Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Šrempam pirmajā spēlē Austrijā četras piespēles

Šrempam pirmajā spēlē Austrijā četras piespēles
Robs Šremps Zalcburgā
Foto: redbull.com

Nu jau bijušais Rīgas "Dinamo" uzbrucējs Robs Šremps vakar aizvadīja savu pirmo spēli Austrijas hokeja līgā. Šremps debijas mačā izcēlās ar četrām rezultatīvām piespēlēm, palīdzot Zalcburgas "Red Bull" izcīnīt pārliecinošu uzvaru ar rezultātu 6:2.

Roba Šrempa pārstāvētā Zalcburgas "Red Bull" vakar Austrijas hokeja līgā izcīnīja pārliecinošu uzvaru pret "EC VSV" vienību ar rezultātu 6:2. Šremps izcēlās ar četrām rezultatīvām piespēlēm (rezultatīvākais spēlētājs visā mačā), nopelnīja divu minūšu sodu un spēli beidza ar pozitīvu lietderības koeficentu +1.

Pēc 26 aizvadītajām cīņām "Red Bull" ar 24 izcīnītiem punktiem turnīra tabulā ieņem 9. vietu 12 komandu konkurencē. Tomēr līdz ceturtajai vietai turnīra tabulā, ko ieņem jau pieminētā "EC VSV", Zalcburgas klubs atpaliek vien par astoņiem punktiem.

Atgādinām, ka Rīgas "Dinamo" sastāvā amerikāņu uzbrucējs Šremps aizvadīja 21 spēli, guva sešus rezultativitātes punktus (1+5), nopelnot negatīvu lietderības koeficientu -1.

Izmantotie resursi:
Erste Bank Eishockey Liga - Austria

     [+] [-]

, 2012-12-01 11:17, pirms 12 gadiem
pernambucano rakstīja: Ko Tu taja Vanekā tādu esi saskatījis? Ko Tu saproti ar vārdu LABĀKS??? Šaubos, vai viņs vārtos ir labāks par Masaļski un aizsardzībā par Pujacu...jā, uzbrukumā iespejams ir spēcīgāks par lielu daļu latviešu, taču viens spēlētājs, ja viņš nav Burē vai Ovečkina līmeņa nekad komandu neizvilks. Un Vaneks jau nu noteikti tāds nav...pēdējās 3 sezonās viņam ne reizi nav bijis vairāk punktu par nospēlētajām spēlēm!
Ok, ar Tavu izpratni viss skaidrs Aizmirsi piebilst, ka Ivanāns viņam pa muti sadotu

  -1 [+] [-]

, 2012-12-01 11:22, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: ok,atbildēšu ka pagaidām neviens,tur tev taisnība,bet mēs jau salīdzinām līgas,kāds sakars te ar kādu vienu spēlētāju,tikpat labi vari pateikt,ka Ukrainai ir labāks vietējais čempis jo viņiem ir neatceros uzvārdu,bet sākās uz F
Nevienā momentā nesalīdzinu līgas! Tur nav diskusijas! Salīdzinu 2 komandas. Mēs esam parasti skatītāji, bet lūk citāts, ko saka profesionāls hokeja aģents:

Arturs Dzelzs ‏@Dzelzs
Robs Schremps pievienojas Salzburgas Red Bull,interesanti ka šī komanda kura ir spēcīgāka par RD atrada vietu viņam sastāvā,bet mūsējie nē..

Es viņam nepiekrītu, taču apgalvor ka rīdzinieki ir spēcīgāki arī neņemos

     [+] [-]

, 2012-12-01 11:22, pirms 12 gadiem
aigars076 rakstīja: Ok, ar Tavu izpratni viss skaidrs Aizmirsi piebilst, ka Ivanāns viņam pa muti sadotu
Es neesmu pa muti došanas piekritējs....katrā ziņā ne tādu, kā pēdējā laikā, kad jau pirms iemetiena divi sarunā un kaujās tā pat bez iemesla! Man patīk tie kautiņi, kuri rodas dabīgā ceļā uz emocijām, piemēram pēc netīra spēka paņēmiena vai grūdiena mugurā, vai uzbrukuma vārtsargam...

  -2 [+] [-]

, 2012-12-01 11:25, pirms 12 gadiem
pernambucano rakstīja: Kopš 5 gadu vecuma.
Tātad jau veselu gadiņu? Apsveicu!

     [+] [-]

, 2012-12-01 11:26, pirms 12 gadiem
aigars076 rakstīja: Nevienā momentā nesalīdzinu līgas! Tur nav diskusijas! Salīdzinu 2 komandas. Mēs esam parasti skatītāji, bet lūk citāts, ko saka profesionāls hokeja aģents:

Arturs Dzelzs ‏@Dzelzs
Robs Schremps pievienojas Salzburgas Red Bull,interesanti ka šī komanda kura ir spēcīgāka par RD atrada vietu viņam sastāvā,bet mūsējie nē..

Es viņam nepiekrītu, taču apgalvor ka rīdzinieki ir spēcīgāki arī neņemos
un tas pēc vienas spēles???es atkārtošu jautājumu,kurā vietā tabulā ir pretinieki?Nieminenam ar pēc pirmās spēles jau daudzi te gribēja celt pieminekli

  +1 [+] [-]

, 2012-12-01 11:27, pirms 12 gadiem
Sportiskais Kobolds rakstīja: Tātad jau veselu gadiņu? Apsveicu!
paspīdēji!!!!!!!

  +2 [+] [-]

, 2012-12-01 11:28, pirms 12 gadiem
aigars076 rakstīja: Nevienā momentā nesalīdzinu līgas! Tur nav diskusijas! Salīdzinu 2 komandas. Mēs esam parasti skatītāji, bet lūk citāts, ko saka profesionāls hokeja aģents:

Arturs Dzelzs ‏@Dzelzs
Robs Schremps pievienojas Salzburgas Red Bull,interesanti ka šī komanda kura ir spēcīgāka par RD atrada vietu viņam sastāvā,bet mūsējie nē..

Es viņam nepiekrītu, taču apgalvor ka rīdzinieki ir spēcīgāki arī neņemos
Katrā ziņā ir diezgan smieklīgi apgalvot, ka klubs kurš Austrijas čempionāta tabulā atrodas zemāk par Ungārijas un Horvātijas(!!!!!!) klubiem būtu spēcīgāks par Rīgas Dinamo...

     [+] [-]

, 2012-12-01 11:30, pirms 12 gadiem
Sportiskais Kobolds rakstīja: Tātad jau veselu gadiņu? Apsveicu!
Laikam pāris stundas štukoji, kamēr izštukoji šo savu gadsimta asprātību! Droši vien vēl tagad nevari atiet no smieklu agonijas izbaudot savu izsmalcināto joku?

  +1 [+] [-]

, 2012-12-01 11:31, pirms 12 gadiem
aigars076 rakstīja: Nevienā momentā nesalīdzinu līgas! Tur nav diskusijas! Salīdzinu 2 komandas. Mēs esam parasti skatītāji, bet lūk citāts, ko saka profesionāls hokeja aģents:

Arturs Dzelzs ‏@Dzelzs
Robs Schremps pievienojas Salzburgas Red Bull,interesanti ka šī komanda kura ir spēcīgāka par RD atrada vietu viņam sastāvā,bet mūsējie nē..

Es viņam nepiekrītu, taču apgalvor ka rīdzinieki ir spēcīgāki arī neņemos
kā var divu līgu kaomandas,kas nekad nav savā starpā spēlējušas,salīdzināt,nesalīdzinot līgas kurās tās spēlē,tas tak ir idiotiski,kuram vairāk spēļu NHL,tas krutāks,kam leģionāri pēc statistikas labāki,pašam neliekas smieklīgi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-12-01 11:37, pirms 12 gadiem
Gan jāpiekrīt par to ka nav skaidrs kāpēc RD triumvirāts ir tā ieciklējušies uz ZA legiem, no kuriem labi ja viens no pieciem spēj iejusties KHL hokejā. Ok, varbūt viņi domā ka tikai ZA hokejisti sapratīs Pekas forecheckingu? Bet Žirū piemēram ir slikts čekeris, tikko viņš to mēģina darīt tā ir noraidījums. Džonsons arī nav nekāds labais. Tikpat labi būtu ņemt somu legus nekā amerikāņus, jo somi spēlē agresīvi bet inteliģentāk un eiropeiskāk.

Varbūt Sv. Trīsvienība domā ka statītāji jau kaut kādus eiropiešus nenāks skatīties, bet čalis ar 10 spēļu pieredzi NHL 4. maiņā uzreiz garantēs pilnas tribīnes? Nu ja tas tā patiešām ir, tad vārds kepka ir vietā.

     [+] [-]

, 2012-12-01 11:37, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: cik daudz?
te varētu atbildēt kāds Maģistra darbs par informācijas plūsmas ātrumu smadzenēs.

  +1 [+] [-]

, 2012-12-01 11:38, pirms 12 gadiem
pernambucano rakstīja: Laikam pāris stundas štukoji, kamēr izštukoji šo savu gadsimta asprātību! Droši vien vēl tagad nevari atiet no smieklu agonijas izbaudot savu izsmalcināto joku?
Tas komentārs uz kuru es atbildēju bija tajā brīdī mazāk kā stundu vecs. Bet nu, pēc taviem komentāriem jau ir redzams ka ar loģiku un veselo saprātu neesi draugos.

  +2 [+] [-]

, 2012-12-01 11:42, pirms 12 gadiem
pernambucano rakstīja: Katrā ziņā ir diezgan smieklīgi apgalvot, ka klubs kurš Austrijas čempionāta tabulā atrodas zemāk par Ungārijas un Horvātijas(!!!!!!) klubiem būtu spēcīgāks par Rīgas Dinamo...
Atgādināšu, ka RD tabulā atrodas aiz visiem - krieviem, ukraiņiem, kazahiem, čehiem, slovākiem, belariem. Un ļoti iespējams, ka atrastos arī aiz horvātiem un austriešiem, ja vien tie spēlētu KHL

     [+] [-]

, 2012-12-01 11:42, pirms 12 gadiem
jā, šito apollo izlasīju

     [+] [-]

, 2012-12-01 11:46, pirms 12 gadiem
aigars076 rakstīja: Atgādināšu, ka RD tabulā atrodas aiz visiem - krieviem, ukraiņiem, kazahiem, čehiem, slovākiem, belariem. Un ļoti iespējams, ka atrastos arī aiz horvātiem un austriešiem, ja vien tie spēlētu KHL
tev laikam nav jāatgādina ko valstī nozīmē klubs KHL,paskat kaut uz mūsu Dinamo,kam budžets viens no mazākajiem KHL,bet 20reizes lielāks kā Monarhiem un kas vēl mūsu vietējā čempī spēlē,Latvija nav izņēmums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-01 11:53, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: tev laikam nav jāatgādina ko valstī nozīmē klubs KHL,paskat kaut uz mūsu Dinamo,kam budžets viens no mazākajiem KHL,bet 20reizes lielāks kā Monarhiem un kas vēl mūsu vietējā čempī spēlē,Latvija nav izņēmums
īsti nesapratu, ko gribēji ar to pateikt, taču budžets nav attaisnojums tik vājai komplektācijai. Mīti ir sabrukuši, ka labi spēlētāji brauks uz RD spēlēt par mazāku naudu, tikai tāpēc, ka te ir ''pasaules labākie fani'', smukas vecenes un Vecrīga. RD lielākā problēma ir nespēja un negribēšana pirms 3 sezonām piesaistīt Znaroku un Hari, tagad viņi to vairs fiziski nevar atļauties.

  +2 [+] [-]

, 2012-12-01 11:54, pirms 12 gadiem
aigars076 rakstīja: Atgādināšu, ka RD tabulā atrodas aiz visiem - krieviem, ukraiņiem, kazahiem, čehiem, slovākiem, belariem. Un ļoti iespējams, ka atrastos arī aiz horvātiem un austriešiem, ja vien tie spēlētu KHL
krievi, čehi, slovāki, belari pret austriešiem, horvātiem un ungāriem...ļoti līdzvērtīgs salīdzinājums!

     [+] [-]

, 2012-12-01 11:57, pirms 12 gadiem
LAIKS rakstīja: jeb arī, ka RD ir komplektēts no Austrijas līgas līmeņa spēlētājiem
Varētu tā būt,jo Galviņš taču bija Ungārijas čempions Austrijas līgā,kkā tā:-))),bet,ja nopietni,tad Lokauta laikā pat Austrijā spēlē NHLieši.

  -2 [+] [-]

, 2012-12-01 11:57, pirms 12 gadiem
pernambucano rakstīja: krievi, čehi, slovāki, belari pret austriešiem, horvātiem un ungāriem...ļoti līdzvērtīgs salīdzinājums!
Ko nobijies ukraiņus pieminēt? RD ir aiz visiem(!!!) un nav priekšā nevienam(!!!) Viduvēja Eiropas komanda ar lielu skaitu vietējo spēlētāju, kuriem rastos lielas problēmas atrast darbu Top 6 Eiropas līgās, ja nebūtu RD.

  -1 [+] [-]

, 2012-12-01 11:58, pirms 12 gadiem
Sportiskais Kobolds rakstīja: Tas komentārs uz kuru es atbildēju bija tajā brīdī mazāk kā stundu vecs. Bet nu, pēc taviem komentāriem jau ir redzams ka ar loģiku un veselo saprātu neesi draugos.
Es neesmu slims, lai meklētu un analizētu, ko un kad tu esi rakstījis...
nu davai speciālist, nosauc kur tu redzi loģikas trūkumu?

  -1 [+] [-]

, 2012-12-01 12:05, pirms 12 gadiem
aigars076 rakstīja: Ko nobijies ukraiņus pieminēt? RD ir aiz visiem(!!!) un nav priekšā nevienam(!!!) Viduvēja Eiropas komanda ar lielu skaitu vietējo spēlētāju, kuriem rastos lielas problēmas atrast darbu Top 6 Eiropas līgās, ja nebūtu RD.
par ukraiņiem aizmirsu, bet lietas būtību tas nemaina! Tad jau enhāel tabulas lejasgala komanda arī ir švakākas par Austrijas Buļļiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-01 12:12, pirms 12 gadiem
rainmaker rakstīja: Lai savāktu četras piespēles, kādam ir jāspēj pārspēt vartu vīru.Ja iekš RD kaut 30% no tām iespējām, kur tikai jāiemet jau gandrīz tukšos vārtos, būtu izmantotas....Domāju ka Robs būtu vēl RD un būtu ar solīdu punktu bagāžu.
Un Karsums būtu viens no līgas snaiperiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-12-01 12:23, pirms 12 gadiem
aigars076 rakstīja: Ko nobijies ukraiņus pieminēt? RD ir aiz visiem(!!!) un nav priekšā nevienam(!!!) Viduvēja Eiropas komanda ar lielu skaitu vietējo spēlētāju, kuriem rastos lielas problēmas atrast darbu Top 6 Eiropas līgās, ja nebūtu RD.
Ukraiņi būtu Donbass?
Tas ir varen ukrainisks klubs. 8 no 31 spēlētāji ir ar Ukrainas pilsonību.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-12-01 13:16, pirms 12 gadiem
Nu var tak nedaudz ar humoru..vienkarsi Red bul cel sparnos .. Ps.tak ne vienreiz vien teikts,ka sis paaudzes speletaji var but pateicigi,ka ir tads Rigas dinamo..gan algas,gan ari speles limena zina..jo nu busim godigi diezgan padaudz dinamiesi khl spele pateicoties tam ,ka ir vietejie..

     [+] [-]

, 2012-12-01 13:18, pirms 12 gadiem
Sniperis rakstīja: Dinamo vienkārši nebija īstā komanda
viņa tagadējā komanda vnk nav īpaši augstāka līmeņa par Liepājas Metalurgu, tas ar viss...

     [+] [-]

, 2012-12-01 13:20, pirms 12 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Austrijā hokeja līmenis ir augsts un Šrempam labāk patīk spēlēt amerikāņu stila hokeju, nevis kolhoza
Austrijā hokeja līmenis pa lielam ir pirmie 4 BAČ klubi..... Nevajag jau nu EBEL iztēlot kā kaut kādu ārprātīgo līmeni. Līgai vnk ir labs PR un starptautiskos turnīros nereti tiek piesaistīti papildspēki no pārējās Eirops...

     [+] [-]

, 2012-12-01 13:23, pirms 12 gadiem
Drusku neierasti tik,ka klubs ar tada zimola varda ir 9 vieta pagaidam..

     [+] [-]

, 2012-12-01 13:25, pirms 12 gadiem
brachka rakstīja: Varētu tā būt,jo Galviņš taču bija Ungārijas čempions Austrijas līgā,kkā tā:-))),bet,ja nopietni,tad Lokauta laikā pat Austrijā spēlē NHLieši.
Spēlētu arī RD, ja tāda būtu kluba politika.... Bet tādas politikas klubam nav.