Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Jaunos pasaules čempionus izsēdina no lidmašīnas

Ritvars Raits
Ritvars Raits

Jaunos pasaules čempionus izsēdina no lidmašīnas
Foto: www.thehockeynews.com

Vēl tikai aizpagājušajā naktī Krievijas junioru hokeja izlase kļuva pasaules čempioniem, kad ASV notikušā pasaules čempionāta finālā burtiski izrāva fantastisku uzvaru pār kanādiešiem. Nu šo panākumu ievērojami aizēnojis cits notikums – krievi tikuši izsēdināti no lidmašīnas, tāpēc Maskavā atgriezīsies par vienu dienu vēlāk nekā plānots – tikai rīt.

Par savu jauno pasaules čempionu ķibelēm ar mājupceļu šodien informē visas Krievijas ziņu aģentūras. Vakar Bufalo lidostā Krievijas hokeja izlase esot palūgta atstāt lidmašīnu jau pēc tam, kad bija tur iekāpusi. Aviokompānijas "Delta", ar kuras reisu bija paredzēts lidot krievu hokejistiem, pārstāvji paziņojuši, ka tā rīkojušies tikai un vienīgi drošības apsvērumu dēļ: "Avioreisa Bufalo – Atlanta 30 pasažieriem viņu nedisciplinētās uzvedības dēļ tika palūgts izkāpt no lidmašīnas. Tā nācās darīt, lai neapdraudētu lidojuma drošību. Izsēdinātajiem pasažieriem būs dota iespēja doties ceļā ar nākamajiem reisiem."

Tajā pašā laikā Krievijas Hokeja federācijas amatpersonas, neslēpjot savu pārsteigumu, min pavisam citus notikušā iemeslus. Krievijas Hokeja federācijas izpilddirektors Valērijs Fesjuks: "Pēc veiksmīgā fināla un zelta medaļu izcīnīšanas mūsu puišus bija pārņēmušas pozitīvas emocijas, tādēļ gatavošanās mājupceļam prasīja nedaudz vairāk laika un lidostā mēs ieradāmies ar kavēšanos. Mēs centāmies izdarīt visu no mums atkarīgo, lai izlase pēc iespējas ātrāk varētu izlidot uz Maskavu, kur spēlētājus ar nepacietību gaida līdzjutēji, lai steigtu apsveikt viņus ar panākumu."

Tagad jau ir skaidrs, ka pasaules junioru čempionāta uzvarētāji Krievijas galvaspilsētā atgriezīsies par vienu dienu vēlāk, nekā bija plānots, tas ir – 8. janvāra rītā ar reisiem Atlanta – Maskava un Ņujorka – Maskava.

Ziemeļamerikas masu mediji kā iespējamo iemeslu Krievijas izlases izsēdināšanai no lidmašīnas min alkohola reibumu. Komandas pārstāvis atzina, ka spēlētāji ir lietojuši alkoholiskos dzērienus, bet tas noticis uzreiz pēc spēles un pēc tam arī viesnīcā – kopā ar ģimenes locekļiem un draugiem. Lidostā un lidmašīnā, kurā hokejisti jau paspējuši iekāpt, visi uzvedušies korekti, tāpēc krievu izsēdināšana vairāk uzskatāma par muļķīgu pārpratumu.

Krievijas televīzijas kanāls NTV Mir sava sižeta nobeigumā atgādina, ka mazāk kā pirms gada tā pati Ziemeļamerikas prese iztirzāja citu problēmu – 2010. gada februārī Kanādas sieviešu hokeja izlases spēlētājas, kas Vankūverā kļuva par olimpiskajām čempionēm, savas zelta godalgas atzīmēja turpat uz ledus, dzerot alu un šampanieti, kā arī smēķējot cigārus. Pie tam – dažām no meitenēm tobrīd pat neesot bijis 18 gadu. Skandāls gan toreiz pieklusis, jo visi vienojās, ka uzvarētājus netiesā...

VIDEO

Izmantotie resursi:
NTV Mir
Buffalo News, WNY News | Buffalo, NY | wgrz.com
News, Toronto, GTA, Sports, Business,...

  +7 [+] [-]

, 2011-01-07 12:02, pirms 14 gadiem
Bet es tāpat nevaru saprast, kā viņi tika līdz lidostai vispār, tad jau neko nebija dzēruši
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-07 12:03, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: Pats esi bijis padomju armijā - aksiomist?
Tu esi profesionāls hokejists, ja te komentē?
Es te necenšos radit tēmu diskusijai. Tikai informēju par faktu.

  -2 [+] [-]

, 2011-01-07 12:03, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: Nu Tu te pļurksti - ņifigā armijā šmiga nemaz tā regulāri nebija pieejama...
Piekrītu, tur gan viņš lej! Latvieši caurmērā kā lopi ir dzēruši jau vismaz no paša 18. gadsimta sākuma un atsevišķas liecības liecina, ka pat vēl daudz senāk. Krievijas sādžas sāka tā kārtīgi nodzerties tikai pēc kolektivizācijas 30. gados un tā pamatīgāk pēc lielā tēvijas, tas ir 2. Pasaules kara. Un ne jau tādēļ, ka armijā (pareizāk frontē) daudz šņabis būtu dots, bet tādēļ, ka totāls sabrukums pēc kara bija.

     [+] [-]

, 2011-01-07 12:04, pirms 14 gadiem
Da ko ta te tgd visi satraukušies, kāds bija plānojis uz Maskavu braukt viņus sagaidīt?
Dzer visa pasaule, vai tas būtu Krievijas, Latvijas, Vācijas, Francijas, Grieķijas, Indijas, ASV, Kanādas utt pilsonis. Katram tikai ir citi spēju griesti un iespējas. Alkohols, narkotikas, ieroči ir viens no senākajiem biznesiem pasaulē, nez kapēc? Tapēc, ka neveins nelieto?
Paskatieties paši, ko šovakar un rīt darīsiet...

  +2 [+] [-]

, 2011-01-07 12:06, pirms 14 gadiem
Converse87 rakstīja: Kas Jums letiņi ir? Ko tagad aizstāvat krievus? Viņi ir jaienīst
Tu esi slims nacists. Jāienīst tādi kā tu.

  -3 [+] [-]

, 2011-01-07 12:06, pirms 14 gadiem
Straka rakstīja: Pirms okupācijas dzeršana Latvijā nebija populāra. Tikai ar padomju laikiem tā kultūra ienāca. Un padomju armija bija tā vieta, kur visi tika pieradināti pie alkohola. Tā ir aksioma.
tās ir absolūtakās muļķības! latvieši ir dzēruši vienmēr un krieviem starp citu, pirms otrā pasaules kara, bija ļoti maz dzērāju (mazāk nekā vidēji Eiropā)- tie ir saradušies pēckara laikā- to kā reizi nesen runāja respektablā krievu raidījumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-01-07 12:08, pirms 14 gadiem
Straka rakstīja: Pirms okupācijas dzeršana Latvijā nebija populāra. Tikai ar padomju laikiem tā kultūra ienāca. Un padomju armija bija tā vieta, kur visi tika pieradināti pie alkohola. Tā ir aksioma.
Vēl Merķelis par to rakstīja... un, uh, ku sen tas bija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-01-07 12:10, pirms 14 gadiem
Straka rakstīja: Tu esi profesionāls hokejists, ja te komentē?
Es te necenšos radit tēmu diskusijai. Tikai informēju par faktu.
fakta kā tāda nebija - vismaz 80-tajos gados (kad pats dienēju)

     [+] [-]

, 2011-01-07 12:10, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Ak tu nabadziņš,riuebīgie Krievi rīklē lej piespiedu kārtā. Ko viņi vēl tev ir izdarījuši ? Gadus 4-5 atpakaļ biju Īrijā,tur tādā mazpilsētā kā LV Jēkabpils bija hvz cik bāru. Uz katra stūra. Kuros brīvdienās ieiet nevarēja. Visi stāv kājās saspiedušies un šigo. Ko līdzīgu LV grūti pat iedomāties. Bet viņus diez kā par alkoholiķu nāciju nesauc. Pie kam tādu zildegunaino sīņu noskrandušu tur arī netrūka.

Man nez kāpēc tie trekie Krievi mantojumā nav atstajuši sīņošanu un gribēdami to neatstātu,jo es pats izvēlos. Bet iespējams ir tadi kā tu,kam pateica un tas tur buru.

Pavērojot video,neko tādu arprātīgu neredzēju. Vienīgi tās lecīgās gaviles. Iespējam tas arī bija noteicošais,nevis tas ka viņi bija iedzēruši. Lidmašīnā karts trešais ir kramā.
Nevajag te piesaukt terminu "riebīgie krievi". Pašam tā gribas nacionālo jautājumu tramdīt, ka nākas izdomāt to, kas nāk no manas mutes - šajā gadījumā no maniem pirkstiem uz klaviatūras.
Varbūt tā bija pilsētele ar 50% austumeiropiešu. Es nezinu. Minu.

Nu malacis, ka neesi dzērājs, bet gribi teikt, ka troljebusos tādu bieži nav? Vai uz ielām tādu nav? Vai daudzdzīvokļu māju pagalmos tādu nav? Pilns! (es te nerunāju par kokteiļa iedzeršanu kādā pasākumā)

  -1 [+] [-]

, 2011-01-07 12:12, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: fakta kā tāda nebija - vismaz 80-tajos gados (kad pats dienēju)
o jā, case study. Izdarām secinājumu par astoņdesmitajiem gadiem. Laikam bija pārrāvums kultūrā astoņdesmitajos gados.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-07 12:14, pirms 14 gadiem
Straka rakstīja: o jā, case stady. Izdaram secinājumu par astoņdesmitajiem gadiem. Laikam bija pārrāvums kultūrā astoņdesmitajos gados.
arī 60-to gadu sākumā, kad mans fāteris dienēja - nekā tamlīdzīga nebija...

  +3 [+] [-]

, 2011-01-07 12:15, pirms 14 gadiem
Par masveida nodzeršanos padomju armijā pilnīgas muļķības, nezinu par katru strojbatu, bet caurmērā. Tāds viedoklis varētu rasties pēc nostāstiem par šnabja izsniegšanu drosmei kara apstākļos, taču arī tad vēl jautājums, cik tajos patiesības...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-07 12:17, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Un pat tas nav tā. Krievijā tajās pašās ģerevņās cilvēki dzer pavisam savadāk. Ja LV met kamēr sāk rāpot,tad tur veči ieēdot brokastīs iemet 250 gramus graņono un iet strādāt.

Bet konkrētie sīņi ir visur.
Nu tas ir kur un par kādām sādžām ir runa. Daudzās jau palikuši tikai pensionāri, to veču jau nemaz vairs nav. Ir vietām, piemēram, tādas bodnieces sņabja tirgones, kuras pārvalda visas sādžas ekonomisko un politisko dzīvi, bet tā jau cita tēma. Par tēmu - parasti visi to tik atkārto - jāmāk zaudēt, jāmāk zaudēt! bet par to, ka būtu jāprot uzvarēt - nekā! Tad arī sanāk tā, ka pa visu ekrānu matam bļauj un no lidmašīnas sēdina ārā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-07 12:27, pirms 14 gadiem
Yuri rakstīja: Latviešu pieaugušo basketbola izlase aizbrauc uz turnīru => piedzerās => aizdedzina visnīcas numuriņu => izdemolē vēl to lielākai jautrībai => kāds TV pasaka, ka viņam ir pie di*sas ko par viņu domā => "Tagad vai nekad" => Izgāžas turnīrā => Piederas vēlreiz => Brauc mājās => Stacijā viņus sagaida dažas skolnieces un tuvākie.

Krievu jauniešu hokeja izlase aizbrauc uz turnīru => Iesāk slikti => Sāk dramatiskās cīņās uzvarēt vienu pēc otrā => Iekļūst finālā un šokē visus uzvarot visā turnīrā => Piedzerās aiz priekiem => Grib tikt mājās, bet nelaiž => Par to uztaisa skandālu => Mājās viņus sagaidīs kā varoņus, jo viņi sevi par tādiem arī pierādīja.
sevišķi viņi sevi par "varoņiem" padarīja šmigā lidostā... tiešam "varonīga" uzvedība!

  +4 [+] [-]

, 2011-01-07 12:28, pirms 14 gadiem
Jurchiks#2 rakstīja: tās ir absolūtakās muļķības! latvieši ir dzēruši vienmēr un krieviem starp citu, pirms otrā pasaules kara, bija ļoti maz dzērāju (mazāk nekā vidēji Eiropā)- tie ir saradušies pēckara laikā- to kā reizi nesen runāja respektablā krievu raidījumā.
nu nu nu...Krievijai ''zapojs'' jau bija normaala paraadiiba cara laikos,to labi apstiprina taadi slāvu nacionaalie sveetki kaa Masļeņica,un to svin kaa reiz 7 dienas,kuraa viena no galvenajaam tradiicijaam ir dzert degviinu kopaa ar lāci blin...taa luuk!

  -1 [+] [-]

, 2011-01-07 12:33, pirms 14 gadiem
Neko ārkārtēju tur nesaskatīju. Jāsaka priekš krieviem pat ļoti kulturāli viņi tur lidostā uzvedās - kopā ar otrajām pusēm skandināja glāzes, piesauca roģinu un priecājās par uzvaru. Domāju 100 punktu tā izsēdināšana bija atriebība un nekas vairāk.

  +3 [+] [-]

, 2011-01-07 12:39, pirms 14 gadiem
Zoverags rakstīja: Neko ārkārtēju tur nesaskatīju. Jāsaka priekš krieviem pat ļoti kulturāli viņi tur lidostā uzvedās - kopā ar otrajām pusēm skandināja glāzes, piesauca roģinu un priecājās par uzvaru. Domāju 100 punktu tā izsēdināšana bija atriebība un nekas vairāk.
muļķības - kāda atriebšanās? Tas bija Bufalo lidostā - ASV (nevis Kanādā!) Ierindas amīšiem jau 99% šāds pasākums kā U20 PČ ir po barabanu Bez tam ASV jau pret krieviem šajā PČ nespēlēja.

  +2 [+] [-]

, 2011-01-07 12:41, pirms 14 gadiem
Zoverags rakstīja: Neko ārkārtēju tur nesaskatīju. Jāsaka priekš krieviem pat ļoti kulturāli viņi tur lidostā uzvedās - kopā ar otrajām pusēm skandināja glāzes, piesauca roģinu un priecājās par uzvaru. Domāju 100 punktu tā izsēdināšana bija atriebība un nekas vairāk.
tu aizmirsi vienu buutisku faktu...proti ziemeļamerikā ļoti strikti skataas uz visu,kas attiecas uz nepilgadiigajiem(smagi likuma panti),un šinii gadiijumaa nepilngadiigo alkohola lietošana(un jaasaka,ka patiesiibaa Krievijas paarstaavji veel ir viegli tikuši cauri) ...ja pie mums ir normaala paraadiiba,ka nepilgadiigie mieriigi visaadaas ''fabrikās'' iekš TV visas Latvijas priekšā naturaali pļēguro,tad tajos pašos štatos,buutu taadi tiesas procesi,ka maz neliktos...un tas ir fakts!

  +3 [+] [-]

, 2011-01-07 12:41, pirms 14 gadiem
Da ko var nemties, kas pirmais un cik daudz ir dzeris? Starp citu ir loti daudz liecibu, ka Livonijas iedzivotaji bijusi vieni no lielakiem kodejiem visa Eiropa, ta ka nevajag te par krievu armiju.

Vienigais, ko siem jauniesiem var parmest, tas ir iespejamo slikto uzvedibu pali (ka tie pasi krievi saka - napilsa? vedi sebja prilichno), bet nu to var norakstit drosi vien uz "nenobriedushajiem organismiem"

  +2 [+] [-]

, 2011-01-07 12:44, pirms 14 gadiem
Ulrihs rakstīja: Da ko var nemties, kas pirmais un cik daudz ir dzeris? Starp citu ir loti daudz liecibu, ka Livonijas iedzivotaji bijusi vieni no lielakiem kodejiem visa Eiropa, ta ka nevajag te par krievu armiju.

Vienigais, ko siem jauniesiem var parmest, tas ir iespejamo slikto uzvedibu pali (ka tie pasi krievi saka - napilsa? vedi sebja prilichno), bet nu to var norakstit drosi vien uz "nenobriedushajiem organismiem"
vo vo,kaut tie paši skandināvu vikingi peec sirojumiem visai bieži pļēguroja ar medalu!

  +5 [+] [-]

, 2011-01-07 12:55, pirms 14 gadiem
un nas takaja tradicija - mi každij god pered novim godom jedem na čempionat mira
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-07 13:14, pirms 14 gadiem
Janis2404 rakstīja: Piekrītu, tur gan viņš lej! Latvieši caurmērā kā lopi ir dzēruši jau vismaz no paša 18. gadsimta sākuma un atsevišķas liecības liecina, ka pat vēl daudz senāk. Krievijas sādžas sāka tā kārtīgi nodzerties tikai pēc kolektivizācijas 30. gados un tā pamatīgāk pēc lielā tēvijas, tas ir 2. Pasaules kara. Un ne jau tādēļ, ka armijā (pareizāk frontē) daudz šņabis būtu dots, bet tādēļ, ka totāls sabrukums pēc kara bija.
Muļķības, viss sākās ja nemaldos ap to pašu 18 gs. kad Krievijā šņabijs tika ieteikts kā ārtsniecības līdzeklis ar kuru ārstēt gandrīz visas kaites.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-07 13:15, pirms 14 gadiem
Bet es plus mīnuss varu iedomāties kas tur lidmašīnā varētu notikt, labāk lai džeki biš aties izvēdina galvu un lido nākamajā dienā.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-07 13:16, pirms 14 gadiem
[quote kharlamovs32]
Par to ka jāmāk uzvarēt uz zaudēt 100 % piekrītu. Bet ir tāda lieta,mentalitāte,un tā atšķiras. Tieši tāpat kā kultūra un viss pārējais.
Tāpat kā cilvēki un to raksturi.
Bet par to šmigošanu,tad Krievijā dzer savadāk kā pie mums. Atkārtošies,pie ēdienreizes iemet un iet stradāt,nevis kā pie mums,kamēr krīt.

Nu, nu. Dzer ar lielām glāzēm, uzreiz lielus apjomus (200), bet turēt ne vella nevar. Draugi sibirjaki atrubījās pie 400 gramiem (2-3 glāzītēm . Izguļās gan fiksi, pēc pusstundas augšā un turpina tālāk.
Bet Krievija liela, tradīcijas dažādās vietās ir dažādas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-01-07 13:20, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Par to ka jāmāk uzvarēt uz zaudēt 100 % piekrītu. Bet ir tāda lieta,mentalitāte,un tā atšķiras. Tieši tāpat kā kultūra un viss pārējais.
Tāpat kā cilvēki un to raksturi.
Bet par to šmigošanu,tad Krievijā dzer savadāk kā pie mums. Atkārtošies,pie ēdienreizes iemet un iet stradāt,nevis kā pie mums,kamēr krīt.
Krievijā pilsētās varbūt arī dzer kā Tu raksti, bet laukos rij lopā. Dienēju nelielā Sibīrijas (Altaja novads) ciematā, tur vakaros skaidrā nevienu vīrieti nevarēja redzēt. Kandžu nopirkt nevarēja (nevarot saigaidīt kad nogatavosies), visi dzēra brašku, pie mums uz KPP pat jaunas meitenes nāca ciemos ar brāgas kannu. Krievu Tv kanāli arī ir rādijuši, daudzos kolhozos vīriešus nemaz darbā neņem ja nav nokodējušies. Pilsētās noteikti situācija ir savādāka un jo vairāk uz dienvidiem, jo mazāk dzer un musulmaņu apdzīvotajos reģionos vispār nedzer.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja