Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

LTV7 pārraidīs lielāko daļu "Dinamo" spēļu

LTV7 pārraidīs lielāko daļu "Dinamo" spēļu
Dinamo Rīga hokejisti
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Rīgas "Dinamo" būs iespēja LTV7 televīzijas kanālā redzēt lielāko daļu jaundibinātā Latvijas hokeja kluba spēles Kontinentālās hokeja līgas (KHL) turnīrā, portālam diena.lv otrdien apstiprināja LTV7 direktors Arnis Kuprišs.

"Visas Rīgas Dinamo spēles mēs parādīt nevarēsim. Noteikti rādīsim visas 26 mājas spēles un ceram translēt kluba augstākā līmeņa izbraukuma spēles," sacīja Kuprišs, piebilstot, ka Latvijas Televīzija saņēmusi no spēļu pārraides tiesību īpašnieces - Krievijas telekompānijas RTR - garantijas vēstuli. Tuvākajā laikā tikšot pabeigts kārtot visas darījuma juridiskās puses. Iespējams, ka skatītājiem būs iespēja jau rītdien redzēt maču ar Habarovskas "Amur".

Tāpat LTV7 pārstāvis pavēstīja, ka patlaban kopā ar "Dinamo" klubu tiekot pārrunāts par to, kurš šīs spēles komentēs.

Atgādināsim, ka "Dinamo" savā pirmajā KHL turnīra mačā otrdien ar rezultātu 4:2 pieveica iepriekš minēto "Amur" komandu.

Izmantotie resursi:
Portāls diena.lv

     [+] [-]

, 2008-09-02 19:41, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: nu mēneša beigās ja visi "čiriki" iztērēti, atliks ar pēdējo "piečuku" maukt uz Piņķiem Tas tā, bet es gan domāju uz BAČ ar aizskriet vismaz 1x mēnesī, Lv okejs tomēr nav tikai Dinamo un lauvu sastāvs tāds pajauns, gribas redzēt kā viņu BAČ izskatīsies.


Nu es jau arī nesaku, ka es gluži nemaz uz Piņķiem nebraukšu! Reizi mēnesī vai divos jau toč varētu moš arī aizvilkties... kā nekā arī BAČ nav gluži "sētas līga" un gribēsies jau arī uz RD farmu biš paskatīties.... it sevišķi, ja BAČu nekur pa TV nerādīs....

     [+] [-]

, 2008-09-02 19:42, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Vo vo! Bet ja pa tēmu šis liktu (bez citu nodir..nas), tad slikti jau nebūtu!!! Būtu mums ta "speckors" Liepājā un arī "speckors" Ogrē.... Vēl tik Daugavpilī jāatrod "speckors"....no Piņķiem gan jau tāpat kāds "atrakstīsies"....

Cik saprotu no Piņķiem te zzk varītēm uzprasās reportāžas rīkot

     [+] [-]

, 2008-09-02 19:44, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: no pārdaugavas līdz Arēnai vakarpusē var tikt tīri normāli...


Nē, nu es jau braukšu arī uz Dinamo, tikai pieļauju, ka ne uz visām spēlēm

     [+] [-]

, 2008-09-02 19:45, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Cik saprotu no Piņķiem te zzk varītēm uzprasās reportāžas rīkot


Nu re! Trīs jau tā kā varētu būt! Vēl tik ceturtais no Daugavpils ir jāatrod... Un ta te eSportā varētu klapēt vaļā arī rubriku "BAČ"!!!

     [+] [-]

, 2008-09-02 19:46, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Nu es jau arī nesaku, ka es gluži nemaz uz Piņķiem nebraukšu! Reizi mēnesī vai divos jau toč varētu moš arī aizvilkties... kā nekā arī BAČ nav gluži "sētas līga" un gribēsies jau arī uz RD farmu biš paskatīties.... it sevišķi, ja BAČu nekur pa TV nerādīs....

laikam jau nerādīs....tagad kad ir Dinamo nez vai kāds vispār pīkstēs pa rādīšanu...
Neesmu konkrētas mūsu černieka BAČ fans, bet šogad lauvas ar Meiju, Straupi liekas simpātiskāki nekā bebri ar Kerču un Fanduļu (visu cieņu abiem vecmeistariem!!!)

     [+] [-]

, 2008-09-02 19:48, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Nu re! Trīs jau tā kā varētu būt! Vēl tik ceturtais no Daugavpils ir jāatrod... Un ta te eSportā varētu klapēt vaļā arī rubriku "BAČ"!!!

Nu D-pilieši atsaucas!!!
P.S. moš šito pa krieviski vēl ierakstīt? Moš kāds grib bet nesaprot...

     [+] [-]

, 2008-09-02 19:49, pirms 16 gadiem
zzk rakstīja: Nē, nu es jau braukšu arī uz Dinamo, tikai pieļauju, ka ne uz visām spēlēm

es ar uz visām nedošos, vienmēr esmu turējis līdzsvarā skatīšanos pa TV un dzīvajā
ops, spartaks pievilka 3;4

     [+] [-]

, 2008-09-02 19:51, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Cik saprotu no Piņķiem te zzk varītēm uzprasās reportāžas rīkot

Viņš tak teica no darba, cilvēks atpūsties grib, bet jūs gribat viņam vēl vienu pienākumu uzspiest

     [+] [-]

, 2008-09-02 19:53, pirms 16 gadiem
karliss rakstīja: Viņš tak teica no darba, cilvēks atpūsties grib, bet jūs gribat viņam vēl vienu pienākumu uzspiest

visi strādā, kādam ar bik jaziedojas, tā mēs te apspriedāmies un izvēlējāmies šo godpilno pienākumu piešķirt viņam, bet ja Tu pieteiksies palīgos mēs neiebilstam

     [+] [-]

, 2008-09-02 19:55, pirms 16 gadiem
Pirmo speli ieks LTV7 radis piektdien 13:00 ta teica zinas 18:00!YESSS labi ka man TV darba ir

     [+] [-]

, 2008-09-02 19:57, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Patriotisms (arī lokāls) laba lieta! Pie tā arī paliec! Būs vismaz arī kāds, kas "mečus" atbalsta BAČā... Tu- Liepājā, kasagrande- Ogrē... Ja Tu vēl arī citas komandas iemācīsies "neapdir..t" un nemeklēsi viņām visādas "utis", tad vispār... "cenas Tev nebūs"!!!

Kas ko uzskata par apdiršanu!
Es piemēram,pat ,,meči'' nemāku slavēt tikai tāpēc,ka viņš ir ,,mečis'' un no Liepājas. Kaut gan viņu varētu paslavēt kaut vai par to,ka pārliecinoši izcīnija LV čempi,bet tomēr es to nedarīšu,jo labi zinu kāds ir LV hokeja līmenis un kas spēlē citās komandās!
Nesaprotu,un visticamāk nekad nesapratīšu, tos fanus,kas baigi slavē RD,jo lielākā daļa ir redzējuši tikai pāris spēles,un pēc tām kaut ko spriest īr stipri pāragri!
Kaut gan zinot,latviešu mentilitāti nebūtu ko brīnīties!Kad mūsējie uzvar,tad slavinātāji bez skaita un gala,bet tiko dažas spēles pakāš tā viss!
Tieši tāpēc es nebrīnos,ka BAČ spēļu apmeklētība LV halles būs cieši atkarīga no RD sekmēm KHL! Patiesie jeb lokālie savu komandu fani nekur nepazudīs,kā nāca tā nāks uz savu komandu mačiem,bet tie kas fano par komandām,kas uzvar,tā arī mētāsies no TV ekrāniem uz pilsētu hallēm!

     [+] [-]

, 2008-09-02 19:57, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: laikam jau nerādīs....tagad kad ir Dinamo nez vai kāds vispār pīkstēs pa rādīšanu...
Neesmu konkrētas mūsu černieka BAČ fans, bet šogad lauvas ar Meiju, Straupi liekas simpātiskāki nekā bebri ar Kerču un Fanduļu (visu cieņu abiem vecmeistariem!!!)


Nu es gan kā sens R 2000 līdzi jutējs un "Rīgas šovinists" protams arī tur būšu par RD farmu! Bet Tevis minētie abi vecmeistari pieplusojot vēl mazuli Ignatoviču domāju "bebriem" vēl būs gana labs spēks, lai galīgi nenobālētu uz tāda BAČ fona.... "Berjas brigādes" rezultāti diezko labi bez viņiem jau arī tadās pārbaudes spēlēs neizskatijās....

     [+] [-]

, 2008-09-02 19:58, pirms 16 gadiem
Ltv7 stabili labakie

     [+] [-]

, 2008-09-02 19:58, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: visi strādā, kādam ar bik jaziedojas, tā mēs te apspriedāmies un izvēlējāmies šo godpilno pienākumu piešķirt viņam, bet ja Tu pieteiksies palīgos mēs neiebilstam

Nu nē paldies, ja skatos hokeju tad skatos spēli. Protams paskatos kurš labāk izskatās un kurš lec acīs, bet tāda statistika un speciāla spēlētāja meklēšana un pētīšana man neiet pie sirds. Plus vēl garus penterus ar nepatīk rakstīt.

     [+] [-]

, 2008-09-02 19:59, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nesaprotu,un visticamāk nekad nesapratīšu, tos fanus,kas baigi slavē RD,jo lielākā daļa ir redzējuši tikai pāris spēles,un pēc tām kaut ko spriest īr stipri pāragri!

Tad kapēc kritizēt ja pēc pāris spēlēm vēl spriest pāragri?

     [+] [-]

, 2008-09-02 20:00, pirms 16 gadiem
karliss rakstīja: Nu nē paldies, ja skatos hokeju tad skatos spēli. Protams paskatos kurš labāk izskatās un kurš lec acīs, bet tāda statistika un speciāla spēlētāja meklēšana un pētīšana man neiet pie sirds. Plus vēl garus penterus ar nepatīk rakstīt.

neko piebilst, man tas pats

     [+] [-]

, 2008-09-02 20:07, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Tad kapēc kritizēt ja pēc pāris spēlēm vēl spriest pāragri?

Ja ņem vērā šodienas spēli,tad kaut vai mani nosit,bet par labu, skatāmu spēli viņu bija grūti nosaukt! Tāpēc arī uzrakstiju,ka pati spēle ....,bet rezultāts priekš RD pozitīvs!
Un,vispār,es izteicu savu viedokli!Ja man tā šķiet,tad tā jau ir mana problēma! Man šī uzbraukšana tiem,kas domā savādāk nekā citi hokejmīļi stipri atgādina USSR laikus,kad skaitijās grēks būt brīvdomātājam!

     [+] [-]

, 2008-09-02 20:08, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Tad kapēc kritizēt ja pēc pāris spēlēm vēl spriest pāragri?

Ivaru izmainīt nevar tas jau sen ir skaidrs

     [+] [-]

, 2008-09-02 20:09, pirms 16 gadiem
karliss rakstīja: Nu nē paldies, ja skatos hokeju tad skatos spēli. Protams paskatos kurš labāk izskatās un kurš lec acīs, bet tāda statistika un speciāla spēlētāja meklēšana un pētīšana man neiet pie sirds. Plus vēl garus penterus ar nepatīk rakstīt.


kopējos iespaidus jau var uzrakstīt, tāpat arī kaut ko par kādiem īpašiem momentiem... speciāli kādu pētīt vai kaut ko skaitīt man arī negribās

     [+] [-]

, 2008-09-02 20:09, pirms 16 gadiem
LTV7 ir vislabākais variants, kas var būt Un visuzticīgākais tv kanāls tieši sportam Paldies LTV7 tieši par to

     [+] [-]

, 2008-09-02 20:12, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Man šī uzbraukšana tiem,kas domā savādāk nekā citi hokejmīļi stipri atgādina USSR laikus,kad skaitijās grēks būt brīvdomātājam!

Es jau zinu Tev patīk pakaitināt publiku Es ar uz emocijām, uzreiz pēc spēles dažreiz pasaku ne to ko vajag, bet tev tas ir vēl izteiktāk

     [+] [-]

, 2008-09-02 20:12, pirms 16 gadiem
karliss rakstīja: Ivaru izmainīt nevar tas jau sen ir skaidrs

Un pasaki kaut vai vienu iemeslu, kāpēc man būtu jamainās!??
Lai iepūstu kopējā taurē? Ja būs pamatots un stingrs iemesls to darīt,tad gan jau iepūtīšu!

     [+] [-]

, 2008-09-02 20:17, pirms 16 gadiem
karliss rakstīja: Es jau zinu Tev patīk pakaitināt publiku Es ar uz emocijām, uzreiz pēc spēles dažreiz pasaku ne to ko vajag, bet tev tas ir vēl izteiktāk

Neteiksim,ka patīk pakaitināt publiku! Drīzāk jau es skatos uz katru konkrētu spēli kā spēli!Man bieži rezultāts ir otrā plānā,jo esmu no tiem,kam tomēr ir svarīgāks ir izpildijums un nevis rezultāts! Ja būs slikts izpildijums,labas atsauksmes no manis negaidīt!
P.S. Starp citu,tas man kā Mežāzim ir horoskopā rakstīts,ka man process ir svarīgāks, kā pats rezultāts!

     [+] [-]

, 2008-09-02 20:21, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Ja ņem vērā šodienas spēli,tad kaut vai mani nosit,bet par labu, skatāmu spēli viņu bija grūti nosaukt! Tāpēc arī uzrakstiju,ka pati spēle ....,bet rezultāts priekš RD pozitīvs!
Un,vispār,es izteicu savu viedokli!Ja man tā šķiet,tad tā jau ir mana problēma! Man šī uzbraukšana tiem,kas domā savādāk nekā citi hokejmīļi stipri atgādina USSR laikus,kad skaitijās grēks būt brīvdomātājam!

Arī citi izsaka savu viedokli un citiem spēle patika. Nejauc iekšā PSRS laikus, par pamatotu kritiku neviens sakarīgs virsū nebrauc, muļķus nav jaņem vērā. ja kas nebija īpaši daudz komentāru kuri slavēja spēles kvalitāti, vairāk priecājās par rezultātu un veiksmīgi iesākto sezonu. Es pat biju priecīgs ka bija tas lēnais temps, jau rakstīju ka manuprāt tas bija gudri darīts pietaupot spēkus šai garajā izbraukumā. Tā tak nav LV izlases pārbaudes spēle pirms PČ kur esam pieraduši ka mūsējie joņo lai tik izpatiktu līdzjutējiem, bet spēle turnīrā kur japelna punkti, japrot sadalīt spēki un lai ar ne tā skatāmāka, tomēr, manuprāt, bija nekorekti to nosaukt par mēslu. Pozitīvs sākums, jaunā turnīrā pēc gara pārlidojuma, bet Tu ieperies pie raksta ar negatīviem komentiem, loģiski ka daudzi bruks virsū...dažreiz nevajag prasīt baigo maksimumu, bet jāpasaka paldies par to kas ir, un mūsējie šoriez pelnījuši uzslavas nevis kritiku. Būs arī laiks kritizēt, bet šī nebija tā reize...

     [+] [-]

, 2008-09-02 20:22, pirms 16 gadiem
zzk rakstīja: kopējos iespaidus jau var uzrakstīt, tāpat arī kaut ko par kādiem īpašiem momentiem... speciāli kādu pētīt vai kaut ko skaitīt man arī negribās

Nu te var runāt arī par to kāds hokejs patīk. Piemēram Latvijas hokeja izlase pie Vorobjova, jā bija neizšķirts pret čehiem laikam. Un te jau sākas tā atšķirība kur man daudzi nepiekritīs. Jā, rezultāts ir, bet pati spēle....Nez, varbūt klubus kurus viņš trenē spēlē citādāk un uzbrūk saturīgāk, ne tikai stāv aizsardzībā.

  +1 [+] [-]

, 2008-09-02 20:24, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: P.S. Starp citu,tas man kā Mežāzim ir horoskopā rakstīts,ka man process ir svarīgāks, kā pats rezultāts!

liekas drīz visās astroloģijas grāmatās būs rakstīts ka mežāžiem dikti nepatīk Rīgas Dinamo projekts

     [+] [-]

, 2008-09-02 20:26, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Man bieži rezultāts ir otrā plānā,jo esmu no tiem,kam tomēr ir svarīgāks ir izpildijums un nevis rezultāts! Ja būs slikts izpildijums,labas atsauksmes no manis negaidīt!

bet šodienas spēlē galvenais bija rezultāts...ir tāds turnīrs, saucas KHL - tur jasakrāj punkti lai tiktu playoff, tikai ar smuku spēli tur netikt, punkti vajag...

     [+] [-]

, 2008-09-02 20:29, pirms 16 gadiem
karliss
pretuzbrukuma hokejs var būt ļoti skatāms un efektīvs (efektīgs?-jūk šo vārdu nozīmes), bet Vorobeja vadītajā LV izlasē tā bija katastrofa...

     [+] [-]

, 2008-09-02 20:30, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Arī citi izsaka savu viedokli un citiem spēle patika. Nejauc iekšā PSRS laikus, par pamatotu kritiku neviens sakarīgs virsū nebrauc, muļķus nav jaņem vērā. ja kas nebija īpaši daudz komentāru kuri slavēja spēles kvalitāti, vairāk priecājās par rezultātu un veiksmīgi iesākto sezonu. Es pat biju priecīgs ka bija tas lēnais temps, jau rakstīju ka manuprāt tas bija gudri darīts pietaupot spēkus šai garajā izbraukumā. Tā tak nav LV izlases pārbaudes spēle pirms PČ kur esam pieraduši ka mūsējie joņo lai tik izpatiktu līdzjutējiem, bet spēle turnīrā kur japelna punkti, japrot sadalīt spēki un lai ar ne tā skatāmāka, tomēr, manuprāt, bija nekorekti to nosaukt par mēslu. Pozitīvs sākums, jaunā turnīrā pēc gara pārlidojuma, bet Tu ieperies pie raksta ar negatīviem komentiem, loģiski ka daudzi bruks virsū...dažreiz nevajag prasīt baigo maksimumu, bet jāpasaka paldies par to kas ir, un mūsējie šoriez pelnījuši uzslavas nevis kritiku. Būs arī laiks kritizēt, bet šī nebija tā reize...

Zināmā mērā Tev taisnība,tomēr uz pārējo es jau atbildēju iepriekšējos komentāros, gan Tev, gan citiem!

     [+] [-]

, 2008-09-02 20:31, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: liekas drīz visās astroloģijas grāmatās būs rakstīts ka mežāžiem dikti nepatīk Rīgas Dinamo projekts


Tu manis rakstīto ņēmi pārāk šauri,jo es ar to biju domājis visās lietās!

     [+] [-]

, 2008-09-02 20:33, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja:
Tu manis rakstīto ņēmi pārāk šauri,jo es ar to biju domājis visās lietās!

neiešu jau hokeja sadaļā "izplesties" pa visām dzīves jomām

     [+] [-]

, 2008-09-02 20:33, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: karliss
pretuzbrukuma hokejs var būt ļoti skatāms un efektīvs (efektīgs?-jūk šo vārdu nozīmes), bet Vorobeja vadītajā LV izlasē tā bija katastrofa...

Efektigs - skatāms, Efektīvs-dod rezultātu, vismaz tā es to saprotu...
Pilnīgi piekrītu par pretuzbrukumu hokeju, bet tur arī ir jābūt robežai neaizsēdēties aizsardzībā. Piemēram, Itālijas izlases futbolisti ar bieži spēlē pretuzbrukumos, bet tas man netraucē regulāri aizmigt viņu spēlēs

  -1 [+] [-]

, 2008-09-02 20:35, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: bet šodienas spēlē galvenais bija rezultāts...ir tāds turnīrs, saucas KHL - tur jasakrāj punkti lai tiktu playoff, tikai ar smuku spēli tur netikt, punkti vajag...

Būs laba un skatāma spēle,tad arī labs rezultāts nekur neizpaliks! Protams,ir izņēmumi,bet dzīve vairākkārt ir pierādijusi,ka skaists, skatāms hokejs ar labu rezultātu ir itin savienojamas lietas!

  -1 [+] [-]

, 2008-09-02 20:37, pirms 16 gadiem
Labi,kungi,jauku atlikušo vakaru visiem!
Gaidam nākošo RD spēli!

     [+] [-]

, 2008-09-02 20:40, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Būs laba un skatāma spēle,tad arī labs rezultāts nekur neizpaliks! Protams,ir izņēmumi,bet dzīve vairākkārt ir pierādijusi,ka skaists, skatāms hokejs ar labu rezultātu ir itin savienojamas lietas!

es jau minēju faktorus - garš pārlidojums, saspringts sezonas sākums dēļ kā jāpietaupa spēki. Mūsējie ir spējīgi parādīt skatāmu spēli (ir jau to darījuši par ko slavē paši krievi dažādos neta saitos) tik jāpaciešas un jāizrāda sapratne ja spiesti spēlēt pragmatiskāk, tas arī vis