Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3
Autors: Arkādijs Birjuks

U20 PČ: Krievija Jaungada naktī uzveic Kanādu

U20 PČ: Krievija Jaungada naktī uzveic Kanādu
Krievijas hokejisti pēc uzvaras vārtu gūšanas
Foto: IIHF.com

Pasaules U20 hokeja čempionātā nūjas krustoja hokeja lielvalstis Krievija un Kanāda. Cīņa par 1. vietu grupā izvērtās spraiga, bet mazrezultatīva, pie uzvaras tiekot Krievijas hokejistiem. Citā A grupas mačā Čehija ar 4:0 sakāva Dāniju un iekļuva izslēgšanas spēlēs.

Krievijas un Kanādas duelis tieši 31. decembrī līdz šim spēlēts tikai divas reizes. Tālajā 1997. gadā Hamenlinā kļavu lapas aizvadīja vienu no saviem sliktākajiem turnīriem [beigās fiasko spēlē par 7. vietu pret Kazahstānu] un neilgi pirms Jaungada svinībām zaudēja krieviem ceturtdaļfināla spēlē [1:2]. Pēc 15 gadiem Ufā Krievijas hokejisti cerēja atkal iepriecināt tautiešus svētkos, taču piedzīvoja jūtīgu zaudējumu ar 1:4.

Spēle sākās ar Kanādas aktivitāti, kas ātri vien realizējās vārtu guvumā. Kodijs Glass zaudēja iemetienā, bet kopā ar partneri atņēma ripu pretiniekiem un ar filigrānu metienu pārspēja Pjotru Kočetkovu. Krieviem atgūties palīdzēja Morgana Frosta noraidījums. Izcila izspēle vairākumā noslēdzās ar Grigorija Deņisenko raidījumu brīvajā stūrī [1:1].

Dinamisks un metieniem bagāts hokejs turpinājās abu komandu izpildījumā. Labas vārtu gūšanas iespējas radās Bretam Līsonam un Artjomam Gaļimovam. Par daudz apspriestu kļuva epizode starp abu vienību kapteiņiem – krievu Klimu Kostinu un kanādieti Maksimu Komtuā, hokejistiem apmainoties ar laipnībām un tiekot pie iespējas divas minūtes pasēdēt uz noraidīto soliņa. Komtuā paguva tur atgriezties vēl līdz pirmās trešdaļas beigām, iesaistoties asumos ar Stepanu Starkovu. Abās epizodēs Anaheimas "Ducks" uzbrucējs krita gar zemi, kas izprovocēja Kostinu pārtraukuma intervijā nosaukt Komtuā par brazīliešu futbolista Neimāra labāko draugu.

Otrā trešdaļā pagāja Kanādas izlases un krievu vārtsarga Kočetkova zīmē. Perioda piektajā minūtē VHL spēlējošais vārtsargs špagatā atvairīja bīstamu Komtuā metienu. Vēlāk sekoja Krievijas vairākums, kur gan nopietnas briesmas Maikla Dipjetro sargātajiem vārtiem netika izveidotas. Pēc tam kanādieši paši tika pie divām vairākuma iespējām, taču raidīt ripu lieliski spēlējošā Kočetkova vārtos nespēja. Otrajā trešdaļā kanādieši izpildīja 11 metienus pa vārtiem, kamēr pretinieki atbildēja ar trim.

Trešajā periodā situācija izpildīto metienu ziņā bija pretēja. Daudz labu uzbrukumu Krievijai, kamēr Kanādai draudīgāko iespēju izveidoja Ouens Tipets. Trešdaļas vidū skaists vārtu guvums padevās Pāvelam Šenam, kurš savāca ripu viduszonā, pa kreiso malu ieslidoja vārtu priekšā un nogādāja ripu vārtos. Pie 2:1 rezultāta krieviem radās vēl dažas izcilas vārtu gūšanas iespējas. Vienā Deņisenko trāpīja pa vārtu pārliktni, bet divas minūtes līdz pamatlaika beigām Kirils Sļepecs neizmantoja izgājienu vienatnē pret vārtsargu. Pēdējās minūtēs sekoja spiediens mājinieku izpildījumā, tomēr izglābties no zaudējuma kanādieši nespēja. Krievija uzvarēja spēlē un grupā, kas ļauj ceturtdaļfinālā tikties ar Slovākiju.

Krievija – Kanāda 2:1 (1:1; 0:0; 1:0)

Vārti: 02:20 Glass (Tipets) 0:1, 05:21 Deņisenko (Kravcovs, Samorukovs) (vair.) 1:1, 51:00 Šens (Romanovs) 2:1,
Metieni: 31:31
Soda minūtes: 10:18


Nedaudz agrāk Čehija un Dānija cīnījās par atlikušo ceturtdaļfināla ceļazīmi. Dāņi ceturto spēli pēc kārtas nespēja iemest ripu pretinieku vārtos, kā arī trešo reizi pēc kārtas ielaida četrus vārtus. Pirmās trešdaļas 9. minūtē Dānijas izlases aizsargi nogulēja savu vārtu priekšā Jākubu Lauko, kurš ar precīzu metienu izvirzīja čehus vadībā. Pēc četrām minūtēm čehi realizēja skaitlisko vairākumu, pie vārtiem tiekot komandas uzbrukuma līderim Martinam Necāšam [2:0].

Turpinājumā čehi kontrolēja spēles gaitu un otrā perioda vidū panāca 3:0. Vēl vienu ripu Čehija iemeta mača beigās, Dānijai spēlējot bez vārtsarga. Precīzs metiens no savas zonas padevās Filipam Kralam. Sauso spēli čehu vārtos aizvadīja Lukass Dostals, kurš atvairīja 20 pretinieku metienus. Līdz ar šo uzvaru Čehija ierindojās 3. vietā A grupā un ceturtdaļfinālā tiksies ar Somijas un ASV mača uzvarētāju.

Dānija – Čehija 0:4 (0:2; 0:1; 0:1)

Vārti: 08:10 Lauko (Hrabiks) 0:1, 11:59 Necāšs (Zadina, Kvasnička) (vair.) 0:2, 28:03 Kauts (Kondeliks, Necāšs) (vair.) 0:3, 57:46 Krals (Bukačs, Kerns) (maz.) 0:4
Metieni: 20:34
Soda minūtes: 10:14

A grupas rezultāti

DatumsLaiksSpēleRezultāts
26.1223:00Čehija – Šveice2:1 (PL)
27.1203:00Kanāda - Dānija14:0
27.1223:00Krievija – Dānija4:0
28.1203:00Šveice – Kanāda2:3
29.1203:00Čehija – Krievija1:2
29.1223:00Dānija – Šveice0:4
30.1203:00Kanāda – Čehija5:1
31.1203:00Šveice - Krievija4:7
31.1223:00Dānija – Čehija0:4
01.0103:00Krievija – Kanāda2:1

A grupas tabula

V.KomandaSUUPZPZGV:ZVP
1.Krievija4400015:612
2.Kanāda4300123:59
3.Čehija411028:85
4.Šveice4101211:124
5.Dānija400040:260

Spēles par palikšanu Elites grupā

DatumsLaiksSpēleRezultāts
02.0121:00Dānija – Kazahstāna
04.0119:00Kazahstāna – Dānija
05.01*19:00Dānija – Kazahstāna
*Ja nepieciešams

, 2019-01-01 05:37, pirms 6 gadiem
Kaut kādi Svētki vienkārši!
, 2019-01-01 05:40, pirms 6 gadiem
Bija pelnīti, tagad canadai būs jātiek 1/2
, 2019-01-01 05:52, pirms 6 gadiem
Malači SC! Laicīgi raksts ielikts,kamēr lielāka daļa līdzjutēju vēl saldi guļ.Pats nekādi nevaru aizmigt pēc hokeja lielvalstu mača.Skatīsimies somus ar jeņķiem,kamēr māte daba aizsūtīs atpūsties.
, 2019-01-01 06:12, pirms 6 gadiem
Somiem daudz momentu,iemest nejēdz.Kamēr jeņķi perioda beigās ieliek golu.
, 2019-01-01 06:34, pirms 6 gadiem
Bļin,krievu komentētājs jau cer uz 1/4 fināla maču starp jeņķiem un kanādiešiem.Baidās maita no ziemeļamerikāņiem.Tāpēc šoreiz pret somiem.
, 2019-01-01 06:48, pirms 6 gadiem
2_0 bet krievu komentētājs iebļāvās 1_1.Tā gribās salaist 1/4 jeņķus pret kanukiem.
, 2019-01-01 06:58, pirms 6 gadiem
Jā,3_0 Neizskatās,ka somi lauzus spēli.Un tā,tādāgadījumā 1/4finālā spēlē Krievija_
, 2019-01-01 07:03, pirms 6 gadiem
Jā,3_0 Neizskatās,ka somi lauzīs spēli.Un tā,tādā gadījumā 1/4finālā spēlē Krievija_Slovākija,Zviedrija_Šveice,ASV_Čehija un Kanāda _Somija
, 2019-01-01 07:06, pirms 6 gadiem
Jo majo,jau septiņi.Miegs nevienà acī.Vai hokeja tā saucamie fani vēl guļ?
, 2019-01-01 07:23, pirms 6 gadiem
Izskatās ,ka latvieši ir vienkārši dzērāji,nevis hokeja līdzjūtēji.Pulkstens pusastoņi,bet neviens dīvānā pirdējs,izņemot mani,nav atmodies
, 2019-01-01 07:24, pirms 6 gadiem
alguns rakstīja: Izskatās ,ka latvieši ir vienkārši dzērāji,nevis hokeja līdzjūtēji.Pulkstens pusastoņi,bet neviens dīvānā pirdējs,izņemot mani,nav atmodies
nepuksti Jaunajā gadā kā vecajā
, 2019-01-01 07:25, pirms 6 gadiem
Algun un hokejs jāskatās orģinālā kanālā, nevis mongoļu kanālos :
https://www.youtube.com/watch?v=x5x...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-01-01 10:07, pirms 6 gadiem
Pernambuks ar Funi šodien dalīs bezmaksas dzirkstošo vīnu! Vieta un laiks tiks precizēti! Ne vairāk par 3×0,750l ģimenei! Uzrādot abonementu, champagne box (12×0,750)!😅
, 2019-01-01 10:07, pirms 6 gadiem
alguns rakstīja: Izskatās ,ka latvieši ir vienkārši dzērāji,nevis hokeja līdzjūtēji.Pulkstens pusastoņi,bet neviens dīvānā pirdējs,izņemot mani,nav atmodies
Man personīgais miegs svarīgaks, nekā svešu valstu batālijas 3. naktī. Noskatījos Kanāda-Krievija 1. periodu. Hokejs kā jau junioros, skatāms, bet ja nespēlē Latvija vienalga miegs ņem virsroku. Būtu mums normālā laikā, tad cita lieta.
, 2019-01-01 10:10, pirms 6 gadiem
Gin4a rakstīja: Pernambuks ar Funi šodien dalīs bezmaksas dzirkstošo vīnu! Vieta un laiks tiks precizēti! Ne vairāk par 3×0,750l ģimenei! Uzrādot abonementu, champagne box (12×0,750)!😅
Dalīs bezmaksas ģēres ģaģām kuri ielūdz uz buļļu dueli un pēc tam iemiedz asti starp savām ļumīgajām rozā ciskām
, 2019-01-01 10:10, pirms 6 gadiem
HA HA HA HA ! KUR TAD VISI TROĻĻI?
, 2019-01-01 10:11, pirms 6 gadiem
Karalis Hokejs rakstīja: HA HA HA HA ! KUR TAD VISI TROĻĻI?
Snauž rosolos....
, 2019-01-01 10:12, pirms 6 gadiem
Nez cik sūdainu komentāru te jau būtu, ja uzvarējusi būtu Kanāda. Paldies krieviem par svētku turpinājumu. Kaut kā es jau zināju, ka krievi uzvarēs.
, 2019-01-01 10:14, pirms 6 gadiem
Karalis Hokejs rakstīja: Nez cik sūdainu komentāru te jau būtu, ja uzvarējusi būtu Kanāda. Paldies krieviem par svētku turpinājumu. Kaut kā es jau zināju, ka krievi uzvarēs.
Tā jau pastalnieka daba, nevis gavilēt par savām un citu veiksmēm, bet gan priecāties par to kā citi zaudē.
, 2019-01-01 10:15, pirms 6 gadiem
pernambucano rakstīja: Tā jau pastalnieka daba, nevis gavilēt par savām un citu veiksmēm, bet gan priecāties par to kā citi zaudē.
Asociēt sevi ar kanādiešiem un justies pārākiem?
, 2019-01-01 10:18, pirms 6 gadiem
Patika kā kanādiešu kapteinis nokrita pie maza nūjas piesitiena . Par to daivingu pat kanādieši smejas
, 2019-01-01 10:20, pirms 6 gadiem
Nu, Tu Pernambuk, esi reāli ieberzies! Esmu Rīgā! Piebloķējam Brīvībeni uz 5 bullīšiem? Puiki palīdzēs!
, 2019-01-01 10:21, pirms 6 gadiem
Karalis Hokejs rakstīja: Patika kā kanādiešu kapteinis nokrita pie maza nūjas piesitiena . Par to daivingu pat kanādieši smejas
Nekas jauns, Krozbijs to piekopj jau gadiem. Un pēc tam ar sarkanām acīm slido pakaļ arbitriem...
, 2019-01-01 10:22, pirms 6 gadiem
Gin4a rakstīja: Nu, Tu Pernambuk, esi reāli ieberzies! Esmu Rīgā! Piebloķējam Brīvībeni uz 5 bullīšiem? Puiki palīdzēs!
Ceri izglābties ar asfalta palīdzību? Tā jau ir, jo sūdīgāks ledus, jo švakām komandām parocīgāk.
, 2019-01-01 10:25, pirms 6 gadiem
Lab, man šodien savas ģēlas, troļļiem savas! Turpini dzīt h.... , lai tautai interesantāk!
, 2019-01-01 10:30, pirms 6 gadiem
Gin4a rakstīja: Lab, man šodien savas ģēlas, troļļiem savas! Turpini dzīt h.... , lai tautai interesantāk!
Davai, ģelovoj ģaģa! Barsetku nesizmirsti iesist padusē ejot uz ģēlām. Kad būsi nobriedis vismaz Kongresu nama slidotavai ar nomātām Salvenēm, tad raksti.
, 2019-01-01 10:41, pirms 6 gadiem
No Kanādas biju gaidījis vairāk,bet galvenais jau ir uzvara finālā.Kaut arī tur vēl ir jātiek,arī spēlē pret Šveici ko skatījos ,Kanāda nepārliecinoši izskatījās.
, 2019-01-01 10:43, pirms 6 gadiem
Veči,nolaižiet gaisu,jo tikai tagad sāksies īstais hokejs.Riebjās lasīt krievu sporta saitus,tur sprēgā līdzīgi ka šeit krieviņu troļļi
Laikam jau nāksies to paciest,jo šogad sātanam ļoti spēcīga komanda.Pat atļāvās neņemt izlasē trīs Ziemeļamērikā spēlējušos uzbrucējus,Havanova dēlu ieskaitot.
, 2019-01-01 10:47, pirms 6 gadiem
"As a Canadian, I am embarrassed by Comtois. Every game I've watched, he embellishes. I don't even want to win with this weasel as captain. Love the Russian's comment: go play soccer buddy!"
, 2019-01-01 10:50, pirms 6 gadiem
Fascinē šitie teksti: galvenais lai uzvar finālā! Kas uzvar? Latvijas izlase vai tad piedalās? Ja nemaldos, tad nē. Un tad kāda nahren starpība, kas tur uzvar vai kas tur zāģē? Vai varbūt kā iepriekš šeit izteicās ir frukti, kuri asociē sevi ar kanādiešiem.
, 2019-01-01 10:51, pirms 6 gadiem
alguns rakstīja: Veči,nolaižiet gaisu,jo tikai tagad sāksies īstais hokejs.Riebjās lasīt krievu sporta saitus,tur sprēgā līdzīgi ka šeit krieviņu troļļi
Laikam jau nāksies to paciest,jo šogad sātanam ļoti spēcīga komanda.Pat atļāvās neņemt izlasē trīs Ziemeļamērikā spēlējušos uzbrucējus,Havanova dēlu ieskaitot.
Tie, kas ir par krieviem nav tādi rupekļi kā mazie latviešu pseidopatriotiņi.
, 2019-01-01 11:09, pirms 6 gadiem
Karalis hokejs raksta-Tie, kas ir par krieviem nav tādi rupekļi kā mazie latviešu pseidopatriotiņi.

Īpaši neredzu atšķirību,toties redzu vienu kopēju īpašību.Objektivitātes trūkumu,līdz ar to spēju atdzīt tā brīža pretinieka pārākumum.
, 2019-01-01 11:22, pirms 6 gadiem
Īpaši Jaungada sveiciens kremļa trollim pernambucano,kurš man nobloķēts kopš seniem laikiem.Netēlo šeit kaut kādu jēriņu,jo par Latvijas izlasi jebkurā sporta veidā pārdzīvo jebkurš sevi cienošs cilvēks,kam Latvija ir mājas.Jautājums ir par to,par ko pārdzīvo tad ,kad tavējie nestartē.Teiksim man arī pie vienas vietas ,kurš uzvarēs šajā pasaules čempionāta,galvenais ,lai tie nebūtu krievi.Tas naids ir pamatots iekšā,kopš pagājušā gadsimta sešdesmitajiem gadiem.Un tādu kā,es ir daudz manu gadu gājuma cilvēku.Kāpēc daļai jauno cilvēku tas ir,to gan nemāku pateikt.Varbūt no vecākiem saskatījušies.
PS.Nekas nav pret tautību,jo krievu cilvēki man draugi daudz,bet tas naids viss ir sportā un šī brīža Krievijas politikā.Kopā ar amerikāni tie abi ir pasaules sātani,kuri grib valdīt pār pasauli.Tikai starpība tāda,ka amerikānim mēs esam pie vienas vietas un mūs viņš nekad nav okupējis,bet krieva zābaku ir izjutis jebkurš Latvijas iedzīvotājs un bijis spiests to arī valkāt.Tā lūk krievu trolliņi.
, 2019-01-01 11:27, pirms 6 gadiem
alguns rakstīja: Īpaši Jaungada sveiciens kremļa trollim pernambucano,kurš man nobloķēts kopš seniem laikiem.Netēlo šeit kaut kādu jēriņu,jo par Latvijas izlasi jebkurā sporta veidā pārdzīvo jebkurš sevi cienošs cilvēks,kam Latvija ir mājas.Jautājums ir par to,par ko pārdzīvo tad ,kad tavējie nestartē.Teiksim man arī pie vienas vietas ,kurš uzvarēs šajā pasaules čempionāta,galvenais ,lai tie nebūtu krievi.Tas naids ir pamatots iekšā,kopš pagājušā gadsimta sešdesmitajiem gadiem.Un tādu kā,es ir daudz manu gadu gājuma cilvēku.Kāpēc daļai jauno cilvēku tas ir,to gan nemāku pateikt.Varbūt no vecākiem saskatījušies.
PS.Nekas nav pret tautību,jo krievu cilvēki man draugi daudz,bet tas naids viss ir sportā un šī brīža Krievijas politikā.Kopā ar amerikāni tie abi ir pasaules sātani,kuri grib valdīt pār pasauli.Tikai starpība tāda,ka amerikānim mēs esam pie vienas vietas un mūs viņš nekad nav okupējis,bet krieva zābaku ir izjutis jebkurš Latvijas iedzīvotājs un bijis spiests to arī valkāt.Tā lūk krievu trolliņi.
Tev var būt arī sava dzīve. Tas ir iespējams
, 2019-01-01 11:28, pirms 6 gadiem
pernambucano rakstīja: Fascinē šitie teksti: galvenais lai uzvar finālā! Kas uzvar? Latvijas izlase vai tad piedalās? Ja nemaldos, tad nē. Un tad kāda nahren starpība, kas tur uzvar vai kas tur zāģē? Vai varbūt kā iepriekš šeit izteicās ir frukti, kuri asociē sevi ar kanādiešiem.

Ir starpība! Jo pārsvarā visi latvieši labāk redz,ka kanāda izdrāž utainos,nevis otrādi! Jo mums te pilns ar viņiem! Nu sorry vecīt,pārāk pretīga tauta,lai normāls letiņš viņiem līdz justu.
, 2019-01-01 11:34, pirms 6 gadiem
alguns rakstīja: Karalis hokejs raksta-Tie, kas ir par krieviem nav tādi rupekļi kā mazie latviešu pseidopatriotiņi.

Īpaši neredzu atšķirību,toties redzu vienu kopēju īpašību.Objektivitātes trūkumu,līdz ar to spēju atdzīt tā brīža pretinieka pārākumum.
Kas tas par vārdu "atdzīt"?
, 2019-01-01 11:47, pirms 6 gadiem
Karalis Hokejs rakstīja: Nez cik sūdainu komentāru te jau būtu, ja uzvarējusi būtu Kanāda. Paldies krieviem par svētku turpinājumu. Kaut kā es jau zināju, ka krievi uzvarēs.
Tev utkāja svētki tik pēc divām nedēļām
, 2019-01-01 11:49, pirms 6 gadiem
Pretīgs ir tas, kas citus uzskata par pretīgiem un apsaukājas. Tu būtībā ienīsti pats sevi. + esi ļoti, ļoti dumjš vēl, bet tas ar laiku pāriet.
, 2019-01-01 11:56, pirms 6 gadiem
>>>H.E.N.R.Y.
Paldies skolotāj.Savu kļūdu atzīstuTomēr domāju,ka kļūdas Jūs varētu labot tiem tīnīšiem un arī SC autoriem,kuri tās pieļauj daudz vairāk nekā es.
, 2019-01-01 12:17, pirms 6 gadiem
Prieks ka Krievi Kanādiešus salika
, 2019-01-01 12:19, pirms 6 gadiem
Atkal te visi ar krāniņiem mēras
, 2019-01-01 12:27, pirms 6 gadiem
alguns rakstīja: Īpaši Jaungada sveiciens kremļa trollim pernambucano,kurš man nobloķēts kopš seniem laikiem.Netēlo šeit kaut kādu jēriņu,jo par Latvijas izlasi jebkurā sporta veidā pārdzīvo jebkurš sevi cienošs cilvēks,kam Latvija ir mājas.Jautājums ir par to,par ko pārdzīvo tad ,kad tavējie nestartē.Teiksim man arī pie vienas vietas ,kurš uzvarēs šajā pasaules čempionāta,galvenais ,lai tie nebūtu krievi.Tas naids ir pamatots iekšā,kopš pagājušā gadsimta sešdesmitajiem gadiem.Un tādu kā,es ir daudz manu gadu gājuma cilvēku.Kāpēc daļai jauno cilvēku tas ir,to gan nemāku pateikt.Varbūt no vecākiem saskatījušies.
PS.Nekas nav pret tautību,jo krievu cilvēki man draugi daudz,bet tas naids viss ir sportā un šī brīža Krievijas politikā.Kopā ar amerikāni tie abi ir pasaules sātani,kuri grib valdīt pār pasauli.Tikai starpība tāda,ka amerikānim mēs esam pie vienas vietas un mūs viņš nekad nav okupējis,bet krieva zābaku ir izjutis jebkurš Latvijas iedzīvotājs un bijis spiests to arī valkāt.Tā lūk krievu trolliņi.
60 gados neesmu dzīvojis un ja nemaldos, tad tāda Krievija nemaz nepastāvēja.
, 2019-01-01 12:52, pirms 6 gadiem
Uhhh... uzvelk tāds krievu nekaunīgums un degsme uz ledus
, 2019-01-01 12:55, pirms 6 gadiem
Pernambuķelim vajadzētu pamācīties! Savādāk mīkstas atmazkas!
, 2019-01-01 12:56, pirms 6 gadiem
alguns rakstīja: Īpaši Jaungada sveiciens kremļa trollim pernambucano,kurš man nobloķēts kopš seniem laikiem.Netēlo šeit kaut kādu jēriņu,jo par Latvijas izlasi jebkurā sporta veidā pārdzīvo jebkurš sevi cienošs cilvēks,kam Latvija ir mājas.Jautājums ir par to,par ko pārdzīvo tad ,kad tavējie nestartē.Teiksim man arī pie vienas vietas ,kurš uzvarēs šajā pasaules čempionāta,galvenais ,lai tie nebūtu krievi.Tas naids ir pamatots iekšā,kopš pagājušā gadsimta sešdesmitajiem gadiem.Un tādu kā,es ir daudz manu gadu gājuma cilvēku.Kāpēc daļai jauno cilvēku tas ir,to gan nemāku pateikt.Varbūt no vecākiem saskatījušies.
PS.Nekas nav pret tautību,jo krievu cilvēki man draugi daudz,bet tas naids viss ir sportā un šī brīža Krievijas politikā.Kopā ar amerikāni tie abi ir pasaules sātani,kuri grib valdīt pār pasauli.Tikai starpība tāda,ka amerikānim mēs esam pie vienas vietas un mūs viņš nekad nav okupējis,bet krieva zābaku ir izjutis jebkurš Latvijas iedzīvotājs un bijis spiests to arī valkāt.Tā lūk krievu trolliņi.
Varētu piekrist, bet nu nekādi amerikāņus nevaru likt vienā katlā ar Krieviju. Amerikāņi ir demokrātijas paraugs (Tramps ir kaut kāds pārpratums šajā sakarā).
Izlašu līmenī man ir Latvija un pārējās. Protams patīkami ja krievi neuzvar, bet arī saprotu, ka šādas domas nav tās labākās. Just PRET kaut ko ir ļoti slikti. Ir jājūt PAR kaut ko.
, 2019-01-01 12:58, pirms 6 gadiem
>>>pernambuco
Protams un tāpēc par tiem laikiem tu varētu vismazāk rakstīt.Kas attiecās uz Krieviju,tad tavai zināšanai PSRS bija priekš mums,bet ārzemēs mēs bijām Krievija un krievi.Vienalga moldāvs,latvietis čigāns ,gruzīns vai krievs.Tā kā es savulaik gāju jūrā,tad ārzemju ostās maklaki mūs nekā citādi ,kā russkij nesauca.Tas tā ,no personiskās pieredzes.
, 2019-01-01 13:01, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Varētu piekrist, bet nu nekādi amerikāņus nevaru likt vienā katlā ar Krieviju. Amerikāņi ir demokrātijas paraugs (Tramps ir kaut kāds pārpratums šajā sakarā).
Izlašu līmenī man ir Latvija un pārējās. Protams patīkami ja krievi neuzvar, bet arī saprotu, ka šādas domas nav tās labākās. Just PRET kaut ko ir ļoti slikti. Ir jājūt PAR kaut ko.
Ir! Ir! Lībiju, Irāku, Afgāņus utt.demokratizēja, nabagiem pārdod šrotu. Labi, ka Pernambuka krievieši Sīriju nosargāja.
Fun, Pernambuķel, uzaicinu Jūs uz kausu alus (sulu) šodien!
, 2019-01-01 13:01, pirms 6 gadiem
Fun,savu čekista demagoģiju pielieto pret jauniem tīņiem.Mani tu vienkārši smīdini.Labāk raksti par hokeju.Tur tev labāk sanāk.
, 2019-01-01 13:23, pirms 6 gadiem
alguns rakstīja: >>>pernambuco
Protams un tāpēc par tiem laikiem tu varētu vismazāk rakstīt.Kas attiecās uz Krieviju,tad tavai zināšanai PSRS bija priekš mums,bet ārzemēs mēs bijām Krievija un krievi.Vienalga moldāvs,latvietis čigāns ,gruzīns vai krievs.Tā kā es savulaik gāju jūrā,tad ārzemju ostās maklaki mūs nekā citādi ,kā russkij nesauca.Tas tā ,no personiskās pieredzes.
Kur esi redzējis, ka es par tiem laikiem spriedelētu? Nevajag nemaz 60os, arī tagad faudz kur mūs uzskata par lietuviešiem un lielā kaimiņa tautiešiem. Nu nesagādā man prieku ne tas kanādiešu vai krievu zāģis un viss...
, 2019-01-01 13:32, pirms 6 gadiem
Gin4a rakstīja: Ir! Ir! Lībiju, Irāku, Afgāņus utt.demokratizēja, nabagiem pārdod šrotu. Labi, ka Pernambuka krievieši Sīriju nosargāja.
Fun, Pernambuķel, uzaicinu Jūs uz kausu alus (sulu) šodien!
Vai amerikāņi biezi uzbrūk dmokrātiskām valstīm?
, 2019-01-01 13:42, pirms 6 gadiem
>>>pernambuco
Noņēmu no tevis pagaidām ignore,jo šad tad var interesanti padiskutēt.Absolūti piekrītu,ka pasaulē mūs daudzi jauc ar lietuviešiem un domāju ,ka nebūs tev pārsteigums,ka pat krievi mūs jauc ar viņiem Un ne tikai tagad,bet pat padomju laikā,ko es piedzīvoju Padomju armijā.Pastāstīt?
, 2019-01-01 13:43, pirms 6 gadiem
Esi bijis Sīrijā? Es jā. 1g pirms demokratizācijas. Ir ko salīdzināt.
, 2019-01-01 14:14, pirms 6 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimermans rakstīja: Uhhh... uzvelk tāds krievu nekaunīgums un degsme uz ledus
Atslābsti.
, 2019-01-01 14:23, pirms 6 gadiem
pernambucano rakstīja: 60 gados neesmu dzīvojis un ja nemaldos, tad tāda Krievija nemaz nepastāvēja.
tu arī 80 gados neesi dzīvojis ka fano par kremļa hokeja līgu
, 2019-01-01 14:25, pirms 6 gadiem
Vajadzētu uzkurināt kaislības.Skatos jaunajā gadā galīgi inerti te visi ir.Paskatieties kādi skaisti virsraksti rakstiem krievu saitos par šo spēli.
Круче, чем оливье. 5 причин смотреть матч Россия – Канада на Новый год «В цирке работал или друг Неймара». Позорная симуляция капитана канадцев
Допрыгались! Хоккейные боги и мужики из сборной России наказали Канаду

«Любой тычок — канадцы падают». О чём говорили наши после победы

Un tas tikai no viena krievu saita.Nenoliedzami krievi mīl slavēt savējos līdz mākoņiem un nolikt viņus līdz ellei,neveiksmes gadījumā.To varētu saukt par nacionālo mentalitāti?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-01-01 15:09, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Uzbruk gan! Tikai ne atklāti, kā Lauvas, Tīģeri, Lāči, bet nemanot, kā Ērces, no iekšienes, iznīcina pamazām Multikulturālisms, politkorektisms, liberastija, lūk, šādā te veidā tiek iznīcināta Eiropa un Baltā Civilizācija!
Multikulturālisms, politkorektisms-tā ir mūsu nākotne. Tā ir aksioma un īstais pareizais ceļš cilvēkiem.
, 2019-01-01 15:18, pirms 6 gadiem
Jā un uz šādu koefu nav neviens krievs, kas 11 ir uzlicis 2.5k un aizgājis čučēt? Kur loģika..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-01-01 15:39, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Tas ir iznīcības ceļš Māte-Zeme nav no gumijas, lielāka nestiepjas, toties tās rases, kuras neattīstās, vairojas kā žurkas, blaktis un tarakāni
Civilizētajās zemēs vienmēr dominēja mazapdzīvotība, līdz ar mazapdzīvotības izbeigšanu neizbēgami radīsies haoss, kurš turpināsies tik ilgi, kāmēr Baltie neemigrēs uz Kosmosu, citas, labāk piemērotas planētas meklējumos un tas nenotiks tik drīz
Kosmosā vari uzšaut visus fuņus, mongoļus ar pārējiem atsaldeņiem, pats arī vari šauties līdzi ja gribi labāku planētu. Baltie paliks uz zemes, tad jau tā būs tukšāka
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-01-01 15:46, pirms 6 gadiem
A burtiņ,nekas.Pagaidīsim finālu,lai gan man liekās ,ka šī Kanādas izlase nav konkurente Krievijai,kaut gan varu arī kļūdīties.
, 2019-01-01 15:48, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Tādat vairāki miljardi pērtiķu var palikt, galvenais, lai pāris desmit kremlinu, no kuriem, pa lielam, nekas nav atkarīgs, būtu prom, es pareizi sapratu?
Redzi, kāds dinamo fans Funs ir kultūrmarksists? Sen jau saku, ka arēnā pulcējas īstā A/Par auditorija.
, 2019-01-01 15:50, pirms 6 gadiem
A burts raksta-Algunopis tāds žiperīgs, miegs nenāk, šķidrums gan iekšā lien, prozīt!

Točna,šobrīd Cēsu alus garšo,bet attiecībā ar jums zaļknābjiem es esmu noskatījies divus hokejus naktī (RUS _CAN un USA-FIN) un zinu par ko rakstu,bet jūs tikai troļļot esat spējīgi.
, 2019-01-01 15:52, pirms 6 gadiem
alguns rakstīja: A burts raksta-Algunopis tāds žiperīgs, miegs nenāk, šķidrums gan iekšā lien, prozīt!

Točna,šobrīd Cēsu alus garšo,bet attiecībā ar jums zaļknābjiem es esmu noskatījies divus hokejus naktī (RUS _CAN un USA-FIN) un zinu par ko rakstu,bet jūs tikai troļļot esat spējīgi.
Cēsis alu ražo? tas jau tāds pats mīzals, ko burts sūc lepni saucot vjetnamas čuras par alu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-01-01 15:55, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Funis ir ļoti rets izņēmums Nevar būt vienlaikus DR fans un Attīstības Par elektorāts
Kaut gan atceros, vēl Atmodas laikā, Bauskas rajonā, bija viens tāds kadrs, kurš darbojas gan Interfrontē, gan arī LNNK, kā viņš spēja to apvienot, man līdz šim vēl nav skaidrs
Es tev tādus atradīšu lielā skaitā. Paziņas un paziņu paziņas, radi utt. Tas vēl nav trakākais, daži DR krekla valkātāji naktīs NBA skatās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-01-01 15:56, pirms 6 gadiem
u-20 nav tik svarīgi,kas uzvar ,bet galvenais lai vaņkas kādam kaut vai fināla zaudē un tad čempis būs izdevies.
, 2019-01-01 15:57, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Man rodas aizdomas, ka Krievi ar Kanādiešiem šajā čempī vairs nekrustosies
par bronzu varēs kaplēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-01-01 15:58, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Tādat vairāki miljardi pērtiķu var palikt, galvenais, lai pāris desmit kremlinu, no kuriem, pa lielam, nekas nav atkarīgs, būtu prom, es pareizi sapratu?
pērtiķus ņemat līdzi, man viņi nafig nevajag
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-01-01 15:58, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Tas ir vēl mazākticams variants
a kāds ticamākais?
, 2019-01-01 16:00, pirms 6 gadiem
coffijs rakstīja: u-20 nav tik svarīgi,kas uzvar ,bet galvenais lai vaņkas kādam kaut vai fināla zaudē un tad čempis būs izdevies.
Troļu bars, visi nīdēji kuri te drukāja, Krievijai nav nekās izredzes uzvarēt canādu lmao, nu tad ko tagad, Krievija uzvarēja, Patrioti atradušies. Meeslu bars.
, 2019-01-01 16:01, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Pēc piemēra nav tālu jāiet, Hendža ir viens no tādiem
Tai hetrikā redzēju ka tavas dzīves alfa un omega - ģinamo, ir tavu lielāko ienaidnieku pērtiķbola vafeļu sponsors
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-01-01 16:04, pirms 6 gadiem
paccan11 rakstīja: Troļu bars, visi nīdēji kuri te drukāja, Krievijai nav nekās izredzes uzvarēt canādu lmao, nu tad ko tagad, Krievija uzvarēja, Patrioti atradušies. Meeslu bars.
Es neko nedrukāju ,bet pret vaņkām esmu apzināti no 1972 gada,kad Klarks mizoja harlamovu.
, 2019-01-01 16:04, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Tas jau ir nonsens! Mukt prom uz citu planētu, lai atkratītos no pērtiķiem un līdzi tos ņemt
Lai paliek tepat un iznīcina viens otru, ja Fuņa doktrīna par multikulturālismu nostrādās, tad Zemei nākotnes nav!
nu ja, kratieties kopā pa kosmosu
, 2019-01-01 16:05, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: nu ja, kratieties kopā pa kosmosu
meklējot plakano zemi, kur apmesties
, 2019-01-01 16:05, pirms 6 gadiem
Viens ar te rakstija, kuram patiks tāda Valts Krievija/Nācija, palasiju arzemnieku komentārus ko viņi domā par latviju, zemāk par 0 domā.
, 2019-01-01 16:06, pirms 6 gadiem
Dāņi lidos.
, 2019-01-01 16:07, pirms 6 gadiem
coffijs rakstīja: Es neko nedrukāju ,bet pret vaņkām esmu apzināti no 1972 gada,kad Klarks mizoja harlamovu.
Un ko tu te centies ar meliem pierādīt? Ka esi dzīves trauma? or neveiksme, aizspis jeebli, turi pie seviim savu naidu.
, 2019-01-01 16:08, pirms 6 gadiem
paccan11 rakstīja: Viens ar te rakstija, kuram patiks tāda Valts Krievija/Nācija, palasiju arzemnieku komentārus ko viņi domā par latviju, zemāk par 0 domā.
Tu par to somugru valsti ,kuru divus gadsimtus uzlaboja zelta orda.
, 2019-01-01 16:08, pirms 6 gadiem
coffijs rakstīja: Es neko nedrukāju ,bet pret vaņkām esmu apzināti no 1972 gada,kad Klarks mizoja harlamovu.
Tu jau to neapsver, ka ar saviem tekstiņiem uzdirsieniem, tik vairāk pazemo latviju, cilvēks gados pietam, šausmas.
, 2019-01-01 16:09, pirms 6 gadiem
coffijs rakstīja: Tu par to somugru valsti ,kuru divus gadsimtus uzlaboja zelta orda.
Aizver pāksti neveiksme
, 2019-01-01 16:10, pirms 6 gadiem
paccan11 rakstīja: Un ko tu te centies ar meliem pierādīt? Ka esi dzīves trauma? or neveiksme, aizspis jeebli, turi pie seviim savu naidu.
Laikam pats esi moskavijas purvu pēctecis mak

šaņecs.
, 2019-01-01 16:12, pirms 6 gadiem
coffijs rakstīja: Laikam pats esi moskavijas purvu pēctecis maksaņecs.
Kāda tev starpība kas es esmu, vnk jau zb Kad drukā kaut kādu huiņu.
, 2019-01-01 16:13, pirms 6 gadiem
paccan11 rakstīja: Aizver pāksti neveiksme
Neķer kreņķi laimīgu jauno gadu
, 2019-01-01 16:19, pirms 6 gadiem
>>>coffijs
Bet es kopš 1965.gada.Paskaidrošu kāpēc.Mums tajā laikā tika borēts,ka ,ka rietumos valda nauda,tur profesionāļi ,bet mūsu plašajā dzimtenē valda sociālisms un amatieru sports.Lasu intervijas,kur hokejisti saka ,ka trenējoties 11 mēnešus gadā.Bļin,domāju,kad tad viņi strādā.Šī melu opera un divkosība padomju laikā valdīja visu laiku.Notiek Kanādas un PSRS mačs,Kanādas izlasē spēlē Ščastnijs,kurš aizbēga no Čehoslovākijas uz Kanādu.Cienījamais komentātors Ozerova kungs tikai nosauc kanadskij hokejist,jo nedrīkstēja teikt taisnību.Visa šī divkosība bija līdz kaklam un tāpēc ,kad Helmuts spēlēja PSRS izlasē vēlēju viņam veiksmi ar zīmi -1 un kad Irbe spēlēja vārtos,tad nekas cits neatlika,lai novēlētu labu spēli un kaut jūs zaudētu.
, 2019-01-01 16:39, pirms 6 gadiem
coffijs rakstīja: Es neko nedrukāju ,bet pret vaņkām esmu apzināti no 1972 gada,kad Klarks mizoja harlamovu.
Tātad tu esi nelaimīgs cilvēks kopš 1972. gada un nekādi netiec tam pāri! Izsaku visdziļāko līdzjūtību!
, 2019-01-01 16:41, pirms 6 gadiem
alguns rakstīja: >>>coffijs
Bet es kopš 1965.gada.Paskaidrošu kāpēc.Mums tajā laikā tika borēts,ka ,ka rietumos valda nauda,tur profesionāļi ,bet mūsu plašajā dzimtenē valda sociālisms un amatieru sports.Lasu intervijas,kur hokejisti saka ,ka trenējoties 11 mēnešus gadā.Bļin,domāju,kad tad viņi strādā.Šī melu opera un divkosība padomju laikā valdīja visu laiku.Notiek Kanādas un PSRS mačs,Kanādas izlasē spēlē Ščastnijs,kurš aizbēga no Čehoslovākijas uz Kanādu.Cienījamais komentātors Ozerova kungs tikai nosauc kanadskij hokejist,jo nedrīkstēja teikt taisnību.Visa šī divkosība bija līdz kaklam un tāpēc ,kad Helmuts spēlēja PSRS izlasē vēlēju viņam veiksmi ar zīmi -1 un kad Irbe spēlēja vārtos,tad nekas cits neatlika,lai novēlētu labu spēli un kaut jūs zaudētu.
Precīzi tāpat domāju un labi atceros to Kanādas kausu un Ščastnija ignorēšanu.
, 2019-01-01 16:57, pirms 6 gadiem
paccan11 , 16:07, pirms 42 minūtēm , ignorēt , atbildēt

coffijs rakstīja: Es neko nedrukāju ,bet pret vaņkām esmu apzināti no 1972 gada,kad Klarks mizoja harlamovu.

Un ko tu te centies ar meliem pierādīt? Ka esi dzīves trauma? or neveiksme, aizspis jeebli, turi pie seviim savu naidu.

Pacccan11.Ko tu dēliņ šeit centies pierādīt?Pareizi jau coffijs rakstīja,ka Klarks traumēja Harlamovu un tā bija absolūta taisnība.Šeit esmu krievu pusē,bet ne jau tur tā sāls.Galvenais bija tas,kad tolaik netikās amatieri ar profesionāļiem,bet tikās divas politiskas pasaules un abi bija superprofesionāļi.Un arī rezultāts nebija tas svarīgākais,lai kā daudziem tas gribētos.Tas bija milzīgs progress hokejā un paldies viņiem par to.
, 2019-01-01 17:09, pirms 6 gadiem
Attieksme no Sportacentra sūds, jo par kaut kādu neizsakošu spēli raksts ir uzreiz, bet par NBA basketbola spēli, kur spēlē latvietis tik pēc paģiru pāriešanas var kaut ko uzrakstīt. Nu neinteresē tas kur latvieši nespēlē, pie dirss kas uzvar U-20
, 2019-01-01 17:11, pirms 6 gadiem
paccan11 rakstīja: Tu jau to neapsver, ka ar saviem tekstiņiem uzdirsieniem, tik vairāk pazemo latviju, cilvēks gados pietam, šausmas.
Latviju pazemo tādi MĒSLI, kā Tu. Mazs puņķains, neizglītots smerdelis Tu esi. Nekas vairāk. IGNORE!

p.s. tik nevaru saprast, kāpēc tādi cienījami vīri kā coffijs un alguns ir nolaidušies līdz tam, lai diskutētu ar tādu uti kā Tu.
, 2019-01-01 17:13, pirms 6 gadiem
cehoslovāks rakstīja: Dāņi lidos.
es tomēr vvairāk sliecos domāt, ka tie būs kazahi nevis dāņi... bet nu, cīņas būs sīvas.
, 2019-01-01 17:39, pirms 6 gadiem
nedaudz negaidīti ja runājam par can - rus, bet tas viss ir pupu mizas jo īstās cīņas sāksies tikai ar izslēgšanas spēlēm
, 2019-01-01 17:41, pirms 6 gadiem
paccan11 rakstīja: Kāda tev starpība kas es esmu, vnk jau zb Kad drukā kaut kādu huiņu.
a tu pats nedrukā huiņu? uz sevi paskaties pirms citus mācīt
, 2019-01-01 18:10, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Tas ir iznīcības ceļš Māte-Zeme nav no gumijas, lielāka nestiepjas, toties tās rases, kuras neattīstās, vairojas kā žurkas, blaktis un tarakāni
Civilizētajās zemēs vienmēr dominēja mazapdzīvotība, līdz ar mazapdzīvotības izbeigšanu neizbēgami radīsies haoss, kurš turpināsies tik ilgi, kāmēr Baltie neemigrēs uz Kosmosu, citas, labāk piemērotas planētas meklējumos un tas nenotiks tik drīz
Mums nav jēgas diskutēt. Mums ir diametrāli pretēji uzskati. Tavi uzskati ir ceļš uz iznīcību. Tpat tu domā par maniem uzskatiem. Mums tās ir pārliecības un diskusija šeit ir bezjēdzīga.
, 2019-01-01 18:25, pirms 6 gadiem
Starp citu, Setanta šovakar Live rādīs Winter classic.
, 2019-01-01 18:38, pirms 6 gadiem
Ceru, ka kazahi dāņus izgrabinās ārā, dāņi grupas spēlēs baigi neiespringa. Aprēķinātāju valsts visos sportos. Arī PK Krievijā futbolā pret frančiem neiespringa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-01-01 19:14, pirms 6 gadiem
Abrags rakstīja: Latviju pazemo tādi MĒSLI, kā Tu. Mazs puņķains, neizglītots smerdelis Tu esi. Nekas vairāk. IGNORE!


p.s. tik nevaru saprast, kāpēc tādi cienījami vīri kā coffijs un alguns ir nolaidušies līdz tam, lai diskutētu ar tādu uti kā Tu.
Noziņots. Abrags pilnīgi uzsprāga aiz dusmām. Nabadziņš.
, 2019-01-01 21:24, pirms 6 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Ceru, ka kazahi dāņus izgrabinās ārā, dāņi grupas spēlēs baigi neiespringa. Aprēķinātāju valsts visos sportos. Arī PK Krievijā futbolā pret frančiem neiespringa.
totāls sviests... kāds sakars "valsts visiem sportiem" ar konkrēto hokeja izlasi?
, 2019-01-01 22:08, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Ceļš uz kaut kā saglabāšanu, šajā gadījumā runa ir par Balto Rasi, tradicionālo Eiropu un kontrolētu, balansētu dzīmstību tās teritorijā, APRIORI nevar būt celš uz iznīcību!
Iznīcība ir pretējās tendencēs
Nevar uz vienas planētas saglabāt kaut kādu izredzēto daļu. Via nu izdzīvos cilvēki kopumā vai ies bojā. Mēs vai izveidosim vienu rasi, valodu utt. vai iesim bojā. Te es domāju par simtiem tūkstošu gadu nevis īstermiņā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-01-01 23:37, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Runājot konkrēti par Eiropu, pašreizējā situācija ir banāli vienkārša Baltais cilvēks vaiga sviedros nemitīgi strādā, afropērtiķi un muhamedi parazitē uz Baltā cilvēka darba augļiem Turklāt pēdējo kļūst arvien vairāk un vairāk un viņi kā vampīri sūc arī vairāk un vairāk no Baltā cilvēka, plus vēl ir tādi libarasti Fuņi, kuri uzskata, ka tā ir norma un tam tā ir jābūt un jābūt VISUR, tai skaitā arī Latvijā!
Ir jābūt tā ka visām rasēm vienādas tiesības un tā ir norma. Es nestrād
āju priekš kaut kādas vienas rases.Es strādāju Latvijas un cilvēces labā kopumā.
, 2019-01-01 23:38, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Ja neBalto Eiropā paliks vairāk par Baltajiem, kā tu vari iedomāties nākotnes Eiropas ekonomiku, ja absolūtā vairākumā Eiropā dzimušie neBaltie paaudžu paaudzēs nestrādā vispār, obligāto mācību bērrnībā tik imitē, dzīvo uz soc. pabalstiem, par kuriem strādājošie gribot negribot maksā nodokļus, brīvajā laikā tirgo hašišu, zog un dara citas blēņas, lai ieirebtu Baltajiem?
Tas ir tavs stereotips un reizē naida kurināšana pret citiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-01-02 00:11, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Viss iet uz to, ka pasaulē paliks tevis minētie CITI, kurinātāji pazudīs līdz ar pašu planētu, jo tie CITI, turpinot nekontrolējami vairoties, elementāri nepratīs dzīvot un visu te salaidīs grīstē
Baidos ka balto vidū nesāk dominēt cilvēki ar taviem uzskatiem. Tās būtu cilvēces beigas.
, 2019-01-02 00:12, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Viss iet uz to, ka pasaulē paliks tevis minētie CITI, kurinātāji pazudīs līdz ar pašu planētu, jo tie CITI, turpinot nekontrolējami vairoties, elementāri nepratīs dzīvot un visu te salaidīs grīstē
Cilvēce uz Zemes var izzust. Protams ne jau Zeme ir vienīgā planēta Visumā ,kuru apdzīvo saprātīgas būtnes, bet tik un tā negribas zaudēt nevienu apdzīvotu planētu.
, 2019-01-02 02:24, pirms 6 gadiem
Funs ir autoritāte! Važaks.