Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Latvijai otrā uzvara

Latvijai otrā uzvara
Roberts Bukarts
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Otro uzvaru pasaules U-18 čempionātā hokejā 1. divīzijā, B apakšgrupā ceturtdien vakarā izcīnīja Latvijas izlase, kas turnīra otrajā spēlē ar 3:1 pieveica Itālijas vienaudžus.

Spēli abas komandas iesāka nedaudz piesardzīgi un ripa vairāk uzturējās laukuma vidusdaļā. Pēc nospēlētām sešām minūtēm Latvijas izlase pakāpeniski sāka pārņemt iniciatīvu un vairākas reizes iespieda pretinieku viņu aizsardzības zonā. Itālija nespēja tikt galā ar ātrajiem Latvijas hokejistiem, un pirmās trešdaļas 11. minūtē mājinieki nopelnīja pirmo skaitlisko vairākumu, kura laikā izdarīja pāris bīstamus metienus, no kuriem viens sasniedza mērķi. Burzmā pie Itālijas vārtiem acīgākais izrādījās Ronalds Cinks, kurš pārspēja Itālijas vārtsargu – 1:0. Pēc gūtajiem vārtiem Latvijas neapstājās un turpināja aktīvu pretinieka vārtu iekarošanu. Mūsu puiši labi un skaisti saspēlējās, bīstami meta pa vārtiem un Itāliju no otrā vārtu zaudējuma glāba tikai de Filipo meistarība.

Tomēr arī Itālija ik pa laikam pārbaudīja Daiņa Vasiļjeva modrību, taču Latvijas izlases vārtsargs savai komandai nelika vilties. Četras minūtes līdz pirmās trešdaļas beigām Latvija nopelnīja vēl vienu skaitlisko vairākumu, kura laikā savērpa pamatīgu virpuli Itālijas aizsardzības zonā, tomēr itālieši braši aizsargājās un nosargāja savus vārtus neskartus. Ne uz ilgu laiku – līdz ko Itālijas izlase spēlēja pilnā sastāvā, Raimonds Vilkoitis izdarīja skaistu metienu pa vārtiem un šajā situācijā de Filipo bija bezspēcīgs – 2:0. Pie šāda rezultāta komandas devās atpūtā.

Šķita, ka pārtraukumā komandas bija pārāk labi atpūtušās, jo lielākā otrās trešdaļas daļa tika aizvadīta samērā lēnā, brīžiem pat garlaicīgā spēlē. Skaļu uzplaiksnījumu nebija nevienas komandas izpildījumā, tomēr neliela iniciatīva piederēja Itālijas hokejistiem, kuri pāris reizes lika panervozēt Latvijas aizsardzībai un arī vārtsargam. Trešdaļas beigu daļā arī mājinieki paātrināja savu tempu, tomēr tika pieļautas pozicionālas kļūdas kā piespēlēs, tā veiksmīgā ieslidošanā pretinieka zonā. Tomēr viena lieliska iespēja gūt vārtus Latvijai bija, taču šajā epizodē Itālijas vārtsargs de Filipo atvairīja divus metienus pēc kārtas un nosargāja savus vārtus drošībā. Otrā perioda pēdējās divas minūtes bija bagātas ar abpusējiem noraidījumiem, taču mača rezultāts nemainījās – 2:0 pēc otrās trešdaļas.

Trešās trešdaļas pirmās piecas minūtes notikumus laukumā diktēja Itālija, kas centās gūt kaut vienus vārtus. Tomēr katru reizi visi itāliešu centieni atdūrās pret Latvijas aizsardzības bastionu, kas šovakar darbojās bez lielām un rupjām kļūdām. Ripa galvenokārt uzturējās laukuma vidusdaļā, un tikai retu reizi viena vai otra komanda saasināja spēli. Laukumā valdīja mierīga atmosfēra, abiem pretiniekiem jau gaidot mača beigu signālu. Astoņas minūtes līdz spēles beigām Itālija nonāca skaitliskajā mazākumā, bet pēc 30 sekundēm par laika vilcināšanu divu minūšu noraidījumu izpelnījās vēl viens Itālijas hokejists. Nonākusi 5 pret 3 situācijā, Latvija braši turējās itāliešu zonā un pāris reizes bīstami meta pa vārtiem, taču viesi šo mazākumu godam izturēja un rezultāts nemainījās. Mača galotnē Itālija pārņēma iniciatīvu, nomainīja vārtsargu pret sesto laukuma spēlētāju un šī taktika attaisnojās - nepilnas divas minūtes līda spēles beigām Kostners vienus vārtus atguva. Latvija ar šādu scenāriju negribēja samierināties un pēc nepinas minūtes Roberts Bukarts neļāva Itālijai ilgi priecāties – 3:1. Itālijas galvenais treneris vēlreiz vārtsargu nomainīja pret sesto laukuma spēlētāju, tomēr šoreiz viesiem neizdevās gūt vārtus un Latvija varēja svinēt savu otro uzvaru pasaules čempionātā.

Rīt pasaules čempionātā būs brīvdiena. Nākamo spēli Latvijas izlase aizvadīs sestdien, 5. aprīlī pret Austriju. Mača sākums plkst. 20.00 un tiešraidē to translēs LTV7.

Pasaules čempionāts U-18 izlasēm.
1.divīzija, B apakšgrupa.
Arēna Rīga (3. aprīlis).
Latvija – Itālija 3:1 (2:0, 0:0, 1:1)

Vārti: 12:00 1:0 Cinks (Bukarts, Indrašis, vair.), 17:50 2:0 Vilkoitis (Popēns, Ozoliņš), 57:49 2:1 Kostners (Traversa), 58:37 3:1 Bukarts (Indrašis, Upītis)
Soda minūtes: 10:12
Vārtsargi: Vasiļjevs – de Filipo
Latvijas izlases sastāvs pa maiņām:
1. maiņa: Cinks-Bukarts-Indrašis, Iliško, Kauss
2. maiņa: Cimermanis-Popēns-Vilkoitis, Bullītis-Ozoliņš
3. maiņa: Skvorcovs-Dobreņkijs-Bičevskis, Dīķis-Porejs
4. maiņa: Upītis-Ķēniņš-Borovkovs, Freibergs

  +1 [+] [-]

, 2008-04-03 22:58, pirms 17 gadiem
STOP. Es tomēr nekritīšu eiforijā ... Gribētu atzīmēt, ka ļoti daudz kļūdas piespēlēs, no malas skatoties slikts slidojums - lēns.

Vairāk vajadzētu uzspiest agresīvāku spēli, ātrāku slidojumu pluss precīzākas piespēles un kombinācijas.

PLUSS tiešām šobrīd ir aizsardzība vidus zonā.

UN TOMĒR, JA TIEŠĀM MŪSĒJIE NOKĻŪS PIE ELITAS U 18 MĒS IZSKATAMIES ĻOTI PAŠVAKI... KRIEVI, KANĀDIEŠI KAPĀ ĀTRUMĀ UN FIZISKU SPĒLI. MAN LIEKAS, KA MUMS BŪS JĀCĪNAS TIKAI PAR NOTURĒŠANOS ELITES GRUPĀ...

  +4 [+] [-]

, 2008-04-03 23:03, pirms 17 gadiem
totti_roma rakstīja: UN TOMĒR, JA TIEŠĀM MŪSĒJIE NOKĻŪS PIE ELITAS U 18 MĒS IZSKATAMIES ĻOTI PAŠVAKI... KRIEVI, KANĀDIEŠI KAPĀ ĀTRUMĀ UN FIZISKU SPĒLI. MAN LIEKAS, KA MUMS BŪS JĀCĪNAS TIKAI PAR NOTURĒŠANOS ELITES GRUPĀ...


nu bet loģiski - ar Latvijas hokeja resursiem savādāk nemaz būt nevar...

  +3 [+] [-]

, 2008-04-03 23:05, pirms 17 gadiem
Abrags rakstīja: vispār, sākot ar 2.periodu, izskatīās, ka galvenais treneris ir H.Vasiļjevs nevis Nazarovs - vismaz spēlētājos dresēja laukumā ne pajokam

Man gan sākumā šķita, ka tur bļaustās kkāds piedzēries fans. Izrādās, ka tas bļuastēklis bija Vasiļjevs!

  +1 [+] [-]

, 2008-04-03 23:05, pirms 17 gadiem
Nu es teiktu pārliecinoša uzvara, varbūt pat ne pēc rezultāta, bet pēc spēles... nevienu brīdi man nelikās, ka itāļi varētu vinnet mūsējos. Nezinu kā jums, bet man atkal patika kā spēlēja Vilkoits un ne jau dēļ gūtajiem vārtiem... vienkārši kaut kā patīk kā viņš spēlē - tā kā kapteinim pienākas! Nu malači tikai pret Austriju un Norvēgiju būs jāspēlē labāk. Trenerim labak zināms, bet man nelikās, ka Bukartam vajadzēja balvu dot, drīzāk Indrašim, vai tam pašam Vilkoitam.

  +2 [+] [-]

, 2008-04-03 23:06, pirms 17 gadiem
Neviens nezin, kas notika ar savainoto informatoru?

     [+] [-]

, 2008-04-03 23:09, pirms 17 gadiem
Baronsfans rakstīja: Man tikko aizgāja, PČ tak šogad ir kanādā, tas nozīmē, ka vajadzēs vēlu skatīties hokeju!!

njā ja spēle Kvebekā sākas 17.00 tad mums rādīs 24.00

  +1 [+] [-]

, 2008-04-03 23:09, pirms 17 gadiem
Javier rakstīja: Švaki, švaki, švaki...
Itāļus jau nu vajadzēja vinnēt pārliecinošāk.


atkal

  -2 [+] [-]

, 2008-04-03 23:09, pirms 17 gadiem
Spēle patika!
Malachi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-04-03 23:10, pirms 17 gadiem
Kostners (Traversa)

italjiem aktieri labi spele

     [+] [-]

, 2008-04-03 23:12, pirms 17 gadiem
Abrags rakstīja : nu bet loģiski - ar Latvijas hokeja resursiem savādāk nemaz būt nevar...

KĀDS SAKARS AR RESURSIEM ... ATNĀC APSKATIES UZ JAUNIEŠU ČEMPIONĀTU ... ŠO GADU IESĀKUMĀ NAV STĀRU ... SĀKOT AR 1994 GADU REDZĒSIET BAIGOS PUIKAS ... LIEPĀJAS METALURGS, BHS, SĀGA ... TAGAD JAU JAUNIEŠU ČEMPĪ LABI KADRI, ĀTRI, SPĒKA SPĒLI SPĒLĒ, IR DAUDZI NORMĀLI AUGUMĀ PRIEKŠ SAVIEM GADIEM...

VĒL MAN LIEKAS, KA HOKEJA FEDERĀCIJA NEVAR APZINĀT KADRUS, KAS SPĒLĒ ĀRZEMĒS. PAZĪSTU DAUDZUS LABUS PUIŠUS, KAS SPĒLĒ JUNIOROS KANĀDĀ, BET PAR VIŅIEM HOKEJA VĪRI NEKO NEZINA ... APMĒRAM NO SĒROJAS KĀ NCAA KUKSIKS KURŠ UZRODAS TIKAI AR E - SPORTA PALĪDZĪBU ...

BET NU CERU, KA VISS BŪS OK

     [+] [-]

, 2008-04-03 23:13, pirms 17 gadiem
Abrags rakstīja: Gribi teikt, ka pārliecinoša uzvara??? pēc 2:1 rezultāts kļuva pavisam slidens - labi, ka iemeta trešos. Ar tik vāju realizāciju būs ļoti, ļoti grūti pret Austriju un Itāliju... Vienīgais, aizsardzība mūsējiem šogad ir laba (noteikti labāka kā 2006.g. PČ; toties uzbrukums vājāks kā toreiz). Nu, labi - itāļiem šovakar vārtsargs ļoti labi nostāvēja, ja spēle aizietu līdz bullīšiem, baidos, mums nebūtu variantu... Izskatās, ka Vasiļjevam ir tas pats niķis ar ripas atsišanu vārtu priekšā kā Dzelzim pirms 2 gadiem...


Rezultāts bija 2:0 - palikušas pāris minūtes. Protams, nedrīkst atslābināties, taču visi saprot, ka viena ļoti rupja kļūda vēl kopējo ainu nesabojās. Neziskatījās, ka itāļi varētu panākt 2:2.

Man bija pārsteigums, ka esot vairākumā itāļi vartsargu nost neņēma, bet tad, kad vairākums beidzās - noņēma....un arī iemeta.

     [+] [-]

, 2008-04-03 23:14, pirms 17 gadiem
totti_roma rakstīja: Abrags rakstīja : nu bet loģiski - ar Latvijas hokeja resursiem savādāk nemaz būt nevar...

KĀDS SAKARS AR RESURSIEM ... ATNĀC APSKATIES UZ JAUNIEŠU ČEMPIONĀTU ... ŠO GADU IESĀKUMĀ NAV STĀRU ... SĀKOT AR 1994 GADU REDZĒSIET BAIGOS PUIKAS ... LIEPĀJAS METALURGS, BHS, SĀGA ... TAGAD JAU JAUNIEŠU ČEMPĪ LABI KADRI, ĀTRI, SPĒKA SPĒLI SPĒLĒ, IR DAUDZI NORMĀLI AUGUMĀ PRIEKŠ SAVIEM GADIEM...

VĒL MAN LIEKAS, KA HOKEJA FEDERĀCIJA NEVAR APZINĀT KADRUS, KAS SPĒLĒ ĀRZEMĒS. PAZĪSTU DAUDZUS LABUS PUIŠUS, KAS SPĒLĒ JUNIOROS KANĀDĀ, BET PAR VIŅIEM HOKEJA VĪRI NEKO NEZINA ... APMĒRAM NO SĒROJAS KĀ NCAA KUKSIKS KURŠ UZRODAS TIKAI AR E - SPORTA PALĪDZĪBU ...

BET NU CERU, KA VISS BŪS OK


Bet ar Kanādu, Krieviju grūti salīdzināt ne?

  +1 [+] [-]

, 2008-04-03 23:15, pirms 17 gadiem
totti_roma: "STOP. Es tomēr nekritīšu eiforijā ... Gribētu atzīmēt, ka ļoti daudz kļūdas piespēlēs, no malas skatoties slikts slidojums - lēns."

Par ātrumu... man arī šķiet, ka komanda ir mazliet palēna.

totti_roma: "UN TOMĒR, JA TIEŠĀM MŪSĒJIE NOKĻŪS PIE ELITAS U 18 MĒS IZSKATAMIES ĻOTI PAŠVAKI... KRIEVI, KANĀDIEŠI KAPĀ ĀTRUMĀ UN FIZISKU SPĒLI. MAN LIEKAS, KA MUMS BŪS JĀCĪNAS TIKAI PAR NOTURĒŠANOS ELITES GRUPĀ..."

Nu, kanādiešiem un krieviem klāt nestāvam ne tikai mēs... U18 un U20 tiem nestāv klāt tāpat čehi, somi, slovāki, šveicieši... utt. Tik zviedri un amerikāņi pēdējos gados spēlē aptuveni tajā pašā līmenī.
Par tiem resursiem... nu sāk tie mums parādīties. Un izskatās, ka ar katru gadu izvēle no kuriem izveidot U18 un U20 izlasi būs arvien lielāka. Tikai, lasot rakstus un komentārus pirms šī U18 čempja, jau nezinu, tas ir labi vai slikti. Jo lielāka būs izvēle, jo vairāk bļaus, ka ne tos paņēma izlasē

     [+] [-]

, 2008-04-03 23:16, pirms 17 gadiem
eske rakstīja: Man gan sākumā šķita, ka tur bļaustās kkāds piedzēries fans. Izrādās, ka tas bļuastēklis bija Vasiļjevs!

sākumā tiešām bļaustās fans, tipo "makaroņiki" un "atdod cimdu!". Pretīgi bija klausīties! Bet vēlāk sāka Vasiļjevs. Man arī radās tāda sajuta, ka viņš ir galvēnais treneris, jo tiešām bija daudz aktīvāks par Nazarovu. Nu vismaz, kad paņēma time-out, tad spēlētājiem skaidroja Nazarovs

  -1 [+] [-]

, 2008-04-03 23:17, pirms 17 gadiem
To eske :

Es tev piekrītu. Rakstīju, ka ļoti labi puikas tehniski, ātri, spēcīgi būs sākot ar 1994. gadiem. reāli vēl 3 gadi jāpagaida

  +3 [+] [-]

, 2008-04-03 23:19, pirms 17 gadiem
ar tādu speli no Norge būs pa dirsu.Nelolojiet cerības, piedzērušie latvjas fani

     [+] [-]

, 2008-04-03 23:21, pirms 17 gadiem
To Straka

Problēma ir tāda, ka Latvijā bērnu profesionāls hokejs (regulāri treniņi, ekipējums, izbraukumi uz spēlēm, papildus slidošanas treniņi, ja var vasaras nometnes) nav priekš visiem bērniem.

Tas nozīmē, ka mēs nevaram salasīt piem no pārdesmit tūkstošiem 18 gadīgus čaļus, kuriem piem augums nebūs mazāks par 185 cm plus vēl tehniskus.

Kādi ir tādi ir .... Bet nenoliedzami, ka arī Latvijā ir talantīgi puiši, kas pateicoties vecāku sūrajam darbam izsitas un paliek hokejā

     [+] [-]

, 2008-04-03 23:22, pirms 17 gadiem
totti_roma rakstīja: Es tev piekrītu. Rakstīju, ka ļoti labi puikas tehniski, ātri, spēcīgi būs sākot ar 1994. gadiem. reāli vēl 3 gadi jāpagaida

Neesmu informēts, kas ir ar 1994.gadā dzimušajiem un jaunākiem, bet redzu, ka arī ar mūsu esošiem spēlētājiem (var pat teikts, ka ar labiem spēlētājiem) varam uzvarēt I divīzijā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-04-03 23:28, pirms 17 gadiem
totti_roma: "UN TOMĒR, JA TIEŠĀM MŪSĒJIE NOKĻŪS PIE ELITAS U 18 MĒS IZSKATAMIES ĻOTI PAŠVAKI... KRIEVI, KANĀDIEŠI KAPĀ ĀTRUMĀ UN FIZISKU SPĒLI. MAN LIEKAS, KA MUMS BŪS JĀCĪNAS TIKAI PAR NOTURĒŠANOS ELITES GRUPĀ..."

Jā, starp citu.... Tu te raksti par cīnīšanos par palikšanu elitē. Bet bija gadi (vēl pavisam nesen), kad cīnījāmies bezmazvai par palikšanu I divīzijā. Vienu gadu spēlējām pat II divīzijā, kurā ieguvām pavisam ne pirmo vietu!! Domāju, ka pēc pāris gadiem pavisam noteikti būs tā, ka mērķi būs augstāki par vienkārši palikšanu elitē, bet piem., cīnīties par 5... 7... vietu, uzskatot, ka tieši tā ir mūsu vieta.

  +2 [+] [-]

, 2008-04-03 23:33, pirms 17 gadiem
eske rakstīja: Domāju, ka pēc pāris gadiem pavisam noteikti būs tā, ka mērķi būs augstāki par vienkārši palikšanu elitē, bet piem., cīnīties par 5... 7... vietu, uzskatot, ka tieši tā ir mūsu vieta.


nuu, kamēr mums hokejā trenēsies 10x mazāk bērnu kā Slovākijā, mēs i tuvumā nebūsim slovākiem, čehiem, somiem, arī šveiciešiem un vāciešiem... Un tas nav mans izdomājums, bet to vēl Šuplers 2006. gadā bilda - reiz bija gara intervija ar viņu, kurā viņs smalki analizēja hokeja sistēmu Latvijā.

     [+] [-]

, 2008-04-03 23:41, pirms 17 gadiem
Abrags rakstīja: nuu, kamēr mums hokejā trenēsies 10x mazāk bērnu kā Slovākijā, mēs i tuvumā nebūsim slovākiem, čehiem, somiem, arī šveiciešiem un vāciešiem... Un tas nav mans izdomājums, bet to vēl Šuplers 2006. gadā bilda - reiz bija gara intervija ar viņu, kurā viņs smalki analizēja hokeja sistēmu Latvijā.

Man gan šķiet, ka Slovākija ar 10x vairāk (kā Tu saki) jauno hokejistu nav nekur tālu Latvijai. Esam viņus gan uzvarējuši, gan viņu jaunieši un juniori nav nemaz tik tālu no izkrišanas uz I div. Pie tam prakse rāda, ka spēlētāju pārsvars ne vienmēr liecina par kādas komandas pārspēku. Piemēram, tie paši baltkrievi... viņiem jauno hokejistu attīstības sistēma ir tomēr labāk attīstīta... bet pēdējā U20 čempī izlasē paņēma dažus Krievijas spēlētājus, bet tāpat zaudēja Latvijai. Lai cik hokejs attīstītos Kazahstānā, tomēr tie tāpat izlasē ņem Krievijas spēlētājus.

     [+] [-]

, 2008-04-03 23:49, pirms 17 gadiem
Abrags rakstīja: nuu, kamēr mums hokejā trenēsies 10x mazāk bērnu kā Slovākijā, mēs i tuvumā nebūsim slovākiem, čehiem, somiem, arī šveiciešiem un vāciešiem... Un tas nav mans izdomājums, bet to vēl Šuplers 2006. gadā bilda - reiz bija gara intervija ar viņu, kurā viņs smalki analizēja hokeja sistēmu Latvijā.

Kad spēlē divas komandas, tad nav svarīgi, cik daudz spēlētāju ir valstij. Ir svarīga viņu meistarība, motivācija, patriotisms, vēlme uzvarēt... utt. Ja galvenais, cik bērnu trenēja, tad domāju mums nebūtu variantu arī pret Japānu.

  +1 [+] [-]

, 2008-04-03 23:54, pirms 17 gadiem
vinsh bija domaajis ar to, ka izveele taam valstiim ir daudz leilaaka, un talantiigaaku speleetaaju iespeejamiiba ir vairaak kaa latvijaa, jo sheit speleetaaju visp nav tik daudz...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-04-04 01:41, pirms 17 gadiem
Straka rakstīja: 2) Prieks, ka operatori spēja nofilmēt vismaz pēdējos - trešos gūtos vārtus.


esmu bijis operators un filmejis ltv hokeju un basi un fuzi un ta talak, bet hokeju ir visgrutak nofilmet. ta ka, shadi komentari ir manuprat aizvainojoshi.

     [+] [-]

, 2008-04-04 07:25, pirms 17 gadiem
eske rakstīja: Man gan šķiet, ka Slovākija ar 10x vairāk (kā Tu saki) jauno hokejistu nav nekur tālu Latvijai....


Vecīt, nu gan Tu pateici!
Slovākija ir viens no kandidātiem uz medaļām, nevis izkrišanu uz 1. divīziju! Atgādināšu, ka slovāki ir 2002.g. Pasaules čempioni!
Tas pats arī jauniešu/junioru izlašu sakarā - slovāki tomēr var līdzvērtīgi spēlēt pret tiem pašiem zviedriem, čehiem, somiem, kamēr mums tas ir tikai tāls neaizsniedzams sapnis...
Arī klubu līmenī - piemēram, šogad čempionu kausā slovāku Slovan vinnēja somu Karpat un tikai bullīšos zaudēja Magņitogorskas Metallurg! Līgu spēku samērus (SVK pret LAT), manuprāt, vispār lieki salīdzināt
Cik slovākiem ir NHL spēlētāju un cik Latvijai!
u.t.t.
A par tiem 10x vairāk jauniešu/bērnu hokejistu Slovākijā kā Latvijā - cipars nav no gaisa izzīsts - to Šuplers nosauca (precīzus ciparus vari apskatīt, ja nemaldos 2006.g. žurnālā "Republika") intervijā žurnālam Republika.

     [+] [-]

, 2008-04-04 07:27, pirms 17 gadiem
eske rakstīja: Kad spēlē divas komandas, tad nav svarīgi, cik daudz spēlētāju ir valstij. Ir svarīga viņu meistarība, motivācija, patriotisms, vēlme uzvarēt... utt. Ja galvenais, cik bērnu trenēja, tad domāju mums nebūtu variantu arī pret Japānu.



..tikai viena nianse - vienā gadījumā izlasē ir jāņem tie, kas ir; otrā gadījumā jau ir kvalitatīva atlase un nopietna konkurence...

     [+] [-]

, 2008-04-04 08:11, pirms 17 gadiem
pavisam cits hokejs nekaa pret Holandi

     [+] [-]

, 2008-04-04 08:13, pirms 17 gadiem
slidojuma ātrums bieži ir tieši proporcionāls aizliegto preparātu daudzumam ...fizisko spēka spēli mūsējie ne tikai lielākoties nespēj un neprot pielietot, bet arī Nazarovs attur no tā ....hokejs, tā ir komandas , ne 1 spēlētāja, ne 1 maiņas spēle... tur, kur satiekās 2 līdzīgas komandas, priekšroka garākiem un smagākiem...augstākā divīzijā mēs jau bijām,5 no šitiem Raumā spēlēja pret Can, USA, kriev,Čeh,Som,Vāc. IIHF mājas lapā tas viss ir atspoguļots....Ja šim sastāvam paveiksies,nākamgad Nazarova 91-ie un LM-91 izjutīs ,ko tas nozīmē ,uz savas ādas, ko es Latvijai novēlu, jo tā ir neatsverama pieredze....Ja Latvijā būtu ne tikai hokeja fani un pārdesmit spēlētāju attiecīgajā vecuma grupā , bet arī 1 funkcionārs, un 1 TRENERIS, nevis savu k.. piebāzēji , varētu mēģināt elitē noturēties.Citādi bezceris... Fani mums labākie pasaulē, daži spēlētāji arī nav slikti un komanda iet uz priekšu kā komanda. Novēlu viņiem un Latvijai veiksmi laukumā !!!...Jā, hokejs diemžēl ir dārgs sporta veids,1 normāla kļuška ap 150 ls...Interesanti, cik mūsu labākie pa sezonu tās salauž , vai kāds nezina???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-04-04 09:08, pirms 17 gadiem
Abrags rakstīja: ..tikai viena nianse - vienā gadījumā izlasē ir jāņem tie, kas ir; otrā gadījumā jau ir kvalitatīva atlase un nopietna konkurence...


Kā tu pats domā- vai pie mums šīs atlases ir pietiekoši kvalitatīvas un objektīvas vai arī tur būtu kas jāmaina?Vismaz tā lai nerastos aizdomas, ka treneri lobē savējos.

     [+] [-]

, 2008-04-04 09:11, pirms 17 gadiem
Franko rakstīja: esmu bijis operators un filmejis ltv hokeju un basi un fuzi un ta talak, bet hokeju ir visgrutak nofilmet. ta ka, shadi komentari ir manuprat aizvainojoshi.


Skaidrs, ka aizvainojoši. Man komentārs nebija nekāds kompliments.
No malas jau arī redzams, ka nav viegli, bet nu ja nesanāk ar vienu kameru - ir citas.