Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

''Dinamo/Juniors'' sper platu soli pretim titulam

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Šodien trešo panākumu Latvijas Atklātā čempionāta (LAČ) hokejā finālsērijā guvuši Rīgas ''Dinamo/Juniors'' hokejisti, kas ar 4:1 apspēlēja ''Liepājas Metalurgu''. Sērijā līdz četrām uzvarām viņi izvirzījušies vadībā ar 3:0, nākamā spēle rītdien rīdzinieku laukumā.

Informācija tiek papildināta...

Pirms šodienas spēles abu komandu treneri nebija veikuši krasas izmaiņas savu komandu sastāvos. ''Dinamo/Juniors'' vadītājs Leonīds Beresņevs vispār nebija mainījis neko, savukārt Valērijs Voroņins pretējā nometnē malā bija nosēdinājis Tomu Tiļļu, viņa vietā laukumā laižot Sergeju Daņilovu - sastāvs tāds pats kā sērijas pirmajā spēlē. Liepājniekiem šodien bija ļoti svarīgi izcīnīt uzvaru, jo trešais zaudējums viņu iespējas sarežģītu līdz pēdējam - pēcāk būtu jāuzvar četri mači pēc kārtas, nezaudējot ne reizi.

Spēli abas komandas sāka aktīvi, cenšoties iegūt iniciatīvu. Pirmie labu iespēju izveidoja mājinieki, bet jau pēc mirkļa pretējos vārtos pēc Edija Brahmaņa metiena meistarību nācās demonstrēt rīdzinieku vārtsargam Naurim Enkuzenam. 6. minūtē pirmo iespēju spēlēt vairākumā ieguva juniori, tomēr tā netika izmantota. Tiesa, vairākums palīdzēja pārtvert iniciatīvu, tādēļ mājinieki arvien biežāk radīja labus vārtu gūšanas momentus. Trešdaļas otrajā pusē iespēja spēlēt vairākumā radās arī liepājniekiem, un arī viņi to nespēja izmantot. Tomēr neilgu laiku pēc vairākuma beigām viņiem tomēr izdevās izvirzīties vadībā - atņemta ripa pie pretinieku zilās līnijas, un Toms Zeltiņš pat pēc pārkāpuma pret viņu spēja izlauzties līdz mājinieku vārtiem un ripu iedabūt ''Dinamo/Juniors'' vārtu tīklā - pēc pirmajām 20 minūtēm 1:0 liepājnieku labā, un šī bija pirmā reize, kad metalurgiem pirmajiem izdevās gūt vārtus.

Pirmās trešdaļas beigās dūres izvicināja mājinieks Roberts Bukarts un viesu kapteinis Vents Feldmanis. Abiem tika piešķirti noraidījumi, tādēļ otro trešdaļu komandām nācās sākt citādākos virknējumos. Tas priekšrocības deva mājiniekiem, kuri jau 29. sekundē panāca neizšķirtu. Tieši Juris Upītis, kurš stājās Bukarta vietā, izlauzās no aizvārtes un pārspēja Dmitriju Žabotinski, panākdams 1:1. Ja pirmo ripu rīdzinieki liepājnieku vārtos iemeta, spēlēdami vienādos sastāvos, tad otrā tika gūta, spēlējot vairākumā. Brahmanis pretinieku zonā nevajadzīgi kavēja aizsargu Oskaru Cibuļski, bet vairākumu izmantoja Elvijs Biezais, kurš bija acīgākais viesu vārtu priekšā - 2:1. Trešdaļas izskaņā juniori pārsvaru dubultoja - Andris Džeriņš panāca jau 3:1 mājinieku labā, pirms pēdējām 20 minūtēm liepājniekiem dodot vielu pārdomām.

LAČ, fināls, 3.spēle

''Dinamo/Juniors'' - ''Liepājas Metalurgs'' 4:1 (0:1, 3:0, 1:0)

Vārti: 17:43 Zeltiņš (Pavlovs) 0:1, 20:29 Upītis (Meija) 1:1, 32:58 Biezais (Cibuļskis, Džeriņš, vair.) 2:1, 39:13 Džeriņš (Bukarts, Indrašis) 3:1, 49:11 J.Rēdlihs (Biezais, vair.) 4:1
Vārtsargi: Enkuzens - Žabotinskis
Sērijā: 3:0

 +44 [+] [-]

, 2010-04-02 16:09, pirms 15 gadiem
Tāda sajūta ka rīt būs pēdējā spēle

  -2 [+] [-]

, 2010-04-02 16:11, pirms 15 gadiem
Komentētajs: katrs nākamais zaudējums Liepājai būs pēdējais
Cik tad tie zaudējumi nākamie vel būs?
Bet līmenis LV čempī.... katastrofa. Jāpiekrit Pastem, ka pēc pāris gadiem būs dziļa bedre.

 +26 [+] [-]

, 2010-04-02 16:11, pirms 15 gadiem
Uzvar tie, kuriem ir degsme acīs un tie noteikti nav Liepājnieki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +19 [+] [-]

, 2010-04-02 16:13, pirms 15 gadiem
Ivars tāds kluss palicis pēdējā laikā!

  +4 [+] [-]

, 2010-04-02 16:13, pirms 15 gadiem
NobodyIsPerfect rakstīja: a man prieks par Ivaru!
Malacis, īstāki latvieši nemēdz būt, priecāties par citu nelaimi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-04-02 16:16, pirms 15 gadiem
Apsveicu savas pilsētas komandu Dinamo-Juniors ar kārtējo pelnīto uzvaru! Paldies arī Pavlova maiņai+Feldmanis par cīņas sparu.Pārējie...nu diemžēl...

  +4 [+] [-]

, 2010-04-02 16:17, pirms 15 gadiem
sasperjods rakstīja: pirmkārt paldies par to būs jāsaka RD, kas sagrāva tīri normālo jau izveidojušos LČ
Un ko tad viņi izdarīja?
atņēma sponsorus, vai ko citu?
lai federācija rīkojas un parāda, ka tāda LV ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +17 [+] [-]

, 2010-04-02 16:17, pirms 15 gadiem
sasperjods rakstīja: pirmkārt paldies par to būs jāsaka RD, kas sagrāva tīri normālo jau izveidojušos LČ
Cik spēlētājus un sponsorus RD ir atņēmis LČ?

  +2 [+] [-]

, 2010-04-02 16:18, pirms 15 gadiem
sasperjods rakstīja: pirmkārt paldies par to būs jāsaka RD, kas sagrāva tīri normālo jau izveidojušos LČ
nu nez. vairak te ir valsts "nopelns" Dinamo varēja būt un arī normals čempis.
Dinamo lai spēlē KHL un arī LČ labs līmenis, turklat spēlētajiem uz ko tiekties. Tikt prom no LČ uz Dinamo. bet tas ir valsts politkas sekas, ka šobrīd ir kā ir.

  +3 [+] [-]

, 2010-04-02 16:19, pirms 15 gadiem
cik liepajnieki nožēlojami izskatas diemžēl ja ar 3 speletajiem kas grib spelet ir par maz ceru uz kardinalām izmaiņām nakam sezon

  -4 [+] [-]

, 2010-04-02 16:22, pirms 15 gadiem
aj nu tas Latvijas cempionats nevienam nav vajadzigs,kur spele jauniesu komandas un amatieri.nu labi ka vel Dinamo Juniors un LM kuri skaitas profesionalu komandas,bet tas ari viss nekur ta nav ka pie mums Latvija,kauns ir.Un Liepajniekiem tas cempiona tituls liekas ka nav vajadzigs... bet Ridziniekiem ir ko pieradit,jo katrs no viniem grib spelet Dinamo Riga...
Slēpts komentārs: lIZ 70

     [+] [-]

, 2010-04-02 16:24, pirms 15 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Nu un kas mums Liepājā mainījās no ši zaudējuma? Man vismaz nekas, hokeju pārāk labi nesaprotu un man tas diezgan vienaldzīgs, izņemot pasmirdēt par RD. Saulīte spīd, pavasaris klāt un mani īpašumi tikpat vērtīgi
.
nevajag neslēp kreņķi, tas jau tā pat redzams
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-04-02 16:30, pirms 15 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Nu un kas mums Liepājā mainījās no ši zaudējuma? Man vismaz nekas, hokeju pārāk labi nesaprotu un man tas diezgan vienaldzīgs, izņemot pasmirdēt par RD. Saulīte spīd, pavasaris klāt un mani īpašumi tikpat vērtīgi
Nu ļoti liela tev škrobe skatos. kāds sakars ir hokejam gar taviem īpašumiem ?

  +7 [+] [-]

, 2010-04-02 16:32, pirms 15 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Nu un kas mums Liepājā mainījās no ši zaudējuma? Man vismaz nekas, hokeju pārāk labi nesaprotu un man tas diezgan vienaldzīgs, izņemot pasmirdēt par RD. Saulīte spīd, pavasaris klāt un mani īpašumi tikpat vērtīgi
Atvaino ,be Tu patieshaam esi liels duraks. Atradis vietu, kur lieliities ar saviem iipashumiem...
Kaarteejais taa saucamais ''fans''. Pirms kaada laika blaava kapeec nevienu nenjemot uz izlasi.Reaali no tava Liepaajas Metalurga NAV, ko njemt.

 +12 [+] [-]

, 2010-04-02 16:32, pirms 15 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Nu un kas mums Liepājā mainījās no ši zaudējuma? Man vismaz nekas, hokeju pārāk labi nesaprotu un man tas diezgan vienaldzīgs, izņemot pasmirdēt par RD. Saulīte spīd, pavasaris klāt un mani īpašumi tikpat vērtīgi
Kas tad tie par īpašumiem pāris zeķu un apakšbikses?

  +4 [+] [-]

, 2010-04-02 16:33, pirms 15 gadiem
Malači Juniori!Patika kā spēlēja jaunie Upītis un Biezais...No LM gan gaidīju vairāk, bet šie laikam jau pazaudēja pirms fināla spēlēm, neredz uguntiņu...
Rīt Juniors var nokārtot savu PIRMO LČ titulu!!!

  +7 [+] [-]

, 2010-04-02 16:33, pirms 15 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Nu un kas mums Liepājā mainījās no ši zaudējuma? Man vismaz nekas, hokeju pārāk labi nesaprotu un man tas diezgan vienaldzīgs, izņemot pasmirdēt par RD. Saulīte spīd, pavasaris klāt un mani īpašumi tikpat vērtīgi
ja vienu tu pateici pareizi - NO HOKEJA TU TIEŠĀM NEKO NESAPROTI!!!

  +2 [+] [-]

, 2010-04-02 16:36, pirms 15 gadiem
Banzai rakstīja: Komentētajs: katrs nākamais zaudējums Liepājai būs pēdējais
Cik tad tie zaudējumi nākamie vel būs?
Bet līmenis LV čempī.... katastrofa. Jāpiekrit Pastem, ka pēc pāris gadiem būs dziļa bedre.
Es tieši pretēji domāju - nebūs nekāda bedre, jo pirmo reizi jaunieši uzvar pieredzējušu, vecāku komandu. Agrāk vienmēr jauniešu komandas neka nevarēja izdarīt. Tā kā, domāju būs ok.
Starp citu, atceros apmēram 1999.gadā vairāki žurnālisti paredzēja, ka pēc 3-4 gadiem LV izlase izkritīs no A grupas, jo aiz Znaroka, Beļavska & Co nekas nav un ka mēs būsim stabila B grupas komanda. Bet īstenībā jau 14 gadus esam A grupā no vietas. Tā kā pesimismam nav pamata. Viss būs ok!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-02 16:37, pirms 15 gadiem
....Par bezintrigas finālu jāpasakās ir Lm treneru korpusam.Kuri pirms fināla veica ,,vasaras nometni,, - tas ir nodzenāja spēlētājus(3 treniņi dienā).........nav brīnums ,ka viņi nevar kājas pavilk,jo ir sportiskā bedrē............šis fināls ir pilnīgi neskatāms
Slēpts komentārs: heidy
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-04-02 16:39, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Cik spēlētājus un sponsorus RD ir atņēmis LČ?
Vispār varētu nosaukt gan spēlētājus, gan sponsorus

  +1 [+] [-]

, 2010-04-02 16:40, pirms 15 gadiem
sasperjods rakstīja: novērsa uzmanību, t.sk sponsoru, kas saprata, ka nebūs auditorijas. es nesaku, ka pārvilināja, bet gan jau, ka arī kādu pārvilināja
kāda valsts, tāds hokejs - ūdensgalvas sindroms

iespējam no RD cieš bb, kam gan ir savas vainas, volejs, vieglatlētika
ka vainigi DR, takš valsti ir izveidojusies tāda situācija un tādēļ čempjonāts iet uz grunti, bet te nu būtu jādomā federācijai.
kāpēc Baltkrievi var uzturēt minskas dinamo un BAČ.

  -2 [+] [-]

, 2010-04-02 16:41, pirms 15 gadiem
heidy rakstīja: bļin Cirks ne hokejs, skatīties vairs nemaz negirbas tādi "Juniri" nu lai jau gozējās saulītē, pagājušā gadā bija nekas nu šogad ar RD spēlētājiem ir baigie vīri !
pagājušogad šādas komandas vispār nebija, bija Rīga 2000, kuras sastāvs gan pa lielam sakrīt ar šībrīža DJ, turklāt R2000 pagājušogad spēlēja sakarīgāk nekā DJ šobrīd un arī bija saņēmuši vairāk spēlētājus palīgā no RD
Slēpts komentārs: lIZ 70

 +12 [+] [-]

, 2010-04-02 16:43, pirms 15 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Puika nomierinies, es Liepājā diezgan cieti stāvu
Un kamdēļ mums tas būtu jāzin? te ir sporta portāls.

     [+] [-]

, 2010-04-02 16:44, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: pagājušogad šādas komandas vispār nebija, bija Rīga 2000, kuras sastāvs gan pa lielam sakrīt ar šībrīža DJ, turklāt R2000 pagājušogad spēlēja sakarīgāk nekā DJ šobrīd un arī bija saņēmuši vairāk spēlētājus palīgā no RD
nu un vai tad nesanāk tā ka tikai nosaukums nomainīts no Rīga 2000 uz DJ? par kādu spēlētāju atņemšanu šeit runājam?

  -2 [+] [-]

, 2010-04-02 16:45, pirms 15 gadiem
Nu ja apsveicu Dr Juniorus ar uzvaru , bet man personigi liekas mazliet stulbi , ka var nemt speletajus no Dr , tomer panemtie speletaji ir stipri meistarigaki un biezi vien izskir speles likteni.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-02 16:45, pirms 15 gadiem
einsteins rakstīja: nu un vai tad nesanāk tā ka tikai nosaukums nomainīts no Rīga 2000 uz DJ? par kādu spēlētāju atņemšanu šeit runājam?
Nē, nav tikai nosaukums nomainīts, tā ir pilnīgi cita komanda.

  +3 [+] [-]

, 2010-04-02 16:46, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: pagājušogad šādas komandas vispār nebija, bija Rīga 2000, kuras sastāvs gan pa lielam sakrīt ar šībrīža DJ, turklāt R2000 pagājušogad spēlēja sakarīgāk nekā DJ šobrīd un arī bija saņēmuši vairāk spēlētājus palīgā no RD
nemaz tik daudz pa lielam tie sastāvi manuprāt nesakrīt

  -3 [+] [-]

, 2010-04-02 16:47, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: nemaz tik daudz pa lielam tie sastāvi manuprāt nesakrīt
Tavuprāt nē, manuprāt jā

  +2 [+] [-]

, 2010-04-02 16:48, pirms 15 gadiem
Klavulapa rakstīja: Liepaaja sanjemsies! Negribu lai seerija beidzaas 4:0

Bet no Dinamo/Juniors puses - nozelojami.. Kaa var buut taa, ka uz finalspeli nevar pilnas tribiines savaakt... Pinkos shodien taas pat PUSPILNAS nebiija.. Zheel..

Bez ASK/Ogres Latvijas chempionata finaalaa - hokejs ir dailslidoshana!
Tribīnes nebūtu tik tukšas, ja nebūtu Lieldienu brīvdienu!! Jo daudzi potenciālie gājēji vnk ir devušies prom no Rīgas

     [+] [-]

, 2010-04-02 16:49, pirms 15 gadiem
Banzai rakstīja: Komentētajs: katrs nākamais zaudējums Liepājai būs pēdējais
Cik tad tie zaudējumi nākamie vel būs?
Bet līmenis LV čempī.... katastrofa. Jāpiekrit Pastem, ka pēc pāris gadiem būs dziļa bedre.
Ja tu runaa, par Latvijas chempi, tad dzilaak krist nav iespeejams, jo speletaaji, kas speles LČ vienmeer buus.
Ja par izlasi, tad no katra gada vismaz paaris hokejisti ir konkureetspeejiigi, ari 89-90-91 gadiem ir liideri, kuri speles labaa liimenii.

  +4 [+] [-]

, 2010-04-02 16:49, pirms 15 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Puika nomierinies, es Liepājā diezgan cieti stāvu
Man liekas, ka es zinu, kas ir IIZ 70. Liepājā ir tādi 2 brāļi, kas lielās, ka viņiem ir baigie īpašumi un braucot ar džipiem. Tas, ka viņiem ir kādi 1,5 mil parādsaistības tiek noklusēts. Zinot, cik tizli tie lohi zīmējas (sakrīt ar IIZ 70 veidu), un kā visi par viņiem ierēc, domāju, ka IIZ 70 ir viens no viņiem. Nu kur tik rēcīgs čalis var būt. Vai man arī sākt uzskaitīt īpašumus? Ahahahahaa

  +3 [+] [-]

, 2010-04-02 16:50, pirms 15 gadiem
ivof rakstīja: ....Par bezintrigas finālu jāpasakās ir Lm treneru korpusam.Kuri pirms fināla veica ,,vasaras nometni,, - tas ir nodzenāja spēlētājus(3 treniņi dienā).........nav brīnums ,ka viņi nevar kājas pavilk,jo ir sportiskā bedrē............šis fināls ir pilnīgi neskatāms
Nu,ja tā ir taisnība-tad saprotams,kāpēc LM tik bēdīgi izskatās,pat Brahmanis...Jā,pietrūkst Ogres Bebru,kur bija pagājušogad pilna halle gan pusfinālos,gan finālos un bija,ko paskatīties,(Kerča-Ignatoviča vairākumu izspēles!)bet te viss vienos vārtos... Intrigas pēc jau Dinamo Juniors varēja nemaz neņemt Rēdlihus uz šīm spēlēm,citādi
nekā interesanta.No liepājniekiem Pavlovs labi izskatās!

     [+] [-]

, 2010-04-02 16:50, pirms 15 gadiem
KriKsiS123 rakstīja: Nu ja apsveicu Dr Juniorus ar uzvaru , bet man personigi liekas mazliet stulbi , ka var nemt speletajus no Dr , tomer panemtie speletaji ir stipri meistarigaki un biezi vien izskir speles likteni.
Kuri tad tavuprāt ir paņemti no DR? Es tikai K.Rēdlihu redzēju pirmo reizi Juniora kreklā...

  +6 [+] [-]

, 2010-04-02 16:52, pirms 15 gadiem
KriKsiS123 rakstīja: Nu ja apsveicu Dr Juniorus ar uzvaru , bet man personigi liekas mazliet stulbi , ka var nemt speletajus no Dr , tomer panemtie speletaji ir stipri meistarigaki un biezi vien izskir speles likteni.
Paņemti jau praktiski tie, kas sezonas gaita kursēja no lielās komandas uz mazo, nav ko činkstēt. Ivars izteicās ka vēl pa maz esot paņemts, esot vajadzējis vairāk lai ritīgi sīva cīņa

     [+] [-]

, 2010-04-02 16:53, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Tavuprāt nē, manuprāt jā
nu labi ja 50% būs....ok, piekāpsos uz 60%

  +2 [+] [-]

, 2010-04-02 16:54, pirms 15 gadiem
Gook rakstīja: Man liekas, ka es zinu, kas ir IIZ 70. Liepājā ir tādi 2 brāļi, kas lielās, ka viņiem ir baigie īpašumi un braucot ar džipiem. Tas, ka viņiem ir kādi 1,5 mil parādsaistības tiek noklusēts. Zinot, cik tizli tie lohi zīmējas (sakrīt ar IIZ 70 veidu), un kā visi par viņiem ierēc, domāju, ka IIZ 70 ir viens no viņiem. Nu kur tik rēcīgs čalis var būt. Vai man arī sākt uzskaitīt īpašumus? Ahahahahaa
vispār jus te visi cepjaties uz Ivara feiku, nevis viņu pašu

     [+] [-]

, 2010-04-02 16:54, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: nu labi ja 50% būs....ok, piekāpsos uz 60%
Meklēju sastāvu un nekādi nevaru atrast pagājušo gadu.. 50% manuprāt ir jābūt.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-02 16:56, pirms 15 gadiem
to huy
vajadzēja 2lpp.lai kāds to beidzot pamanītu.tur taču jābūt stulbam,lai nesaprastu,ka mūsu ''draugs'' IIZ70 tā nerakstītu.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-02 16:59, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Meklēju sastāvu un nekādi nevaru atrast pagājušo gadu.. 50% manuprāt ir jābūt.
Muļķības- 25%!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-02 17:01, pirms 15 gadiem
Trakais kāmis rakstīja: vajadzēja 2lpp.lai kāds to beidzot pamanītu.tur taču jābūt stulbam,lai nesaprastu,ka mūsu ''draugs'' IIZ70 tā nerakstītu.
Man vajadzeja viens koments, tik nav mans darbs kadu atmaskot, bet tauta bik par traku uzcepās, tapec tomer ierakstiju

     [+] [-]

, 2010-04-02 17:02, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Meklēju sastāvu un nekādi nevaru atrast pagājušo gadu.. 50% manuprāt ir jābūt.
lhf.lv: LHF

skaiti draugs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-02 17:04, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Man vajadzeja viens koments, tik nav mans darbs kadu atmaskot, bet tauta bik par traku uzcepās, tapec tomer ierakstiju
tātad esportā tomēr ir arī normāli domājoši cilvēki,nevis sīkie āksti,kuriem ka tikai uzriet uz kāda(pat nezinot iemeslu un situāciju).

     [+] [-]

, 2010-04-02 17:04, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: nu labi ja 50% būs....ok, piekāpsos uz 60%
Tad jau tie procenti vairāk atbilst pagājušā gada LSPA sastāvam

  +8 [+] [-]

, 2010-04-02 17:07, pirms 15 gadiem
Atļaušos oponēt, ka pie hokeja nelaimēm visur jāvaino valsts. Hokeja čempionāts ir LHF darbība (laba vai slikta), nevis valsts uzdevums. Valsts nav abstrakcija, kas piešķir naudu visam un vienmēr. Valsts budžets ir mūsu- iedzīvotāju un uzņēmumu maksājumu kopums, kam jānodrošina primārās prasības, nevis jāuztur futbola, hokeja vai ūdenspolo komandas.

Nevienā vietā valsts nenodarbojas ar hokeja uzturēšanu, ja neskaita Ziemeļkoreju vai Ķīnu (tā notika tikai PSRS un VDR). Valstij ir jāstimulē sporta nozares ar jaunatnes sportu un lielāku līdzdalību sporta federācijās, piesaistot nozares speciālistus, nevis jāpiešķir nauda Dinamo Rīga vai jāpērk Bricim slēpes.

Manuprāt lieliem uzņēmumiem vajadzētu ņemt piemēru no Liepājas Metalurga rūpnīcas, kas uztur milzu sporta infrastruktūru, tostarp profesionālu hokeja komandu. Piemēram, kādēļ joprojām nav AirBaltic hokeja komandas? Valsts taču visādi atbalsta šo uzņēmumu, nomināli izpildot savas saistības. Šīs kompānijas spēkos būtu ņemt pilnīgu apgādību pār, piemēram- Ozolnieki/Monarhs hokejistiem vai kādu citu vienību. Piemēru varam atrast daudz. KHL līmeņa komandu neviens varbūt arī nepaceltu, taču Latvijas čempionātu lielie uzņēmumi paceltu nopietni.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-02 17:12, pirms 15 gadiem
ar tādu hokeju, kā pašlaik spēlē LM viņi neuzvarēs 4 spēles pēc kārtas. Tā kā būtu labi pielikt punktu un nemocīties vairāk. Kāds līmenis ir - tāds ir. Starp citu DRJ šodienas pēlē bija galvas tiesu labāki par LM.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-02 17:14, pirms 15 gadiem
Trakais kāmis rakstīja: tātad esportā tomēr ir arī normāli domājoši cilvēki,nevis sīkie āksti,kuriem ka tikai uzriet uz kāda(pat nezinot iemeslu un situāciju).
Ir diezgan daudz gudru un domājošu, bet viņi pēdēja laikā maz raksta komentus, sevišķi pie rakstiem par RD

  +2 [+] [-]

, 2010-04-02 17:15, pirms 15 gadiem
ivof rakstīja: ....Par bezintrigas finālu jāpasakās ir Lm treneru korpusam.Kuri pirms fināla veica ,,vasaras nometni,, - tas ir nodzenāja spēlētājus(3 treniņi dienā).........nav brīnums ,ka viņi nevar kājas pavilk,jo ir sportiskā bedrē............šis fināls ir pilnīgi neskatāms
Nu ja tiešām tā, tad Varoņinu vajag ar sū... mietu dzīt "5 pagastus tālāk" par šādu nometni.... katrā ziņā LM ir nekāds... vienīgie, kas tur kaut ko vēl dara un var kaut cik izskriet līdzi junioriem ir Barajuna, Pavlova, Zeltiņa trijnieks, kuri noteikti vismaz pagaidām ir labākie un aktīvākie LM rindās... Edijs ir vispār nekāds, tik pelna stulbus noraidijumus, vārtās pa ledu un skatās uz tiesnešiem tā vietā, lai pats ietu un mestu vārtus....

  +1 [+] [-]

, 2010-04-02 17:16, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Ir diezgan daudz gudru un domājošu, bet viņi pēdēja laikā maz raksta komentus, sevišķi pie rakstiem par RD
apmēram ir skaidrs kāpēc.....

     [+] [-]

, 2010-04-02 17:16, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Nu ja tiešām tā, tad Varoņinu vajag ar sū... mietu dzīt "5 pagastus tālāk" par šādu nometni.... katrā ziņā LM ir nekāds... vienīgie, kas tur kaut ko vēl dara un var kaut cik izskriet līdzi junioriem ir Barajuna, Pavlova, Zeltiņa trijnieks, kuri noteikti vismaz pagaidām ir labākie un aktīvākie LM rindās... Edijs ir vispār nekāds, tik pelna stulbus noraidijumus, vārtās pa ledu un skatās uz tiesnešiem....
Cik var saprast Liepaja butu labs kandidāts uz "Līgo vakara" kausu, vai ko tamlīdzīgu, uz to laiku jabūt optimalai formai

     [+] [-]

, 2010-04-02 17:24, pirms 15 gadiem
NobodyIsPerfect rakstīja: a man prieks par Ivaru!
njā.. žēl Liepājnieku, viena kretīna dēļ, kurš izlikdamis par visu liepājnieku viedokļa aizstāvismirdina visu vēju pilsētu un tagad ir tā Liepāja vs visa Latvija, bet man arī prieks par Ivaru!

  -1 [+] [-]

, 2010-04-02 17:25, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Cik var saprast Liepaja butu labs kandidāts uz "Līgo vakara" kausu, vai ko tamlīdzīgu, uz to laiku jabūt optimalai formai
Vai arī ta nākamsezon Kiram jāiesaka, lai šis LAČ finālu rīko ap "Jāņiem", lai potenciālais finālists- LM uz to laiku var atgūt formu....

     [+] [-]

, 2010-04-02 17:26, pirms 15 gadiem
Gook rakstīja: Man liekas, ka es zinu, kas ir IIZ 70. Liepājā ir tādi 2 brāļi, kas lielās, ka viņiem ir baigie īpašumi un braucot ar džipiem. Tas, ka viņiem ir kādi 1,5 mil parādsaistības tiek noklusēts. Zinot, cik tizli tie lohi zīmējas (sakrīt ar IIZ 70 veidu), un kā visi par viņiem ierēc, domāju, ka IIZ 70 ir viens no viņiem. Nu kur tik rēcīgs čalis var būt. Vai man arī sākt uzskaitīt īpašumus? Ahahahahaa
beidz... tas tak ir Ivars Zvirgzdiņš atrodi draugos un viss

  +1 [+] [-]

, 2010-04-02 17:32, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Nu ja tiešām tā, tad Varoņinu vajag ar sū... mietu dzīt "5 pagastus tālāk" par šādu nometni.... katrā ziņā LM ir nekāds... vienīgie, kas tur kaut ko vēl dara un var kaut cik izskriet līdzi junioriem ir Barajuna, Pavlova, Zeltiņa trijnieks, kuri noteikti vismaz pagaidām ir labākie un aktīvākie LM rindās... Edijs ir vispār nekāds, tik pelna stulbus noraidijumus, vārtās pa ledu un skatās uz tiesnešiem tā vietā, lai pats ietu un mestu vārtus....
Piekrītu.
ar treneru maiņu sākās arī visādas šmuces ,Varoņins galīgi neder par treneri , viņš pat nejēdz normāli uzbļaut kad vajag tik kko bubina.
un kas notiek ar Ediju kas to lai zin, galīgi nav savos uzdevumu augstumos , visu laiku bija LM priekšgalā kā rezultatīvākais uzbrucējs bet tagad....

  -1 [+] [-]

, 2010-04-02 17:55, pirms 15 gadiem
Varbūt kāds var informēt?
Kurā valstī, izņemot Latviju, uz citas līgas komandas spēli par pirmo vietu, aizņemas veselu maiņu!
ja tā notiek, viss kārtībā!

  +2 [+] [-]

, 2010-04-02 18:01, pirms 15 gadiem
gatis37 rakstīja: Varbūt kāds var informēt?
Kurā valstī, izņemot Latviju, uz citas līgas komandas spēli par pirmo vietu, aizņemas veselu maiņu!
ja tā notiek, viss kārtībā!
Cik zinu Latvija ta nenotiek. Vnk spēlētaji rotē no fārma uz lielo komandu un atpakaļ. Vnk aizņemties nevar, uzvārdi jau pasen bija jaiesniedz LHF

  +4 [+] [-]

, 2010-04-02 18:06, pirms 15 gadiem
gatis37 rakstīja: Varbūt kāds var informēt?
Kurā valstī, izņemot Latviju, uz citas līgas komandas spēli par pirmo vietu, aizņemas veselu maiņu!
ja tā notiek, viss kārtībā!
Bet kas ta LM liedza gadu mijā pieteikumā ierakstīt piem. kaut Avečkinu vai Krosbiju? Cita lieta vai viņi šurp brauktu...? Atbildot uz jautājumu jā! Ir! Bet tā nav "aizņemsānās"! Spēlētāji rotē no farma uz lielo komandu un atpakaļ! Arī RD un RDJ gadijumā ir tieši tā, jo RDJ ir RD farms! ASV AHL/NHL "padarīšana", kad parasti NHL "mātes klubam" netiekot pleyoffos (un ja farms tiek pleyoffos) uz leju šad tad tiek palīgā nosūtīti džeki ar divvirzienu līgumiem.... ja Philly netiktu PO un un viņu farms (Fantoms) tiktu PO tad nešaubos, ka arī mūsu Bārtulis pēc NHL sezonas beigām tiktu nosūtīts uz farmu.... tapēc tas nav nekas jauns.... un RDJ tagad pa lielam papildnājis ir tikai Krišjānis Rēdlihs.... pārējie (Soča, Ječka, Bukarts un Meija par tādu Cibuļski nemaz nerunājot) RDJ ir spēlējuši (vismaz mazliet) arī BAČ sezonas laikā....

     [+] [-]

, 2010-04-02 18:13, pirms 15 gadiem
intrigas nekādas

     [+] [-]

, 2010-04-02 18:21, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Bet kas ta LM liedza gadu mijā pieteikumā ierakstīt piem. kaut Avečkinu vai Krosbiju? Cita lieta vai viņi šurp brauktu...? Atbildot uz jautājumu jā! Ir! Bet tā nav "aizņemsānās"! Spēlētāji rotē no farma uz lielo komandu un atpakaļ! Arī RD un RDJ gadijumā ir tieši tā, jo RDJ ir RD farms! ASV AHL/NHL "padarīšana", kad parasti NHL "mātes klubam" netiekot pleyoffos (un ja farms tiek pleyoffos) uz leju šad tad tiek palīgā nosūtīti džeki ar divvirzienu līgumiem.... ja Philly netiktu PO un un viņu farms (Fantoms) tiktu PO tad nešaubos, ka arī mūsu Bārtulis pēc NHL sezonas beigām tiktu nosūtīts uz farmu.... tapēc tas nav nekas jauns.... un RDJ tagad pa lielam papildnājis ir tikai Krišjānis Rēdlihs.... pārējie (Soča, Ječka, Bukarts un Meija par tādu Cibuļski nemaz nerunājot) RDJ ir spēlējuši (vismaz mazliet) arī BAČ sezonas laikā....
Ghm... Kas tie par Zhargoniem (tas nav uzbrauciens)
Soča Ječka?!
Njus tieši tā viss ir pieļauts normas robežās drīkst figurēt šurpu turpu un nav ko ņemties ar sīkumiem! Viss ir Kedā!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-02 18:31, pirms 15 gadiem
Spele bija laba, man patika, jo manejie vinneja. Priece Junioru sniegums, liepajniekiem fuj. Vairakums ir loti labs ridziniekiem, tas nevar nepriecet, ja nem vera, ka dala no jaunajiem kadreiz bus ari lielaja komanda, un iespejams ari izlase. Uzbrukums ir tapat diezgan labs, 3 speles 11 guti varti tiri ok. Tikai taada piebilde, ka gandriz pusi no siem vartiem ir aizsargiem, pie tam gandriz visi tiem, kas ir spelejusi RD. Tatad jasecina, ka pat ja tris aizsargi kaa reals pastiprinajums sita izvaro LM aizsardzibu, kas daritos, ja ari solitie uzbruceji speletu. Ta ir atbilde tiem, kas brinas, kapec LM speletaji nav vajadzigi ne RD ne izlasei.

     [+] [-]

, 2010-04-02 18:34, pirms 15 gadiem
es vel neko nevēlos prognozēt,rīt redzēsim varbūt rit nebūs vel pēdēja spēle,bet drīzāk būs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-02 19:04, pirms 15 gadiem
Isti varoni "JUNIORI" . Areenaa Riiga vinus suminat vajadzetu !!! Un tas tik bus papildinajums izlasei - jau naakamgad

  +1 [+] [-]

, 2010-04-02 19:30, pirms 15 gadiem
gatis37 rakstīja: Varbūt kāds var informēt?
Kurā valstī, izņemot Latviju, uz citas līgas komandas spēli par pirmo vietu, aizņemas veselu maiņu!
ja tā notiek, viss kārtībā!
Neviens neko neaizņemas, tā ir normāla spēlētāju kustība no/uz fārmklubu.

Ja gribi piemērus, paskaties tepat kaimiņos, Baltkrievijā - tur šobrīd finālsērijā spēlē Soļigorska, kas ir Minskas "Dinamo" fārmklubs, un arī tur sastāvā ir spēlētāji, kas sezonas gaitā ir spēlējuši "lielajā" komandā. Arī AHL play-off piedalās spēlētāji, kas ir sezonas gaitā nosūtīti lejā no NHL.

Ir diezgan nožēlojami meklēt šādus attaisnojumus savas komandas nespējai kaut ko parādīt. Es varu iedomāties, kas te būtu par gaudām skanējušas, ja tiešām junioru sastāvā būtu spēlējuši visi pieteiktie no "lielās" komandas...

  +6 [+] [-]

, 2010-04-02 19:34, pirms 15 gadiem
Jāsaka, ka pēc Rīgas2000 likvidācijas un Ogres pārformēšanas pāri ir palicis bezemociju un tukšu tribīņu fināls. Liekas, ka rajonu čempju playofos ir emocijām bagātāks hokejs, un skatītāji sajūt saikni ar savu komandu.
Mans ierosinājums ir LČ ar padsmit komandām, kuras ir kā rajonu izlases. Jaunie puikas vispirms gribēs tikt rajona komandā, tad lepnajās Rīgas vai Liepājas, un tikai tad seko Dinamo. Jā, izklausās pēc līmeņa strauja krituma, bet tā vismaz ir iespēja hallēs dabūt līdzjutējus, jo laukumos veidosies derbiji, un komandas kļūs personiskākas skatītājam, veidosies līdzjutēju klubi utt. Jāsāk ar masveidību un tad jāceļ līmenis.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-02 19:34, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Meklēju sastāvu un nekādi nevaru atrast pagājušo gadu.. 50% manuprāt ir jābūt.
Man RDJ vairāk atgādina to Samsunglīgas komandu, uz kuras spēlēm es pats gāju Rīga-20/LSPA. Rīgas 2000 dinastija man tomēr saistās ar tādiem spēlētājiem kā Ābols, Ankipāns, Raitums, Bērziņš, Daņilīčs un citi. Pagāšējās sezonas R2K jau bija norijusi pusi no LSPA sastāva

lv.wikipedia.org

Lūk, cik spēlētāji no pagāšējā gada komandas ir izcīnījuši vismaz vienu LAČ titulu?

  +2 [+] [-]

, 2010-04-02 19:38, pirms 15 gadiem
gatis37 rakstīja: Varbūt kāds var informēt?
Kurā valstī, izņemot Latviju, uz citas līgas komandas spēli par pirmo vietu, aizņemas veselu maiņu!
ja tā notiek, viss kārtībā!
Lūdzu! Tā notiek AHL

Tik pat labi RDJ līdzjutēji varētu čīkstēt par to, ka šie spēlētāji (izņemot K.Rēdlihu) sezonas laikā tika vazāti pa lielo komandu un tāpēc RDJ zaudēja tās 3 spēles metalurgam un savu skatītāju priekšrocības

     [+] [-]

, 2010-04-02 19:49, pirms 15 gadiem
quick rakstīja: Man RDJ vairāk atgādina to Samsunglīgas komandu, uz kuras spēlēm es pats gāju Rīga-20/LSPA.
Tā tas ir. Lielākā daļa no tagadējā Dinamo/Juniors sastāvā ir paspējuši vairāk vai mazāk uzspēlēt Rīga-20 vai LSPA:

Meija, Zembergs, Straupe, Bukarts, Birziņš, Cibuļskis, Gipters, Apelis, Enkuzens, Kauss, Borovkovs, Porejs, Ševčenko, Jakovļevs, Bičevskis, Upītis, Biezais, Indrašis... varbūt es šeit kādu esmu arī palaidis garām...

  -2 [+] [-]

, 2010-04-02 20:09, pirms 15 gadiem
liepajnieji iesukaa dinamo juniors winnes

  -1 [+] [-]

, 2010-04-02 20:17, pirms 15 gadiem
E-D-I-J kā Tev neiet

  -2 [+] [-]

, 2010-04-02 20:36, pirms 15 gadiem
Normaali nokapaaja muuseejie shodien tik riit veel javinnee un tad jashauj ugunji

     [+] [-]

, 2010-04-02 20:38, pirms 15 gadiem
Klavulapa rakstīja: Liepaaja sanjemsies! Negribu lai seerija beidzaas 4:0

Bet no Dinamo/Juniors puses - nozelojami.. Kaa var buut taa, ka uz finalspeli nevar pilnas tribiines savaakt... Pinkos shodien taas pat PUSPILNAS nebiija.. Zheel..
Bez ASK/Ogres Latvijas chempionata finaalaa - hokejs ir dailslidoshana!
Piekrītu, gribas jautāt kur tad jūs visi lielie liepājnieku kritizētāji šodien bijāt, ka nemanīju jūs Piņķos, laikam bija svarīgs darbiņš sportacentrā.com Te nu bija ar vārdiem Rīgā, ar darbiem atkal Rīgā,kaut gan bija jābūt Piņķos.

     [+] [-]

, 2010-04-02 21:24, pirms 15 gadiem
Tas LČ gan tāds mazliet anāls šogad...

  +2 [+] [-]

, 2010-04-02 22:18, pirms 15 gadiem
nu es domaaju ka metalurgs vinnees nakamo speeli
jo nav jau vairs ko zaudeet

  +3 [+] [-]

, 2010-04-02 22:32, pirms 15 gadiem
mees milam savu pilseetu un milesim. p.s.tapat ka jus