Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Federācija: izlasi turpinās vadīt Znaroks un Vītoliņš

Jānis Celmiņš

Federācija: izlasi turpinās vadīt Znaroks un Vītoliņš
Oļegs Znaroks un Harijs Vītoliņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas publiskajā telpā šorīt izskanējušā ziņa par iespējamo Latvijas valstsvienības treneru nomaiņu ir maldīga, ziņo Latvijas Hokeja federācija. Tai nav plānu tuvākajā nākotnē veikt izmaiņas izlases treneru sastāvā, ko apstiprina arī vakardienas LHF valdes lēmums šajā jautājumā.

Federācija uzsver, ka Oļega Znaroka un Harija Vītoliņa vadībā Latvijas valstsvienības pērnā gada starts pasaules čempionātā augstākajā divīzijā iezīmēja jaunas tendences Latvijas hokejā - pirmo reizi vēsturē tika uzvarēti zviedri un šveicieši. Neskatoties uz to, ka abi izlases treneri turpina darbu "MVD" komandā KHL izslēgšanas spēlēs, Znaroks un Vītoliņš ir izstrādājuši treniņu plānu. Plānojot treniņu posmu šī gada pasaules čempionātam, Znaroks, pat pie intensīvā režīma savā klubā, vairākas reizes bija atlidojis uz Rīgu, lai koordinētu izlases gatavošanos.

Izlases tandēms regulāri telefoniski sazinās ar vārtsargu treneri Mihailu Vasiļonoku un izlases ģenerālmenedžeri Māri Baldonieku, kuri šobrīd kontrolē un vada treniņnometni.

"Mēs uzticamies mūsu treneriem. Viņi sevi ir pierādījuši par īstiem profesionāļiem. Tāpēc par viņu nomaiņu nevar būt ne runas. Savukārt mēs vēlamies panākt, lai KHL vadība rēķinās ar hokeja federācijām, plānojot savas sezonas kalendāru. Man ir labas attiecības ar Krievijas hokeja pārstāvjiem, mēģināšu ar viņiem par to runāt. Bet sabiedrību aicinu skatīties pozitīvi uz lietām un just līdzi mūsu izlasei gan pārbaudes spēlēs, gan pasaules čempionātā," valdes sēdē uzsvēra LHF prezidents Kirovs Lipmans.

Papildu informācija:
Latvijas Hokeja federācijas

 +34 [+] [-]

, 2010-04-09 12:02, pirms 15 gadiem
Paldies dievam.
Znarokam ir jāpaliek, domāju ka spēsim pierādīt sevi chempii!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: garais_999
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-04-09 12:09, pirms 15 gadiem
Varbut ari labi , ka nebus

 +21 [+] [-]

, 2010-04-09 12:11, pirms 15 gadiem
Savukārt mēs vēlamies panākt, lai KHL vadība rēķinās ar hokeja federācijām, plānojot savas sezonas kalendāru. Man ir labas attiecības ar Krievijas hokeja pārstāvjiem, mēģināšu ar viņiem par to runāt

Kirovs ir unikals. KHL tiesi tiek pārmests ka pārāk pielago kalendāru izlasēm...Saprotu ka vajag pareklamēt savas labās attiecibas, bet te nu neko nemainīsi. neba kāds pārkārtos Krievijas hokeju, jo Kirovs tā sadomājies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: polis999
Slēpts komentārs: fire
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-09 12:20, pirms 15 gadiem
A kas un ká notiktu ja spélétu b divizijá? Ja DR turpinátu khl?

     [+] [-]

, 2010-04-09 12:26, pirms 15 gadiem
Kurs gan cits!!!

  +3 [+] [-]

, 2010-04-09 12:29, pirms 15 gadiem
Labi ka šo ātri nolīdzināja. Nav vajadzīgas liekas intrigas pirms čempja. Tā jau pietiek ar novājināto aizsardzības līniju. OZ un HV ir jāļauj turpināt darbu ar izlasi. Lielisks treneru duets kas sevi ir pierādijuši darbā. Arī pagājušais gads bija lielisks. OS šķiet paši spēlētājiem bija smags lampu druzis, ar kuru neviens treneris netiktu galā.. Kad drudzis bija garām, tad arī sāka rādīt normālu spēli. PČ nebūs drudža, būs cita spēle. Cerams protams, ka aizsardzības caurumi nebūs pārāk lieli un Edža būs vesels.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-04-09 12:30, pirms 15 gadiem
vikings33 rakstīja: Lipmans ir unikāls.Tur tev piekrītu!Ar visiem viņam ir labas attiecības,ar visiem viņš ir pazīstams,visi viņu ciena un mīl!fantastisks cilvēks.
Drīz sāks runāt,ka ar Gariju Betmenu arī ir labi pazīstams,Betmens viņu ciena,un notiek pārrunas par Dinamo spēlēšanu NHL.Es domāju,ka Lipmans noteikti varētu nākt klajā arī ar šādu paziņujumu
Esi nokavējis- par Betmenu to jau viņš ir teicis.

  +4 [+] [-]

, 2010-04-09 12:31, pirms 15 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Tā pati olimpiāde arī parādīja to, ka pirmoreiz pastāvēšanas vēsturē mēs ar top7 komandu play-off spēlē tai esot olimpiskajā sastāvā nospēlējām neizšķirti pamatlaikā...

....
nav tiesa

Turīnā jau arī Beresņeva vadītā izlase nospēlēja 3:3 pret ASV
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-04-09 12:41, pirms 15 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: un Soltleikā pret slovākiem 6:6, bet es te nerunāju par grupas turnīra spēlēm, bet gan par play-off stadiju. Play -off (PČ 1/4 fināli) vai kā šogad, mēs nekad neesam bijuši pat tuvu ničam pamatlaikā...

resp. jāmāk spēlēt svarīgas spēles. un vismaz pagājušajā čempī un olimpiādē Znaroks to mācēja... ok, neizteikšos par iepriekšējiem diviem čempjiem....
Soltleiksitijā spēle pret slovākiem bija ne mazāk izšķiroša arī cīņa par vietu 8niekā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-09 12:48, pirms 15 gadiem
sandis444 rakstīja: Būtu diezgan stulbi palaist no darba vienu no labaakajiem jauno treneru duetiem Eiropā.. un kas vel.. tie tachu ir muusu pashu Latvieshi.. Haris vienmer bijis Latvijas patriots.. Ok Olegam ar to ir grutak, bet ari nekad nav uzgriezis muguru tad kad ir bijusi vajadziga vinja paliidziiba, vienmer ir naacis paliigaa un savejos nekad nav pametis vienus.. +vel tas ka abi aizvadijushi fantastisku sezonu KHL kaa treneri.. un neshauboties var teikt ka gada treneri KHL ir Znaroks&Vitolins.. + vel 2009 gada rezultati PC runa pashi par sevi.. OS Vankuvera spele pret Cehiju pieradija ka Olegs ar Hari maak pareizi noskanjot komandu lai ari cik gruuti liidz tam ir gaajis..


buutu diezgan stulbi vinjus atstadinaat no izlases..
Znaroks, vienalga par pagātni, ir Vācijas pilsonis. Nevajag viņam būt Latvijas patriotam, viņš ir izlases treneris, un viņam par to maksā naudu, tāpat, ja mums būtu nezin kāds tur cits ārzemju treneris.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-09 12:50, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: Soltleiksitijā spēle pret slovākiem bija ne mazāk izšķiroša arī cīņa par vietu 8niekā
Jā tikai nianse, ka tā izlase bija būvēta uz PSRS hokeja drupām un pēc paaudžu maiņas lielākā daļa savās vīzijās redzēja B grupas scenāriju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-09 12:57, pirms 15 gadiem
a vai tad bija maz kādi citi varianti?!?? no kurienes tie "dzeltenlapji" visu šito uzcepj?! citi treneri, kas ko, cik kas maksā... kas Znaroks kādu personisku paziņojumu ir izteicis, vai kā?! cik var muldēties visādas muļķības!!!

     [+] [-]

, 2010-04-09 13:01, pirms 15 gadiem
kaamiiii rakstīja: a vai tad bija maz kādi citi varianti?!?? no kurienes tie "dzeltenlapji" visu šito uzcepj?! citi treneri, kas ko, cik kas maksā... kas Znaroks kādu personisku paziņojumu ir izteicis, vai kā?! cik var muldēties visādas muļķības!!!
Ja lasi krieviski, tad izlasi Lipmana interviju- interesanta!

telegraf.lv: Телеграф.lv: Киров Липман: «Не хочу больше...

  -1 [+] [-]

, 2010-04-09 13:03, pirms 15 gadiem
Domāju, ka labāk lai izlasi vada Šuplers.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-09 13:06, pirms 15 gadiem
"..без Олега Знарка.." Oļegs Znarks? ;D nu jā, tā ir krieviski, bet...

  +1 [+] [-]

, 2010-04-09 13:07, pirms 15 gadiem
polis999 rakstīja: Domāju, ka labāk lai izlasi vada Šuplers.
labāk nedomā

  +4 [+] [-]

, 2010-04-09 13:15, pirms 15 gadiem
nebūtu pārāk gudri mainit izlases treneri pirms Pč.
es domaju ka znaroks ir izveidojis labu komandu un arii mikroklimats taja ir visnotaļ labs

  +3 [+] [-]

, 2010-04-09 13:17, pirms 15 gadiem
Kas i ko? Atkal vētra glāzē?
Tagad svarīgi ir hokeja attīstība kā tāda, hokejisti ir tik meistarīgi cik viņi meistarīgā vidē attīstījušies, trennējušies un auguši.
Spēļu rezultāti tikai apliecina realitāti, un nevajag te: kā būtu, ja būtu.
Ir tas kas ir, un to spēlētāju ir tik cik ir.
Brīnos par tiem ļaudīm kas liek uzsvaru uz nacionālo un valodu. Ar tādiem uzskatiem nekur tālu netikt.
Znaroks un Vītoliņš ir lietpratējiem un profesionāļi. Hokejs ir hokejs, runā kādā valodā gribi visu nosaka cik ripas ir sāncenša vārtos.

     [+] [-]

, 2010-04-09 13:23, pirms 15 gadiem
kaamiiii rakstīja: labāk nedomā
šitas labs un galvenais, ka patiess!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-09 13:34, pirms 15 gadiem
sandis444 rakstīja: ndomaju ka Znaroks nozelo ka ir Vacijas pilsonis.. es domaju 90% Latvijas iedzivotaju veletos but Vacijas pilsonji.. vismaz ir kkadas garantijas.. nekaa tagad valdiiba vissus pec kartas jaaj kaa mazos ezhus..


un ne jau Tev Znaroku sodiit..
tu ambāli, kur es sodīju znaroku?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2010-04-09 14:19, pirms 15 gadiem
Znaroks šodien atbrīvosies! Nevajag uztraukties. Visu to labāko MVD, bet nebūš loģiski, ja šie tik tālāk.

Par Znaroka sasniegumiem ir jāpriecājās, tas vien liecina, ka pie ruļļiem ir ĪSTS treneris. Vai mums vajag kādu, kam nespīd izcīnīt godalgas? Tas ir līmenis, ko Oļegs ienes arī izlases, Šveicē mēs to visi redzējām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-04-09 14:40, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Tu esi totāls stulbenis, ja Znaroku nosauc par "Mūsu pašu latvieti"!!!

Tu laikam pats esi urla vai pārkrievojies čangalis, ja krievu, kurš naudas dēļ atteicās no Latvijas pilsonības, un izrāda atklātu necieņu pret latviešu valodu, vari nosaukt par latvieti!!!
Pilns jau ar tādiem kā tu, kas sit pie krūtīm ar roku un bļauj ka ir Latvietis un patriots, noliekot Znarokus un citu cilvēkus, kurus nav iemesla nolikt!

  +2 [+] [-]

, 2010-04-09 14:42, pirms 15 gadiem
Lai ari kada mums liktos Znaroka uzvediba citreiz,tomer vins ir lielisks,stingrs treneris
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2010-04-09 15:17, pirms 15 gadiem
Loti nepareizs lemums.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-09 15:25, pirms 15 gadiem
takije vse patrioti,da ja uveren,90% iz vas srazu bi vzjali grazdanstvo to ze Angliji,esli bi dali vam sozialnije garantiji anglichan..budte realistimi,ne nado seichas tolko mne pro potriatizm. u nas v footbole ochen mnogo russkih igraju i sdelali dlja LV v 100 raz bolshe chem ljuboj iz vas..(2004 god dopustim)

  +1 [+] [-]

, 2010-04-09 15:36, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Tu esi totāls stulbenis, ja Znaroku nosauc par "Mūsu pašu latvieti"!!!

Tu laikam pats esi urla vai pārkrievojies čangalis, ja krievu, kurš naudas dēļ atteicās no Latvijas pilsonības, un izrāda atklātu necieņu pret latviešu valodu, vari nosaukt par latvieti!!!
Znaroks ir lāga vecis, kurš patiesībā ir pietiekami gudrs un viltīgs, lai pats par sevi parūpētos, nevis ļauj to darīt valstij... tad, kad mēs ar Tevi, lielie Latvijas patrioti, būsim pensijas vecumā un, iespējams, pensiju nesaņemsim, Značoks jau sen saņems brangu friču naudu un braukās pa siltajām zemēm! vai Tev kāds pateiks paldies, ka esi palicis Latvijas pilsonībā? diezvai...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-09 15:47, pirms 15 gadiem
kapec vispar bija doma mainit?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-04-09 15:59, pirms 15 gadiem
tomssk8 rakstīja: Znaroks, vienalga par pagātni, ir Vācijas pilsonis. Nevajag viņam būt Latvijas patriotam, viņš ir izlases treneris, un viņam par to maksā naudu, tāpat, ja mums būtu nezin kāds tur cits ārzemju treneris.
Varbūt Znaroks nav Latvijas patriots, bet viennozīmīgi viņš ir izlases patriots.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-09 16:23, pirms 15 gadiem
Lai Znaroks paliek...!
Vinsh tacu ir viens no labakajiem Latvijas treneriem
Ceru ka mes pieradisim to PC
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-04-09 16:26, pirms 15 gadiem
to krievu gan vajadzeja triekt vislabakais treneris vasiljevs ists valsts patriots
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-04-09 16:36, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Tu esi totāls stulbenis, ja Znaroku nosauc par "Mūsu pašu latvieti"!!!

Tu laikam pats esi urla vai pārkrievojies čangalis, ja krievu, kurš naudas dēļ atteicās no Latvijas pilsonības, un izrāda atklātu necieņu pret latviešu valodu, vari nosaukt par latvieti!!!
Piedod, bet no tādiem Patriotiem kā tu vēmiens nāk. PIrmkārt jau tāpēc, ka īsts Latvijas patriots citu tautības pārstāvi nekad nenosauks par urlu! Tā kā tu, uzvedas tikai tīnis, kurš dzīvo vecāku apgādībā un kuram par reālo dzīvi nav jāuztraucas. Tā kā aizver mutīti un ienmācies cienīt arī citu tautību cilvēkus. Latvietis nav un nekad nebūs Pasaules naba, pierodi.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-09 16:41, pirms 15 gadiem
Starp citu, runājot par PATRIOTIEM. Es vēl te padiskutētu, kurš no diviem ir izdarījis Latvijas valsts labā vairāk - Patriots Dombrovskis, vai nePatriots Znaroks??? Padomā no šī aspekta nedaudz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-04-09 18:17, pirms 15 gadiem
madness rakstīja: Tas krievs Znaroks,kad pats spēlēja bija bortā licējs,ar tiesnešiem strīdējās,ārdijās un zin ar visu vina labo spēēšanu izskatijās pēc neaudzināta lauku puikas,bet tagad pēkšņi viņš organizē gudru spēli,tēlo gudrinieku,tik valsts valodu nevar iemācīties un olimpjādē,kad Sotnieks izgāja no noraidīto soliņa un iesita golu,tizli pasmīnēja !!! Znaroks ir tipisks krievs,kurš neciena Latviešus!!!!!
Izlien no saldētavas!

     [+] [-]

, 2010-04-09 18:46, pirms 15 gadiem
fire rakstīja: Jo ātrāk izlase tiks vaļā no nekam nederīgā krieva/vācieša, jo labāk. Tas, ka pret šveici un zviedriem vairāk nospīdēja fakts, bet tur trenera nopelns 0. Olimpiāde parādīja uz ko spējīgi treneri un tas ir līdzvērtīgs veikums 0. Patiesībā jācer, ka izdosies neizkrist no a grupas.
Olimpiādē mēs neparādītu labāku sniegumu, kaut arī mūs vadītu Bebkoks,Bikovs..............Tās visas bija hokeja lielvasltis ar saviem labākajiem ''zelta'' spēlētājiem, izņemot čehus,kas varēja arī savākt labāku.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-09 18:58, pirms 15 gadiem
Nu Paldies Dievam!

ZnaČaks Noriss paliek ar mums.

  -2 [+] [-]

, 2010-04-09 19:06, pirms 15 gadiem
Es ESMU Latvijas patriots, bet tas nenozīmē, ka Znaroks uzreiz ir maita, stulbenis un idiots. Kur var būt tik truli ļautiņi. Izrāvāt vienu teikumu no konteksta un tagad plātāties. Nosauciet kaut vienu iemeslu, kāpēc lai viņš nebūtu par Krievijas izlasi! Viņš taču ir krievs, to arī pateica. Manuprāt, tas, ka ir krievs, nebija domāts par visu izlasi, bet par viņu pašu. Galu galā, no Lindstrēma ar nevarējām prasīt, lai viņš pēkšņi jūt līdzi Slovākijai.

Ko Znaroks mūsu hokeja labā ir izdarījis, to ir grūti pārvērtēt.

  -2 [+] [-]

, 2010-04-09 19:30, pirms 15 gadiem
nu tas ir labi nu tas ir labi.

     [+] [-]

, 2010-04-09 19:47, pirms 15 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: es ņemtu angļu pasi- jo laikam Anglijā var but dubultpilsonis, bet Latvijā nē- tā, ka Latvijā varētu lietot tik LV pasi, bet ārzemēs būtu 2 pilsonības... un tas tikai parāda patiesi situāciju modernajā laikmetā, jo Znarokam (tāpat kā man viņa situācijā) tā pilsonība neko nenozīmē- viņš ir dzimis PSRS, kā PSRS pilsonis spēlējis Rīgā, tad viņam iedeva k-kādu Latvijas pasi, viņš aizbrauca uz Vāciju, tur viņam piedāvāja vācu pasi un viņš to nomainīja.

Resp. Znaroks pārāk ilgi ir dzīvojis ārpus savām mājām (Čeļabinskas), ka viņam tās pasu lietas- Krievijas, Vācijas, Latvijas, PSRS neko daudz nenozīmē... principā, tāpat varētu but ari ar tiem, kas Anglijā un īrijā jau ir gadiem un asimilējas.

Lai gan pase ir tikai tāds papīrs nenozīmīgs... vai tas, ka man kabatā ir amerikaņu vai angļu pase nosaka to, ka esmu tās valsts patriots???


Hell, ja man dotu ķīnieši un krievi savas pases, es arī paņemtu... maz ku var noderēt dzīvē, piem. mani Kubā vai k-kur Z-korejā saņem ciet.... ja man kabatā bus Latvijas vai pat ASV pase, man nekas nepalidzēs, bet, ja krievu, tad... ja tie čukči gribēs AK 47 no krieviem iepirkt vai raketes pa lēto, tad ātri atbrivos...
soglasen,ponimaju...meja prosto besjat,kogda zdes v inete,sebja maloletki patriotami strojat i ne smotrjat prawde v glaza. OZO,ochen talantlevij zashitnik,ochen silnij igrok i tolkovij kapitan,esli bi ne buhal,to bil bi ludshij zashitnik mira odnoznachno...ja sam v futbol igraju,no znaju mnogo hokkeistov, v tom chisle i s Dinamo,vse govorjat chto OZO mozet mesjac ne trenerovatsa,za nedelju nabirajet formu - unikalnij chelovek..No KOGDA ON PROBUHAL CHEMPIONAT MIRA, eto patriot shitajetsa?

  -2 [+] [-]

, 2010-04-09 19:53, pirms 15 gadiem
jaaaa,

Loko:MVD - 0:2 !!!!!!!

Znarock ne driiz buus briibs prieksh PCh...

  -1 [+] [-]

, 2010-04-09 19:53, pirms 15 gadiem
Semjonovs rakstīja: soglasen,ponimaju...meja prosto besjat,kogda zdes v inete,sebja maloletki patriotami strojat i ne smotrjat prawde v glaza. OZO,ochen talantlevij zashitnik,ochen silnij igrok i tolkovij kapitan,esli bi ne buhal,to bil bi ludshij zashitnik mira odnoznachno...ja sam v futbol igraju,no znaju mnogo hokkeistov, v tom chisle i s Dinamo,vse govorjat chto OZO mozet mesjac ne trenerovatsa,za nedelju nabirajet formu - unikalnij chelovek..No KOGDA ON PROBUHAL CHEMPIONAT MIRA, eto patriot shitajetsa?
Viņš ir labojies. Katram var būt problēmas. Stiprs cilvēks nav tas, kurš nekad nav kritis, bet tas, kurš ir spējis piecelties. Šī sezona, manuprāt, ir pierādījusi, ka Ozo to māk.

P.S. Ja nevari uzrakstīt latviski, lūdzu raksti krievu burtiem, lai vismaz nevajag burtot.

     [+] [-]

, 2010-04-09 22:20, pirms 15 gadiem
netu klavi russkoj,cherez perekodirovshik neudobno..sorry

  +2 [+] [-]

, 2010-04-09 23:32, pirms 15 gadiem
знарка нельзя потерять.. и хорошо что это все понимают.. его надо в динамо рига приглашать и будет всё хокей

     [+] [-]

, 2010-04-10 14:37, pirms 15 gadiem
vikings33 rakstīja: Lipmans ir unikāls.Tur tev piekrītu!Ar visiem viņam ir labas attiecības,ar visiem viņš ir pazīstams,visi viņu ciena un mīl!fantastisks cilvēks.
Drīz sāks runāt,ka ar Gariju Betmenu arī ir labi pazīstams,Betmens viņu ciena,un notiek pārrunas par Dinamo spēlēšanu NHL.Es domāju,ka Lipmans noteikti varētu nākt klajā arī ar šādu paziņujumu
es viņu neaizstāvu,bet nu tu esi vnk stulbs cilvēks ,vai nu arī tev smadzenes kkā nestrādā kā normāliem cilvēkiem...Lipmans teica ,ka mēģinās parunāt ar viņiem,nevis kko pārveidot,ceru ka atšķirību saprati,tas ir domāts lai varbūt ja vinus tas ieinteresee,tad vini to apspriediis tālāk...vienmēr vajag ieteikt savas idejas ja esi tik augstu ticis un ir tāda līmeņa sabiedrība pazīstama,savādāk jau iznāks ka esi dumš bagāts un nekam nederīgs...bet nu kamēr jums nebus tads financialais stavoklis tamer jums laikam nesaprast !!!