Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Vilkoits: "Ziemeļamerikā lēmumi jāpieņem daudz ātrāk"

Vilkoits: "Ziemeļamerikā lēmumi jāpieņem daudz ātrāk"
Raimonds Vilkoits
Foto: http://mhl.khl.ru

Krievijas Jaunatnes hokeja līgas (MHL) izlase noslēgusi savu piecu spēļu turneju pa Ziemeļameriku. Viens no "Sarkanās armijas" izlases pārstāvjiem Raimonds Vilkoits MHL oficiālajā mājaslapā padalījies ar iespaidiem no šī brauciena.

Raimonds Vilkoits bija vienīgais no HK "Rīga" hokejistiem, kurš piedalījās "Sarkanās armijas" komandas turnejā pa Ziemeļameriku. Ar pavadīto laiku citā planētas daļā uzbrucējs palicis ļoti apmierināts:

"Man patika, ka tik īsā laikā mēs kļuvām par draudzīgu kolektīvu. Tādā komandā spēlēt ļoti patīkami. Žēl,ka nākas šķirties, bet ar visiem puišiem uzturēšu kontaktus. Ziemeļamerikā ir pavisam cits hokejs. Viss notiek ļoti ātri, tādēļ lēmumus jāpieņem daudz ātrāk.

Visas nospēlētās spēles bija labas, bet īpaši patika spēlēt pret Jēlu un Velingtonu. Mums tika sarūpēts viss nepieciešamais, tādēļ atlika domāt vien par hokeju. Visvairāk atmiņā iekrita Niagāras ūdenskritums. Pirmo reizi dzīvē redzēju kaut ko tik grandiozu."

Izmantotie resursi:
Официальный сайт молодежной хоккейной лиги

Slēpts komentārs: Abrags
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-01-05 12:01, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Diez vai spēlējot BAČ viņš ko tādu varētu(uz HAĻAVU) . Vienīgais ko tur redzētu kaunpilno kāvienu no Angļiem un Frančiem
un poļiem...

  +4 [+] [-]

, 2011-01-05 12:01, pirms 15 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: man arī piedūra tas, ka spilgtākais iespaids no brauciena bija Niagāras ūdenskritums... un kāsiens Jēlai.
Bet nu tā tas ir... es nesaprotu vai nevarēja/negribēja sarunāt spēles ar CHL vai NCAA komandām normālām, ok kāstu varbūt no 5 spēlēm 4, bet vismaz uzspēlētu ar sakarīgiem sparingpartneriem... un vairāk kā 900 skatītāju klātbūtnē
Jēla jau arī ir viena no labākajām NCAA komandām.
Savukārt, vienā brīdī bija pat viena spēle pret CHL komandu (Lewiston MAINEiacs no QMJHL) turnejas plānā, taču tā tika nomainīta pret šīm Ontario atrakcijām...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-01-05 12:10, pirms 15 gadiem
Zēni atgriežas no tūrisma būs jauzprasa lai parāda foto

 +10 [+] [-]

, 2011-01-05 12:11, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32
pielabo lūgtum nosaukumu - MHL izlase saucās "Sarkanās zvaigznes" (Krasnije Zvjozdi). bet "Sarkanā Armija" ir CSKA jauniešu vienība

     [+] [-]

, 2011-01-05 12:12, pirms 15 gadiem
sneiksss rakstīja: Zēni atgriežas no tūrisma būs jauzprasa lai parāda foto
Pa lielam tā arī bija - es to turnejas jēgu tā arī nesapratu... Ja nu vienīgais MHL to uzsauca labākajiem kā balvu

  +7 [+] [-]

, 2011-01-05 12:13, pirms 15 gadiem
Petrovich27 rakstīja: Kharlamovs32
pielabo lūgtum nosaukumu - MHL izlase saucās "Sarkanās zvaigznes" (Krasnije Zvjozdi). bet "Sarkanā Armija" ir CSKA jauniešu vienība
Harļiks jau visus viņus iesaucis Krievijas armijā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-01-05 12:32, pirms 15 gadiem
arī KHL tie ir japieņem ātrāk,tapēc jau mēs esam tur kur esam ka treneri neiemāca to bērnībā jau.
dinamo lielaka daļa uzbrukumu uz tā rēķina arī nobrūk ka piespēle vai metiens tiek izdarīts nedaudz par vēlu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-05 12:39, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: Pa lielam tā arī bija - es to turnejas jēgu tā arī nesapratu... Ja nu vienīgais MHL to uzsauca labākajiem kā balvu
Nav jau žēl. Hokejs jau visā visumā ir darbs, tu spēlē, tev maksā algu un šad tad dot paceļot. Zatlers katru 2 dienu brauc ekskursijās "itkā" darba darīšanās, bet visi mēs zinām ka neko jēdzīgu viņš tur nedara. Pie tam pa musu nodokļu naudu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-01-05 12:44, pirms 15 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Es nesaprotu Harlamov ko tu tur bļauj- man nav nekas pret krievu hokeju, es pat fanoju par Krievijas izlasi PČ un OS un man ļoti patikti, ja U20 atkal pēc ilgāka laika vinnētu Krievija un atvēsinātu iedomīgos gaiļus, kas spēj 6 tādas komes vismaz nokomplektēt un viņu runas, ka ''nav konkurences''...

BET... ar to visu. Nu man arī grūti saskatīt jēgu no spēlēm pret 2 klases vājākiem oponentiem pie 900 skatītājiem tajā pašā laikā, kad turpat notiek prestižs U17 komandu turnīrs un visas hokeja sabiedrības acis ir pievērstas ne jau nu ''sarkano zvjozdu'' izlasei, bet gan kaut tai pašai Krievijas U20 hokeja izlasei U20 finālā...

Pasaki ko Vilkoits vai kāds cits ieguva no šīs turnejas, izņemot vienu spēli pret Jēlu un Niagāras ūdesnkrituma apskatīšanu. Ko ieguva MHL visās plāksnēs? Varbūt tagad 3. šķiras Kanādas juniori dosies spēlēt uz MHL vai no MHL kāds brauks celt 3. šķiras Kanādas junioru līmeni??

Tikpat lbi tā kome varēja izbraukt turnejā pa Latviju un ar LAČ komandām saspēlēt...

Es tur nekādu ieguvumu Krievijas hokejam vai MHL neredzu... spēlētājiem ieguvums gan jau bija tā pati Ontario jaukumu un Niagāras ūdenskrituma apskatīšana....
sevišķi smieklīgi pēc tā visa palasīt atsauksmes krievu portālos:

...Руководитель Департамента проведения соревнований МХЛ Игорь Ромашин подводит итоги североамериканского турне: ...В турне мы показали, что наша лига достойна уважения. Эта поездка очень важна для поднятия нашего авторитета в молодежном хоккее за океаном. То, что в последнее время он оставлял желать лучшего известно всем и здесь важно, что при дальнейших переговорах с американцами и канадцами у нас будет что показать и рассказать.

Такие турне очень полезны и для самих ребят, которые приобретают бесценный опыт.
no: Хоккей на AllHockey.Ru - Игорь Ромашин: мы...


05.01.2011 12:25
Председатель правления Молодежной хоккейной лиги Владимир Владимирович Юрзинов о первом в истории турне Объединенной команды МХЛ:

- Турне Объединенной команды МХЛ это огромный шаг вперед. Выступление "Красных Звезд" в США и Канаде - это совершенно новое направление в развитии нашей лиги. В первую очередь на это указывает результат, продемонстрированный дружиной Александра Семака. Мы показали силу МХЛ и о нас заговорили. ...
no: Хоккей на AllHockey.Ru - Владимир Юрзинов: мы...

  +3 [+] [-]

, 2011-01-05 12:44, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Tev nav sakāpis galvā,ar to es ? Kas tu tāds esi ?
MHL funkcionāri,treneri gan par to domā nedaudz citādi. Nesen bija Sējēja intervija,viņš arī šai turnejai jēgu saskatīja. Bet lielais es - tikai muld bezjēgā. Varbūt tad stājies pie tās noplukušās LV hokeja saimniecības un pierādi savu es. Bet vieglāk jau bļaut no maliņas,es,es un visu zināt.
Vairāk vai mazāk, bet Abragam piekrītu, kanādā nekādas reklāmas par šito štelli pat nebija, tas tikai Krievijā ir uzpūtuši nezin kādu ziloni, džeki iazbrauca, uzspēlēja, viss ir kātībā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-01-05 12:49, pirms 15 gadiem
just me rakstīja: Vairāk vai mazāk, bet Abragam piekrītu, kanādā nekādas reklāmas par šito štelli pat nebija, tas tikai Krievijā ir uzpūtuši nezin kādu ziloni, džeki iazbrauca, uzspēlēja, viss ir kātībā!
tieši tā - pārējā Kanādā (un arī ASV) par šādu turneju neko nezināja un vēl joprojām nezina. Neskaitot NHL - pārējajā Kanādā galvenie notikumi bija U20 PČ un World Under 17 hockey Challenge. Arī skautiem. Tas, ka uz spēli pret Vestpointas Militāro Akadēmiju atnāca >2000 no Akadēmijas kadetiem vēl nenozīmē, kas tas bija notikums ārpus Akadēmijas...

Tajā pašā laikā par Krieviju hokejā 1000x vairāk lika runāt Krievijas U20 rezultāti U20 PČ.
Savukārt, piedalīties World Under 17 hockey Challenge laikam Krievija nomīza...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-05 12:53, pirms 15 gadiem
Reaktors rakstīja: nu pieļauju, ka Z-Amerikā notiek exhibition spēles starp to pašu CHL un zemākām līgām.
Ja skauti skatījās MHL izlases spēles, tad jau viegli salīdiznāt..
Piemēram, ja tur vietējā augstākās ujunioru līgas komanda, līmeni zemāku uzvar ar 5:1, bet MHL ar 10:4, tad var spriest, ka līmenis boļe-meņe ir vienāds.. utt un tjp..
nebūs tiesa - skauti MHL spēlētājiem seko līdzi ļoti aktīvi uz vietas - Krievijā. Par spēlēm pret 2. šķiras kanādiešu junioriem diez vai viņiem ir pārāk liela interese.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-05 13:27, pirms 15 gadiem
Tev ats varbūt na haļavu, bet viņam tas ir smaga darba rezultāts, lai uz turieni tiktu
Abrags rakstīja: un ko viņam citu teikt? Uz halavu apskatīt Niagāru sanāk ne katru dienu

  -1 [+] [-]

, 2011-01-05 13:35, pirms 15 gadiem
lazyeye rakstīja: Tev ats varbūt na haļavu, bet viņam tas ir smaga darba rezultāts, lai uz turieni tiktu
LV biatlonistiem, " uz turieni tikt" , arii ir
" smaga darba rezultaats "
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-01-05 13:56, pirms 15 gadiem
pirmais_vacietis rakstīja: Abrag,ja esi tik gudrs,suti Kiram savu CV un sac parveidot LV hokeja sistemu!
Cik biezi tu ar saviem murgiem aplauzies SC.com,pasam kauns nav?
ne es esmu aplauzies, ne man par kaut ko būtu būtu jābūt kaunam.

Ja Tev ir kauns - aizej stūrītī nokaunies, par skādi tas nevienam nenāks

  -2 [+] [-]

, 2011-01-05 14:16, pirms 15 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: bet lielākā kļūda jau ir laiks, kurā spēlēt...
Kad tad viņiem spēlēt. Pašlaik MHL bija pārtraukums. Citā laikā komandas nemaz nelaistu savus spēlētājus uz šādu turnīru.

     [+] [-]

, 2011-01-05 14:21, pirms 15 gadiem
Cipanz rakstīja: Kad tad viņiem spēlēt. Pašlaik MHL bija pārtraukums. Citā laikā komandas nemaz nelaistu savus spēlētājus uz šādu turnīru.
Līdz ar to šāds turnīrs ir labs kā balva labākajiem spēlētājiem.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-05 14:23, pirms 15 gadiem
Cipanz rakstīja: Kad tad viņiem spēlēt. Pašlaik MHL bija pārtraukums. Citā laikā komandas nemaz nelaistu savus spēlētājus uz šādu turnīru.
Pēc MHL reglamenta komandām nemaz nav tiesību nelaist spēlētājus uz šādiem pasākumiem, ko organizē līga!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-01-05 14:29, pirms 15 gadiem
Vispār junioru hokejam skauti vairāk seko līdzi Zviedrijā un Somijā, vēl Čehijā un Slovākijā, bet tur mazāk, ja nu gadījumā kāds talants uzrodas.
MHL ir ļoti daudz neskaidrību, galvenā problēma Krivijā pēc skautu domām esot blatu sistēma, nevar zināt ko kurš ir kuram pierakstījis apsolījis utt., lasīju, kaut kur AHL mājaslapā bija intervija ar cilvēku kurš meklē talantus Eiropā. Krievu hokejisti interesē tikai tad, kad ir sevi pierādījuši starptautiskajā, vai spēle Ziemeļamerikas junioru līgās, jo ļoti daudzi ir piečakarējuši. Ja nemaldos Boumens (varbūt kāds cits NHL treneris) reiz teica, krievu varot ņemt tikai pirmajai maiņai, pārējās vai nu viņi negrib vai nevar spēlēt.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-05 14:30, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: Pa lielam tā arī bija - es to turnejas jēgu tā arī nesapratu... Ja nu vienīgais MHL to uzsauca labākajiem kā balvu
tu sēžot un neko nedarot jēgu nesaskati.. bet viņiem īstenībā no tās turnejas bija liela jēga.. apskatīt kā tajā pusē tās lietas darās, un arī motivācija turpināt iesākto, lai varbūt kādreiz tiktu tajā pusē diķim..

  +1 [+] [-]

, 2011-01-05 14:47, pirms 15 gadiem
Kidd rakstīja: tu sēžot un neko nedarot jēgu nesaskati.. bet viņiem īstenībā no tās turnejas bija liela jēga.. apskatīt kā tajā pusē tās lietas darās, un arī motivācija turpināt iesākto, lai varbūt kādreiz tiktu tajā pusē diķim..
protams, protams liela jēga - apskatīja Niagāru, vietējās halles u.t.t. paspēlējās ar 2. škiras juniorīšiem

  -1 [+] [-]

, 2011-01-05 14:49, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: sevišķi smieklīgi pēc tā visa palasīt atsauksmes krievu portālos:


...Руководитель Департамента проведения соревнований МХЛ Игорь Ромашин подводит итоги североамериканского турне: ...В турне мы показали, что наша лига достойна уважения. Эта поездка очень важна для поднятия нашего авторитета в молодежном хоккее за океаном. То, что в последнее время он оставлял желать лучшего известно всем и здесь важно, что при дальнейших переговорах с американцами и канадцами у нас будет что показать и рассказать.

Такие турне очень полезны и для самих ребят, которые приобретают бесценный опыт.
no: Хоккей на AllHockey.Ru - Игорь Ромашин: мы...


05.01.2011 12:25
Председатель правления Молодежной хоккейной лиги Владимир Владимирович Юрзинов о первом в истории турне Объединенной команды МХЛ:

- Турне Объединенной команды МХЛ это огромный шаг вперед. Выступление "Красных Звезд" в США и Канаде - это совершенно новое направление в развитии нашей лиги. В первую очередь на это указывает результат, продемонстрированный дружиной Александра Семака. Мы показали силу МХЛ и о нас заговорили. ...
no: Хоккей на AllHockey.Ru - Владимир Юрзинов: мы...
Neredzu neka smiekliga. Standarta Krievijas funkcionaru teksti kadu ir simtiem jebkura cita svera. Vienkarsi ta krievu birokratijas aparata ir pienemts jau no PSRS laikiem. Musu birokratiem ari biezhi ir tamlidzigi teksti. Un te neka smiekliga nav, situacija ar sadiem pazinojumiem ir tada kada ir un attiecigi vini ta ari jauztver - neka. Un nekadu dzilaku jegu tur nav jamekle.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-01-05 15:00, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: protams, protams liela jēga - apskatīja Niagāru, vietējās halles u.t.t. paspēlējās ar 2. škiras juniorīšiem
nu bet kas ta viņiem tur vajadzēja ķā cietumniekiem, tik lidmašīna un četras sienas hallē redzēt? kas tur slikts ja arī pie reizes apskatās pilsētu un tamlīdzīgi?
un kāda šķirba kuras škiras junioriem viņi tur uzspēlēja.. galvenais redzēt kāda stila hokejs tur ir, un tamlīdzīgi.. nejau viņš tur tagad meistarībā auga.. bet redzēja pie kā vajag piestrādāt utt.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-05 15:00, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: protams, protams liela jēga - apskatīja Niagāru, vietējās halles u.t.t. paspēlējās ar 2. škiras juniorīšiem
Te jau labi pateica - sēžot un rakstot, turklāt neesot hokejistam, varbūt liela jēga no šī brauciena nešķitīs.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-05 15:19, pirms 15 gadiem
Kidd rakstīja: nu bet kas ta viņiem tur vajadzēja ķā cietumniekiem, tik lidmašīna un četras sienas hallē redzēt? kas tur slikts ja arī pie reizes apskatās pilsētu un tamlīdzīgi?
un kāda šķirba kuras škiras junioriem viņi tur uzspēlēja.. galvenais redzēt kāda stila hokejs tur ir, un tamlīdzīgi.. nejau viņš tur tagad meistarībā auga.. bet redzēja pie kā vajag piestrādāt utt.
kāda stila hokejs tur ir - to pa lielam liela daļa no viņiem ir redzējuši arī augstākā līmenī, agrāk spēlējot U18/U20 izlasēs... nedomāju, ka, uzspēlējot pret krietni vājākiem, viņi spēja novērtēt to ZAmerikas hokeju...
arī kā MHL prezentācija tā turneja nesanāca - jo kopumā Kanādā un ASV pat nepamanīja tādas esamību...

     [+] [-]

, 2011-01-05 15:23, pirms 15 gadiem
M9 rakstīja: Te jau labi pateica - sēžot un rakstot, turklāt neesot hokejistam, varbūt liela jēga no šī brauciena nešķitīs.
pareizi, pareizi - davai moš visas komandas uz GOJHL vai tamlīdzīgām līgām paspēlēt aizsūtam... vot, tad gan MHL līmenis celsies un visa Kanāda baidīsies un, uhhh, kas par jēgu būs

  +3 [+] [-]

, 2011-01-05 16:21, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: pareizi, pareizi - davai moš visas komandas uz GOJHL vai tamlīdzīgām līgām paspēlēt aizsūtam... vot, tad gan MHL līmenis celsies un visa Kanāda baidīsies un, uhhh, kas par jēgu būs
Izskatās ka tev šis brauciens tiešām traucē dzīvot

  -1 [+] [-]

, 2011-01-05 16:30, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: pareizi, pareizi - davai moš visas komandas uz GOJHL vai tamlīdzīgām līgām paspēlēt aizsūtam... vot, tad gan MHL līmenis celsies un visa Kanāda baidīsies un, uhhh, kas par jēgu būs
Jā, galvenais mērķis (īpaši spēlētājiem, piemēram, Vilkoitam) ir "iebaidīt Kanādu".

  -2 [+] [-]

, 2011-01-05 18:54, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: pareizi, pareizi - davai moš visas komandas uz GOJHL vai tamlīdzīgām līgām paspēlēt aizsūtam... vot, tad gan MHL līmenis celsies un visa Kanāda baidīsies un, uhhh, kas par jēgu būs
nē nu protams, labāk jau sēdēt mājās un kasīt kuli..

     [+] [-]

, 2011-01-05 20:26, pirms 15 gadiem
Jāaizsūta RD uz Ziemeļameriku lai iemācas pieņemt ātrāk lēmumus uz laukuma! Vienkārši iespārda šis teikums,značit šeit visu dara uz pusslodzi,kā saka bremzēti.Kurš ir bremzēts tas tāds arī paliks,bet kurš spēlējis uz pilniem apgriezieniem tas tā arī darīs un nekāda ZA te nepalīdzēs! Kam ir apgriezieni,tie tur spēlē,kam nav tie vandās pa pasauli.