Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Nabokovs ieradīsies ceturtdien

Nabokovs ieradīsies ceturtdien
Jevgeņijs Nabokovs. Foto: AP

Nacionālās hokeja līgas (NHL) kluba Sanhosē "Sharks" 32 gadus vecais pamatvārtsargs Jevgeņijs Nabokovs Krievijas izlasei pasaules čempionātā Kanādā pievienosies ceturtdien, 8. maijā.

Naktī uz pirmdienu "Sharks" komanda Rietumu konferences pusfināla sērijas sestajā spēlē tikai ceturtajā pagarinājumā ar 1:2 atzina Dalasas "Stars" pārākumu. Visā sērijā Dalasa uzvarēja ar 4:2.

Krievijas izlase šobrīd palikusi tikai ar vienu veselu vārtsargu – 20 gadus veco pasaules čempionātu debitantu Mihailu Birjukovu. Neilgi pirms pasaules čempionāta sākuma, vienā no treniņiem savainojumu guva Semjons Varlamovs, kuram šīs meistarsacīkstes jau beigušās. Savukārt pasaules čempionāta otrajā spēlē savainojumu guva arī Aleksandrs Jeromenko. Līdz ar to, Nabokovs būs spēcīgs papildinājums Krievijas izlasei.

Uzreiz pēc "Sharks" izstāšanās no cīņas par NHL Stenlija kausu, Nabokovs pats piezvanījis Krievijas hokeja federācijas prezidentam Vladislavam Tretjakam un apstiprinājis savu dalību pasaules čempionātā. Tretjaks kopā ar izlases treneriem pieņēmuši lēmumu, ka Nabokovs Kvebekā ieradīsies ceturtdien. Viņam jau pasūtīta biļete avioreisā Sanhosē-Kvebeka.

Krievijas izlasē Nabokovs pēdējo reizi spēlēja 2006. gadā Olimpiskajās spēlēs Turīnā. Pateicoties viņa lieliskajam sniegumam, Krievija ceturtdaļfinālā ar 2:0 pieveica Kanādu. Tiesa gan, vēlāk krievi zaudēja gan pusfinālā (0:4 pret Somiju), gan mačā par bronzas medaļām (0:3 pret Čehiju). Nabokovam Krievijas izlases sastāvā bija jāspēlē arī 2007. gada pasaules čempionātā Maskavā, taču, sakarā ar neatliekamām ģimenes darīšanām, Nabokovs pēdējā brīdī mainīja savu lēmumu.

2007./2008. gada sezonā Nabokovs "Sharks" sastāvā aizvadīja 77 regulārā čempionāta spēles, vidēji savos vārtos ielaižot 2.14 ripas un atvairot 91.0% pretinieku metienus. Viņā rēķinā arī sešas sausās spēles. Savukārt 11 play-off izcīņas mačos Nabokovs vidēji ielaida 2.18 ripas un atvairīja 90.7% metienu.

Izmantotie resursi:
fhr.ru

  +6 [+] [-]

, 2008-05-06 17:00, pirms 16 gadiem
Nu vo speciigs papildinajums

  +2 [+] [-]

, 2008-05-06 17:00, pirms 16 gadiem
un kaa vel !!

  +2 [+] [-]

, 2008-05-06 17:00, pirms 16 gadiem
njā, Nabokovs tiešām krieviem noderēs.
Slēpts komentārs: lvhockey

  +5 [+] [-]

, 2008-05-06 17:01, pirms 16 gadiem
pret krieviem būs grūti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-05-06 17:19, pirms 16 gadiem
vispaar jau tiesaam - man nebutu nekaadu iebildumu ja sandis nomainiitu galvinju! jo kaa reizi abi ir sameeraa liidziigu uzskatu speletaaji tikai ar to atskiriibu ka viens zin ka var, otrs domaa ka var...

     [+] [-]

, 2008-05-06 17:25, pirms 16 gadiem
es par haizivju Nabokovu un krieviem....

  +3 [+] [-]

, 2008-05-06 17:26, pirms 16 gadiem
henrijz rakstīja: vispaar jau tiesaam - man nebutu nekaadu iebildumu ja sandis nomainiitu galvinju! jo kaa reizi abi ir sameeraa liidziigu uzskatu speletaaji tikai ar to atskiriibu ka viens zin ka var, otrs domaa ka var...


Domāju, ka Galvņš ir krietni labāks par dažiem citiem mūsu aizsargiem! Kanādas un ASV spēle man lika mainīt domas par viņu! Un tieši Galviņa un Laviņa aizsardzība neļāva ielaist nevienu ripu!

  +2 [+] [-]

, 2008-05-06 17:29, pirms 16 gadiem
Jā, viena no retajām reizēm, kad Krieviem veicas...
Jo parasti viņiem tie čempionāti ir ĻOTI "neveiksmīgi"

  +2 [+] [-]

, 2008-05-06 17:38, pirms 16 gadiem
lvhockey rakstīja: Būtu laimīgs, ja paziņotu, ka šodien uz Lat-Slo spēli ieradīsies Ozoliņš, Skrastiņš un Karsums, lai cik tas nereāli nebūtu...
Bet par tādu Nabukovu... Nebūtu ieradies, būtu leilākas izredzes Somijai, Čehijai, Zviedrijai tikt pie medaļām ( es nesaku, ka tas būtu šķērslis)



cik reiz var runāt - Somija nespēlē Kvebekā, t.i. ar Krieviju labākajā gadījumā var tikties finālā vai spēlē par trešo vietu. un Čehijas šanses uz medaļām jau no krieviem VAIRS nav atkarīgas. spēle jau notika.

     [+] [-]

, 2008-05-06 17:41, pirms 16 gadiem
lvhockey rakstīja: Domāju, ka Galvņš ir krietni labāks par dažiem citiem mūsu aizsargiem! Kanādas un ASV spēle man lika mainīt domas par viņu! Un tieši Galviņa un Laviņa aizsardzība neļāva ielaist nevienu ripu!

nu ne jau uz diviem aizsargiem( no kuriem viens zviedrijaa speelee ap 10min. un otrs ungaaru komandaa) blastiijaas visa muusu aizsardziiba pret kanaadu un ASV... rekjis manupraat bija pietiekosi labs( kaa parasti) jerofejevs labi speleja - bija paaris labi fiziskie kontakti pec vinja pasa iniciatiivas! bet galvinjam nav nekaada fiziskaa lai normaali vareetu pie bortiem justies pret z-amerikaajniem... turklaat aizmirsi par redlihiem - jekabs bija pietiekosi parliecinoss aizsardziibaa! un pats galvenais neko gudru nekjiimikjoja - speleja kaa vislabak prot - vienkaarsi bet efektivi un bez ipasaam kljuudaam. Tas ka bija momenti kad triis musu speletaaji ir def zonaa un divi kanaadiesi vienkaarsi siveree kaa patiik ir cits jautaajums - vinjiem ir cita spelesanas skola - piespeles ko vinji dod ne vienmeer ir paredzeetas kaa iistas - vienkaarsi ir tas triisstuuris( speletaaji izvietojas trijstuurii) un taa ietvaros vinji pat neskatoties var dot pasus jo zin ka tur kaadam ir jaabuut... lai vai kaa - sonakt galvenaa speele - ja so zaudeesim tad vareesu teikt ka esmu ljoti prieciigs ka znaroks nav rigas dinamo treneris - protams es neko nesaku par ieguldiito darbu riga-20

  +2 [+] [-]

, 2008-05-06 17:41, pirms 16 gadiem
Man liekas ka shogad krievijas izlase ir visstipraka pec uzvardiem no 2000 Sankt-Peterburga gada .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-05-06 17:46, pirms 16 gadiem
gilbertoo rakstīja: Kazahstaanas nodeveejs

Tad Znaroks ir krievijas nodevejs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-05-06 18:40, pirms 16 gadiem
snormis rakstīja: gilbertoo, 2008-05-06 17:44, citēt
Kazahstaanas nodeveejs

dalba.. ta jau Kerčš un ja nemaldos ar beļavskis(znaroks ar) ir krievijas nodevēji???? nuuu ja nebūtu šamo tad šaubos vai Latvija tagad spēlēt A līgā :



jus salidzinat ari Kerci un Belavski Krievijaa bija pari parem savukart tadu vartsargu ka Pm Nabokovs Krievijai gan ir ierobezhoti

  +3 [+] [-]

, 2008-05-06 18:47, pirms 16 gadiem
gilbertoo rakstīja: Kazahstaanas nodeveejs




Papildināsim tavu sarakstu Zubrus,Kasparaitis Lietuvas nodevēji Bondra Ukrainas nodevējs un ja vajadzētu vēl atrastu!!!

     [+] [-]

, 2008-05-06 19:05, pirms 16 gadiem
asaris15 rakstīja: Papildināsim tavu sarakstu Zubrus,Kasparaitis Lietuvas nodevēji Bondra Ukrainas nodevējs un ja vajadzētu vēl atrastu!!!

par Bondru tieshaam nezinaaju....paldies par infu

  +1 [+] [-]

, 2008-05-06 19:07, pirms 16 gadiem
a mu7ms vajag ozo man po
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-06 19:10, pirms 16 gadiem
paviljonas rakstīja: lvhockey

ja krieviem katrs chempionats ir neveiksmigs,tad ko runat par Latviju..tad aizveries

mums un krieviem ir dazaadi meerkji un ja piemeeram mums izdodas ieguut 9.vietu,tad to var uzskatiit par panaakumu,savukaart krievi par panaakumu var uzskatiit kaadu no blekja gabala izciiniisjhanas,veelams zelta.. Tā lūk

  +1 [+] [-]

, 2008-05-06 19:51, pirms 16 gadiem
gilbertoo rakstīja: Kazahstaanas nodeveejs


Ja tu vēl pats saprastu par ko runā!
Nabokovs ir KRIEVS, kurš piedzima un uzauga Kazahstānā. Un kad viņam radās iespēja spēlēt savā izlasē, tad viņš to izmantoja. Kas tur slikts?

     [+] [-]

, 2008-05-06 20:03, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ja tu vēl pats saprastu par ko runā!
Nabokovs ir KRIEVS, kurš piedzima un uzauga Kazahstānā. Un kad viņam radās iespēja spēlēt savā izlasē, tad viņš to izmantoja. Kas tur slikts?

Par nodevēju protams nepiekrītu - bet "piedzima un uzauga Kazahstānā", kāda vairs runa par savas valsts izlasi...Ja Kazahi hoķī kotētos augstāk, tad šams ar spēlētu savas valsts izlasē, tajā kur piedzima un uzauga

P.S.
Kas te par Bondru murgo??? tas tak ir slovaks, kas spēlē Slovakijas izlasē

  +1 [+] [-]

, 2008-05-06 21:06, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: P.S.
Kas te par Bondru murgo??? tas tak ir slovaks, kas spēlē Slovakijas izlasē


Slovāks, kas dzimis Ukrainā un tur nodzīvojis pirmos 3 dzīves gadus en.wikipedia.org: Peter Bondra - Wikipedia, the free encyclopedia

     [+] [-]

, 2008-05-06 21:06, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Par nodevēju protams nepiekrītu - bet "piedzima un uzauga Kazahstānā", kāda vairs runa par savas valsts izlasi...Ja Kazahi hoķī kotētos augstāk, tad šams ar spēlētu savas valsts izlasē, tajā kur piedzima un uzauga

P.S.
Kas te par Bondru murgo??? tas tak ir slovaks, kas spēlē Slovakijas izlasē


Saproti, piemēram, nepiekrītu gan. Viņš ir KRIEVS, tāpēc viņa spēlēšana Krievijas izlasē ir daudz loģiskāka nekā spēlēšana Kazahstānas kreklā.


P.S.
Tikai dzimis Ukrainā un māte viņam ukrainiete.

     [+] [-]

, 2008-05-06 21:07, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ja tu vēl pats saprastu par ko runā!
Nabokovs ir KRIEVS, kurš piedzima un uzauga Kazahstānā. Un kad viņam radās iespēja spēlēt savā izlasē, tad viņš to izmantoja. Kas tur slikts?


Nu jau gan Tu te samurgoji! Tu spēj iedomāties, ka pēkšņi pēc gadiem 3, piemēram, tas pats Kulda vai Pečura spēlētu, teiksim, Krievijas izlasē. Ko tad Tu teiktu?

  +1 [+] [-]

, 2008-05-06 22:31, pirms 16 gadiem
nu jaa krieviem nopietns sastavs shogad, manas prognozes finala spelees kanaada pret krieviem

     [+] [-]

, 2008-05-06 23:36, pirms 16 gadiem
nu tgd tiešam čempioni bus Russia.

     [+] [-]

, 2008-05-06 23:38, pirms 16 gadiem
...jo speletaji spele ļoti labi, bet pamatvartsargs Eremenko traumets. Bet Nabokovs tiešam labs GK.

     [+] [-]

, 2008-05-07 00:37, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Saproti, piemēram, nepiekrītu gan. Viņš ir KRIEVS, tāpēc viņa spēlēšana Krievijas izlasē ir daudz loģiskāka nekā spēlēšana Kazahstānas kreklā.


P.S.
Tikai dzimis Ukrainā un māte viņam ukrainiete.

Man tēvs ukrainis - ko ta man darīt uz pusēm pārplēsties, dubultpilsonību pieprasīt? Nabokova spēlēšana Krievijas izlasē ir tikpat loģiska kā Kasparaiša spēlēšana Krievijas, vai sava laika Vētras un Miglenieka varoņdarbs

Par Bondru nezināju!