas. Vai kāds var pateikt cik spēles pēc kārtas Ogre ir divos pēdējos gados pazaudējusi LM. Kādas divdesmit, divdesmit piecas? Neloģiski cerēt, ka pākšņi viņi uzvarēs Lm četras reizes. LM uzkāpa uz Latvgales grābekļa. Labi! Ceru, ka otrreiz tas nenotiks! Tā gluži vienkārši nemēdz būt!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-15 22:15, pirms 16 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Nezinu, kas notiek R2000 iekšienē, bet katrā ziņā ne tik daudz Ogre uzvarēja, kā R2000 zaudēja šo sēriju, varbūt Vācijā Vasiļjevs kaut ko varēja izdarīt, bet R2000 nebija viņa īstā vieta. Un vispār pēc R2000 absolūti pofigiskās attieksmes pret pleijofu izskatijās, ka klubs nākamgad vienkārši nepastāvēs un visiem ir pie kājas. Un RD spēlētājus absolūti te nevajag piesaukt, Ogres spēlētāji visu sezonu laida muļki un tagad saspringa uz četrām spēlēm, bet RD spēlētājiem visu sezonu bija katru spēli jāsaspingst un vēl izlases nometne un PČ priekšā ar smagu darbu, pie tam vēl neispēlētas maiņas, tā ka īsti nebija pamata, ka viņi pa četrām spēlēm sāks rādīt brīnumus un arī baigo motivāciju. Cik redzēju pagājušo spēli, tad nevis Ogre rāda baigo spēli, bet R2000 vienkārši nespēlē...
Labi,neraudi! Gaidam finaalu!

     [+] [-]

, 2009-03-15 22:15, pirms 16 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Nezinu, kas notiek R2000 iekšienē, bet katrā ziņā ne tik daudz Ogre uzvarēja, kā R2000 zaudēja šo sēriju, varbūt Vācijā Vasiļjevs kaut ko varēja izdarīt, bet R2000 nebija viņa īstā vieta. Un vispār pēc R2000 absolūti pofigiskās attieksmes pret pleijofu izskatijās, ka klubs nākamgad vienkārši nepastāvēs un visiem ir pie kājas. Un RD spēlētājus absolūti te nevajag piesaukt, Ogres spēlētāji visu sezonu laida muļki un tagad saspringa uz četrām spēlēm, bet RD spēlētājiem visu sezonu bija katru spēli jāsaspingst un vēl izlases nometne un PČ priekšā ar smagu darbu, pie tam vēl neispēlētas maiņas, tā ka īsti nebija pamata, ka viņi pa četrām spēlēm sāks rādīt brīnumus un arī baigo motivāciju. Cik redzēju pagājušo spēli, tad nevis Ogre rāda baigo spēli, bet R2000 vienkārši nespēlē...
arī sliktam baletdejotājam bumbas traucē!
vecīt, turnīra nolikums šim abām komandām bij vienāds - ko katrs gribēja panākt, to panāca. lieki te tagad ņaudēt

  -1 [+] [-]

, 2009-03-15 22:17, pirms 16 gadiem
fire rakstīja: Klau augsti cienījāma pļūtītāja kungs . Tu pat nezini elementāras hokeja lietas, bet runā par tām itkā sajēgtu. Paturi muti un paskaties kā liepājniekus d**ž Latgale !

Ja par tēmu ko Tu te "gudri cel" tad paskaidroši speciāli Tev āmurgalva!
Tu liec uzsvaru uz RD puišiem, bet aizmirsi, ka treneris un komandas stratēģija pavisam ir savādāka...ka ari to, ka Tur spēlē netikai RD spēletāji Tu sava aklumā un naidā pret RD un visu ar ko tas saistīts esi akls un stulbs, piekam naturāli!
Hokejs ir sports kur negaidīti rezūltāti nav mazums, pavēro nhl un pavēro khl...vai kads prognozeja ka avangrads zaudēs 11-1? nē!
Tu jauc savu naidu ar sporta būtību.
Es no sirds priecājos par ogrēniešiem, bet arī atbalstīju rīgu! Tajā pat laikā ogrei ir minus...nav kerča nav spēles, bet visu cieņu, taču arī vasiljevam jāsāk padomāt par to ko dara, viņam bija dūzis rokās, bet to nespēja izmantot, un Te nevainoju spēlētājus.

Runājot par motivāciju gan varētu piekrist, ka kapāt rīga2000 komandā varbūt nebija iekšā, jo vēl prāts droši bija play off spēlēs khl, tas gan varētu tā būt!

Par RD Tu iebrauci auzās, nē teorētiski tas zosij kas maz ko sajēdz ir normāli, taču pārpārēm lien arā Tavs naids, nevis loģika, bet arī loģikas trūkums būtu saprotams, bet tad draugs, izskaidro TO ZEMO LĪMENI LIEPĀJAS RINDĀS ...(vnk spriežam tavā garā, ja reiz, nespēja jau tikt ar Latgali galā, tad tas LM līmenis ir sliktāks par "sliktajiem rd spēlētājiem", gaidam ekspert Tavu skaidrojumu!).

Izaugsme netikai nav pārspilēta, bet saskaņa izlasē laukuma kā arī ta skā spēletāji pārredz laukumu, saspēle, tehnika bija redzama, bij redzams ka ir uzlabojusies, to neredzēja tikai žlobi kā Tu, katrā ziņā, Tevi necienu pēc naturāla naida paušanas pret RD puišiem, zini tie ir tie paši izlases spēltētāji, tie paši, kas mus priecējuši, tie paši kas sarūgtinājuši, bet ko ir pierādījuši visas Latvijas lidzjutējiem LM hokejisti?

Ja nespēj objektīvs būt tad komentē skudru cīņu pēc drupačām!

Tāpēc padomā ko raksti.

Lai arī jutu līdzi Rigas komandai, apsveicu Ogres komandas fanus, pelnīta uzvara, prieks par kerču, arī fanduļu un visu ogrēniešu pirmo maiņu!
Novēlu izcīnīt Jums zeltu, tas pats attiecās uz Latgales faniem, ceru uzvarēsiet Liepāju, būs intresants fināls tad!


Vai ņemt viņus izlasē, fanduļu jā, var jau riskēt ar kerču, bet vai fiziski nenolūzīs, un vai pats mazs gribēs (es jau priecātos viņu redzēt izlasē) ! Lai visiem jauki hokeja svētki, bet skauģiem to nenovēlu!
Par ko tad tu īsti fano , Riga 2000 spēlē 8 spēlētāji no DR , kuri rāda tādu sniegumu ka kauns skatīties ,bet tu turpini slavināt RD !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-03-15 22:20, pirms 16 gadiem
Neko vairāk par interneta nodrāzto izteicienu ''LOL'' es nevaru pateikt

  +3 [+] [-]

, 2009-03-15 22:22, pirms 16 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Paskatīties pa Latgale uzmauc uz vafeles bebrus???
TU jau laikam pilnaa??! Es par labu hokeju! A,TU par vafeleem?!

     [+] [-]

, 2009-03-15 22:22, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: arī sliktam baletdejotājam bumbas traucē!
vecīt, turnīra nolikums šim abām komandām bij vienāds - ko katrs gribēja panākt, to panāca. lieki te tagad ņaudēt
Atceros,ka vakar man viens uz to teicienu labi atbildēja pretīm-labam dejotājam tās bumbas vispār nav,vai arī už dikti mazas!

     [+] [-]

, 2009-03-15 22:22, pirms 16 gadiem
Ogre malachi. Vieniigaa shkrobe par to, ka baigi gribeejaas finaalaa panjemt priekshaa R2000,protams, pie nosaciijuma, ja LM riit tiks finaalaa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-03-15 22:24, pirms 16 gadiem
atsauksmes rakstīja: Par ko tad tu īsti fano , Riga 2000 spēlē 8 spēlētāji no DR , kuri rāda tādu sniegumu ka kauns skatīties ,bet tu turpini slavināt RD !
Prieks par RD, bet besī ka visur tas tiek malts un pieminēts - jēgā un bezjēgā.
Un nav R2000 8 stabilu RD spēlētāju. Cipruss, Ankipāns, Sotnieks, Sorokins, Galviņš - tie ir stabilie, daļēji Meija, pārējie ir R2000 kadri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-03-15 22:29, pirms 16 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Tas jau mūsu uberkrutajiem hokeja ''speciālistiem'', kā Ivars77 u.c. pieder pie labā toņa nolikt visu, kas saistīts ar RD...
Kapeec nebiji uz hokeju! Kaut kaa nevienu tadaa cepuree neredzeeju!

     [+] [-]

, 2009-03-15 22:29, pirms 16 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Tas jau mūsu uberkrutajiem hokeja ''speciālistiem'', kā Ivars77 u.c. pieder pie labā toņa nolikt visu, kas saistīts ar RD...
Vispar man liekas dīvaini, šai pusfinālsērijā skaļākos viedokļus un apgalvojumus izsaka clvēki kuri nav redzējuši nevienu spēli, vai labākajā gadījumā tikai vienu

  +1 [+] [-]

, 2009-03-15 22:31, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Vispar man liekas dīvaini, šai pusfinālsērijā skaļākos viedokļus un apgalvojumus izsaka clvēki kuri nav redzējuši nevienu spēli, vai labākajā gadījumā tikai vienu
Kad biju hallee redzeeju ka pie tiesnesiem iesleegts esports ar komentaariem... Hm,ko vini tur darija??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-15 22:32, pirms 16 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: RD spēleētāji ar savu iegūto 10 KHL vietu pierādīja jau savu, tā ka viņiem di.rst virsū nebūtu īsti korekti... Bet bebri gan BAČā parādīja savu ''augsto'' meistarības līmeni
Starpcitu atminos,kad piemini to 10 vietu,tad kad notika Rīgas "Dinamo" īpašnieku padomes sēdē , kur pēc tās preses realizē tika teikti šādi vārdi : ,,Šuplers sniedza plašu pārskatu padomes locekļiem par aizvadīto KHL sezonu, kurā Rīgas "Dinamo" regulārā čempionāta kopvērtējumā ierindojās augstajā desmitajā vietā, bet sezonas beigu kopvērtējuma tabulā ieņems 11.vietu......''

Vai man var kāds izskaidrot no kurienes radās šī 11. vieta! Ja man par 10.vietu jautājumu nav,tad par to 11.gan.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-15 22:33, pirms 16 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Kaut kā negribējās svētdienas pavasarīgo un labo noskaņojumu bojāt ar zemas kvalitātes hokeja skatīšanos...
Un ko,tad beigaas piekodies? BAIGAIS TOLKS??!

     [+] [-]

, 2009-03-15 22:33, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Prieks par RD, bet besī ka visur tas tiek malts un pieminēts - jēgā un bezjēgā.
Un nav R2000 8 stabilu RD spēlētāju. Cipruss, Ankipāns, Sotnieks, Sorokins, Galviņš - tie ir stabilie, daļēji Meija, pārējie ir R2000 kadri.
Ja ar šiem spēlētājiem Riga 2000 spēlēs par 3-4 vietu LC , tad kāds līmenis ir khl !!!!

     [+] [-]

, 2009-03-15 22:34, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Vispar man liekas dīvaini, šai pusfinālsērijā skaļākos viedokļus un apgalvojumus izsaka clvēki kuri nav redzējuši nevienu spēli, vai labākajā gadījumā tikai vienu
Bebru spēles ar R2000 tiešām neredzēju nevienu,bet tam ir objektīvs iemesls!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-15 22:34, pirms 16 gadiem
ask-bebrs rakstīja: Kad biju hallee redzeeju ka pie tiesnesiem iesleegts esports ar komentaariem... Hm,ko vini tur darija??
lasīja komentārus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-15 22:36, pirms 16 gadiem
atsauksmes rakstīja: Ja ar šiem spēlētājiem Riga 2000 spēlēs par 3-4 vietu LC , tad kāds līmenis ir khl !!!!
skaitās otrs labākais pasaulē.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-15 22:37, pirms 16 gadiem
Avery rakstīja: Tad jau tu arī nezini, ka Makdonaldā citreiz iespļauj tajā hamburgerā pirms aiztaisa ciet

Nezinu,un negribu zināt,jo savādāk vispār krogā nevarētu iet paēst, un veikalā pārtikas produktus pirkt! Fig viņu zin,kas tajās desās un cīsiņos iekšā!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-15 22:39, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Bebru spēles ar R2000 tiešām neredzēju nevienu,bet tam ir objektīvs iemesls!
Tad nav tolks te muti dzeseet! Brauc uz finaliem!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-15 22:40, pirms 16 gadiem
Kad saakas finals??!

  -2 [+] [-]

, 2009-03-15 22:40, pirms 16 gadiem
ask-bebrs rakstīja: Tad nav tolks te muti dzeseet! Brauc uz finaliem!
Es uz Bebriem tepat Liepājā paskatīšos!
Pēc spēlēm Ogrē un Liepājā varēsim apmainīties viedokļiem un informāciju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-15 22:43, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: skaitās otrs labākais pasaulē.
Tur jau tā lieta, ka tikai skaitās!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-15 22:45, pirms 16 gadiem
Pie šādas spēles Ogrei jābūt čempioniem!!! Ļoti laba un skatāma spēle! Sabijos, kad ieraudzīju laukumā izslidojot tiesnešu sastāvu ar Borisovu priekšgalā, nodomāju nu būs p....c, bet neko viss bij O.K. Apsveicu BEBRUS ar skaisti izspēlētu sēriju!!! VISA KOMANDA MALAČI!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2009-03-15 22:45, pirms 16 gadiem
Njā, Ogre nocīnījās.

     [+] [-]

, 2009-03-15 22:45, pirms 16 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Ai kāds tu tomēr dumiķītis esi, paliec vien pie savām domām, ka bebri un LM ir pilni ar NHL līmeņa spēlētājiem, bet RD spēlētājiem jāiet ielas slaucīt...
To raksti tu, ka jāiet ielas slaucīt.

     [+] [-]

, 2009-03-15 22:46, pirms 16 gadiem
to es negaidiju

     [+] [-]

, 2009-03-15 22:46, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Starpcitu atminos,kad piemini to 10 vietu,tad kad notika Rīgas "Dinamo" īpašnieku padomes sēdē , kur pēc tās preses realizē tika teikti šādi vārdi : ,,Šuplers sniedza plašu pārskatu padomes locekļiem par aizvadīto KHL sezonu, kurā Rīgas "Dinamo" regulārā čempionāta kopvērtējumā ierindojās augstajā desmitajā vietā, bet sezonas beigu kopvērtējuma tabulā ieņems 11.vietu......''

Vai man var kāds izskaidrot no kurienes radās šī 11. vieta! Ja man par 10.vietu jautājumu nav,tad par to 11.gan.
Kopvērtējuma tabula tiek veidota no tā kā tiek spēlēts arī Gagārina kausā. Tā kā RD izkrita pirmajā kārtā un Avangards, kas bija zemāk par RD, tika otrajā kārtā tad Avangards kopvērtējumā aiziet garām.

     [+] [-]

, 2009-03-15 22:47, pirms 16 gadiem
atsauksmes rakstīja: Tur jau tā lieta, ka tikai skaitās!!!
Principā kāda starpība? TOP līga viņa ir, to neviens nenoliegs, otrā vai piektā - man tas nav tik būtiski.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-15 22:47, pirms 16 gadiem
atsauksmes rakstīja: Tur jau tā lieta, ka tikai skaitās!!!
KHL arī grūti kādu loģiku meklēt,jo šodien Magņitka izsita Atlant no cīņas par Gagarin Cup! Abi regulārā čempja līderi jau tu-tū!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-15 22:47, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Redzi āmurgalva esi Tu,jo nevari saprast vienkāršu lietu,ka man kā vidusmēra hokeja līdzjutējam ir iespēja salīdzināt kā spēlē vienas komandas un kā citas! Man nav jazin visus hokejistu treniņu knifus un spēles stratēģijas noslēpumus, bet, ja komanda spēlē slikti,tad Tu man vari stāstīt kaut vai ka viņi stundu pirms spēles špagatā stāv un ir baigi nomocijušies,bet man vienalga ir po,jo mani interesē pati spēle un tās gala rezultāts!
Arī Tu visu laiku sezonā visiem centies ieborēt,ka Pruseks ir slikts varočiks, bet beigās iznāca tā ka tieši pateicoties viņam RD vispār tika PO!

Kas attiecās uz šībrīža LM slikto sniegumu,tad esmu jau gana daudz pateicis iepriekš pie citiem rakstiem,ka neredzu vajadzību atkārtoties!

Velreiz Tev gribu atgādināt, ka vairākumam fanu neinteresē tās hokeja spēles nianses,kas interesē hokeja speciālistiem! Faniem interesē hokeja šovs,un vislabāk,ja šī šova beigās uzvar viņu mīlētā komanda!

Vai Tu krogā ēdod pusdienas vienmēr zini nianses, kā tiek gatavots tev pasniegtais ēdiens??? Es nē,jo man galvenais cik šis ēdiens baudāms vai nebaudāms!
Ned***s kretīn!
Neesu teicis ka riga zaudēja tāpēc ka noguruši vai ko...tāpēc te nepļūti atbildēju uz Tevis paša spriedelējumiem tāpēc nelej te ūdeni zābak, ko Tu vari te d*** ja nesajēdz no hokeja, kapec nespried gudri akd zaudē LM, vai zaudē, Enerģija a? Un vēl, aks nemeklēju izskaidrojumus rigas zaudējumam, zaudēja zaudēja, tāds ir sports, un tas ir jāsaprot, un Tev ari tas butu jasaprot!

Pruseks, Tu ko te lej, nejau dēļ pruseka tika play offos, tur tiktu, ari ja nebutu viņa, toties pakasa gan dēļ viņa, jo play offu vartsargs diemžēl viņš nav, tas viņam ir minus, un neteicu ka viņš ir slikts, ka Tu te saki, tāpēc dubultā ned**rs... Un kad bija izšķirigas speles lai tiktu play offos prusekam bija trauma, Tu te lej lietus ūdeņus kā tāda stulba žube vecīt! Uzvar un zaud komanda, bet Tev jau to nesaprast!

Teicu, ka nebut nav labāks par mūsu pašu Latvijas vārtsargiem...tāpēc pirms lej atbildi par vārdiem oluh!

Toties Tu gan izgazies šovs šovs... paska kā TAVI FAVORITI CSKA ablamiļis, nu tad jau pēc Tavas loģikas regresējuši spēletāji...spēlēt nemāk un krievijai izlasei būs smags PČ, Tu esi nikulis, jo tur kur ir kada saistība RD tu viņus noliec, bet par citiem kluse...tadus ka Tevi dzive neviens krupi neciena!

Zin ja gribi kā fans spriedelēt tad dari to, nevis tēlo ekspertu un tukši nodirs spēlētājus...sevišķi RD un rigas 2000.
Lai kā nospēlē LM vai citi nenolieku, jo tā ir spēle, un pat ja Latgale būs finālā, man vienalga, nedomāju, ka dēļ tā sliktāks būtu Žabotinskis, vai Brahmanis, toties Tev tā nav...tu visur saskati krievu ēnu un RD nievā!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-15 22:51, pirms 16 gadiem
Vajadzēja arī leģionārus uz Rīga2000 pasaukt - tad būtu līdzīgāka spēle bijusi!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-15 22:52, pirms 16 gadiem
atsauksmes rakstīja: To raksti tu, ka jāiet ielas slaucīt.
Tu te arī pargudru tēlo, riga 200 spēlē 8 Dināmo spēlētāji, bet cik ir maiņas komandā un cik ir kopumā spēlētāju...

Kauns par savstarpējo naidu...citur pasaulē priecājās apr labām komandām, bet mums naidā...kauns ka Ogrei tādi fani kā Tu!

  +2 [+] [-]

, 2009-03-15 22:53, pirms 16 gadiem
fire rakstīja: Ned***s kretīn!
Neesu teicis ka riga zaudēja tāpēc ka noguruši vai ko...tāpēc te nepļūti atbildēju uz Tevis paša spriedelējumiem tāpēc nelej te ūdeni zābak, ko Tu vari te d*** ja nesajēdz no hokeja, kapec nespried gudri akd zaudē LM, vai zaudē, Enerģija a? Un vēl, aks nemeklēju izskaidrojumus rigas zaudējumam, zaudēja zaudēja, tāds ir sports, un tas ir jāsaprot, un Tev ari tas butu jasaprot!

Pruseks, Tu ko te lej, nejau dēļ pruseka tika play offos, tur tiktu, ari ja nebutu viņa, toties pakasa gan dēļ viņa, jo play offu vartsargs diemžēl viņš nav, tas viņam ir minus, un neteicu ka viņš ir slikts, ka Tu te saki, tāpēc dubultā ned**rs... Un kad bija izšķirigas speles lai tiktu play offos prusekam bija trauma, Tu te lej lietus ūdeņus kā tāda stulba žube vecīt! Uzvar un zaud komanda, bet Tev jau to nesaprast!

Teicu, ka nebut nav labāks par mūsu pašu Latvijas vārtsargiem...tāpēc pirms lej atbildi par vārdiem oluh!

Toties Tu gan izgazies šovs šovs... paska kā TAVI FAVORITI CSKA ablamiļis, nu tad jau pēc Tavas loģikas regresējuši spēletāji...spēlēt nemāk un krievijai izlasei būs smags PČ, Tu esi nikulis, jo tur kur ir kada saistība RD tu viņus noliec, bet par citiem kluse...tadus ka Tevi dzive neviens krupi neciena!

Zin ja gribi kā fans spriedelēt tad dari to, nevis tēlo ekspertu un tukši nodirs spēlētājus...sevišķi RD un rigas 2000.
Lai kā nospēlē LM vai citi nenolieku, jo tā ir spēle, un pat ja Latgale būs finālā, man vienalga, nedomāju, ka dēļ tā sliktāks būtu Žabotinskis, vai Brahmanis, toties Tev tā nav...tu visur saskati krievu ēnu un RD nievā!
O,visus var nolikt izņemot RD un R2000!???
Nē,tomēr rakstīšu visu to ko uzskatīšu par vajadzīgu,un ja Tev kaut kas nepatīk,tad vari manis rakstīto nelasīt vai vispār pret mani izmantot opciju ignorēts!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-15 22:53, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: KHL arī grūti kādu loģiku meklēt,jo šodien Magņitka izsita Atlant no cīņas par Gagarin Cup! Abi regulārā čempja līderi jau tu-tū!
Piekrītu.

  +2 [+] [-]

, 2009-03-15 22:54, pirms 16 gadiem
Par Pecuru biju labakaas domaas...,kaa jau teicu vislabaak patika MEIJA. Vins ar savu asumu vareetu mierigi maukt RD,tikai ne 4.mainaa!

     [+] [-]

, 2009-03-15 22:55, pirms 16 gadiem
Žēl ka Nebija iespēja šoreiz būt uz šo spēli klātienē, bet neko darīt!

     [+] [-]

, 2009-03-15 22:57, pirms 16 gadiem
fire rakstīja: Tu te arī pargudru tēlo, riga 200 spēlē 8 Dināmo spēlētāji, bet cik ir maiņas komandā un cik ir kopumā spēlētāju...

Kauns par savstarpējo naidu...citur pasaulē priecājās apr labām komandām, bet mums naidā...kauns ka Ogrei tādi fani kā Tu!
Jā,itsevišķi Anglijas futenē visi priecājas par labām angļu komandām!
Tā priecājas Chlsea un Mančestras fani,ka pēc spēles viens otram aiz lielas mīlestības lauž krēslus pret galvu u.t.t.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-15 22:57, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: O,visus var nolikt izņemot RD un R2000!???
Nē,tomēr rakstīšu visu to ko uzskatīšu par vajadzīgu,un ja Tev kaut kas nepatīk,tad vari manis rakstīto nelasīt vai vispār pret mani izmantot opciju ignorēts!
Tu nu gan esi aptaurēts, neviens nesaka ka tikai RD vai R2000 nevar apsriest, bet apspriest un nolikt ir dažādas lietas, bet tu dari otro!!!

Katrā ziņā, būtu japriecājās, ka Latvijas līgā ir tik labas četras komandas, bet laikam LV faniem to nevajag, albāk viena divas labas ...tā intresantāk.

     [+] [-]

, 2009-03-15 22:59, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Jā,itsevišķi Anglijas futenē visi priecājas par labām angļu komandām!
Tā priecājas Chlsea un Mančestras fani,ka pēc spēles viens otram aiz lielas mīlestības lauž krēslus pret galvu u.t.t.
Ja par futeni, tad braazīlijā ir vēl trakāk...

Neiet runa par futeni, tā ir lieta, kas man riebjās futbolā (fani...bez galvām), bet tie ir grupējumi, lielākā daļa ir normāli fani!

     [+] [-]

, 2009-03-15 23:00, pirms 16 gadiem
fire rakstīja: Tu nu gan esi aptaurēts, neviens nesaka ka tikai RD vai R2000 nevar apsriest, bet apspriest un nolikt ir dažādas lietas, bet tu dari otro!!!

Katrā ziņā, būtu japriecājās, ka Latvijas līgā ir tik labas četras komandas, bet laikam LV faniem to nevajag, albāk viena divas labas ...tā intresantāk.
Vai esi mēģinājis kādreiz saskaitīt cik no eSporta hokeja sadaļas lietotājiem patiešām vēlas nopietni padiskutēt par hokeju??
Es mēģināju,un man vairāk par sešiem nesanāca!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-15 23:01, pirms 16 gadiem
fire rakstīja: Tu nu gan esi aptaurēts, neviens nesaka ka tikai RD vai R2000 nevar apsriest, bet apspriest un nolikt ir dažādas lietas, bet tu dari otro!!!

Katrā ziņā, būtu japriecājās, ka Latvijas līgā ir tik labas četras komandas, bet laikam LV faniem to nevajag, albāk viena divas labas ...tā intresantāk.
Protams ka japriecaajas! Redzees kaa buus vai vairs nebuus nakamsezon?! Varbuut tomeer BEBRI saglabaasies??! Maz ticams... Naudas ta NAV!

  +2 [+] [-]

, 2009-03-15 23:01, pirms 16 gadiem
fire rakstīja: Katrā ziņā, būtu japriecājās, ka Latvijas līgā ir tik labas četras komandas, bet laikam LV faniem to nevajag, albāk viena divas labas ...tā intresantāk.
Njā es ar pabrīnijos...R2000 ar dažu dinamiešu palīdzību pakāš ogrei, bet te iepriekš komentos cilvēks sāk šaubīties par KHL līmeni...varbūt otrādi, tieši mūsu četrnieks nav novērtēts pietiekami...protams rezultāti BAČā liecina ko citu, tomēr no otras puses mūsu klubiem sportiskā interese tur bija minimāla

  +4 [+] [-]

, 2009-03-15 23:03, pirms 16 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: RD spēleētāji ar savu iegūto 10 KHL vietu pierādīja jau savu, tā ka viņiem di.rst virsū nebūtu īsti korekti... Bet bebri gan BAČā parādīja savu ''augsto'' meistarības līmeni
Acīmredzot Bebru meistarības līmenis ir augstāks nekā R2000+atsevišķu RD kadru līmenis un to viņi tiešām parādīja.
Pietiks, beidz raudāt, Tavi mīluļi zaudēja, mani uzvarēja un šobrīd kaut kādas atmazkas par saspringtām sezonām drīzāk izraisa smīnu, nevis kādu attaisno. Bebri ar savu treneri vienkārši šajos pleiofos bija divas galvastiesas pārāki.

     [+] [-]

, 2009-03-15 23:04, pirms 16 gadiem
fire rakstīja: Ja par futeni, tad braazīlijā ir vēl trakāk...

Neiet runa par futeni, tā ir lieta, kas man riebjās futbolā (fani...bez galvām), bet tie ir grupējumi, lielākā daļa ir normāli fani!
Nē,viņiem tas ir normāli,jo viņiem futene ir ar ļoti senām tradīcijām un ļoti augstā līmenī! Piemēram,Līverpūlē, Everton fani nekad neies alu dzert tur kur to dzer FC Liverpool fani,un šeit nav runa par faniem bez galvām,bet normāliem vienkāršiem faniem!
Vienīgi varu tev piekrist,ka mums tas hokeja līmenis ir tik pazems,ka patiešām nav ko īpaši fanu starpā dalīt!

  -2 [+] [-]

, 2009-03-15 23:05, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Vai esi mēģinājis kādreiz saskaitīt cik no eSporta hokeja sadaļas lietotājiem patiešām vēlas nopietni padiskutēt par hokeju??
Es mēģināju,un man vairāk par sešiem nesanāca!
Nu, tāpēc jau man nāk smiekli, ka bieži komentē tādi, kas hokeju vnk nesaprot. Tas pats par riga200 runājot...vasiļjevs vispār, šoreiz neizmantoja to kas viņam bja, bet iespējams pie vainas, tā spēles stratēgģija ko viņš ved...
Piem. tam ir liela nozīme, bet kā ir tā tagad ir, vēlu to labāko ogrei.
Bet Tev iesaku, beidzot beigt tik akli ienīst RD un to spēlētājus, pat ja nepatīk šī komanda!

  +2 [+] [-]

, 2009-03-15 23:05, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Acīmredzot Bebru meistarības līmenis ir augstāks nekā R2000+atsevišču RD kadru līmenis
Distancējoties no personālijām un liekot komandu pret komandu, nenoliedzami ka bebri kā komanda bija pārāki

  +2 [+] [-]

, 2009-03-15 23:07, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Njā es ar pabrīnijos...R2000 ar dažu dinamiešu palīdzību pakāš ogrei, bet te iepriekš komentos cilvēks sāk šaubīties par KHL līmeni...varbūt otrādi, tieši mūsu četrnieks nav novērtēts pietiekami...protams rezultāti BAČā liecina ko citu, tomēr no otras puses mūsu klubiem sportiskā interese tur bija minimāla
Zini,kāpēc sāka apšaubīt KHL līmeni??
Es vel labi atceros tos komentārus no R2000 līdzjutēju puses,kas rakstija,ka tagad pievienojot RD špīlerus R2000 cīņa pret Bebriem ir tikai tāda formalitāte!
Tagad dažs labs mazliet atspēlējas!

  +3 [+] [-]

, 2009-03-15 23:08, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Distancējoties no personālijām un liekot komandu pret komandu, nenoliedzami ka bebri kā komanda bija pārāki
GALVENAIS - KA KOMANDA!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-15 23:09, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nē,viņiem tas ir normāli,jo viņiem futene ir ar ļoti senām tradīcijām un ļoti augstā līmenī! Piemēram,Līverpūlē, Everton fani nekad neies alu dzert tur kur to dzer FC Liverpool fani,un šeit nav runa par faniem bez galvām,bet normāliem vienkāršiem faniem!
Vienīgi varu tev piekrist,ka mums tas hokeja līmenis ir tik pazems,ka patiešām nav ko īpaši fanu starpā dalīt!
Neteicu ka pazems līmenis, bet tikuntā nav ko te plēsties, no visām šīm komandam bus spelētāji izlase...tad jau sanāk ka visi ienīdis izlasi, nu sviests.

Hokejs ir pat labākā līmenī nekā to var gaidīt, ja salīdzina ar investīcijām un atbalstu hokejam, kada jega no biatlona, ja tur gadiem rezultāta nav (pareizak pedejos gados paliek sliktak, progresa nav utt)? Labāk to naudu hokejam ...un tā ar vairākiem sportiem...

     [+] [-]

, 2009-03-15 23:09, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Zini,kāpēc sāka apšaubīt KHL līmeni??
Es vel labi atceros tos komentārus no R2000 līdzjutēju puses,kas rakstija,ka tagad pievienojot RD špīlerus R2000 cīņa pret Bebriem ir tikai tāda formalitāte!
Tagad dažs labs mazliet atspēlējas!
Nu nav ko tādus ņemt galvā, tie ir fani kas bļaustas tikai!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-15 23:10, pirms 16 gadiem
biju par riigu,bet apsveicu ogri,pieradiija ka speej,un kauns par dinamo caljiem.....ceru ka finaalaa bus latgale!

  +2 [+] [-]

, 2009-03-15 23:11, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Acīmredzot Bebru meistarības līmenis ir augstāks nekā R2000+atsevišķu RD kadru līmenis un to viņi tiešām parādīja.
Pietiks, beidz raudāt, Tavi mīluļi zaudēja, mani uzvarēja un šobrīd kaut kādas atmazkas par saspringtām sezonām drīzāk izraisa smīnu, nevis kādu attaisno. Bebri ar savu treneri vienkārši šajos pleiofos bija divas galvastiesas pārāki.
Varbuut ar ka treneriem bija liela nozime. Nesaspngstam,gaidam finaalu! Kuraa datumaa saakas?!

     [+] [-]

, 2009-03-15 23:11, pirms 16 gadiem
ask-bebrs rakstīja: Protams ka japriecaajas! Redzees kaa buus vai vairs nebuus nakamsezon?! Varbuut tomeer BEBRI saglabaasies??! Maz ticams... Naudas ta NAV!
Tur tā lieta, tāpat kā basīti, ceru ka komanda paliks, jo citādi daudzi hokejisti pazudīs...

Un ogrenieti (cik pec nika saprotu) ogre uzvareja kaa komanda... ar ko apsveicu...
varbut labak butu ja uz rigu neietu RD spēlētāji, jo acīmredzot treneris nespēja tos uz speli motivēt kā vienu veselu, bet nu pēc kaujas vēlu... runat

  +1 [+] [-]

, 2009-03-15 23:11, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Zini,kāpēc sāka apšaubīt KHL līmeni??
Es vel labi atceros tos komentārus no R2000 līdzjutēju puses,kas rakstija,ka tagad pievienojot RD špīlerus R2000 cīņa pret Bebriem ir tikai tāda formalitāte!
Tagad dažs labs mazliet atspēlējas!
Līdzjutēji jau priekšlaicīgi iecēla gan LM gan R2000 finālos, arī es tā domāju. Bet neredzu te iemesla apšaubīt KHL.

     [+] [-]

, 2009-03-15 23:12, pirms 16 gadiem
fire rakstīja: Nu, tāpēc jau man nāk smiekli, ka bieži komentē tādi, kas hokeju vnk nesaprot. Tas pats par riga200 runājot...vasiļjevs vispār, šoreiz neizmantoja to kas viņam bja, bet iespējams pie vainas, tā spēles stratēgģija ko viņš ved...
Piem. tam ir liela nozīme, bet kā ir tā tagad ir, vēlu to labāko ogrei.
Bet Tev iesaku, beidzot beigt tik akli ienīst RD un to spēlētājus, pat ja nepatīk šī komanda!
Pret RD nebūšu tad, kad tur neapgrozīsies visādi Savicki,Kozioli un Kalvīši,kam šī komanda ir vajadzīga visādu mērķu,bet tikai ne LV hokeja attīstības labā! Un , kad patiešām tajā spēlēs,ja ne gluži visi,tad tuvu labākais LV hokeja zieds uz šo brīdi!

     [+] [-]

, 2009-03-15 23:13, pirms 16 gadiem
kriksija13 rakstīja: biju par riigu,bet apsveicu ogri,pieradiija ka speej,un kauns par dinamo caljiem.....ceru ka finaalaa bus latgale!
Nevajag jau vainot tos astoņus...vai ta tikai viņi bija rigas rindās

     [+] [-]

, 2009-03-15 23:15, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Pret RD nebūšu tad, kad tur neapgrozīsies visādi Savicki,Kozioli un Kalvīši,kam šī komanda ir vajadzīga visādu mērķu,bet tikai ne LV hokeja attīstības labā! Un , kad patiešām tajā spēlēs,ja ne gluži visi,tad tuvu labākais LV hokeja zieds uz šo brīdi!
tak pārpērc akcijas un grozies tur pats. Šai komentā Tu izklausies pēc spītīga puišeļa nevis cienījama kunga. Sorry, nekā personiska.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-15 23:16, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Acīmredzot Bebru meistarības līmenis ir augstāks nekā R2000+atsevišķu RD kadru līmenis un to viņi tiešām parādīja.
Pietiks, beidz raudāt, Tavi mīluļi zaudēja, mani uzvarēja un šobrīd kaut kādas atmazkas par saspringtām sezonām drīzāk izraisa smīnu, nevis kādu attaisno. Bebri ar savu treneri vienkārši šajos pleiofos bija divas galvastiesas pārāki.
Piekritu par treneru faktoru arī!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-15 23:16, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Līdzjutēji jau priekšlaicīgi iecēla gan LM gan R2000 finālos, arī es tā domāju. Bet neredzu te iemesla apšaubīt KHL.
Un ne tikai līdzjutēji!
Pat mūsu hokeja preses korifejs Matuļa kungs būs pamatīgā govs pļekā uz pakaļas,ja LM rīt netiks finālā! Viņš nevienu sliktu vārdu par LM pirms PO neteica,un par 95% tiem piešķīra titulu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-03-15 23:17, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Pret RD nebūšu tad, kad tur neapgrozīsies visādi Savicki,Kozioli un Kalvīši,kam šī komanda ir vajadzīga visādu mērķu,bet tikai ne LV hokeja attīstības labā! Un , kad patiešām tajā spēlēs,ja ne gluži visi,tad tuvu labākais LV hokeja zieds uz šo brīdi!
Labi jau ir kad ir taads DINAMO. Man jau ar tur dazi lielibnieki nepatiik... Domaaju ka naakamsezon pretinieki novertees RD,un desmitaa vieta vairs nespid? Naudas ar buus mazaak,Hosu vairs nedabuut!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-15 23:19, pirms 16 gadiem
Žēl Mazais Dinamo
Meija Pats Labākais!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-15 23:20, pirms 16 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Un tiešām nesaprotu, ko jūs visi bāžat iekšā visu laiku to RD, spēlēja R2000 pret Ogres ASK
daudzi plusi!!! man noriebās klausīties tās replikas par RD

     [+] [-]

, 2009-03-15 23:21, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: tak pārpērc akcijas un grozies tur pats. Šai komentā Tu izklausies pēc spītīga puišeļa nevis cienījama kunga. Sorry, nekā personiska.
Varbūt,bet man ir savi principi,un tiem es reti kad kāpju pāri!
Kas attiecās uz akciju pārpirkšanu,tad es pats to protams neesmu spējīgs,bet visvairāk žēl,ka kas to vel ir spējīgi, sāk pamazām pārskatīt savus plānus attiecībā pret sportu!

     [+] [-]

, 2009-03-15 23:23, pirms 16 gadiem
Komentaars no tvnet.lv
... Tas varētu būt Dinamo biznesa projekts - iefiltrēt sev uzticamos kadrus Rigā 2000, lai tie zaudētu, jo Koziols jau no sākuma nebija plānojis nekādus liekus izdevumus dalībai Čempionu hokeja līgā, kuru lobēja Fāzels un Lipmans. Pie reizes nostādot Lipmani neērtā situācijā, jo ne Ogrei, ne Liepājai, ne Latgalei nebūs naudas dalības maksai, kura Latvijai ir neadekvāti liela. Nav jau goda lieta KHL spēlētājiem zaudēt Ogrei, bet ņemot vērā, ka Dimano biznesa plānos Rīgai 2000 vairs nav vietas, tad nu ja ir vienalga kam zaudēt un ar kādu rezultātu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-15 23:24, pirms 16 gadiem
Ar labu nakti visiem!
Redzēsim kāds es te rīt būšu!
Ja visu LV hokeju bezgalīgi slavēšu,tad viss OK un LM finālā,bet...............

  +3 [+] [-]

, 2009-03-15 23:26, pirms 16 gadiem
Norvegis rakstīja: Komentaars no tvnet.lv
... Tas varētu būt Dinamo biznesa projekts - iefiltrēt sev uzticamos kadrus Rigā 2000, lai tie zaudētu, jo Koziols jau no sākuma nebija plānojis nekādus liekus izdevumus dalībai Čempionu hokeja līgā, kuru lobēja Fāzels un Lipmans. Pie reizes nostādot Lipmani neērtā situācijā, jo ne Ogrei, ne Liepājai, ne Latgalei nebūs naudas dalības maksai, kura Latvijai ir neadekvāti liela. Nav jau goda lieta KHL spēlētājiem zaudēt Ogrei, bet ņemot vērā, ka Dimano biznesa plānos Rīgai 2000 vairs nav vietas, tad nu ja ir vienalga kam zaudēt un ar kādu rezultātu...
ko nu muld, džeki centās, Ankipāns tak gandrīz apraudājās, drīzāk kārtējās rīdzinieku atmazkas

  +1 [+] [-]

, 2009-03-15 23:26, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Varbūt,bet man ir savi principi,un tiem es reti kad kāpju pāri!
Kas attiecās uz akciju pārpirkšanu,tad es pats to protams neesmu spējīgs,bet visvairāk žēl,ka kas to vel ir spējīgi, sāk pamazām pārskatīt savus plānus attiecībā pret sportu!
Principi? vai nu skaties hokeju, sporta portālā runā par PAMATĀ par hokeju, pieskaroties blakuslietām kas ar to saistītas un vis čikeniekā. Pats sūdzies ka te par hokeju daži tik grib runāt, bet pats vislaik par kalvīšiem, savickiem totalizatoriem u.t.t. pašam hokejam tu pieskaries salīdzinoši reti. Man pēc RD spēles interesantāk apspriest Cipuļa varējumu nevis, meklēt utis komandā jo tur ir Koziols &Co. Vnk Tevis paša vārdi nesaskan ar darbiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-15 23:29, pirms 16 gadiem
Norvegis rakstīja: Komentaars no tvnet.lv
... Tas varētu būt Dinamo biznesa projekts - iefiltrēt sev uzticamos kadrus Rigā 2000, lai tie zaudētu, jo Koziols jau no sākuma nebija plānojis nekādus liekus izdevumus dalībai Čempionu hokeja līgā, kuru lobēja Fāzels un Lipmans. Pie reizes nostādot Lipmani neērtā situācijā, jo ne Ogrei, ne Liepājai, ne Latgalei nebūs naudas dalības maksai, kura Latvijai ir neadekvāti liela. Nav jau goda lieta KHL spēlētājiem zaudēt Ogrei, bet ņemot vērā, ka Dimano biznesa plānos Rīgai 2000 vairs nav vietas, tad nu ja ir vienalga kam zaudēt un ar kādu rezultātu...
Jā TVNETā ne to vien izlasīsi. pakāst var daudz vienkāršāk, nekas nav jāiefiltrē, no dalības ČL var atteikties un dalības maksas viņā nemaz nav
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-03-15 23:30, pirms 16 gadiem
Riharcs69 rakstīja: datums laikam 19. nu kr4 tā ir nākamā ceturtdiena!
ceru ka Ogre pratīsies un mājas spēles nospēlēs Piņķos, zb visai Rīgai cauri kratīties

  +3 [+] [-]

, 2009-03-15 23:33, pirms 16 gadiem
Norvegis rakstīja: Komentaars no tvnet.lv
... Tas varētu būt Dinamo biznesa projekts - iefiltrēt sev uzticamos kadrus Rigā 2000, lai tie zaudētu, jo Koziols jau no sākuma nebija plānojis nekādus liekus izdevumus dalībai Čempionu hokeja līgā, kuru lobēja Fāzels un Lipmans. Pie reizes nostādot Lipmani neērtā situācijā, jo ne Ogrei, ne Liepājai, ne Latgalei nebūs naudas dalības maksai, kura Latvijai ir neadekvāti liela. Nav jau goda lieta KHL spēlētājiem zaudēt Ogrei, bet ņemot vērā, ka Dimano biznesa plānos Rīgai 2000 vairs nav vietas, tad nu ja ir vienalga kam zaudēt un ar kādu rezultātu...
Lipmanu tas nekādā neērtā situācijā nenostāda, jo kvalifikācijas kārtā, no kuras dalība ČL būs jāsāk Latvijas čempionam, dalības maksa ir atcelta.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-15 23:35, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: ehh, nezini pat faktus par Kerča vecumu...
nu labi, 41 gads paliek rītdien, big deal! Ideja taapat skaidra!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-15 23:36, pirms 16 gadiem
Kad bija shie pashi penzachi Latvijas izlasee, tad bija slikti, jo visi bija veci, bet tagad juus gribat vinjus izlasee, jo vinji uzvar Latvijas chempionaataa ar savu pieredzi?

     [+] [-]

, 2009-03-15 23:38, pirms 16 gadiem
Riharcs69 rakstīja: ko vel sagribeesi???
Ja jau jūs man šo PO esat sačakarējuši, tad sagribēšu lai ejat līdz galam un paņemat zeltu, tas taka būtu vis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Koks_ar_2_galiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-03-15 23:40, pirms 16 gadiem
Riharcs69 rakstīja: vinjam paliek 42 hokeja speciaalists...
nu, paarrakstiijos! kam negadaas, cipari blakus. Demagogs jibio.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2009-03-15 23:41, pirms 16 gadiem
Koks_ar_2_galiem rakstīja: to pedjiku, kas man miinusus liek, es atradiishu un olas noraushu!
man liekas mīnusus tev liek ne tikai sex minoritātes...

  -3 [+] [-]

, 2009-03-15 23:41, pirms 16 gadiem
Riharcs69 rakstīja: vnk smiekli par tevi naak
Man par tevi arii, pokemons joptv. Posts bez 3 smailijiem, laikam nav posts...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-15 23:47, pirms 16 gadiem
Ja rit uzvar LM,tad BEBRIEM 19.03. uz LIEPAJU. Bet ja LATGALE,tad speele Ogree?!

     [+] [-]

, 2009-03-15 23:50, pirms 16 gadiem
Riharcs69 rakstīja: aksts ej spamo citur.. te tev nav ko darrit...
Smailiju juura. HIHI HAHA, newage bots, tu pat nenojaut, kas ir spams!

     [+] [-]

, 2009-03-15 23:54, pirms 16 gadiem
Liepāja - Ogre... Varētu būt intresanti...

     [+] [-]

, 2009-03-15 23:56, pirms 16 gadiem
Koks_ar_2_galiem rakstīja: Smailiju juura. HIHI HAHA, newage bots, tu pat nenojaut, kas ir spams!
Spams nav nekas tāds, ko vajadzētu popularizēt.

     [+] [-]

, 2009-03-15 23:58, pirms 16 gadiem
Finālā ir sapārotās spēles - divas dienas pēc kārtas,tad pārbrauciens.Nu ko,jācer Liepājā uzvarēs motivētākais...

     [+] [-]

, 2009-03-16 00:04, pirms 16 gadiem
-Skoufilds- rakstīja: Spams nav nekas tāds, ko vajadzētu popularizēt.
Ko tu vispaar rubii?

  +2 [+] [-]

, 2009-03-16 00:05, pirms 16 gadiem
OGRE CĪNĪSIES LĪDZ PĒDĒJAM ELPAS VILCIENAM!
Šogad bebriem jāuzvar..!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-16 00:08, pirms 16 gadiem
Koks_ar_2_galiem rakstīja: to pedjiku, kas man miinusus liek, es atradiishu un olas noraushu!
Kaa ar intelektu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-16 00:46, pirms 16 gadiem
Koks_ar_2_galiem rakstīja: Ko tu vispaar rubii?
No kā? No spama? Spams jeb surogātpasts (informācija, kuru lietotājs nav prasījis) atkarībā no sūtītāja (spamotāja, jeb surogātpasta izplatītāja) mērķa un nolūkiem var saturēt gan komerciālu, gan jebkuru citu informāciju. Tādēļ pēc sava satura tas tiek klasificēts kā "komerciālais surogātpasts" - "unsolicited commercial e-mail" (saīsināti - "UCE") un "nekomerciālais surogātpasts" - "unsolicited bulk e-mail" ("UBE"). Vai īsāk sakot, e-maila piedrazošana ar nevajadzīgām vēstulēm.

     [+] [-]

, 2009-03-16 00:48, pirms 16 gadiem
-Skoufilds- rakstīja: No kā? No spama? Spams jeb surogātpasts (informācija, kuru lietotājs nav prasījis) atkarībā no sūtītāja (spamotāja, jeb surogātpasta izplatītāja) mērķa un nolūkiem var saturēt gan komerciālu, gan jebkuru citu informāciju. Tādēļ pēc sava satura tas tiek klasificēts kā "komerciālais surogātpasts" - "unsolicited commercial e-mail" (saīsināti - "UCE") un "nekomerciālais surogātpasts" - "unsolicited bulk e-mail" ("UBE"). Vai īsāk sakot, e-maila piedrazošana ar nevajadzīgām vēstulēm.
Nokopeet no Wikipedia, visi mākam, un tagad pasaki, kur es spamoju?

     [+] [-]

, 2009-03-16 00:48, pirms 16 gadiem
Labak apsveicam KERCU dzimenee!!!

     [+] [-]

, 2009-03-16 00:49, pirms 16 gadiem
Domburs rakstīja: Kaa ar intelektu?
128IQ, bet tu jau taapat neticeesi, bet man jau taapat pie kaajas...

     [+] [-]

, 2009-03-16 00:53, pirms 16 gadiem
Vasiljevs - Tā bija interesanta un azartiska spēle, tomēr pretinieks uzvarēja pelnīti, bet mēs savu potenciālu nespējām izmantot,» pēc mača atzina «Rīga 2000» galvenais treneris Haralds Vasiļjevs. «Šīs dienas mača beigās izdarījām labu spiedienu, tomēr izveidojām tikai vienu bīstamu momentu, ar ko ir par maz. Spēles plānu tā arī neizpildījām, jo zaudējām, bet puišiem pārmest neko nevaru, jo visi cīnījās līdz pēdējam,» rezumēja treneris.

     [+] [-]

, 2009-03-16 01:00, pirms 16 gadiem
Koks_ar_2_galiem rakstīja: Nokopeet no Wikipedia, visi mākam, un tagad pasaki, kur es spamoju?
1. nē, es nonokopēju no Wikipedia.
2. tagad pasaki Tu man, kur es teicu, ka Tu spamo? Es teicu, ka spams nav nekas tāds, ko vajadzētu popularizēt.

     [+] [-]

, 2009-03-16 01:10, pirms 16 gadiem
tas ir " vāks"

  -1 [+] [-]

, 2009-03-16 01:38, pirms 16 gadiem
Labs!
Ogre Latvijas galvaspilsēta

     [+] [-]

, 2009-03-16 01:59, pirms 16 gadiem
rezultāts neataino spēles gaitu.

     [+] [-]

, 2009-03-16 02:17, pirms 16 gadiem
Bitīt rozīt! Cik pasaule ir maza! Apsveicu Ogri! Bet Dinamiešu iesaistīšana Rīga2000 sastāvā drīzāk kļūda bijusi būs, jo no izpumpētiem večiem, lai cik labi viņi būtu, lieku gaisa porciju neizspiedīsi.
Katrā ziņā - prieks par Ogri un īpaši Kerču! Vecais lauva cīnās lieliski, tā kā varbūt pat uz izlasi velk - vārtus ta iemest joprojām māk, un arī piespēles iedod tur un tad, kad vajadzīgs!!!

     [+] [-]

, 2009-03-16 06:56, pirms 16 gadiem
ko ta te rakstās-pričom šeit dināmo nu bij tur vājākie dinamieši un zaudēja,nu ko ta darīt.. bet par ogres trijnieku toč prieks

  -1 [+] [-]

, 2009-03-16 07:40, pirms 16 gadiem
Ja butu spele Ask ogre pret dinamo ogre novinnetu dinamo del pieredzes.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-16 07:41, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: ceru ka Ogre pratīsies un mājas spēles nospēlēs Piņķos, zb visai Rīgai cauri kratīties
nuuu, man no Purvciema ir ērtāk uz Ogri nekā uz Piņķiem ...

     [+] [-]

, 2009-03-16 07:49, pirms 16 gadiem
Ar šādu spēli R2000 diezvai izdosies vispār kādu rimbuli paņemt! FUJ!

     [+] [-]

, 2009-03-16 08:37, pirms 16 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Paskatīties pa Latgale uzmauc uz vafeles bebrus???
Tad jau redzees! Tikpat labi Ogre var uzvareet!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-16 13:03, pirms 16 gadiem
Bebri malači!
Sen nav skatīti tik aizrautīgi mači, kur puiši tiešām cīnās ar lielāko pašatdevi!
Prieks...
Gaidīsim nu tagad finālu!

  -2 [+] [-]

, 2009-03-16 13:31, pirms 16 gadiem
wow wow rakstīja: nu viss-nākamgad Rīgas Dinamo fārmklubs būs ask/ogre...
tam es piekritu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-17 21:28, pirms 16 gadiem
131 19.marts 17:30 HK "RĪGA 2000" DHK "Latgale" Inbox.LV ledus halle
130 19.marts 19:45 SK "Liepājas Metalurgs" HK "ASK/OGRE" Liepājas Metalurga ledus halle
132 20.marts 19:45 SK "Liepājas Metalurgs" HK "ASK/OGRE" Liepājas Metalurga ledus halle
133 21.marts 17:00 DHK "Latgale" HK "RĪGA 2000" Daugavpils ledus halle
134 22.marts 14:00 HK "ASK/OGRE" SK "Liepājas Metalurgs" Vidzemes Ledus halle
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja