Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" atvieglo iestāšanās noteikumus fanu klubā

"Dinamo" atvieglo iestāšanās noteikumus fanu klubā
Dinamo hokejisti
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Saprotot pašreizējo ekonomisko situāciju, Rīgas "Dinamo" hokeja kluba valde pieņēmusi lēmumu mainīt iestāšanās maksas lielumu komandas fanu klubā.

Sākotnējā doma bija tāda, ka tiek iekļauta iemaksas summā atribūtika, tai skaitā komandas spēļu krekls. Taču tas izrādījās daudziem cilvēkiem par dārgu, tāpat arī abonentu iegādei nav bijusi liela atsaucība. Tādēļ, lai veicinātu atbalstītāju pulku, klubs piedāvā iestāšanos klubā par naudas summu piecu latu apmērā, bet sezonas biedra nauda noteikta 25 latu lielumā.

Kreklus var pasūtīt, bet tie būs jāapmaksā pašiem. Abonementus un biļetes var pasūtīt caur fanu klubu 105 K un 106 L sektoros.

Visi pārējie nosacījumi paliek nemainīgi: oficiāla piederība Rīgas "Dinamo" fanu klubam, kopīga izbraukumu spēļu skatīšanās uz lielā ekrāna Rīgā un citur Latvijā, iespēja piedalīties kluba organizētajos pasākumos, pieeja īpašai sadaļai mājas lapā, izbraukumu spēļu apmeklējumi par lētākām cenām, kā arī tikšanās ar spēlētājiem un treneriem.

Pieteikumi tiks gaidīti uz elektronisko pastu fanuklubs@dinamoriga.eu

Informāciju sagatavoja:
fanu kluba vadītājs Uģis Purviņš

  +1 [+] [-]

, 2008-09-10 16:16, pirms 16 gadiem
Nu redz cik jaukiKā jau prognozēju ap...sās ar saviem nenormālajiem cipariemTfu.No sākuma tā vajadzējaMu..ki,būtu no sākuma šāds cipars ,biedru būtu jau vismaz 1000...Vadību nometa jeb palika tie paši sākotnējie gudrīši?
Un kas teica ka šis FANU klubs ienes RD kasē kādu santīmu, droši ka sabāž visu piķi savās ķešās
Un kas tie dibinātāji ir?Nulle informācijas!Ko viņi piedāvā izņemot izplūdušus,neinteresantus(fufeļainus)solījumusKur konkrēti piedāvājumi?Statūti,utt...
Kaut kā pie šiem man iet negribās

     [+] [-]

, 2008-09-10 16:17, pirms 16 gadiem
als rakstīja: To vispār sauc par pamudināšanu uz zagšanu....


Savu maciņu apzagšana nav krimināli sodāms process,bet senču maciņu atpogāšana var notikt divos veidos-vai nu senčeim piekrītot,vai arī senčiem nezinot,un tāpēc saglabājot lielu iespējamību norauties pa nagiem no pašiem senčiem! Lietas nonākšana tiesā otrā gadijumā ir maz ticama,jo senči jau būs pieņēmuši savus soda sankcijas!

     [+] [-]

, 2008-09-10 16:17, pirms 16 gadiem
Beeglis rakstīja: Nu par taam cenaam...Neaizmirsti,ka mees esam(gribi vai nee) ES,atshkjiriibaa no RUS.Un cenas man liekas ir zemaakaas ES.Biju uz DEL(Vaacijaa)speeli-leetaakaa biljete 17 eur,daargaakaa 35 eur.Nu pareekjini.Mees jau pieradushi dziivot citaas kategorijaas,bet nevajag saliidzinaat sho to ar pirkstu.Pie mums arii visas izmaksas ir daargaakas,nekaa paareejaam komandaam ieksh KHL(nu kaut vai bendzha un paika).Taa kaa-viss adekvaati.


Pagaidi pagaidī DELa biļetes ir sākot no 12-18 eiro atkarībā no arēnas tikai algas viņiem ir stipri augstākas kā pie mums ja mums vidējā alga šobrīd tuvojas 500 Ls tad tur tas ir minimālais bezdarbnieka pabalsts ar ko cilvēki nevar galus savilkt kopā.

     [+] [-]

, 2008-09-10 16:26, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja:
Savu maciņu apzagšana nav krimināli sodāms process,bet senču maciņu atpogāšana var notikt divos veidos-vai nu senčeim piekrītot,vai arī senčiem nezinot,un tāpēc saglabājot lielu iespējamību norauties pa nagiem no pašiem senčiem! Lietas nonākšana tiesā otrā gadijumā ir maz ticama,jo senči jau būs pieņēmuši savus soda sankcijas!


Nu es to vairāk par tiem senču maciņiem domāju... Bet būsim konsekventi - zādzība ir zādzība!!! Pofig ka ģimenē!!!! Jābāž čokā iekšā!!!!!

     [+] [-]

, 2008-09-10 16:30, pirms 16 gadiem
[quote rush_er]
ja tu aizej uz katru piekto spēli piedzēries bļaut Dinamo Rīga un vēl lamāt pretiniekus (vai savējos, ja kas neiznāk), tad kas tu par fanu

100% taisnība!!!

     [+] [-]

, 2008-09-10 16:51, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: kad mazliet pacietību,un Rīgas Centrāltirgū mūsu ,,zelta rokas'' kreklus pakaļ metīs pa 5-10 Ls! Ne sliktākus,kā orģinālos,gan tumšos,gan gaišos,gan ar uzrakstiem kirilicā,gan ar uzrakstiem latīniski!

hello, nav 90-tie, RD pat neoficiālajam fanu saitam ir aizliedzis lietot kluba oficiālo simboliku, uzlaidīs 5 inspekcijas taviem darboņiem virsū un beigta balle!

  +1 [+] [-]

, 2008-09-10 16:54, pirms 16 gadiem
rush|er rakstīja: Jā, bet kaut kādu naudu tomēr ir jāmaksā, jo "nahaļavu'' nav tas pats. Tad jau katrs pusaudzis var aiziet uz 1 vai 2 spēlēm, piedzerties un nobļaustīties, nofotografēties ar fanu klubu un tad draugos lielīties kāds viņš ir lojāls Dinamo fans- kāds tad ir fanu klubam prestižs? Bez tam fanu klubs normālās valstīs nav bariņš džeku, kas izkliedz 2 saukļus un viens ar bungām, bet tā ir nopietna padarīšana, kur vīri ''strādā'', lai izdomātu (pārveidotu) dziesmas un saukļus, taisitu plakātus, karogus, emblēmas, mājas lapu u.t.t. Un tādā gadījumā vienmēr ir jābūt tai procesā, jo, ja tu aizej uz katru piekto spēli piedzēries bļaut Dinamo Rīga un vēl lamāt pretiniekus (vai savējos, ja kas neiznāk), tad kas tu par fanu


Piekrītu, spilgts piemērs Rīga 2000 "fanklubs" kontinentālā kausa laikā, tikai līdz šim neredzēju nekādu fankluba izdevīgumu parasti tiem, kas iet un aktīvi atbalsta klubu ir drusku lielākas ekstras par VIP tusiņiem ar spēlētājiem un vazāšanos pa Krieviju, kas (pēc viņu uzskata fašistiskas) valsts pārstāvjiem varētu būt samērā bīstams pasākums.

Nebija taču nekāda problēma norganizēt normālu dibināšanas pasākumu uz kuru ierastos visi interesanti netikai tie, kas uz sitienu var samaksāt 150 latus u.t.t. Ir pietiekami daudzi cilvēki ar pieredzīti fanošanas lietas vai arī bez tās, kas par 30-50% atlaidi abonomentam būtu gatavi visu sezonu aktīvi atbalstīt komandu, pieļauju, ka pēc pussezonas viņi paši nopirktu kreklus u.t.t. tāpēc jau no paša sākuma teicu ka marketings šim pasākumam ir galīgi izgāzies un šobrīd to cenšās saglābt ar mežonīgu (un visticamāk padārgu) reklāmu visos iespējamajos medijos.

  +1 [+] [-]

, 2008-09-10 16:55, pirms 16 gadiem
basiiiccc rakstīja: pat vis biedrinjs un co nespeja publiku piesaistit

basketbols nekad nav bijis tādā cieņā kā hokejs Latvijā. Padomā kad pēdējoreiz arēna ir bijusi kaut uz pusi pilna uz basketbola B divīzijas u-18 izlases spēli basketbolā... Nekad!

     [+] [-]

, 2008-09-10 16:58, pirms 16 gadiem
Edgars rakstīja: kas (pēc viņu uzskata fašistiskas) valsts pārstāvjiem varētu būt samērā bīstams pasākums.

eu nu nevajag dzīt tagad šito valdības oficiālo nostāju, tāpat, kad ekskursijas no Krievijas brauc ar pusaudžiem uz Latviju, viņus brīdina, ka Latvijā ar viņiem var notikt nezin kas un tāpat arī mums Krievijā. Valdību pozīcija ir viena lieta, bet realitātē cilvēki abās valstīs nu nav tādi, kas tagad metīsies pārgrauzt rīkli viens otram

     [+] [-]

, 2008-09-10 16:58, pirms 16 gadiem
rush|er rakstīja: hello, nav 90-tie, RD pat neoficiālajam fanu saitam ir aizliedzis lietot kluba oficiālo simboliku, uzlaidīs 5 inspekcijas taviem darboņiem virsū un beigta balle!

Aha,tā tās 5 inspekcijas jau n-tos gadus cīnās ar mūzikas pirātiem! Tikai jēgas no tās cīņas tā pamaz,jo ar tiem inspektoriem krieviski sakot-vsjo zahvačeno!

     [+] [-]

, 2008-09-10 17:00, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Aha,tā tās 5 inspekcijas jau n-tos gadus cīnās ar mūzikas pirātiem! Tikai jēgas no tās cīņas tā pamaz,jo ar tiem inspektoriem krieviski sakot-vsjo zahvačeno!

Jā, bet RD vadībā ir Kalvīc, un viņam nav izdevīgi tas, ka onkulis Seņa no azerbaidžāņu draugiem iepērk viltotas KHL formas

  +2 [+] [-]

, 2008-09-10 17:01, pirms 16 gadiem
Protams loģika prasītu, ka tas ietu rietumu virzienā kur fanklubi ir plašākas organizācijas par 50 bļāvējiem (pozitīvajā ziņā) kā tas ir ieviesies Latvijā, bet arī to pirmā ziņa par 150 Ls nu galīgi neveicināja nu piemēram grib iesaistīties papucis ar 3 dēliem vecumā 14-18 gadi hm cik tas sanāk 600 lati par iestāšanos fanklubā nu kaut kā dīvaini, vēl viens variants visi kas nopērk kluba kreklu ir automātiski uzņemas fanklubā un var ar piemēram ~20 procentu atlaidi iegādāties abonomentu kādā noteiktā sektorā vai sektoros.

Protams klubam vajag naudu to visi saprot, bet ar dollāru zīmītēm acu zīlīšu vietā arī nevar tai lietai pieiet.

Neviens narkodīleris pirmo devu netirgo par vājprātīgu cenu ...

     [+] [-]

, 2008-09-10 17:07, pirms 16 gadiem
rush|er rakstīja: eu nu nevajag dzīt tagad šito valdības oficiālo nostāju, tāpat, kad ekskursijas no Krievijas brauc ar pusaudžiem uz Latviju, viņus brīdina, ka Latvijā ar viņiem var notikt nezin kas un tāpat arī mums Krievijā. Valdību pozīcija ir viena lieta, bet realitātē cilvēki abās valstīs nu nav tādi, kas tagad metīsies pārgrauzt rīkli viens otram


Vecit nesalīdzini civilizētu Eiropas valsti ar Krieviju, pie mums neviens savas tautības dēļ nav nosists vai smagi piekauts.

  +1 [+] [-]

, 2008-09-10 17:08, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nu,neraudi,neraudi!
Ar to visu vajadzēja rēķināties,kad nodibināja šo klubu,un kad pie mums brauks RU komandas!Tas vietējiem civilokupantiem būs kā svietmaize!
Kas attiecās uz kreklie,tad jau vienreiz jau teicu,kad mazliet pacietību,un Rīgas Centrāltirgū mūsu ,,zelta rokas'' kreklus pakaļ metīs pa 5-10 Ls! Ne sliktākus,kā orģinālos,gan tumšos,gan gaišos,gan ar uzrakstiem kirilicā,gan ar uzrakstiem latīniski!

ivar,tavai dzelzkaleeju komandai tak bach's saakaas!
bet tu veel pa RD komentiem plosies

     [+] [-]

, 2008-09-10 17:12, pirms 16 gadiem
Njā, sakusies čīņa par faniem starp Dinamo un baša klubiem! Visi atlaiž cenas!!!! Pozitīvi!

     [+] [-]

, 2008-09-10 17:14, pirms 16 gadiem
RXR rakstīja: ļoti baida gaidāmā situācija ar pirmo mājas spēli, jo zinot kā izvēršās spēles starp LV un RUS izlasēm, klubiem, tad liels atbalsts (ja nepat lielāks) ir RUS atbalstītājiem. Vai nebūs tā ka RD spēlē, bet tribīnēs bļauj: rasija, rasija?!

nu bet tie piemēri ir pašķidri, futbola izlase, kam pēdējā divdesmitgadē bijis maz piekritēju latviešu vidū + vēl kam ir ļoti attīstīta fanu kultūra pašā Krievijā un tie līdzjutēji brauc līdzi, pēdējais Kontinentālais Kauss, kad R2000 fanu nebija daudz un tie paši plaukšķinātāji, kas radīja augsni tam, kas bija arēnā.
Citu piemēru jau īsti nemaz nav. Un nedomāju, ka hokejā mūs kāds var pārkliegt, bijušas spēles ir PČ mūsu pret krieviem, bija agrāk pārbaudenes Sporta Pilī un nebija jau tā, ka nekas cits nebija dzirdams

     [+] [-]

, 2008-09-10 17:15, pirms 16 gadiem
Kā jau tu teici nebūs fanu, nebūs DINAMO....

rush|er rakstīja: Ja nebūs fanu, nebūs Dinamo. Tas ir tik vienkārši kā tas ir.

Ja biļete maksātu 2ls, tad no 11tk vietu iekasētu 22tk ls. Ja biļete maksā vidēji 10ls, tad to naudu iekasē no 2200 skatītājiem. Protams, atkal ir problēma ar tukšu zāli, bet ko darīt?


bet nav jau tā, ka es tev nepiekrītu, es vienkārši bļauju visā visumā par naudas pelnīšanu LV.... un 2Ls par biļeti jau ir pa traku, domāju ar šitādām cenām kā tagad pilna halle būs varbūt pirmajā mēnesī, tad sāks pamazām sarukt, vismaz uz pusi ja samazinātu biļešu cenas nekas traks arī nenotiktu, atkal ieteikums viņiem paplašināt cenu spektru....lai tajās labākajās vietās ir biļetes cena par tiem 10-12ls, pārējās cenas varētu sadalīt pēc skatīšanās ērtuma attiecīgi atkal pa 8, 6 un 4 ls....
nu nekas traks jau nav noticis, pagaidām šis mārketinga plāns darbojas, jo biļetes ir gandrīz vai izpārdotas...... tākā viss vēl priekšā .... miers

     [+] [-]

, 2008-09-10 17:26, pirms 16 gadiem
Beeglis rakstīja: Nu par taam cenaam...Neaizmirsti,ka mees esam(gribi vai nee) ES,atshkjiriibaa no RUS.Un cenas man liekas ir zemaakaas ES.Biju uz DEL(Vaacijaa)speeli-leetaakaa biljete 17 eur,daargaakaa 35 eur.Nu pareekjini.Mees jau pieradushi dziivot citaas kategorijaas,bet nevajag saliidzinaat sho to ar pirkstu.Pie mums arii visas izmaksas ir daargaakas,nekaa paareejaam komandaam ieksh KHL(nu kaut vai bendzha un paika).Taa kaa-viss adekvaati.

nu tu ar salīdzināji Vāciju ar Latviju, cik Vācijā iedzīvotāji un cik Latvijā....līdz ES līmenim mums vēl ilgs ceļš ejams....ja man alga būtu kaut 1000eiro es tikai priecātos un noskatītos pēc iespējas vairāk spēles klātienē...bet diemzhēl situācija tāda nav dažādu sīku lietiņu dēļ....

  +2 [+] [-]

, 2008-09-10 17:39, pirms 16 gadiem
....Smagi aplauzaas saimnieki - domaja nu tik skries un graabs....Nakamais solis pec 5 majas speeleem - samazinas bileshu cenu!

  +3 [+] [-]

, 2008-09-10 17:41, pirms 16 gadiem
autoram: Abonents ir CILVĒKS, kurš iegādājas abonementu! Kamēr mums nav ieviesta verdzība, neviens nevar (nedrīkst!) ne pārdot, ne pirkt abonentus (cilvēkus)!!!
Rakstā: "... tāpat arī abonentu iegādei nav bijusi liela atsaucība. "

  -1 [+] [-]

, 2008-09-10 18:28, pirms 16 gadiem
Daniel rakstīja: ha, bēdīgi lasīt tādus komentārus kur autori domā, ka pēkšņi baigais fanu samazinājums dēļ kāda zaudējuma ko neviens neredzēja ..

kamon, kurā klasē .. vienkārši ir atšķirība starp "interesē" un "esmu gatavs maksāt nenormālu piķi". protams ka lielai daļai Latvijā interesē kā Dinamo veiksies un kādi būs rezultāti, tomēr salīdzinoši augsta līmeņa hokejs. un var pasniegt "atvieglo iestāšanos", bet reāli ja to dara tāpēc kā vienkārši minimāli cilvēki ir gatavi maksāt lielu naudu par šo projektu. minimālam cilvēku skaitam interesē skatīties un maksāt kā Dinamo spēlēs ar sibīrijas nomales komandām. jā uz Avangard, AkBars, SKA būs vērts aiziet. tāpēc lai oficiālais klubs mēģina projektam vēl kautko piepelnīt, tomēr cerams ka izveidosies arī kāds neoficiāls grupējums, kas sniegs komandai patiesu atbalstu tribīnēs.

Domāju, ka 25 Ls ir ļoti maza summa un to varēs atļauties jebkurš.
Un starp citu, esmu pārliecināts, ka Latvijas naudas maisiem šis pasākums tīrli labi patiks, sevišķi ložās. Protams mēs viņus neredzēsim un viņi neieet esportā, bet tas jau arī ir kaut kāds pienesums.

Vienu lietu gan es atbalstītu un tā ir 50% atlaide skolēniem un studentiem "Dinamo" spēļu biļetēm un lētākajam abonamentam.
1) Tādēļ, ka tieši studenti un skolēni ir lielākie spēļu apmeklētāji un tieši viņi tās apmeklēs darbdienu vakaros. Strādājošie parasti atpūšas nedēļas nogalēs un darbdienās līdz vēlai stundai strādā.
2)10 ls par katru spēli nabaga studentiņš atļauties nevar.
3) Kuri tad ir tie lielākie bļāvēji un "Dinamo" saukļu skandētāji?

Un visbeidozt, ja "Dinamo" klubs grib izrādīt cieņu vecajiem hokejistiem, tad varētu sarīkot kādu veco kadru ( tiem, kuri spēlēja 70tajos, 80tajos) apbalvošanu. Tas tiešām būtu labi mārketingam un visam pārējam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-10 19:30, pirms 16 gadiem
luuk to jau es saaku saprast - daudz maz soliidi priecee

     [+] [-]

, 2008-09-10 19:58, pirms 16 gadiem
Bulinsh rakstīja: Par šādu ciparu-25Ls-labprāt iestātos fanu klubā!
Otra lieta...abonamentu gan es nepirkšu,domāju,ka nekad,jo Rīgā nedzīvoju un izbraukāt uz katru RD mājas spēli vnk nevarētu...degviela arī mūsu valstī nav nekāda zemā


Tapēc arī vairāki citi KHL klubi piedāvā 8-10 spēļu komplektus, kas būtu loģiski arī Dinamo gadījumā, jo daudzus neinteresē spēles Somijā un Pinķos, jo strādājošam rīdziniekam uz viņām tikt ir sarežģīti.