Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Skandāls Latvijas hokejā: Riekstiņš uzskata, ka ticis izprovocēts, bet nožēlo

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Skandāls Latvijas hokejā: Riekstiņš uzskata, ka ticis izprovocēts, bet nožēlo
Vladislavs Balakuns un Daniels Riekstiņš
Foto: Mārtiņš Aiše, LHF

Pretiniekam trīs vietās lauzts galvaskauss, veikta operācija un nākamais mēnesis jāpavada gultā, bet pašam diskvalifikācijas dēļ sezona beigusies. "Mans mērķis ir spēlēt hokeju, nevis kauties. Situācija, kad satiekas amatieri, kuri spēlē prieka pēc, un vienam mačs beidzas slimnīcā, nav normāla. Ļoti neveiksmīga epizode," sarunā ar portālu Sportacentrs.com sacīja Latvijas čempiones "Mogo" uzbrucējs Daniels Riekstiņš.

Latvijas čempionāta hokejā līderpozīcijā pēc 23 mačiem atrodas "Mogo", kas pagājušajā otrdienā izbraukumā ar 6:3 pieveica piektajā vietā esošo "Prizmu". Galvenie notikumi risinājās noslēdzošajā trešdaļā, kad pašreizējie valsts čempioni iemeta trīs bezatbildes vārtus, tomēr plašāku rezonansi izsaukuši 37. minūtes incidenti. Neitrālajā zonā Rūdolfs Prūsis ar neveiksmīga spēka paņēmiena palīdzību uz ledus noguldīja mājinieku uzbrucēju Kristapu Liepu, kuram palīgā devās pieredzējušais vārtsargs Edgars Lūsiņš.

"Aizturētā soda laikā skrēju mainīties pret sesto spēlētāju, taču pa ceļam pārdomāju, ņemot vērā, ka hokejs ir komandas sports. Virsroku ņēma azarts, apakšā nebija nekāda naida. Aizskāra, ka viņš nospēlēja rupji pret komandas biedru, bet neviens nereaģē. Ne pirmo dienu esmu sportā - šķita, ka čaļu vārdā varu izdarīt. Mēģināju sist, taču mani turēja. Prūsis mēģināja sist, bet arī viņu turēja. Beigās neviens neiesita," incidenta pirmos soļus atcerējās Lūsiņš, kuram piešķirta diskvalifikācija uz četrām spēlēm.

Taču galvenais tikai sekoja - Daniels Riekstiņš, kurš izmēģinājis spēkus arī ringā, pirmo uzvaru izcīnot nepilnu 50 sekunžu laikā, saķērās ar Vladislavu Balakunu. "Maiņas partneris izdarīja neveiksmīgu spēka paņēmienu, pēc kura sākās asumi. Atrados otrā laukuma pusē, kad redzēju, ka Prūsim virsū ir divi pretinieki. Izdomāju, ka jādodas palīgā. Pa ceļam uz notikumu vietu "Prizmas" spēlētājs Balakuns izdomāja mani apturēt, saķerot un sākot raustīt.

Redzot, ka asumi iet uz beigām, ka vairs nekas nebūs, teicu, lai laiž mani vaļā. Iespējams, nesadzirdēja, jo turpināja izrādīt agresiju. Tad pajautāju, vai tiešām vēlas nomest cimdus. Viņš man nesaprotamā valodā izteica vairākus tekstus, un pa vidu sadzirdēju davaj. Nelaiž vaļā, rausta un ir gatavs. Nometu cimdus, un aizgāja kautiņš. Tikai nekāds kautiņš nesanāca - neveiksmīgs sitiens, un viss," situāciju no sava skatu punkta atcerējās Riekstiņš, kurš pirms tam divās spēlēs nebija guvis ne punktus, ne soda minūtes.

Tagad viņam diskvalifikācijas dēļ sezona noslēgusies. "Viņam paskaidroja, ka tas nebija pirmais šāda veida pasākums, turklāt jāņem vērā arī traumas nopietnība - trīs vietās lauzts galvaskauss, savainots žokļa un vaiga kauls. Nav tā, ka viņam tikai sāp - ir arī ārstu slēdziens. Nav zināms, kādas sekas būs - tās tomēr ir smadzenes. Starp lēmuma pieņēmējiem ir arī juristi, tāpēc nevar apspriest to, kas ir pieņemts," stāstīja "Prizmas" galvenais treneris Ēriks Miļuns.

Viņš arī iepazīstināja ar Balakuna viedokli: zinot pretinieka agresiju līdzīgās situācijās, uzbrucējs nolēmis nostumt Riekstiņu malā, lai pretinieks nelīstu burzmā un nesatraumētu komandas biedrus. Nenometa cimdus, tikai stūma prom. Nebija situācija, kurā prasītos pēc kautiņa, jo viss bija beidzies.

Riekstiņš atklāja, ka "Mogo" komandas ģenerālmenedžeris Elvis Želubovskis runā ar Latvijas Hokeja federāciju par diskvalifikācijas samazināšanu, kam piekritis arī Balakuns. "Protams, ka nožēloju notikušo. Esam amatieri, kas hokeju spēlē prieka pēc, tāpēc nav normāli, ka spēlētājs pēc epizodes nonāk slimnīcā. Neveiksmīgi trāpīju - nebūt nav tā, ka pēc visiem sitieniem ir šādas traumas. Ļāvos provokācijām, tāpēc izcēlās asumi," norādīja Riekstiņš.

Mierā ar diskvalifikāciju nav arī Lūsiņš, kurš notikušo ieteica salīdzināt ar Kontinentālo hokeja līgu, kurā izkāvās Hantimansijskas "Yugra" vārtsargs Georgijs Gelašvili. Arī viņš saņēma noraidījumu līdz spēles beigām, pēcāk tiekot sodīts ar viena mača diskvalifikāciju, un tikai tāpēc, ka jau iepriekš bija saņēmis 20 minūšu sodu jeb diskvalifikācija bija automātiska un neizbēgama.

"Esmu šokā, bet komitejā teica, ka viss ir pēc noteikumiem - man nav tiesību sist pretiniekam ar atsitējcimdu. Ja nomestu cimdus un tad sistu, sods būtu mazāks? Manam nodarījumam nav nekādu seku. Nebija pat kautiņš - tikai viens sitiens. Un man par to iedod piecas spēles, bet vēlāk samazināja uz četrām, jo vaļsirdīgi atzinos, ka visu darīju emociju pārņemts. Man nav nekāda sakara ar to, ko Riekstiņš izdarīja Balakunam vai Balakuns izdarīja Riekstiņam. Man par vienu sitienu iedeva četras spēles," sašutis bija Lūsiņš.

"Mans mērķis ir spēlēt hokeju, nevis kauties. Nav normāli, ja amatieri satiekas, spēlē prieka pēc, un beigās viens nonāk slimnīcā ar smagām traumām. Ja būtu profesionāļi, kas saņem lielas naudas, tad citādi. Nav normāli vai pieņemami, ja nonāc slimnīcā ar galvaskausa lūzumu. Ļoti neveiksmīga epizode," pauda Riekstiņš. "Jā, katru sezonu pa kādai reizei sanāk nomest cimdus. Pats nelienu iekšā un neprovocēju. Spēlēju agresīvi, tāpēc citi cenšas noķert, iesist, pagrūst. Vasarā cīnījos MMA, varbūt tāpēc tagad liek mierā. Sanāca viens gadījums, kas beidzās nelāgi."

"Ne viņš mani saprata, ne es viņu sapratu. Video ir redzams tikai īss fragments, kurā nevar saprast visu līdz galam. Ir pēdējās desmit sekundes, lai gan moments ilga 20 līdz 30 sekundes. Raustīja un provocēja mani. Centās izprovocēt, un beigās viņam tas izdevās. Muļķīgi paļāvos, nometu cimdus un izdarīju sitienu," norādīja 21 gadu vecais uzbrucējs, kurš pasaules čempionātā pārstāvējis Latvijas U18 izlasi. Sešās spēlēs Riekstiņš punktus nenopelnīja, taču sakrāja 29 soda minūtes. Pagājušajā sezonā viņš pārstāvēja "Zemgales" un Jūrmalas HASC komandas, 13 mačos sakrājot 39 soda minūtes, bet 2013./2014. gada sezonā Riekstiņa kontā sešas spēles un divi punkti Krievijas Jaunatnes hokeja līgas klubā "Rīga".

Slēpts komentārs: Lido

  +7 [+] [-]

, 2016-02-08 20:01, pirms 9 gadiem
Nu pec video spriezot neveiksmigs sitiens un viss!!!
Ne jau zemee sita vai ko.!!
Viens plikskjis un viss
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2016-02-08 20:09, pirms 9 gadiem
Nikns Jenots rakstīja: Lai Daniels atbrauc uz Vircavu, ir viens parasts lauku puika, salauzīs šiti "kausli" pāris sekundēs, nepalīdzēs ne mma ne hokejs..
Jā, bija pāris gadus atpakaļ(Aptuveni 6 gadus atpakaļ) kādi 5 vietējie Vircavas bbomži, kas mēdza 3tešdienās uz Krekliem atbraukt. Iekšā negāja, bet pie ieejas ik pa laikam kādu uz pārsteiguma momentu izrubīja un aizbrauca. Aptuveni pēc mēneša, kad bija sapratuši vietējie, kas pa huiņņu, pēc vienas trešdienas neviens vairāk tur nebrauca. Nez kur palika tie Vircavnieki.

 +25 [+] [-]

, 2016-02-08 20:10, pirms 9 gadiem
neaizstāvu Riekstiņu, bet neredzu iemeslu lielajai negācijai, kas vērsti pret viņu komentāros. Izskatās pēc reti neveiksmīga iznākuma kautiņā, kas nelec ārā no hokeja spēlēs ierastā.

  +6 [+] [-]

, 2016-02-08 20:11, pirms 9 gadiem
Visi baigie eksperti, normali nometa cimdus un izrubija. Tas ar ko Daniels nodarbojas brivaja laika nevienu nekrata.
Komandas biedru aizstaveja.

     [+] [-]

, 2016-02-08 20:12, pirms 9 gadiem
Jenot, tu laikam nekad neesi redzejis Danielu ka taa runaa

  +8 [+] [-]

, 2016-02-08 20:17, pirms 9 gadiem
Par ko tāds diskābelis ? Par vienu sitienu ? K-kas nesaprotams.

  +3 [+] [-]

, 2016-02-08 20:19, pirms 9 gadiem
Tur maximums 1 spele bija jadod.... bet nu ta ir latvija un vienmer bus jautajumi... klauni

  +6 [+] [-]

, 2016-02-08 20:22, pirms 9 gadiem
Riekstiņš, malacis, nožēlo, bet nav nekas tāds, par ko viņu te komentāros nozākātu, arī tas otrs vainīgs, sodu jau saņēma, viena sitiena dēļ te uztaisa baigo traci

 +13 [+] [-]

, 2016-02-08 20:23, pirms 9 gadiem
Nesaprotamā valodā, davaj. Tā ir, ja Balakuņs latviski ne bū, ne bē. Tāpēc, russkojazičnije, mācamies latviski. Tagad jau nav padomju laiki, kad krieviski obligāti mācīja visās latviešu skolās. Balakuņam ātrāk izveseļoties!

     [+] [-]

, 2016-02-08 20:23, pirms 9 gadiem
Basketbola_experts rakstīja: Visi baigie eksperti, normali nometa cimdus un izrubija. Tas ar ko Daniels nodarbojas brivaja laika nevienu nekrata.
Komandas biedru aizstaveja.
sc kačoki jau gudrāki

 +17 [+] [-]

, 2016-02-08 20:24, pirms 9 gadiem
Absurds lēmums no LHF puses. Speciāli kāds dauzīja kādu, lai galvaskausu salauztu?

NHL ir bijuši n-tie gadījumi, kad kautiņa laikā salauž žokli un dabū pamatīgu smadzeņu satricinājumu. Bez jebkādām sekām vai diskvalifikācijām. Kāpēc? Jo tā ir parasta spēles situācija.

Ne jau pēc tās traumas smaguma ir jānosaka sods.

  +3 [+] [-]

, 2016-02-08 20:25, pirms 9 gadiem
Neviens nav vainīgs, ka tas otrs kā laksts pēc viena sitiena izrubijās, bet te redz jāmeklē vainīgais

  +1 [+] [-]

, 2016-02-08 20:40, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: Absurds lēmums no LHF puses. Speciāli kāds dauzīja kādu, lai galvaskausu salauztu?

NHL ir bijuši n-tie gadījumi, kad kautiņa laikā salauž žokli un dabū pamatīgu smadzeņu satricinājumu. Bez jebkādām sekām vai diskvalifikācijām. Kāpēc? Jo tā ir parasta spēles situācija.

Ne jau pēc tās traumas smaguma ir jānosaka sods.
Tajā pašā NHl jau bieži vien traumas smagums ietekmē diskābeli.

  +8 [+] [-]

, 2016-02-08 20:46, pirms 9 gadiem
Nu, pirmkārt, jau neprāts iet klāt pie Daniela, Blakuņs drosmi laikam bija sarijies... Otrkārt, neveiksmīgs sitiens, nekas vairāk. Jā, protams, Danielam rokās ir spēks un māk kauties, bet te nekas vairāk par vienu āķi nebija. Tagad teikt, ka viņš ir mma cīkstonis un tāpēc tas notika ir stulbi. Jebkuram tāds varēja gadīties. Gada diskābeli noteikti nedotu, pāris spēles dēļ traumas gan vajag. Lai gan bez nodoma, bet tomēr, viņš izraisīja.

 +10 [+] [-]

, 2016-02-08 20:49, pirms 9 gadiem
Ļoti skaisti iedeva bietē.Viss tīri un godīgi.Drīzāk diskvalifikāciju vajag tam otram par to,ka tāds švaks un vēl lien kasīties Tas ir hokejs tomēr.

 +10 [+] [-]

, 2016-02-08 20:50, pirms 9 gadiem
Sviests! Riekstiņš tiešām nav vainīgs,tas nokrita kā baļķis,un vēl nesaprotamajā valodā ko runājis...

  +2 [+] [-]

, 2016-02-08 20:54, pirms 9 gadiem
sc pabirām, jau vnm Riekstiņš būs vainīgais

     [+] [-]

, 2016-02-08 20:57, pirms 9 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Tajā pašā NHl jau bieži vien traumas smagums ietekmē diskābeli.
Vari iedot kādus piemērus?

  +8 [+] [-]

, 2016-02-08 21:00, pirms 9 gadiem
Sākumā no pirmā raksta varēja saprast, ka nopietni piekauts tas čalis, bet video labi redzams, ka viens neveiksmīgs sitiens vien bijis.
Ir arī LČ pirms gadiem redzēts, ka daži atsaldeņi guļošos turpina dauzīt, bet ne tuvu tāds sods viņiem tiek. Tiešām hokejā ir noteikums, ka kauties drīkst, bet ne pārāk stipri, lai pretinieks neciestu?

  -1 [+] [-]

, 2016-02-08 21:02, pirms 9 gadiem
Cas rakstīja: "Protams, ka nožēloju notikušo. Esam amatieri, kas hokeju spēlē prieka pēc, tāpēc nav normāli, ka spēlētājs pēc epizodes nonāk slimnīcā." norādīja Riekstiņš. Nu tad kādēļ jāpiedāvā nomest cimdi? Normāli lai sēž atlikušo sezonu un atpūšas.
Ir taču teikts, ka Balakuns ir provocējis..

     [+] [-]

, 2016-02-08 21:13, pirms 9 gadiem
"Protams, ka nožēloju notikušo. Esam amatieri, kas hokeju spēlē prieka pēc, tāpēc nav normāli, ka spēlētājs pēc epizodes nonāk slimnīcā." norādīja Riekstiņš. Nu tad kādēļ jāpiedāvā nomest cimdi? Normāli lai sēž atlikušo sezonu un atpūšas. Nav ko pie amatieriem Ivanānu tēlot, jo būsim reāli viņš visu laiku saka ka spēlē priekam, kāds tur prieks dabūt pa muti?

  +3 [+] [-]

, 2016-02-08 21:19, pirms 9 gadiem
Es lasīju citos portālos-smagi piekauts utt.
Nekā tamlīdzīga-godīgs kautiņš,neveiksmīgs sitiens un viss.Par smagu diskvalifikācija ,uzskatu.

  +4 [+] [-]

, 2016-02-08 21:21, pirms 9 gadiem
Lido, 19:57, pirms stundas, ignorēt, atbildēt
Pret tādiem kr0pļiem tikai beisbola nūjas lauzt un neko vairāk!

Tu dzēris par daudz esi,vai kā?Pret ko beisbola nūju gribi lauzt?
Galu galā šis nav basketbols vai futbols.

  +3 [+] [-]

, 2016-02-08 21:26, pirms 9 gadiem
Ja Fjūriju vai Kļičko uzliks uz slidām pietiks ar pussitienu, ja čalis ir piedalījies MMA, tad tāds viens sitiens te ir rezultāts, un tā ir 100% sitēja atbildība, kas velk uz kriminālprocesu. Ne tikai šullerus nelaiž casino, bet arī matemātiķus/skaitītājus. Kādreiz Ogrē bija pāris debiliķi, tagad atkal.. Diskvalifikācijai jābūt ir tik ilgi, cik otrs čalis tiek atpakaļ uz ledus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2016-02-08 21:42, pirms 9 gadiem
Mazs dīķis, kur visi viens otru pazīst. Ļoti šaubos, ka Balakuns nezināja, kas ir Daniels Riekstiņš. Pats vainīgs, nav ko provocēt 120kg bodybuilderi, kurš piedevām ir arī MMA fighters. Loģisks iznākums! Tas vai Danielam vajadzēja iet kauties vai nē ir smieklīgi - cilvēki kuri ir nodarbojušies ar komandas sportaveidu mani sapratīs, bet SC elektorātam iesaku arī kādreiz palūkoties ārpus savas istabas sienām. Personīgi zinu Danielu, adekvāts džeks. Peace
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-02-08 21:49, pirms 9 gadiem
Daniels dzīvē izskatās pēc kkada monstra.

  +9 [+] [-]

, 2016-02-08 22:07, pirms 9 gadiem
Faktiski jau sanāk (pēc Riekstiņa teiktā), ka viss šis ļembasts radās dēļ tā, ka Balakuns nemācēja izteikt skaidri savu viedokli (ko grib vai negrib) latviešu valodā, Riekstiņš tikai saprata "davaj" (var jau būt, ka Balakuns teica "A davaj v storonke podožģom", bet Riekštiņš ar to "davaj" saprata ko citu) .... radās nesaprašanās un viens tagad ir slimnīcā otram diskābelis! Tapēc bērni un jaunieši - mācaties valodas!

  +2 [+] [-]

, 2016-02-08 22:10, pirms 9 gadiem
Piedodiet visi, kuri uzskata, ka tas bija normāls spēles moments. Mogo spēlē rupji un agresīvi. Uzvarēt par jebkādu cenu, pat sakropļojot pretinieku, laikam ir viņu moto. Pilnīgi vienalga cik nopietni pretinieks tiek savainots, tjipa, emocijas ņēma virsroku, es jau tā negribēju...tāds sports ir pretīgs. Mogo var iegūt kārtējo čempiona titulu, bet cieņu kā komanda, vai komanda, kura iedvesmo -nekad.

  +8 [+] [-]

, 2016-02-08 22:24, pirms 9 gadiem
tepat rakstīja: Piedodiet visi, kuri uzskata, ka tas bija normāls spēles moments. Mogo spēlē rupji un agresīvi. Uzvarēt par jebkādu cenu, pat sakropļojot pretinieku, laikam ir viņu moto. Pilnīgi vienalga cik nopietni pretinieks tiek savainots, tjipa, emocijas ņēma virsroku, es jau tā negribēju...tāds sports ir pretīgs. Mogo var iegūt kārtējo čempiona titulu, bet cieņu kā komanda, vai komanda, kura iedvesmo -nekad.
Vai tad ir aizliegts nodarboties ar cīņas sportu vai iet uz svaru zāli??Katram vīrietim ir jāmāk aizstāvēt sevi un savus tuvos.Neviens nav vainīgs,ja viens domā par savu fizisko kondīciju un sporto,bet otrs ir tirliņš,kas vīru spēli sagribējis uzspēlēt.Ja vēl tas ir krievelis,kurš nesaprotamā valodā kaut ko sprēgā,tad letiņam ir svēta lieta viņam uzšaut pa muti

     [+] [-]

, 2016-02-08 22:46, pirms 9 gadiem
Nu te pa lielam nav svarigi saprata viens otru vai ne cimdus nometa sita ,smagas sekas diskabelis bez variantiem un vēl ja jau tik kruts ka pat MMA piedalas tad vajadzeja saprast ka preti ir amatieris hokejists kas netrenejas MMA nesaprat ,tagad lai padoma....Un ka dažs labs te mineja diskabeli vajadzeja tik ilgi kamēr otrs nav vesels un viss.....

  -3 [+] [-]

, 2016-02-08 22:47, pirms 9 gadiem
rozens rakstīja: nav ko krieviski pukstēt tur uz laukuma, pareizi arī ir , ka dabūja bietē, ja nemāk cilvēku valodā runāt
Tu tālu esi ticis ar latviešu valodu kada nozīme kada valoda runa ja nesaprata tad kāpēc sita ...

  +1 [+] [-]

, 2016-02-08 22:48, pirms 9 gadiem
Basketbola_experts rakstīja: Visi baigie eksperti, normali nometa cimdus un izrubija. Tas ar ko Daniels nodarbojas brivaja laika nevienu nekrata.
Komandas biedru aizstaveja.
Kura vieta aizstaveja komandas biedru otra laukuma puse....

  -4 [+] [-]

, 2016-02-08 22:51, pirms 9 gadiem
Rūdolfs Prūsis ir Sanda Prūša dēls?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-08 23:38, pirms 9 gadiem
Video viss ir redzams tiesi Riekstins purinaja un centas izaicinat pretinieku un kad tas nesanaca izdarija sitienu! Tadam uz slidam nav ko darit!

  +4 [+] [-]

, 2016-02-08 23:49, pirms 9 gadiem
Hokejā nav atļauts kauties un nodarīt pretiniekam apzinātus miesas bojājumus! Hokejā par kautiņiem soda!!! Cits jautājums, ka līgas soda maigi - lai kautiņus neiznīdētu pavisam - jo bosiem vajag naudu, bet piedzērušajam pūlim vajag asinis. Turklāt šeit arī kautiņa nebija - bija tīšs, precīzs sitiens ar mērķi pretiniekam nodarīt būtiskus miesas bojājumus. Lai arī gandrīz visos kautiņos mērķis parasti ir līdzīgs - soda apmērs ir tieši saistīts ar nodarītajiem bojājumiem uz to ir balstīta jebkura sodu sistēma - pat ja tas būtu hokejā.

  +3 [+] [-]

, 2016-02-08 23:53, pirms 9 gadiem
Video ir viss kā uz delnas - uz ledus viens cirka pērtiķis nokautē citu un tribīnēs pērtiķi sāk sparīgi sist plaukstas un rībināt bungas. Tāds arī līmenis.

  +6 [+] [-]

, 2016-02-09 00:11, pirms 9 gadiem
1. Smieklīgi, ka Riekstiņš saka, ka amatieri spēlē, lai gan daudziem tas ir vienīgais iztikas avots.

2. Kā jau viens minēja, Mogo spēlē rupji un agresīvi, bieži izceļas ar rupjībām.

3. Riekstiņš meklē kašķi katrā spēlē, vienalga, kurā komandā spēlē. To pierāda soda minūtes visās sezonās, katrā komandā.

Rezumē - protams, ka Riekstiņš diez vai gribēja izdarīt tādus miesas bojājumus, taču sods ir kā brīdinājums pārējām komandām, lai nekas tāds neatkārtotos. To, ka viņš neesot sapratis, ko Balakuns saka - nu nesmejieties paši par sevi, kāda iespēja, ka viņš, spēlējot MHL vairākas sezonas, pie Tambijeva u.t.t., nav iemācījies. Parādiet man kaut vienu Latvijas hokejistu, kurš nemāk krievu valodu.

Un, rusofobi! Tad, kad visi fanojāt par Aleksandru Kerču, Ņiživiju, Znaroku, kas izlases krāsas pārstāvējuši, vai citos sporta veidos, Ostapenko, Grigorjeva, Rudņevs u.t.t., tad gan viss ir normāli, vai ne?

  +2 [+] [-]

, 2016-02-09 00:19, pirms 9 gadiem
Rezumē ir viens- ja esi "hokeja policists", bet provakatoru pārmācīšana izvēršas par smagu miesas bojājumu nodarīšana pat ar vienu sitienu, tad līmenis, kurā atrodies ir pārāk zems, laiks spēlēt nopietnākās līgās

     [+] [-]

, 2016-02-09 00:42, pirms 9 gadiem
prezidentsberzins rakstīja: Mazs dīķis, kur visi viens otru pazīst. Ļoti šaubos, ka Balakuns nezināja, kas ir Daniels Riekstiņš. Pats vainīgs, nav ko provocēt 120kg bodybuilderi, kurš piedevām ir arī MMA fighters. Loģisks iznākums! Tas vai Danielam vajadzēja iet kauties vai nē ir smieklīgi - cilvēki kuri ir nodarbojušies ar komandas sportaveidu mani sapratīs, bet SC elektorātam iesaku arī kādreiz palūkoties ārpus savas istabas sienām. Personīgi zinu Danielu, adekvāts džeks. Peace
Pasaki lai mazāk hormonus lieto, varbūt arī pēc tam kļūs adekvāts.

  -2 [+] [-]

, 2016-02-09 01:07, pirms 9 gadiem
MANGOOSE rakstīja: Pasaki lai mazāk hormonus lieto, varbūt arī pēc tam kļūs adekvāts.
bez problēmām, bet pats acīs varēsi viņam pateikt?

  +2 [+] [-]

, 2016-02-09 01:10, pirms 9 gadiem
Te jau diskriminacija iet vala uz pilnu klapi.Ja tas Riekstins ir cikstonis,tad vinam bija jadoma ka izlist no situacijas bez kautinja,jo ka neka,vins tak mma,vinam prieksrociibas bija,bet vins iedeva pa muti.Nenokontroleja sevi-tatad pats vainigs,sods adekvats nodaritajam.Viens slimnica naks pie prata,otrs majas,iegus hokeja sabiedriiba.

  +3 [+] [-]

, 2016-02-09 01:16, pirms 9 gadiem
prezidentsberzins rakstīja: bez problēmām, bet pats acīs varēsi viņam pateikt?
Kāpēc man viņam kaut kas būtu acīs jāsaka? Piekaus mani par to, ka pasaku acīmredzamo?
Patiesībā nebrīnītos, jo uz hokeja laukuma jau viņš savu "adekvātumu" ir pierādījis...

  +1 [+] [-]

, 2016-02-09 01:26, pirms 9 gadiem
MANGOOSE rakstīja: Kāpēc man viņam kaut kas būtu acīs jāsaka? Piekaus mani par to, ka pasaku acīmredzamo?
Patiesībā nebrīnītos, jo uz hokeja laukuma jau viņš savu "adekvātumu" ir pierādījis...
Katrs pats izvēlas, ko darīt ar savu ķermeni, tā nav ne mana, ne tava daļa, ko viņš ar to dara, topiks ir par pilnīgi citu tēmu. Kā tu man pajautāji, tā es tev atbildēju. Neesmu viens no SC šizofrēniķiem, es arī anonīmā vidē filtrēju un atbildu ko rakstu. Starp normāliem cilvēkiem nedod uzreiz pa purnu par kritiku.

  +2 [+] [-]

, 2016-02-09 01:39, pirms 9 gadiem
prezidentsberzins rakstīja: Katrs pats izvēlas, ko darīt ar savu ķermeni, tā nav ne mana, ne tava daļa, ko viņš ar to dara, topiks ir par pilnīgi citu tēmu. Kā tu man pajautāji, tā es tev atbildēju. Neesmu viens no SC šizofrēniķiem, es arī anonīmā vidē filtrēju un atbildu ko rakstu. Starp normāliem cilvēkiem nedod uzreiz pa purnu par kritiku.
Tā nav taisnība... Latvijā (kā arī lielākajā daļā pasaules valstu) šo vielu lietošana ir aizliegta. Viņš ne tikai rīkojas ar savu ķermeni, bet atbalsta narkodīlerus, pārkāpj Latvijas likumus, kā arī redzams, ka apdraud apkārtējos, iespējams, ka dēļ hormonu lietošanas, jo viena no blakusparādībām ir agresija...

P.S. Protams, ja vien viņš to dara, kas, manuprāt, ir visai acīmredzami.

     [+] [-]

, 2016-02-09 02:08, pirms 9 gadiem
MANGOOSE rakstīja: Tā nav taisnība... Latvijā (kā arī lielākajā daļā pasaules valstu) šo vielu lietošana ir aizliegta. Viņš ne tikai rīkojas ar savu ķermeni, bet atbalsta narkodīlerus, pārkāpj Latvijas likumus, kā arī redzams, ka apdraud apkārtējos, iespējams, ka dēļ hormonu lietošanas, jo viena no blakusparādībām ir agresija...

P.S. Protams, ja vien viņš to dara, kas, manuprāt, ir visai acīmredzami.
narkodīlerus lūdzu, pietiks, bet paldies par humora devu. piekrītu, ka hokejā anaboliski steroīdi ir aizliegti, bet nu ko daudz var gribēt no "dīķa līgas". Bet anaboliskie steroīdi nav aizliegti lietošanā Latvijas Republikā, bet tirgot bez licenzes ir aizliegts, attiecīgi aptiekā pret recepti var iegādāties, tai skaitā HGH ( human grow hormone). Atļaušos aizrādīt, ka nav hormoni, ir tikai viens konkrēts, ko es jau minēju. Bet šaubos, ka Latvijas teritorijā ir daudz cilvēku, tai skaitā Daniels, kuri var atļauties ikdienā lietot HGH dēļ fakta, ka preperāts mēnesī izmaksā ap 10k. Ja vēlēsies aizrādīt, ka es lietoju steroīdus, tad nedari to - neesmu nekad lietojis, bet priekš savas ziņkāres esmu pētījis šo tēmu, jo ikdienā patīk sportot svaru zālē. Ja ir interese varu tev PM iemest kvalitatīvus avotus par anaboliskajiem steroīdiem, lai nebūtu pa tumsu jātaustās pēc argumentiem. Anyway paldies par diskusiju, manuprāt, kādam būs patīkami beidzot lasīt adekvātus komentārus šizofrēniķu centrā aka sporta

  +1 [+] [-]

, 2016-02-09 02:11, pirms 9 gadiem
MANGOOSE rakstīja: Tā nav taisnība... Latvijā (kā arī lielākajā daļā pasaules valstu) šo vielu lietošana ir aizliegta. Viņš ne tikai rīkojas ar savu ķermeni, bet atbalsta narkodīlerus, pārkāpj Latvijas likumus, kā arī redzams, ka apdraud apkārtējos, iespējams, ka dēļ hormonu lietošanas, jo viena no blakusparādībām ir agresija...

P.S. Protams, ja vien viņš to dara, kas, manuprāt, ir visai acīmredzami.
ps. es nezinu, ko Daniels lieto vai nelieto, lai būtu labā sportiskā formā, bet nu viņa forma ir tālu līdz kaut fitnesa ideāliem. tādu masu var uzņemt jebkurš, kam ir gribaspēks

     [+] [-]

, 2016-02-09 03:21, pirms 9 gadiem
prezidentsberzins rakstīja: narkodīlerus lūdzu, pietiks, bet paldies par humora devu. piekrītu, ka hokejā anaboliski steroīdi ir aizliegti, bet nu ko daudz var gribēt no "dīķa līgas". Bet anaboliskie steroīdi nav aizliegti lietošanā Latvijas Republikā, bet tirgot bez licenzes ir aizliegts, attiecīgi aptiekā pret recepti var iegādāties, tai skaitā HGH ( human grow hormone). Atļaušos aizrādīt, ka nav hormoni, ir tikai viens konkrēts, ko es jau minēju. Bet šaubos, ka Latvijas teritorijā ir daudz cilvēku, tai skaitā Daniels, kuri var atļauties ikdienā lietot HGH dēļ fakta, ka preperāts mēnesī izmaksā ap 10k. Ja vēlēsies aizrādīt, ka es lietoju steroīdus, tad nedari to - neesmu nekad lietojis, bet priekš savas ziņkāres esmu pētījis šo tēmu, jo ikdienā patīk sportot svaru zālē. Ja ir interese varu tev PM iemest kvalitatīvus avotus par anaboliskajiem steroīdiem, lai nebūtu pa tumsu jātaustās pēc argumentiem. Anyway paldies par diskusiju, manuprāt, kādam būs patīkami beidzot lasīt adekvātus komentārus šizofrēniķu centrā aka sporta
Nē nu smieties jau tu vari, bet parasti šo hormonu izplatītāji nodarbojas arī ar citu vielu izplatīšanu. Nestāsti, ka steroīdu lietotāji tos iegādājas aptiekā.
Jā jā, paskatījos viņa instagramu, jebkurš var sasniegt Neticu, ka viņš ir kaut vai 2m garš un sver 120kg, tā kā stāsti muļķības vai arī vienkārši esi naivs.

  -1 [+] [-]

, 2016-02-09 07:23, pirms 9 gadiem
Pēc viena kreisās rokas sitiena galva trijās vietās pārlauzta un nokrita kā kartupeļu maiss. Es ar to čali nebūtu kasījies

  +2 [+] [-]

, 2016-02-09 09:59, pirms 9 gadiem
Vai man vienīgajam likās, ka Balakuns pat pirmais nometa cimdus (vēl pirms Riekstiņš paspēja)?

  +4 [+] [-]

, 2016-02-09 10:01, pirms 9 gadiem
Daudzi komentētāji un kautiņu atbalstītāji aizmirst vienu svarīgu apstākli - MMA u.c. cīņas sportos ir svara kategorijas. Hokejs šajā ziņā ir drausmīgs, jo >100kg tēvaiņiem nav nekādu aizspriedumu piekaut vai arī salauzt bortā <70kg čaļus. Tie, kas muld par viena trenēšanos un otra vājumu nekad nevienā cīņu sportā nav gājuši, jo nav izjutuši ko nozīmē sparings ar pretinieku, kas smagāks un garāks. Vēl neizprotu domāšanas līmeni - amatieros kauties ir ok, profiņiem gan jāsargājas. Te uzskatu pilnīgi pretēji - profesionāļi par savām darbībām laukumā pelna naudu, nereti ļoti lielu naudu, kamēr amatieri spēlē prieka pēc - spēlē cilvēki, kas ārpus sava hobija (hokejs) naudu pelna ar "smadzenēm" vai ar jebkuru citu savu ķermeņa daļu, kas traumas rezultātā var liegt rūpēties par sevi vai savu ģimeni.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-09 10:05, pirms 9 gadiem
No sākuma izlasīju ziņās - Riekstiņš salauzis galvaskausu 3 vietās, lauzts žoklis un vaiga kauls. jau reāli iztēlojos, ka būs urālu ar galvu pret ledu dauzījis un, ar nūju klapējis utt. Jau iztēlojos ka būs kā tajā Ogre- Rīga 2000 spēlē kad Brahmani izģērba un ar celi pa galvu lika.

Noskatos video - tur vien sitiens un pļakš, kā tur var galvaskausu salauzt es nesaprotu, varbūt urāls spēlēja jau ar lauztu galvaskausu, nezinu.

Diezgan smieklīgi lasīt tos skolniekus kas saka - trenejas mma un iet sist nabaga hokejistus, smiekli nāk, tāds normāls hokeja moments ar bēdīgām sekām un viss. Tak kaut vai lai baletu dejo kāda starpība, kas notiek ārpus amatieru hokeja laukuma.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-09 10:14, pirms 9 gadiem
Visiem iesaistītajiem vairākas mācības. Ja Riekstiņš nemelo, ruskijam būs vēl viens iemesls beidzot izrādīt cieņu valsts valodai, nevis dzīt gavno un pēc tam gulēt slimnīcā, jo nebija saprasts. Mūsu MMA mērkaķim jāsaprot, ka ar lielu spēku nāk liela (krimināl)atbildība. Ja 1 tavs sitiens var radīt šādas traumas, ir jābūt ļoti, ĻOTI uzmanīgam, lai nezaudētu savaldību un sitienus jāpietaupa tikai pašaizsardzības nolūkiem.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-09 10:19, pirms 9 gadiem
ghettostar rakstīja: Vai man vienīgajam likās, ka Balakuns pat pirmais nometa cimdus (vēl pirms Riekstiņš paspēja)?
Tev tikai likās - ja paskatīsies klāt pievienotos foto, redzēsi, ka Balakuns guļ uz ledus, viens cimds ir rokā, bet otrs mētājas viņam priekšā pie galvas.

  +3 [+] [-]

, 2016-02-09 10:27, pirms 9 gadiem
Juris_Churis rakstīja: 1. Smieklīgi, ka Riekstiņš saka, ka amatieri spēlē, lai gan daudziem tas ir vienīgais iztikas avots.

2. Kā jau viens minēja, Mogo spēlē rupji un agresīvi, bieži izceļas ar rupjībām.

3. Riekstiņš meklē kašķi katrā spēlē, vienalga, kurā komandā spēlē. To pierāda soda minūtes visās sezonās, katrā komandā.

Rezumē - protams, ka Riekstiņš diez vai gribēja izdarīt tādus miesas bojājumus, taču sods ir kā brīdinājums pārējām komandām, lai nekas tāds neatkārtotos. To, ka viņš neesot sapratis, ko Balakuns saka - nu nesmejieties paši par sevi, kāda iespēja, ka viņš, spēlējot MHL vairākas sezonas, pie Tambijeva u.t.t., nav iemācījies. Parādiet man kaut vienu Latvijas hokejistu, kurš nemāk krievu valodu.

Un, rusofobi! Tad, kad visi fanojāt par Aleksandru Kerču, Ņiživiju, Znaroku, kas izlases krāsas pārstāvējuši, vai citos sporta veidos, Ostapenko, Grigorjeva, Rudņevs u.t.t., tad gan viss ir normāli, vai ne?
Smagi maldies - Ostapenko un Grigorjeva runā ļoti labā latviešu valodā. Pirms izdari kādus secinājumu, uzzini faktus. Rudņevu par valodu visi nolēja tākā nemaz ned....

  +2 [+] [-]

, 2016-02-09 10:48, pirms 9 gadiem
Profesionaliem cikstoniem ir nerakstits likums ka nedrikst pielietot savas iemanas pret parastiem cilvekiem! Acim redzot riekstins ir atmarozaks

  +4 [+] [-]

, 2016-02-09 10:57, pirms 9 gadiem
Balakuns jau nu pats arī nemēdz būt nekāds baltais un pūkainais uz laukuma. Plus arī labi zināja, kas par kadru ir viņa oponents. Ja tomēr gāja skaidrot attiecības, tad ar sekām bija jārēķinās. Protams, slikti, ka viss beidzās tik smagi, bet diez vai Riekstiņš būtu pelnījis tik lielu sodu. Īpaši jau apskatot video - nebija tur nekādu sitienu no aizmugures un citu "Vitjaz" stila gājienu.

P.S. tad jau Charam arī vajadzēja iedot DSQ, jo Ivanānam vaigu salauza. Tomēr tur kaut kā visi saprata, ka tā bija spēles epizode.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-09 11:18, pirms 9 gadiem
Dzimmiy rakstīja: Profesionaliem cikstoniem ir nerakstits likums ka nedrikst pielietot savas iemanas pret parastiem cilvekiem! Acim redzot riekstins ir atmarozaks
Pilnīgas muļķības. tas ir atkarīgs no trenera. pats esmu trenējies kikboksa un mans treneri teica - ja kāds dir... tad dod pa muti

     [+] [-]

, 2016-02-09 11:56, pirms 9 gadiem
AIR rakstīja: Tev tikai likās - ja paskatīsies klāt pievienotos foto, redzēsi, ka Balakuns guļ uz ledus, viens cimds ir rokā, bet otrs mētājas viņam priekšā pie galvas.
Tev taisnība

  -1 [+] [-]

, 2016-02-09 12:01, pirms 9 gadiem
Nenoliedzot, ka tā bija spēles epizode utt utml, tomēr MMA cīkstonim ĀRPUS MMA ringa ir jāspēj kontrolēt savas emocijas un spēks, ja vien viņam vai kādam citam tiešām neapdraud dzīvību.
Tas ir tāpat kā pieaugušajam cīnoties ar bērniem jebkādā sporta veidā, ADEKVĀTS pieaugušais taču nemočīs no visa spēka ne futeni, ne volejbola gremdi, ne kko tamlīdzīgu, jo sīkais var vnk norauties smadzeņu trīci dēļ sitiena spēka.

  -1 [+] [-]

, 2016-02-09 12:04, pirms 9 gadiem
Riekstiņš iedeva pretiniekam riekstos

     [+] [-]

, 2016-02-09 12:38, pirms 9 gadiem
Nesaprotu kas par nesaprotamu valodu varéja bút!
krievu un latviešu valodas te ir izplatītas, bet laikam būs gruzīniski runajis!

  +7 [+] [-]

, 2016-02-09 12:55, pirms 9 gadiem
oxa rakstīja: Nesaprotu kas par nesaprotamu valodu varéja bút!
krievu un latviešu valodas te ir izplatītas, bet laikam būs gruzīniski runajis!
Gribi teikt, ka Riekstiņam ir pienākums zināt krievu valodu ?

     [+] [-]

, 2016-02-09 13:03, pirms 9 gadiem
uzmanīgi izlasīju visu rakstu un tā arī nesapratu, kas kam iesita un kas ir slimnīcā un kurš kam piekrīt ..

     [+] [-]

, 2016-02-09 13:23, pirms 9 gadiem
burkans21 rakstīja: Gribi teikt, ka Riekstiņam ir pienākums zināt krievu valodu ?
Tikpat labi varēja nesaprast tāpēc, ka apkārt bija troksnis - bļaustīšanās, dauzīšana ar nūjām pa bortu, svilpieni no tribīnēm, u.c.

  +4 [+] [-]

, 2016-02-09 14:01, pirms 9 gadiem
Sacelta tāda ažiotāža par parastu hokeja spēles epizodi Čaļi ziemā uz dīķa hoķi raujot trakāk izplūcas. Kaut kāds krievelis dabūja bietē.Ne viņam kāds guļošam sita,ne no muguras uzmetās virsū,kā to praktizēja Kerčs seniors un juniors duetā Kas tas par sviestu,ka čalim,kurš nodarbojas ar MMA vai citu cīņas sporta veidu speciāli jāpiedomā,cik stipri sist.Smieklīgi Saprotams,ka tagad skaitās vīrietis tas,kurš staigā rozā maiciņā un apspīlētās bikšelēs,kam fiziska piepūle ir krāna nokratīšana pēc čurāšanas Varbūt tādu Riekstiņu ar vienu sitienu izslēgtu čalis,kur ikdienā bruģi krāmē,jo fiziski spēcīgs.Absurds Sūdīgi tam krievam,ka netur sitienu

  +1 [+] [-]

, 2016-02-09 15:55, pirms 9 gadiem
Viņš man nesaprotamā valodā izteica vairākus tekstus, un pa vidu sadzirdēju davaj

haha, labs. savējais. Krievs iedomājies, ka Latvijas čempionātā jārunā ar latviešiem krieviski.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-09 18:29, pirms 9 gadiem
Te viss ir daudz, daudz vienkāršāk - nevajag filozofēt. Apmēram 90% cilvēku mierīgi nodzīvo 70 gadus, NEKAD un NEVIENAM fiziski neuzbrūkot un nesatraumējot. Turpretī tas Rieksts ir izteikts agresors: ja viņš ir gājis ringā, ja viņam ir n-tās soda minūtes, bet neviena punkta hokeja laukumā, tad nav jāmeklē nebeidzamus attaisnojumus. Džeks nav hokejists. Džeks nespēlē hokeju, bet meklē iespēju kādu savainot, fiziski iespaidot, piekaut. Sūdīgs tipiņš - negribētu ar tādu tikties sporta laukumā, nedz arī ārpus tā.

  -1 [+] [-]

, 2016-02-09 18:38, pirms 9 gadiem
Nikns Jenots rakstīja: Lai Daniels atbrauc uz Vircavu, ir viens parasts lauku puika, salauzīs šiti "kausli" pāris sekundēs, nepalīdzēs ne mma ne hokejs..
kaads sakars

  +1 [+] [-]

, 2016-02-09 22:05, pirms 9 gadiem
Ar vienu kreiso sitienu izlauza žokli. Tamdēļ jau NHL kaušļi cenšās turēties viens otram piedurknēs un raut gar zemi lai smagi neatrautos

  +1 [+] [-]

, 2016-02-09 22:06, pirms 9 gadiem
bayliss rakstīja: Sacelta tāda ažiotāža par parastu hokeja spēles epizodi Čaļi ziemā uz dīķa hoķi raujot trakāk izplūcas. Kaut kāds krievelis dabūja bietē.Ne viņam kāds guļošam sita,ne no muguras uzmetās virsū,kā to praktizēja Kerčs seniors un juniors duetā Kas tas par sviestu,ka čalim,kurš nodarbojas ar MMA vai citu cīņas sporta veidu speciāli jāpiedomā,cik stipri sist.Smieklīgi Saprotams,ka tagad skaitās vīrietis tas,kurš staigā rozā maiciņā un apspīlētās bikšelēs,kam fiziska piepūle ir krāna nokratīšana pēc čurāšanas Varbūt tādu Riekstiņu ar vienu sitienu izslēgtu čalis,kur ikdienā bruģi krāmē,jo fiziski spēcīgs.Absurds Sūdīgi tam krievam,ka netur sitienu
Civilizētā pasaulē tiem, kas profesionāli nodarbojas ar cīņas sporta veidiem (bokss, kikbokss, mma u.t.t) rokas tiek reģistrētas kā ieroči. Pat Kambala intervijā teica, ka pēc boksa vairs nevar brīvi atļauties rokas vicināt, jo mierīgi var dabūt krimināllietu. Tā ka Riekstam vēl smagi paveicies, ka nav ierosināta lieta par smagu tīšu miesas bojājumu nodarīšanu.

  +2 [+] [-]

, 2016-02-09 22:23, pirms 9 gadiem
burkans21 rakstīja: Smagi maldies - Ostapenko un Grigorjeva runā ļoti labā latviešu valodā. Pirms izdari kādus secinājumu, uzzini faktus. Rudņevu par valodu visi nolēja tākā nemaz ned....
Kur rakstīju, ka viņas nemāk? Vai esi drošs, ka Balakuns nemāk? Smieklīgi, ka noliek Latviju pārstāvošus sportistus, nezinot situāciju.

Es šeit vairāk par to, ka Riekstiņš muld par "nesaprotamo valodu", jo nav iespējams būt Latvijas hokeja sabiedrībā, divas sezonas spēlēt MHL un nemācēt krievu valodu.

Čalim neizturēja nervi, ietesa vienu, priekš MMA sitiens būtu bijis veiksmīgs, priekš hokeja - neveiksmīgs, lieta beigta. Skandālu varētu taisīt tad, ja pēc tā sitiena Balakunu dauzītu guļošu.

Sods tik liels tāpēc, ka smagi miesas bojājumi, Riekstiņa cenšanās provocēt katru spēli, un, kā brīdinājums pārējiem, lai nekas tāds neatkārtotos.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-10 01:29, pirms 9 gadiem
jelleG rakstīja: Hokejā nav atļauts kauties un nodarīt pretiniekam apzinātus miesas bojājumus! Hokejā par kautiņiem soda!!! Cits jautājums, ka līgas soda maigi - lai kautiņus neiznīdētu pavisam - jo bosiem vajag naudu, bet piedzērušajam pūlim vajag asinis. Turklāt šeit arī kautiņa nebija - bija tīšs, precīzs sitiens ar mērķi pretiniekam nodarīt būtiskus miesas bojājumus. Lai arī gandrīz visos kautiņos mērķis parasti ir līdzīgs - soda apmērs ir tieši saistīts ar nodarītajiem bojājumiem uz to ir balstīta jebkura sodu sistēma - pat ja tas būtu hokejā.
Nu jā apmēram arī piekrītu. Vienīgais ticu ka Riekstiņš negribēja gluži ielauzt galvaskausu, bet sitiens, un tā spēks bija apzināts. Domāju, ka apzinājās, ka smadzeņu satricinājums kā minimums tur būs.
Ja gribi būt Riekstiņš un spēlēt hokeju, tad tev jāsaprot, ka provokācijām ļauties nevar.

     [+] [-]

, 2016-02-10 01:34, pirms 9 gadiem
bayliss rakstīja: Sacelta tāda ažiotāža par parastu hokeja spēles epizodi Čaļi ziemā uz dīķa hoķi raujot trakāk izplūcas. Kaut kāds krievelis dabūja bietē.Ne viņam kāds guļošam sita,ne no muguras uzmetās virsū,kā to praktizēja Kerčs seniors un juniors duetā Kas tas par sviestu,ka čalim,kurš nodarbojas ar MMA vai citu cīņas sporta veidu speciāli jāpiedomā,cik stipri sist.Smieklīgi Saprotams,ka tagad skaitās vīrietis tas,kurš staigā rozā maiciņā un apspīlētās bikšelēs,kam fiziska piepūle ir krāna nokratīšana pēc čurāšanas Varbūt tādu Riekstiņu ar vienu sitienu izslēgtu čalis,kur ikdienā bruģi krāmē,jo fiziski spēcīgs.Absurds Sūdīgi tam krievam,ka netur sitienu
Nu tev vecīt putra galvā. Sanāk, ka pārmērīga spēka pielietošana vispār neeksistē. Katrs var aistāvēties pēc saviem ieskatiem vispār nedomājot to kādas sekas tas atstās.
Un lauzts galvaskauss jau arī nav nekas nopietns - uz dīķa draugiem izplīcoties ir daudz nopietnākas traumas.

     [+] [-]

, 2016-02-10 10:28, pirms 9 gadiem
burkans21 rakstīja: Pilnīgas muļķības. tas ir atkarīgs no trenera. pats esmu trenējies kikboksa un mans treneri teica - ja kāds dir... tad dod pa muti
Tev paveicas ar treneri =)

     [+] [-]

, 2016-02-10 10:59, pirms 9 gadiem
Harold rakstīja: Nu tev vecīt putra galvā. Sanāk, ka pārmērīga spēka pielietošana vispār neeksistē. Katrs var aistāvēties pēc saviem ieskatiem vispār nedomājot to kādas sekas tas atstās.
Un lauzts galvaskauss jau arī nav nekas nopietns - uz dīķa draugiem izplīcoties ir daudz nopietnākas traumas.
Kur šajā situācijā ir pārmērīga spēka pielietošana??Tak nepaliekat jau smieklīgi Pavisam kas cits būtu,ja no muguras,guļošu vai ar nūju sistu,bet te...nu pilnīgs sviests.

     [+] [-]

, 2016-02-10 12:58, pirms 9 gadiem
bayliss rakstīja: Kur šajā situācijā ir pārmērīga spēka pielietošana??Tak nepaliekat jau smieklīgi Pavisam kas cits būtu,ja no muguras,guļošu vai ar nūju sistu,bet te...nu pilnīgs sviests.
Spriežot pēc sekām. Lai lauztu kaulus ir jāsit ar noteiktu spēku, kas ir pietiekoši liels, lai būtu pilnīgi skaidrs ka ir pārmērīgs. Ja tāda epizode notiktu ārpus laukuma - mierīgi varētu sekot krimināllieta.