Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

''Dinamo'' apspēlē arī minskiešus un uzvar turnīrā

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

''Dinamo'' apspēlē arī minskiešus un uzvar turnīrā
Guntis Galviņš šovakar izdarīja rezultatīvu piespēli
Foto: dinamoriga.eu

Šovakar Baltkrievijas pilsētā Pinskā Rīgas ''Dinamo'' hokejisti ar 2:1 apspēlēja citu Kontinentālās hokeja līgas (KHL) klubu Minskas ''Dinamo'', tādējādi triumfējot turnīrā. Trešajā vietā palika Oļega Znaroka trenētie Balašihas ''MVD'' spēlētāji.

Rīgas ''Dinamo'' hokejistiem šī bija trešā pārbaudes spēle pirms gaidāmās spēles. Mājās, Inbox.lv ledus hallē ar 3:1 tika apspēlēta Latvijas izlases aizsarga Georgija Pujaca pārstāvētā Novosibirskas ''Sibirj'', savukārt vakar Pinskā ar 4:1 tika pieveikti Oļega Znaroka un Harija Vītoliņa vadītie Balašihas ''MVD'' hokejisti. Jau iepriekš ''MVD'' bija zaudējuši Minskas ''Dinamo'', tādēļ jāsamierinas ar trešo vietu šajā turnīrā.

Uz šo maču Rīgas ''Dinamo'' sastāvā, salīdzinot ar iepriekšējo spēli, bija notikušas četras izmaiņas - vārtus sargāja Edgars Masaļskis, ceturtajā uzbrucēju trijniekā Armanda Bērziņa un Sergeja Pečuras vietā spēlēs Andris Džeriņš un Ronalds Cinks. Bez tam šīs dienas spēlē nepiedalījās aizsargs Krišjānis Rēdlihs, kuram rīta treniņā ar ripu tika pārsista lūpa, un ņemot vērā, ka šis ir pārbaudes turnīrs, treneri nolēma neriskēt ar hokejista veselību, ļaujot viņam atpūsties, bet pieteikumā viņa vietā ierakstot nominālo uzbrucēju Armandu Bērziņu. Arī Minskas ''Dinamo'' sastāvs, salīdzinot ar iepriekšējo spēli, bija piedzīvojis ievērojamas izmaiņas, jo parādījušies pieci jauni spēlētāji. Diemžēl pret Rīgas ''Dinamo'' nespēlēja ne uzbrucējs Kaspars Saulietis, ne bijušais Rīgas ''Dinamo'' aizsargs Duvijs Vestkots, kuram ASV gaidāms ģimenes pieaugums.

Spēli vārtos uzsāka Edgars Masaļskis. Un tieši viņam kā pirmajam no vārtiem ārā bija jāķeksē ripa, jo viņu pārspēja soms Miko Jokela. Pirmajā trešdaļā šis bija vienīgais vārtu guvums, tādēļ rīdziniekiem bija 40 minūtes, lai atspēlēto minskiešu minimālo pārsvaru.

Otrā trešdaļa veiksmīgāka izvērtās rīdziniekiem, jo tika gūti divi vārti, panākot 2:1. Vispirms izcēlās Aleksandrs Ņiživijs, kurš vārtus guva skaitliskajā vairākumā. Pēcāk ''Dinamo'' pirmoreiz vadībā izvirzīja cits uzbrucējs Lauris Dārziņš. Rezultatīva piespēle arī kanādiešu leģionāram Martinam Karijam.

Trešajā periodā vārti netika gūti, taču iespējas bija abām komandās. Spēles beigas izvērtās intriģējošas, jo noraidījumu nopelnīja Sergejs Durdins, savukārt Minskas ''Dinamo'' treneru kolektīvs izlēma vārtsargu nomainīt pret sesto laukuma spēlētāju. Tas gan rezultātus nenesa, tādējādi Rīgas ''Dinamo'' hokejisti izcīnījuši uzvaru visā turnīrā, savukārt nominālie mājinieki Minskas ''Dinamo'' ieņēma otro vietu.

Minskas ''Dinamo'' - Rīgas ''Dinamo'' 1:2 (1:0, 0:2, 0:0)
Vārti: 11:50 Jokela (vair.) 1:0, 28:45 Ņiživijs (Galviņš, Cipulis vair.) 1:1, 32:52 Dārziņš (Karija, M.Rēdlihs) 2:1
Vārtsargi: Vitālijs Kovaļs - Edgars Masaļskis

Izmantotie resursi:
dinamoriga.eu

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-08-06 21:35, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Un kas notiks, kad būs jāspēlē ar SKA, Maskavas Dinamo, Ak Bars, Mg Mettalurg, visiem grandiem?
šo jautājumu vajaga uzdot Finskas Redinamo.....

  -2 [+] [-]

, 2009-08-06 21:36, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Vispār nespēlēja ne Andersons, ne Vestokts, ne Peltonens, ne Vānanens, ne Oksa, ne Reči, ne Saulietis, es tikai saku, tā ir parbaudes spēle, nevajag te uzvilkties, sezona rādīs kas un kā!
A Rīgai nespēlēja Ozo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-08-06 21:37, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Un kas notiks, kad būs jāspēlē ar SKA, Maskavas Dinamo, Ak Bars, Mg Mettalurg, visiem grandiem?
šito dziesmu jau atklausījos pagājušsezon. Un kas tad notika? nekas briesmīgs...kaut kur pagrūdām, kaut ko uzvarējām...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-08-06 21:37, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Jā,Rečī točna nebija.Es arī to pamaniju
Tad jau liekas,ka belari,arī ne sevišķi bija iespringuši par katru cenu uzvarēt,ja reiz tādus spēkus atstāja malā.
Varbūt pat sadomajās pa daudz un nodomāja, ka tādu RD arī ar pusi leģionaru varēs paņemt un uzvarēt...? Bet palikt otrie šaubos vai viņi gribeja vēl pie tam mājas turnīrā un pie tam vēl tādā priekš viņiem svarīgu svētku priekšvakarā...

  +1 [+] [-]

, 2009-08-06 21:38, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Es vairāk biju domājis, ka MnD šim turnīram bija cita nozīme, jo kā jau rakstiju, tad viņi uz to kariņu skatās mazliet no cita skata leņķa.
Bet izrādās,ka laikam būšu kļūdijies.
Tak Tur visu nosaka Henlons, viš tak belariem hokeja dieva vietā un viņam šis lietas pie kājas.

  -3 [+] [-]

, 2009-08-06 21:39, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: šito dziesmu jau atklausījos pagājušsezon. Un kas tad notika? nekas briesmīgs...kaut kur pagrūdām, kaut ko uzvarējām...
Nu ok, ok, tikai nevajag te lolot ilūzijas, ka visus dauzīsim, ka leģionārus mums nevajag, un kā vēl vajag!

  -3 [+] [-]

, 2009-08-06 21:40, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Varbūt pat sadomajās pa daudz un nodomāja, ka tādu RD arī ar pusi leģionaru varēs paņemt un uzvarēt...? Bet palikt otrie šaubos vai viņi gribeja vēl pie tam mājas turnīrā un pie tam vēl tādā priekš viņiem svarīgu svētku priekšvakarā...
Padomju okupācija svarīgi svētki? Tu tu dod !

  +2 [+] [-]

, 2009-08-06 21:40, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Nu ok, ok, tikai nevajag te lolot ilūzijas, ka visus dauzīsim, ka leģionārus mums nevajag, un kā vēl vajag!
Tos kas lolo Tu nepārmācīsi. Bet biedēt ar visus nevajag, spēlēt mēs tai līgā varam!

     [+] [-]

, 2009-08-06 21:41, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Padomju okupācija svarīgi svētki? Tu tu dod !
šiem tā bija atbrīvošana, viņi tak bija CCCP sastāvā

  -1 [+] [-]

, 2009-08-06 21:42, pirms 15 gadiem
Nu es piemeram negribu daudz legionaru,labak lai musejie kapajas. Loti ceru uz Hosu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-08-06 21:42, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Kur tu tos % rāvi ? Savā galvā izfantazēji ? Par Hossu vēl nekas nav skaidrs,jebkurā gadījumā viņam kaut kur būs jāspēlē.Cik man zināms KHL izņemot RD un mistisko DnM neviens par viņu atklātas intereses nav izrādījis.Nedomāju,ka viņam Slovākijas,vai Čehijas līgās piedāvās lielāku atalgojumu par RD.
Nedomāju, ka Karsums atteiks Tampas piedāvājumu, kaut arī tas būtu divvirziena. Uz KHL viņš tāpat varēs atnākt pēc 1-2 gadiem, kad būs skaidrs, ka NHL vienvirziena kontrakts nespid.
Ja Karsums aizies uz KHL, tad iespēja spēlēt NHL būs zudisi. Ir muļķīgi atteikties no sava sapņa 23 gados!

Ja Hosa būtu nācējs, viņš jau būtu komandā! Vasara ir jau 2.pusē un vairs viņam neviens nepiedāvās ļoti izdevīgu līgumu!

  -2 [+] [-]

, 2009-08-06 21:43, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Tos kas lolo Tu nepārmācīsi. Bet biedēt ar visus nevajag, spēlēt mēs tai līgā varam!
Protams, ka spēlēt var, bet par Gagārinu sapņot, tur vajadzētu kādus 2-3 ļoti augsta līmeņa leģionārus vēl klāt uzbrukumā, tad varētu arī pasapņot par gagārinu!

  -2 [+] [-]

, 2009-08-06 21:45, pirms 15 gadiem
Vajadzētu kādu zaudi ,lai nesakāpj galvā.

  +2 [+] [-]

, 2009-08-06 21:45, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Un kas notiks, kad būs jāspēlē ar SKA, Maskavas Dinamo, Ak Bars, Mg Mettalurg, visiem grandiem?
Spēlēs.... Vai uzvarēs nezinu, bet ka spēlēs un cīnīsies, domaju, par to varam nešaubīties! Katrā ziņā vislabākā pagaidam izskatās tieši RD vārtsargu līnija, jo gan Edža, gan Pruseks ir pietiekami laba līmeņa kīperi, lai RD kādu spēli arī "izvilktu" ar grandiem spēlējot no aizsardzības un nostāvot fantastiski vārtos...

     [+] [-]

, 2009-08-06 21:45, pirms 15 gadiem
Kurs tev otraja gada sapnjo par Gagarinu? Atkartosos - pec gadiniem 4-5 pacinisimies par to Juriiti bez ntajiem arzemniekiem. Un chempii ar par augstakam vietam cinisimies.

  -1 [+] [-]

, 2009-08-06 21:45, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Gribētos jau tam ticēt, bet zinot, ka BLR visu nosaka vīrs, kura uzvārds noteikti nav Henlons, tad lai paliek tā kā ir. Ko te daudz minēt.
Pa lielam valstī un hokeja saimniecībā protams Batjka, bet izlasē un klubā pēdējais vārds ir Henlonam, vismaz kamēr viņa vadībā vis iet uz urrā, paļaujas uz šamā profesionalitāti. Ja sāks neveikties, tad protams tas mainīsies. Arī izlasē Henlons bija neatkarīgs, viņš strādāja bez algas, sabiedriskā kārtā.

  -1 [+] [-]

, 2009-08-06 21:46, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Protams, ka spēlēt var, bet par Gagārinu sapņot, tur vajadzētu kādus 2-3 ļoti augsta līmeņa leģionārus vēl klāt uzbrukumā, tad varētu arī pasapņot par gagārinu!
nju nju....šaubos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-08-06 21:49, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Padomju okupācija svarīgi svētki? Tu tu dod !
Vecīt! Viņi uz to "pasākumu" skatās bišķi no cita skatu punkta! Viņiem padomju armija bija "atbrīvotāji"...

  -1 [+] [-]

, 2009-08-06 21:50, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Varēt jau varam,bet vilcienam pa priekšu skrieti arī nevajag. Domāju šosezon būs grūtāk. Bija laba Rēdliha intervija šodien krievu mēdijos,viņš tieši par šo tēmu runaja. Pareizi viņš teica,ja pirmajā sezonā iznāca izbraukti dažas spēles pateicoties tam,ka pretinieks viņus nenovērtēja,tad šogad visi zinās,kas tas RD ir par zvēru.Protams arī RD džekiem šosezon ir vieglāk,jo daudz maz zina komandas un viņu spēles taktiku.Ko tur daudz runāt sezona būs aizraujoša 100% un mūsu veči pieliks visas pūles lai tikti play-off. Jāiet 12 uz Salavatu.
Es neskrienu pa priekšu, es vispār praktiski neprognozēju uz priekšu, es sagaidu un skatos spēli.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-06 21:54, pirms 15 gadiem
Malači nauda nav galvenais!!! Lukošenko nikns!!!

     [+] [-]

, 2009-08-06 21:54, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Spēlēs.... Vai uzvarēs nezinu, bet ka spēlēs un cīnīsies, domaju, par to varam nešaubīties! Katrā ziņā vislabākā pagaidam izskatās tieši RD vārtsargu līnija, jo gan Edža, gan Pruseks ir pietiekami laba līmeņa kīperi, lai RD kādu spēli arī "izvilktu" ar grandiem spēlējot no aizsardzības un nostāvot fantastiski vārtos...
100% piekrītu! + Manuprāt, ilgi gaidīto leģionāru - "Snaiperi", kurš birdinās ripas pretinieku būrī, vajadzētu nevis amīti vai kanādieti, bet Somu vai Zviedru! Pessonenens bija ideāls kandidāts, bet .....

  -1 [+] [-]

, 2009-08-06 21:54, pirms 15 gadiem
Yee sanjemiet Minska.. RD labakie wienmer un wisur
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-06 21:56, pirms 15 gadiem
Lieliska diena Latvijas sportaa...

  +1 [+] [-]

, 2009-08-06 21:57, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Spēlēs.... Vai uzvarēs nezinu, bet ka spēlēs un cīnīsies, domaju, par to varam nešaubīties! Katrā ziņā vislabākā pagaidam izskatās tieši RD vārtsargu līnija, jo gan Edža, gan Pruseks ir pietiekami laba līmeņa kīperi, lai RD kādu spēli arī "izvilktu" ar grandiem spēlējot no aizsardzības un nostāvot fantastiski vārtos...
zin, uzbrukumā ar zīmējas cerīga aina, Saška liekas paliek tikai jaunāks, un iespējams Karija ir tas trūkstošais posms ko vajadzēja starp Lauri un Miķeli (piedod Armand!)...būs vismaz divas maiņas kas varēs iemest

  -2 [+] [-]

, 2009-08-06 21:58, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Cik saprotu minskiešiem nespēlēja 5 leģionāri, vai vēl vairāk, taču tā ir tikai pārbaudes spēle!
a mums OZO nespēlēja

  -1 [+] [-]

, 2009-08-06 21:58, pirms 15 gadiem
Nu visas pārbaudes spēles uzvarēt ar nav labi, jācer uz kādu zāģi bezmaz
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-08-06 21:59, pirms 15 gadiem
PHIL82 rakstīja: 100% piekrītu! + Manuprāt, ilgi gaidīto leģionāru - "Snaiperi", kurš birdinās ripas pretinieku būrī, vajadzētu nevis amīti vai kanādieti, bet Somu vai Zviedru! Pessonenens bija ideāls kandidāts, bet .....
Bet nocēla kāds cits! Kam ir nauda tas pasūta mūziku!