Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Voroņins neizpratnē, kāpēc uz "Metalurga" BAČ spēlēm nenāk līdzjutēji

Jānis Pārums

Voroņins neizpratnē, kāpēc uz "Metalurga" BAČ spēlēm nenāk līdzjutēji
Valērijs Voroņins
Foto:Zigismunds Zālmanis(Nikon)

"Liepājas metalurga" hokeja komandas galvenais treneris Valērijs Voroņins pēc uzvaras Baltkrievijas Atklātā čempionāta (BAČ) spēlē izbraukumā pār "Neman" (3:2, sērijā 1-1) preses konferencē pauda neizpratni par Liepājas hokeja līdzjutējiem.

"Šodien bija īsts play off hokejs. Esmu pateicīgs puišiem par parādīto raksturu, bet kaut kādos brīžos arī par meistarību. Bez šaubām esmu apmierināts gan ar rezultātu, gan parādīto sniegumu," sacīja Voroņins.

Treneris pauda cerību, ka šis panākums palīdzēs piepildīt tribīnes Liepājā (nākamā spēle notiks 9.martā Liepājā – aut.), bet kopumā par līdzjutēju interesi izteicās kritiski: "Kaut kādu iemeslu dēļ līdzjutēji mūs īpaši nelutina. Protams, ceru, ka tribīnes būs pilnas, šis tomēr ir play off. Un sastāvā ir daudz liepājnieku. Ja jau reiz tāds jautājums, tad mani izbrīnīja, nogalināja, ka uz MHL spēli, kur spēlēja kaut kāda Omska un "Rīga" sanāca pilna halle. Neviena liepājnieka laukumā. Uz ko viņiem skatīties? Mūsu spēle ar šodienas pretinieku visos parametros ir trīs reizes interesantāka. Nesaprotu tādu hokeju, kad jaunatne 18-20 spēlē no aizsardzības. Kas no viņiem sanāks? Un uz šo spēli atnāk līdzjutējs. Būtu zinājis, ka ieraudzīšu tādu parodiju par hokeju, pats nebūtu gājis, paliktu mājās. Tikai pazaudēju divas stundas laika. Protams, ceru, ka līdzjutēji uz mūsu spēli atnāks. Tas ir darbiņš ledus hallei, reklāmas darbiniekiem utt. Uz Latvijas čempionāta izslēgšanas spēlēm gan tribīnes ir pilnas, nezinu, ar ko tas saistīts. Droši vien ar kluba darbiniekiem, kas par to atbild."

Uz jautājumu, ko treneris domā par iespējamo "Liepājas metalurga" spēlēšanu Krievijas Augstākajā līgā (VHL) nākamsezon, Voroņins atbildēja, ka "murgus nekomentēs", kas preses konferencē sanākušo cilvēku smieklus.

Izmantotie resursi:
hcneman.by

 +21 [+] [-]

, 2012-03-07 12:44, pirms 13 gadiem
sava taisnība ir !! es arī nedodos uz sava miesta spēlēm ( Lekrings , Sk Cesis, utt ) ... bet uz Dinamo hoķīti aizbraucu ... kkur pazudis pilsētas gars ... labāk pafanoju valstiskā līmenī!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +20 [+] [-]

, 2012-03-07 12:56, pirms 13 gadiem
Pipars_Oksiks rakstīja: Kas tur ko nesaprast?????????
Ja,piemēram,vienā pilsētā spēlētu LBL komanda (VEF BKV utt.),bet pāris simt km citā pilsētā NBA komanda,tad kurš gan ietu skatīties 10X zemāku līmeni ...un salīdzinājumu un fantāziju varētu atrast daudz
Atbilde-piedāvātā hokeja līmenis...Ja LM spēlētu KHL,tad tā halle būtu pilna līdz augšai un PUNKTS!
Tāpēc arī lielākā daļa ir nozombēti ar Dinamo,skumji!!!

 +25 [+] [-]

, 2012-03-07 12:58, pirms 13 gadiem
sportforever rakstīja: sava taisnība ir !! es arī nedodos uz sava miesta spēlēm ( Lekrings , Sk Cesis, utt ) ... bet uz Dinamo hoķīti aizbraucu ... kkur pazudis pilsētas gars ... labāk pafanoju valstiskā līmenī!!
zel ka ta jo hokejs jau nebeidzas tikai ar dinamo.

 +41 [+] [-]

, 2012-03-07 13:03, pirms 13 gadiem
Atbilde ir ļoti vienkārša klubs neko nedara, skatītāji tāpat vien nenāks viņi ir jāvelk iekšā un ja klubs neko nedara līdzjuteju piesaistei tad par to nav jābrīnās.

 +24 [+] [-]

, 2012-03-07 13:06, pirms 13 gadiem
Pipars_Oksiks rakstīja: Kas tur ko nesaprast?????????
Ja,piemēram,vienā pilsētā spēlētu LBL komanda (VEF BKV utt.),bet pāris simt km citā pilsētā NBA komanda,tad kurš gan ietu skatīties 10X zemāku līmeni ...un salīdzinājumu un fantāziju varētu atrast daudz
Atbilde-piedāvātā hokeja līmenis...Ja LM spēlētu KHL,tad tā halle būtu pilna līdz augšai un PUNKTS!
Tavi argumenti neiztur kritiku, jo uz studentu basketbola spēlēm asv nāk vietām pat vairāk nekā uz NBA, jo biļetes lētākas, bet čaļi reizēm kapājas pat trakāk.

Atbildes ir 2 klubs neko nedara un diemžēl, bet Latvijā šo pasākumu mērķa grupa 20-40 gadus vecie vīrieši daudz labprātāk tos 2-3 ls nenotērēs hokejam vai futbolam, bet gan tērvetniekam, lāčplēsim vai kādai citai aukstai apiņu sulai

     [+] [-]

, 2012-03-07 13:09, pirms 13 gadiem
Es gan labāk aizeju uz 2. līgas spēli futbolā nekā uz virslīgu, zemākā līmenī citas emocijas, džeki kapājas.

 +10 [+] [-]

, 2012-03-07 13:11, pirms 13 gadiem
Te kā jau Edgars sacīja - liela kluba vaina, atlikušais ir pašu liepājnieku stulbums nejēdzot novērtēt to kas viņiem dots.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +16 [+] [-]

, 2012-03-07 13:14, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: Neticami, bet tas ir RD efekta defekts
jo cilvēki redz līmeņa atšķirības un neiet uz to hoķīti

noteikti arī spēlē fakts, ka arēna ir maza auksta neērta
vēl vairāk spēlē fakts, ka sezona BAČā sanāca vāja
Tev taisnība ir tikai daļēji jo uz LM spēlēm tauta pārstāja iet jau pirms gadiem 5-6 kad tāds Dinamo vēl zvaigznēs pat nebija nolasāms. tie 2 tūkstoši uz spēli bija 99-2002. gadu fenomens, un no tās publikas viena daļa tagad ir kapiņos, savukārt tie mani draugi un paziņas, jaunieši, kas toreiz aktīvi gāja uz spēlēm lielākoties ir pārcēlušies uz Rīgu, diemžēl palikušajiem aktuālāk ir ieraut graķīti bufetē, pablī vai fontjikā nekā aiziet uz futbolu, basketbolu vai hokeju.

Jāatzīst protams, ja kādam no šiem sporta veidiem būtu tik aktīva kampaņa kāda ir tai pašai Red Sun Buffet visos iespējamos sociālajos tīklos, pieļauju, ka 1,5 štukas jau varētu salasīties...

 +17 [+] [-]

, 2012-03-07 13:17, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: Neticami, bet tas ir RD efekta defekts
jo cilvēki redz līmeņa atšķirības un neiet uz to hoķīti

noteikti arī spēlē fakts, ka arēna ir maza auksta neērta
vēl vairāk spēlē fakts, ka sezona BAČā sanāca vāja
un Baltkrievijā nav Minskas Dinamo kas piesaista hokeja līdzjutēju uzmanību? Tikai atšķirība tāda ka tur tiek aktīvi strādāts lai līdzjutēji nāktu. Jākonkurē jau ir netikai ar RD, bet arī ar basketbolu, bāriem, televizoriem, teātriem, datoriem u.t.t.. Nav jau pad-laiks, kad bija divas iespējas ko darīt vakarā, iet uz kādu sporta pasākumu vai pieliet mūli.

  -4 [+] [-]

, 2012-03-07 13:18, pirms 13 gadiem
Edgars rakstīja: Tavi argumenti neiztur kritiku, jo uz studentu basketbola spēlēm asv nāk vietām pat vairāk nekā uz NBA, jo biļetes lētākas, bet čaļi reizēm kapājas pat trakāk.

Atbildes ir 2 klubs neko nedara un diemžēl, bet Latvijā šo pasākumu mērķa grupa 20-40 gadus vecie vīrieši daudz labprātāk tos 2-3 ls nenotērēs hokejam vai futbolam, bet gan tērvetniekam, lāčplēsim vai kādai citai aukstai apiņu sulai
Nu arī tavi argumenti ir zem katras kritikas! Tu gribi teikt, ka visa Liepājas jaunatne ir nodzērusies, ka pat 1000 skatītāju nevar savākt hokejam?!?
Domāju, tas saistīts ar komandas vājo sniegumu šajā sezonā.
Slēpts komentārs: enzo77

 +14 [+] [-]

, 2012-03-07 13:25, pirms 13 gadiem
enzo77 rakstīja: a ko redzet amatieru hokeja? pareiz ka nevienam neinterese,tadu hokeju uz jebkura dikja var laukos redzet
nepārspīlē

 +13 [+] [-]

, 2012-03-07 13:26, pirms 13 gadiem
Peecis30 rakstīja: Nu arī tavi argumenti ir zem katras kritikas! Tu gribi teikt, ka visa Liepājas jaunatne ir nodzērusies, ka pat 1000 skatītāju nevar savākt hokejam?!?
Domāju, tas saistīts ar komandas vājo sniegumu šajā sezonā.
šinī sezonā LM sniegums ir KRIETNI labāks kā pagājušajā

 +17 [+] [-]

, 2012-03-07 13:35, pirms 13 gadiem
Es kā Liepājnieks pat nezinu kad cikos notiek kāda spēle ja nu vienīgi neaizeju uz vai pie halles un tad jā ir mazs baneris ar info kad notiek spēle!
Būtu vairāk padomāts par skatītājiem Būtu ari gājis!!!

 +12 [+] [-]

, 2012-03-07 13:35, pirms 13 gadiem
Edgars rakstīja: Tev taisnība ir tikai daļēji jo uz LM spēlēm tauta pārstāja iet jau pirms gadiem 5-6 kad tāds Dinamo vēl zvaigznēs pat nebija nolasāms. tie 2 tūkstoši uz spēli bija 99-2002. gadu fenomens
Samsnuglaikā liepajnieki čikstēja ka tur nekas neesot, BAČš bija štelle....kad atsāka spēlet pie belariem, tāpat vairs tauta negāja

  +5 [+] [-]

, 2012-03-07 13:37, pirms 13 gadiem
sportforever rakstīja: sava taisnība ir !! es arī nedodos uz sava miesta spēlēm ( Lekrings , Sk Cesis, utt ) ... bet uz Dinamo hoķīti aizbraucu ... kkur pazudis pilsētas gars ... labāk pafanoju valstiskā līmenī!!
Lūk te ari pēc tam visi būs zaudētājos... atceries, ka viss jausākās ar tādu Lekrinks SKCēsis, Liepājas Papīrs, Jūrmala VV u.t.t. Ja tur jaunieši nerosīsies, vai ari atmetīs ar roku, tad varēsi iet uz tipa Dinamo, varbūt ar latvieti dvieļu padevēju... Ja ir iespēja, jāapmekļē pēc iespējas vairāk.... Es nesmādēju absoluti neko, kur varētu parādīties kāds jauns talants un ari tās spēles, kur jau talanti ir zvaigznes (dažāda mēroga).

 +17 [+] [-]

, 2012-03-07 13:49, pirms 13 gadiem
Kapec mes nevaram ta ka Kanada vai Amerika kur uz ahl spelem cilveku iet vairak neka uz dazam komandam KHL turklat tas atiecas uz visem sporta veidiem tur uz Skolas speli iet vairak neka uz Vitjaz vs Ska :d Neskatoties uz to ka vinjem jaunetnes ligas dalas uz divizioniem un pasa vajaka diviziona uz hoki stabili iet 2000 cilveku. Es nesaku ka mums tagat jajet un ja skatas ka spele 14 gadie puisi bet vismas vietejas proff komandas jadbalsta
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2012-03-07 13:51, pirms 13 gadiem
Peecis30 rakstīja: Nu arī tavi argumenti ir zem katras kritikas! Tu gribi teikt, ka visa Liepājas jaunatne ir nodzērusies, ka pat 1000 skatītāju nevar savākt hokejam?!?
Domāju, tas saistīts ar komandas vājo sniegumu šajā sezonā.
Vājš sniegums? 7.vieta? BAČ Dinamo KHL palika 15.vietā bet tribīnes pilnas.
Pastaigājot pa Liepājas izklaides vietām es teiktu ir gan, jaunai paaudzei ir citas prioritātes nevis sporta skatīšanās.

 +20 [+] [-]

, 2012-03-07 13:55, pirms 13 gadiem
Edgars rakstīja: Vājš sniegums? 7.vieta? BAČ Dinamo KHL palika 15.vietā bet tribīnes pilnas.
Pastaigājot pa Liepājas izklaides vietām es teiktu ir gan, jaunai paaudzei ir citas prioritātes nevis sporta skatīšanās.
Rīgā tāpat jaunieši tusē, sākot no bumbuļalu tempšanas, kam piķis tie šikāk. Vnk RD ir modē, kā te izteicās kasagrande - popkultūras sastāvdaļa. Man meitenes ir teikušas - sports neinteresē, bet patīk RD....LM nav modē, un arī necenšas būt.

 +10 [+] [-]

, 2012-03-07 13:57, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Samsnuglaikā liepajnieki čikstēja ka tur nekas neesot, BAČš bija štelle....kad atsāka spēlet pie belariem, tāpat vairs tauta negāja
Ap Samsunglīgas laiku pazuda spēļu kolorīts, aktīvi atbalstītāji, taurītes u.t.t. līdz ar to pazuda atmosfēra un līdz ar to arī apmeklētāju skaits sāka iet mazumā.
Publika ko LM bija iekarojis ar uzvaru pēdējā AEHL saruka, savukārt klubs neko fundamentālu nedarīja, lai piesaistītu jaunu līdzjutējus aizbraukušo un apmirušo vietā.

Bet tā problēma nav tikai hokejam uz futbolu Liepājā pirms 10 gadiem regulāri sanāca 3-4 tk tagad labi ja puse, lai gan sniegums noteikti nav palicis vājāks.

 +21 [+] [-]

, 2012-03-07 13:59, pirms 13 gadiem
Un vispār tas tiešā izbrīna tieši Liepājas kontekstā - manās acīs tā vienmēr bijusi vieta ar augstu lokālpatriotismu un pretstāvēšanu Rīgai, bet gāze ir apreibinājusi arī viņus

  +9 [+] [-]

, 2012-03-07 14:16, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Te kā jau Edgars sacīja - liela kluba vaina, atlikušais ir pašu liepājnieku stulbums nejēdzot novērtēt to kas viņiem dots.
Tieši tā.
Lielā mērā klubs pats pie tā ir vainīgs.

RD ir ļoti piestrādājuši pie tā, lai lielā daļā auditorijas būtu "kruta" vismaz interesēties, ja ne skatīties un apmeklēt viņu spēles. Gan attiecībā uz RD, gan HK Rīga. Tas ir mārketings un darbs ar publiku. Kamēr Liepājā tam nepievērsīs nopietnu uzmanību, tikmēr arī nekas nebūs. Nav vairs tie laiki, kad ar pašu hokeja pieejamības faktu pietika, lai tauta pavilktos. Ir 21. gadsimts, tagad ikvienam ir pieejami desmitiem TV kanālu, internets un citas izklaides, ar kurām hokejam ir jākonkurē.
Slēpts komentārs: dano77

  +2 [+] [-]

, 2012-03-07 14:21, pirms 13 gadiem
dano77 rakstīja: NEadekvāts salīdzinājums par vietām. Cik komandu piedalās BAČ un cik KHL?
pilnīgi adekvāts - 15.v. no 23 komandām, ir +/- tas pats, kas 7.v. no 11 komandām

  +2 [+] [-]

, 2012-03-07 14:22, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Un vispār tas tiešā izbrīna tieši Liepājas kontekstā - manās acīs tā vienmēr bijusi vieta ar augstu lokālpatriotismu un pretstāvēšanu Rīgai, bet gāze ir apreibinājusi arī viņus
Jautājums cik LM rindās bija liepājnieku? Futbola komandā vismaz puse vienmēr ir vietējie Liepājas čaļi, kas savulaik arī ievilka skatītājus, savukārt no 2007-2010 bija periodi, kad Rīga 2000 rindās spēlēja vairāk Liepājas čaļu (2) nekā LM (1 vai 0)
Šobrīd tā situācija ir mainījusies un nu jau viņu ir drusku vairāk un manuprāt uz to arī būtu klubam jāspiež piesaistot līdzjutējus, nāciet just līdz saviem kaimiņiem, skolas biedriem, radiniekiem u.t.t.

  +2 [+] [-]

, 2012-03-07 14:23, pirms 13 gadiem
zzk rakstīja: Tieši tā.
Lielā mērā klubs pats pie tā ir vainīgs.

RD ir ļoti piestrādājuši pie tā, lai lielā daļā auditorijas būtu "kruta" vismaz interesēties, ja ne skatīties un apmeklēt viņu spēles. Gan attiecībā uz RD, gan HK Rīga. Tas ir mārketings un darbs ar publiku. Kamēr Liepājā tam nepievērsīs nopietnu uzmanību, tikmēr arī nekas nebūs. Nav vairs tie laiki, kad ar pašu hokeja pieejamības faktu pietika, lai tauta pavilktos. Ir 21. gadsimts, tagad ikvienam ir pieejami desmitiem TV kanālu, internets un citas izklaides, ar kurām hokejam ir jākonkurē.
uz HK Rīga gan tas maz attiecas... paskaties uz auditoriju - cik tad uz tām spēlēm nāk? tas, ka TV viņus rāda - drusku to visu paceļ, taču maz viņus skatās arī TV ekrānā. Ja vēl pagājušajā sezonā attiecībā uz HK Rīgu kaut kas tika darīts, tad šobrīd viss arvien vairāk tiek palaists pašplūsmā.

  +3 [+] [-]

, 2012-03-07 14:25, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: uz HK Rīga gan tas maz attiecas... paskaties uz auditoriju - cik tad uz tām spēlēm nāk? tas, ka TV viņus rāda - drusku to visu paceļ, taču maz viņus skatās arī TV ekrānā. Ja vēl pagājušajā sezonā attiecībā uz HK Rīgu kaut kas tika darīts, tad šobrīd viss arvien vairāk tiek palaists pašplūsmā.
Jā, bet Liepājā uz viņiem tauta atnāca. Uz savējiem tik daudz nenāk. Tas tēls jau ir radīts, kādu laiku tas strādās. Un tas nemaina lietas būtību - LM ir par to jādomā, ja grib skatītājus tribīnēs.

  +6 [+] [-]

, 2012-03-07 14:27, pirms 13 gadiem
Varbùt pie vainas ir komandas komplektacija,ja dinamo un riga audzina lv puikas,tad LM lielaka dala ir krievvalodigi,sakot jau ar treneri

  +9 [+] [-]

, 2012-03-07 14:29, pirms 13 gadiem
Hossa43 rakstīja: Varbùt pie vainas ir komandas komplektacija,ja dinamo un riga audzina lv puikas,tad LM lielaka dala ir krievvalodigi,sakot jau ar treneri
ko Tu tur muldi? Kādi krievvalodīgie? vakar LM sastāvā vienīgie krievvalodīgie bija Voroņins un rezerves vārtsargs Žurkovs

  +5 [+] [-]

, 2012-03-07 14:32, pirms 13 gadiem
zzk rakstīja: Jā, bet Liepājā uz viņiem tauta atnāca. Uz savējiem tik daudz nenāk. Tas tēls jau ir radīts, kādu laiku tas strādās. Un tas nemaina lietas būtību - LM ir par to jādomā, ja grib skatītājus tribīnēs.
pēc MHL oficiālajiem datiem atnāca 620 skatītāji

savukārt, BAČ oficiālā statistika rāda, ka vidējais LM mājas spēļu apmeklējums ir vidēji 653 skatītāji vienā spēlē.

Nezinu, cik cipari ticami - taču tāda ir oficiālā statistika.
Slēpts komentārs: JayM23
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2012-03-07 14:37, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: pēc MHL oficiālajiem datiem atnāca 620 skatītāji

savukārt, BAČ oficiālā statistika rāda, ka vidējais LM mājas spēļu apmeklējums ir vidēji 653 skatītāji vienā spēlē.

Nezinu, cik cipari ticami - taču tāda ir oficiālā statistika.
Nu tie sarakstītie cipari ir viena lieta, bet cita lieta, ko saka cilvēki uz vietas, šoreiz konkrēti Voroņins. Es personīgi neticu, ka uz BAČ spēlēm tur nāk 600+ cilvēku, bet pārbaudīt, protams, es to nevaru.

Atkārtošos - tas jebkurā gadījumā nemaina lietas būtību, ar publiku ir jāstrādā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-07 14:41, pirms 13 gadiem
JayM23 rakstīja: neiet tāpēc, ka nav normālu rezultātu, cik gadu jau LM spēlē BAČ un reāli kuļās pa 7-8 vietu,kas ir būtībā pašas vājākas komandas, kas play-off arī diez vai kaut ko būs spējīgas parādīt.. trīs gadu laikā ir jābūt kaut kādai izaugsmei un biški vairāk saturīgākai spēlei, jo bieži vien izskatās, ka LM spēlē sētas hokeju amatieru līgā.. nu un tad ka liepājnieki tur spēlē? varbūt fans nav tik tuvredzīgs un skatās, vai tur ir Latviajs hokejisti un grib redzēt augstāka līmeņa hokeju, ko LM acīmredzami nespēj sniegt!
glupības sarakstīji.
Sapirktu LM leģionārus tjipa Navarenko, nāktu vairāk? nu būt klubs augstākā vietā, atkal visi ņaudētu, ka vietējie netiek pie spēlēšanas un tāpat nenāktu...
Pēc tavas loģikas uz RD jau arī tad nevajag iet - arī nekādas izaugsmes

Sava taisnība ir Edgaram - nav mārketinga... Plus vēl RD "fenomens"...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-03-07 14:44, pirms 13 gadiem
arhivs X rakstīja: Bet sabiedrība ir palikusi ļoti kūtra. Bērnībā dzīvoju mazā miestiņā ar 400-500 iedzīvotājiem, kur padomju gados entuziasti ierīkoja hokeja laukumu ar visiem bortiem, īstiem hokeja vārtiem, notika spēles un gandrīz viss miests bija tur, ja bija kāds mačs.Un tas, neskatoties uz to, ka arī paši "entuziasti" dzēra kā velni, tomēr viss notikās.
arī fakts - pie mājām ir futbola laukums. Taču praktiski nekad neesmu redzējis, ka tur puikas bumbu dzenātu. Siltākā laikā sēž laukuma malā un trekterē 2-litrenes... Manā bērnībā tik daudz laukumu nebija, dzenājām bumbu tāpat pagalmos... ziemā šur tur pagalmos uzlēja ledu, dzenājām ripu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-03-07 14:46, pirms 13 gadiem
zzk rakstīja: Nu tie sarakstītie cipari ir viena lieta, bet cita lieta, ko saka cilvēki uz vietas, šoreiz konkrēti Voroņins. Es personīgi neticu, ka uz BAČ spēlēm tur nāk 600+ cilvēku, bet pārbaudīt, protams, es to nevaru.

Atkārtošos - tas jebkurā gadījumā nemaina lietas būtību, ar publiku ir jāstrādā.
nezinu par BAČ ciparu patiesumu, taču arī 620 uz MHL spēli nav neko cienījams cipars, ņemot vērā, ka pasākumam bija īpaša reklāma...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2012-03-07 14:49, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: nezinu par BAČ ciparu patiesumu, taču arī 620 uz MHL spēli nav neko cienījams cipars, ņemot vērā, ka pasākumam bija īpaša reklāma...
Cipari cipariem, bet pat treneris pamanīja, ka tautas ir daudz.

Nav jau svarīgi, cik konkrētajā spēlē bija vai nebija atnākuši. Stāsts jau ir par to, ka šobrīd LM Liepājā "nerullē", tas nav "kruta". Ir jāieliek darbs no kluba puses, lai to mainītu, un tas ir darbs ne jau tikai sportisko rezultātu ziņā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2012-03-07 14:58, pirms 13 gadiem
arhivs X rakstīja: Un dzenājām bumbu vai ripu katru dienu, kā no skolas mājās tā sporta laukums līdz vēlam vakaram. Mājās gājām tikai lai noskatītos "Cetri tankisti un suns"
...jo nekā cita nebija. Pilnīgi nekā. Multenes 2x10 minūtes pa dienu, filmas... par varonīgo Tēvijas karu.
Un viss.
Skaidrs, ka labāk bija dragāt pa āru.

Es arī domāju, ka klubs neko nedaru, lai piesaistītu skatītāju.
BTW, cik sapratu, uz MHL spēli bija izdalītas biļetes vietējām sporta skolām. Vai tās ir statistikā iekļautas, es tiešām nezinu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-07 15:08, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: arī fakts - pie mājām ir futbola laukums. Taču praktiski nekad neesmu redzējis, ka tur puikas bumbu dzenātu. Siltākā laikā sēž laukuma malā un trekterē 2-litrenes... Manā bērnībā tik daudz laukumu nebija, dzenājām bumbu tāpat pagalmos... ziemā šur tur pagalmos uzlēja ledu, dzenājām ripu...
Diezvai tu bērnībā tā būtu dzenājis bumbu, ja tev būtu mājās Xbox vai Playstation.
Par pārējo Edgars jau pareizi pateica - ar skatītāju ir jāstrādā, jo īpaši tagad, kad ir n-tās citas izklaides iespējas. Jāpiesaista vai nu ar akcijām, vai spēli (kaut vai Vitjaz stilā), jārada derbiji pret kādām no komandām utt.

     [+] [-]

, 2012-03-07 15:13, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Tu visparīgi saproti kāpēc katrs RD pukšķītis tiek atspoguļots? Tur ir bezmaksas bufete un vienreiz jau Znaroks aizrādīja , par žurnālistu aizrausanos ar grādīgajiem, vot visa mīkla
Nu, nu, ne jau tikai RD cienā žurnālistus, tā notiek daudz kur.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-03-07 16:03, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Ah tad šitā!
Tu visparīgi saproti kāpēc katrs RD pukšķītis tiek atspoguļots? Tur ir bezmaksas bufete un vienreiz jau Znaroks aizrādīja , par žurnālistu aizrausanos ar grādīgajiem, vot visa mīkla
Un ko nozīmē "sabiedrība ir palikusi ļoti kūtra" tu to uz sevīm mērķē? Šovakar būsi uz savu mīluļu izšķirošo maču , a?
Kaut kādā ziņā arī tā ir taisnība, jo žurnālisti ne tikai uz bufeti aiziet, bet arī naudu pelna ar rakstiem, ar komentēšanām, brauc komandējumos, stāv kameru priekšā utt, viņiem RD ir izdevīgs, tādēļ viņi nav objektīvi mīlestības paudēji.
Kas attiecas uz LM - cilvēkam jau vajag arī kaut ko, pie kā pieturēties, kamēr RD sola saules mūžu un apgalvo, ka pārstāv valsti, tikmēr LM jau krīzes laikā sāka knapināties, tad vēl īsti arī pirms šīs sezonas nebija skaidrs vai te vispār kaut kas būs vai nebūs un cik ilgi būs. Tie nav apstākļi, kuros cilvēks var noticēt komandas "rītdienai" un attiecīgi asociēt sevi ar šādu organizāciju tā īsti negribas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-03-07 16:23, pirms 13 gadiem
Latvijā dziļi iespiedies padomju sindroms ,kad daudzos sporta veidos bija galvenā komanda augstākajā līgā,tad rezerves otrajā līgā,bet republikas čempionāts jaunajiem un veterāniem. 90 gados Latvijā sāka veidoties klubu fanu kustība ,arī čempionāti bija normālā līmenī ,bet tad sākās idejas par superklubiem no sākuma Rīgas ASK basītī un pēc tam flagmanis Dinamo. Līdz ar to jau tā vēl trauslā intrese par vietējiem čempionātiem tika sadragāta un atkal faniem vajag kaut ko analogu psrs čempionātiem ,nu skumji ,ko lai saka. Piemēram LM aizvadīja labu sezonu iespēlēja daudzus jaunos spēlētājus ,bet fanu nav.

     [+] [-]

, 2012-03-07 16:29, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: glupības sarakstīji.
Sapirktu LM leģionārus tjipa Navarenko, nāktu vairāk? nu būt klubs augstākā vietā, atkal visi ņaudētu, ka vietējie netiek pie spēlēšanas un tāpat nenāktu...
Pēc tavas loģikas uz RD jau arī tad nevajag iet - arī nekādas izaugsmes

Sava taisnība ir Edgaram - nav mārketinga... Plus vēl RD "fenomens"...
nu priekš manis taas nav glupiibas, es taadelej arii neeju, man nav avajdzigs setas hokejs, kur vienu speeli nospelee viena limeni un otra pec suda, atvainojos, bet savadak to nevar nosaukt..
par DR ir pavisma vnk, neveina cita komanda riga nespele tada limeni, ne basketbola, volejbola, ne citos sporta veidos, kuri tapa LV nav populaari.. basketbols varetu but, ja butu specigaka komanda.. galvenais PR triks ir uzvaras un pietiekami labs darbs ar mediejiem, LM taada vispar nav, vinjuprat, ka pietiek ielikt reklamu radio un izlikt kauakdus bezjedzigus banerus par spelem.
es nebrektu ja arii arzemnieki spelet, kaut divas mainajs arzemnieki vai LV dargie speletaji - kaut berzins saulietis vai vel kads, bet atadi kuri var iemest vaartus un veidot speeli. katraa gad, kamer LM nesak spelet kaut cik saturiigi katru speli, tamer uz spelem es nedoshos, kaut vinja 1Ls maksa...

  +3 [+] [-]

, 2012-03-07 16:34, pirms 13 gadiem
arhivs X rakstīja: Un dzenājām bumbu vai ripu katru dienu, kā no skolas mājās tā sporta laukums līdz vēlam vakaram. Mājās gājām tikai lai noskatītos "Cetri tankisti un suns"
Šito es ar piefiksēju, kādreiz visu ziemu pagalmā koķi zipājām, tagad konstanti stāv tukšs un neviens tur gadiem ar hokeja nūju vairs nav rādījies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2012-03-07 16:40, pirms 13 gadiem
Jāsaka, ka daudzi ārzemju hokeja fani arī ir dziļā neizpratnē par BAČ apmeklējumiem. Līmenis tur ir gana labs, lai savus 3-4 tūkstošus skatītāju tur piesaistītu....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-03-07 16:56, pirms 13 gadiem
Es kādreiz apmeklēju gan Ogres, gan Liepājas spēles, bet tagad tikai un vienīgi Dinamo. Jo parējais nav hokejs, hokejs ir tikai Dinamo un Vitjazj

  -2 [+] [-]

, 2012-03-07 16:56, pirms 13 gadiem
Voroņinam jābrauc mājās ar visu savu dēliņu, jeb varbūt viņš domā ka skatītāji nāks uz viņu skatīties.

  -1 [+] [-]

, 2012-03-07 16:57, pirms 13 gadiem
coffijs rakstīja: Latvijā dziļi iespiedies padomju sindroms ,kad daudzos sporta veidos bija galvenā komanda augstākajā līgā,tad rezerves otrajā līgā,bet republikas čempionāts jaunajiem un veterāniem. 90 gados Latvijā sāka veidoties klubu fanu kustība ,arī čempionāti bija normālā līmenī ,bet tad sākās idejas par superklubiem no sākuma Rīgas ASK basītī un pēc tam flagmanis Dinamo. Līdz ar to jau tā vēl trauslā intrese par vietējiem čempionātiem tika sadragāta un atkal faniem vajag kaut ko analogu psrs čempionātiem ,nu skumji ,ko lai saka. Piemēram LM aizvadīja labu sezonu iespēlēja daudzus jaunos spēlētājus ,bet fanu nav.
Un to pateica cilvēks, kurš dažas vismaz pāris reizes šosezon bijis uz Dinamo, bet uz citām komandām nav bijis

     [+] [-]

, 2012-03-07 17:04, pirms 13 gadiem
arhivs X rakstīja: Bet sabiedrība ir palikusi ļoti kūtra. Bērnībā dzīvoju mazā miestiņā ar 400-500 iedzīvotājiem, kur padomju gados entuziasti ierīkoja hokeja laukumu ar visiem bortiem, īstiem hokeja vārtiem, notika spēles un gandrīz viss miests bija tur, ja bija kāds mačs.Un tas, neskatoties uz to, ka arī paši "entuziasti" dzēra kā velni, tomēr viss notikās.
Atceries tos laikus, ko toreiz varēja darīt vakaros!!! Sportot, dzert, noskatīties kādu sporta pārraidi un gaidīt brīvdienas kad kādā mūzikas raidijumā varbūt pēkšņi atskaņos kādu intresantu ārzemju dziesmu. Tagad visas mūsu intrešu nišas ir pārbāztas ar piedāvājumiem, katram sporta veidam savs kanāls, katram mūzikas, kino žanram pa pāris TV kanāliem. Ieslēdz internetu skaties kādu līgu gribi jebkurā sporta veidā. Izej uz ielas, tur tevi aicina apmeklēt visādus klubus, bārus, boilingus, teātrus, koncertus u.t.t..
Man pašam ir apmēram pāris simti sporta kanāli, visi kopā kādi 5-6 tūkstoši, toreiz bija divi vēlāk uzradās laikam trešais.

  +3 [+] [-]

, 2012-03-07 17:05, pirms 13 gadiem
KrokodiIs rakstīja: Un to pateica cilvēks, kurš dažas vismaz pāris reizes šosezon bijis uz Dinamo, bet uz citām komandām nav bijis
Uz Dinamo neesmu bijis .bet uz Vidzemes čempionātu gan un sava novada čempi.

     [+] [-]

, 2012-03-07 17:07, pirms 13 gadiem
coffijs rakstīja: Uz Dinamo neesmu bijis .bet uz Vidzemes čempionātu gan un sava novada čempi.
To pārbaudīt nevarēšu bet lai nu tā būtu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-07 17:35, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: pilnīgi adekvāts - 15.v. no 23 komandām, ir +/- tas pats, kas 7.v. no 11 komandām
nu ok piekrītu, bet pasniegts tas tika apmēram tā it kā Dinamo būtu 2 reiz zemākā vietā nekā LM.

  +5 [+] [-]

, 2012-03-07 17:36, pirms 13 gadiem
Diemzel jaatzist, ka video tiesraides ar ir savu lomu ir nospelejusas. Negativa nozime. Kapec iet uz hokeju,ja speli par velti var noskatities neta.

  -3 [+] [-]

, 2012-03-07 17:41, pirms 13 gadiem
Ko gan tur nesaprast?
1) LM ledus halle ir zemā līmenī
2) BAČ nesaista cilvēkus visā Latvija, tikai nedaudz liepājniekus
3) Pašreiz pilnā sparā iet KHL play-off kas nosmeļ lielu daļu hokeja fanu visā Latvijā to skaitā Liepājā
4) BAČ hokeja līmenis atbaida jebkuru neitrālu skatītāju, jo patiesībā tur nav ko redzēt
Un šo sarakstu varētu mierīgi turpināt, tā ka nav ko brīnīties!!!

 +10 [+] [-]

, 2012-03-07 17:47, pirms 13 gadiem
Ambrē rakstīja: Ko gan tur nesaprast?
1) LM ledus halle ir zemā līmenī
2) BAČ nesaista cilvēkus visā Latvija, tikai nedaudz liepājniekus
3) Pašreiz pilnā sparā iet KHL play-off kas nosmeļ lielu daļu hokeja fanu visā Latvijā to skaitā Liepājā
4) BAČ hokeja līmenis atbaida jebkuru neitrālu skatītāju, jo patiesībā tur nav ko redzēt
Un šo sarakstu varētu mierīgi turpināt, tā ka nav ko brīnīties!!!
Tipsks pavasara hokeja lidzjutejs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-03-07 18:02, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Diemzel jaatzist, ka video tiesraides ar ir savu lomu ir nospelejusas. Negativa nozime. Kapec iet uz hokeju,ja speli par velti var noskatities neta.
bail jau iet uz LM spēlēm, pienāks Ivars un visu spēles laiku apcels-apsmies mūs, teiks ka mēs ne tā skatamies, neko nesaprotam Secinājums, Tu esi vainīgs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-03-07 18:33, pirms 13 gadiem
Štelle jau ir citur šogad jau nāk vairāk Liepajnieku dēļ nāk vecāki, radinieki, draugi, parējā daļa ir saistīti ar hokeju skolu kas saprot kas ir Baltkrievijas čempionats, un viņiem visiem ir ieeja pa brīvu, a tiem kam jamaksā labi ja savācās 50 uz spēli, bet kas tev maksās pa Baltkrievijas čempi līmenis ir, bet latviešī jau nezin kas spēlē pretējā komanda ja labi kāds kas lasa Kurzemes vārdu uzzina kurā vietā ir ta komanda un tas nepiesaista kad pirms gada uz Rīgu brauca Avangard visi gāja skatīties Jagru nu labi bet Baltkrievu nevienu nepazīstu.
Kadreiz kad spēlēj Latvijas Cempionātā play off bija pilnas tribīnes vienmēr it sevišķi ar Ogri un Rīgu kad viņu fanuklubi brauca šurp tad bija kautiņi gan Liepājā gan Rīgā vai Ogre uz laukuma bija azarts varēja fani bļaut saukļus Raitum! Tu esi caurums, un viss ši tais bija Latviski notika a Baltkrievijas Cempionāts ir Krievvalodīgais un daudziem var būt ir kaut kādas pretenzijas, bet neko ceram pec parīs gadiem atgriezīsies Latviskais čempionāts!
Tas tikkai man viedoklis.

     [+] [-]

, 2012-03-07 18:34, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Tad man jums jāprasa abiem(Ambrē , Namejs) kuras savas komandas spēles jums ir iespiedušās atmiņā ar kaut ko ievērības cienīgu šosezon(augsta kvalitāte,intriga utt.,utml)
Viens fans jau nevarēja atbildet.
Nejautāji man, bet ja par LM runājam, tad man patika abas LM spēles KK pusfinālā pret VHL līderiem Donbasu un Rubin. Nepatika spēle pret Cracowia. Redzēju arī pāris BAČ spēles, bet nekas baigi atmiņā nav palicis (ja nu vienīgi aizrautīgie komentētāji

  -1 [+] [-]

, 2012-03-07 18:50, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Tad man jums jāprasa abiem(Ambrē , Namejs) kuras savas komandas spēles jums ir iespiedušās atmiņā ar kaut ko ievērības cienīgu šosezon(augsta kvalitāte,intriga utt.,utml)
Viens fans jau nevarēja atbildet.
Gandriz jebkura LM spele ir ar savu odzinu. Atceros tikai paris speles,kuras jau speles sakuma bija noskaidrots uzvaretajs.
Parejas visas bija laba intriga.
Un tie kas stasta, ka BAC limenis ir baigi zemais´,visticamak, nevienu BAC speli nav redzejusi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-07 20:13, pirms 13 gadiem
tapec, ka direktori skopi un necensas vinus piesaistit.. tur augsa gandriz visi ir dinozauri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2012-03-07 20:18, pirms 13 gadiem
Ir divas kategorijas līdzjutēju.Vieni apmēklē (vai skatās pa TV) augstā lūmeņa sacencības,kurās piedalās pasaules zvaigznes.Viņiem vienalga kā beigsies spēle un kurš uzvarēs(izņēmot tos,kuri spēlē TOTO),viņiem ir mazsvarīga fanošana,kā tāda.Viņi ķer kaifu no tā ka viņš pieņemsim šodien redzēja maču ARSENĀLA-MANČESTRA vai DETROITA-DALLASA.Viņiem mājās ir iespēja visu dienu sēdēt pie televizoriem un redzēt simtiem sporta kanālu.Pie otrās kategorijas pieder tie fani,kuri ir patrioti savas pilsētas komandas un neizlaiž gandrīz nevienu spēli ar futbolistu vai hokejistu piedalīšanos.Viņi līdzi jūt savai komandai jebkuros apstākļos un jebkurā laikā.Pazīstu daudz cilvēkus kuri apmeklē arī pilsētas čempionāta spēlēs.Cita lieta ir marketings un reklāma.Protams,var apskaust Rīgas DINAMO fanus un VEF.Man ir prieks par Rīgas DINAMO faniem,kuri vienkarši zvēriski atbalst savu komandu.Diemžēl pie mums Latvijā nav daudz tādu klubu.Protams visi gribām lai katrā pilsētā spēlētu vismaz vidusmēra zvaigznītes,lai biļešu cenas būtu mazākas.Bet pagaidām ir jāsamierinās ar to kas ir.No sirds saprotu Voroņina sašutumu.

  +1 [+] [-]

, 2012-03-07 20:23, pirms 13 gadiem
ARAGONS rakstīja: kas nu butu runajis! kurs tad tas speles neta komente?
Bet es jau no sevim vainu nenonemu.
Tas video tiesraides ir nuja ar diviem galiem, jo itka bija domatas Latvijas (ne tikai) iedzivotajiem, kas nevar ierasties LM halle, bet tomer ari dala liepajnieku tas izmanto.
Attieciba uz visadam atrunam par neiesanu uz LM spelem, tad tas ir tikai un vienigi atrunas, lai piesegtu kaut ko. Kas patiesam mil hokeju tie ari iet, bet kas tadi ,,glory hunter,, tie ari par tadiem paliks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-03-07 20:38, pirms 13 gadiem
arhivs X rakstīja: Nu, nezinu, 1Ls par stāvvietu nebūt neliekas barga cena par BAČ hoķi. Pie tam ir jau iespēja arī apsēsties, par cik tik daudz vietas brīvas. Tad patiešām laikam atliek vēl piedāvāt katram apmeklētājam, iekšā ejot, bezmaksas alus glāzi
Hm, bet tad nenaks uz hokeju, bet uz so halavnuju alinu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-03-07 20:55, pirms 13 gadiem
Vai pilsētā vispār tiek izliktas afišas izņemot halli?Manuprāt nē,pilsēta liela izliktu pa rajoniem uzrastos arī interesenti! Pats uzdūros uz sakarīgu spēli pateicoties tam,ka nostaigāju gar halli!

  +3 [+] [-]

, 2012-03-07 20:56, pirms 13 gadiem
Par citiem neatbildu ,bet varu pateikt tā:'Ir jāmīl tas sporta veids,kuru eji skatīties" Tas arī viss.Un man nevajag ,lai ar manīm kāds vēl strādātu.
Es eju uz visiem futboliem Ventspilī un iešu arī uz sieviešu pasaules čempionātu hokejā.Diemžēl cits hokejs Ventspilī nav,ja neskaita pilsētas čempionātu un bērnu čempionātu..Protams otrs iemesls varētu būt finanses.Dzīvotu Rīgā ,diez vai ar savu algu varētu atļauties bieži apmeklēt spēles.Nekas,skatos pa TV Smiekli nāk,kad klausos visādās atrunās.Arī citus sporta pasākumus Latvijā apmeklē vāji.Acīm redzot šīsdienas paaudzei ir citas interesantākas nodarbes.

  +3 [+] [-]

, 2012-03-07 22:07, pirms 13 gadiem
alguns rakstīja: Par citiem neatbildu ,bet varu pateikt tā:'Ir jāmīl tas sporta veids,kuru eji skatīties" Tas arī viss.Un man nevajag ,lai ar manīm kāds vēl strādātu.
Es eju uz visiem futboliem Ventspilī un iešu arī uz sieviešu pasaules čempionātu hokejā.Diemžēl cits hokejs Ventspilī nav,ja neskaita pilsētas čempionātu un bērnu čempionātu..Protams otrs iemesls varētu būt finanses.Dzīvotu Rīgā ,diez vai ar savu algu varētu atļauties bieži apmeklēt spēles.Nekas,skatos pa TV Smiekli nāk,kad klausos visādās atrunās.Arī citus sporta pasākumus Latvijā apmeklē vāji.Acīm redzot šīsdienas paaudzei ir citas interesantākas nodarbes.
Taisnība jau Tev, sporta veids ir jāmīl , bet lai tas mūsdienu plašajā piedāvājumā notiktu ir kaut kā jāieintresē potenciālais līdzjutējs. Neviens par hokeja, futbola līdzjutēju nepiedzimst. Es jaunībā vienmēr apmeklēju gandrīz visus sporta pasākumus, bet bija daži sporta veidi kas nepatika. Vienreiz tiku pierunāts aizbraukt uz Jūrmalu noskatīties Devisa kausa spēli, laikam cccp-čssr, pēc tam pie skolas paši uztaisijām tenisa laukumu kur vasarās ar kaut kur pa blatu dabūtām tenisa raketēm spēlējām, bet līdz tam man teniss maigi izsakoties, riebās. Ir jābūt grūdienam, to saprot visi izklaides industrijas darboņi, bet reti kad sporta klubu vadītāji.

     [+] [-]

, 2012-03-07 22:39, pirms 13 gadiem
KNIFSS rakstīja: Vai pilsētā vispār tiek izliktas afišas izņemot halli?Manuprāt nē,pilsēta liela izliktu pa rajoniem uzrastos arī interesenti! Pats uzdūros uz sakarīgu spēli pateicoties tam,ka nostaigāju gar halli!
Nebus isti taisniba, jo info ir piejams. Gan uz lieliem plakatiem pilseta, vairakos pilsetas radio laiz LM spelu reklamas, un ari pilsetas avizes ir sada reklama. Pie tam halles un LM kluba majas lapas viss info ir atrodams.
Tikai jagrib so info atrast.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja