Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Irbe: "Hokejs man ir kā saldais ēdiens"

Otrdienas vakarā "Sporta studijā" LTV 7 ciemojās leģendārais hokeja vārtsargs Artūrs Irbe. Desmit gadu vecumā nostājies uz slidām un sācis trenēties, vārtos iestājies tikai 13 gadu vecumā, kas ir ļoti vēlu pēc mūsdienu standartiem, toties hokejā sasniedzis ļoti daudz un sportiskā ziņā varētu būt paraugs daudziem.

Pēc sava karjeras beigām viņš atgriezies Latvijā un kopš šīs sezonas ir arī vārtsargu treneris.

"Mans darbs visvairāk saistīts ar vārtsargiem un oficiāli es esmu konsultants – gan Rīgas "Dinamo", gan "Rīga 2000" klubos, darba pietiek un es īstenībā sāku apzināties to savu bagāžu, ko es esmu uzkrājis. Ir ļoti interesanti ņemt pa druskai ārā no sava pieredzes maisa un sākt dalīt jaunajiem vārtsargiem un ne vairs tik jaunajiem."

Jaunais darbs Artūram patīkot un piedāvājums viņu pilnībā apmierinot.

"Man šķiet, ka šis bija vispiemērotākais piedāvājums, īpaši jau nerāvos, darbu nemeklēju, man bija tāds klusais periods, bija jāaudzina dēls un es biju piesaistīts mājām, konkrēti Rīgai. Piedāvājums īstajā laikā un arī ļoti izdevīgi noteikumi, jo man nav jābrauc ar komandu uz Krieviju un daudz jāceļo, izdaru savu darbiņu, aizeju uz spēlēm un pēc tam dalos domās ar vārtsargiem."

Vai sportiskā karjera kā vārtsargam beigusies? "Man ir jautāts un esmu pats paanalizējis, kā es jūtos. Ir tāda īpatnēja sajūta, man pat tās atvadu spēles šķiet zināmā veidā kā aktīvās karjeras bēres. Protams, atvadas būs, gribētos gan mazliet citādākas, nekā mēs esam pieraduši. Tās būs noteikti saistītas ar hokeju."

Brīvajā laikā Artūrs paspēlējis pludmales futbolu, pēdējā laikā gan liekot manīt vecās kaites, bet aktīvam jau vēl griboties būt. Par profesionālo hokeju gan vairs neesot runas, kaut Dominiks Hašeks jau vēl spēlē. "Pats galvenais jau ir nepārtrauktības princips augstākā līmeņa sportā, līdz tam nav sarežģīti uzturēt sevi formā, pie tā pierasts. Protams, ka grūtāk piespiesties, nav tik ātrs arī atjaunošanās process, vairāk jātrenējas nekā jaunajiem, dabu jau neapmānīsi. Dominikam tas ir izdevies, pats galvenais ir visu laiku sevi kustināt. Pēc ilgākiem pārtraukumiem vienmēr ir ļoti grūti, visādas mikrotraumas ķeras klāt."

Atbildot par incidentu ar Edgaru Masaļski Vecrīgā: "Es tā filozofiski visai tai lietai pieeju. Zēniem bija smagas spēles, labi nospēlēts, emocijas pārsātinātas un pēc tam arī iztukšotas. Tādas sērijas kā Edgaram vispār reti kad izdodas. Bija iedotas divas brīvdienas hokejistiem un čaļi atlaida mazliet par daudz. Nepaveicās, tāda sadzīves situācija, kurā, manuprāt, pat nebija īpašs kautiņš, neviens jau negāja viņu medīt, vienkārši nepaveicās. Man pašam 13 gadu vecumā sagadījās tā, ka skolā plēsos ar vienu no klasesbiedriem, izmežģīju vienu potīti ļoti nopietni, otru arī un tas gadījās vienā situācijā, laužoties. Kopš tā laika iestājos vārtos, laukumā vairs tik veiksmīgi nevarēju spēlēt."

Pašam Irbem liktenīga situācija bijusi ar savu suni, kad smagi cieta roka. "Sportā jau galvenais nav – kas ar mums notiek, bet kā mēs uz to reaģējam un kā mēs tiekam ar to galā. Mums ir kritumi un kāpumi, Edgars bija viļņa virsotnē, pārbaudījums ir ļoti smags, bet mēs esam runājuši un Edgars ir gatavs darīt visu , lai atgrieztos komandā. Viņam ir milzīgas darbaspējas un gribasspēks, kaut pārbaudījums tas būs. Es domāju, ka Edgars tomēr nostāsies uz savām kājām."

Runājot par jauno Dinamo vārtsargu zviedru Danielu Sperli, Artūrs Irbe sacīja, ka esot tipisks mūslaiku vārtsargs, spēlē tā saucamajā tauriņstilā. Nav liela auguma, bet ass, ātrs, kustīgs, veiklām rokām. Esot gan redzējis zviedru tikai vienā treniņā, bet atstāj labu iespaidu. "Es domāju, ka tas mobilizēs arī visus pārējos. Sergejam varbūt būs tā iespēja nedaudz atpūsties un dalīt laiku vārtos, Ervīnam uz tā visa fona būs iespēja parādīt sevi un zobiem pakosties."

Vai Artūrs Irbe negribētu kļūt par LHF prezidentu, to vēlējās uzzināt ne viens vien līdzjutējs? "Katrs atrodas savā vietā. Ja jau dikti būtu vēlēšanās, gan jau iespējas būtu iesaistīties funkcionāru darbā arī kopā ar Kirovu, bet katram jādara tas, kas izdodas un pašam patīk. Esmu jau Rīgā trīs gadus, bet joprojām lēnām iebraucu visā tajā hokeja virtuvē. Kaut viss ir pazīstams, tik un tā ir jauni atklājumi, ja godīgi, es neraujos uz to amatu. Šobrīd es sevi vislabāk redzu vārtsargu trenera – konsultanta lomā."

Salīdzināt bijušos un tagadējos "Dinamo" laikus esot grūti, tolaik nebija tik labs ekipējums, arī citas iespējas mazākas. Tiesa, tas varbūt arī stimulējis vairāk trenēties.

"Toreizējo CSKA ar tagadējo arī nevar salīdzināt, tobrīd visi labākie spēlētāji tika savākti armijas komandā. Viņiem nebija iespējas, jāspēlē, vai arī PSRS izlasi neredzēt."

Sadzīviskā ziņā tie trakākie braucieni bijuši pat otrajā līgā kopā ar "Latvijas Bērzu", spēlēja atklātajos laukumos:"Pie borta pat negribējās pieslidot, varēja iespļaut sejā, varēja iemest ar ledus klučiem, bija tādi laukumi. Vēl jau ar kapeikām apmētāja, sauca par fašistiem, tas jau bija pierasts. Ko deva ēst? Zilas vistas reizēm gadījās, to mēs labi atceramies. Ēdām, ko vārēja sagrabināt, pretiniekiem jau bija jārūpējas par ēdienu, bet neko labāku jau viņi nevarēja piedāvāt. Vēl lidostās bija jānīkst, jāgaida, gulēt nevarēja, miliči staigāja un pārbaudīja, jo padomju cilvēkiem nepieklājās gulēt nakts laikā, kaut reisi ir aizkavējušies. Mēs sagūlāmies uz saviem hokeja maisiem, mūs trieca kājās un jau sastādīja soda aktis. Mums gan komandas priekšnieks vienmēr bija kāds augsta mēroga KGB priekšnieks, kas parasti nokārtoja tās lietas un nebija pārāk liels sods jāsaņem."

Uz jautājumu, vai pašam tā kā mazliet neesot žēl , ka nevar vairs uzspēlēt atjaunotajā "Dinamo" komandā, Artūrs atbildēja visai filozofiski: "Negausība jau par labu nevienam nenāk, es nedrīkstu par sevi sūdzēties. It kā jau gribētos uzspēlēt, ir tāda iekšēja sajūta, bet jāskatās reāli uz lietām. Patīkami redzēt, ka paaudžu maiņa ir notikusi un mūsējie rāda labu sniegumu. Es zināju, ko es gribu un man vienmēr paticis darīt to, ko sirds lieks. Hokejs man bija tā kā saldais ēdiens – tas man bija ēšanas, gulēšanas un izklaides vietā. Tā sagadījās, ka tajā laikā mums bija pietiekami augstā līmenī hokejs, bija specskola, atkal jāpiemin mūsu treneris nelaiķis Andris Siliņš. Es ielecu pašā pirmajā laivā."

Viens no lielākajiem pārdzīvojumiem hokeja karjerā – Latvijas uzvara pret Krieviju 2000.gada čempionātā Sanktpēterburgā. Tas palicis atmiņā uz mūžiem. "Toreiz jau uzreiz bija skaidrs, ka otra tāda mača nebūs. Tā bija iespēja vienreiz dzīvē kaut ko tādu paveikt un tas arī izdevās. Zvaigznes bija mums par labu, pašam arī izdevās daudzas lietas. Tāds ir hokejs, ripa nav apaļa un nevar paredzēt, kā tā ripos un lēkās. Bija vērts trenēties un spēlēt šī mača dēļ."

Raidījumā tika runāts arī par Artūra Irbes gaitām NHL un lūgts kopumā visu to novērtēt, arī kur pašam paticis vislabāk. "Katra pilsēta ir zīmīga - pieci gadi Sanhosē pieci gadi Karolīnā. Vankūverā toties bija lieliska iespēja izbaudīt hokeja gaisotni. Vienreiz izdevās spēlēt Stenlija kausa finālā, bet tas ceļš līdz tam ir vienreizēji smags un grūts. Ja to izdodas izturēt, tas ir kā sportista iespēju robeža. Visspilgtākie iespaidi laikam tomēr par Sanhosē laiku, jo tā bija pirmā komanda."

Lūgts salīdzināt NHL un KHL pašreizējos līmeņus, Artūrs atbildēja: "Līmenis zemāks gan vēl ir KHL, vēl nebūtu godīgi salīdzināt ar NHL , bet atšķirība nav tik liela, kā tas varētu šķist."

Nobeigumā vēl viena atklāsme par to, vai Artūrs Irbe dzīvē ir absolūts atturībnieks no alkohola. "Nav gluži taisnība. Bija mums viesības, man varēja būt kāds pusotrs gadiņš un kad visi lielie onkuļi un tantes aizgāja prom no galda, tad es brīnījos, kāpēc viņiem visiem ir tādas mazas glāzītes un man nav? Es salēju tad no visām tās pilītes vienā un nogaršoju, bet tā man šķiet arī bija tā pēdējā reize," nosmej Artūrs Irbe.

  -1 [+] [-]

, 2008-10-08 13:02, pirms 16 gadiem
L_2000 rakstīja: ... raidījumu ar Artūru varētu skatīties kaut visu dienu nevis tikai stundu!!!
Nu nevaig jau pārspīlēt Ko tad šamais spētu katru dienu stāstīt?

P.s. taču, ja viņš būtu eksperts kādā Hokeja apskatā vai tamlīdzīgā raidījumā - tas noteikti būtu interesanti

  -1 [+] [-]

, 2008-10-08 13:07, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: Nu nevaig jau pārspīlēt Ko tad šamais spētu katru dienu stāstīt?

P.s. taču, ja viņš būtu eksperts kādā Hokeja apskatā vai tamlīdzīgā raidījumā - tas noteikti būtu interesanti
pilnīgi piekrītu par kaadu apskatu, bet uzskatu ka viņš ir kompitents daudzās lietās.

  +5 [+] [-]

, 2008-10-08 13:16, pirms 16 gadiem
L_2000 rakstīja: ...bet uzskatu ka viņš ir kompitents daudzās lietās.
tādi jau ir tikai mūsu deputāti

  +3 [+] [-]

, 2008-10-08 13:16, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: Nu nevaig jau pārspīlēt Ko tad šamais spētu katru dienu stāstīt?

P.s. taču, ja viņš būtu eksperts kādā Hokeja apskatā vai tamlīdzīgā raidījumā - tas noteikti būtu interesanti
Un galvenais,ka Arča nekož!
Vismaz,ja kostu,tad kādu nedēļu L_2000 zem buduna varētu klausīties Arča mednieka stāstus!

  -1 [+] [-]

, 2008-10-08 13:23, pirms 16 gadiem
L_2000 rakstīja: pilnīgi piekrītu par kaadu apskatu, bet uzskatu ka viņš ir kompitents daudzās lietās.
Domāju, ka viskompetentākais Arča ir tieši hokeja un it sevišķi vārtsargu lietās.... Par tām "daudzām lietām" jau Tev Abrags labi atbildēja....

  -2 [+] [-]

, 2008-10-08 13:40, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Varbūt,kad publiski Arča ir normāls keks,bet pēc viņa bijušās sievas vārdiem Arča mājās bijis mazais monstrs!
Ta kā grūti pateikt,kas viņš ir kā cilvēks,bet kā hokejists viennozīmīgi Latvijas hokeja leģenda,kura priekšā tāds Balderis var tikai cepuri noņemt sasveicinoties!
Bet ko tad citu izšķīrusies sieva teiks???

  -2 [+] [-]

, 2008-10-08 13:48, pirms 16 gadiem
ilinens rakstīja: Bet ko tad citu izšķīrusies sieva teiks???
Par artūru šajā saķarā līdzigi saka netikai sieva bet ari citi Tuvu zinoši cilveki, pat cilveki ko zinu personigi, kurš trenejās un bieži satiek Irbi...

  +1 [+] [-]

, 2008-10-08 13:51, pirms 16 gadiem
Izšķirties var dažādi: saprast ka nesapas kopā un palikt vienkārši draugi, var arī sakašķēties uz visiem laikiem.

Ja cilvēks ir fanāts, biežie izbraucieni, tad otram tas var noriebties. Galu galā sanak, ka viens cilvēks savu dzīvi upurē otram. Un nezinu vai taisnība vai ne, bet lasīju, ka Ilze esot vēlējusies, bet nav varējusi studēt dēļ Artūra.

Galu galā labs cilvēks nav profesija. Cienam Artūra spēli un viņa attiekmi pret hokeju un privātās lietas lai paliek viņa paša ziņā.
ilinens rakstīja: Bet ko tad citu izšķīrusies sieva teiks???

  +5 [+] [-]

, 2008-10-08 13:54, pirms 16 gadiem
pēdējā laikā Sporta studijas viesi ir interesantas personības sportā, man patīk šie raidījumi, par garlaicību sūdzēties nevar!

     [+] [-]

, 2008-10-08 13:57, pirms 16 gadiem
saakaas!
tad artuurs labs,tagad ljaudis parau fracinju uz otru pusi un saak pie.pisties un mekleet kautko negatiivu.
jums 'perfektim' ljaudiim jaastraada nau?

  +3 [+] [-]

, 2008-10-08 14:27, pirms 16 gadiem
Irbe ir leģenda, paraugs, ikona. Vienkārši fantastisks cilvēks. Tāds cilvēks, kāds ir Irbe, mūsu hokejā vēl kādu laiku pilnīgi droši nebūs. Respect par visu, ko paveicis mūsu labā! Irbe the best.

  +3 [+] [-]

, 2008-10-08 14:32, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: beidz, kā hokejists Pasaules zvaigzne mums bija tikai Balderis, savukārt, Irbe bija "tikai" (tikai - pēdiņās, jo arī viņa sasniegumi ir fenomenāli!) Pasaules Elites spēlētājs.
Jā, protams, kā cilvēks Irbe ir daudz cienījamāks par Balderi, bet ja runā par hokeju, tad Nr.1 ir (un laikam mūžigi paliks) Balderis.
Piedod, bet nevar salidzinat Balderi ar Irbi, tos laikus ar sitiem....katrs ir savu laiku labakais speletajs, bet kurs ir labaks......

  -3 [+] [-]

, 2008-10-08 14:56, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Varbūt,kad publiski Arča ir normāls keks,bet pēc viņa bijušās sievas vārdiem Arča mājās bijis mazais monstrs!
Ta kā grūti pateikt,kas viņš ir kā cilvēks,bet kā hokejists viennozīmīgi Latvijas hokeja leģenda,kura priekšā tāds Balderis var tikai cepuri noņemt sasveicinoties!
Irbes bijusī sieva bija tik duma ka citādāk kā par padauzu viņu nosaukt nevar! Tā intervija visu liecināja.

  +1 [+] [-]

, 2008-10-08 14:57, pirms 16 gadiem
to driftime,
Tu esi galīgs dunduks ja vari Irbi par caurumu nosaukt. Būtu skatījies spēles kad viņš spēlēja izlasē ,tad runātu pavisam savādāk. Jā viņš samērā daudz ripas ielaida,bet tikai tāpēc ka aizsargi pārāk vieglprātigi attiecās pret saviem pienākumiem.Viņi uzskatija ka aizsardzībā nav ko sēdēt,jo Irbe vārtos ,gan jau izvilks. Toties kā aizsardzība mainījās kad vārtos nebija Irbe,un uzbrukums arī vairs nebija nekāds,pēkšņi neviens īsti nemācēja iesist vārtus,jo bija jādomā par aizsardzību,par savu vārtu drošību.

  +1 [+] [-]

, 2008-10-08 15:07, pirms 16 gadiem
manuprāt,paraugs jebkuram sportistam kādam jābūt raksturam!Latvijas Lepnums!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-08 15:13, pirms 16 gadiem
silwer rakstīja: manuprāt,paraugs jebkuram sportistam kādam jābūt raksturam!Latvijas Lepnums!
Ne tikai sportistam! Vins ir Cilvēks un Personība ar lielo burtu!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-10-08 15:30, pirms 16 gadiem
mekto rakstīja: man personoski vienalga , kads ir tas cilveks arpus hokeja, galvenais, kads vins ir hokeja, tas pats attiecinams ari par muzkikiem, aktiriem un ta talak ...
es tacu skatos ka vins ker ripas, nevis cik alini vinam stav leduskapi
Nemulsini jaunos hokejistus!
Ārpus ledus laukuma arī nevar dzert, pīpēt, nepārtraukti izklaidēties, lietot narkotikas, sist cilvēkus utt.

  +1 [+] [-]

, 2008-10-08 15:34, pirms 16 gadiem
lidzjutejs3 rakstīja: Piedod, bet nevar salidzinat Balderi ar Irbi, tos laikus ar sitiem....katrs ir savu laiku labakais speletajs, bet kurs ir labaks......
Pirmkārt, Irbe ir vārtsargs, bet Balderis uzbrucējs. Nevar salīdzināt uzbrucēju un vartsargu. Irbe bija Latvijas labākais vārtsargs, Balderis - uzbrucējs. Tā teikt būtu labāk. Bet vispār izcilu vārtsargu Latvijā ir bijis daudz ( pietiekoši preikš tik mazas valstiņas), diemžēl tikai 1 no šiem izcilajiem ir uzspēlējis Latvijas izlasē un NHL.
Slēpts komentārs: driftime
Slēpts komentārs: driftime

     [+] [-]

, 2008-10-08 16:23, pirms 16 gadiem
to arčijs

skatos spēles kopš lv ir a grupā!

  +6 [+] [-]

, 2008-10-08 16:33, pirms 16 gadiem
Artūra Irbes priekšā ne vien cepuri noņemšu, bet arī kāju pa virsu tai esmu gatavs uzlikt!

Fantastisks cilvēks un, manuprāt, viena no spēcīgākajām personībām visā Latvijas vēsturē, un es apgalvoju, ka Latvijas vēsturi pārzinu ļoti labi, pat izcili! Interesanta arī ir Pučes grāmata "Irbe kā mūris". Īsie un kodolīgie dienasgrāmatu ieraksti lika man, cilvēkam, kura otrias vārds varētu būt lepnums vai iedomība - kaunēties par savu lielo slinkumu viņa priekšā.

Kas attiecas uz Baldera un Irbes salīdzināšanu. Pilnīgi neobjektīvs salīdzinājums. Balderi var droši uzskatīt par visu laiku labāko Latvijas hokejistu un par vienu no visu laiku labākajiem pasaules hokejistiem. Tikai paturīet, lūdzu, prātā, ka starp pasaules labākajiem hokejistiem 99% gadījumu tiks minēti uzbrucēji, nevis vārtsargi. Iemesls tam visiem ir zināms.

Liels paldies Tev, Artūr, par visu, ko esi devis latviešiem (ne tikai hokeja ziņā). Vēlu veiksmi turpmākajā dzīvē!!! Āmen.

  +4 [+] [-]

, 2008-10-08 16:38, pirms 16 gadiem
driftime, kā man besī tādi pārgudri pidiņi kā tu. Tu piemini spēli pret Ukrainu. B l j e d, kuram vārtsargam negadās neveiksmīgas spēles ? Kad vārtos stāvēja Irbe, tad visi metās priekšā ripai, bet tad, kad Naumovs, tad visi vairāk domāja par uzbrukumu ja ? Es nezinu, varbūt tu tās visas izlases spēles kopš 1997.g. skaties pālī, ja neko neredzi. Ķipa Latvijas hokeja virtuves pārzinātājs esi ja ? Ej d i r s t vienkārši.

  -3 [+] [-]

, 2008-10-08 16:58, pirms 16 gadiem
acido rakstīja: driftime, kā man besī tādi pārgudri pidiņi kā tu. Tu piemini spēli pret Ukrainu. B l j e d, kuram vārtsargam negadās neveiksmīgas spēles ? Kad vārtos stāvēja Irbe, tad visi metās priekšā ripai, bet tad, kad Naumovs, tad visi vairāk domāja par uzbrukumu ja ? Es nezinu, varbūt tu tās visas izlases spēles kopš 1997.g. skaties pālī, ja neko neredzi. Ķipa Latvijas hokeja virtuves pārzinātājs esi ja ? Ej d i r s t vienkārši.
Man vienalga ko tādi ko Tu domā, pilnīgi piekāst! Nejau viena spēle tika slikti nospēlēta, tur viņš visas nospēlēja slikti, bet kad jautāja vai laidisim vartos otru gk jo tu esi noguris viņš teica, ka viņā nav nemazākā paguruma, bet pēc ukrainas sava egoisma pēc atzina ka bijis paguris pēc iepriekšējam spelem, bet tas vis tikai lai dabutu kontraktu, nospķlauties par izlasi, ja viņš saprastu ka pats vainojams, butu braucis paliga latvijai, bet tā vieta pavisam nenovertets labakais latvijas vartsargs pameta karjeru neatgriezeniski, lai glabtu latviju, diez vai irbe brauktu uz lv spelem ja butu atkritusi B divizija!

Ir speles kur viņs nospeleja labi, bet nekad nerēķinajas ar citiem! Pasaki, kapec tad viņs ta apvainojas uz Kurtu Lindstrēmu ka nelika viņu vartos, un velak rakstija pret viņu vēstuli? Pamatojoties ka nelaiž viņu ZVAIGZNI SPELET!

Spelejis ir labi, betbieži nespeja atzit ka nav labakais ko likt vartos, un tikai vasiljeva mikstmiesībai, tik nepartraukti vartos! Un tālu d....t vari iet pats!

  -2 [+] [-]

, 2008-10-08 17:00, pirms 16 gadiem
p.s. Spēles skatos skaidrā prātā un arī uz vairākām esu bijsi klātienē, pat musu pirmajās olimpiskajās spēlēs, kur spēlēja arī Ltvijas izlase. Labi atceros, kā paši šeit esportā Arturu nolikāt, kad viņam negāja, bet tagad baigie aizstāvji daži, LV daudzi fani ir divkosīgi!

To var attiecināt uz citiem speletājiem, paši te raud ka nespele musejie pirmās vijoles, bet tiklīdz viņi kļūdās tā kakas pa gaisu iet no jusu puses!

     [+] [-]

, 2008-10-08 17:06, pirms 16 gadiem
muris ir personiba un jauks patikams cilveks novelu vinam sini amata dinamo lielus panakumus .

     [+] [-]

, 2008-10-08 17:07, pirms 16 gadiem
Par vaartsarga meistariibu liecina kaut vai tas, kaa vinsh atsit ripu, priekshaa sev vai uz saaniem, vai veel labaak, ja nokjer uzreiz. Tas naak tikai ar pieredzi, retos gadiijumos (Tretjaks, Hasheks), tas ir talants. Muuseejie visi (Masalskis, Raitums) saaka ar ripas atsishanu un zemee krishanu. Kaut cik stabilu speeli Masalskis saaka raadiit tikai pagaajusho gadu. Naumovam visu cienju par Latvijas labaa izdariito! Vinja vaajaa vieta vienmeer ir bijushi taalie metieni... Irbe daudzas speeles ir nospeeleejis spiidoshi, saakot jau ar Pasaules chempionaatu 1990. gadaa. Ja vinsh taa nespeeleetu, tad nespeeleetu arii Stenlija kausa finaalaa! Par Balderi runaajot, kas tur ko saliidzinaat, abi bija izcili sava laika speeleetaaji, un latvieshiem ar vinjiem ir jaalepojas, taapat kaa ar Ozlinju, Skrastinju u. c.!

  +2 [+] [-]

, 2008-10-08 17:17, pirms 16 gadiem
Par ripas atsišanu priekšā daudz ko nosaka, tas kāds metiens, skatos spēles un komentārus šur tur, un visi kliedz redz tas atsit ripas tas, bet vai ka'ds ir pastavejis vartos? Dzīve? Es esmu treniņa pēc...nu tad pateikšu, ka tas nav tik viegli, galvenais censties atsist stūri, jo ķermeni metienus un kajsargos nevar savākt "lavenē", un tie kas domā atsist priekšā ir slikti kļūdas, jo nevienmēr tā ir gk kļūda, gan brodērs, gan hašeks , gan irbe, gan naumovs, gan salo, gan luongo gan citi to dara, daud zko nosaka kā darbojās komanda aizsardzībā, vai rada šķēršlus aizsardzībā pretiniekam, lv izlasē bieži redzēts, arī irbes laikos, kad musejie ļauj mest otreiz ja gk atsit ripu sev priekšā, lai gan ja pakavētu pretinieku uz pusekundi, tad gk savāktu to, arī čempinātos tā ir problēma. Gk vispār ir lieli malači jo ekipējumā aktivi nospēlēt ir nereāli gruti, jau pēc 15min uz ledus ir smagi, tā ka šajā ziņā visu cieņu gk. Jebkuram. Un runā ka gk vispār dzive esot atšķirīgaki cilvēki nekā parejie, lai gan lielākoties musu izlasē tiri jautrie viņi ir

  -1 [+] [-]

, 2008-10-08 17:28, pirms 16 gadiem
Artūr!!!! Tu mani cieni? Iedzer!!! Būs labi!!! Iepatiksies!!!

     [+] [-]

, 2008-10-08 17:50, pirms 16 gadiem
acido rakstīja: Laba sporta studija bija. It īpaši man patika atbilde uz to jautājumu par alkoholu.
za to Masaļskis met pa abiem kopā

     [+] [-]

, 2008-10-08 17:54, pirms 16 gadiem
Nu Irbe jau pats saka, ka varbūt tas, ka viņš ir vārtusargs viņam palīdzējis atgaiņāties no dzert piedāvātājiem, jo vārtusargi tiekot uzskatīti par īpašu škiru (jo viņi vēlas paciest tos daudzos ripas sitienus spēles laikā)

labi atceros Naumova kļūdzu pret Slovākiju 1995. gadā, kad ielidoja vārtos no borta atlekusi ripa. Kļūdās visi!
driftime rakstīja: Par ripas atsišanu priekšā daudz ko nosaka, tas kāds metiens, skatos spēles un komentārus šur tur, un visi kliedz redz tas atsit ripas tas, bet vai ka'ds ir pastavejis vartos? Dzīve? Es esmu treniņa pēc...nu tad pateikšu, ka tas nav tik viegli, galvenais censties atsist stūri, jo ķermeni metienus un kajsargos nevar savākt "lavenē", un tie kas domā atsist priekšā ir slikti kļūdas, jo nevienmēr tā ir gk kļūda, gan brodērs, gan hašeks , gan irbe, gan naumovs, gan salo, gan luongo gan citi to dara, daud zko nosaka kā darbojās komanda aizsardzībā, vai rada šķēršlus aizsardzībā pretiniekam, lv izlasē bieži redzēts, arī irbes laikos, kad musejie ļauj mest otreiz ja gk atsit ripu sev priekšā, lai gan ja pakavētu pretinieku uz pusekundi, tad gk savāktu to, arī čempinātos tā ir problēma. Gk vispār ir lieli malači jo ekipējumā aktivi nospēlēt ir nereāli gruti, jau pēc 15min uz ledus ir smagi, tā ka šajā ziņā visu cieņu gk. Jebkuram. Un runā ka gk vispār dzive esot atšķirīgaki cilvēki nekā parejie, lai gan lielākoties musu izlasē tiri jautrie viņi ir

  +1 [+] [-]

, 2008-10-08 17:55, pirms 16 gadiem
driftime rakstīja: Par ripas atsišanu priekšā daudz ko nosaka, tas kāds metiens, skatos spēles un komentārus šur tur, un visi kliedz redz tas atsit ripas tas, bet vai ka'ds ir pastavejis vartos? Dzīve? Es esmu treniņa pēc...nu tad pateikšu, ka tas nav tik viegli, galvenais censties atsist stūri, jo ķermeni metienus un kajsargos nevar savākt "lavenē", un tie kas domā atsist priekšā ir slikti kļūdas, jo nevienmēr tā ir gk kļūda, gan brodērs, gan hašeks , gan irbe, gan naumovs, gan salo, gan luongo gan citi to dara, daud zko nosaka kā darbojās komanda aizsardzībā, vai rada šķēršlus aizsardzībā pretiniekam, lv izlasē bieži redzēts, arī irbes laikos, kad musejie ļauj mest otreiz ja gk atsit ripu sev priekšā, lai gan ja pakavētu pretinieku uz pusekundi, tad gk savāktu to, arī čempinātos tā ir problēma. Gk vispār ir lieli malači jo ekipējumā aktivi nospēlēt ir nereāli gruti, jau pēc 15min uz ledus ir smagi, tā ka šajā ziņā visu cieņu gk. Jebkuram. Un runā ka gk vispār dzive esot atšķirīgaki cilvēki nekā parejie, lai gan lielākoties musu izlasē tiri jautrie viņi ir
Tad paskaties, kā pasaules labākie vārtsargi atsit ķermenim virsū mestā ripas. Ja atsit vārtu priekšā, tad viņi ar nūju, to aizsit malā. Paskaties, kā NHL vīri ar nūju darbojas savā vārtu priekšā!!! Labāk nekā mūsu aizsargi visas ripas no priekšas aizsūta projām!

     [+] [-]

, 2008-10-08 18:02, pirms 16 gadiem
kegums rakstīja: Nu Irbe jau pats saka, ka varbūt tas, ka viņš ir vārtusargs viņam palīdzējis atgaiņāties no dzert piedāvātājiem, jo vārtusargi tiekot uzskatīti par īpašu škiru (jo viņi vēlas paciest tos daudzos ripas sitienus spēles laikā)


labi atceros Naumova kļūdzu pret Slovākiju 1995. gadā, kad ielidoja vārtos no borta atlekusi ripa. Kļūdās visi!
Ir ta ir

Piemēram krievijas izlases vārtsargs Sokolovs pirms spēles nav runājams vispār un komanda to respektē, viņš obligāti klausoties ramshtein citādi uz ledus neejot, arī klubā tā darot un tad ar viņu pat treneris itkā stundu nerunājot vispār-zin nedrīkst traucēt . Nu savā ziņā jābut kiškai stāvēt vārtos (spēlēt) jo caur visu to ekipējumu jūt to sitienu, bet pa kasku kā trāpa, nez man nelikās ka tie posteri iekšā daudz dod

     [+] [-]

, 2008-10-08 18:04, pirms 16 gadiem
Iļja Poļakovs rakstīja: Tad paskaties, kā pasaules labākie vārtsargi atsit ķermenim virsū mestā ripas. Ja atsit vārtu priekšā, tad viņi ar nūju, to aizsit malā. Paskaties, kā NHL vīri ar nūju darbojas savā vārtu priekšā!!! Labāk nekā mūsu aizsargi visas ripas no priekšas aizsūta projām!
Zin visi vārtsargi atsit priekšā, pasaulē labākais ir brodērs, un pat viņš to dara un nevienmēr paspej aizsisst projām. Gribētu redzēt kā tu pastāvētu ! Tāpēc parmest gk to nevar cita runa, ka gadās kādreiz netīšam izlaist ripu, nu tad savādāk, bet pārsvarā tas nav tik viegli, cik skatos musejie ari sit ar nuju projām ja aizsargi nepaspēj, bet to nevar darīt vienmēr, jo pārāk vartus atstāt arī nevar ja tuvu petakā vēl kāds preinieks!