Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Jāgrs: "Nobučojiet manu pakaļu"

Jāgrs: "Nobučojiet manu pakaļu"
Jaromirs Jagrs
Foto: AP

Slavenais čehu hokejists Jaromirs Jāgrs, kurš nākamos divus gadus pavadīs Kontinentālās hokeja līgas klubā Omskas "Avangard", atvadoties no Ņujorkas veltījis skarbus vārdus saviem kritiķiem.

"Vēlos pateikties Glenam Sateram un Tomam Renni par Ņujorkas "Rangers" kluba rindās pavadīto laiku. Tāpat paldies jāsaka visiem, kas mani atbalstīja. Dzīvot Ņujorkā, tas ir kaut kas īpašs. Un vēl tiem, kas mani visu laiku kritizēja, vēlētos pateikt - nobučojiet manu pakaļu," skarbs savos izteicienos laikrakstā "NY Times" citēts Jāgrs.

eSports.lv šodien jau ziņoja, ka Kontinentālās Hokeja līgas klubs Omskas "Avangard" ar Jāgru parakstījuši divu gadu līgumu.

Jāgrs jau 2004./05.gada sezonā, kad NHL bija lokauts, spēlēja Omskas klubā 32 spēlēs gūstot 36 punktus (16+22) un palīdzot komandai iegūt Eiropas Čempionu kausu.

Izmantotie resursi:
championat.ru

  +3 [+] [-]

, 2008-07-05 11:52, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Pasaki,ka tā nav!
Un ,vispār,es apbrīnoju mūs latviešus (un netikai latviešus),jo mums tāda stabila second hand domāšana!
Kādreiz (un vel tagad pa retam),mums piespēlēja rokzvaigznes,kas kādreiz rietumos bija topuvirsotnēs,bet mēs viņas klausijāmies un klausamies mutes pavēruši (maksājot labu naudiņu),kamēr rietumos ir aizmirsuši ko viņas dzied!
Paldies Dievam,tagad mūsu impresāriji ir attapušies,ka šis variants pamazām vairs neiet cauri,un tagad piedāvā mums šībrīža top zvaigznes!
Un tagad ir sākusies otra galējība uz sportistiem!
Mūsējie ir uz visu gatavi,lai redzētu Ozoliņu,Jagru un citus bijušos NHL večus maksājot par to velns viņu zin cik!
Tas nekas,ka tie džeki visus savus labākos gadus ir atstājuši ASV hokejmīļiem,un tagad ir tikai pelēkas ēnas no tiem,kas viņi bija 3-5 gadus atpakaļ!Visu cieņu šiem džekiem,jo viņi savā laikā bija pat ļoti labi špīleri,un viņiem būtu grēks pārmest par to,ka ir šāda iespēja labi nopelnīt!
Vai Jums neliekas,ka mums dažs labs grib iesmērēt tādu normālu second hand,ja tā var pateikt par cilvēku!??
Un ja godīgi,tad tas daudz ko liecina,kas tā būs par līgu-Kā Haltura Laimējās!

Zini ka ir! Uzreiz par generali neviens neklust, ir jasak no ierindnieka. Tapat ar KHL, uzreiz taks nevar pirma lieluma zvaigznes dabut, japadzivo paris gadini japierada ka projekts ir ok, tad ar lielas zvaigznites saks lukoties uz so pusi!
Par tiem Letiniem secon hand, nu sorry vecit, ka maksa ta ari dzied un padoma pats cik lautini pirms gadiem 5-10 vareja atlauties iet uz tadiem koncertiem ka tagad??
Un beidz vienreiz visu kas nak no krievijas nolikt lidz ar zemi. Protams ta nav nekada zelta bedre, bet ir viniem ari kautkas labs. Paskaties mos sava actina , varbut tur vellielaks balkis ir ka viniem!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-07-05 12:01, pirms 16 gadiem
svaigas zinjas no somu laikraksta.
sonedelj helsingin sanomat rakstiija,ka oulu karpats ir sanjeemis uzaicinaajumu no khl lai nakamajaa sezonaa vareetu saakt speeleet khl.
neekaadu skeershlju no krievu puses nau.
karpata vadiiba jau pavasarii izteica veelmi piedaliities khl.
bet karpata vechi saak jau domaat kur dabuut naudu budzetam.
un veel nau skaidriibas kas vinju vietaa vareetu piedaliities sm-liiga.
vinji itkaa padomaashot par to,jo tikai uz doto momentu par piedaliishanos khl ir taa budzeta probleema.
nu manas domas ka karpats savaaks to naudu,varbuut kaads investees paris citronus,varbuut krievs skidku uztaisiis prieksh pirmaas sazonas taa pat kaa dinamo
par jokeritu pagaidaam zinju nau ka khl vinjus buutu uzaicinaajis,bet tie ar grib kapaat khl.
nu lai karpatam veicas ar domaashanu,un cerams ka ieraudziisim vinjus naakamsezon uz khl ledus.
lai veicas jaagram.

     [+] [-]

, 2008-07-05 12:03, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Pasaki,ka tā nav!
Un ,vispār,es apbrīnoju mūs latviešus (un netikai latviešus),jo mums tāda stabila second hand domāšana!
Kādreiz (un vel tagad pa retam),mums piespēlēja rokzvaigznes,kas kādreiz rietumos bija topuvirsotnēs,bet mēs viņas klausijāmies un klausamies mutes pavēruši (maksājot labu naudiņu),kamēr rietumos ir aizmirsuši ko viņas dzied!
Paldies Dievam,tagad mūsu impresāriji ir attapušies,ka šis variants pamazām vairs neiet cauri,un tagad piedāvā mums šībrīža top zvaigznes!
Un tagad ir sākusies otra galējība uz sportistiem!
Mūsējie ir uz visu gatavi,lai redzētu Ozoliņu,Jagru un citus bijušos NHL večus maksājot par to velns viņu zin cik!
Tas nekas,ka tie džeki visus savus labākos gadus ir atstājuši ASV hokejmīļiem,un tagad ir tikai pelēkas ēnas no tiem,kas viņi bija 3-5 gadus atpakaļ!Visu cieņu šiem džekiem,jo viņi savā laikā bija pat ļoti labi špīleri,un viņiem būtu grēks pārmest par to,ka ir šāda iespēja labi nopelnīt!
Vai Jums neliekas,ka mums dažs labs grib iesmērēt tādu normālu second hand,ja tā var pateikt par cilvēku!??
Un ja godīgi,tad tas daudz ko liecina,kas tā būs par līgu-Kā Haltura Laimējās!

tu labaak paskaties kas stenliju cilaa, nejau jaunie superstaari ! Second hand taadu piki nemaksaa! Ivar77 tu esi slims, vinsh nebrauc uz omsku bucot pakalu ,bet speeleet hokki!

  -2 [+] [-]

, 2008-07-05 12:34, pirms 16 gadiem
Piekrītu Ivaram77. No tā Jāgra, kas bija vēl pirms trim gadiem ir palikusi vien plika ēna. Pēdējos gados Rangers sastāvā viņš bija tikai un vienīgi čehu mafijas krusttēvs, turklāt kura ietekme klubā sāka kristies. Tagad, kad Neslundam būs lemts kļūt par Rangers līderi, Jāgrs spļaudīdamies metas uz Krieviju un vēl padomā, ka baigi lepni izdarījis. Nobučo labāk Ņujorkai, pilsētai, kura tev ļāva ar izrādīties, pakaļu un dodies uz Krieviju, ar kuru tu savulaik zvērējies nepīties... plika komercija un viss...

Domāju, ka no odiozā Jāgrā pazušanas Ņujorka tikai un vienīgi iegūs. Katrā ziņā tagad varbūt par Rangeriem sākšu turēt īkšķi.

     [+] [-]

, 2008-07-05 12:53, pirms 16 gadiem
Uz vecumdienām Jagrs sagājis sviestā!

  -2 [+] [-]

, 2008-07-05 12:53, pirms 16 gadiem
johans rakstīja: Piekrītu Ivaram77. No tā Jāgra, kas bija vēl pirms trim gadiem ir palikusi vien plika ēna. Pēdējos gados Rangers sastāvā viņš bija tikai un vienīgi čehu mafijas krusttēvs, turklāt kura ietekme klubā sāka kristies. Tagad, kad Neslundam būs lemts kļūt par Rangers līderi, Jāgrs spļaudīdamies metas uz Krieviju un vēl padomā, ka baigi lepni izdarījis. Nobučo labāk Ņujorkai, pilsētai, kura tev ļāva ar izrādīties, pakaļu un dodies uz Krieviju, ar kuru tu savulaik zvērējies nepīties... plika komercija un viss...

Domāju, ka no odiozā Jāgrā pazušanas Ņujorka tikai un vienīgi iegūs. Katrā ziņā tagad varbūt par Rangeriem sākšu turēt īkšķi.

pilniigi piekriitu!
es pagassezon skattijos gandriiz visas speeles ar jaroslavlas lokomotiivi.
itkaa simpatizeeja no laika gala pensionaars jashins.
nu zini neko vairaak neredzeeju kaa slidinaashanos pa ledu,un smaidiigu feisu muuzhiigi uz solinja.
nekaadas klases ko raadija paaris gadus atpakalj.
tam jaagram buus taa pat,kaa pansionaata jutiisies ,un omskieshi tikai plaukshkinaas ar rocinjam sajuusma,kad vinjsh meiginaas izdariit asaaaku kustiibu.
tas vairaak ir ka brends,nevis kaa kapaataajs.
un muusu balinji rausies kaa sunji no kjeedes lai tik areenaa vinju paskatiitu.
bizness un reklaama,vairaak peec ziimeeshanaas ozh no omskas puses.
nu bet speeles gan jau paraadiss kaads vinjsh milionu veerts.
redzeesim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-07-05 13:22, pirms 16 gadiem
anti-burgers rakstīja: svaigas zinjas no somu laikraksta.
sonedelj helsingin sanomat rakstiija,ka oulu karpats ir sanjeemis uzaicinaajumu no khl lai nakamajaa sezonaa vareetu saakt speeleet khl.
neekaadu skeershlju no krievu puses nau.
karpata vadiiba jau pavasarii izteica veelmi piedaliities khl.
bet karpata vechi saak jau domaat kur dabuut naudu budzetam.
un veel nau skaidriibas kas vinju vietaa vareetu piedaliities sm-liiga.
vinji itkaa padomaashot par to,jo tikai uz doto momentu par piedaliishanos khl ir taa budzeta probleema.
nu manas domas ka karpats savaaks to naudu,varbuut kaads investees paris citronus,varbuut krievs skidku uztaisiis prieksh pirmaas sazonas taa pat kaa dinamo
par jokeritu pagaidaam zinju nau ka khl vinjus buutu uzaicinaajis,bet tie ar grib kapaat khl.
nu lai karpatam veicas ar domaashanu,un cerams ka ieraudziisim vinjus naakamsezon uz khl ledus.
lai veicas jaagram.

Gan jau Skandināvi izveidos tos savu līgu (kaut ko viņi tur klusiņām čabinās),un tad tas burbulis par skandināvu komandu spēlēšanu KHL ātri pārplīsīs!

     [+] [-]

, 2008-07-05 13:22, pirms 16 gadiem
He he redz jagrs vecs un nevarigs, bet musu pasu Ozo vo tas gan superstaars bus ne !!!?? Abi viena maisa bazami!

  +2 [+] [-]

, 2008-07-05 13:27, pirms 16 gadiem
Jāagrs:
Skauģi man kapu rok pidiralla pidiralla
Es kapa nebaidos pidiridiridirallaa

Es Omskā spēlēdams pidirallaa pidiralla
Sūtu dir** jūs smaidīdams pidiridiralla!!!

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-07-05 14:40, pirms 16 gadiem
Laikam man ar angļu valodu pašvaki,jo NHL mājas lapā no Jagra tādus vārdus neatradu.Bet tas jau nav galvenais,galvenais ir NAUDA.Un tad var mierīgi apķēzīt iepriekšējos maizes devējus.Riktīgi(pie kādas nācijas pieder čehi?)garā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-07-05 16:05, pirms 16 gadiem
ppc te cepas par kkaadu KHL , kura patreiz ir tikai uz papiira ! Kaa VAR kko saliidzinaat ar NHL... aa jaa - riigas gjinamo tak tur speelee ( uz papiira ) - omskas bandiiti jagram izteica prieksjlikumu no kura sjis nespeeja atteikties - tagad KHL ( uz papiira ) ir megakrutaaki par NHL!!! Vajadziigs tas vecais perdelis tur kaadam... Ahujenaakaa statistika, kaa te kkaads urla izteicaas? pacjeko jaagra statistiku omskaa pa NHL lokauta laiku..pirms tam, tajaa pasjaa kladno saliidzinosji labaak speeleeja...jagra zvaigzne bija pitsburgaa vienaa mainjaa ar Lemjee.. peec tam nekas iipasj - saliidzinosji .Virsraksts shovinistisks bet urlaam taads pasjaa laikaa , lai tagad plaatiitos ar pirkstiem pakaljaa nobucjotajai amerikai arii bez jaagra ir ko redzeet uz laukuma, kameer KHL ( uz papiira ) ir tikai uzvaards , kursj atradis peedeejo iespeeju nodrosjinaat sev bezruupiigas vecumdienas. Pat PSRS( bijusjaas ) chempiona tituls nav tas pats , kas Stenlija Kausa ieguveejs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-07-05 16:48, pirms 16 gadiem
kharlamovs rakstīja: ivar tev aiz naida pret krieviem pumpas nemetas redz khl ir fufelis tava izpratne,bet ziemelu liga rulle.manis pec lai tie skandinavi taisa savu ligu,butu interesanti paverot kas viniem tur sanaktu un ja ari sanaktu ari butu laba liga,bet ja butu vienota liga eirazija man liekas ka tas butu daudz aizraujosak.tas ka te kadam nepatik krievi ,ta ir cita lieta,bet tie kam patik hokis domaju butu ar mani vienispratis.

Pričom atkal man piespēlē to naidu pret krieviem!
Ja vēlies,tad varu velreiz atkārtot,ka pret KRIEVIJAS krieviem man nav nekādu antipātiju! Man gan ir mazliet žēl,ka viņus pamatīgi kāš valdība,bet tas jau arī ir pie mums! Sibīrijas krievi vispār ir kolosāla tauta,jo man ilgstoši ar viņiem kontaktējoties,ir palikušas ļoti labas atmiņas par viņiem! Tas ka viņi tur sūdīgi dzīvo nav viņu vaina, bet tas jau ir cits stāsts!
Vot,par šejienes ,,Laimes meklētājiem'' es neko neteikšu,jo tad lamāties vien iznāk!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-07-05 17:09, pirms 16 gadiem
kharlamovs rakstīja: tu plika ena paskaties jagra statistiku un tad vaukski,vins vel joprojam kapa labak par visiem sava komanda.

Redz, dēļiņ, sportā plika statistika ne vienmēr ir noteicošais. Piemēru netrūkst kaut vai mūsu pašu sportā. Baksters un Ventspils basketbolā... Simt punkti, ka tagad ņujorkieši priekā berzē rokas un gaida jauno sezonu. Jāgrs jau sen tur bija aizsēdējis, kā par nelaimi Ņujorkai.

Un pagaidām NHL un KHL vēl ir muļķīgi salīdzināt. To nedrīkst darīt kaut vai aiz cieņas pret Stenlija kausu. Un to ikviens hokeja un vispār sporta līdzjutējs cienīs. Redz, ne jau tikai pilkā naudā slēpjas tas prieks. Tās ir tradīcijas un mīlestība pret spēli. Un to par naudu, KHL fani, NENOPIRKT! Lai kā jums tas nepatiktu. Un Krievija to nesaprot. Tā savā imperiālisma garā vien turpina kā auni tērēt n-tos miljonus, lai pārspētu Rietumus. Un Krievija ir spējīga uzcelt lielisku līgu, tikai tam nepieciešams laiks, pareizie cilvēki un pareiza naudas izmantošana. Pagaidām līga, kas tiešām atrodas vēl labākajā gadījumā zīdaiņu autiņos, cenšas konkurēt ar NHL. Smieklīgi. Un tas, ka viņi var pārpirkt Jāgru... tad tas ir suņam pie astes. Ja Ņujorkai tik ļoti vajadzētu čehu savu hokejistu gadu norietā, viņi to pārpirktu ne aci nepamirkšķinot.

P.S. Paldies KHL par "gailīšu mērīšanās sacensību" ar NHL. Pirmie zaudē vienos vārtos. Lai izveidotu tādu Industriju, kāda ir NHL ar vienu gadu nepietiek. Nezinu, vai krievi to nesaprot, bet šitā viņu naudas šķiešana ne pie kā laba nenovedīs.

  -2 [+] [-]

, 2008-07-05 17:15, pirms 16 gadiem
kharlamovs rakstīja: ivar tad es nevaru saprasti kas tev ir par antipatiju pret labu hoki latvija???????

Man kā hoķa līdzjūtējam ar stāžu (pieļauju,ka arī citiem džekiem un baby virs 30.gadiem) Rīgas Dinamo ieies atmiņā,ka CCCP milicijas komanda!
Jā,atmiņas par 1987/1988.gada sezonu ir super (arī pirms tam bija dažas labas sezonas),bet tās ir atmiņas!
Personīgi es uzskatu (arī A.Irbe izteicās līdzīgi),ka nevajadzēja reaminēt veco Ģinamo,un vai nu par bāzes komandu izvēlēties R2000 vai arī visu sākt no pilnīgas nulles,bet ar citu nosaukumu,jo kas nomiris dabīgā nāvē to nevajag kustināt!
Tad vel man ļoti nepatīk liela daļa džeku,kas darbojās šai projektā:
1.A.Šķēle-neatceros,ka viņš būtu jebkad izrādijis interesi par sportu,un par hokeju pat nerunājot,
2.V.Koziols-jau nogremdēja vienu komandu tiklīdz saprata,ka viņā būs vairāk jaiegulda nekā varēs nopelnīt,
2.J.Savickis-LV Tenisa federācijas prezidents,nekad nēesmu manijis viņu jebko izsakoties par hokeju vai hokeja aprindās apgrozoties,
Secinājums:
Tas ir tīrais biznesa projekts,kas peļņas nenešanas gadijumā var nekavējoties tikts nogremdēts,bet kā teica G.Indriksons-Latvijā ar sportu pāredzamā nākotnē nopelnīt nav iespējams-bet to saka vīrs,kas Latvijas sporta labā ir daudz ko darijis!
Šie ir tie iemesli,kas man liek tīri rezervēti attiekties pret šo projektu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-07-05 17:24, pirms 16 gadiem
johans rakstīja: P.S. Paldies KHL par "gailīšu mērīšanās sacensību" ar NHL. Pirmie zaudē vienos vārtos. Lai izveidotu tādu Industriju, kāda ir NHL ar vienu gadu nepietiek. Nezinu, vai krievi to nesaprot, bet šitā viņu naudas šķiešana ne pie kā laba nenovedīs.

Loģiski un pamatoti!
Žāvēts aprikozs Tev par to!

     [+] [-]

, 2008-07-05 17:28, pirms 16 gadiem
Tieši tā, Ģinamo ir tikai un vienīgi biznesa un diemžēl arī politikas projekts. Šķēle šeit mēģinās atmazgāt savu netīro piķi, Savickis un Itera Latvija (kas patiesībā ir Gazprom interešu sargsuns), iespējams, ir vajadzīgs, kā sava veida garants Krievijai, ka dotais piķis nekur nepačabēs, bet Gazproms tikmēr mierīgi šeptēsies caur Latviju uz rietumiem... redz, kā aizbraucu auzās, jo tas ir tikai un vienīgi bizness un politika, turklāt bezgala netīra.

---

Diemžēl neviens sporta žurnālists-prātvēders nespēj pacelt šīs lietas. Drīzāk jau negrib, jo tad jau viņiem nebūs darba. Un neviens hokeja aprindās vairs nevēlēsies ar vieņiem "tusēt".
Intervijas ar Lipmanu un Koziolu par Ģinamo ir dzirdētas/lasītas n-tās, bet kā ar šķēli, savicki - kādēļ tiem nekas nav, ko teikt par "Latvijas hokeja attīstību", kuri šie gudrinieki tagad vēlas pacelt nebijušos augstumos. Ak, jā, vēl jau vecais āzis Kalvītis arī ir nopirkts. Bet tam jau politikā p.dauzas - korumpanta - slava nav sveša.

  -1 [+] [-]

, 2008-07-05 17:28, pirms 16 gadiem
james007 rakstīja: Var jau izdomaat visaadus ieganstus sevis attaisnosjanai.Galvenais iemesls tomeer ir viens.
Demonstreetais sniegums vairs neatbilst pieprasiitajai summai..
NHL neviens naudu taapat vien nemaksaa,arii bijusjai superzvaigznei.
Jaagram un arii Ozo labaakie gadi sen jau aiz muguras,nekas nav muuzjiigs.
Ar to vienkaarsji ir jaasamierinaas.
Krievijas hokeja liimenis nav zems,tas ir otrs speeciigaakais,tuuliit aiz NHL.
Tacju mulkjiigi iedomaaties,ka paarejot uz KHL vai Krievijas superliigu dazjaam bijusjajaam zvaigzneem,nu saaks sabrukt NHL
Vienreiz jau bija meegjinaajums radiit konkurenci,izveidojot WHA.Uz to paargaaja speeleet toreizeejaas superzvaigznes Bobijs Halls,Civerss.u.c.
Kas no taa iznaaca mees visi zinaam.
Nedomaaju,ka peec Jaagra vai Ozo NHL kaads seviskji raudaas.
NHL limenis ir tik augsts un stabils,ka to nekaadi neietekmeetu,pat 4-5 vadosjo speeleetaaju pariesjana uz citu liigu.
Protams,ja tas saaktu notikt regulaari tad gan.bet nezinu kam jaanotiek lai tas kljuutu par realitaati

Taisnība!
Paskatoties cik jauno krievu hokejistu aizgāja uz amerikānu līgām ir skaidrs,ka NHL pāredzamā nākotnē absolūti nekas nedraud t.i. kā bija labākā hokeja līga pasaulē tā arī būs!

  -1 [+] [-]

, 2008-07-05 17:30, pirms 16 gadiem
kharlamovs]
vienigais kurs te ir urla tas esi tu,ja tev tas stenlijs ir tuvaks tad priecajies par to,ko tu vispar raksti par neko??gribi gudrs pats sev likties!!!!! aizej pie daktera varbut vel var tev palidzet

mans dakteris izteica paardrosju pienjeemumu, ka tas pats Ovi SC veertee augstaak par KG ( kubok gagarina vai kaa vinju tur pareizi )

     [+] [-]

, 2008-07-05 17:33, pirms 16 gadiem
johans rakstīja: Tieši tā, Ģinamo ir tikai un vienīgi biznesa un diemžēl arī politikas projekts. Šķēle šeit mēģinās atmazgāt savu netīro piķi, Savickis un Itera Latvija (kas patiesībā ir Gazprom interešu sargsuns), iespējams, ir vajadzīgs, kā sava veida garants Krievijai, ka dotais piķis nekur nepačabēs, bet Gazproms tikmēr mierīgi šeptēsies caur Latviju uz rietumiem... redz, kā aizbraucu auzās, jo tas ir tikai un vienīgi bizness un politika, turklāt bezgala netīra.

---

Diemžēl neviens sporta žurnālists-prātvēders nespēj pacelt šīs lietas. Drīzāk jau negrib, jo tad jau viņiem nebūs darba. Un neviens hokeja aprindās vairs nevēlēsies ar vieņiem "tusēt".
Intervijas ar Lipmanu un Koziolu par Ģinamo ir dzirdētas/lasītas n-tās, bet kā ar šķēli, savicki - kādēļ tiem nekas nav, ko teikt par "Latvijas hokeja attīstību", kuri šie gudrinieki tagad vēlas pacelt nebijušos augstumos. Ak, jā, vēl jau vecais āzis Kalvītis arī ir nopirkts. Bet tam jau politikā p.dauzas - korumpanta - slava nav sveša.

Nu,Kalvītis,lai arī kāds tizlenes,tomēr hokejā ir reāli iekšā līdz matu galiņiem,jo abi dēli spēle hoķi un pats fans ar stāžu! Viņa un Ulmaņa patiesai velmei izdarīt kaut ko labu Latvijas hokeja labā es vel varu noticēt (diemžēl,bet viņi šai projektā nav reāli bankas turētāji),bet nekad neticēšu visai iepriekšminētai blicei ar Šķēli priekšgalā!

     [+] [-]

, 2008-07-05 17:41, pirms 16 gadiem
Jā, Kalvīša dēls skolojas hokeja mākslā. Bet situ tu mani nost neticu, ka viņa patieso vēlmi - naudu - pārspēj reāla vēlēšanās palīdzēt Latvijas hokejam. Ja tāda viņam būtu bijusi gan jau viņš iepriekš būtu atradis veidos, kā to izdarīt. Jā, Aisbergam (vai kurā tur komandā viņa dēls spēlēja) viņš deva piķi, bet arī līdz brīdim, kamēr puika savāca savas mantiņas... No vienas puses saprotami, bet ja palūkojamies plašākā mērogā, tas liecina par šaurām interesēm, un, ja reiz tu esi no visas sirds galvojis, ka palīdzēsi celt Latvijas hokeju, tad šauras intereses ir visa Ģinamo kapracis. Nepārprotiet, nesalīdzinu Ģinamo ar Aisbergu , bet Kalvīša darbībās gribi, negribi līdzības jāvelk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-07-05 17:56, pirms 16 gadiem
Kamer jus skeptiski skataties, lietas, lai cik norakstamas, iet uz prieksu. Kas patikami. Tapec, ka dalai no procesa, novelu jums nepagurt un saglabat savu skepsi ari nakamos 10 gadus, kamer RD mases oponentus ar vel lielaku centibu ka 87/88 gada sezona.

Kas gan butu Jagrs bez kitikiem?..

     [+] [-]

, 2008-07-05 18:07, pirms 16 gadiem
oveckins#1 rakstīja: jagr:"kiss my a**, you f***** ass houls"

Šis exemplārs vienmēr izceļās nodiršot kādu slavenu sportistu gandrīz katrā rakstā ir negatīvs koments no vinja puses . Malacis Jagrs

  -1 [+] [-]

, 2008-07-05 18:15, pirms 16 gadiem
Gryphon rakstīja: Kamer jus skeptiski skataties, lietas, lai cik norakstamas, iet uz prieksu. Kas patikami. Tapec, ka dalai no procesa, novelu jums nepagurt un saglabat savu skepsi ari nakamos 10 gadus, kamer RD mases oponentus ar vel lielaku centibu ka 87/88 gada sezona.

Kas gan butu Jagrs bez kitikiem?..


Masēs,masēs!
Ar visu S.Ozoliņu (cik viņš forši spēlēja kādus gadus 5.atpakaļ) priekšgalā!
Varbūt būsi tik laipns un izstāstīsi cik tālu tie procesi ir aizvirzijušies,jo šķiet ka mēs daži laikam esam slikti informēti!
Varbūt Tev zināms komandas faktiskais sastāvs???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja