Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Detroita iegūst Stenlija kausu

Detroita iegūst Stenlija kausu
Detroitas komanda priecājas par izcīnīto
Stenlija kausu.
Foto: AP

Aizvadītajā naktī beidzot noskaidrojās NHL Stenlija kausa ieguvēji, kad izslēgšanas spēļu sestajā finālspēlē Detroitas "Red Wings" ar 3:2 pārspēja Pitsburgas "Penguins".

Spēles pirmajā periodā "Red Wings" izvirzīja vadībā Braiens Rafaļskis realizējot skaitlisko vairākumu. Otrās trešdaļas devītajā minūtē Valteram Filpulam izdevās detroitiešu pārsvaru dubultot, taču nepilnas piecas minūtes pirms perioda beigām vārtu starpību samazināja "pingvīnu" spēlētājs Jevgeņijs Malkins, kurš beidzot guva vārtus arī kādā no finālspēlēm. "Red Wings" dominēja trešajā periodā un pēc vārtsarga Marka Andrē Flerī pieļautās kļūdas uzvaras vārtus savai komandai atnesa Henriks Zeterbergs. Tiesa gan, pusotru minūti līdz beigām "pingvīniem" izdevās atkal samazināt starpību, taču tas arī bija viņu pēdējais vārds šajās izslēgšanas spēlēs.

Detroitas "Red Wings" izcīnīja Stenlija kausu 11. reizi kluba pastāvēšanas vēsturē un ceturto reizi pēdējās 12 sezonās. Komandas kapteinis zviedrs Niklass Lidstrēms kļuva par pirmo eiropieti, kas spējis aizvest savu komandu līdz Stenlija kausam. Cits zviedru spēlētājs Henriks Zeterbergs tika atzīts par šī gada pēcsezonas vērtīgāko spēlētāju un ieguva Kona Smita trofeju. Zeterbergs pēcsezonā guvis 27(13+14) punktus. Interesanti, ka Detroitā hokejs ir tik ļoti iemīļots, ka tā nereti tiek dēvēta par "Hokejpilsētu".

Video: Detroitas "Red Wings" izcīna Stenlija kausu

NHL Stenlija kausa izcīņa. Fināls
Detroit Red Wings – Pitsburgas Penguins 3:2, sērijā 4:2

Izmantotie resursi:
nhl.com

  +2 [+] [-]

, 2008-06-05 13:39, pirms 16 gadiem
Ruso rakstīja: Lieliska finālsērija, divas favorītkomandas (manas) spēlē finālā, kas gan var būt labāks? Ideāls gads priekš Detroitas "Red wings", tā teikt, dubūltuzvara - Prezidenta trofeja un Stenlija kauss, neko piebilst...

Pitsburga, protams, arī aizvadīja vienu no veiksmīgākajām sezonām pēdējo 15 gadu laikā, neapšaubāmi. Jaunajiem "Penguins" ir spoža nākotne priekšā, tas ir neapstrīdams nākotnes fakts, viens Krosbijs var pavilkt komandu uz augšu, bet, ja viņam ir blakus tādi komandas biedri kā Malkins, Hossa, Melons, Talbots u.c., tad, manuprāt, tādai komandai kā Pitsburgai nekas nav nepārvarams! Tikai šoreiz daudz ko izšķīra "Play-off" pieredze.

Kona Smita trofeju, manuprāt, pelnījuši bija trīs spēlētāji - Osguds, Zeterbergs un Krosbijs, šie trīs vīri rādīja augstāko spēles meistarību finālā, tur nu gan nav nemazāko šaubu! Osguds 6. spēlē tiešām bija viens no faktoriem, kāpēc Detroita arī ieguva Stenlija kausu sešu spēļu sērijā! Man personīgi, liels prieks ir par Dacjuku, kurš sevi sācis pierādīt kopš pagājušā gada "Play-off", kad šams parakstīja jaunu līgumu, un par spīti visiem kritiķiem, otro reizi paceļ Stenlija kausu virs galvas...

Bija interesanti sekot līdzi visam šim balagānam, kas notika Finālā, tas bij to vērts, paldies Detroitai un Pitsburgai par šo interesanto finālsēriju, kā arī sezonu kopumā. Vispār jāpasakās visām NHL komandām par izdevušos NHL sezonu!

Labs koments, respect, - vienīgi nav skaidrs, ko Tu sauc par balagānu ??

     [+] [-]

, 2008-06-05 13:40, pirms 16 gadiem
Manuprāt, tagad teikt, kurš ir vainīgs, kurš ne ir diezgan pastūlbi, Stenlija kauss ir izcīnīts un viss, punkts, abas komandas bija pelnījušas uzvarēt, bet vienai komandai ir jāuzvar, otrai jāzaudē, tāda ir sporta filozofija, un te neko nemainīsi. Neapšaubāmi, Hossa varbūt nerādija labāko sniegumu savā karjerā, bet ko tu padarīsi, ja šams pirmo reizi spēlē Stenlija kausa fināla, nav viņam tādas pieredzes, lai pie izšķirošā metiena nenotrīc roka, nu nav... Pieredzi krāj ar gadiem, cita ceļa nav... Tas pats ir ar Malkinu, līdzīgs sniegums kā Hossam, bet mazāk rezultatīvs, bet Krosbijs parādija, ka viņš ir komandas kapteinis un līderis, bet pēdējā spēlē nesavācās pēc tik sāpīgā spēka paņēmiena, kuru izpildīja Stjuarts...

  +1 [+] [-]

, 2008-06-05 13:42, pirms 16 gadiem
Balagānu saucu par tādu kā haosu, visi te raksta, ka uzvarēs tā un šī komanda, saproti pats, emociju virmojums, kā arī haos, kas notika hokeja tribīnēs, tika skandinātas dziesmas, katrs juta savai komandai līdzi, vispār visu šo var nosaukt par hokeja balagānu, protams, labā nozīmē

     [+] [-]

, 2008-06-05 13:49, pirms 16 gadiem
Nu arī man kaut kas jāsaka. No mana viedokļa skatoties ļoti slikta sezona visā tās garumā:

1) Krosbijs dēļ traumas izlaiž aptuveni 30 spēles.

2) Divi rezultatīvākie spēlētāji krievi.

3) Labākais vārtu guvējs Ovečkins.

4) Torntonam dēļ savu komandas biedru impotences neizdodas 3 sezonu pēc kārtas izdarīt vismaz 90 rezultatīvas piespēles.

5) Kārtējā nožēlojamā sezona Avalanche.

6) Visticamāk Norisu saņems Lidstrēms (nu bļāviens).

7) Visticamāk Vezinu nesaņems kanādietis.

8) Stenlija kausu izcīna Red Wings (vienīgā izteikti antipātiskā komanda).

Īsi izsakoties praktiski pilnīgi viss galīgi garām un ne tā kā gribētos. Jācer, ka nākamā sezona tāda nebūs un Krosbijs parādīs kas ir kas, kad viņš ir pie pilnas veselības. Domāju, ka var pacīnīties arī par 100 rezultatīvām piespēlēm pilnā sezonā.

     [+] [-]

, 2008-06-05 13:50, pirms 16 gadiem
būtu vēl Pistons tikuši finālā būtu pilns komplekts

  +1 [+] [-]

, 2008-06-05 13:51, pirms 16 gadiem
Zeterbergs pelnīti tika atzīts par play-off cīņu vērtīgāko spēlētāju! Zviedru hokejisti spēlē nopietnu lomu Detroitas komandā! Lindstrēms ir vadošais aizsargs, bet Zeterbergs - vadošais uzbrucējs!

     [+] [-]

, 2008-06-05 14:00, pirms 16 gadiem
Ruso rakstīja: Manuprāt, tagad teikt, kurš ir vainīgs, kurš ne ir diezgan pastūlbi, Stenlija kauss ir izcīnīts un viss, punkts, abas komandas bija pelnījušas uzvarēt, bet vienai komandai ir jāuzvar, otrai jāzaudē, tāda ir sporta filozofija, un te neko nemainīsi. Neapšaubāmi, Hossa varbūt nerādija labāko sniegumu savā karjerā, bet ko tu padarīsi, ja šams pirmo reizi spēlē Stenlija kausa fināla, nav viņam tādas pieredzes, lai pie izšķirošā metiena nenotrīc roka, nu nav... Pieredzi krāj ar gadiem, cita ceļa nav... Tas pats ir ar Malkinu, līdzīgs sniegums kā Hossam, bet mazāk rezultatīvs, bet Krosbijs parādija, ka viņš ir komandas kapteinis un līderis, bet pēdējā spēlē nesavācās pēc tik sāpīgā spēka paņēmiena, kuru izpildīja Stjuarts...


Nu Hossu vairs par jaunu nenosauksi un patiesībā viņam (ne jaunajam Sidam vai vēl jo vairāk puikam Malkinam) vajadzēja komandu vest cīņa, jo PO pieredzes viņam ir gana vēl no Ottavas laikiem kad šie gana regulāri paņēma Prezidenta kausu, bet PO lāga par pirmo vai otro kārtu tālāk netika, izņemot pagājušo gadu, kad (Ooo! Miracle...) Hossas tur vairs nebija! Hossa ir superzvaignes tipa spēlētājs, kam ir jātaisa un jāveido komandas rezultāts neskatoties ne uz ko bet viņam (pie visiem saviem plusiem- izgājieniem, labas tehnikas un sidojuma) ir ļoti liels "brāķa" procents... cik reizes šis stabus nesatricināja vai netrāpija lāga pa ripu...? Dafiga!!!! Un kāds no šiem momentiem moš arī izšķīra kāda noteikta mača likteni.... un ne pa labu viņa komandai...
NHL ir tāda lieta (nosacīti) kā "PO spēlētāji" un "ne PO spēlētāji"... Hossa viennozīmīgi (un diemžēl) ir pieskaitāms pie pēdējiem.... pie pirmajiem varētu likt (no aktīvajiem) Francenu, kas pa sezonu bija paliela viduvējība bet uz PO viņš normāli "sapsihojās" un diezgan bieži tieši viņa spēle vai vārti izšķīra kāda noteikta mača likteni.... no vairs nespēlējošiem "PO spēlētājiem" (kā spilgtāko) varētu minēt Klodu Lemjē!!! Džeks nepilnu 10 gadu laikā ar 3 (!!!) dažādām komandām izcīnija SC!!!!! Bija jau savā laikā "aņuks"... ja jāda komanda grib izcīnīt SC viņai vajag "savākt" K. Lemjē un lieta būs darīta.... "mistika"? Bet FAKTS!!!!
Tā bija vairāk atbilde "kharlamovam"!

  +2 [+] [-]

, 2008-06-05 14:07, pirms 16 gadiem
kino rakstīja: Nu arī man kaut kas jāsaka. No mana viedokļa skatoties ļoti slikta sezona visā tās garumā:

1) Krosbijs dēļ traumas izlaiž aptuveni 30 spēles.

2) Divi rezultatīvākie spēlētāji krievi.

3) Labākais vārtu guvējs Ovečkins.

4) Torntonam dēļ savu komandas biedru impotences neizdodas 3 sezonu pēc kārtas izdarīt vismaz 90 rezultatīvas piespēles.

5) Kārtējā nožēlojamā sezona Avalanche.

6) Visticamāk Norisu saņems Lidstrēms (nu bļāviens).

7) Visticamāk Vezinu nesaņems kanādietis.

8) Stenlija kausu izcīna Red Wings (vienīgā izteikti antipātiskā komanda).

Īsi izsakoties praktiski pilnīgi viss galīgi garām un ne tā kā gribētos. Jācer, ka nākamā sezona tāda nebūs un Krosbijs parādīs kas ir kas, kad viņš ir pie pilnas veselības. Domāju, ka var pacīnīties arī par 100 rezultatīvām piespēlēm pilnā sezonā.

Kaut gan visā visumā Tev piekrītu, domāju, ka to nevajag uztvert tik ļoti personīgi.
Atbildēšu pa punktiem.
1. Krosbijs nebūt nav vienīgais, kas bija diezgan ilgstoši traumēts. Vispār šis gads bija tāds visai traumatisks. Ceru vismaz , ka Beržerons atgriezīsies.
2.Kur Tu redzi, ka 2 ir krievi ?Es vismaz redzu, ka, rezultatīvākie ir zviedrs un kanādietis.Ak tā, Tu runā par reg. sezonu ?... man atkal šķiet, ka PO fāze ir pats būtiskākais NHL hokejā.
3. Avečkina 65 vārti nav nekas pārdabisks, it īpaši mūsdienās, kad visādos mākslīgos veidos tiek veicināts un kultivēts uzbrukuma hokejs.
4. Nezinu par Sanhosē spēlētāju impotenci, bet jebkurā gadījumā Torntons ir lielisks hokejists un 90 piespēles ir vai nav, - nedomāju par to īpaši skumt.Runājot par impotenci, tad Hičkoks ir bijis šogad daudz impotentāks...Starp citu, Marlo šķirās no Sanhosē.
5. Daļēji piekrītu.Kaut gan uzvara pirmajā kārtā pār Minesotu man šķita ļoti negaidīta.To, ka Avalanche tiks nākamgad PO, lieku apm. 20%.( ja kāds grib, var to pierakstīt. )
6. Lai Lidstrēms ņem, par to gan laikam nav žēl.Kas tur vēl bija nominēti ? Kempbels ? Īsti neatceros...
7. Vezīnu vajag dot Lundkvistam, vai sliktākajā gadījumā Nabokovam.Brodērs nu toč to nav pelnījis.Luongo sezonas beigas nebija pārāk veiksmīgas, nu varbūt starp nominantiem varēja būt Mārtijs Turko, kurš bija ļoti labs arī izslēgšanā.
8. Pilnīgi piekrītu. Bet neko nevar darīt, lai kāds uzvarētu, kādam ir arī jāzaudē.Tāds ir sports. Šajā gadījumā RW uzvarēja pilnīgi pelnīti, pie kam jāatzīmē, ka ar izteikti ne-zviedrisku hokeju. Un tas man patīk visvairāk.

  +1 [+] [-]

, 2008-06-05 14:08, pirms 16 gadiem
p.s. Vēl... par K. Lemjē runājot... viņš galīgi nebija zvaigzne, bet bija diezgan liela viduvejība kopumā, bet viņa "kapacitāte", spēja "uzvilkt" partnerus un "izčakarēt" pretiniekus, prasme būt īstajā vietā un īstajā laikā bija apbrīnojama... un šitās viņa "īpašības" arī diezgan bieži izsķīra mača likteni pa labu viņa komandai...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-06-05 14:48, pirms 16 gadiem
kharlamovs

Var redzēt, ka Tev pietrūkst pacietības un izpratnes par to, ko es rakstu. Izlasi vēlreiz 3. punktu !Tad varbūt sapratīsi, ja nē tad izlasi vēlreiz un vēlreiz !Neiet runas par PO, bet gan par 65 gūtajiem vārtiem 07-08 gada sezonā. Un mans viedoklis par to.

Un vēl kas, - mani visai maz interesē , vai Tu esi vai neesi ar mani vienisprātis, tas, ko es rakstu , ir atbilde kino. Neesi tik satraucies !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-06-05 14:53, pirms 16 gadiem
kharlamovs rakstīja: izlasot tavu pentiki nekas cits nenak ka tikai smiekli,tu vari daudzko novertet daudzko nenovertet bet ir skaidrs viens katrs redz to ko vins velas redzet,un taja ko tu te mineji tads ka es ar tevi nekad nebus vienis pratis.man patik raksts ka ovi 65 varti nav nekas salidzinot ar po,draudzin po visvairak punktus parsvara gust tas komandas kas sitas finala,logiski ka ovi nevareja savakti pa po pirmo kartu 30 punktus.tu ieskaties statistika pirmaja karta kurs cik savaca,un tavs milulis krozbijs vai zetebergs tur pavisam nebija.tur figureja tads dzeks ka daniels briers.pat tas pats nulle ovi bija prieksa,tas pats malkins bija prieksa tevis minetajiem speletajiem,esi adekvats nevis redzi tikai to ko tu velies.tik pat labi var nonievat gretski pateikti ka tad jau hokis bija savadaks un bla bla bla ....ovi katra sezona ir ka min 90 rezultativitates punkti un tur ar vinu var sacensties paris cilveki.


Nu var redzēt, ka tavs mīlulis ir Ovečkins, jo nav tā, ka tikai dažiem spēlētājiem NHL norma būtu 90 punkti sezonā. Tādi ir vesela sērija (ja nav lielu traumu protams). Tam pašam Krosbijam zemākā latiņa ir 100 punkti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-06-05 15:10, pirms 16 gadiem
kharlamovs rakstīja: 90 punktu sezona tu mineji krozbiju un tas ari bija viss>??


Zetebergs, Torntons, Dacjuks, Malkins, Lekavaljē utt,
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-06-05 15:36, pirms 16 gadiem
kharlamovs rakstīja: un tadas pirmas 3 sezonas kadas ir ovi muzdienas nav nevienam,tapec nevajaga la la paskaties nhl statistiku


Ja Krosbijam nebūtu trauma, tad iespaidīgākas pirmās 3 sezonas būtu viņam, kādi 320-330 punkti kopā. Šajā gadījumā Krosbijam nepaveicās...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-06-05 15:49, pirms 16 gadiem
kharlamovs rakstīja: ja butu !!!! ir ta ka ir,nevis ja butu.tapec pirms gudri spriedelet paskaties statistiku,tapat 65 goli neatceros kad pedejo reizi un kura gada kads butu sasniedzis,tapat ja paskaita cik ovi ir iemetis vartus pa tris sezonam sids var aiziet pagulet.

Toties Sids savu komandu aizveda līdz SC finālam, kamēr Ovečkins var spodrināties ar savu personīgo statistiku. Protams, ka abi ir lieli talanti, un par personīgām simpātijām un gaumēm jau nestrīdas. Hokejs nav individuālais sporta veids, tā ka Ovečkinam vēl ir jāpierāda, ka ir komandas līderis, kurš spēj komandu vest pretīm lielām uzvarām...

     [+] [-]

, 2008-06-05 16:18, pirms 16 gadiem
ABa rakstīja: Toties Sids savu komandu aizveda līdz SC finālam, kamēr Ovečkins var spodrināties ar savu personīgo statistiku. Protams, ka abi ir lieli talanti, un par personīgām simpātijām un gaumēm jau nestrīdas. Hokejs nav individuālais sporta veids, tā ka Ovečkinam vēl ir jāpierāda, ka ir komandas līderis, kurš spēj komandu vest pretīm lielām uzvarām...


Piekrītu... + Sids tomēr ir vairāk tāds M.Lemjē tipa spēlētājs (nevis teiksim Grecka)... playmakers, kas arī pats var iemest, bet vairāk punktus vāc ar pasiem!

  +1 [+] [-]

, 2008-06-05 16:26, pirms 16 gadiem
Baigie salīdzinājumi paķērās ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-06-05 16:36, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Piekrītu... + Sids tomēr ir vairāk tāds M.Lemjē tipa spēlētājs (nevis teiksim Grecka)... playmakers, kas arī pats var iemest, bet vairāk punktus vāc ar pasiem!

Izrādās Sids vēl joprojām dzīvojot pie Mario mājā. Laikam jau baigie čomi, vai arī Mario traki kontrolē Sidu, lai šis nenoiet neceļos Nu manuprāt tieši Mario ir īstais un Lielākais hokejists ko man nācies redzēt, kaut gan redzēju viņa spēli gaužām maz. Droši vien kaut kādu iespaidu uz Krosbija spēli Mario dod. Nav jau nemaz tik vecs, gan jau slidas vēl reizēm uzvelk un pamāca jaunekļus kā tās lietas darāmas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-06-05 16:57, pirms 16 gadiem
ABa rakstīja: Izrādās Sids vēl joprojām dzīvojot pie Mario mājā. Laikam jau baigie čomi, vai arī Mario traki kontrolē Sidu, lai šis nenoiet neceļos Nu manuprāt tieši Mario ir īstais un Lielākais hokejists ko man nācies redzēt, kaut gan redzēju viņa spēli gaužām maz. Droši vien kaut kādu iespaidu uz Krosbija spēli Mario dod. Nav jau nemaz tik vecs, gan jau slidas vēl reizēm uzvelk un pamāca jaunekļus kā tās lietas darāmas


Šito nezināju! Par to dzīvošanu... Katrā ziņā Super Mario ietekme ir jūtama... Un tas katrā ziņā nav sliktākais piemērs no kā macīties! Tieši otradi!

     [+] [-]

, 2008-06-05 17:02, pirms 16 gadiem
man jau žēl pingvīniņi, bet detroita to bija pēlnijuši, jo man škiet ka detroita ir daudz pieredzējusāki komanda.Bet visam savs laiks gan krosbijs ar malkinu nākamgad parādīs kur ziema vēžo,fuj tas i kur vēži ziemo mazs jox

     [+] [-]

, 2008-06-05 17:08, pirms 16 gadiem
kharlamovs rakstīja: tu jau to lidzinasanu iesaki,neviens cits lefler

Kurā brīdī es ko salīdzināju ??Kurus spēlētājus esmu salīdzinājis? Palīdzi atsvaidzināt atmiņu !

     [+] [-]

, 2008-06-05 17:21, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Malkinam vēl biš "jāpaaugās", jānobriest(arī kā spēlētājam un komandas vienam no neapšaubāmajiem līderiem).... Vot, kad šim sāks beidzot augt bārda, tad arī šis moš izcīnīs SC!!! Jo SC izcīna onkuļi ar bārdām....

nu tu gan atkaartojies kaadu 3x reizi vismaz.

     [+] [-]

, 2008-06-05 18:18, pirms 16 gadiem
padomajiet pashi!!!!!!ja pens butu ieguvusi kausu tad malikinam un krosbijam vairs nebutu jegas censties!!!!!!!!!!!!prikesh manis tas ir parsteigums ka vispar pitsburga tik labi speleja play off!!!!!!!!!!tad ja pitsburgai preti statos jebkura cita komanda protams ne visas tad pitsburga butu ieguvusi kausu!!!!!!tas ir pa kadiem 70% ka butu!!!!!bet preti stajas pieredzejusi detroita un jaunie talatigie pitburgas hokejisti zaudeja!!!!RED WAWE karakstits bija plakatos jau pirms sezonas!!!!!!!!!un ta ari notika sarkanais vilnis parvelas visiem pari APSWEICU DETROITU UN VISUS FANUS!!!!!!!!shi mana uztvere bija pedejo gadu labaka sezona!!!!!!!!NHL gaidisim nakamo un ceresim ka ta bus tik intrigejosa ka shi!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2008-06-05 18:21, pirms 16 gadiem
DETROITTTT!!!! Nu tad beidzot pec 10 gadu partraukuma UZVARA!!!!!!

Detroita bija viena no ligas liderem ilgu laiku, viena no labakajam aizsardzibam un uzbrukums. Ljoti laba vartu attieciba, atseviski panakumi speletajiem, Zeterbergs play off MVP , Cheliosam kauss , Lidstromam izcila sezona un visi parejie MALACHI! Visa komanda pec shiem daudzajiem gadiem ir pelnijushi sho kausu un tagad varam teikt, ka vismaz uz laiku - DETROITAA SPELEE LABAKO HOKEJU! APSVEICU!!!! SUPER!!! SPARNI !!!! MALACHI!

     [+] [-]

, 2008-06-05 18:26, pirms 16 gadiem
UN intrigjejosha ta bija ar NEGAIDITO KOMNDU SADALIJU UZ PLAY OFF!!!!

     [+] [-]

, 2008-06-05 18:42, pirms 16 gadiem
viper rakstīja: Citi, varbut, ir daudz gudraki, eruditaki par tevi un ir sekojusi NHL jau daudzus gadus? Neienaca tas prata?

citi varbuut vienkaarši domaa, ka ir daudz gudrāki. Zinoši viiri pat no nhl vai pat iespējams no kluba iekšienes, nezina droši kā notikumi varētu attīstīties, kur ta nu vēl tu prātvēder, a te ber ar tādu pārliecību, ka sak es vakar runāju ar sūda krosbiju teica, ka laikam palikšot pitsburgā, ta vēl man malkins zvaniija, bet es necēlu, apnicis man ar savu vāvuļošanu