Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

"Latgale" soli no fināla

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

"Latgale" soli no fināla
Spēles epizode
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šodien Latvijas atklātā hokeja čempionāta (LAČ) trešajā pusfināla spēlē Daugavpils "Latgale" uzvarēja "Liepājas Metalurga" hokejistus (2:1, pēcspēles metienos), sērijā izvirzoties vadībā ar 2:1. Nākamā spēle 14. martā Daugavpilī.

Līdz šai spēlei katra no komandām jau bija izcīnījusi pa vienai uzvarai, turklāt abas komandas to spēja izdarīt izbraukumā. Pirmajā spēlē Liepājā pārsteidzošu uzvaru pēcspēles metienos svinēja "Latgales" hokejisti (3:2), bet Daugavpilī "Liepājas Metalurgs" izlīdzināja sērijas reuzltātu. Pārliecinoša uzvara ar 4:1.

''Pirmajā trešdaļā abas komandas demonstrēja visai vienmuļu hokeju ar ļoti maz vārtu gūšanas iespējām. Faktiski to nebija gandrīz nemaz, līdz ar to bezvārtu neizšķirts bija pirmā perioda likumsakarīgākais iznākums,'' vēsta portāls liepajniekiem.lv

''Pēc pārtraukuma metalurgu uzbrukums nedaudz atdzīvojās, bet vienīgos vārtus "Liepājas Metalurgs" guva spēlējot mazākumā – pēc Gubina piespēles no kreisā borta, precīzs bija Mihailovs. Dažas iespējas bija arī "Latgales" hokejistiem, bet labākā Fadejevam, kurš gandrīz no zilās līnijas meta pāri tukšiem liepājnieku vārtiem - Žabotinskis šajā epizodē arī atradās pie pretējā borta,'' turpina liepajniekiem.lv

Trešajā periodā komandas vairāk uztraucās par savu vārtu drošību, vien retu reizi dodoties uzbrukumos. Lielāks teritoriāls pārsvars piederēja liepājniekiem, taču vārtus guva "Latgale". Trešajā periodā viesi panāca izlīdzinājumu – burzmā vārtu priekšā pie Žabotinska atvairītās ripas pirmais bija Peks. Papildlaikā neviens no vārtsargiem netika pārspēts, tādēļ bija jāizpilda pēcspēles metieni jeb bullīši. Pirmie divi "Latgales" hokejistu metieni bija neprecīzi, tāpat kā pirmais metalurgu metiens. Taču tad vārtus guva "Liepājas Metalurga" aizsargs Vents Feldmanis. Šķita, ka uzvara jau ir izcīnīta, tomēr "Latgales" hokejists prata atbildēt ar precīzu metienu. Liepājnieki kļūdījās un sērija tika turpināta līdz t.s. ''pirmajai kļūdai'' (ja viena no komandām gūst vārtus, savukārt otra - nē, tad spēle ir noslēgusies). Pirmie metieni bija neprecīzi, bet ar otro piegājienu "Latgales" hokejistiem izdevās izcīnīt uzvaru - precīzi meta Vitālijs Pavlovs, sērijā panākot jau 2:1 daugavpiliešu labā.

Nākamā spēle sestdien Daugavpilī. Ja "Latgales" hokejisti uzvarēs arī šajā spēlē - viņi iekļūs LAČ finālā, kur pretī stāsies "Rīga 2000" un "ASK/Ogre" komandu pāra uzvarētājs.

LAČ play off, 12. marts

Liepājas Metalurgs - Latgale 1:2(0:0, 1:0, 0:1, 0:1)
Vārti: 1:0 Mihailovs (Gubins, maz.) 28:19, 1:1 Peks (Uļjanovs, Staltmanis) 45:33, 1:2 Pavlovs 65:00
Vārtsargi: Žabotinskis - Klimentjevs
Soda minūtes: 18 - 20
Sērijā: 1 - 2

Sērijas kalendārs

DatumsLaiksKomandasRezultāts
08.03.17:00Liepājas Metalurgs - Latgale2:3
10.03.18:30Latgale - Liepājas Metalurgs1:4
12.03.18:30Liepājas Metalurgs - Latgale1:2
14.03.17:00Latgale - Liepājas Metalurgs-
16:03.18:30Liepājas Metalurgs - Latgale (ja nepieciešams)-

Izmantotie resursi:
liepajniekiem.lv

  +2 [+] [-]

, 2009-03-12 22:17, pirms 16 gadiem
Latgale atkal ar 14 laukuma spēlētājiem spēlēja (tikai 5 aizsargi), redzēs, vai pietiks spēka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-03-12 22:19, pirms 16 gadiem
kanvit rakstīja: Protams,es tev piekrītu tam ka sarunātās spēles grūti pierādit.Bet pārdomā un izanalīzē visu šo murgu sīkāk,es domā ka tu sportā labī orijentējies.Pieredzējušie spēlētāji māk uztaisīt vajadzīgo rezultātu tā kā labi aktieri,to taču tu pats zini.Un šitais murgs notiek arī basketbolā un futbolā,par ko jau bija rakstīts e.Sportā.
Jebkuru daudz maz neloģisku rezultātu gribas novelt uz toto, taču ne vienmēr tas īstenībā tā ir.
Bieži vien sērijas uzvar nevis "Skils", bet Motivācija (LM, izskatās, vismaz līdz šim, tādas nebija). Un NHL PO tādi piemēri ir katru gadu (pat vairāki vienā sezonā).

  +2 [+] [-]

, 2009-03-12 22:22, pirms 16 gadiem
leshyj25 rakstīja: a f&ck moi traktor v gidrauli4eskij 6lang, kas ta tja par sbori6ji, pek6nji vysi sok atbalstatj latgali6u komandu, praviljna, tai i vag
P.S. HK "LATGALE" atgadina daljeji HK "AVANGARD" no Omskas, toza uz 6amajiem nebija ceribu, bet ko 6ie dara plejoff4ikaa LATGALE = AVANGARD
Par kū piekšņi? Kai par vīneigū hokeja komandu nu Latgaļis, as par tū interesejūs jau nu pošim pirmssokumim (Latvejis čempionata, na Reigis atkloto)... i leidz tam par "Stalkeru" interesiejūs.

  +2 [+] [-]

, 2009-03-12 22:22, pirms 16 gadiem
Riharcs69 rakstīja: itkaa speeli tacu driikst uzsakt ka minimums 15 speletaji... preteja gadijuma w-0! Ka ta ta?
Pieskaiti vārtsargus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-03-12 22:25, pirms 16 gadiem
Volx rakstīja: Moška "Avangard"?
Ideja pavisam cita.
Kas ir "Canadiens"? Frankokanādiešu komanda, ko Kanādā nodibināja francūži un to arī atbalsta visa Kvebeka, jo šamie spēlē pret "angļiem". Ar "Latgali" ir līdzīgi.

  -2 [+] [-]

, 2009-03-12 22:27, pirms 16 gadiem
Paklau, pirms te sakam teikt kurs ir stulbs un kurs ir idiots, vispirms padomasim par sadu lietu:

Ne LM, ne Latgale savas majas nav uzvarejusi, kas liecina ka komandas nav gana stabilas, bet jus te pec katras speles:"Musejie jusejos sita un ta", bet komandas pat majas uzvaret nevar.....

Nekas ko jus teiksiet vai darisiet nemainis rezultatu serija, jo to kas notiks radis laiks, un pirms dziedat slavas dziesmas Latgalei(jo vini pagaidam ir vadiba serija), padomasim ari par to ka Latgale nespej uzvaret pamatlaika un abas uzvaras ir no aizsardzibas nosargatas un uz laimi tendetas, bet LM tomer parliecinosi ( un nevaig visu vainu uz tiesnesi novelt) uzvareja izbraukumu, un paslaik neredzu kapec vini to nevaretu velreiz izdarit....

Laiks radis, bet savus stulbos komentus paturiet pie sevis, jo nevienu neinterese, ka jus savos sapnjos esat nakotne vienus vai otrus redzejusi ka chempionus....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-03-12 22:28, pirms 16 gadiem
leshyj25 rakstīja: hmmmm, tie kas uzskata, ka 6i serija saistita ar toto ir vienkar6i toto... jenoti, jo logiski ta4j vajag padomat, latvijas hokeja cempionats un toto???? diez kada no ta peljnja, gandriz minimalas algas apmers
LATGALE IR VIENKAR6I MEISTARIGAKA KOMANDA PAR LM, KAPEC, TAPEC, KA VINJI IR NOSKANJOTI UZ KATRU SPELI, NEVIS KA DAZI LABI GAIDA, KAS NOTIKS FINALA labakie ir tie, kas mak noskanjoties, nevis pirkt kautko dargaku
o balamauts! skaidrs ka LM ir LM, bet vnk Latgaļa grib vairok uzvaraat! nu utris pusis zhaal Lm, bet u čl taipat jau R2000 spielaas

  +5 [+] [-]

, 2009-03-12 22:33, pirms 16 gadiem
Name rakstīja: Paklau, pirms te sakam teikt kurs ir stulbs un kurs ir idiots, vispirms padomasim par sadu lietu:

Ne LM, ne Latgale savas majas nav uzvarejusi, kas liecina ka komandas nav gana stabilas, bet jus te pec katras speles:"Musejie jusejos sita un ta", bet komandas pat majas uzvaret nevar.....

Nekas ko jus teiksiet vai darisiet nemainis rezultatu serija, jo to kas notiks radis laiks, un pirms dziedat slavas dziesmas Latgalei(jo vini pagaidam ir vadiba serija), padomasim ari par to ka Latgale nespej uzvaret pamatlaika un abas uzvaras ir no aizsardzibas nosargatas un uz laimi tendetas, bet LM tomer parliecinosi ( un nevaig visu vainu uz tiesnesi novelt) uzvareja izbraukumu, un paslaik neredzu kapec vini to nevaretu velreiz izdarit....

Laiks radis, bet savus stulbos komentus paturiet pie sevis, jo nevienu neinterese, ka jus savos sapnjos esat nakotne vienus vai otrus redzejusi ka chempionus....
Neviens nekarina Latgalei čempionu medaļa kaklā, vienkārši priecājas, ka Latvijas hokejā, pretēji daudzu prognozēm, "norakstītā" Latgale spēj ne tikai cīnīties ar LM, bet arī uzvarēt.

Par to "uz laimi tendēts"... man gan liekas, ka šādas spēles izšķiras spēlētāju galvās. Tb ja komanda (FAVORĪTS!) nav gatavi sisties līdz pēdējam (kaut vai 20 izgājienu mēģinājumā), tad par uzvaru viņi arī var nedomāt... .

  +1 [+] [-]

, 2009-03-12 22:36, pirms 16 gadiem
cīņejamī bruolyi, sastdiņ joīt atbolsteyt savejūs

p.s. bullīšos vai pamatlaikā uzvara ir un paliek uzvara

  +1 [+] [-]

, 2009-03-12 22:37, pirms 16 gadiem
Sestdien Latgale zaudē LM ar 5:1 un ta Liepājā atkal vinēs bullīsos un s;erijā 3 pret 2 Latgales labā!!! Tas būtu labs scenārijsko atliek vien izpildīt!

  +3 [+] [-]

, 2009-03-12 22:37, pirms 16 gadiem
Latgale Ruļevoj
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: rencys

  +1 [+] [-]

, 2009-03-12 22:45, pirms 16 gadiem
rencys rakstīja: ja latgalei pietiks nauda tiesneshiem......
ahu*l??? lohs palasi esporta ko raksta par speelem, pat autors viedokli apr tiesaashanu pret Latgali sarkastija, ka pagajushaja speele tiesneshi aiz ausiim izvilka L no zaudeejuma, ii*lis de*ilais uzzini kko tikai tad di*s besii tadi lohi kaa tu, veel pasaki ak esi specs un nevienu speeli garam savai pakaljai neesi palaidis

  +2 [+] [-]

, 2009-03-12 22:54, pirms 16 gadiem
jā, nu es esmu šokā

  +2 [+] [-]

, 2009-03-12 22:58, pirms 16 gadiem
Riharcs69 rakstīja: itkaa speeli tacu driikst uzsakt ka minimums 15 speletaji... preteja gadijuma w-0! Ka ta ta?
Bez 14 vēl jau ir abi vārtsargi, tā kā reglaments nav pārkāpts.

     [+] [-]

, 2009-03-12 22:58, pirms 16 gadiem
e tu stulbais kisi kaada tev haljava lohs dabuusi latgale visus draaz arii tos stulbos metaalus lohi tie LM tikai var vineet kad tiesaasana suudiigaha ha ha

  +1 [+] [-]

, 2009-03-12 23:03, pirms 16 gadiem
Metalurgs ir taadi memljaki palikushi.....juutaas baigi krutie un labie..rec kaa..veell dabuus no latgales pa d**su..kaaut kas liidziiigs avangardam pret ufu..vnk salec galvaa svaigzhnju slimiiba un vis ir..

  +2 [+] [-]

, 2009-03-12 23:08, pirms 16 gadiem
apsveicu broļus latgalīšus i veiksmi nokamaa spieļī !!!

  +3 [+] [-]

, 2009-03-12 23:19, pirms 16 gadiem
Pārsteigumi turpinās!

  -3 [+] [-]

, 2009-03-12 23:24, pirms 16 gadiem
vAI (lick)

  +4 [+] [-]

, 2009-03-12 23:45, pirms 16 gadiem
Respect, Latgalei!
Ja godīgi - tad negaidīti, bet kā saka:
/uzvar LABĀKAIS!
Turās!

un tad jau skatīsimies, kas risināsies rīt Piņķos!

  +2 [+] [-]

, 2009-03-13 00:04, pirms 16 gadiem
Jo interesantaak(:kursh gan domaja ka latvijas chempja play off bus tik interesanti(: Buutu interasnts finals latgale pret rigu(: jo jaatzis ka latgale shobrid patiesham izskatas negaiditi stipra(:

  +2 [+] [-]

, 2009-03-13 00:11, pirms 16 gadiem
Number 0 rakstīja: Malači latgalieši, tas tik būtu joks, ja Latgale un Ogre būtu finālā un kāds no šiem klubiem spēlēs ČL
Njā vispār būtu interesanti redzēt, kā Kerčs, Fanduļs un Ignatovičs izskatītos savā vecumā šādā līmenī, fiziski būtu grūti noteikti, bet gan jau ik pa reizei savu klasi nodemonstrētu.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-13 00:20, pirms 16 gadiem
Bond#77 rakstīja: Respect, Latgalei!
Ja godīgi - tad negaidīti, bet kā saka:
/uzvar LABĀKAIS!
Turās!

un tad jau skatīsimies, kas risināsies rīt Piņķos!
Nevis negaidīti, bet likumsakarīgi! Izskatās, ka Latgale vairāk gribēja uzvarēt un spēja savākties uz spēli, un var cerēt, ka izdosies iekļūt arī fināla!

     [+] [-]

, 2009-03-13 00:30, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Protams prieks, ka Tev prieks, taču labāk ir priecāties, nevis par "lotgoļiem", bet "latgaļiem".
es teiktu Latgaliešiem, jo latgaļi tās jau bija ciltis kas apdzīvoja tagadējo Latgali, Vidzemi, biku Igaunijas D daļ un vēl šur tur!!

     [+] [-]

, 2009-03-13 00:34, pirms 16 gadiem

     [+] [-]

, 2009-03-13 00:58, pirms 16 gadiem
LM paši vainīgi,ka atkal ļāva spēlēt līdz bullīšiem, un nevis padarija savu darāmo pamatlaikā vai papildlaikā!
Gaidām sestdienu!
ivars77 Tu esi neadekvāts, kas ir LM??? nevar paņemt čangaļus!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-13 01:02, pirms 16 gadiem
Nu ko sestdien visi uz DLH..atbalstīt savējos...cīnīsimies par finālu!Sarauj Latgale

  -1 [+] [-]

, 2009-03-13 01:02, pirms 16 gadiem
kas ir ivars77? kvēls liepājas aizstāvis.....
piekrītu, sērijā būs 3-2 LM!!!!
liepāja miskaste!!!!!