Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Kanāda pret Krieviju – cīņa par pasaules U18 čempiones titulu hokejā

Rolands Eliņš

Kanāda pret Krieviju – cīņa par pasaules U18 čempiones titulu hokejā
Foto: IIHF

Šonakt ASV norisināsies divas pēdējās spēles pasaules U18 čempionātā hokejā. Lielajā finālā, kas sāksies 4:00 naktī, sacentīsies Kanādas un Krievijas izlases, kamēr pusnaktī sāksies cīņa par bronzu starp Somijas un Zviedrijas izlasēm.

Krievijas izlase pusfinālā sīvā cīņā pārspēja Somiju un sasniedza PČ finālu otro reizi pēc kārtas, kamēr Kanāda finālā spēlēs pirmoreiz kopš 2013. gada. Kanāda par čempionu gan kļuvusi nesenākā pagātnē, paveicot to pirms astoņiem gadiem ar Konoru Makdeividu sastāvā, kamēr Krievijai iepriekšējais PČ tituls meklējams 14 gadus senā pagātnē.

Šajā turnīrā sevi kā pārliecinošu favorīti pozicionējusi Kanādas izlase, kas pagaidām guvusi tikai uzvaras, turklāt savus tiešos konkurentus sagrāvusi ar lieliem rezultātiem. Zviedrijas cerības pusfinālā revanšēties par grupu turnīrā ciesto zaudējumu (1:12) tika apdzēstas, un zviedri bija spiesti piedzīvot vēl vienu sakāvi (1:8). Kanāda šajā turnīrā pagaidām iekrājusi vārtu statistiku 46:9. Krievija šajā ziņā bijusi nedaudz pieticīgāka un sešās spēlēs tikusi pie 38:20.

Krievijas sastāvā toties ir divi turnīra rezultatīvākie spēlētāji – Matvejs Mičkovs paspējis iemest 11 vārtus un savākt 13 punktus, un tikpat arī Ņikitam Čibrikovam (4+9). Par problēmām ar vārtu gūšanu Kanādas izlase gan nevar sūdzēties, un pret Zviedriju "hat-trick" noformēja 15 gadus vecais Konors Bedārs, kurš šajā turnīrā guvis 12 punktus (6+6).

"Nedomāju, ka es grupu turnīrā spēlēju īpaši labi," intervijā IIHF pēc pusfināla teica Bedārs. "Šajās spēlēs biju visia noguris, taču tagad manas kājas jūtas daudz spēcīgākas. Nezinu, kādēļ. Iespējams, man izdevās iegūt lielāku pašpārliecinātību pēc pāris tādiem slidenajiem vārtu guvumiem iepriekšējā spēlē, un, protams, tagad mačā pret Zviedriju tas bija vēl jo svarīgāk."

Tikmēr Mičkovs savā pēcspēles intervijā pauda prieku par iespēju pārstāvēt izlasi PČ finālā: "Hokejs ir komandas sports, un finālā spēlēsim pret komandu, nevis kādu konkrētu spēlētāju. Ko varu pateikt par Konoru Bedāru? Viņš ir lielisks spēlētājs, bet Kanādas izlasē ir daudz lielisku spēlētāju. Domāju, ka finālā būs ļoti interesanta spēle, kurai būsim gatavi."

Hokeja lielvalstis Kanāda un Krievija U18 PČ finālā tikušās tikai vienreiz. Tas notika 2008. gadā, kad finālspēli par īpaši intriģējošu nenosauksi – Kanāda jau pirmajā periodā izvirzījās vadībā 5:0 un beigās uzvarēja ar 8:0.
Tikmēr bronzas spēles sacentīsies Zviedrija un Somija. Zviedrija cīnīsies par savu trešo goda pjedestālu pēc kārtas, kamēr Somija labāko trijniekā bijusi četros no iepriekšējiem pieciem pasaules čempionātiem.

U18 PČ medaļnieki

GadsZeltsSudrabsBronza
2019ZviedrijaKrievijaASV
2018SomijaASVZviedrija
2017ASVSomijaKrievija
2016SomijaZviedrijaASV
2015ASVSomijaKanāda
2014ASVČehijaKanāda
2013KanādaASVSomija
2012ASVZviedrijaKanāda
2011ASVZviedrijaKrievija

Izmantotie resursi:
IIHF - Home

Tava prognoze par fināla iznākumu

  • 197

  • 140

  • 79


  +2 [+] [-]

, 2021-05-07 05:34, pirms 3 gadiem
Es varbūt nejauktu politiku ar sportu,ja man te mach tv tematiskos kanālos pārtraukumos nereklamētu bez apstājas devīto maiju.Labi,tā Krievijas televīzija,lai dara kā grib.Tikai viņi paši mīl jaukt sportu ar politiku vairāk par visiem citiem pasaulē.Un savas vēstures stundas dēliņ,paturi pie sevis.Tev tā vēsture tāda puteniska.Un apsaukaties nevajag.To tev Latvijas,jeb padomju skolā macīja?Un vēl.Salaspilī bija darba nometne,nevis koncentrācijas nometne.Ak jā,tev sava vēsture.Austrumu kaimiņa pasniegta.Šoreiz pietiks,jāskatās kā kanādieši uzvelk tavus draudziņus.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-07 05:42, pirms 3 gadiem
algun, a kāpēc jāskatās mongoļu TV?
Slēpts komentārs: PurvaAazis

  +2 [+] [-]

, 2021-05-07 05:46, pirms 3 gadiem
Nemāci man vēsturi,ja pats nezini,ka Salaspilī bija darba nometne,nevis koncentrācujas nometne.Un apsaukāties nevajag.To tev padomju,jeb jau tagadējās Latvijas skolā mācija?Ja kāds jauc politiku ar sportu,tad tas ir mūsu austrumu kaimiņš.Un tā kā pats esmu nācis no tās sistēmas,tad zini,ka netikumi pielīp.Jau tagad pa mach tv SPORTA tematiskiem kanāliem skandina devīto maiju.Tā tev atbilde uz jautājumu sports un politika.Labi,tā viņu televīzija,lai dara kā grib.

  +2 [+] [-]

, 2021-05-07 05:49, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: algun, a kāpēc jāskatās mongoļu TV?
Tāpēc,ka Latvijas TV nerāda junioru un jauniešu pasaules čempionatus hokejā.Jāatzīst,ka sporta kanāli krieviem labā līmenī un tāpec arī skatos,bet pret viņu propogandu esmu imūns.
Slēpts komentārs: PurvaAazis

  +1 [+] [-]

, 2021-05-07 05:55, pirms 3 gadiem
Haha, labākais šī rīta joks - bez varenā krieva, pasaules glābēja, mēs te akmens laikmetā dzīvotu, protams, ja pasaule vispār vēl riņķotu ap sauli, galu galā papa pūķis tak to lepni uz saviem platajiem pleciem vietā notur

  +1 [+] [-]

, 2021-05-07 05:59, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: Haha, labākais šī rīta joks - bez varenā krieva, pasaules glābēja, mēs te akmens laikmetā dzīvotu, protams, ja pasaule vispār vēl riņķotu ap sauli, galu galā papa pūķis tak to lepni uz saviem platajiem pleciem vietā notur
ja krievs nebūtu okupējis Latviju tad tevis nebūtu tāpat kā alguna

  -4 [+] [-]

, 2021-05-07 06:07, pirms 3 gadiem
Es apbrīnoju te dažu komentētāju stulbumu. Nav brīnums, ka Latvija ir dziļā d...ā. 30 gadi "neatkarības", viss izzagts, fabrikas aizvērtas, meži pārdoti zviedriem, NATO / amerikāņu okupantu armija Latvijā, lai aizsargātu mūs no "krievu agresijas", trešdaļa iedzīvotāju aizbraukuši uz ārzemēm, bučojam ES un amerikāņu pakaļas, a tie tik pasmejas par to, ka mums "labāk pastalās, bet toties brīvi"..
Grow up, aunu bars..

  +3 [+] [-]

, 2021-05-07 06:08, pirms 3 gadiem
PurvaAazis rakstīja: Krievi uzvarēja / aizstāvēja savu valsti pret nacistu iebrukumu, tāpēc viņiem ir visas tiesības svinēt uzvaru. Fair and square.. Neredzu kur problēma. Ja tev vienu vietu plēš, ka viņi reklamē 9.maiju pa krievu sporta tv, tad meklē amerikāņu vai kanādas tv..
Jā, kruta, ka PSRS uzvarēja karā, kuru paši ar nacistiem bija izraisījuši ar savu Molotova-Ribentropa paktu. Pie tam Latvija tā visa rezultātā no vienas okupācijas nonāca otru okupantu rokās.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-07 06:09, pirms 3 gadiem
Politics aside.. Laba spēle, kanādieši izskatās spēcīgāki..

  +4 [+] [-]

, 2021-05-07 06:10, pirms 3 gadiem
PurvaAazis rakstīja: Krievi uzvarēja / aizstāvēja savu valsti pret nacistu iebrukumu, tāpēc viņiem ir visas tiesības svinēt uzvaru. Fair and square.. Neredzu kur problēma. Ja tev vienu vietu plēš, ka viņi reklamē 9.maiju pa krievu sporta tv, tad meklē amerikāņu vai kanādas tv..
Tu esi pareizi izvēlējies savu niku un tādēļ diskutēt neredzu jēgu.Tu te iepīkstējies par sportu un politiku.Es tev atbildēju,kurš visvairāk jauc sportu ar politiku.Protams,viņi savā TV var rādīt ko grib,tāpat kā es varu izvēlēties.Skatīries vai nē.Viss diskusija beigusies ar mazu piebildi.Paldies visai antifašistiskai koalīcijai par uzvaru pār fašismu,ko pieminām 8.maijā.Un vēl vēsture māca,ka atbrīvotaji aizmirsa atstāt manu zemi,bet tautu izsūtija trimdā Sibīrijā vai uz gulagu,ja tu šo vārdu pazīsti un domāju,ka tur bija sliktāk, nekā Salaspils darba nometnē.Tā ka iesaku mācīties vēsturi vispusīgi.Diskusija beigusies.

  -2 [+] [-]

, 2021-05-07 06:11, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, kruta, ka PSRS uzvarēja karā, kuru paši ar nacistiem bija izraisījuši ar savu Molotova-Ribentropa paktu. Pie tam Latvija tā visa rezultātā no vienas okupācijas nonāca otru okupantu rokās.
Tas ir mazo valstu liktenis. Domā, ja vācieši uzvarētu viņi tevi ar debess mannu barotu? Apšautu kā trakus suņus

  +4 [+] [-]

, 2021-05-07 06:13, pirms 3 gadiem
PurvaAazis rakstīja: Es apbrīnoju te dažu komentētāju stulbumu. Nav brīnums, ka Latvija ir dziļā d...ā. 30 gadi "neatkarības", viss izzagts, fabrikas aizvērtas, meži pārdoti zviedriem, NATO / amerikāņu okupantu armija Latvijā, lai aizsargātu mūs no "krievu agresijas", trešdaļa iedzīvotāju aizbraukuši uz ārzemēm, bučojam ES un amerikāņu pakaļas, a tie tik pasmejas par to, ka mums "labāk pastalās, bet toties brīvi"..
Grow up, aunu bars..
Tev jau patiktu krievu pakaļas bučot, ja reiz par ko tādu raksti.
Es un mani piederīgie nekādas pakaļas nebučo.
Tikai pilnīgs lohs var izdomāt, ka Latvijā vajadzēja saglabāt rūpniecību, kuru šeit sabūvēja pilnīgi bez jebkāda ekonomiskā pamatojuma, un varēja pastāvēt tikai uz PaRašas izejvielām.
Ej savu sūda propagandu citur dzīt, jo šajā dīķī bebri nedzīvo.

  -4 [+] [-]

, 2021-05-07 06:13, pirms 3 gadiem
alguns rakstīja: Tu esi pareizi izvēlējies savu niku un tādēļ diskutēt neredzu jēgu.Tu te iepīkstējies par sportu un politiku.Es tev atbildēju,kurš visvairāk jauc sportu ar politiku.Protams,viņi savā TV var rādīt ko grib,tāpat kā es varu izvēlēties.Skatīries vai nē.Viss diskusija beigusies ar mazu piebildi.Paldies visai antifašistiskai koalīcijai par uzvaru pār fašismu,ko pieminām 8.maijā.Un vēl vēsture māca,ka atbrīvotaji aizmirsa atstāt manu zemi,bet tautu izsūtija trimdā Sibīrijā vai uz gulagu,ja tu šo vārdu pazīsti un domāju,ka tur bija sliktāk, nekā Salaspils darba nometnē.Tā ka iesaku mācīties vēsturi vispusīgi.Diskusija beigusies.
Piekrītu. Nākamreiz paklusē tā vietā, lai murgus rakstītu.

  +4 [+] [-]

, 2021-05-07 06:15, pirms 3 gadiem
PurvaAazis rakstīja: Tas ir mazo valstu liktenis. Domā, ja vācieši uzvarētu viņi tevi ar debess mannu barotu? Apšautu kā trakus suņus
Kā būtu es nezinu, bet es zinu ka lielie uzvarētāji dzīvo sūdu bedrē, atšķirībā no tiem, kurus tie tipa uzvarēja. Īpaši tā Vācijas daļa, kuru atbrīvoja sabiedrotie.

  +5 [+] [-]

, 2021-05-07 06:18, pirms 3 gadiem
PurvaAazis rakstīja: Es apbrīnoju te dažu komentētāju stulbumu. Nav brīnums, ka Latvija ir dziļā d...ā. 30 gadi "neatkarības", viss izzagts, fabrikas aizvērtas, meži pārdoti zviedriem, NATO / amerikāņu okupantu armija Latvijā, lai aizsargātu mūs no "krievu agresijas", trešdaļa iedzīvotāju aizbraukuši uz ārzemēm, bučojam ES un amerikāņu pakaļas, a tie tik pasmejas par to, ka mums "labāk pastalās, bet toties brīvi"..
Grow up, aunu bars..
Tev varbūt kkas ir dziļā irsā, par to neņemos spriest, būt okupantu pēctecim brīvā valstī noteikti nav viegli, par to nešaubos.. man latvietei te viss ir ideāli, dzīvoju kā dieva ausī savā zemē

  -2 [+] [-]

, 2021-05-07 06:22, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā būtu es nezinu, bet es zinu ka lielie uzvarētāji dzīvo sūdu bedrē, atšķirībā no tiem, kurus tie tipa uzvarēja. Īpaši tā Vācijas daļa, kuru atbrīvoja sabiedrotie.
Nu tāpēc nevajag tā runāt. Katram stāstam ir divas puses.
Un ja nezini vēsturi, tad Rietum-vācijai nemaz tik labi negāja pēc kara. Tie paši amerikāņi, kas palīdzēja uzvarēt Padomju Savienībai, pēc kara, lai pierādītu, ka kapitālisms ir labāks par komunismu, iegāza milzum daudz naudas VFR, lai atjaunotu sagrautās vācu kara fabrikas un tās palika par šodienas BMW, Mercedes Benz, VW, Siemens utt..

  +2 [+] [-]

, 2021-05-07 06:25, pirms 3 gadiem
PurvaAazis rakstīja: Nu tāpēc nevajag tā runāt. Katram stāstam ir divas puses.
Un ja nezini vēsturi, tad Rietum-vācijai nemaz tik labi negāja pēc kara. Tie paši amerikāņi, kas palīdzēja uzvarēt Padomju Savienībai, pēc kara, lai pierādītu, ka kapitālisms ir labāks par komunismu, iegāza milzum daudz naudas VFR, lai atjaunotu sagrautās vācu kara fabrikas un tās palika par šodienas BMW, Mercedes Benz, VW, Siemens utt..
Malači amerikāņi, kuri palīdzēja Rietumvācijai atgūties ar Maršala plānu, atšķirībā no PSRS, kuri izlaupīja savu okupācijas zonu, un tur sastrādāja kaudzi nelietības.
Slēpts komentārs: PurvaAazis

  +3 [+] [-]

, 2021-05-07 06:26, pirms 3 gadiem
Malači kanādieši, ka izpogāja vateņus.

  +3 [+] [-]

, 2021-05-07 06:26, pirms 3 gadiem
PurvaAazis rakstīja: Piekrītu. Nākamreiz paklusē tā vietā, lai murgus rakstītu.
Kāpēc man bija jāklusē,ja kaut kāds purva āzis pēc mana normāla komenta,nokritizē mani un vēl mācīs man savu vēstures versiju.Labi,ka nenāksies pārbaudīt manu teikto,jo varam apsveikt kanādiešus ar uzvaru.!

  +2 [+] [-]

, 2021-05-07 06:27, pirms 3 gadiem
PurvaAazis rakstīja: Es esmu latvietis. Prieks par tevi. Man arī viss ir super, bet skatoties apkārt, it sevišķi Latvijas laukos, žēl skatīties, kā valsts pamazām izmirst.
Latviešu valodas pēc 50 gadiem vispār nebūs, kā saka daži cilvēki, kas pēta valsts demogrāfiju..
Skatos, ka ne tikai krievu dirslaizis esi, bet arī Nostradamusa lomu esi uzņēmies..

  -1 [+] [-]

, 2021-05-07 06:28, pirms 3 gadiem
Well done Canada!

  +2 [+] [-]

, 2021-05-07 06:29, pirms 3 gadiem
PurvaAazis rakstīja: Well done Canada!
Vari krievudirslaizi līst atpakaļ savā alā, jo tev triumfu mirklis iet garām.
Slēpts komentārs: PurvaAazis

  +3 [+] [-]

, 2021-05-07 06:32, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vari krievudirslaizi līst atpakaļ savā alā, jo tev triumfu mirklis iet garām.
Man prieks par Kanādu. Stiprākais uzvarēja. Tas ir sports

     [+] [-]

, 2021-05-07 06:33, pirms 3 gadiem
Logisks iznakums. bet beigas lidziga cina, uzvareja labakais

     [+] [-]

, 2021-05-07 06:34, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Skatos, ka ne tikai krievu dirslaizis esi, bet arī Nostradamusa lomu esi uzņēmies..
Lasi, auns:

https://www.tvnet.lv/4758867/pec-50...

  +1 [+] [-]

, 2021-05-07 06:34, pirms 3 gadiem
PurvaAazis rakstīja: Man prieks par Kanādu. Stiprākais uzvarēja. Tas ir sports
Protams, protams! Ko gan savādāku tev tagad teikt?

  +2 [+] [-]

, 2021-05-07 06:35, pirms 3 gadiem
PurvaAazis rakstīja: Lasi, auns:

https://www.tvnet.lv/4758867/pec-50-gadiem-latviesu-valoda-klusot-tikai-par-runatu-valodu
Auns esi tu, ja pēc viena cilvēka viedokļa izdari tālejošus secinājumus.
Slēpts komentārs: PurvaAazis

  +2 [+] [-]

, 2021-05-07 06:37, pirms 3 gadiem
Fināls bija lielisks.Visu cieņu krieviem,kuri radija intrigu,kā rezultātā labs fināls un prieks,ka aug jaunas zvaigznītes,kuras droši vaŕes nomainīt Krosbiju un Ovečkinu uz pasaules galvenās hokeja skatuves NHL p.Par purva āžiem neuztrauksimies.Tādi mūsu tautā bijuši jau no pagājušā gadsimta sākuma.Sākot ar apmuļķotajiem sarkanajiem strēlniekiem,kalnbērziniem un laciem,beidzot ar vosiem,pugiem,rubikiem un citiem ......

  +2 [+] [-]

, 2021-05-07 06:39, pirms 3 gadiem
PurvaAazis rakstīja: Njā tu ar prātiņu nedraudzējies. Hitlerpakaļlaiža.
Protams, ja nepierīt krievu dirslaižas viedoklim, tad uzreiz jānolāmāpar Hitlera dirslaizi, jo tādiem dauņiem citu variantu nav.
Labi, vari sākt sērot, jo man apnika ar tādu pamuļķi te diskutēt.

  +2 [+] [-]

, 2021-05-07 06:42, pirms 3 gadiem
PurvaAazis rakstīja: Es esmu latvietis. Prieks par tevi. Man arī viss ir super, bet skatoties apkārt, it sevišķi Latvijas laukos, žēl skatīties, kā valsts pamazām izmirst.
Latviešu valodas pēc 50 gadiem vispār nebūs, kā saka daži cilvēki, kas pēta valsts demogrāfiju..
Es kā reiz no laukiem rakstu, un man ir tā laime atrasties tādā teju unikālā LV teritorijā, kur krievu nav kā sugas un okupantu valodu šeit neesmu dzirdējusi kopš krievu valodas stundām pamatskolā, droši vien tāpēc tik skaisti dzīvojam protams, aizbraucot uz Rīgu, to pašu Latgali un ne tikai, piekrītu, paliek tā jokaini reizēm - 50 gadus ilgās rusifikācijas sekas ir jūtamas un tajā brīdī arī izjūtu apdraudējumu mūsu valodai