Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Emerijs spēlēs Krievijā

Juris Miņins
Juris Miņins

Emerijs spēlēs Krievijā
Rejs Emerijs
Foto: AP

Bijušais Nacionālās Hokeja Līgas (NHL) komandas Otavas "Senators" vārtsargs Rejs Emerijs jau tuvākajās dienās parakstīs līgumu ar Kontinentālās Hokeja Līgas (KHL) komandu "Atlant".

Kā ziņo Krievijas Interneta medijs championat.ru, tad Piemaskavas hokeja klubs "Atlant" jau tuvākajās dienās parakstīs līgumu ar 2007. gada Stenlija kausa izcīņas varoni, vārtsargu Reju Emeriju.

Pašlaik ir zināms, ka līgums ir paredzēts uz vienu gadu par kopējo summu divi miljoni ASV dolāru.

"Neviena NHL vienība nevēlējās Rejam dot otro iespēju, tāpēc mēs piekritām "Atlant" piedāvājumam", sacīja spēlētāja aģents Dž.P. Berijs, "Taču, tas nenozīmē, ka no domas par spēlēšanu NHL mēs esam atvadījušies, Rejs cer šeit atgriezties nākamgad."

Pagājušajā sezonā Rejs Emerijs nospēlēja 31 spēli, no kurām uzvarēja 12 cīņas, vidēji spēlē ielaida 3.13 vārtus un atvairīja 89% no visiem pretinieku metieniem.

Saistītie raksti:
Emerijs kļūst par brīvo aģentu

Izmantotie resursi:
championat.ru

  +1 [+] [-]

, 2008-07-09 15:27, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu takš, pareizi, ka neapstrīd... tu palasi kārtīgāk, ko es rakstu... [varu apt atkārtot] - Pašlaik KHL ir tas pats kas bija RSL- daži stāri atbrauc, jo viņiem kkas nesanāk ASV, taču atas arī viss.
Kaut kas var notikt pēc pirmās (otrās) sezonas, kad projekts būs nostabilizējies...


Nu tieši tā, par to arī bija mans pirmais koments

  +1 [+] [-]

, 2008-07-09 15:29, pirms 16 gadiem
Piekrītu - KHL Krievijā nav bizness un tā ir lielākā problēma... Ar spēlētājiem un spēlētāju algām beigās var sanākt tā, kā ar nekustamo īpašumu tagad LV - viduvējībām cenas krīt un tos neviens negrib īsti ņemt, zvaigznes neviens vairāk par vienu nevar atļauties... vnk panīkums visās frontēs... Skatīsimies, kāda bilance sezonas beigās būs RD...

  +2 [+] [-]

, 2008-07-09 15:31, pirms 16 gadiem
Juris

Par to Bretveitu runājot, šķiet , ka neesi gan lasījis dažas intervjas ar viņu, kur viņš samērā delikātā veidā norāda uz to, ka , nu , Krievijā jau nu tomēr ir daudz atšķirīgāka attieksme pret citas ādas krāsas cilvēkiem nekā Eiropā vai Ziemeļamerikā. Nezinu, vai viņš ir sists vai nē, bet visa pasaule zin par biežajiem rasistiskajiem izlēcieniem Krievijā.Tas tā.Tas ,protams neliedz citu tautību sportistiem ierasties Krievijā un spēlēt, - amerikāņi basketbolā, brazīlieši futbolā utt.
Runājot par Emeriju, es gan vairāk gribētu , lai piepildās manis uzskaitītais otrs scenārijs , - vismaz būs interesanti !

Par KHL un NHL. Rūgti maldās tie, kas uzskata, ka tagad sāksies liela migrācija no ZA merikas uz Krieviju.Tā nenotiks. Jāgrs drīzāk ir izņēmums nekā likumsakarība.Par to jau daudz esmu runājis. Domāju, ka daudzi, tai skaitā Tu , lieliski zina pat labāk par mani, kuri jaunie krievu hokejisti ir kārtējo reizi pārcēlušies uz ZAmeriku, NHL, AHL, vai junioru līgām.Tas gan neliegs KHL konkurēt ar NHL spēles satura ziņā, vai vismaz mēģināt tuvoties tai. Spēcīgākā neapšaubāmi ir un paliks uz daudziem gadiem NHL.
Vēl pat neviena spēle nav aizvadīta, neviens ripas iemetiens izdarīts un daži jau spriež par KHL fenomenu.Runājot par ekonomisko situāciju ASV un dolāru, domāju, ka šis Tavs izteiciens neiztur kritiku. Dolāra vājums nekādā ziņā neliedz vidējam amerikānim aiziet pāris reizes nedēļā uz hokeju , apēst pāris burgerus un uzdzert kādu milleru pa virsu.Ek. situācijas abās valstīs nav salīdzināmas, nemaz nerunājot par tādām lietām kā iekšzemes kopprodukts, importa eksporta balanss, darba ražīgums utt.Tāds jēdziens, kā sabiedrības vidusslānis Krievijā nemaz neeksistē kā suga ( ir vai nu superbagātie vai trūcīgie ), bet tie ir galvenie sabiedrību raksturojošie rādītāji...

  -2 [+] [-]

, 2008-07-09 15:31, pirms 16 gadiem
Tas ir Labi Jagrs,Marcels Hossa un Emerijs un KHL vnk. super, ja jau 1.gada ir pargajusi sada limena speletaji, kas bus pec 2-3 gadiem!!! Bus ta, ka Augstas klases limena speletaji vares izskirties kur spelet NHL vai KHL es domaju Krievi var maksat speletajam sezona lidz pat 20mil.!!! Es kkad nesen skatijos i-neta kur salidzinaja Krievijas ligas klubu bidzetus ar NHL, Jus neticesiet, bet Krieviem budzets ir lielaks neka NHL!

     [+] [-]

, 2008-07-09 15:31, pirms 16 gadiem
Business Lawyer rakstīja: Piekrītu - KHL Krievijā nav bizness un tā ir lielākā problēma... Ar spēlētājiem un spēlētāju algām beigās var sanākt tā, kā ar nekustamo īpašumu tagad LV - viduvējībām cenas krīt un tos neviens negrib īsti ņemt, zvaigznes neviens vairāk par vienu nevar atļauties... vnk panīkums visās frontēs... Skatīsimies, kāda bilance sezonas beigās būs RD...


Tici man, tiem, kas uztur komandas naudas pietiek.
Un, manuprāt, labāk lai ir visa komanda ir ar vidēja līmeņa spēlētājiem, nevis ir divis stāri un tālāk - "čušss"...

     [+] [-]

, 2008-07-09 15:38, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tāpēc, ka viņš ne tikai sāka slikti spēlēt, bet arī sita komandas biedrus.

Ko noziimee sita? Bija kautinji? Kuru tad emerijs sita un par ko?

     [+] [-]

, 2008-07-09 15:46, pirms 16 gadiem
Leflērs rakstīja: Juris

Par to Bretveitu runājot, šķiet , ka neesi gan lasījis dažas intervjas ar viņu, kur viņš samērā delikātā veidā norāda uz to, ka , nu , Krievijā jau nu tomēr ir daudz atšķirīgāka attieksme pret citas ādas krāsas cilvēkiem nekā Eiropā vai Ziemeļamerikā. Nezinu, vai viņš ir sists vai nē, bet visa pasaule zin par biežajiem rasistiskajiem izlēcieniem Krievijā.Tas tā.Tas ,protams neliedz citu tautību sportistiem ierasties Krievijā un spēlēt, - amerikāņi basketbolā, brazīlieši futbolā utt.
Runājot par Emeriju, es gan vairāk gribētu , lai piepildās manis uzskaitītais otrs scenārijs , - vismaz būs interesanti !

Par KHL un NHL. Rūgti maldās tie, kas uzskata, ka tagad sāksies liela migrācija no ZA merikas uz Krieviju.Tā nenotiks. Jāgrs drīzāk ir izņēmums nekā likumsakarība.Par to jau daudz esmu runājis. Domāju, ka daudzi, tai skaitā Tu , lieliski zina pat labāk par mani, kuri jaunie krievu hokejisti ir kārtējo reizi pārcēlušies uz ZAmeriku, NHL, AHL, vai junioru līgām.Tas gan neliegs KHL konkurēt ar NHL spēles satura ziņā, vai vismaz mēģināt tuvoties tai. Spēcīgākā neapšaubāmi ir un paliks uz daudziem gadiem NHL.
Vēl pat neviena spēle nav aizvadīta, neviens ripas iemetiens izdarīts un daži jau spriež par KHL fenomenu.Runājot par ekonomisko situāciju ASV un dolāru, domāju, ka šis Tavs izteiciens neiztur kritiku. Dolāra vājums nekādā ziņā neliedz vidējam amerikānim aiziet pāris reizes nedēļā uz hokeju , apēst pāris burgerus un uzdzert kādu milleru pa virsu.Ek. situācijas abās valstīs nav salīdzināmas, nemaz nerunājot par tādām lietām kā iekšzemes kopprodukts, importa eksporta balanss, darba ražīgums utt.Tāds jēdziens, kā sabiedrības vidusslānis Krievijā nemaz neeksistē kā suga ( ir vai nu superbagātie vai trūcīgie ), bet tie ir galvenie sabiedrību raksturojošie rādītāji...


Nu, bet rasistiski "izlēcieni" ir pa visu pasauli... pie tam pašā ASV tie varētu būt kuda "biezākā" slānī. Pie tam nevajag jaukt vēl vienu lietu - to kas ir rases diskriminācija un ko par tādu uzskata paši melnādainie. Ilgus gadus skolās tika mācīts, ka visi tumšādainie ir "nēģeri", vot kkāds 60 gadīgais Koļa i pasaka: "Ņegr, igrai lučše!", nemaz nedomājot, ko sliktu, bet Fredam atliek saklausīt tikai "Ņegr" un viss, pietiek!
Un vēl. Kkad pirms pāris gadiem pa TV stāstīja, ka Latvijā ir piekauts tumšādainais, tika intervēts cits (laikam kkādas afro- biedrības pārstāvis, vairs neatceros) un intervijas laikā gāja garām bariņš jauniešu un šamam "uzilka ragus", tb virs galavas parādīja "miera zīmi" ( ) un šis uzreiz sāka stāstīt, ka arī tas ir rasisms... parādītu kādam Jānim, Pēterim vai Annai, tad neviens pat vērību nepiegrieztu...

Par ASV ekonomisko situāciju un tās ietekmi uz NHL parunāsim pēc gadiem 2 (vai pat agrāk)...

P.S.
Es jau saprotu, ka daudziem, dažādu apstākļu dēļ, NHL ir "naše vsjo", taču ir jāatzīst, ka pasaulē veidojas arī reālas alternatīvas līgas, kuras pēc pāris (vai nedaudz vairāk) gadiem varētu sastādīt reālu konkurenci NHL... pagaidām tikai tiek propogandēts (pie tam vārds vārdā) ASV izplatītais mīts (lai nomierinātu vietējos un nezaudētu auditoriju), ka NHL jau nu būs stiprākā līga "mūžīgi mūžos"...

     [+] [-]

, 2008-07-09 15:46, pirms 16 gadiem
RUBEN rakstīja: Protams ka KHL līmenis ir zemāks nekā NHL, bet nevajag aizmirst ka komanda kurā vairāk par pusi spēlētāju bija no KHL, vinēja pasaules čempi

P.S Paldies Juri, vienmēr prieks palasīt arī kādus sakarīgus komentārus.

Juris vienmēr raksta samērā sakarīgus komentārus. Jautājums, vai visi tam piekrīt vai nē. Man arī patīk, ka viņš vienmēr pamatojas uz savām plašajām zināšanām par hokeju.

  +1 [+] [-]

, 2008-07-09 15:47, pirms 16 gadiem
quick rakstīja: Ko noziimee sita? Bija kautinji? Kuru tad emerijs sita un par ko?


Viņš treniņa laikā "bujaņil" un pie reizes arī izkāvās... ar kuriem gan neatceros, to var pameklēt netā (kaut vai googlenews.com)

  +1 [+] [-]

, 2008-07-09 15:50, pirms 16 gadiem
Nu nu. Uz miljoniem buuveeta liiga tomeer nevar sacensties ar gadsimtu vecaam sporta tradiiciijaam, professionaalaa sporta prestizhaako godalgu. Pie kam speeleetaaji turpu shurpu ir paarvietojushies arii pirms KHL. Ja nenjem veeraa tos paaris skaljaakos dariijumus (Jaagrs utt) tad paareejie ir tikai 3-4 mainjas speeleetaaji kuriem ir nenormaali paarmaksaats. Tapat Babchuks, Jashins un gan jau veel kaads peec sezonas Krievijaa plaano atgriezsties/ir atgriezies NHL. Taapat arii Emerijs dodas prom tikai apstaaklju (sava rakstura) spiests un cer atgriezsties.

Pavisam kas cits ir tas, ka Krievijaa (taapat kaa Somija, Zviedrijaa un citur) vienmeer ir bijushi labi hokejisti, kuri taapat vareetu izgriezst pogas dazham labam NHL speeleetaajam. Kaut vai vaartsargs Bakstreems kursh liidz 30 gadu vecumam njeemaas pa Elistern (ja nemaldos), bet NHL jau pirmajaa gadaa tika pie individuaalaas balvas un kaartiiga liiguma.

  -1 [+] [-]

, 2008-07-09 15:53, pirms 16 gadiem
Leflērs rakstīja: Juris vienmēr raksta samērā sakarīgus komentārus. Jautājums, vai visi tam piekrīt vai nē. Man arī patīk, ka viņš vienmēr pamatojas uz savām plašajām zināšanām par hokeju.


Nu jūs prjam mani tā zahvaļiļi, ka es zaznajus...
Ja nopietni, tad uzskatu, ka internetā pierādīt savu taisnību ir tas pats kā cīnīties ar vējdzirnavām, taču pamatojot savu viedokli ar faktiem vismaz var pierādīt un parādīt, ka tavs viedoklis un tajā apskatītā problēma arī ir visai svarīga un to nedrīkst nenovērtēt...

Pie tam hokeja sadaļā jau ir arī citi cilvēki, kuru viedokli un spriedumus vienmēr ir patīkami izlasīt (piekrišana vai nepiekrišana, kā jau Leflērs teica, ir cita lieta), jo tie ir smuki izklāstīti un pamatoti - Leflērs, quick, M9, b2, Thrasher (raksta ļoti reti, bet kvalitatīvi), kamazinsh... gan jau ka kādu aizmirsu, bet gan jau sapratāt par ko ir runa.

     [+] [-]

, 2008-07-09 15:59, pirms 16 gadiem
quick rakstīja: Nu nu. Uz miljoniem buuveeta liiga tomeer nevar sacensties ar gadsimtu vecaam sporta tradiiciijaam, professionaalaa sporta prestizhaako godalgu. Pie kam speeleetaaji turpu shurpu ir paarvietojushies arii pirms KHL. Ja nenjem veeraa tos paaris skaljaakos dariijumus (Jaagrs utt) tad paareejie ir tikai 3-4 mainjas speeleetaaji kuriem ir nenormaali paarmaksaats. Tapat Babchuks, Jashins un gan jau veel kaads peec sezonas Krievijaa plaano atgriezsties/ir atgriezies NHL. Taapat arii Emerijs dodas prom tikai apstaaklju (sava rakstura) spiests un cer atgriezsties.

Pavisam kas cits ir tas, ka Krievijaa (taapat kaa Somija, Zviedrijaa un citur) vienmeer ir bijushi labi hokejisti, kuri taapat vareetu izgriezst pogas dazham labam NHL speeleetaajam. Kaut vai vaartsargs Bakstreems kursh liidz 30 gadu vecumam njeemaas pa Elistern (ja nemaldos), bet NHL jau pirmajaa gadaa tika pie individuaalaas balvas un kaartiiga liiguma.


Krievijā hokeja (varbūt ne tieši hokeja ar ripu, bet hokeja kopumā) tradīcijas ir ne mazākas, vnk pēdējos nu jau kādos 15 gados nebija tādas vienotas un konkrētas balvas par kuru cīnīties. Līdz ar to šo pasākumu nevar vērtēt tikai no tās puses, ka bagātajiem onkuļiem pateica un viņi "sadomāja" taisīt jaunu līgu.

Par labiem spēlētājiem var tikai piekrist. Zviedrijā/Somijā/Krievijā liela daļa hokejistu, ja netiek NHL, uzreiz dodas uz mājām, jo līmenis te ir augstāks nekā AHL un arī alga varētu sanākt labāka.
Tb ja viņi paliktu ASV, tad gan jau tiktu NHL un spēlētu 2./3. maiņā, taču, manuprāt, labāk mierīgi spēlēt mājās, nekā nenormāli stresot par NHL...

  -1 [+] [-]

, 2008-07-09 16:08, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Par ASV ekonomisko situāciju un tās ietekmi uz NHL parunāsim pēc gadiem 2 (vai pat agrāk)...

P.S.
Es jau saprotu, ka daudziem, dažādu apstākļu dēļ, NHL ir "naše vsjo", taču ir jāatzīst, ka pasaulē veidojas arī reālas alternatīvas līgas, kuras pēc pāris (vai nedaudz vairāk) gadiem varētu sastādīt reālu konkurenci NHL... pagaidām tikai tiek propogandēts (pie tam vārds vārdā) ASV izplatītais mīts (lai nomierinātu vietējos un nezaudētu auditoriju), ka NHL jau nu būs stiprākā līga "mūžīgi mūžos"...

politinformaacija padomju garaa. zheel vieniigi, ka muusdienaas.

  +2 [+] [-]

, 2008-07-09 16:15, pirms 16 gadiem
quick rakstīja: Nu nu. Uz miljoniem buuveeta liiga tomeer nevar sacensties ar gadsimtu vecaam sporta tradiiciijaam, professionaalaa sporta prestizhaako godalgu. Pie kam speeleetaaji turpu shurpu ir paarvietojushies arii pirms KHL. Ja nenjem veeraa tos paaris skaljaakos dariijumus (Jaagrs utt) tad paareejie ir tikai 3-4 mainjas speeleetaaji kuriem ir nenormaali paarmaksaats. Tapat Babchuks, Jashins un gan jau veel kaads peec sezonas Krievijaa plaano atgriezsties/ir atgriezies NHL. Taapat arii Emerijs dodas prom tikai apstaaklju (sava rakstura) spiests un cer atgriezsties.

Pavisam kas cits ir tas, ka Krievijaa (taapat kaa Somija, Zviedrijaa un citur) vienmeer ir bijushi labi hokejisti, kuri taapat vareetu izgriezst pogas dazham labam NHL speeleetaajam. Kaut vai vaartsargs Bakstreems kursh liidz 30 gadu vecumam njeemaas pa Elistern (ja nemaldos), bet NHL jau pirmajaa gadaa tika pie individuaalaas balvas un kaartiiga liiguma.

Tieši tā, pilnīgi piekrītu !

  +2 [+] [-]

, 2008-07-09 16:20, pirms 16 gadiem
quick rakstīja: Ko noziimee sita? Bija kautinji? Kuru tad emerijs sita un par ko?

Nu tur taču vairākos treniņos ritīgs hajs gāja vaļā, iesaistīti bija gan Nīls, gan Makgrattans.
Tad jau vēl arī Emerijs uzlika mīkstu uz treniņiem, vairākas reizes piemānīja Peddoku kā tādu zīdaini, kavēja sborus, utt pēc pilnas programmas.
Īstenībā brīnos, ka Tu to nezināji...
Peddoks vēl pēc atlaišanas vienā preses konferencē nožēloja, ka pirms tam pret Emeriju netika pieņēmis stingrākus mērus, utt...

     [+] [-]

, 2008-07-09 16:35, pirms 16 gadiem
[quote juris_minins]


Par ASV ekonomisko situāciju un tās ietekmi uz NHL parunāsim pēc gadiem 2 (vai pat agrāk)...

Jā, nu par ASV ekonomisko situāciju var ne tikai parunāt, bet strīdēties ilgi un dikti. Zinātnieki par to ir rakstījuši daudzas un daudzas biezas grāmatas. Skaidrs ir tas, ka ASV ir pasaules vadošā ekonomika, ar vislielāko ražošanu, vislielāko tirgu un patēriņu, neatkarīgi vai kādam tas patīk vai nē.
Tāpēc jau arī dažādas pasaules krīzes neatstāj uz to nekādu lielo iespaidu, pareizāk sakot, jo tev augstākas tehnoloģijas un izglītotāks darbaspēks, jo lielākas iespējas no tām izvairīties, vai izmantot pat tās savā labā.
Tā kā vari būt drošs, ka ASV ekonomika gan pēc viena, gan diviem vai 10 gadiem būs tieši tur , kur viņa ir šobrīd.
Cita lieta ir tas, ka vairākas DAustrumāzijas valstis cenšas līdzināties un atsevišķos aspektos ASV pat pārspēj, nenoliedzami nedrīkst nepieminēt Ķīnu, kurai ir pavērušās plašas iespējas savā ekonomikā.
Runājot par Krieviju, - es Tev pateikšu, - Krievijai no visa iepriekšminētā ir tikai un vienīgi dabas resursi, oligarhi un pusbadā vārgstoša tauta,nekas vairāk.Ak tā, - nedrīkst nepieminēt, - krievi lieliski spēlē hokeju nu jau vairākus gadu desmitus, tas tad arī ir tas, kāpēc šeit notiek diskusija , vai ne ??

  -3 [+] [-]

, 2008-07-09 16:41, pirms 16 gadiem
ak juus te gudrie spriedeeji!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-07-09 16:57, pirms 16 gadiem
Leflērs rakstīja: [quote juris_minins]
Runājot par Krieviju, - es Tev pateikšu, - Krievijai no visa iepriekšminētā ir tikai un vienīgi dabas resursi, oligarhi un pusbadā vārgstoša tauta,nekas vairāk.Ak tā, - nedrīkst nepieminēt, - krievi lieliski spēlē hokeju nu jau vairākus gadu desmitus, tas tad arī ir tas, kāpēc šeit notiek diskusija , vai ne ??

ne tikai! krievi arii uzvareeja Eiroviiziju, un driiz saaksies kaarteejais "Novaja Valna". un vispaari, Juulija M. vaaldiem lunaajot, klievi - eta "naše vsjo", blin!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-07-09 18:56, pirms 16 gadiem
Varbut mazliet ne pa temu, bet kadas komandas speles taja KHL? (zinu bija tada zinja esporta, bet nevareaju atrast). Noteikti lielaka dalja RSL komandu + Rigas dinamo, baltrkrievi, kazahi .... kadas vel valstis piedalisies?
Tak nepiedalisies Zviedru, somu, vacu chehu top komandas, ne (ljoti gan gribetu lai vinjas piedalas)?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-07-09 19:19, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: KHL jau pašlaik konkurē ar NHL (tāpat kā jebkura cita pasaules hokeja līga), taču cita lieta ir cik šī konkurence ir nopietna...
Man gan "prkoļī" viena cita tendence - kā konkurences pastiprināšanās/samazināšanās mērs tiek ņemts NHL spēlētāju "pieplūdums".
Kas, citur pasaulē vispār neviens ledu nav redzējis? Krievijā bez visa NHL bija, ir un būs labi spēlētāji, kuri mierīgi varētu spēlēt NHL (pēc spēles līmeņa, neņemot klāt "blakusfaktorus"), iespējams, ne pirmajā maiņā, bet 2./3. maiņu kontingents ir visai plašs. Cita lieta, ka daudzi, kas šeit komentē, nemaz nezin "Who is кто" Krievijas hokejā un tāpēc liekas, ka NHL ir Dievi, bet krievijā tādi "minorlīgu" spēlētāji. Tā nebūt nav... iedodiet Krievijas hokejam tādu "raskrutku" kā NHL un tad vēl redzēs kur būs labāks "materiāls".
Un vēl.
NHL ir ieviesti vairāki mākslīgi noteikumi, lai palielinātu rezultativitāti, spēles skatāmību utt., tāpēc arī liekas, ka "viņi jau nu spēle...", kamēr Krievijā (un vispār Eiropā) tiek spēlēts HOKEJS, nevis kkāds spēles paveids...

Atgriežoties pie sākumā izvirzītās tēzes par NHL/KHL konkurenci. Pašlaik konkurence ir tieši tāda pati kā bija pirms gada vai diviem. Jā, daži "stāri" atbrauc, taču tie ir atsevišķi gadījumi, kad šamiem kkas nesanāk NHL. Cita lieta, kas būs, ja šī sezona izdosies visai laba (no turnīra organizatoriski-sportiskā viedokļa). Paredzu, ka tad arī varētu kkas mainīties pasaules hokeja spēku sadalījumā...

viedi vārdi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-07-09 20:11, pirms 16 gadiem
-Romeo- rakstīja: wou... drīz KHL pārvilinās visus NHL hokejistus...

Jaa, jaa, ko tu neteiksi...

     [+] [-]

, 2008-07-09 20:44, pirms 16 gadiem
Leflērs rakstīja: Nu tur taču vairākos treniņos ritīgs hajs gāja vaļā, iesaistīti bija gan Nīls, gan Makgrattans.
Tad jau vēl arī Emerijs uzlika mīkstu uz treniņiem, vairākas reizes piemānīja Peddoku kā tādu zīdaini, kavēja sborus, utt pēc pilnas programmas.
Īstenībā brīnos, ka Tu to nezināji...
Peddoks vēl pēc atlaišanas vienā preses konferencē nožēloja, ka pirms tam pret Emeriju netika pieņēmis stingrākus mērus, utt...

Nu zinaaju tikai to, ka ir bijushas nesaskanjas un, ka Emerijs esot bastojis treninjus, taapat par to, ka shim ir sakaapis galvaa. Bet par kautinjiem nebiju
dzirdeejis.

     [+] [-]

, 2008-07-09 20:49, pirms 16 gadiem
Ceru, ka viņam Krievijā ragi tiks aplauzti, ja viņš joprojām pats nav sapratis, ka ar tādu iedomību pasaulē nekur tālu tikt nevar, un galu galā dots devējam atdodas.

     [+] [-]

, 2008-07-09 21:56, pirms 16 gadiem
quick rakstīja: Nu zinaaju tikai to, ka ir bijushas nesaskanjas un, ka Emerijs esot bastojis treninjus, taapat par to, ka shim ir sakaapis galvaa. Bet par kautinjiem nebiju
dzirdeejis.

Apskaties youtube.com, vinjsh laikam bija izraisiijis incidentus ar abiem komandas "mentiem" - Makgratanu un Niilu!

  -1 [+] [-]

, 2008-07-09 23:51, pirms 16 gadiem
kharlamovs rakstīja: lefler pako somas gan jau tevi tai sapnu zeme ari pabaros,un ja godigi daudzi cilveki tagad dodas atpakal uz savam etniskajam zemem no tas sapnu zemes,nemot to pasu latviju nevajag nemaz talu skatities,tiem kam palika te mantojumi daudzi no viniem atgriezas no asv uz latviju,pec tava domugajiena tad jau sanak ka latvija dzives limenis ir labaks par asv ?? un nevisiem nauda ir labvelibas meraukla.


alternatiivi, abstrakti un nekaadaa zinjaa persooniigi:

Ivaanushka Duratshok, pako nu, draudzinj, savas pufaikas, gan jau tevi tai tavaa "etniskajaa zemee" pabaros. {ljooti miilja uzruna}

un ja godiigi, tad daudzi cilveeki tagad dodas atpakalj uz savaam "etniskajaam zemeem", bet veel vairaak ir taadu, kas nekur prom no savas miitnes zemes doties netaisaas, jo dziive tajaa gluzhi vienkaarshi ir labaaka nekaa vinju (senchu) roogjinaa.

tomeer daudzi no tiem, kas bauda savas miitnes zemes viesmiiliibu, turpina sajuusminaaties par savu "etnisko zemi" vispaariigi un taas vareno KoHejLiigu atsevishkji. gadiijumaa, ja nu kaads eSportaa neapdomiigi neizraada tik pat ljoti lielu cienju pret shameejo "etnisko zemi" cik lielu buutu izraadiijushi shameejie, tad shameejie uz karstaam peedaam saak "njemt to pashu Latviju, nemaz taalu neskatoties" un nikni vicinaat "labvelibas merauklu" (sic!).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-07-10 00:49, pirms 16 gadiem
juhans rakstīja: alternatiivi, abstrakti un nekaadaa zinjaa persooniigi:

     [+] [-]

, 2008-07-10 11:40, pirms 16 gadiem
mans viedoklis par izlasīto kopumā - krieviem ar finansēm problēmu nav un nevajadzētu būt (es pat teiktu, ka zināmā mērā viņi šajā aspektā ir pārāki par jeņķiem), es, protams, nerunāju par situāciju abās lielvalstīs kopumā...

ASV (kur tomēr bāzējas lielākā daļa NHL komandu) hokejs vienmēr zināmā mērā ir bijis pabērna lomā (par spīti šī gada apmeklētības rekordiem), mīluļu lomas atdodot beisbolam, jeņķu futbolam, basketbolam, nascar... Izņēmums, protams, ir kanāda (šķiet, tur tuvākajā laikā ne1 cits sporta veids kā lakross, kas tāpat ir hokeja paveids un tiek spēlēts citā sezonas laikā konkurēt ar hokeja popularitāti nevarēs)

Krievijā situācija ir savādāka - lielvalstī visi ilgojas pēc "vecajiem labajiem laikiem" un viņiem pietrūkst internacionālas līgas kādā no mīlētākajiem sporta veidiem. Hokejs austrumeiropā ir sen mīlēts un tradīcijas ir pietiekami bagātas (RSL tāpat par popularitāti nevarēja sūdzēties). Papildus tam krievi šogad izcīnija PČ zeltu - tas tāpat ir palīdzējis hokejam vēl vairāk pagozēties saulītē. KHL dos krieviem vēl 1 būtisku faktoru - "ārējo ienaidnieku" (piem. R.Dinamo), kas vienmēr spēlē pozitīvu lomu līgas attīstībā... vēl varam pieminēt atsevišķu "hokeja zvaigžņu" pievienošanos līgai, kas arī ir pozitīvs popularitāti veicinošs faktors...

Tas man ļauj ieskicēt šādu nākotnes vīziju - KHL projekts veiksmīgi attīstīsies un hokeja mekā svaru kausi var atkal izlīdzināties. Izveidosies situācija, kad atkal konkurēs Z-Amerikas hokeja skola ar A-Eiropas hokeja skolu. NHL nekur nepazudīs - Kanāda un ASV vienmēr ir sagatavojušas labus hokejistus, to darīs arī nākotnē, taču KHL ir visas iespējas savā virzienā sākt skatīties somiem, zviedriem, čehiem... Protams, situācija nekad vairs nebūs tāda kāda tā bija dzelzs priekšskara laikos, taču zināmas tendences var atgriezties... BET tas viss ir pie nosacījuma, ka krievi turpina attīstīties, sakārto savu hokeja saimniecību, tuvojas NHL arī haļļu, inventāra, mārketinga aktivitāšu ziņā

Nobeigumā - man ir liels prieks, ka arī mūsu hokejam ir dota iespēja augt kopā ar šo projektu

     [+] [-]

, 2008-07-10 11:47, pirms 16 gadiem
putnz

Paldies, ļoti konkrēts, izsmeļošs un skaidrs skatījums uz šiem jautājumiem, pilnīgi piekrītu !

     [+] [-]

, 2008-07-10 15:54, pirms 16 gadiem
Emerijs ir labs vartusrgs!!!Bet viņam pagājusejāsezonā neveicāss!!
Pilnigi piekrītu Jurim Miņinam!!NHL vairs nav tas kas bija 90 80!!
Bet padomājiet paši KHL vel tikai top un jau var šo un to salīdzinat ar NHL tikmēr NHL jau pastāv.........Man arī ir prieks ka Latvijas hokejs var atīstītieS līdz ar KHL tas paver iespējas jaunejiem hokejistiem jo tagad vairs nevajag braukt uz ārzemēm tagad var tiekties līdz KHL Rīgas Dinamo......Esmu ļoti priecīgs ka Latvijā veidojas konkurejoša komanda kura var cīnīties par augstām vietām!!Tagad ir pāragri spriezt par nhl un khl jo khl vell tikai veidojas sprriezst vares pec kadiem gadiem 5 10 tad mes redzesim speku samerus un vai vispar tik ilgi khl izturs tas vell ir jautajums!!