Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Znarokam jāsniedz priekšlikumi par vēl viena trenera piesaisti

Jānis Celmiņš

Znarokam jāsniedz priekšlikumi par vēl viena trenera piesaisti
Kaspars Daugaviņš un Oļegs Znaroks izlases treniņā. Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas Hokeja federācijas 9. jūnija valdes sēdē hokeja valstsvienības galvenais treneris Oļegs Znaroks sniedza atskaiti LHF valdei par pasaules čempionātu Vācijā.

LHF valde viennozīmīgi atzina, ka iepriekš uzstādītais uzdevums – iekļūt labāko astoņu komandu skaitā – netika izpildīts. Tomēr šogad iegūtā 11. vieta pasaulē ir izskaidrojama ar vairākām likumsakarībām.

LHF valde ir satraukta par izlases spēlētāju patriotisma un atbildības sajūtas valsts priekšā mazināšanos līdz ar komerciālo projektu attīstību. Būtiska problēma ir saskatāma arī izlases treneru nepieejamībā pilnvērtīgajā gatavošanas posmā. Svarīgi ir LHF kopā ar Rīgas "Dinamo” vadību pastiprināti domāt tieši par Latvijas hokeju un tās prioritātēm.

Pozitīvi valde novērtēja to, ka Vācijā pasaules čempionāta pieredzi guva vairāki jaunie spēlētāji, kas pakāpeniski ir neizbēgams process izlases sastāva atjaunošanā. Aktīvā diskusijā par turpmāko izlases treneru darbu, tika nolemts dot laiku Znarokam kopā ar Hariju Vītoliņu sagatavot priekšlikumus LHF valdei par iespējamā trešā trenera piesaisti darbam izlasi, kurš būtu brīvs hokeja speciālists ārpus kāda kluba, līgas vai citas izlases. Pēc priekšlikumu saņemšanas LHF valde pieņems galīgo lēmumu par šī brīža treneru turpmāko darbu ar izlasi.

LHF valde šodien apstiprināja arī Latvijas U-18 un U-20 trenerus jaunajai sezonai. Valde pieņēma lēmumu, ka turpmāk gan jauniešu, gan junioru izlasi vadīs galvenais treneris Leonīds Beresņevs. Šāds solis ir vērtējams pozitīvi, jo vairāki jaunieši jau sezonas laikā tiks iespēlēti junioru izlases sastāvā, kas var sekmēt pilnvērtīgāku izlašu gatavošanos pasaules čempionātiem. Savukārt Aleksandrs Kļinšovs ir piekritis būt par jauniešu izlases konsultantu. LHF valdi priecē, ka Kļinšovs ir atguvies no slimības, un arī turpmāk palīdzēs ar vērtīgajiem padomiem darbā ar Latvijas hokeja jaunatni.

Izmantotie resursi:
lhf.lv

  +7 [+] [-]

, 2010-06-09 18:17, pirms 15 gadiem
fcsanok rakstīja: Nu a tu gribi teikt ka tu atradīsi spēlētāju kurš nespēlē KHL,NHL vai AHL kā arī nebija izsaukts pēdējos gadus uz islasi un spēs izkonkurēt kaut vai tos pašus "Znaroka audzēkņus"??
Nē,es gribu teikt,ka arī NHL,KHL un citi labi spēlētāji pārsvarā arī nerodās ne no kā.
Piemēram,tas pats Sotnieks. Ja nebūtu Šuplers,kas viņam uzticējās, bet kāds cits treneris,tad Sotnieks tagad,visticamāk,arī kapātu kādā BAČ vai Itālijā. Veiksmes stāsts-bija īstā vietā un īstā laikā.

 +12 [+] [-]

, 2010-06-09 18:17, pirms 15 gadiem
LHF te cirku taisa plašai auditorijai domāto, tēlo, ka nesaprot, kāpēc izlases sniegums kļūst arvien vājāks. To principā var noformulēt dažās rindiņās:
Visai hokeja pasaulei (izņemot LV, protams) PČ ir tāds pēcsezonas kopā sanākšanas pasākums, kuru pārāk "sāpīgi" neuztver ne spēlētāji, ne arī hokeja fani. Vārdu sakot, par "sezonas naglu" visi uzskata klubu sezonas noslēgumu. Latvijā viss šajā jautājumā bija ačgārni- par spēlētāju panākumiem klubos (ja vien tas nebija NHL) vēl pirms neilga laika faniem bija relatīvi neliela interese, toties visi gaidīja PČ- kā tad izlase nospēlēs. Ar to bija izskaidrojama arī LV hokeja fanu lielākā skaitliskā PČ apmeklētība un titula "labākie hokeja fani" neformāla iegūšana, ko apbrīnoja visa hokeja pasaule. Šobrīd aptuveni top skaidrs, kas tieši tika apbrīnots- kāpēc latvieši tik ļoti fano/apmeklē turnīru, kas pārējiem interesē stipri mazāk.
Šobrīd lietas mainās. Tam pie vainas ir KHL un RD, kurš "nosmeļ" visu asumu, cīņassparu, motivāciju, fanošanas intensitāti, utt. jau regulārās sezonas laikā. Pamazām gan LV spēlētāji, gan fani kļūst tādi paši, kā pārējā civilizētā pasaulē, ar adekvātu vērtību skalas izpratni. Tā ka domājams, tāda 11. vieta pasaulē tagad un turpmāk nav uzskatāma par nekādu plānu nerealizēšanu, bet par to vietu, kura LV izlasei objektīvi pienākās, ja uz PČ tiek braukts ar tādu pašu motivācijas līmeni, kā citās izlasēs.

  -1 [+] [-]

, 2010-06-09 18:23, pirms 15 gadiem
goga papukašvili rakstīja: LHF te cirku taisa plašai auditorijai domāto, tēlo, ka nesaprot, kāpēc izlases sniegums kļūst arvien vājāks. To principā var noformulēt dažās rindiņās:
Visai hokeja pasaulei (izņemot LV, protams) PČ ir tāds pēcsezonas kopā sanākšanas pasākums, kuru pārāk "sāpīgi" neuztver ne spēlētāji, ne arī hokeja fani. Vārdu sakot, par "sezonas naglu" visi uzskata klubu sezonas noslēgumu. Latvijā viss šajā jautājumā bija ačgārni- par spēlētāju panākumiem klubos (ja vien tas nebija NHL) vēl pirms neilga laika faniem bija relatīvi neliela interese, toties visi gaidīja PČ- kā tad izlase nospēlēs. Ar to bija izskaidrojama arī LV hokeja fanu lielākā skaitliskā PČ apmeklētība un titula "labākie hokeja fani" neformāla iegūšana, ko apbrīnoja visa hokeja pasaule. Šobrīd aptuveni top skaidrs, kas tieši tika apbrīnots- kāpēc latvieši tik ļoti fano/apmeklē turnīru, kas pārējiem interesē stipri mazāk.
Šobrīd lietas mainās. Tam pie vainas ir KHL un RD, kurš "nosmeļ" visu asumu, cīņassparu, motivāciju, fanošanas intensitāti, utt. jau regulārās sezonas laikā. Pamazām gan LV spēlētāji, gan fani kļūst tādi paši, kā pārējā civilizētā pasaulē, ar adekvātu vērtību skalas izpratni. Tā ka domājams, tāda 11. vieta pasaulē tagad un turpmāk nav uzskatāma par nekādu plānu nerealizēšanu, bet par to vietu, kura LV izlasei objektīvi pienākās, ja uz PČ tiek braukts ar tādu pašu motivācijas līmeni, kā citās izlasēs.
Muļķības.
Ja pārējie PČ uztvērtu kā izklaidi,tad krievi un citas izlases nemēģinātu maksimāli labākos sastāvus vest uz šo pasākumu.
Vienīgi piekrītu,ka Olimpiskā sezonā PČ ir lieks pasākums. Kaut gan tās ir pasākums arī tām izlasēm,kas uz OS netiek.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-06-09 18:26, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Paldies! Tu par "Nacionālsociālistu" pateici to, ko es noslinkoju uzrakstīt .
Aizsutīju ar screenshotiem e-mailu uz info@sportacentrs.com , es negribu sporta portālā redzēt kaut ko tamlīdzīgu.
Vel viens nabadziņš,kam SC liek obligāti visus komentārus izlasīt.

  -2 [+] [-]

, 2010-06-09 18:29, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Muļķības.
Ja pārējie PČ uztvērtu kā izklaidi,tad krievi un citas izlases nemēģinātu maksimāli labākos sastāvus vest uz šo pasākumu.
Vienīgi piekrītu,ka Olimpiskā sezonā PČ ir lieks pasākums. Kaut gan tās ir pasākums arī tām izlasēm,kas uz OS netiek.
tieši tā - pietiek apskatīties uz spēļu apmeklējumu. Rīkotājvalstu spēles vienmēr ir 100% izpārdotas un tribīnes aizpildītas.
Cita lieta, ka pārējās izlases netiek tā novērtētas, bet tas ir saprotami, jo hokejā nav tādu fanu tradīciju kā futbolā, kad savu izlasi atbalstīt brauc līdzi tūkstošiem fanu. Tāpēc arī rodas tāds maldīgs priekšstats, kā te radies biedram gogam papukašvili.

  +3 [+] [-]

, 2010-06-09 18:32, pirms 15 gadiem
Nacionālsociālists rakstīja: fašisms bija ITĀLIJĀ, bet nu fašists jau tā kā kompliments nevis rupjš vārds vai apvainojums, jo komunisma pastrādātie noziegumi ir mērāmi simtos miljonos, tāpēc saukt sevi par komunistu būtu liels kauns vai būt par tādu, fašisms nebija tik ļauns
Vecīt ļaunums nedalās sliktajos un ļoti sliktajos !!!!! Fašizms un komunizms ir viens un tas pats ļaunums tik katrs savās krāsās!!! Un runāt par noslepkavoto skaitļiem ir cinizms-kāda nozīme viens cilvēks vai miljons ja viņš ir nogalināts kādas idejas dēļ un vispār nogalināts!!!! Bet,ja runāt par Znaroku un izlasi patiešām sezona izsmēla emocijas visiem un dikti šaubos ka OZ puišiem pateiks''veči jums tak Latvijas izlases krekls mugurā šī nav spēle deļ naudas vai līguma ,jūs aizstāvat valsts godu ,ejat un cīnaties un parādat ka mazā latvija ir cīnītāja !!!'' Uzskatu ka izlases trenerim jābūt ar sirdi kā Ozoliņam,Irbeij !!!

  -3 [+] [-]

, 2010-06-09 18:33, pirms 15 gadiem
fcsanok rakstīja: Rīģas "Dinamo" sistēmā spēlē ne tikai stabili izlases spēlētāji! Ir daudz jaunie un perspektīvie, piemēram Cibuļskis,Andersons,tas pats Bukarts kurš nez kapēc netika izlasē ir vēl Cinks un daudzi citi! A ko tas treneris darīs ja vairāk pa pusi izlases spēlētāju ir savākti "Dinamo"? Viņš skatīsies kā pa NHL kapā Bārtulis,Skrastiņš,Kulda? Skatīsies vai atradīsies vieta Daugaviņām ? Mums ārpus KHL un NHL gandrīz nav izlases cienīgu spēlētāju! Es nevaru saprast ko var visas sezonas garumā darīt trešais treneris kurš nav aizņemts klubos!? Nu nav Latvijai tik daudz izlases līmeņa spēlētājus lai visu sezonu tos vērot!
tie kas nebūs RD galvenajā komandā - vai nu tiks izīrēti, vai arī spēlēs MHL un tāpāt nebūs Ābola redzeslokā.

  +2 [+] [-]

, 2010-06-09 18:36, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Muļķības.
Ja pārējie PČ uztvērtu kā izklaidi,tad krievi un citas izlases nemēģinātu maksimāli labākos sastāvus vest uz šo pasākumu.
Vienīgi piekrītu,ka Olimpiskā sezonā PČ ir lieks pasākums. Kaut gan tās ir pasākums arī tām izlasēm,kas uz OS netiek.
Jā, krieviem tas arī ir pietiekami nozīmīgi, īpaši ja kkur pirms tam pamatīgi "pa asti" ir norāvušies (Olimpiādē). Kad pirms tam pēdējo reizi krieviem bija "labākais sastāvs" savākts uz PČ? Laikam jau 2000.g. Pēterburgā, kur LV viņu labo sastāvu uzvilka. Tāpēc gan krievi, gan cits izlases nemēģina vis labākos spēlētājus uz PČ piesaistīt, bet labākos no tiem, kuri grib un var pēc sezonas vēl spēlēt papildus turnīrā.
Jā, ir daudzās izlasēs zvaigznes, kuriem PČ ir goda lieta: Jāgrs čehiem, Hīlijs kanādiešiem, Skrastiņš latviešiem, utt. Bet arī viņi, kā redzams, ne vienmēr tam ir gatavi.

  +5 [+] [-]

, 2010-06-09 18:38, pirms 15 gadiem
BIEDRINS1 rakstīja: kapec kad mums zviedrs bija treneris neviens slikti par vinju nedomaja bet par Znaroku doma ka vins ir slikts treeneris tikai ka vins ir krievs?
tapēc ka visi krievi ir...neteikšu labāk

  +7 [+] [-]

, 2010-06-09 18:46, pirms 15 gadiem
Ja Znaroks paliks,tad Skrastinu atkal pat Olimpjaadee neredzeesim jo arii Kuldu neredzeejaam

     [+] [-]

, 2010-06-09 18:53, pirms 15 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Jā, krieviem tas arī ir pietiekami nozīmīgi, īpaši ja kkur pirms tam pamatīgi "pa asti" ir norāvušies (Olimpiādē). Kad pirms tam pēdējo reizi krieviem bija "labākais sastāvs" savākts uz PČ? Laikam jau 2000.g. Pēterburgā, kur LV viņu labo sastāvu uzvilka. Tāpēc gan krievi, gan cits izlases nemēģina vis labākos spēlētājus uz PČ piesaistīt, bet labākos no tiem, kuri grib un var pēc sezonas vēl spēlēt papildus turnīrā.
Jā, ir daudzās izlasēs zvaigznes, kuriem PČ ir goda lieta: Jāgrs čehiem, Hīlijs kanādiešiem, Skrastiņš latviešiem, utt. Bet arī viņi, kā redzams, ne vienmēr tam ir gatavi.
abrags jau principā visu pateica, un tāpēc vairs neatkārtošos.

  +5 [+] [-]

, 2010-06-09 19:01, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: abrags jau principā visu pateica, un tāpēc vairs neatkārtošos.
Principā, par spēlētāju motivāciju viņš gan neko nepateica, tāpat arī kā tu pats.
Par apmeklējumu- laikam pat muļķim skaidrs, ka rīkotājvalsts nevar pieļaut tukšu vietu esamību arēnā, īpaši jau uz mājnieku spēlēm, tāpēc vajadzības gadījumā tās tiek izdalītas skolniekiem vai bērnu nama audzēkņiem par brīvu- 2006. g. Rīgā paši par to lieliski varējām pārliecināties.

     [+] [-]

, 2010-06-09 19:04, pirms 15 gadiem
Nacionālsociālists rakstīja: nerunā muļķības, es zinu ka dažī ž... cepās vēl ka nedabūja kumosu no izkrāptajiem 100 miljardiem franku no vācijas, bet tapec nevajag lamāties
Tu apdauziitais iekliideni, tev nepietiek ar tiem daudzajiem politikas marismaatisko komenteetaaju okupeetajiem portaaliem, ka atnaaci arii te pasmirdeet ar savu nekompetenci, stulbumu un analfabeetismu. Lasies pie saviem draugeliem- komunistiem, fashistiem, cionistiem- visi juus vienaa maisaa sliicinaami. Aicinu SC portaala apmekleetaajus noteikt politikas ignoreeshanas meenesi, ne vaarda par politiku, nevienu atbildi provokatoriem. Skataamies, komenteejam futeni, sports vieno

  +2 [+] [-]

, 2010-06-09 19:07, pirms 15 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Principā, par spēlētāju motivāciju viņš gan neko nepateica, tāpat arī kā tu pats.
Par apmeklējumu- laikam pat muļķim skaidrs, ka rīkotājvalsts nevar pieļaut tukšu vietu esamību arēnā, īpaši jau uz mājnieku spēlēm, tāpēc vajadzības gadījumā tās tiek izdalītas skolniekiem vai bērnu nama audzēkņiem par brīvu- 2006. g. Rīgā paši par to lieliski varējām pārliecināties.
Kurā Latvijas spēlē 2006.g. bija problēmas ar biļešu realizāciju un tās tika izdalītas skolniekiem???
Tu smagi kaut ko jauc... par brīvu tās tika dalītas skolniekiem uz dažām citām - neejošām spēlēm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-06-09 19:12, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: Kurā Latvijas spēlē 2006.g. bija problēmas ar biļešu realizāciju un tās tika izdalītas skolniekiem???
Tu smagi kaut ko jauc... par brīvu tās tika dalītas skolniekiem uz dažām citām - neejošām spēlēm.
Latvijas spēlēs 2006.g. tas netika darīts, jo nebija vajadzības- mēs jau laikām esam pāri tam punktam, kad bija jākonstatē, ka latvieši ir kā apmāti uz PČ, gatavi maksāt jebkādas summas par tikšanu uz spēli, kur nu vēl "trekno gadu" laikā.

  +4 [+] [-]

, 2010-06-09 19:42, pirms 15 gadiem
biedrins1 ir pilnīgs lohs ja jau tā mīli krievus un krieviju ko tad lien te ieksā! Znaroku vai nost neko vairāk kā galvu iebāst padusē un baidīties no spēles iznākuma vins nemāk ā vēl lamāties

  +6 [+] [-]

, 2010-06-09 20:08, pirms 15 gadiem
ciepulis.1 rakstīja: Ābolu
Vai Juliusu

  +1 [+] [-]

, 2010-06-09 20:38, pirms 15 gadiem
Ideja ir apsveicama, ar zemtekstu, ja gadījumā Znaroks nolaiž ūdeni atkal, tad kandidāts ir gatavs. Bet viņam ir jābūt no malas, lai drusku saviļņotu iestāvējušos LHF dīķi.

  +5 [+] [-]

, 2010-06-09 21:02, pirms 15 gadiem
BIEDRINS1 rakstīja: ja Krievija mums nepaliidzeetu, tad nebuutu tada valsti ka Latvija
Ja mums Krievija nepalīdzētu, tad varbūt mani senču senči būtu varējuši savu dzīvi dzimtenē pavadīt. Lūk, tā būtu! Tāpēc piever muti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2010-06-09 23:05, pirms 15 gadiem
diezgan rēcīgi, uzdevums nav izpildīts un Znaroks saņem sodu - papildus sev padotu treneri?!

  +4 [+] [-]

, 2010-06-09 23:25, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: diezgan rēcīgi, uzdevums nav izpildīts un Znaroks saņem sodu - papildus sev padotu treneri?!
Beresņevs arī saņem sodu - neizpilda uzdevumu ar U-18, pieliek klāt vēl U-20 trenēt. Būs pirmais pasaulē kurš to var apvienot. Tas protams nozīmē , ka U-18 sāks gatavoties tikai pēc U-20 čempionāta beigām. Vienīgi nav skaidrs, ja jau Latvijā tik švaki ar treneriem, kur tad izraus to trešo treneri pieaugušo izlasei?

  +2 [+] [-]

, 2010-06-09 23:42, pirms 15 gadiem
ilvins rakstīja: Beresņevs arī saņem sodu - neizpilda uzdevumu ar U-18, pieliek klāt vēl U-20 trenēt. Būs pirmais pasaulē kurš to var apvienot. Tas protams nozīmē , ka U-18 sāks gatavoties tikai pēc U-20 čempionāta beigām. Vienīgi nav skaidrs, ja jau Latvijā tik švaki ar treneriem, kur tad izraus to trešo treneri pieaugušo izlasei?
nedomaju ka Berja pelnijis kritiku par pedējo čempi. Ok, uzdevumu jau var uzlikt, bet ja atceras apstākļus - tur tak bija jabūt Klinšovam. Berja bija ielaps

  +1 [+] [-]

, 2010-06-10 06:49, pirms 15 gadiem
Kad tas trešais būs aizņemts,tad meklēs ceturto ???

  +1 [+] [-]

, 2010-06-10 10:16, pirms 15 gadiem
vajag vispār citu treneru korpusu!!!!

     [+] [-]

, 2010-06-10 10:38, pirms 15 gadiem
Ortenzijs rakstīja: Kad tas trešais būs aizņemts,tad meklēs ceturto ???
Aktīvā diskusijā par turpmāko izlases treneru darbu, tika nolemts dot laiku Znarokam kopā ar Hariju Vītoliņu sagatavot priekšlikumus LHF valdei par iespējamā trešā trenera piesaisti darbam izlasi, kurš būtu brīvs hokeja speciālists ārpus kāda kluba, līgas vai citas izlases. - no lhf.lv: Znarokam jāsniedz priekšlikumi, Beresņevs vadīs... .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-06-10 14:49, pirms 15 gadiem
KO tagad Kurts Lindstrēms dara???

     [+] [-]

, 2010-06-10 19:43, pirms 15 gadiem
Samīte rakstīja: KO tagad Kurts Lindstrēms dara???
audzē zirgus un visādi citādi bauda laimīgā pensionāra dzīvi

     [+] [-]

, 2010-06-11 00:13, pirms 15 gadiem
Un vel Toļik lūdzu nekrekšķi un neklepo ēterā,tas ļoti kajtina! Bet ja gribās tad islēdz mikrofonu!! O.k?