Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Latvijas Hokeja Virslīgas un 1. līgas aktualitātes+jaunumi info sadaļā (atjaunots-29.11.2014)

Diemžēl, bet visām labām lietām reiz pienāk gals. Tā šoreiz ir noticis ar cienījamā huy kunga veidoto topiku par Latvijas Hokeja Virslīgas (turpmāk-LHV) aktualitātēm..
Tomēr labi iesāktam lietām nedrīkst ļaut aiziet nebūtībā, un mēs šo projektu iesākam no jauna. Pie kam to papildinām ar info par 1. līgas aktivitātēm.
Ja Jums, cienījamie LHV un 1. līgas cienītāji, ir kas sakāms /rakstāms par LHV un 1. līgas aktualitātēm, tad droši rakstiet savas domas un idejas komentāru sadaļā.

Jaunākās intervijas un raksti par LHV norisēm:

Pēc pārkāpumiem pēcspēles metienu sērijā...

Hokeja atbalstītājiem pievienojas uzņēmums...

https://www.youtube.com/watch?v=Di4...

A. Cicurskis: "Kurbads ir laba un...

Uzmanību!Informācija!

Rotaļļietas uz ledus | liepajniekiem.lv

HK Mogo un HK Liepaja 2014. gada 6. decembra spēle no Ventspils OC ledus halles pārcelta uz Inbox ledus halli.
Spēles sākums plkst. 15:00.

Latvijas Hokeja Virslīgas aktualitātes un statistikas rādītāji:

TUVĀKĀS SPĒLES:

Jelgava
29. novembris
15:00
HK Zemgale-HK Kurbads

Ogre
29. novembris
15:00
Ogre/Sāga97-HK Mogo

Liepāja
29. novembris
17:00
HK Liepāja-HS Rīga/Prizma

Latvijas hokeja čempionāta Virslīgas kalendārs 2014. gada novembra mēnesim;

Nr.SpēleNorises vietaDatumsLaiksRezultāts
1.HASC Jūrmala - HS Rīga/PrizmaMajori01.11.201414:002:5
2.HK Liepāja - HK MOGOLiepāja01.11.201414:008:3
3.HK Zemgale/LLU - Ogre/Sāga97Jelgava01.11.201415:005:4 SO
4.HASC Jūrmala - HK KurbadsMajori12.11.201419:452:10
5.HK Liepāja - Ogre/Sāga97Liepāja12.11.201418:309:2
6.HASC Jūrmala - HK LiepājaMajori15.11.201415:452:3 SO
7.Ogre/Sāga97 - HK KurbadsOgre15.11.201415:000:9
8.HK MOGO - HK Zemgale/LLUVentspils15.11.201413:453:1
9.HK Kurbads - HK LiepājaOgre19.11.201419:302:5
10.HK Zemgale/LLU - HS Rīga/PrizmaJelgava19.11.201419:306:3
11.HASC Jūrmala - Ogre/Sāga97Majori19.11.201419:454:0
12.HK Kurbads - HS Rīga/PrizmaOgre22.11.201413:004:1
13.HASC Jūrmala - HK MOGOMajori22.11.201415:450:5
14.HK Liepāja - HK Zemgale/LLULiepāja22.11.201417:002:3 SO
15.HS Rīga/Prizma - Ogre/Sāga97Volvo SC25.11.201419:003:2
16.HASC Jūrmala - HK Zemgale/LLUMajori26.11.201419:451:2
17.HK Mogo-HK KurbadsInbox.lv27.11.201419:006:2
18.HK Liepāja - HS Rīga/PrizmaLiepāja29.11.201417:00
19.HK Zemgale/LLU - HK KurbadsJelgava29.11.201415:00
20.Ogre/Sāga97 - HK MOGOOgre29.11.201415:00

Latvijas hokeja čempionāta Virslīgas kopvērtējuma tabula līdz 29.11.2014:

V.KomandaSpēlesU.UP.ZP.Z.Vārtu att.Starp.Soda min.Punkti
1.HK "Liepāja"13912188-39+4917231
2.HK "Kurbads"141001386-39+4720031
3.HK "MOGO"13900459-40+1929727
4.HK "Zemgale/LLU"13620545-44+124422
5."HS Rīga/Prizma"12620449-38+1128522
6."Ogre/Sāga97"131011132-91-592254
7.Jūrmala "HASC"151011338-105-672204

Latvijas hokeja čempionāta Virslīgas 10 rezultatīvākie spēlētāji līdz 29.11.2014:

VietaVārds UzvārdsKomandaSpēlesVārtiPiespēlesPunktiSoda min.
1.Aleksandrs MacijevskisHK Kurbads141419330
2.Bruno ZabisHK Liepāja1311203110
3.Pauls HodzkoHK Liepāja121113248
4.Valters FreijsHK Liepāja1111132410
5.Mārtiņš Oskars FreimanisHK Liepāja13616228
6.Renārs UndelisHK Kurbads13118192
7.Dāvis StraupeHK Kurbads14316194
8.Vladimirs MamonovsHK MOGO13711188
9.Mārtiņš GiptersHK Liepāja13711188
10.Rihards RemiņšHK Zemgale/LLU13612186

Latvijas hokeja čempionāta Virslīgas Top 10 vārtsargu statistika līdz 29.11.2014:

VietaVārds UzvārdsKomandaSpēlesLaiksIelaistie vārtiVārti vid. sp.
1.Uldis ČalpaHK Kurbads8400:43152.25
1.Nikolajs ŽurkovsHK Zemgale/LLU4240:0092.25
3.Reinis PetkusHK Liepāja11549:23232.51
4.Edgars LūsiņšHS Rīga/Prizma12668:45312.78
5.Renārs KazanovsHK MOGO7380:43192.99
6.Dmitrijs ŽabotinskisHK Kurbads9438:53223.01
7.Toms NukaHK Zemgale/LLU4216:20113.05
8.Henrijs AnčsHK MOGO8397:19213.17
9.Reinis RepšsHK Liepāja6229:10164.19
10.Toms KonrādsHK Zemgale/LLU6322:34234.28

Latvijas Hokeja 1. līgas aktualitātes un statistikas rādītāji:

TUVĀKĀS SPĒLES:

Valmiera
30.11.2014
13:45
HK Valmiera - Daugavpils/LDZ CARGO

30.11.2014. spēle starp HK Tukums /Stiga RM un HK Liepāja Juniors pārcelta 18.12.2014. plkst. 19:00 Tukumā.

Latvijas hokeja čempionāta 1. līgas kalendārs 2014. gada novembra mēnesim (atlikušās spēles);

Nr.SpēleNorises vietaDatumsLaiksRezultāts
1.Prizma/Pārdaugava - HS Rīga 98Volvo SC11.11.201419:305:4 SO
2.HK Liepāja Juniors - HK Tukums/Stiga RMLiepāja16.11.201414:304:6
3.Daugavpils/LDZ CARGO - HK ValmieraDaugavpils16.11.201416:006:5 SO
4.Daugavpils/LDZ CARGO - HK Liepāja JuniorsDaugavpils17.11.201417:005:2
5.HK Tukums/Stiga RM - HS Rīga 98Tukums20.11.201419:001:3
6.HS Rīga 98 - HK Liepāja JuniorsRīga23.11.201415:302:0
7.Prizma/Pārdaugava - Daugavpils/LDZ CARGOVolvo SC23.11.201415:004:5 SO
5.HK Valmiera - HS Rīga 98Valmiera27.11.201419:003:1
8.HK Tukums/Stiga RM - HK Liepāja JuniorsTukums30.11.201415:30
9.HK Valmiera - Daugavpils/LDZ CARGOValmiera30.11.201413:45

Latvijas hokeja čempionāta 1. līgas kopvērtējuma tabula līdz 30.11.2014:

V.KomandaSpēlesU.UP.ZP.Z.Vārtu att.Starp.Soda min.Punkti
1.HS Rīga 9812612345-35+1018522
2.Prizma Pārdaugava11611340-36+415421
3.HK Liepāja Juniors11511434-32+219218
4.HK Tukums/Stiga RM12502551-48+320117
5.Daugavpils/LDZ CARGO12240640-43-317914
6.HK Valmiera12312640-56-1614813

Latvijas hokeja čempionāta 1. līgas 10 rezultatīvākie spēlētāji līdz 30.11.2014:

VietaVārds UzvārdsKomandaSpēlesVārtiPiespēlesPunktiSoda min.
1.Elvis KaimiņšHK Tukums/Stiga RM1216102610
2.Vlads VulkanovsHS Rīga 9812137208
3.Dāvis PūliņšHK Tukums/Stiga RM12712198
4.Vadims VabiščevičsDaugavpils/LDZ CARGO101071716
5.Jānis RutkisHK Tukums/Stiga RM105101510
6.Iļja ŽučkovsHK Liepāja Juniors114111526
7.Renāts VabiščevičsDaugavpils/LDZ CARGO1186148
8.Emīls EzītisHS Rīga 981286148
9.Miķelis PāvelsonsHK Tukums/Stiga RM1267136
10.Arturs OzolsHK Liepāja Juniors11661210

Latvijas hokeja čempionāta 1. līgas Top 10 vārtsargu statistika līdz 30.11.2014:

VietaVārds UzvārdsKomandaSpēlesLaiksIelaistie vārtiVārti vid. sp.
1.Artur PavļukovHK Liepāja Juniors136:5211.63
2.Nauris MažisHK Liepāja Juniors3140:2162.57
3.Reinis PetkusHK Liepāja Juniors8479:32222.75
4.Gustavs Dāvis GrigalsHS Rīga 9812718:07332.76
5.Ričards RozentālsPrizma/Pārdaugava8450:57 222.93
6.Tomijs LūsisPrizma/Pārdaugava120:0013.00
7.Ruslans KurelassDaugavpils/LDZ CARGO7314:16183.44
8.Gints RudzītisHK Valmiera7328:40193.47
9.Deniss KurelassDaugavpils/LDZ CARGO9403:43243.57
10.Kristaps NazarovsHK Tukums/Stiga RM11629:59383.62

Izmantotais resurss: Latvijas Hokeja federācija

     [+] [-]

, 2014-11-03 22:32, pirms 10 gadiem
Reku pārmetīšu info:

par spēļu reklāmu, zinu ka dažas komandas aktīvi reklamē savas spēles Twitter un citos sociālos tīklos, īpaši HK Liepāja...ja kāds nezin pielikšu komandu kontus, jo tur var uzzinat ne tikai par spēlēm, bet arī spēļu apraksti un citas aktualitātes:
Liepāja - https://twitter.com/hkliepaja
Kurbads - https://twitter.com/HK_KURBADS
HASC - https://twitter.com/HK_HASC
Zemgale - https://twitter.com/hkzemgale
Mogo - https://twitter.com/hkmogo

pārējo komandu kontus nav vērts saukt, jo tie klusē

papildus, vēl par hokeju daudz interesanta un ne tikai par Latvijas čempi, var uzzināt no šiem diviem kontiem:

ICEBOX - https://twitter.com/ICEBOX_TV
Latvijas hokejs - https://twitter.com/Latvijas_hokejs

un protams Volx konts, kaut gan jāatzīst, ka Latvijas čempja sakarā sācis haltūrēt un pārmeties uz politiku

Volx - https://twitter.com/Volx2

ja kādam vēl ir info par par Twitter kontiem, kas atspoguļo Latvijas čempi, tad padalaties

     [+] [-]

, 2014-11-03 22:34, pirms 10 gadiem
HKL ir arī sava mājas lapa,kur var izlasīt visu aktuālāko informāciju:
HK Liepāja – Jauns sākums – jauna...

  +5 [+] [-]

, 2014-11-03 22:45, pirms 10 gadiem
Kas notika ar iepriekšējo topiku?

  +2 [+] [-]

, 2014-11-03 22:46, pirms 10 gadiem
Testaments:
Manis nobanošanas gadījumā par LHV topika veidotāju ieceļu sportacentrs.com lietotāju zaipis.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-03 22:48, pirms 10 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Kas notika ar iepriekšējo topiku?
Tas vairs netiks apdeitots. Autors rokudzelžos uz policiju aizvests, esot spamojis sportacentrā, runā ka no 4-7 gadi spīdot
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-03 23:10, pirms 10 gadiem
Skatiitaajus ar piemetiet klaat, ja vareetu paluugt.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-03 23:15, pirms 10 gadiem
Ak jel, pat dāma hokeja topikā izpelnījusies plāksteri
Pilnīgi žēl metas, ka es tādu jautrību esmu palaidis garām

     [+] [-]

, 2014-11-03 23:19, pirms 10 gadiem
Te vēl viena adrese par LHV:

LV Hokeja Virslīga - Sākums

     [+] [-]

, 2014-11-03 23:51, pirms 10 gadiem
1.tabulai pieliec skatiitaajus klaat, buus pavisam skaisti....
Un katrai tabulai, kur punktu sadalja vareetu ieziimeet ''bold'', tad vispaar buutu ''krasava''

  -1 [+] [-]

, 2014-11-04 00:11, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Tas vairs netiks apdeitots. Autors rokudzelžos uz policiju aizvests, esot spamojis sportacentrā, runā ka no 4-7 gadi spīdot
Nu ne jau huy nobanoja. Esi tak čalis no esporta laikiem vēl! Maz tādu palikuši. Par ko?

     [+] [-]

, 2014-11-04 00:15, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Te vēl viena adrese par LHV:

http://hokejs.mozello.com
mozello ir laba lieta, jebkurš ātri var uztaisīt sev mājas lapu.

Nu Vētra šodien noārdijies, man arī plāksteri ielipināja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-04 00:29, pirms 10 gadiem
Melissa rakstīja: Un pat Tev... Tu jau nebiji no aktīvākajiem, bet Zaipis bija, bet izskatās viņam nav.
Kā vienmēr, strādāju un kad iepauzēju, sarakstiju garas tirādes, par to arī brīdinājums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-04 00:45, pirms 10 gadiem
Melissa rakstīja: Un izdzēsu arī t.s. profila infu.
Tev jau labu laiku rādās tā izsaukuma zīme!

     [+] [-]

, 2014-11-04 07:06, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Testaments:
Manis nobanošanas gadījumā par LHV topika veidotāju ieceļu sportacentrs.com lietotāju zaipis.
nemaz neceri...es šeit neko nerakstīšu...gan jau paši tiksiet galā, pirmais autors jau atgriezies citā veidolā

     [+] [-]

, 2014-11-04 07:10, pirms 10 gadiem
Namej šis kadrs jāliek beigās nevis sākumā

Mikalai Andrushevski HASC Jūrmala 1 41:54 11 15.75

  -1 [+] [-]

, 2014-11-04 07:13, pirms 10 gadiem
Melissa rakstīja: Un pat Tev... Tu jau nebiji no aktīvākajiem, bet Zaipis bija, bet izskatās viņam nav.
par tēmu jārunā...nevis Klāru Cetkinu. Girgensons apvainojās un nostučīja visus

     [+] [-]

, 2014-11-04 07:15, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: Namej šis kadrs jāliek beigās nevis sākumā

Mikalai Andrushevski HASC Jūrmala 1 41:54 11 15.75
Man arī tā šķiet, ka viņam būtu jābūt beigās, bet tā nedomā LHF statistiķi, kuru viņu ielikuši sākumā.

     [+] [-]

, 2014-11-04 07:16, pirms 10 gadiem
starp citu huy ir atbloķēts un būs divi topiki tagad

     [+] [-]

, 2014-11-04 07:17, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man arī tā šķiet, ka viņam būtu jābūt beigās, bet tā nedomā LHF statistiķi, kuru viņu ielikuši sākumā.
tak ieliec beigās, tur vienkārši programma viņiem automātiski ieliek jo sākas ar 1 tizlas programma.

     [+] [-]

, 2014-11-04 07:18, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: tak ieliec beigās, tur vienkārši programma viņiem automātiski ieliek jo sākas ar 1 tizlas programma.
Ok!

     [+] [-]

, 2014-11-04 07:19, pirms 10 gadiem
tev logo no pagājušās sezonas

     [+] [-]

, 2014-11-04 07:23, pirms 10 gadiem
Jā, tas man jau ir bijis.
Tas tā dziļi simboliski-Ražots Liepājā.

     [+] [-]

, 2014-11-04 07:33, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, tas man jau ir bijis.
Tas tā dziļi simboliski-Ražots Liepājā.
es par raksta logo 2013- 14 sezona, nevis tavējo

tagad ir 2014/15 sezona

     [+] [-]

, 2014-11-04 08:46, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: es par raksta logo 2013- 14 sezona, nevis tavējo

tagad ir 2014/15 sezona
Sorry, šorīt nedaudz bremzēju.
Nemaz nepamanīju, ka nav pareizie cipari.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-11-04 12:27, pirms 10 gadiem
Melissa rakstīja: Kāda vēl Cetkina? Tur neviens par tēmu nerunāja, Tevi ieskaitot.
Meklē tik Ždanokas tālāk, Tev piestāv.
es nemeklēju, pašas atnāk, kā Klāras Cetkins un Rozas Luksemburgas

     [+] [-]

, 2014-11-04 13:47, pirms 10 gadiem
Instagram

     [+] [-]

, 2014-11-04 19:33, pirms 10 gadiem
Volx atjaunojis ierakstu savā blogā:
Virslīgas apskats Nr.4 - Volx blogs

     [+] [-]

, 2014-11-04 20:28, pirms 10 gadiem
Namej, luudzu, uztaisi 1. tabulai ailiite ar skatiitaju skaitu.
Liepaja - Mogo : 602
Prizma - HASC : 182
Zemgale - Ogre/Saga : 117

     [+] [-]

, 2014-11-04 20:37, pirms 10 gadiem
acmee23 rakstīja: Namej, luudzu, uztaisi 1. tabulai ailiite ar skatiitaju skaitu.
Liepaja - Mogo : 602
Prizma - HASC : 182
Zemgale - Ogre/Saga : 117
Nav jēgas, jo ne vienmēr protokolos ir šis skatītāju skaits. Takā pagaidām tam nav vietas tabulā.

     [+] [-]

, 2014-11-04 20:44, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nav jēgas, jo ne vienmēr protokolos ir šis skatītāju skaits. Takā pagaidām tam nav vietas tabulā.
Nu vismaz orientierim uztaisi, vai tad tik gruuti?

     [+] [-]

, 2014-11-04 21:46, pirms 10 gadiem
acmee23 rakstīja: Nu vismaz orientierim uztaisi, vai tad tik gruuti?
Es domāju, ka tāpat visiem zināms, ka šobrīd LHV spēles nav īpaši apmeklētas.

     [+] [-]

, 2014-11-04 22:42, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es domāju, ka tāpat visiem zināms, ka šobrīd LHV spēles nav īpaši apmeklētas.
neslinko

     [+] [-]

, 2014-11-04 22:58, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: neslinko
Es tam buciņam cauri redzu kāds ir viņa patiesais nodoms.

     [+] [-]

, 2014-11-05 08:33, pirms 10 gadiem
acmee23 rakstīja: Nu vismaz orientierim uztaisi, vai tad tik gruuti?
Orientierim, ja ir slinkums skatīties spēļu protokolus, apmeklētāju skaits mājas spēlēs ir pie katra kluba profila LV Hokeja Virslīga - Sākums

     [+] [-]

, 2014-11-05 18:38, pirms 10 gadiem

  +1 [+] [-]

, 2014-11-06 17:56, pirms 10 gadiem

  -1 [+] [-]

, 2014-11-08 18:59, pirms 10 gadiem
LV Hokeja Virslīga - Jaunumi - Virslīgas... statistika no norvēģijas tūres

     [+] [-]

, 2014-11-09 11:27, pirms 10 gadiem
Aiznākamtrešdien Ogrē grandu duelis - Kurbads v Liepāja!!

     [+] [-]

, 2014-11-09 16:19, pirms 10 gadiem
hossa2009 rakstīja: Aiznākamtrešdien Ogrē grandu duelis - Kurbads v Liepāja!!
Tas būs jaskatās, gaidīju šo spēli!

     [+] [-]

, 2014-11-09 16:20, pirms 10 gadiem
Suricat rakstīja: LV Hokeja Virslīga - Jaunumi - Virslīgas... statistika no norvēģijas tūres
Ozoliņam paŗis iespējas bija iemest. Bet kopumā šai modelī nepazuda un arī neizcēlās.

     [+] [-]

, 2014-11-10 11:03, pirms 10 gadiem
pirmo līgu nav vēlēšanās pievienot klāt, lai visa bilde ir redzama kopā? vismaz tabulu un spēļu kalendāru ar rezultatiem...

     [+] [-]

, 2014-11-10 11:57, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: pirmo līgu nav vēlēšanās pievienot klāt, lai visa bilde ir redzama kopā? vismaz tabulu un spēļu kalendāru ar rezultatiem...
Jā, man ar leikas ka tagad pirmās līgas info var pievienot, šmara tur epizodiski tikai kaut ko padara. Vismaz minimumu, tur ir dažas lietas kuras mani interesētu

     [+] [-]

, 2014-11-10 13:40, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Jā, man ar leikas ka tagad pirmās līgas info var pievienot, šmara tur epizodiski tikai kaut ko padara. Vismaz minimumu, tur ir dažas lietas kuras mani interesētu
Ok!
Šovakar kaut ko pielīmēšu arī no 1. līgas.

     [+] [-]

, 2014-11-10 14:25, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ok!
Šovakar kaut ko pielīmēšu arī no 1. līgas.
Lai nav baigais palagsm var tiešām tik spēlukalendāru un rezultātus, pārējo jau paši atradīs vai komentos izspriedīs

     [+] [-]

, 2014-11-10 15:56, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Lai nav baigais palagsm var tiešām tik spēlukalendāru un rezultātus, pārējo jau paši atradīs vai komentos izspriedīs
Nu, kaut kā tā!

     [+] [-]

, 2014-11-10 16:22, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu, kaut kā tā!
Mogo un Prizmas spēle , kas bija paredzēta 5.novembrī ir pārcelta uz 17.decembri...

p.s. patīkami, ka pie Daugavpils komandas atbalsta atgriezies LDZ...

     [+] [-]

, 2014-11-10 16:33, pirms 10 gadiem
Priecē šādi LHV reklāmas rullīši,kas pamazām ceļ šī čempionāta prestižu.
HK Liepāja pret Ogre Sāga97 on Vimeo

     [+] [-]

, 2014-11-12 10:05, pirms 10 gadiem
Būtu intresanti ja spēlētājiem klāt pierakstītu darba vietu vai kur mācās.
Hokejists Laviņš plāno pievērsties gaļas...

     [+] [-]

, 2014-11-12 10:21, pirms 10 gadiem
Adolfs 111 rakstīja: Būtu intresanti ja spēlētājiem klāt pierakstītu darba vietu vai kur mācās.
http://apollo.tvnet.lv/zinas/hokejists-lavins-plano-pieversties-galas-liellopu-vai-aitu-audzesanai/672173
Darba vietas un mācību iestādes mēdz mainīties. Tas būtu ļoti darbietilpīgs process, izsekot visu 7 komandu spēlētāju gaitām - tātad vismaz 150 spēlētājiem.

     [+] [-]

, 2014-11-12 22:06, pirms 10 gadiem
Njā, HKL krietni pabojāja savu līdzjutēju nervus pirmajā periodā pret Sāgu.

     [+] [-]

, 2014-11-12 22:32, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Njā, HKL krietni pabojāja savu līdzjutēju nervus pirmajā periodā pret Sāgu.
šiem tie goli sakrita, vai toč izskatījas labāk sākumā?

     [+] [-]

, 2014-11-12 22:57, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: šiem tie goli sakrita, vai toč izskatījas labāk sākumā?
Izskatījās labāk, jo HKL spēlētāji laikam domāja, ka ripas pašas saleks Sāgas vārtos.
Un HKL vārtsargs Repšs vispār bez komentāriem. Kādi 3-4 metieni pa vātiem, un 2 goli iekšā.

     [+] [-]

, 2014-11-12 23:09, pirms 10 gadiem
Namejam taisnība HKL būs problēmas ar varotčikiem jo kurā tad spēlē likt Repši ja pret Sāgu nevelk - tikai pret Jūrmalu ar to jau līmenis necelsies. Tai pašā laikā Petkusam vajag konkurenci lai augtu līmenis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-13 14:43, pirms 10 gadiem
Mogo piesaka M. Lipsbergu.

     [+] [-]

, 2014-11-13 14:52, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Mogo piesaka M. Lipsbergu.
Diezgan loģiski - kaut kur jau jāspēlē ir, ja negrib pavisam beigt ar lielo hokeju. Nebūs liels brīnums, ja Virslīgā parādīsies vēl daži labi mūsu "klejotāji", kuri šobrīd nav pie vietas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-13 14:56, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Diezgan loģiski - kaut kur jau jāspēlē ir, ja negrib pavisam beigt ar lielo hokeju. Nebūs liels brīnums, ja Virslīgā parādīsies vēl daži labi mūsu "klejotāji", kuri šobrīd nav pie vietas.
Bija tak eiročelendža laika runa, ka šis klubu atrada, liekas kaut kur skandinavu minoros. Jeb es ko jaucu? Kuri vēl klejo?

     [+] [-]

, 2014-11-13 15:02, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Bija tak eiročelendža laika runa, ka šis klubu atrada, liekas kaut kur skandinavu minoros. Jeb es ko jaucu? Kuri vēl klejo?
Tur ir cits Lipsbergs - Krišs.

Vēl klejo, piemēram, Raitums, Jekimovs, Biezais, Cimermanis...

     [+] [-]

, 2014-11-13 15:05, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Tur ir cits Lipsbergs - Krišs.

Vēl klejo, piemēram, Raitums, Jekimovs, Biezais, Cimermanis...
ā, sapinos es tajos lipsbergos. Cimermanis laikam tik HASC noderētu. Par Raitumu baigais klusums, viņa CV itkā laij atrast klubu, ja pats visp grib spēlēt. Par Jekimivu LHV kontekstā es šaobos, Biezais gan varētu uzspēle't, nedomāju ka viņš kur citur baigi vajadzīgs.

     [+] [-]

, 2014-11-13 15:45, pirms 10 gadiem
Upītis no RD uz Liepāju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-13 17:52, pirms 10 gadiem
Nu jā, tad jau tagad Dinamo lietas aizies, galvenais vaininieks atrasts

     [+] [-]

, 2014-11-13 20:11, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Upītis no RD uz Liepāju.
pirmais ferminieks, ilgi nebija jāgaida...
kaut gan Namejs gribēja iestāstīt, ka tas līgums formāls, jo citi virslīgas klubi uzlikuši aci uz DR špīleriem...

     [+] [-]

, 2014-11-13 20:30, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: pirmais ferminieks, ilgi nebija jāgaida...
kaut gan Namejs gribēja iestāstīt, ka tas līgums formāls, jo citi virslīgas klubi uzlikuši aci uz DR špīleriem...
Pag, vai tad es būtu rakstījis, ka neviens no RD spēlētājiem nekad neparādīsies HKL sastāvā pēc tā līguma parakstīšanās? Neko tādu neminos. Tur es minēju daudz ko citu, bet ne šādu faktu.

     [+] [-]

, 2014-11-13 20:31, pirms 10 gadiem
Var redzēt, var redzēt - Liepājai deguns gaisā. Cerams, kaa trešdien nedaudz aprausies Ogrē!

  -1 [+] [-]

, 2014-11-13 20:43, pirms 10 gadiem
hossa2009 rakstīja: Var redzēt, var redzēt - Liepājai deguns gaisā. Cerams, kaa trešdien nedaudz aprausies Ogrē!
Nezinu kā citiem, bet man nebūt nav deguns gaisā, jo patreizējā HKL vieta LČ kopvērtējuma tabulā apliecina, ka šai komandā gandrīz (ja neskaita vārtsargu līniju) viss pareizi notiek. Katrs Rižskajas Ģinamas spēlētājs atņems vietu šai komandā kādam vietējam. Vai mums to vajag? Es personiski domāju-nē, to nevajag.

     [+] [-]

, 2014-11-13 22:04, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pag, vai tad es būtu rakstījis, ka neviens no RD spēlētājiem nekad neparādīsies HKL sastāvā pēc tā līguma parakstīšanās? Neko tādu neminos. Tur es minēju daudz ko citu, bet ne šādu faktu.
to, ka parādīsies, tas bij skaidrs...nedomāju, ka tik ātri...ja jau tas bija formāls...runājām par play-off...
Upītim gan ir izdarīts lāča pakalpojums, šaubos vai atgriezīsies atpakaļ...

     [+] [-]

, 2014-11-14 00:41, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nezinu kā citiem, bet man nebūt nav deguns gaisā, jo patreizējā HKL vieta LČ kopvērtējuma tabulā apliecina, ka šai komandā gandrīz (ja neskaita vārtsargu līniju) viss pareizi notiek. Katrs Rižskajas Ģinamas spēlētājs atņems vietu šai komandā kādam vietējam. Vai mums to vajag? Es personiski domāju-nē, to nevajag.
Daudz ko zini par HKL, bet neraksti jaunākos jaunumus. Vai arī tie tev nav zināmi?

     [+] [-]

, 2014-11-14 07:05, pirms 10 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Daudz ko zini par HKL, bet neraksti jaunākos jaunumus. Vai arī tie tev nav zināmi?
Tagad no tā visa esmu nost, un nemaz tik daudz es jau vairs nezinu.

     [+] [-]

, 2014-11-15 08:56, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Tur ir cits Lipsbergs - Krišs.

Vēl klejo, piemēram, Raitums, Jekimovs, Biezais, Cimermanis...
Biezais vairs neklejo:
Официальный сайт Хоккейного клуба "Арлан"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-11-15 18:03, pirms 10 gadiem
Nu,bļin, HKL spēlētāji baigie kadri. Te iemet HASC 21 vienu golu, bet šodien knapi iemet divus, un uzvar tikai bullīšos.
Cera, ka Upītis HKL nav ievazājis Rižskajas Ģinamas lūzerismu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-11-15 18:32, pirms 10 gadiem
Vismaz Ogre atkal līdere.

Padoms Liepājai: Visus upīšus pašūt 3 mājas tālāk!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-11-15 20:16, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Cera, ka Upītis HKL nav ievazājis Rižskajas Ģinamas lūzerismu.
Šis teikums precīzi raksturo Ģinamas heiteru savādo domāšanu.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-15 21:25, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu,bļin, HKL spēlētāji baigie kadri. Te iemet HASC 21 vienu golu, bet šodien knapi iemet divus, un uzvar tikai bullīšos.
Cera, ka Upītis HKL nav ievazājis Rižskajas Ģinamas lūzerismu.
Ceru, ka ir

     [+] [-]

, 2014-11-16 04:26, pirms 10 gadiem

     [+] [-]

, 2014-11-16 10:53, pirms 10 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: Šis teikums precīzi raksturo Ģinamas heiteru savādo domāšanu.
Vai tiešām Tu šo teikumu uztvēri nopietni?

     [+] [-]

, 2014-11-16 11:15, pirms 10 gadiem
elmaars rakstīja: Upiits laikam uz Riigas Dinamo atpakall nevilks.
Lai tak cilvēks pasilda Liepājas ekonomiku. Fonteins un kas jums vēl tur ir tik priecāsies. Just bārs gan laikam uz laiku zaudējis labu klientu

     [+] [-]

, 2014-11-16 11:25, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Lai tak cilvēks pasilda Liepājas ekonomiku. Fonteins un kas jums vēl tur ir tik priecāsies. Just bārs gan laikam uz laiku zaudējis labu klientu
Ja viņš slikti spēlēs, tad šeit ir nepieciešams lieks darbaspēks:
dzintars.ambero.lv

     [+] [-]

, 2014-11-16 21:28, pirms 10 gadiem
elmaars rakstīja: Kas par speeli shodien Dinamo.
Šīs topiks ir Latvijas, nevis Krievijas čempionātam veltīts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-11-16 22:20, pirms 10 gadiem
elmaars rakstīja: Kas mums speelee Liepaajaa? Upiits.
Elmār, netupī, ok?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-16 22:41, pirms 10 gadiem
elmaars rakstīja: Es jau fanoju par Liepaaju un Upiiti.
Malacis!

  +1 [+] [-]

, 2014-11-16 22:44, pirms 10 gadiem
elmaars rakstīja: Es jau fanoju par Liepaaju un Upiiti.
Par Prizmu vajag...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-11-17 20:56, pirms 10 gadiem
Skatos, visiem te acis malā.

     [+] [-]

, 2014-11-17 22:59, pirms 10 gadiem
Trešdien līderu cīņa - kādas prognozes?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-17 23:44, pirms 10 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Trešdien līderu cīņa - kādas prognozes?
50/50
Būs līdzīga cīņa, kurā uzvarēs kāda no komandām ar 1 gola pārsvaru. Es,protams, par HKL.

     [+] [-]

, 2014-11-18 16:45, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: 50/50
Būs līdzīga cīņa, kurā uzvarēs kāda no komandām ar 1 gola pārsvaru. Es,protams, par HKL.
Ja noskaņosies (citādāk nedrīkst būt), tad jābūt uzvarai. Upītis būs iespēlējies, iespējams, Reinis Demiters debitēs, būs interesanta spēle.

     [+] [-]

, 2014-11-18 20:47, pirms 10 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Ja noskaņosies (citādāk nedrīkst būt), tad jābūt uzvarai. Upītis būs iespēlējies, iespējams, Reinis Demiters debitēs, būs interesanta spēle.
Jā, atslēgas vārdi-ja noskaņosies.

     [+] [-]

, 2014-11-18 21:10, pirms 10 gadiem
Kurbads revanshesies un uzvarees ar 5:2.

     [+] [-]

, 2014-11-18 22:56, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kurbads revanshesies un uzvarees ar 5:2.
Nu,nu!
Ar tādu pārsvaru neviena no komandām neuzvarēs.

     [+] [-]

, 2014-11-19 11:32, pirms 10 gadiem
Prizma sastaavam pieteikusi Branci un Mihailu Bogdanovu un izneemusi no sastaava aizsargu Juri Berzinju.

     [+] [-]

, 2014-11-19 13:33, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Prizma sastaavam pieteikusi Branci un Mihailu Bogdanovu un izneemusi no sastaava aizsargu Juri Berzinju.
Kārtējie ''pazudušie dēli'' atgriežas mājās.

     [+] [-]

, 2014-11-19 14:03, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu,nu!
Ar tādu pārsvaru neviena no komandām neuzvarēs.
Par Jūrmalas iespējām dabūt punktu no HKL arī visi tā teica

     [+] [-]

, 2014-11-19 14:09, pirms 10 gadiem
Suricat rakstīja: Par Jūrmalas iespējām dabūt punktu no HKL arī visi tā teica
Ko te lai saka?
Ripa ir apaļa, un ledus ir slidīgs visiem vienādi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-11-19 17:10, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Prizma sastaavam pieteikusi Branci un Mihailu Bogdanovu un izneemusi no sastaava aizsargu Juri Berzinju.
Prizmā aizvien vairāk bijušo "vilku" parādās

     [+] [-]

, 2014-11-19 19:43, pirms 10 gadiem
Upītis tomēr šodien nav HKL sastāvā pret HK Kurbads.
Varbūt tas ir uz labu?

     [+] [-]

, 2014-11-19 21:53, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kurbads revanshesies un uzvarees ar 5:2.
Zināmas gaišreģa spējas Tev tomēr ir, jo spēles rezultātu uzminēji. Tas nekas,ka otrādi.
Ar to arī apsveicu.

     [+] [-]

, 2014-11-19 21:58, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zināmas gaišreģa spējas Tev tomēr ir, jo spēles rezultātu uzminēji. Tas nekas,ka otrādi.
Ar to arī apsveicu.
Vismaz pareizi prognozeeju, ka HASC shovakar 1. uzvaru izciiniis

  +1 [+] [-]

, 2014-11-19 22:10, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vismaz pareizi prognozeeju, ka HASC shovakar 1. uzvaru izciiniis
Jā, HASC malači, jo pēdējās spēlēs tīri saņēmušies, un sāk krāt punktiņus.

     [+] [-]

, 2014-11-19 23:47, pirms 10 gadiem
Sāgā spēlē 97.-ie, bet HASC 94.-96.-ie plus daži pieredzējušie, principā jūrmalniekiem vajadzēja uzvarēt arī abu komandu pirmajā cīņā, bet neizdevās. Tobrīd Sāgai vēl bija Dzierkals, bet HASC vēl nebija papildinājušies ar leģionāriem - tagad sastāvi mazliet mainījušies un arī rezultāts cits.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-20 12:42, pirms 10 gadiem
Cicurskis izlasijis Loņas komentārus.

     [+] [-]

, 2014-11-20 14:23, pirms 10 gadiem
Vakar labi mači bijuši, zēl ka nesanāca uz Ogri aizbraukt.

     [+] [-]

, 2014-11-20 15:29, pirms 10 gadiem
Vartsargiem, ja izdala ielaisto vartu skaitu ar speelju skaitu, nesanaak pareizais iznakums LHF maajas lapaa.

     [+] [-]

, 2014-11-20 15:47, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vartsargiem, ja izdala ielaisto vartu skaitu ar speelju skaitu, nesanaak pareizais iznakums LHF maajas lapaa.
Spēļu skaits norādīts tik liels, cik izgājis laukumā, bet var jau nospēlēt nepilnu spēli

     [+] [-]

, 2014-11-20 15:54, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Spēļu skaits norādīts tik liels, cik izgājis laukumā, bet var jau nospēlēt nepilnu spēli
Tieši tā!
Tas pats Repšs ir vairākkārt nomainīts spēles laikā.

     [+] [-]

, 2014-11-21 10:24, pirms 10 gadiem
LV Hokeja federācija ‏@lhf_lv 5m5 minutes ago
@hkmogo un @HK_KURBADS 26. novembra Virslīgas spēle ir pārcelta uz 27. novembri plkst. 19:00 @Inboxledushalle

     [+] [-]

, 2014-11-21 13:18, pirms 10 gadiem
LV Hokeja federācija ‏@lhf_lv 20m20 minutes ago
@hkliepaja Latvijas Virslīgas hokeja čempionātā piesaka pagājušās sezonas labāko LČ aizsargu Reini Demiteru Latvijas Hokeja federācija

     [+] [-]

, 2014-11-21 17:21, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: LV Hokeja federācija ‏@lhf_lv 20m20 minutes ago
@hkliepaja Latvijas Virslīgas hokeja čempionātā piesaka pagājušās sezonas labāko LČ aizsargu Reini Demiteru http://www.lhf.lv/reinis_demiters
Es gaidu, kad Kurbads pieteiks ogrēnieti Tribuncovu!

     [+] [-]

, 2014-11-21 17:22, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Vakar labi mači bijuši, zēl ka nesanāca uz Ogri aizbraukt.
Ogrē bija īsts play-off stila kapiņš.

     [+] [-]

, 2014-11-21 17:47, pirms 10 gadiem
hossa2009 rakstīja: Es gaidu, kad Kurbads pieteiks ogrēnieti Tribuncovu!
Gan ja ka Atvars vel meklēs variantus ārpus LHV. Kaut vai tajā pašā BLR, kur viņam ir laba slava hokeja sabiedrībā kā spēlētājam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-21 18:03, pirms 10 gadiem
elmaars rakstīja: Domaaju tuvaakais papildinaajums HK Liepaaja Cipulis un varbuut Masala. Ar to ar vinnus apsveicam. Zeltu HK Laipaajai! Bez variantiem paarejiem.
bērniņ, Tev tāds purkšķītis ne pa tēmu sanāca.

Cipuli un Masalu nekur nesūtīs, viņiem abiem ir 1-virziena kontrakts. Ja nu vienīgi uz 1 spēli, kamēr šamie būs izlikti vaiveros. Ja šamie būs Savicka brigādei lieki - tad viņus vienkārši atlaidīs. Tā lētāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-21 18:14, pirms 10 gadiem
elmaars rakstīja: Ieliek kaut kaadaa draftaa un ja vinnus neviens nennem, var suutiit uz HK Liepaaju.
sūtīt var, tik viņu vienvirziena kontraktus Sesks neapmaksās... Savickis nemaksās to pašu naudu par spēlēšanu Liepājā vai Rīgā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-21 18:18, pirms 10 gadiem
elmaars rakstīja: Domaa Cipulim liela alga?
KHL minimālā vismaz ir. Un tas jau ir ĻOTI DAUDZ priekš Liepājas.

     [+] [-]

, 2014-11-21 18:21, pirms 10 gadiem
elmaars rakstīja: Domaa Cipulim liela alga?
algas minimums KHL - 3 000 000 rubļu par sezonu...agrāk tas bija 70 štukas eiro...tagad gan jau krities ar rubli.
p.s. tas ir tik pat cik viss Latvijas čempja naudas balvu fonds

     [+] [-]

, 2014-11-21 18:40, pirms 10 gadiem
elmaars rakstīja: Domaa Cipulim liela alga?
Ko Tu te bāzies ar saviem miskastes spēlētājiem?
Gan jau HKL spēlētāji paši tiks galā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-21 20:23, pirms 10 gadiem
elmaars rakstīja: Ieliek kaut kaadaa draftaa un ja vinnus neviens nennem, var suutiit uz HK Liepaaju.
Masala pagājušogad teica (kad viņam nebija kluba vēl), ka spēlēt LHV ir zem viņa goda. Arī atlaist viņu neatlaidīs, jo viņam ir divu gadu līgums. Diezgan paliela summiņa būtu jāatdod. Drīzāk izīrēs kaut kur.

     [+] [-]

, 2014-11-21 20:26, pirms 10 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Masala pagājušogad teica (kad viņam nebija kluba vēl), ka spēlēt LHV ir zem viņa goda. Arī atlaist viņu neatlaidīs, jo viņam ir divu gadu līgums. Diezgan paliela summiņa būtu jāatdod. Drīzāk izīrēs kaut kur.
izīrēšana aizliegta KHL

     [+] [-]

, 2014-11-21 20:32, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: bērniņ, Tev tāds purkšķītis ne pa tēmu sanāca.

Cipuli un Masalu nekur nesūtīs, viņiem abiem ir 1-virziena kontrakts. Ja nu vienīgi uz 1 spēli, kamēr šamie būs izlikti vaiveros. Ja šamie būs Savicka brigādei lieki - tad viņus vienkārši atlaidīs. Tā lētāk.
Nevar tā vienkārši atlaist, būs jāmaksā kompensācija. Pie tam rezervistu ir ļoti maz, tāpēc diez vai kādu laidīs vaļā. RD mājas spēļu laikā Liepājas sastāvā uz atsevišķām spēlēm var parādīties arī RD vienvirziena spēlētāji, formalitātes var sakārtot ātri un diez vai citas KHL komandas uz tiem pretendēs.

     [+] [-]

, 2014-11-21 20:36, pirms 10 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Masala pagājušogad teica (kad viņam nebija kluba vēl), ka spēlēt LHV ir zem viņa goda. Arī atlaist viņu neatlaidīs, jo viņam ir divu gadu līgums. Diezgan paliela summiņa būtu jāatdod. Drīzāk izīrēs kaut kur.

Teikt var daudz ko, ja nosūtīs, tad spēlēs un viss.
Irbe savulaik arī no Hurricanes tika uz ECHL aizsūtīts - un neko, spēlēja.

     [+] [-]

, 2014-11-21 20:52, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Nevar tā vienkārši atlaist, būs jāmaksā kompensācija. Pie tam rezervistu ir ļoti maz, tāpēc diez vai kādu laidīs vaļā. RD mājas spēļu laikā Liepājas sastāvā uz atsevišķām spēlēm var parādīties arī RD vienvirziena spēlētāji, formalitātes var sakārtot ātri un diez vai citas KHL komandas uz tiem pretendēs.
maksāt kompensāciju ir lētāk nekā maksāt vienvirziena līguma algu fārmā

     [+] [-]

, 2014-11-21 21:00, pirms 10 gadiem
elmaars rakstīja: Sestdien 17:00 LČ hokejā: HK Liepāja - HK Zemgale/LLU. Cerams Upiits speelees.
Spēlēs,spēlēs, ja vien atkal nebūs jāsēž uz poda spēles laikā.

  -1 [+] [-]

, 2014-11-21 21:08, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: izīrēšana aizliegta KHL
Uz citām līgām taču var! Vesels lērums latviešu bija iekš Jokipojat Somijas 2.līgā (Pavlovs, Jakovļevs u.t.t.) un viņi bija uz īri!

  -1 [+] [-]

, 2014-11-21 21:09, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Teikt var daudz ko, ja nosūtīs, tad spēlēs un viss.
Irbe savulaik arī no Hurricanes tika uz ECHL aizsūtīts - un neko, spēlēja.
Pateiks - nespēlēšu, un iepūt!

  +1 [+] [-]

, 2014-11-21 21:10, pirms 10 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Uz citām līgām taču var! Vesels lērums latviešu bija iekš Jokipojat Somijas 2.līgā (Pavlovs, Jakovļevs u.t.t.) un viņi bija uz īri!
Jokipojat jau bija ferma, nevis kaut kāds kreisais klubs...tieši tāda pati, kā tagad HK Liepāja.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-21 21:11, pirms 10 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Pateiks - nespēlēšu, un iepūt!
un palaidīs bez kompensācijas...neviens no naudas labprātīgi neatteiksies, pat ja viņu uz Daugavpils atklāto čempi sūtītu

  -1 [+] [-]

, 2014-11-21 21:19, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: Jokipojat jau bija ferma, nevis kaut kāds kreisais klubs...tieši tāda pati, kā tagad HK Liepāja.
Vai tad bija noslēgts oficiāls līgums ar Jokipojat?

  +1 [+] [-]

, 2014-11-21 21:23, pirms 10 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Vai tad bija noslēgts oficiāls līgums ar Jokipojat?
"Dinamo" sadarbības līgums ar somu klubu,...

  +1 [+] [-]

, 2014-11-21 21:26, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: Jokipojat jau bija ferma, nevis kaut kāds kreisais klubs...tieši tāda pati, kā tagad HK Liepāja.
Somi nebija ferma, jo Ģinamai ar šiem nebija nekāda līguma. Tā vismaz publiski pateica Kalvītis.
Caur Pekkas pazīšanos iekārtoja jaunos dinamiešus gūt spēles praksi. Pie kam, kā tantes runā, tad jaunie puikas kaut kam par to esot maksājuši otkatu.

     [+] [-]

, 2014-11-21 21:29, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: http://sportacentrs.com/hokejs/dinamo_riga/16082012-dinamo_sadarbibas_ligums_ar_somu_klubu_vo?is_mobile=1
Tieši šo info Kalvītis steidzās noliegt, kad Vasiļonoks&Co sacēla traci, jo nafig LM ir līgums, ja Ģinama slēdz tādu arī ar somiem.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-21 21:32, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tieši šo info Kalvītis steidzās noliegt, kad Vasiļonoks&Co sacēla traci, jo nafig LM ir līgums, ja Ģinama slēdz tādu arī ar somiem.
nav ierobežojumu cik var būt fermu, viena, divas u.t.t.
ko tur Kalvītis pļurināja man neinteresē...
ja nebūtu tāda līguma, tad nevarētu viņus uz turieni aizsūtīt...
ja nu vienīgi lauzt līgumus un tad iekārtot...
katrā ziņā man neinteresē kādus tur viņi taisīja kreisos gājienus, ko visi KHL klubi piekopj...
BET...oficāli KHL izīrēšana ir aizliegta!

     [+] [-]

, 2014-11-21 21:37, pirms 10 gadiem
Namej tu neesi izlabojis infu , ko tev no rīta ieliku:
LV Hokeja federācija ‏@lhf_lv 5m5 minutes ago
@hkmogo un @HK_KURBADS 26. novembra Virslīgas spēle ir pārcelta uz 27. novembri plkst. 19:00 @Inboxledushall

seko līdzi aktualitātēm un izmaiņām

     [+] [-]

, 2014-11-21 21:44, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: nav ierobežojumu cik var būt fermu, viena, divas u.t.t.
ko tur Kalvītis pļurināja man neinteresē...
ja nebūtu tāda līguma, tad nevarētu viņus uz turieni aizsūtīt...
ja nu vienīgi lauzt līgumus un tad iekārtot...
katrā ziņā man neinteresē kādus tur viņi taisīja kreisos gājienus, ko visi KHL klubi piekopj...
BET...oficāli KHL izīrēšana ir aizliegta!
Mani patiesībā arī vienalga kā tur bija, bet tas bija skaidrs, ka Ģinama tad apkāsa LM.
Negribas atkal lapot KHL reglamentu, bet šķiet, ka spēlētājus nedrīkstēja izīrēt tikai KHL,VHL un MHL ietvaros, bet uz citām līgām cik tik vien vēlies.

     [+] [-]

, 2014-11-21 21:45, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: Namej tu neesi izlabojis infu , ko tev no rīta ieliku:
LV Hokeja federācija ‏@lhf_lv 5m5 minutes ago
@hkmogo un @HK_KURBADS 26. novembra Virslīgas spēle ir pārcelta uz 27. novembri plkst. 19:00 @Inboxledushall

seko līdzi aktualitātēm un izmaiņām
Sorry!

     [+] [-]

, 2014-11-21 21:47, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Mani patiesībā arī vienalga kā tur bija, bet tas bija skaidrs, ka Ģinama tad apkāsa LM.
Negribas atkal lapot KHL reglamentu, bet šķiet, ka spēlētājus nedrīkstēja izīrēt tikai KHL,VHL un MHL ietvaros, bet uz citām līgām cik tik vien vēlies.
nē, nebūs tev taisnība...ne uz kurieni nedrīkst.
LM toreiz besījās tikai tāpēc, ka ir ierobežojums cik spēlētājus var nosūtīt uz fermu 5 vai 6 precīzi neatceros...nav nozīmes cik tev fermu, bet spēlētāju skaitu nedrīkst pārsniegt.
Faktiski tas nozīmēja Dinamo aizsūtot 4 uz Jokipojot, LM palika tik viens vai divi
tāpēc tāds cepiens bija, lūk tā!

p.s. MHL jeb junioriem vispār atsevišķš stāsts, tos var sūtīt un celt uz augšu cik grib( tas ir ja juniora līgums).

     [+] [-]

, 2014-11-21 21:54, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: nē, nebūs tev taisnība...ne uz kurieni nedrīkst.
LM toreiz besījās tikai tāpēc, ka ir ierobežojums cik spēlētājus var nosūtīt uz fermu 5 vai 6 precīzi neatceros...nav nozīmes cik tev fermu, bet spēlētāju skaitu nedrīkst pārsniegt.
Faktiski tas nozīmēja Dinamo aizsūtot 4 uz Jokipojot, LM palika tik viens vai divi
tāpēc tāds cepiens bija, lūk tā!

p.s. MHL jeb junioriem vispār atsevišķš stāsts, tos var sūtīt un celt uz augšu cik grib( tas ir ja juniora līgums).
Tomēr mazliet palapoju KHL reglamentu, bet laikam sūdīgi lapoju, jo vispār neko neatradu par izīrēšanu.
Ja ir vēlme,tad citi arī te var palapot, jo tālu nav jāmeklē par cik tas jau pašā sākumā:
khl.ru

     [+] [-]

, 2014-11-21 21:58, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tomēr mazliet palapoju KHL reglamentu, bet laikam sūdīgi lapoju, jo vispār neko neatradu par izīrēšanu.
Ja ir vēlme,tad citi arī te var palapot, jo tālu nav jāmeklē par cik tas jau pašā sākumā:
http://www.khl.ru/documents/KHL_legal_regulations_2014-2017.pdf
vari nelapot - līgas vadība ne reizi vien ir uzsvērusi, ka īre ir aizliegta. Bet nu KHL reglamnts jau bieži tiek pārkāpts visos veidos - piemēram, sezonas laikā ir aizliegti try-outi - bet tas netraucē klubiem ņemt spēlētājus uz try-out... Tāpat ar liguma termiņiem - minimālais 1 sezona, bet nereti ir līgumi uz īšaku laiku u.t.t.

     [+] [-]

, 2014-11-21 22:00, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: vari nelapot - līgas vadība ne reizi vien ir uzsvērusi, ka īre ir aizliegta. Bet nu KHL reglamnts jau bieži tiek pārkāpts visos veidos - piemēram, sezonas laikā ir aizliegti try-outi - bet tas netraucē klubiem ņemt spēlētājus uz try-out... Tāpat ar liguma termiņiem - minimālais 1 sezona, bet nereti ir līgumi uz īšaku laiku u.t.t.
Jā, par to reglamenta pārkāpšanu es arī esmu piefiksējis.

  +3 [+] [-]

, 2014-11-21 22:11, pirms 10 gadiem
Liepāja kā kļuva par KHL kluba fermu, tagad pat LHV sadaļā arvien aktuālāki paliek šie jautājumi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-21 22:36, pirms 10 gadiem
Namej tu šodien lieto?

@hkmogo un @HK_KURBADS 26. novembra Virslīgas spēle ir pārcelta uz 27. novembri plkst. 19:00 @Inboxledushall

es jau neteicu vispār izmest to spēli no kalendāra, tik par vienu dienu pārcelt

     [+] [-]

, 2014-11-21 22:44, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: Namej tu šodien lieto?

@hkmogo un @HK_KURBADS 26. novembra Virslīgas spēle ir pārcelta uz 27. novembri plkst. 19:00 @Inboxledushall

es jau neteicu vispār izmest to spēli no kalendāra, tik par vienu dienu pārcelt
Nelietoju, bet diena tiešām bija nenormāli smaga. Kā pārvilkos mājā, tā iekritu pāris stundas pagulēt, ko parasti dienas laikā reti daru.

  -1 [+] [-]

, 2014-11-21 23:13, pirms 10 gadiem
Labi, pietiks te runāt par Dinamo un KHL. Tomēr Latvijas čempja topiks. Pēdējais, ko varu piebilst - ceru, ka Dinamo nesūtīs lejā ne Masaļski, ne Cipuli, ne kādu citu. Ja jau Zabis vāc 3 punktus pa spēli, Cipa vāks 5. Negribas, lai sačakarē šī gada interesanto čempionātu.

Ivar, kāpēc neieliec 1.līgas vārtsargu statistiku?

     [+] [-]

, 2014-11-22 02:17, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Spēlēs,spēlēs, ja vien atkal nebūs jāsēž uz poda spēles laikā.
Kaut ko jau iebarojāt Liepājā vai arī rīdzinieka kuņģītis par smalku. Bet nu saindēšanās ar pārtiku ir visnepatīkamākais, kas var būt - nenormāls vārgums un skraidīšana (cik nu var paskriet...) uz podu. Atliek tikai dzert ogli kamēr 'inde' iziet ārā..

     [+] [-]

, 2014-11-22 08:00, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: maksāt kompensāciju ir lētāk nekā maksāt vienvirziena līguma algu fārmā
Algu jau maksā arī tiem, kas spēli no tribīnēm skatās, tāpēc naudas ziņā nekādas starpības nebūs. Spēlējot fārmā vismaz kaut kāda spēļu prakse ir.

     [+] [-]

, 2014-11-22 08:03, pirms 10 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Pateiks - nespēlēšu, un iepūt!
Iepūtīs arī - paliksi bez darba un naudas, un šis nebūs gadījums, kad maksās kompensāciju.

     [+] [-]

, 2014-11-22 10:37, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Algu jau maksā arī tiem, kas spēli no tribīnēm skatās, tāpēc naudas ziņā nekādas starpības nebūs. Spēlējot fārmā vismaz kaut kāda spēļu prakse ir.
Tur gadījumā nebija papildus izmaksas, ja iziet uz ledus, gūst punktus utt? Šķiet, ka rezervē sēžot sanāk mazāk saņemt nekā spēlējot, bet iespējams ka kļūdos.

     [+] [-]

, 2014-11-22 10:39, pirms 10 gadiem
Suricat rakstīja: Tur gadījumā nebija papildus izmaksas, ja iziet uz ledus, gūst punktus utt? Šķiet, ka rezervē sēžot sanāk mazāk saņemt nekā spēlējot, bet iespējams ka kļūdos.
Tas atkarīgs no līguma, bet principā sportā bieži pielieto "bonusu" sistēmu

     [+] [-]

, 2014-11-22 11:12, pirms 10 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Ivar, kāpēc neieliec 1.līgas vārtsargu statistiku?
Jā, kāpēc ignorē?

     [+] [-]

, 2014-11-22 11:26, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: Jā, kāpēc ignorē?
Ka tik mani apkrāmēt ar darbiem.
Labi,labi!Šodien ielikšu arī to.

     [+] [-]

, 2014-11-22 11:31, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ka tik mani apkrāmēt ar darbiem.
Labi,labi!Šodien ielikšu arī to.
viss normāli
saki paldies pagaidām, ka vēl neviens nav ieteicis LBJHM čempja rezultatus un tabulas veidot...
kaut gan Ķirsons var
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-22 15:54, pirms 10 gadiem
elmaars rakstīja: Grauj, Kurbads atkal grauj. Un veel ko Prizmu.
Labāki bija, bet nu ne gluži grāva!

     [+] [-]

, 2014-11-22 19:10, pirms 10 gadiem
Nu, ko, Ogre atkal līdere!

     [+] [-]

, 2014-11-22 19:24, pirms 10 gadiem
hossa2009 rakstīja: Nu, ko, Ogre atkal līdere!
Nē, jo HK Kurbats ir abas savstarpējās spēles HKL zaudējuši.

     [+] [-]

, 2014-11-22 19:30, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, jo HK Kurbats ir abas savstarpējās spēles HKL zaudējuši.
Es pēc +- skaitīju šoreiz

     [+] [-]

, 2014-11-22 19:32, pirms 10 gadiem
hossa2009 rakstīja: Es pēc +- skaitīju šoreiz
Tas LČ nav primārais.

     [+] [-]

, 2014-11-22 19:35, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas LČ nav primārais.
Skaidrs

     [+] [-]

, 2014-11-22 19:35, pirms 10 gadiem
Žēl, ka 3 dueļi būs Liepājā un tikai 2 Ogrē Kurbadam un Liepājai. Trešdien bija labi hokeja svētki.

     [+] [-]

, 2014-11-22 19:40, pirms 10 gadiem
Upītis no Dinamo prom - Dinamo uzvar, Upītis uz Liepāju - Liepāja sāk buksēt. Lai nu kā, bet HKL laikam par zemu novērtēja Zemgali.

     [+] [-]

, 2014-11-22 19:56, pirms 10 gadiem
John Snow II rakstīja: Upītis no Dinamo prom - Dinamo uzvar, Upītis uz Liepāju - Liepāja sāk buksēt. Lai nu kā, bet HKL laikam par zemu novērtēja Zemgali.
Visu cieņu Zemgales vārtsargam Kondrātam. Krietni pavilka šodien savu komandu pretī šiem 2 pkt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-23 05:24, pirms 10 gadiem
Jānis Mandeiks pie komentētāja pults gan runā visnotaļ dīvainas lietas...

     [+] [-]

, 2014-11-23 07:55, pirms 10 gadiem
hossa2009 rakstīja: Jānis Mandeiks pie komentētāja pults gan runā visnotaļ dīvainas lietas...
Kam negadās!? Arī komentētājiem mēdz gadīties ''melnās dienas''.

     [+] [-]

, 2014-11-23 13:10, pirms 10 gadiem
elmaars rakstīja: It kaa Upiits guvis pirmos vaartus.
Jā, vārti bija, bet tas kā komanda spēlēja pret Kurbadu un kā pret Zemgali nav salīdzināms.

     [+] [-]

, 2014-11-23 14:02, pirms 10 gadiem
Gribu dzirdēt ko LHF teiks, kapēc #17 Andis Āboliņš varēja izpildīt pēcspēles metienu divas reizes?
i6.tiesraides.lv
Skatīt reglamenta 5. punktu Sarīkošanas kārtība
';

     [+] [-]

, 2014-11-23 16:47, pirms 10 gadiem
didzamons rakstīja: Gribu dzirdēt ko LHF teiks, kapēc #17 Andis Āboliņš varēja izpildīt pēcspēles metienu divas reizes?
i6.tiesraides.lv
Skatīt reglamenta 5. punktu Sarīkošanas kārtība
Diez HKL vadība uz to jebkādi ir reaģējusi?

     [+] [-]

, 2014-11-23 16:59, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Diez HKL vadība uz to jebkādi ir reaģējusi?
Nezinu par HKL, bet LHF saka, ka darbs būs tiesnešu komitejai
Nolikums ar sastādīts, lai visiem čakarētu prātus, ko tādu tik laikam LHF var izdomāt:
regulārā sezonā bullīšus met pa savam jeb NHL analogs;
play-off met pēc IIHF noteikumiem

https://twitter.com/Latvijas_hokejs...

     [+] [-]

, 2014-11-23 17:16, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: Nezinu par HKL, bet LHF saka, ka darbs būs tiesnešu komitejai
Nolikums ar sastādīts, lai visiem čakarētu prātus, ko tādu tik laikam LHF var izdomāt:
regulārā sezonā bullīšus met pa savam jeb NHL analogs;
play-off met pēc IIHF noteikumiem

https://twitter.com/Latvijas_hokejs/status/536502770539720704
Es tieši to arī biju domājis, vai tas vispār jebkādā veidā ir nonācis LHF redzes lokā.

     [+] [-]

, 2014-11-24 10:01, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es tieši to arī biju domājis, vai tas vispār jebkādā veidā ir nonācis LHF redzes lokā.
Gan jau ir! Bet negribētos, lai soda Zemgali.

     [+] [-]

, 2014-11-24 10:13, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Gan jau ir! Bet negribētos, lai soda Zemgali.
Ja godīgi, tad es arī negribētu,lai sods būtu saistīts ar rezultāta pārskatīšanu, bet kaut kādam sodam jābūt, jo savādāk LHV kārtība nekad nebūs. Ja reiz LHV reglamentā ir aprakstīts kā izpildāmi bullīši, tad tas ir jāievēro visiem vienādi. Joprojām spēkā ir teiciens-likumu (noteikumu) nezināšana neatbrīvo no atbildības.

     [+] [-]

, 2014-11-24 15:13, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Gan jau ir! Bet negribētos, lai soda Zemgali.
Vispār jau spēles galvenajam tiesnesim ir jāseko līdzi, lai viss būtu pareizi. Varētu būt, ka tās spēles galvenais tiesnesis dabūs kaut kādu piezīmi vai citu soda mēru.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-24 15:31, pirms 10 gadiem
Kāds nezin, kuros totalizatoru kantoros pieņem pirmsspēles un LIVE likmes uz LČ spēlēm? Vēlos pavērot nākamo HASC spēļu koefu svārstības.

     [+] [-]

, 2014-11-25 14:01, pirms 10 gadiem
hossa2009 rakstīja: Kāds nezin, kuros totalizatoru kantoros pieņem pirmsspēles un LIVE likmes uz LČ spēlēm? Vēlos pavērot nākamo HASC spēļu koefu svārstības.
internetā nekur neesmu redzējis šosezon, ka tiktu kaut pieņemtas vispār likmes uz LHV spēlēm...kur nu vēl LIVE likmes, kas nekad nav bijušas.

     [+] [-]

, 2014-11-25 14:29, pirms 10 gadiem
Pirmaja metēju desmitniekā tikai Liepāja un Kurbads

     [+] [-]

, 2014-11-25 14:43, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Pirmaja metēju desmitniekā tikai Liepāja un Kurbads
Tas ir labi, ka abās šajās komandās ir tik daudz rezultatīvu spēlētāju, un viss nebalstās uz atsevišķiem līderiem.

     [+] [-]

, 2014-11-26 02:10, pirms 10 gadiem
Pagaidām gan neko vēl negribu apgalvot, bet no maniem avotiem ir ienākušas aizdomas par vienu no nesenajām spēlēm ar HASC komandas līdzdalību, kuru gan pašlaik vēl neatklāšu.

     [+] [-]

, 2014-11-26 02:21, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: internetā nekur neesmu redzējis šosezon, ka tiktu kaut pieņemtas vispār likmes uz LHV spēlēm...kur nu vēl LIVE likmes, kas nekad nav bijušas.
Skaidrs ir tas, ka naudas plūsmas (ja tādas ir) neiet cauri kādam no Latvijas toto kantoriem vai pat kādam no Eiropas pazīstamākajiem kantoriem. Šīs iespējamās naudas plūsmas iet caur Āzijas tirgu.

     [+] [-]

, 2014-11-26 04:10, pirms 10 gadiem
hossa2009 rakstīja: Skaidrs ir tas, ka naudas plūsmas (ja tādas ir) neiet cauri kādam no Latvijas toto kantoriem vai pat kādam no Eiropas pazīstamākajiem kantoriem. Šīs iespējamās naudas plūsmas iet caur Āzijas tirgu.
šito esmu dzirdējis neskaitāmas reizes futbolā, ka nauda iet caur Āzijas tirgiem...iedodiet vismaz vienu piemēru internetā, kas ir tie Āzijas toto.?
es piemēram izmantoju šo portālu, lai salīdzinātu likmes:
Odds Portal: Odds Comparison, Sports Betting Odds

     [+] [-]

, 2014-11-26 16:22, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: šito esmu dzirdējis neskaitāmas reizes futbolā, ka nauda iet caur Āzijas tirgiem...iedodiet vismaz vienu piemēru internetā, kas ir tie Āzijas toto.?
es piemēram izmantoju šo portālu, lai salīdzinātu likmes:
http://www.oddsportal.com/
Tie vienkārši ir Dienvisaustrumāzijas tirgi. Kantoru tur ir tik daudz, ka...

Tajā lapā no LHV ne smakas nav!

     [+] [-]

, 2014-11-26 22:26, pirms 10 gadiem
HASC 1:2 pret Zemgali...Karoč, jānem ārā no neskatāmo komandu listes un jābrauc būs skatīties kas ar šiem notiek.

Rīt Titānu klope, visi uz Piņķiem!

     [+] [-]

, 2014-11-26 22:29, pirms 10 gadiem
Šis nav saistīts ar LHV, bet vienalga ir vērts paskatīties.
https://vine.co/v/MrKj7FtDJzH

Skarbi!

     [+] [-]

, 2014-11-26 22:31, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: HASC 1:2 pret Zemgali...Karoč, jānem ārā no neskatāmo komandu listes un jābrauc būs skatīties kas ar šiem notiek.

Rīt Titānu klope, visi uz Piņķiem!
Jā,HASC baigi sasparojušies.
Varbūt tāpēc,ka šie beidzot spēlē savā laukumā. Mājās pat sienas palīdz.

     [+] [-]

, 2014-11-26 23:24, pirms 10 gadiem
hossa2009 rakstīja: Tie vienkārši ir Dienvisaustrumāzijas tirgi. Kantoru tur ir tik daudz, ka...

Tajā lapā no LHV ne smakas nav!
tak parādi man to vienu vismaz kantori...visi tik runā, bet parādīt nevar...

     [+] [-]

, 2014-11-26 23:36, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: tak parādi man to vienu vismaz kantori...visi tik runā, bet parādīt nevar...
Nav runa par kādu konkrētu kantori - ar tā izmeklēšanu, lai nodarbojas Federbet vai citi radari (ja hokejā tādi darbojas).

Runa ir par to, ka ir aizdomas par vienu no HASC spēlēm!

     [+] [-]

, 2014-11-26 23:38, pirms 10 gadiem
Es domāju, ka var atklāt par kuru - Jūrmala - Liepāja 2:3 PM.

     [+] [-]

, 2014-11-26 23:41, pirms 10 gadiem
Atgādinu - tās ir tikai aizdomas. Pašlaik man nav tiesību ko apgalvot.

     [+] [-]

, 2014-11-26 23:52, pirms 10 gadiem
hossa2009 rakstīja: Atgādinu - tās ir tikai aizdomas. Pašlaik man nav tiesību ko apgalvot.
nu labi aizdomas...bet kā viņi likmes liek?
tur Āzijā sēž viņu cilvēks uz telefona un močī naudu iekšā reālajā nevis internetā?
pie tam LIVE likmes uz LHV??????
ja internetā? tak vismaz vienu adresi iedod, ja jau tur bezjēgas to kantoru , kur apskatīties vai tur vispār Latvijas hokejs pieejams?

     [+] [-]

, 2014-11-27 00:29, pirms 10 gadiem
hossa2009 rakstīja: Es domāju, ka var atklāt par kuru - Jūrmala - Liepāja 2:3 PM.
Tur jau drīzāk var Liepāju turēt aizdomās, jo tieši viņi šajā mačā nospēlēja jūtami vājāk par savām spējām.

     [+] [-]

, 2014-11-27 01:05, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: nu labi aizdomas...bet kā viņi likmes liek?
tur Āzijā sēž viņu cilvēks uz telefona un močī naudu iekšā reālajā nevis internetā?
pie tam LIVE likmes uz LHV??????
ja internetā? tak vismaz vienu adresi iedod, ja jau tur bezjēgas to kantoru , kur apskatīties vai tur vispār Latvijas hokejs pieejams?
Kādā Āzijā - tepat no Majoriem tieši tāpat kā Daugavpils "Sporta fans"

     [+] [-]

, 2014-11-27 01:09, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Tur jau drīzāk var Liepāju turēt aizdomās, jo tieši viņi šajā mačā nospēlēja jūtami vājāk par savām spējām.
Citēšu pirmavotu: "Negribētos jau ticēt un domāt, bet HASC - Liepāja Majoros izskatījās aizdomīga... HASC kājās vispār netika nekam līdzi...tur visam vajadzēja būt vienos vārtos. Un vel tas, ka laikam pirmajos 2 periodos nebija noraidījumu..."

     [+] [-]

, 2014-11-27 01:22, pirms 10 gadiem
hossa2009 rakstīja: Citēšu pirmavotu: "Negribētos jau ticēt un domāt, bet HASC - Liepāja Majoros izskatījās aizdomīga... HASC kājās vispār netika nekam līdzi...tur visam vajadzēja būt vienos vārtos. Un vel tas, ka laikam pirmajos 2 periodos nebija noraidījumu..."
Kāpēc "pirmavots" domā ka HASC vajadzēja Liepāju sasist vienos vārtos? Kāds sakars? Viņš turnīra tabulu ir redzējis? Ja satiec vēlreiz, pasaki ka šis ir debloīds.

     [+] [-]

, 2014-11-27 07:51, pirms 10 gadiem
hossa2009 rakstīja: Kādā Āzijā - tepat no Majoriem tieši tāpat kā Daugavpils "Sporta fans"
tak tu no Ogres nosauksi man vismaz vienu interneta adresi no tiem neskaitāmajiem Āzijas bukijiem kur var likt likmes uz LHV jeb tikai tupi troļļõsi?
nežmiedzies, es ar gribu nopelnīt...

     [+] [-]

, 2014-11-27 09:04, pirms 10 gadiem
hossa2009 rakstīja: Citēšu pirmavotu: "... HASC kājās vispār netika nekam līdzi...tur visam vajadzēja būt vienos vārtos...."
Nu tad viņiem par aizdomīgām var saukt ļoti daudz spēļu, jo lielākajā daļā spēļu tā ir bijis, ka viņi netiek līdzi un daudz ielaiž

Tas "pirmavots", kā rādās, ne visai pārzina situāciju LČ

     [+] [-]

, 2014-11-28 01:06, pirms 10 gadiem
Pirmdien gaidāms jaunumi no HKL. Šoreiz ne sastāva ziņā, bet būs kas interesants. Cerams, ka skatītāji pavilksies

     [+] [-]

, 2014-11-28 08:28, pirms 10 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Pirmdien gaidāms jaunumi no HKL. Šoreiz ne sastāva ziņā, bet būs kas interesants. Cerams, ka skatītāji pavilksies
Aptuveni nojaušu par ko ir runa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-28 10:53, pirms 10 gadiem
Moška pateiks, vai toč līdz pirmdienai jāmokās?

     [+] [-]

, 2014-11-28 11:45, pirms 10 gadiem
Daži interesanti lēmumi:

Links: LHF disciplinārās komisijas sēdes prot. Nr.4

     [+] [-]

, 2014-11-28 12:24, pirms 10 gadiem
Kaut kas tāds laikam iespējams tikai LHV:
4.2. Noteikt, ka atkārtoti pēcspēles metieni minētā mača uzvarētāja noteikšanai izpildāmi kārtējā abu komandu nākamajā tikšanās reizē Liepājā 2015. 31. janvārī pirms kārtējās čempionāta spēles sākuma un pēc abu komandu iesildīšanās.
4.3. Noteikt, ka atkārtotajā pēcspēles metienu izpildes sērijā drīkst piedalīties tikai tie hokejisti, kuri ierakstīti 2014. gada 22. novembra spēles protokolā.


Kas noteik tad, ja spēlētāji, kuri izpildīja šos soda metienus, nebūs komandu sastāvos (savainojumi,slimība un citi apstākļi)?

     [+] [-]

, 2014-11-28 12:25, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Moška pateiks, vai toč līdz pirmdienai jāmokās?
Jā, jo nevar stāstīt/rakstīt par to,kas vel nav noticis, un varbūt arī nenotiks.

     [+] [-]

, 2014-11-28 12:26, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: bezmaksas alus?

Daudzi jau to gribētu.

     [+] [-]

, 2014-11-28 13:42, pirms 10 gadiem
Nu visi 2 x 20 jau nebūs slimi - metienus drīkst izdarīt visi, kas minēti vecajā protokolā, tātad visi, kas tajā vecajā spēlē piedalījās.

     [+] [-]

, 2014-11-28 14:27, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kaut kas tāds laikam iespējams tikai LHV:
4.2. Noteikt, ka atkārtoti pēcspēles metieni minētā mača uzvarētāja noteikšanai izpildāmi kārtējā abu komandu nākamajā tikšanās reizē Liepājā 2015. 31. janvārī pirms kārtējās čempionāta spēles sākuma un pēc abu komandu iesildīšanās.
4.3. Noteikt, ka atkārtotajā pēcspēles metienu izpildes sērijā drīkst piedalīties tikai tie hokejisti, kuri ierakstīti 2014. gada 22. novembra spēles protokolā.


Kas noteik tad, ja spēlētāji, kuri izpildīja šos soda metienus, nebūs komandu sastāvos (savainojumi,slimība un citi apstākļi)?
Kādēl vipār kaut kas tāds ir pateikts? Liepāja sūdzējās par ledus kvalitāti?

     [+] [-]

, 2014-11-28 14:33, pirms 10 gadiem
Apsargs16 rakstīja: Kādēl vipār kaut kas tāds ir pateikts? Liepāja sūdzējās par ledus kvalitāti?
Zemgale izpildīja pēcspēles metienus pretēji reglamentam - Āboliņš nedrīkstēja mest otrreiz. Tieši šis viņa otrais metiens izšķīra spēles iznākumu.

     [+] [-]

, 2014-11-28 14:52, pirms 10 gadiem
Sorry, mazliet nesapratu otro punktu, bet jebkurā gadījumā, tas ir gana unikāls gadījums LV hokejā. Neko tādu iepriekš nebiju pat dzirdējis.

     [+] [-]

, 2014-11-28 14:55, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Zemgale izpildīja pēcspēles metienus pretēji reglamentam - Āboliņš nedrīkstēja mest otrreiz. Tieši šis viņa otrais metiens izšķīra spēles iznākumu.
Ok.. paldies par info
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-28 18:28, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Moška pateiks, vai toč līdz pirmdienai jāmokās?
Negribas sabojāt pārsteigumu. Tas būs saistīts ar tiem, kas uz 13.decembra spēli ies. Labdarības pasākums.

     [+] [-]

, 2014-11-28 23:09, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: tak tu no Ogres nosauksi man vismaz vienu interneta adresi no tiem neskaitāmajiem Āzijas bukijiem kur var likt likmes uz LHV jeb tikai tupi troļļõsi?
nežmiedzies, es ar gribu nopelnīt...
Bwin.com

     [+] [-]

, 2014-11-29 13:45, pirms 10 gadiem
Virslīgas komandu spēļu kreklus var kaut kur iegādāties? Šķiet, ka tikai Kurbads piedāvā šādu opciju. Bet varbūt kāds zin ko vairāk?

     [+] [-]

, 2014-11-29 13:56, pirms 10 gadiem
Suricat rakstīja: Virslīgas komandu spēļu kreklus var kaut kur iegādāties? Šķiet, ka tikai Kurbads piedāvā šādu opciju. Bet varbūt kāds zin ko vairāk?
HKL arī apsver šādu iespēju, bet tā laikam realizēsies, kad komandai būs jaunais logo.

     [+] [-]

, 2014-11-29 19:51, pirms 10 gadiem
Nu redz kā MOGO dabūja pa ādu no Sāgas puišiem Tā iet, ka pretinieku novērtē par zemu.

     [+] [-]

, 2014-11-29 20:16, pirms 10 gadiem
Suricat rakstīja: Nu redz kā MOGO dabūja pa ādu no Sāgas puišiem Tā iet, ka pretinieku novērtē par zemu.
Tā tas notiek,kad komandas treneris ir aizņemts ar muldēšanu Ģinamas sakarā, un nevis nodarbojas ar savas komandas trenēšanu.

     [+] [-]

, 2014-11-29 20:28, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tā tas notiek,kad komandas treneris ir aizņemts ar muldēšanu Ģinamas sakarā, un nevis nodarbojas ar savas komandas trenēšanu.
Par muldēšanu viņam naudiņu maksā Un kāds tak uz tiltiņa stāvēja arī bez viņa.