Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

"Rīga-2000" vairs nemērķē uz Latvijas titulu

Andrejs Siliņš

"Rīga-2000" vairs nemērķē uz Latvijas titulu
Viesturs Koziols
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

"Mums vairs nav mērķis ar "Rīga-2000" izcīnīt Latvijas čempionu titulu," laikrakstam "Diena" atzinis Rīgas "Dinamo" un tā fārmkluba "Rīga-2000" prezidents Viesturs Koziols, vēlreiz skaidrojot fārmkluba mērķus audzināt spēlētājus "Dinamo" vienībai.

"Būsim reālisti, pārskatāmā nākotnē neviens no šiem spēlētājiem nav reāls Rīgas "Dinamo" kandidāts," spēlētāju atbrīvošanu komentēja prezidents. "Ja kāds tagad grasās pārmest, ka mēs vairs nedomājam par Latvijas hokeja nākotni, tās ir tīrās muļķības. Vairāk orientēsimies uz jaunajiem spēlētājiem, kuri pēc gada vai diviem varētu pretendēt uz iekļūšanu "Dinamo". Kādi trīs vai četri kandidāti ir Vjačeslava Nazarova trenētajā "LSPA/Rīga"."

"Jaunajā ekonomiskajā situācijā prioritātes ir mainījušās. Mums vairs nav mērķis ar "Rīga-2000" izcīnīt Latvijas čempionu titulu. Komandas uzdevums būs gatavot rezerves Rīgas "Dinamo". Vēlreiz atkārtošu, ka "Dinamo" ir privāts klubs, kurš no valsts un pašvaldības nesaņem nevienu santīmu. Komandai nav mērķis gatavot spēlētājus Latvijas izlasei, lai gan, no otras puses, daudziem vajadzētu piekrist, ka, spēlējot KHL, vairāki izlases kandidāti savā attīstībā ir spēruši soli uz priekšu."

Izmantotie resursi:
Laikraksts Diena

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-01-02 01:47, pirms 16 gadiem
nu logjiski ka taa.

  +6 [+] [-]

, 2009-01-02 01:49, pirms 16 gadiem
nu BAČu liidz galam nospeelees?

  +2 [+] [-]

, 2009-01-02 01:59, pirms 16 gadiem
tagad tas laikam ir ierasti-kam problemas ar naudu sak runat par vietejo attistisanu utt..atrak tadas domas nebija?ko tad pirms sezonas skandeja ka o mes cinisimies utt!un kat kaa nelogjiski...dazi kas aizgaja speleja RD sakuma...bet nu jau vinji ir NEreali kandidati...ATRUNAS

  +2 [+] [-]

, 2009-01-02 02:00, pirms 16 gadiem
Man tomēr liekas, kas šis - Ja kāds tagad grasās pārmest, ka mēs vairs nedomājam par Latvijas hokeja nākotni, tās ir tīrās muļķības ir nedaudz pretrunā ar šo - Komandai nav mērķis gatavot spēlētājus Latvijas izlasei

  +2 [+] [-]

, 2009-01-02 02:02, pirms 16 gadiem
Straka rakstīja: Man tomēr liekas, kas šis - Ja kāds tagad grasās pārmest, ka mēs vairs nedomājam par Latvijas hokeja nākotni, tās ir tīrās muļķības ir nedaudz pretrunā ar šo - Komandai nav mērķis gatavot spēlētājus Latvijas izlasei
pilnigi piekritu....cerams ka nesaksies kjedes reakcija ar RD un mja jo nauda tapat R2000 janovirza citadi KHL punkts par farmklubu ir neizpildits un lidz ar to nevar spelet

  +1 [+] [-]

, 2009-01-02 02:09, pirms 16 gadiem
Skarbi bet patiesi..

  +5 [+] [-]

, 2009-01-02 02:14, pirms 16 gadiem
Šitajā ķezā man visvairāk satrauc Lūsiņa situācija, jo reāli čalim nav kur likties - pirms sezonas Jurku pie*isa un uz Ogri viņa ceļš toč nevedīs, Liepājai varotčikus nevajag, iespējams, ka Latgale. Baltkrievijā arī, visticamāk, nespīd. Un R2K sanāk, ka poļubomu būs 3 varotčiki - Muštukovs, Avotiņš, Enkuzens.

  +9 [+] [-]

, 2009-01-02 02:34, pirms 16 gadiem
Da, izskatas pec riktigas liekuloshanas... Kas nebija Dinamo kandidats? Saviels, kursh vareja aizstat kadu RD aizsargu, ja vajadzeja? kapteinis un viens no lideriem Zelubovskis? Naudinjas aptrukas, Rigas dome nogrieza naudu un te ari iemesls. Pec tam vins saka, ka doma par Lat hokeja nakotni, bet tad atgadina, ka kadrus Lat izlasei RD neesot jagatavo! Pats sev pretstataa un melot nemaak. Nu, man jau Koziols ne visai patik sen.Der atcereties kaa vins aplika visu laiku Lipmanu, bet pats Lat cempja labaa nedarija neko!
Jebkura gadijumaa, nav brinums, ka tada situacija. Suca naudu no nodoklu maksatajiem, sedeja mums uz kakla un taisija biznesu. Tas tak acimredzams, jo labus speletajus, kas noderigi RD vinsh tureja tai skaita par nodoklu maksataju naudam, bet redz RD ir privats klubs... Isak sakot, vinsh valsts naudu, nodoklu maksataju naudu izmantoja sava privata biznesa taisishanai! Vo, sasedushies uz musu kakla bija....

  +4 [+] [-]

, 2009-01-02 02:55, pirms 16 gadiem
OILER1981 rakstīja: Kas nebija Dinamo kandidats? Saviels, kursh vareja aizstat kadu RD aizsargu, ja vajadzeja? kapteinis un viens no lideriem Zelubovskis?
Varbūt arī varēja aizstāt... bet nevajadzēja taču!

Savielam priekšā sarakstā ir vismaz divi aizsargi (Sorokins un K.Rēdlihs, skatoties pēc pagājušās spēles, varbūt arī Cinks un Hartmanis ir Šuplera listē augstāk), un uzbrucējiem vēl lielāka sēta priekšā - Štāls, Bļinovs, Meija, Pečura. Tāpat, domāju, ka varu likt savus 99%, ka neviens no viņiem šosezon uz Dinamo netiktu izsaukts.
Ja vēl būtu ko īpašu rādījuši R2000 sastāvā, bet....

  -4 [+] [-]

, 2009-01-02 02:57, pirms 16 gadiem
Sasedas nodoklu maksatajiem uz kakla tadi Riga2000, ASK basketbola, Vef/Riga, TTT... Tad vairakas federacijas suca musu naudu! Vispar taa nekas, vai ne? Visi sev taisija biznesu par nodoklu maksataju naudam! pa kaklu viniem un nekadas valsts naudas.

  -1 [+] [-]

, 2009-01-02 03:00, pirms 16 gadiem
rainmaker rakstīja: pilnigi piekritu....cerams ka nesaksies kjedes reakcija ar RD un mja jo nauda tapat R2000 janovirza citadi KHL punkts par farmklubu ir neizpildits un lidz ar to nevar spelet
Manis pēc, RD var beigt savu pastāvēšanu, ja tam vajaga valsts naudu! RD ir privats bizness un lai Koziols savu privato naudu gulda r2000 uztureshanai! Valsts naudu guldit, lai stutetu Koziola privato biznesu, ir noziegums!
Slēpts komentārs: OILER1981

  +8 [+] [-]

, 2009-01-02 03:04, pirms 16 gadiem
OILER1981 rakstīja: pa kaklu viniem un nekadas valsts naudas.
Jā, bet domāju, ka nemelošu, ja teikšu, ka tāds "Rīgas Dinamo" vai "ASK Rīga" Latvijas vārdu pasaulē nes vairāk kā, piemēram, Latvijas Institūts, kam tas ir primārais uzdevums un viņu nauda ir vēl lielāka.

 +10 [+] [-]

, 2009-01-02 03:06, pirms 16 gadiem
OILER1981 rakstīja: Manis pēc, RD var beigt savu pastāvēšanu, ja tam vajaga valsts naudu!
V.Koziols: "Vēlreiz atkārtošu, ka "Dinamo" ir privāts klubs, kurš no valsts un pašvaldības nesaņem nevienu santīmu."

Tu zini ko tādu, ko nezin Koziols, vai vienkārši pats nesaproti, ku runā?

  +5 [+] [-]

, 2009-01-02 03:09, pirms 16 gadiem
AlterB rakstīja: Jā, bet domāju, ka nemelošu, ja teikšu, ka tāds "Rīgas Dinamo" vai "ASK Rīga" Latvijas vārdu pasaulē nes vairāk kā, piemēram, Latvijas Institūts, kam tas ir primārais uzdevums un viņu nauda ir vēl lielāka.
Es un citi Latvijas iedzivotaji nebus vairak paedushi no taa, ka RD un ASK nes latvijas vardu pasaulee! Tas neko nedod, ja valsti pec tam iestajas krize, ta ir uz bankrota robezhas... man nevajaga, lai valsts vardu pasaulee nestu sportitsrti, es gribu, lai Latvijas vards butu slavens ar to, ka Latvijā dzivo partikushi cilveki, ka ir darab iespejas invalidiem, ka pensionari brauka pa arzemem, ka maminas sanem normalus pabalstus, ka berninjiem ir kur dauzities un attistit savu inteklektu, nevis pusaudzhu vecumaa nodzerties... Man tas ir svarigak! Pie kajas man ir tas, ko shie sporta klubi dara Latvijas varda neshanai pasaulee. Skatas, ASK no latvijas, no ubagzemes, kur valda korupcija un oficiali mafija... Cilvekiem, domaju vairums, pasaulee nak tadas asociacijas, kad vini izdzird Latvijas vardu!

  -2 [+] [-]

, 2009-01-02 03:11, pirms 16 gadiem
AlterB rakstīja: V.Koziols: "Vēlreiz atkārtošu, ka "Dinamo" ir privāts klubs, kurš no valsts un pašvaldības nesaņem nevienu santīmu."

Tu zini ko tādu, ko nezin Koziols, vai vienkārši pats nesaproti, ku runā?
Jā, var but RD nesanema no valsts naudu, toties Riga2000, kas gatavoja speletajus RD, kas ir RD farmklubs, suca valsts naudu, tadejadi mes uzturejam Koziola biznesu ar nosaukumu RD. Logiski!

  -1 [+] [-]

, 2009-01-02 03:15, pirms 16 gadiem
RD, kas ir privats uznemums, kaa apgalvoja Koziols, savus speletajus atgut formu, vai uzturet formu, sutija uz R2000 un tur tie speletaji sanema nodoklu maksataju naudas! Tad vinus izsauca uz RD un nu vini atkal privataja uznemuma strada??

  +5 [+] [-]

, 2009-01-02 03:15, pirms 16 gadiem
OILER1981 rakstīja: Tas neko nedod, ja valsti pec tam iestajas krize, ta ir uz bankrota robezhas... man nevajaga, lai valsts vardu pasaulee nestu sportitsrti, es gribu, lai Latvijas vards butu slavens ar to, ka Latvijā dzivo partikushi cilveki, ka ir darab iespejas invalidiem, ka pensionari brauka pa arzemem, ka maminas sanem normalus pabalstus, ka berninjiem ir kur dauzities un attistit savu inteklektu, nevis pusaudzhu vecumaa nodzerties... Man tas ir svarigak!
Cik dzirdēts, šosezon ASK saņēma no Rīgas domes (un nevis no valsts) 600 tūkstošus. Rupji rēķinot, no katra valsts iedzīvotāja tie būtu 30 santīmi gadā, jeb 2.5 santīmi mēnesī.
Ja no tiem Tu kļūsi daudz bagātāks, tad es Tev viņus varu iedot, bet man patīk vakarā pēc darba paskatīties ASK vai Dinamo spēli televizorā, un valsts, vai Rīgas dome, šajā gadījumā, man rada atpūtu, kas ir vērta daudz vairāk kā 30 santīmi.
Slēpts komentārs: OILER1981

     [+] [-]

, 2009-01-02 03:18, pirms 16 gadiem
AlterB rakstīja: Jā, bet domāju, ka nemelošu, ja teikšu, ka tāds "Rīgas Dinamo" vai "ASK Rīga" Latvijas vārdu pasaulē nes vairāk kā, piemēram, Latvijas Institūts, kam tas ir primārais uzdevums un viņu nauda ir vēl lielāka.
Ja es aizbraukšu uz Tokiju ar T-kreklu, kur uzprintēts virsū Latvija (lieliem burtiem), droši vien arī es vairāk nesīšu Latvijas vārdu pasaulē - jo ik mirkli Latvijas vārdu redzēs desmitiem cilvēku, bet tikai kāda jēga no tā. Tas pats ir no Rīgas Dinamo, kuru zin hokeja līdzjutēji Krievijā, Baltkrievijā un Kazahstānā. Vai ir vajadzīgs reklamēties kaimiņos - Baltkrievijā? Droši vien jau tāpat pazīst. Vai kāda jēga Latvijas atpazīšanā no Dinamo kluba Krievijā? Nē - jo tāpat valdības kanāla ziņos par apspiestajiem militārajiem pensionāriem te. Un vai tāpēc kazahi tagad labākās domās par Latviju, jo Dinamo Rīga ir? ha ha

  -4 [+] [-]

, 2009-01-02 03:19, pirms 16 gadiem
AlterB rakstīja: Cik dzirdēts, šosezon ASK saņēma no Rīgas domes (un nevis no valsts) 600 tūkstošus. Rupji rēķinot, no katra valsts iedzīvotāja tie būtu 30 santīmi gadā, jeb 2.5 santīmi mēnesī.
Ja no tiem Tu kļūsi daudz bagātāks, tad es Tev viņus varu iedot, bet man patīk vakarā pēc darba paskatīties ASK vai Dinamo spēli televizorā, un valsts, vai Rīgas dome, šajā gadījumā, man rada atpūtu, kas ir vērta daudz vairāk kā 30 santīmi.
Saksim ar to, ka Riigaa, no kuras kases ASK nema naudu, ne visi maksa nodoklus! Es esmu ridzinieks un mani nodokli iet uz ari uz Rigu. Ka tu vari izrekinat, cik videji no katra cilveka sanema ASK? To videjo naudu, ko tu izrekinaji, tos 6000, kaa tu apgalvo, vareja ieguldit citur! Tev patik paskatities vakara sportuk, iesledz NHL< NBA un skaties. Vai ASV valdiba uztur NBA klubus? Shaubos!

     [+] [-]

, 2009-01-02 03:19, pirms 16 gadiem
AlterB rakstīja: V.Koziols: "Vēlreiz atkārtošu, ka "Dinamo" ir privāts klubs, kurš no valsts un pašvaldības nesaņem nevienu santīmu."

Tu zini ko tādu, ko nezin Koziols, vai vienkārši pats nesaproti, ku runā?
Ari Barons ir sava zinja privats uznjemums un tik un ta sanjem no valsts 600 tukstosus sosezon..taka nevienmer privatie sitas pasi par sevi un tas pats ir RD...

  -3 [+] [-]

, 2009-01-02 03:23, pirms 16 gadiem
Kopaa jau 1 200 000. Ko ar sho naudu var iesakt? Vai mums visur ir viss sakartots, ka tadas summa varam bazt pakalaa sportistiem? PAr shadu naudu jau var daudz ko iesakt un daudz ko izveidot, kas valstij nesis realu labumu!

  +2 [+] [-]

, 2009-01-02 03:25, pirms 16 gadiem
jautaajums jau ir tads ar ko valsts sponsoretias komandas ir labakas kaa nevalstiski sponsoretas...?Barons sosezon ir zaudejis Lauvam,BKV utt kuraa valsts nauda vainu nav vai ir tik nieciga ka niecigak nemedz but..tas pats RD sanjem valsts naudu..sitas RUS kur mus tapat zin ..dalja mus ienist un vel dalja doma ka esam vel joprojam PSRS sastava...vinjiem vajag ari LV kaut kaa paradit sevi nevis teikt mes esam labakie un sitamies KHL..

  +1 [+] [-]

, 2009-01-02 03:28, pirms 16 gadiem
OILER1981 rakstīja: Kopaa jau 1 200 000. Ko ar sho naudu var iesakt? Vai mums visur ir viss sakartots, ka tadas summa varam bazt pakalaa sportistiem? PAr shadu naudu jau var daudz ko iesakt un daudz ko izveidot, kas valstij nesis realu labumu!
ir jau vairak,ASK,Barons,TTT,handbolisti un citi verkji sanjem summas kaut kadas...protams ka vajag atbalstit bet nu sobrid tas ir tikpat stulbi kaa celt gaismas pili...un tad njemt no SVF naudu lai glabtu mus...un mes kaa iedzivotaji paliekam paradnieki..
Slēpts komentārs: OILER1981
Slēpts komentārs: OILER1981

  +1 [+] [-]

, 2009-01-02 03:33, pirms 16 gadiem
OILER1981 rakstīja: Ja nonemt naudu visiem sporta klubiem, visam federacijam, tad ik gadu sanaks paprava naudas summina, par kuru var reali kaut ko izdarit valsts nakotnes un tagadnes labaa! Tukshibas, kas ir sports, es personigi negribu atbalstit!
ari sportaa ir nakotne bet nujau ir par velu celt kaut kadas skolas sportam ..vajadzeja to darit agrak nevis kad pakalja deg..tagad vajag visu nuadu ieguldit tur kur vajag...mjaa laikam sportu nolikt mala....kad naudas bus vairak..vai kad budzeta nebus robi var ari atbalstit...smiekligakais ir tas -naudu pieskjir tiem klubiem..un tad sezonas visu apcert budzetu aizsuta majas speletajus un sezonu pabeidz galiga dibena...kada jega naudu tad ieguldit??ari nezinu

  +1 [+] [-]

, 2009-01-02 04:00, pirms 16 gadiem
OILER1981 rakstīja: Man neshkiet, ka ASV valdiba dod naudu sportam...
Un Tu domā, ka piemēram, šogad ASV basketbolisti uz Pekinu lidoja par saviem līdzekļiem un maikām sameta pa piecītiem no katra?
Tiešām nezinu, vai viņu pašvaldības iegulda NBA un NHL klubos, bet tas ko viņi iegulda izlasēs un jaunatnes sportā ir daudz vairāk nekā Latvijā.

  +6 [+] [-]

, 2009-01-02 04:12, pirms 16 gadiem
OILER1981 rakstīja: Ja nonemt naudu visiem sporta klubiem, visam federacijam, tad ik gadu sanaks paprava naudas summina, par kuru var reali kaut ko izdarit valsts nakotnes un tagadnes labaa!
Un bez darba paliktu pāris tūkstoši iedzīvotāji, kas strādā šajos klubos, šajās federācijās un arēnās, kuras šie sportisti izmanto, vēl vairāki tūkstoši jauniešu paliktu bez trenēšanās iespējām savos sportos... un Latvija noteikti kļūtu laimīgāka!

     [+] [-]

, 2009-01-02 04:18, pirms 16 gadiem
AlterB rakstīja: Un bez darba paliktu pāris tūkstoši iedzīvotāji, kas strādā šajos klubos, šajās federācijās un arēnās, kuras šie sportisti izmanto, vēl vairāki tūkstoši jauniešu paliktu bez trenēšanās iespējām savos sportos... un Latvija noteikti kļūtu laimīgāka!
sava zinja piekritu tev-tad varbut lai vinji saprot ari kas notiek LV un gan kaa stradajosie attiecigas sporta bazes gan treneri un speletaji vai sportisti dara savu darbu par tadu pasu naudu kaa skolotajs...jo piemeram es neredzu ar ko treneris ir labaks par skolotaju....utt...vai piemeram policists utt utt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-01-02 07:39, pirms 16 gadiem
Cerams mūsu futbola laukumos nekas tāds nebūs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-02 09:04, pirms 16 gadiem
Te vairākiem pēc svinībām laikam sāp galva... Dodieties komentēt uz Saeimas vai valdības lapām!

  +2 [+] [-]

, 2009-01-02 09:58, pirms 16 gadiem
OILER1981 rakstīja: Es un citi Latvijas iedzivotaji nebus vairak paedushi no taa, ka RD un ASK nes latvijas vardu pasaulee! Tas neko nedod, ja valsti pec tam iestajas krize, ta ir uz bankrota robezhas... man nevajaga, lai valsts vardu pasaulee nestu sportitsrti, es gribu, lai Latvijas vards butu slavens ar to, ka Latvijā dzivo partikushi cilveki, ka ir darab iespejas invalidiem, ka pensionari brauka pa arzemem, ka maminas sanem normalus pabalstus, ka berninjiem ir kur dauzities un attistit savu inteklektu, nevis pusaudzhu vecumaa nodzerties... Man tas ir svarigak! Pie kajas man ir tas, ko shie sporta klubi dara Latvijas varda neshanai pasaulee. Skatas, ASK no latvijas, no ubagzemes, kur valda korupcija un oficiali mafija... Cilvekiem, domaju vairums, pasaulee nak tadas asociacijas, kad vini izdzird Latvijas vardu!
Kāpēc Tu domā ka Latvijā iedzīvotāji dzīvo slikti? No kurienes tev tāda informācija? Es dzīvoju Latvijā jau 30 gadus un neesmu redzējis nevienu kas mirtu badā. Bomži? Tie ir katrā valstī un pie tam arī dzīvo labo, es nevaru atļauities piedzerties katru dienu, viņi var. Pensionāri? Varbūt kāds mirst badā, nē , jo veci cilvēki ir čaklāki par mums jaunajiem un arī kaut kā izgrozās. Pie tam visiem kam vajag sociālie dienesti palīdz un uz ielas neviens nepaliek, protams ja pats to negrib. Tā ka nedzen Dievu mežā, ir tiešām valstis kur cilvēki mirst no bada un dzīvo slikti. Protams ir skaudība, ka citur dzīvo labāk par mums, bet tur jau mēs paši vainīgi. Kad arodbiedrības rīkoja mītiņus, kaut kā neredzēju tur cilvēku tūkstošus, tāpat Lietus sargu revolūcijā nekā nebija. Un Tu vēl saki, ka slikti dzīvojam.

  +3 [+] [-]

, 2009-01-02 10:00, pirms 16 gadiem
OILER1981 rakstīja: Da, izskatas pec riktigas liekuloshanas... Kas nebija Dinamo kandidats? Saviels, kursh vareja aizstat kadu RD aizsargu, ja vajadzeja? kapteinis un viens no lideriem Zelubovskis? Naudinjas aptrukas, Rigas dome nogrieza naudu un te ari iemesls. Pec tam vins saka, ka doma par Lat hokeja nakotni, bet tad atgadina, ka kadrus Lat izlasei RD neesot jagatavo! Pats sev pretstataa un melot nemaak. Nu, man jau Koziols ne visai patik sen.Der atcereties kaa vins aplika visu laiku Lipmanu, bet pats Lat cempja labaa nedarija neko!
Jebkura gadijumaa, nav brinums, ka tada situacija. Suca naudu no nodoklu maksatajiem, sedeja mums uz kakla un taisija biznesu. Tas tak acimredzams, jo labus speletajus, kas noderigi RD vinsh tureja tai skaita par nodoklu maksataju naudam, bet redz RD ir privats klubs... Isak sakot, vinsh valsts naudu, nodoklu maksataju naudu izmantoja sava privata biznesa taisishanai! Vo, sasedushies uz musu kakla bija....
aizej pie spoguļa pinnes paspaidi, savādāk tavus tīņa marazmus lasīt riebjas
Saviels r2000 jau gandrīz sastāvā netika, bet tu te sapņo par RD aizsargu aizvietošanu. RD aizsargi jau par daudz, nav kur Sorokinu likt!

     [+] [-]

, 2009-01-02 10:32, pirms 16 gadiem
ai ai Koziols beidzot sāk runāt kā ists biznesa cilvēks!!!

Vēlreiz atkārtošu, ka "Dinamo" ir privāts klubs, kurš no valsts un pašvaldības nesaņem nevienu santīmu. Komandai nav mērķis gatavot spēlētājus Latvijas izlasei

Ko viņš ar to gribēja teikt? Cenšas atkal Kiru nokaitināt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-02 11:03, pirms 16 gadiem
OILER1981 rakstīja: Sasedas nodoklu maksatajiem uz kakla tadi Riga2000, ASK basketbola, Vef/Riga, TTT... Tad vairakas federacijas suca musu naudu! Vispar taa nekas, vai ne? Visi sev taisija biznesu par nodoklu maksataju naudam! pa kaklu viniem un nekadas valsts naudas.
malacis,beidzot viens riktiigs vecis!!!!!
pareizi runaa,vafeli ne valsts naudas
bernu slimniicaa beerni gul ar 39.0 temperatuuru,bet kolidoraa gaisa temperatuura 15.0 pec Celsija!!!!!!!!!!vai tas ir normaali????????????un tajaa laikaa valsts izgruuz naudu privaatajiem sporta klubiem....normaali ne

  +2 [+] [-]

, 2009-01-02 11:08, pirms 16 gadiem
[quote oiler1981]
Valstij nav jagatavo speletaji ne kadiem klubiem, ne valsts izlasei... To jadara privatam personam, privatiem uznemumiem!
[/qu ja valstij nekas nav jadod sportam,tad nosauc vienu iemeslu,kapec sportistam butu japarstav si valsts ,vins labak pasaules cempionata laika atputisies un gatavosies nakosajai sezonai,ka to sava laika darija Peteris Skudra....................

     [+] [-]

, 2009-01-02 11:09, pirms 16 gadiem
iisaak runaajot,tas ir labi,ka valsts,pasvaldiiba krasi nogrieza finanseejumu privaatajiem sporta klubiem.punkts

  +1 [+] [-]

, 2009-01-02 11:53, pirms 16 gadiem
Koziol,Koziol,ja Tev ticēs,tad cietumā tiks,bet ja neticēs,tad no cietuma ārā netiks!!
Nebrīnos,ka LAČ finālā spēlēs LM un LM2!

     [+] [-]

, 2009-01-02 11:55, pirms 16 gadiem
labais333 rakstīja: iisaak runaajot,tas ir labi,ka valsts,pasvaldiiba krasi nogrieza finanseejumu privaatajiem sporta klubiem.punkts
Savā ziņā Tev ir taisnība,jo jau laiciņu atpakaļ bija nobriedusi situācija,kad valstij un pašvaldībām bija jasakārto ar sportu saistītais finanšu sektors! Tagad pati dzīve to piesppiedīs darīt!

  -1 [+] [-]

, 2009-01-02 12:15, pirms 16 gadiem
Koziola kungam laikam katrā situāciā atradīsies teksti, ka viņš domā par nākotni, viss ir mērķtiecīgi, problēmu nav, dzīve ir skaista, viņš jau neko, tie citi ir sliktie.
Tipa LSPA komandā šobrīd ir labāki spēlētāji, nekā bija Želubovskis un ko, kuri jau atraduši darbus citos BAČ klubos

     [+] [-]

, 2009-01-02 12:19, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Koziola kungam laikam katrā situāciā atradīsies teksti, ka viņš domā par nākotni, viss ir mērķtiecīgi, problēmu nav, dzīve ir skaista, viņš jau neko, tie citi ir sliktie.
Tipa LSPA komandā šobrīd ir labāki spēlētāji, nekā bija Želubovskis un ko, kuri jau atraduši darbus citos BAČ klubos
Vai nu arī viņš domā,ka mēs esam tik naivi,ka viņam ticam uz vārda!
Kaut gan viņu var saprast,jo ko citu viņam teikt,lai fanus nesatrauktu!

  +4 [+] [-]

, 2009-01-02 12:20, pirms 16 gadiem
Nevaru piekrist vairākiem komentētājiem, kuri apgalvo, ka nav jātērē valsts un pašvaldību budzētu nauda atbalstot sporta klubus! Pirmkārt, plebejiem vajadzīga ne tikai maize bet arī izklaide, to jau romieši pamanīja un starp citu izklaide nepieciešama tieši grūtajos laikos! Otrkārt, stipra valsts nav tikai tad kad viņas pilsoņi ir paēdiši, ka to rākstīja OILER1981, tas laikām jau sāk uz jaunatni iedarboties kosmopolitisma ideoloģija, kura sludinā, ka galvēnais lai vēders pilns un pāri visam ir personīgas intereses. Tomēr pārtikusi valsts būs tikai tad, kad viņas pilsoņi būs gan paēduši, gan veseli (gan fiziski gan morāli) un savas valsts patrioti! Pasaules vēsture pieradīja, ka sabiedrība var panākt daudz lielāko progresu tieši mirkļos kad tautā valda patriotisms un savas zemes un tautas mīlestība! Lūk tieši sports nodrošinā gan veselību (starp citu ne tikai fizisko bet arī morālu) gan dod iespēju tautā valdīt patriotisma jūtām! Tāpēc tādi klubi kalpo gan kā izklaides iespēja tautai, gan kā patriotisma katalizātors, gan kā piemērs un iedvesmotājs jauniešiem, gan kā valsts un pilsētas un pats galvēnais konkrētas nācijas reprezentācija ārvalstīs!

Bet pilnībā piekritu, arī valsts un pašvaldības naudu nedrīkst izbazarēt! Te mazāk pārmetumu RD un R2000, LSPARīgai, bet piemērām Aizsardzības ministrijas izdalīti līdzekļi ASK basketbola komandai, par kuriem tika algots ārvalstu treneris, kurš vairāku gadu garunā nespēja un pat nevēlejas iemacīt latviešu valodu, un kuri tika izbazarēti algojot vidusmēra leģionārus, lūk tāda naudas izšķerdēšana nav pieņēmama. Labākais risinājums ir konkurss sporta klubiem, kur var pieteikties uz finanansējumu.

  -1 [+] [-]

, 2009-01-02 12:33, pirms 16 gadiem
OILER1981 rakstīja: Da, izskatas pec riktigas liekuloshanas... Kas nebija Dinamo kandidats? Saviels, kursh vareja aizstat kadu RD aizsargu, ja vajadzeja? kapteinis un viens no lideriem Zelubovskis? Naudinjas aptrukas, Rigas dome nogrieza naudu un te ari iemesls. Pec tam vins saka, ka doma par Lat hokeja nakotni, bet tad atgadina, ka kadrus Lat izlasei RD neesot jagatavo! Pats sev pretstataa un melot nemaak. Nu, man jau Koziols ne visai patik sen.Der atcereties kaa vins aplika visu laiku Lipmanu, bet pats Lat cempja labaa nedarija neko!
Jebkura gadijumaa, nav brinums, ka tada situacija. Suca naudu no nodoklu maksatajiem, sedeja mums uz kakla un taisija biznesu. Tas tak acimredzams, jo labus speletajus, kas noderigi RD vinsh tureja tai skaita par nodoklu maksataju naudam, bet redz RD ir privats klubs... Isak sakot, vinsh valsts naudu, nodoklu maksataju naudu izmantoja sava privata biznesa taisishanai! Vo, sasedushies uz musu kakla bija....
Varbuut esmu kko palaidis garaam, bet nekur par Zelubovski neesmu dzirdeejis, ka vins ir prom.

Bet par to Lat chempi, ka Koziols neko nedara tu biskinj nodirsi ne pa teemu, jo vinjam arii nekas nav jaadara. Latvija cempja organizeesana ir tikai un vieniigi LHF un pirmaamkaartaam Kirova paarzinjaa. Taakaa paarmest par neko nedariisanu tikpat labi kaa Koziolam var arri tev!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-02 12:45, pirms 16 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Varbuut esmu kko palaidis garaam, bet nekur par Zelubovski neesmu dzirdeejis, ka vins ir prom.
Viņš jau Žlobinā.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-02 12:47, pirms 16 gadiem
Kasagrande un Ivars77, šie no LSPA Rīgas atnakušie jaunieši protams nav spēcigaki par aizgajējiem, tomēr viņi ir jauni un katram ir iespēja progresēt un p;ēc viena vai vairākiem gadiem kļūt par Rīgas Dinamo spēlētāju. Tādas iespējas nedz Daniličam, nedz Brancim vai Savielam jau nebīja!
Es jau rakstīju iepriekš, visu tapat izšķir 5-6 R2000 līderi (Pečura, Štāls, Bļinovs, Hartmanis, Straupe, Muštukovs....), viņi pēdēja mēneša laikā taisa R2000 rezultātu un tāpēc nav svarīgi vai 3-4 maiņas ir pilnas ar Daniličiem, Brančiem un Savieliem, vai tur spēle jaunieši, kuriem ir iespēja progresēt, kuri nākošgad būs U20 spēlētāji! Pie tam, ko bēdaties, tagad vairāki R2000 aizgājēji jau atraduši sev darbu citos Baltkrievijas klubos, līmenis tads pats, alga nodrošināta, lai pierada sevi! Bet R2000 atbrīvojusies vieta jaunajiem, tikai labums no tā

     [+] [-]

, 2009-01-02 12:49, pirms 16 gadiem
DM
Nu beidz, komandā vienkārši nav naudas, un tā ir problēma, nevajag izlikties, ka problēmu nav.

  +3 [+] [-]

, 2009-01-02 12:58, pirms 16 gadiem
OILER1981 rakstīja: Es un citi Latvijas iedzivotaji nebus vairak paedushi no taa, ka RD un ASK nes latvijas vardu pasaulee! Tas neko nedod, ja valsti pec tam iestajas krize, ta ir uz bankrota robezhas... man nevajaga, lai valsts vardu pasaulee nestu sportitsrti, es gribu, lai Latvijas vards butu slavens ar to, ka Latvijā dzivo partikushi cilveki, ka ir darab iespejas invalidiem, ka pensionari brauka pa arzemem, ka maminas sanem normalus pabalstus, ka berninjiem ir kur dauzities un attistit savu inteklektu, nevis pusaudzhu vecumaa nodzerties... Man tas ir svarigak! Pie kajas man ir tas, ko shie sporta klubi dara Latvijas varda neshanai pasaulee. Skatas, ASK no latvijas, no ubagzemes, kur valda korupcija un oficiali mafija... Cilvekiem, domaju vairums, pasaulee nak tadas asociacijas, kad vini izdzird Latvijas vardu!
Tu gadījumā neesi sataisījies iet politikā? Tavu citātu točna varētu likt kādas partijas programmā
Bet, nopietni runājot, patika Rakstneiku savienības vadītāja Jāņa Ogas nostāja kādā no radio diskusijām. Runa bija par valsts finansējuma ierobežošanu LTV un Latvijas Radio, un raidījuma jautājums bija "No kādiem raidījumiem un tēmām mēs varam/nevaram atteikties?" Protams, ka zvanītāju vidū bija vecas, nedaudz senilas klausītājas, kuras siekalas šķiežot, pieprasīja sporta raidījumu izslēgšanu no LTV7, jo tā esot pilnīgi bezjēdzīga naudas izšķiešana, bet nekādā gadījumā nedrīkstot atteikties no Neprāta cenas Uz ko Oga, nedaudz uzvilcies, atcirta, ka lielākajā LV daļā ir pieejami 4 tv kanāli - vai kundzes uzstāj, ka pa visiem 4 kanāliem vienlaicīgi jārāda Neprāta cena vai Panorāma? Vai arī viņas spēj vienlaicīgi skatīties visus 4 kanālus? TUn vispār nesaprotu, ko šeit, esportā, dara tie bļāvēji, kuri kategoriski uzstāj uz pilnīgu sporta finansēšanas pārtraukšanu valsts līmenī? Ja jau tā, tad atlaižam arī fizkultūras skolotājus skolās, ne?

  +2 [+] [-]

, 2009-01-02 13:14, pirms 16 gadiem
kasagrande: Protams, domāju Koziols vairs nevēlas maksāt 1000-2000 Ls mēnesī uzbrucējiem, kuri vairāku desmitui spēļu laikā guvuši labi ja pāris ripas! Kamēr nekustamajos īpašumos Koziolam gāja labi, varēja uzturēt Branci, Daniliču, Vodolažskinu, Savielu, Bondarevu, bet kam tas vajadzīgs? Labi, kad līderu maiņa ir Pečura, Bļinovs, Štāls un viņi taisa rezultātu, spēlējot pret pretinieku 3-4 maiņām arī Brancis un Daniļičs varēja kaut ko iemest, bet kad viņiem vajadzēja sezonas sākumā kļūt par līderiem un taisīt rezultātu, kur R2000 atrodas turnira tabulā? Manuprāt nav jēgas turēt hokejistus, kuriem jāmaksā pāri tūkstotim mēnesī 3-4 maiņās, kad tur var atrasties 89-90 gada dzimušie LSPA Rīgas hokejisti, par samerīgaku atalgojumu un ar cerību, ka vismaz kāds no viņiem progresēs spēlejot Baltkrievijas čempionatā! Rezultātu tapat taisa RD hokejisti ar dīvvirziena līgumiem!

Arī nav ko pārdzīvoit, ja jau vairāki no aizgājējiem atrada iespēju spēlēt tai paša Baltkrievijas čempionātā un lai viņiem viss izdodas, Saulietis pieradīja, ka var gana ātri izsisties un tas tikai dos lielāku konkurenci, sevišķi domājātot, ka rezultat;īvi spēlējot, kāds no viņiem var paradīties izlases treneru pierakstos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-02 14:00, pirms 16 gadiem
OILER1981 rakstīja: Es un citi Latvijas iedzivotaji nebus vairak paedushi no taa, ka RD un ASK nes latvijas vardu pasaulee! Tas neko nedod, ja valsti pec tam iestajas krize, ta ir uz bankrota robezhas... man nevajaga, lai valsts vardu pasaulee nestu sportitsrti, es gribu, lai Latvijas vards butu slavens ar to, ka Latvijā dzivo partikushi cilveki, ka ir darab iespejas invalidiem, ka pensionari brauka pa arzemem, ka maminas sanem normalus pabalstus, ka berninjiem ir kur dauzities un attistit savu inteklektu, nevis pusaudzhu vecumaa nodzerties... Man tas ir svarigak! Pie kajas man ir tas, ko shie sporta klubi dara Latvijas varda neshanai pasaulee. Skatas, ASK no latvijas, no ubagzemes, kur valda korupcija un oficiali mafija... Cilvekiem, domaju vairums, pasaulee nak tadas asociacijas, kad vini izdzird Latvijas vardu!
nejau RD deel LAtvijaa ir taada situaacija, tajaa japasakaas daziem citiem cilveekiem!

     [+] [-]

, 2009-01-02 14:01, pirms 16 gadiem
bišķi ne pa tēmu - Minskas Dinamo ir izrādījuši interesi par Ediju Brahmani!

     [+] [-]

, 2009-01-02 14:02, pirms 16 gadiem
Žēl ka tas nenotika ātrāk, Enkuzēnam U-20 čempī būtu ļoti noderējusi BAČ pieredze, protams arī pārējeim jauniešiem tā par sliktu nenāktu.

     [+] [-]

, 2009-01-02 14:13, pirms 16 gadiem
maris777 rakstīja: Žēl ka tas nenotika ātrāk, Enkuzēnam U-20 čempī būtu ļoti noderējusi BAČ pieredze, protams arī pārējeim jauniešiem tā par sliktu nenāktu.
Māri, nav ļaunuma bez labu, pirmkārt, domāju tam pašam Daniličam, Brancim arī Želubovskim gada sākumā būtu pagrūti tikt Baltkrievijas klubos, atceresimies, ka pagaišgad viņi visi spēlēja LAČ un nevienam nebīja zināms vai spēs pavilkt Baltkrievijas līmeni, otrkārt, tagad ir iespēja R2000 iespēlēt vairākus 1991 gada līderus pirms gaidāma Pasaules U18 čempionāta.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-02 14:19, pirms 16 gadiem
DM,
Brancis, Daņiļičs un Želubovskis ir rezultatīvākie R2000 spēlētāji ar nebūt ne sliktu statistiku

  +1 [+] [-]

, 2009-01-02 14:35, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: DM,
Brancis, Daņiļičs un Želubovskis ir rezultatīvākie R2000 spēlētāji ar nebūt ne sliktu statistiku
Kasagrande nav korekti skatīt šo spēlētāju statistiku 35 spēļu garumā Rīga 2000 ša brīžxa līderi ir Pečura, Bļinovs, Štāls, kur spēle R2000 tikai pēdējo mēnesi, tad arī salidzini Daniļiča 35 spēļu varējumu (9+10), tas ir pirmais maiņas uzbrucējs septembrī, oktobrī un novembrī! Un Pečuras (tagadējs pirmas maiņas uzbrucējs) varējumu 14 spēlēs (8+9)! Pie tām, gan Brancim gan Daniličam punkti sākuši krāties daudz labāk, kad pirmo maiņu veido Pečura, bet šiem puišiem paveras iespēja spēlēt pret pretinieka 2-3 maiņu!

Par Želubovski piekritu, noteikti viņam piedāvāja algas samazinājumu ar domu paturēt, bet viņš nepiekrita, neko darīt, brīvais tirgus, ja Baltkrievijā maksā vairāk, tad lai spēlē, arī tur var iekrist izlases treneru acīs

     [+] [-]

, 2009-01-02 15:34, pirms 16 gadiem
Viss ir vienkārši. Rīgas dome atstāja tikai 20% no iepriekš solītā finansējuma, bet Koziols neredz jēgu no saviem (Dinamo) līdzekļiem maksāt algu tiem, kas nekad netiks Dinamo sastāvā. Tāpēc arī palika tikai tie, kas pretendē uz tikšanu Dinamo + jaunie, kuriem nevajag maksāt tādas algas kā aizgājušajiem.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-02 15:40, pirms 16 gadiem
1. Jebkurā normālā valstī valsts uztur skolotājus -izglītību , sportu un policiju.
2. Sports dod veselību un nevajaga bērniem gulēt slimnīcās ar 39 grādu temperatūru .
3.Izglītība dod dzīvē stimulu un iespēju pelnīt naudu , nevis nolaisties.
4. Policija , milicija.žandarmi vai citi uztur kārtību, kai PILSOŅI varātu baudīt valsts GARANTĒTĀS ĒRTĪBAS , BRĪVĪBAS .
5. Šis saits nav domāts politikai un naudas skaitīšanai svēšās kabatās, cik mēs iztērējam Latvijas karavīru misijai ANO , kāds zin ? Par ko tur karojam , kāds zin ?

     [+] [-]

, 2009-01-02 15:43, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nebrīnos,ka LAČ finālā spēlēs LM un LM2!
Nepriecājies par agru. Visticamāk, jau nākošnedēļ (varbūt pat jau pirmdien) būs šādi tādi jaunumi no LM puses.

     [+] [-]

, 2009-01-02 15:43, pirms 16 gadiem
Nav jau slikts ne Brancis , ne Daniličs, bet viņiem varbūt bija vajadzīgs stimuls. Nu viņiem stimuls sevi pierādīt ir sagādāts , jo čaļi vienkāršī bija izlaidušies un netrenējās . Un DM , jaunie nav 1991., bet gan 1990.gadā dzimušie.

     [+] [-]

, 2009-01-02 15:44, pirms 16 gadiem
Enkuzēns 1989.

     [+] [-]

, 2009-01-02 15:44, pirms 16 gadiem
Jaunumi var būt gan gaidāmi, ja baltkrievi nodubultos algas piedāvājumu Brahmanim .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-02 15:52, pirms 16 gadiem
jan,maien rakstīja: Nav jau slikts ne Brancis , ne Daniličs, bet viņiem varbūt bija vajadzīgs stimuls. Nu viņiem stimuls sevi pierādīt ir sagādāts , jo čaļi vienkāršī bija izlaidušies un netrenējās . Un DM , jaunie nav 1991., bet gan 1990.gadā dzimušie.
1989-1990 gadi šogad spēle U20, 1990 gads nakamgad būs vadošais gads U20 un lielāka daļa no iesauktajiem ir tieši 1990 gada dzimušie, pagaidām starp no LSPA izsauktajiem nav 1991 gada, kaut gan domāju līdz U18 čempim pāris čaļus pacels no LSPA un ļaus uzspelēt Batltkrievijas čempionātā

     [+] [-]

, 2009-01-02 15:55, pirms 16 gadiem
jan,maien rakstīja: 1. Jebkurā normālā valstī valsts uztur skolotājus -izglītību , sportu un policiju.
2. Sports dod veselību un nevajaga bērniem gulēt slimnīcās ar 39 grādu temperatūru .
3.Izglītība dod dzīvē stimulu un iespēju pelnīt naudu , nevis nolaisties.
4. Policija , milicija.žandarmi vai citi uztur kārtību, kai PILSOŅI varātu baudīt valsts GARANTĒTĀS ĒRTĪBAS , BRĪVĪBAS .
5. Šis saits nav domāts politikai un naudas skaitīšanai svēšās kabatās, cik mēs iztērējam Latvijas karavīru misijai ANO , kāds zin ? Par ko tur karojam , kāds zin ?
Nosauc valsti (izņemot bijušā austruma bloka) kur valsts sponsorē profesionālo sportu un sporta klubus???
Teiksim Vācijā pēdējo PČ futbolā uztaisija privātais bizness! Ko vien vērts šobrīd ir Minhenes ,,Allianz,, stadions,kas skaitās viens no modernākiem pasaulē,kuru uzbūvēja Allianz koncerns! Vel var minēt ,,Millennium Stadium'' Kardifā,kura celtniecībā piedalijās pat vairāki ar privāto biznesu saistīti uzņēmumi!
Protams,ka visos šajos projektos ņēma dalību arī valsts,bet tas nebija saistīts ar valsts līdzekļu izlietojumu!
Kas attiecās uz R2000 gadijumu,tad laikam vietā ir teiciens no filmas ,,X faili''-,,pateisība ir kaut kur ārā''!

     [+] [-]

, 2009-01-02 15:57, pirms 16 gadiem
zzk rakstīja: Nepriecājies par agru. Visticamāk, jau nākošnedēļ (varbūt pat jau pirmdien) būs šādi tādi jaunumi no LM puses.
Es jau vakar rakstiju,ka šādas tādas baumas klīst,bet pagaidām atturēšos komentēt, līdz kaut kādām reālām kontūrām!

     [+] [-]

, 2009-01-02 16:15, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: DM,
Brancis, Daņiļičs un Želubovskis ir rezultatīvākie R2000 spēlētāji ar nebūt ne sliktu statistiku
Nu ta lai Jurčiks jums savāc pirmos divus pie sevis uz bebriem! Bet kopumā es piekrītu DM tapēc te lieki neatkārtošos.... katrā ziņā pēc nesliktas pieredzes U- 20 PČ dažiem mūsu junioriem tagad būs laba iespēja pārbaudīt un parādīt sevi tādā čempī kā BAČ un skaties moš kādam no viņiem (piem. Indrašim vai Enkuzenam) tas var arī nākt labumā... Kuldu arī pagājušogad visi ar putām uz lūpām lamāja "džeks ir nekāds, no viņa gaidijām vairāk" bet kā atbrauca atpakaļ uz ZA tā sāka kapāt tā kā, domāju, te neviens no viņa to lāga negaidija! Beigās vēl ar AHL Vilkiem Kaldera kausu dabuja!!! Neredzu kapēc kāds no tagadējiem junioriem arī tagad nevarētu puslīdz labi BAČā nokapāt un skaties vēl moš arī Jūlim "acīs iekrist"....

  -1 [+] [-]

, 2009-01-02 16:34, pirms 16 gadiem
zzk rakstīja: Nepriecājies par agru. Visticamāk, jau nākošnedēļ (varbūt pat jau pirmdien) būs šādi tādi jaunumi no LM puses.
Tu gadījumā neesi Matulis?

     [+] [-]

, 2009-01-02 16:39, pirms 16 gadiem
zzk ir riteņbraucējs , kurš reizēm spēlē hokeju ...

     [+] [-]

, 2009-01-02 16:42, pirms 16 gadiem
jan,maien rakstīja: zzk ir riteņbraucējs , kurš reizēm spēlē hokeju ...
Jā, un es esmu itāļu distanču slēpotājs
Tāds labi informēts par visu izklausās, zin, ka Jurkam ar veikalu biznesu iet sliktāk, zin, ka būs jaunumi no Liepājas, plašs redzes loks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-02 16:53, pirms 16 gadiem
Par Jurku nu gan es neko nezinu.

     [+] [-]

, 2009-01-02 16:54, pirms 16 gadiem

sorry, bet es neesmu Matulis arī riteņbraucējs es esmu tādā vasaras vizināšanās līmenī

     [+] [-]

, 2009-01-02 16:54, pirms 16 gadiem
ZZK a kā ar hokeju ziemā ??

     [+] [-]

, 2009-01-02 16:55, pirms 16 gadiem
es arī vasarā dažas reizes katru gadu uz riteņa uzkāpju...

     [+] [-]

, 2009-01-02 16:56, pirms 16 gadiem
un vakar pat uz slidotavu biju

     [+] [-]

, 2009-01-02 16:57, pirms 16 gadiem
lai nu paliek, ne jau par mani te būtu jāinteresējas, bet gan par to, kas mums te ar vietējo klubu hokeju notiks

     [+] [-]

, 2009-01-02 17:02, pirms 16 gadiem
Klubiem vajadzētu uztaisīt republikas čempi ar kādām 20 komandām, kur 8 spēlētu play-off . Un nelaist tur iekšā tos klubus, kuri startē Bač un KHL .Mums ir tik daudz to veterānu, un nesliktu pietam, ka jaunie varētu bieži vien pamācīties...

     [+] [-]

, 2009-01-02 17:05, pirms 16 gadiem
OILER1981 rakstīja: Man neshkiet, ka ASV valdiba dod naudu sportam... Jebkura gadijumaa, LV nav tik attistita valsts, pie mums nav viss tik sakartots, ka mes varam naudu dod sportam. Es uzskatu, ka valsts nauda jadod visur citur, tik ne sportam. Tad jau labak atbalstit privato razhotaju, zemnieku kaut kaa... Var tik daudz izdarit par tam naudam, kuras tiek dotas sprotam...
veciit, taadu taisnveida domaashanu kaa tev ir gruuti atrast! Tu zini, ka katram klubam ir apakshaa ir struktuura, kuraa straadaa daudzi cilveeki un nemaz nerunaasim par jaunieshu komandaam, kuraas jaunieshiem vismaz ir meerkjis tikt kaadaa komandaa, jo vinji redz redz, ka re kaa Bertaans un Zeidaks ir tikushi, kaapeec lai peec paaris gadiem man ar nepaveiktos?

Jaa. Latvijai buutu labaak ,ja atbalstiitu zemnieku un tikmeer veel vairaak jaunieshu nodzertos, iznaaktu laba naakotne!

     [+] [-]

, 2009-01-02 17:06, pirms 16 gadiem
jan,maien rakstīja: Klubiem vajadzētu uztaisīt republikas čempi ar kādām 20 komandām, kur 8 spēlētu play-off . Un nelaist tur iekšā tos klubus, kuri startē Bač un KHL .Mums ir tik daudz to veterānu, un nesliktu pietam, ka jaunie varētu bieži vien pamācīties...
Amatieru līgas jau mums pietiek. 1. līga Aizkrauklē, NAHL, BBHL, vietējās reģionu līgas... lai viņi varētu startēt Latvijas čempionātā, viņiem ir nepieciešams vairāk līdzekļu nekā spēlējot savās amatieru līgās. Tāpēc jau, piemēram, "Kurbads" vai "RD Electronic" nespēlē LAČ, lai gan pēc spēka mierīgi to varētu darīt.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-02 18:08, pirms 16 gadiem
Atļaušos atzīmēt, ka uz R2000 paņēma tikai vienu U-20 izlases spēlētāju no LSPA (N.Enkuzens)!!!
Citāts: "Rīga 2000" pašlaik pievienojušies vairāki LSPA/"Rīga" spēlētāji - Miks Indrašis, Nauris Enkuzēns, Vladislavs Balakuns, Kārlis Rožkalns, Vladislavs Borovkovs un Aldis Popēns.
V.Balakuns arī sen ir pāraudzis U-20 izlases vecumu, bet no 1991.g.dz. neviens nav paņemts uz R2000... Sanāk, ka U-18 izlases kandidāti spēlēs tanī pašā LSPA, ja tāda komanda paliks...

     [+] [-]

, 2009-01-02 18:14, pirms 16 gadiem
Kurbadam un RD electronic vajadzētu tomēr startēt Latvijas čempī, un vēl dažas no amatieru līgas komandas varētu apvienoties , kā arī ielaist čempī U-18 bāzes komandu ar tiem spēlētājiem , kuri netiek augstākās komandās .

  +1 [+] [-]

, 2009-01-02 18:15, pirms 16 gadiem
Vnk finanšu trūkums un šauras intereses liedz domāt par hokeju plašāk , lai izsistos augstāk pasaulē .

  +1 [+] [-]

, 2009-01-02 19:01, pirms 16 gadiem
bombex rakstīja: Palasot omentarus briziem likas ka te ir cilveki kam vienigais sporta veidz ir litrabols
mums ir parak maza ta valstina lai bez valsts palidzibas sports varetu normali eksistet. Varam jau sportam atnemt naudu un ieguldit makdonaldos vai sazin kur vel un tad varesim domat tik pa sahu vai ko tamlidzigu. Berni interesejas par sportu, katram ir savs elks kuram grib lidzinaties un ir pec ka tiekties, ja to atnemsim kas tad mums te paliks.Sogad mazie puisi skrien pieteikties uz BMX treniniem un tas ir sportistu nopelns ka berni izvelas sportot nevis tumsos sturos tantinas baidit.
Labi ka mums vel ir LTV7 savada vispar televizoru vairs nevajadzetu.
Tu jau pats atbildēji uz savu jautājumu!
LV vislabākie panākumi OS ir tiem sportistiem,kurus vismazāk sponsorē valsts! Tā tas bija ar Vihrovu un tā tagad ir ar Štrombergu!
Cits jautājums,ka valsts pēkšņi ir pamodusies un grib piesavināties daļu slavas! BMX LV tik augstā līmenī pateicoties tieši pašu Valmieras džeku un viņu vecāku iniciatīvai,un nevis tāpēc,ka tur būtu liels valsts nopelns!
Tieši tāpat šai valstī ir ar bobsleju,kamaniņām u.t.t.
Jo mazāk siltumnīcas apstākļu sportistiem,jo labāki un augstāki rezultāti!

     [+] [-]

, 2009-01-02 21:30, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Teiksim Vācijā pēdējo PČ futbolā uztaisija privātais bizness! Ko vien vērts šobrīd ir Minhenes ,,Allianz,, stadions,kas skaitās viens no modernākiem pasaulē,kuru uzbūvēja Allianz koncerns! Vel var minēt ,,Millennium Stadium'' Kardifā,kura celtniecībā piedalijās pat vairāki ar privāto biznesu saistīti uzņēmumi!
!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!

Nu Allianz (apdrošinātāji ) jau stadionu neuzbūvēja, viņi vienkārši nopirka tiesības uzlikt uz tā savu nosaukumu (kā inbox vai siemens Piņķos)