Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Mūsējie AHL rezultatīvi vecgada vakarā

Juris Miņins
Juris Miņins

Mūsējie AHL rezultatīvi vecgada vakarā
Mārtiņš Karsums
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Vecā gada vakarā tika aizvadītas kārtējās Amerikas hokeja līgas (AHL) spēles, kurās pie punktiem tika visi trīs šajā līgā spēlējošie Latvijas hokejisti – Mārtiņš Karsums guva vārtus, bet Kaspars Daugaviņš un Artūrs Kulda izdarīja pa vienai rezultatīvai piespēlei.

Vecgada vakarā savstarpējā spēlē tikās divas Latvijas hokejistu pārstāvētās AHL komandas – Kaspara Daugaviņa Binghemptonas "Senators" un Norfolkas "Admirals", ko pārstāv Mārtiņš Karsums. Spēle izvērtās visai spraiga, jo abas komandas tās gaitā pārmaiņus guva vārtus un spēles uzvarētāja notaikšanai bija nepieciešams pagarinājums, kurā pārāki izrādījās "Senators" hokejisti – 3:2.

Kaspars Daugaviņš šajā cīņā izcēlās ar rezultatīvu piespēli komandas otro vārtu guvumā, bet pa vārtiem meta četras reizes un nopelnīja neitrālu lietderības koeficientu.
Savukārt Mārtiņš Karsums guva komandas pirmos vārtus (bez asistentiem), divas reizes meta pa vārtiem un nopelnīja pozitīvu lietderības koeficientu – plus viens.

Citā AHL spēlē Artūra Kuldas Čikāgas "Wolves" ar 4:1 pārspēja Peorijas "Riverman" komandu. Lai arī Peorijas komanda pa vārtiem meta krietni aktīvāk (metienu attiecība 46:30 "Riverman" labā), lieliski čikāgiešu vārtus sargājā Peters Manino.

Komandas pirmajā maiņā spēlējošais Artūrs Kulda šajā cīņā atdeva rezultatīvu piespēli komandas uzvaras vārtu guvumā, tāpat viņa kontā pozitīvs lietderības koeficients – plus divi.

Nākamās spēles Latvijas hokejistu pārstāvētajām komandām ir paredzētas jau 2. janvārī, kad Norfolkas "Admirals" tiksies ar Adirondakas "Phantoms", Binghemptonas "Senators" mērosies spēkiem ar Hēršijas "Bears", bet Čikāgas "Wolves" atkārtotā cīņā mēģinās pārspēt Peorijas "Riverman".

Izmantotie resursi:
theahl.com

     [+] [-]

, 2010-01-01 13:01, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Kāds lielākais trumpis?
Tad jau ņemt Daugaviņu ar bija kļūda. Reāli, tā ļoti saspēlējušies ir tikai RD, un ne jau Latvijas izlase sastāv tikai no šīs komandas spēlētājiem.
Daugaviņš ar pāris gadus nav spēlējis kopā ar izlasi.


Visādi citādi, viņam gan jau ir vienalga. Ko Tu liktu viņa vietā? Znaroks mūs aizveda uz 3. Ziemas olimpiskajām spēlēm, Znaroks mūs ieveda šogad TOP 10 pasaulē.
Daugaviņš jau ir paspējis nospēlēt Latvijas izlasē 3(!) Pasaules čempionātos - tur ir tā lielākā starpība! Otrkārt, aizsargiem konkurence ir 2 uz vienu vietu, kamēr uzbrucējiem neskaidri bij tikai 2 spēlētāji - pārējie jau bij zināmi tāpat.

Ko Znaroka vietā - nezinu, laikam jau kādu ZAmerikas speciālistu - tieši ZAmerikas treneri Baltkrievu izlasi ir ļoti smuki "uztjūnējuši".

  -1 [+] [-]

, 2010-01-01 13:04, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: Daugaviņš jau ir paspējis nospēlēt Latvijas izlasē 3(!) Pasaules čempionātos - tur ir tā lielākā starpība! Otrkārt, aizsargiem konkurence ir 2 uz vienu vietu, kamēr uzbrucējiem neskaidri bij tikai 2 spēlētāji - pārējie jau bij zināmi tāpat.

Ko Znaroka vietā - nezinu, laikam jau kādu ZAmerikas speciālistu - tieši ZAmerikas treneri Baltkrievu izlasi ir ļoti smuki "uztjūnējuši".
Nu un, bet daži spēlētāji tā kā kopš tā laika šā vai tā ir mainījušies. Nav tas pats sastāvs.

Es domāju, ka Znaroks ir pietiekami labs speciālists.

  -3 [+] [-]

, 2010-01-01 13:04, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Un kad tad Znaroks varēs Kuldu pārbaudīt, ja neaicina pat uz pasules čempionātu- atgādināšu, ka pavasarī Artūrs bija brīvs, kamēr Bārtulis vēl spēlēja, abi tad bija AHL spēlētāji, un Kulda tobrīd bija pat augstāk vērtēts, taču ūsainis gaidīja, kamēr šamā kadrs Oskars atbrīvosies, bet Artūru nepaņēma.
kā redzi - attiecībā uz 2009. PČ Znaroka izvēle un darbības bija 100% pareizas. Iznākums ta izcils. Acīmredzot, tāds Bārtulis ir vairāk piemērots Znaroka taktiskajām shēmām par Kuldu,

  +1 [+] [-]

, 2010-01-01 13:09, pirms 15 gadiem
+18 koeficients aizsargam! Tiešām gribās, lai Kulda tiek uz OS!

  -3 [+] [-]

, 2010-01-01 13:09, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Es domāju, ka Znaroks ir pietiekami labs speciālists.
nezinu - Znaroks totāli izgāzās 2007. g PČ, arī 2008 g. PČ vinnēja tikai tās izlases, kas rangā zemāk par Latviju.. labi, 2009.g PČ bija viņa Zvaigžņu stunda - nedomāju, ka vēl kādreiz viņam tas izdosies.
Otrkārt, viņš ir prasts krievu mužiks - izlasei par galveno treneri vajag inteliģentu vīru (tautība galīgi nav svarīga - vienīgi tāda līmenā speciālistu Latvijā nav), tādu Znaroku vai Vorobjovu var tikai par 2. vai 3. treneri likt...

     [+] [-]

, 2010-01-01 13:10, pirms 15 gadiem
Balsojam par mūsējiem khlallstar.ru
Масальскис Эдгар
Озолиньш Сандис
Галвиньш Гунтис
Хосса Марцел
Редлихс Микелис
Ниживий Александр
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-01 13:15, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Noteikti nepiekrītu, Bārtulis PČ vāji nospēlēja. Kā Znaroks var zināt, par Artūra nepiemērotību viņa taktiskajām shēmām, ja pat "nav redzējis, kā Kulda spēlē" (šie ūsaiņa vārdi informācijas tehnoloģiju laikmetā vnk iespārda!)
piekrītu - Bārtulis vāji nospēlēja. Vēl viens iemesls, lai ņemot vēl kādu no AHL neapdedzinātos...

varētu domāt, ka šamais Kuldu nav redzējis! nav jau problēma noskatīties kādu spēli vai video ierakstus - tas viss ir fuflo! cita lieta ir kā spēlētājs iekļaujas komandā - to nu pa video nekādi redzēt nevar
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-01 13:19, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Galviņš ir o.k., bet Laviņš regulāri taisa stulbas kļūdas, kas komandai maksā vārtu zaudējumus, vēl jo vairāk tādas taisīs, spēlējot pret Ovi & co; Kulda ir ļoti stabils DD ar izcilu +/- (šobrīd 3. vieta AHL, bet pirms traumas bija pirmais), kurš ir fiziski spēcīgs (uz Vankūveras mazajiem laukumiem tas lieti noderētu) un prot sekmīgi pieslēgties uzbrukumam.
nosauc lūdzu pēdējo epizodi, kurā Laviņa kļūdas dēļ RD būtu zaudējis vārtus!

     [+] [-]

, 2010-01-01 13:20, pirms 15 gadiem
p.s "gandrīz" neskaitās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-01-01 13:25, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: pirmkārt - pret Ovi & Co tapat cerības ir 0.0001%, līdz ar to nav starpība zaudējums 0:10 vai 0:16
Vaitad punktu starpība(iesisto,zadēto) nav svarīga?
Cik saprotu, tad šis faktors var ietekmēt situāciju - tikt, vai netikt arā no grupas...Tākā kaut ja arī nav cerību, tad vismaz jācenšas nospēlēt uz maksimumu, jo olimpiādēr 3 spēles vien ir (pamat grupā)

     [+] [-]

, 2010-01-01 13:29, pirms 15 gadiem
NobodyIsPerfect rakstīja: tu vienkārši no hokeja neko nesaproti.. viss, ko tu redzi ir 2 epizodes. Atvaino, bet Sotnieks ir stabili vissliktākais olimpietis. Par Laviņa nebraukšanu te nav pat runa. Man točna škrobīgi, ka Sorokinu nepaņēma, jo izskatās, ka Sotniekam iedots pamatīgs handikaps. Kā Matulis teica, būtu iespēja atvadīties no Lv izlases.
Es domāju, ka pietiekami daudz saprotu.
Es neskatos dažas epizodes, es saku, jā, Sotniekam sezonas sākums bija galīgi neizdevies, bet puisis sāk atkopties, bet Laviņš neko labu nerāda jau visu sezonu, tā kā..

  +1 [+] [-]

, 2010-01-01 13:30, pirms 15 gadiem
Run Usein, Run !! rakstīja: Vaitad punktu starpība(iesisto,zadēto) nav svarīga?
Cik saprotu, tad šis faktors var ietekmēt situāciju - tikt, vai netikt arā no grupas...Tākā kaut ja arī nav cerību, tad vismaz jācenšas nospēlēt uz maksimumu, jo olimpiādēr 3 spēles vien ir (pamat grupā)
Tāpat spēlēs vismaz 4 spēles, jebkurā gadījumā un jebkura komanda.

     [+] [-]

, 2010-01-01 13:32, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tāpat spēlēs vismaz 4 spēles, jebkurā gadījumā un jebkura komanda.
Piedod, ak jel, visvarenais...
PUNKTIEM IR NOZĪME !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-01-01 13:35, pirms 15 gadiem
NobodyIsPerfect rakstīja: muļķības. Laviņš aizvada labu sezonu. Vismaz daudz labāku par luelu daļu pārējo dinamiešu sezonām. Ok, viņam sanāk kļūdīties un kad viņš kļūdas, tad tā pa riktīgam un tādēļ visi tā kā šakāļi tikai gaida, kad beidzot Laviņš atvaļināsies, bet viņam vēl vairāki PČ priekšā. Iesaku tev tiešām pavērot kādā spēlē it īpaši #2. Varbūt arī mainīsi savas domas.
Kādu labu sezonu? Es vispār parasti spēlētājus nenolieku, Laviņu arī esmu aizstāvējusi. Bet pēdējās spēles... [sezonas sākumā ar nekas labs nebija].
un es negaidu, kad viņš atvaļināsies, es gaidu, kad viņš atgūs pārliecību par savu spēli.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-01 13:36, pirms 15 gadiem
Run Usein, Run !! rakstīja: Piedod, ak jel, visvarenais...
PUNKTIEM IR NOZĪME !
Nekādas - ja esi pēdējā vietā grupā un kās ar 16:0 (vai dajebkādu citu razultātu), vienalga tiec uz pārspēlēm par iekļūšanu PO kārtā un ja tur vinnē, tiec 1/4 finālā.

Tb pēc grupu turnīra 4 labākās komandas atpūšas, pārējās astoņas cīnās par 4 vietām 1/4 finālā.

P.S. Variants ka Latvija ir starp 4 labākajām, kā maz ticams, netiek izskatīts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-01-01 13:58, pirms 15 gadiem
NobodyIsPerfect rakstīja: 1. spēle pret Salavat Yulaev. Kāds ir gatavs izskaitīt cik tādu kļūdu ir, piemēram, Galviņam vai Ozo?
ha, ha, ha Lai kā es cienu un novērtēju Ozoliņu, viņš gandrīz katru otro spēli izlaiž kādu golu, tas ir acīmredzams un nenoliedzams fakts, kuru visi , kā sazvērējušies, noklusē un neakcentē. Jo Ozo piedalās gandrīz katrā asākā epizodē uz ledus, jo viņš ir C un var droši diskutēt ar tiesnešiem, jo Ozo spēlē gan vairākumā, gan mazākumā, jo Ozo vienmēr pasveicinās mazos fanus pirms iziet uz ledus, jo Ozo ir Ozo, un arī man nekad necelsies roka, lai ieklikšķinātu kaut ko nievājošu vai pat kritizējošu par viņu. Tāds Rodrigo, kurš spēlē pragmatiski un bieži mēģina glābt citu savārītās ziepes, tādejādi dabū par visiem. Pret CsKA 1. periodā redzēju rupju Laviņa kļūdu (bet vārtus nezaudējām), un drīz pēc tam vēl rupjāku Galviņa kļūdu, arī vairākas Sorokina kļūdas, taču 1ai golā vairāk vainas bija jāuzņemas mūsu uzbrucējiem. Tad es redzēju, kā pretinieks pie 2tā gola kā raķete apspēlēja Ozo... Nu nevajag visās nelaimēs vainot vienu atsevišķu spēlētāju/treneri (šogad periodiski dabūjuši Jūlis, Svets, Cipulis, Sprukts, kurš nākamais?)!

  +2 [+] [-]

, 2010-01-01 14:09, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Tu laikam neredzēji DR spēli ar CSKA, kurā Laviņš vairākas reizes tik stulbi kļūdījās, ka mati cēlās stāvus (īpaši izcila bija epizode, kad Laviņš nogāzās uz līdzenas vietas un pretspēlētājs izgāja 1:0 un tikai Pruseks glāba).
redzēju gan, (sk. iepriekš), bet esmu šosezon klātienē esmu redzējis arī, kā viņš izsit ripu no tukšiem vārtiem un mazākumā pēc sāpīgas ripas bloķēšanas, pieceļas un klibodams turpina segt savu malu! un mani kaitina Tava histēriskā "vainīgo" meklēšana pēc katras neveiksmīgās spēles...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-01 14:22, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nekādas - ja esi pēdējā vietā grupā un kās ar 16:0 (vai dajebkādu citu razultātu), vienalga tiec uz pārspēlēm par iekļūšanu PO kārtā un ja tur vinnē, tiec 1/4 finālā.

Tb pēc grupu turnīra 4 labākās komandas atpūšas, pārējās astoņas cīnās par 4 vietām 1/4 finālā.

P.S. Variants ka Latvija ir starp 4 labākajām, kā maz ticams, netiek izskatīts.
Pēc kā Tu spried ka būs 0-10 vai 0-16?

     [+] [-]

, 2010-01-01 14:32, pirms 15 gadiem
Run Usein, Run !! rakstīja: Pēc kā Tu spried ka būs 0-10 vai 0-16?
Tīri piemērs, tāpat var būt 0:1 vai 16:0 vai 4:7... .

  +1 [+] [-]

, 2010-01-01 14:38, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Tas, ka tajā epizodē netika gūti vārti, nu nekādi nav Laviņa nopelns, drīzāk par spīti viņa tizlajai kļūdai, Pruseks glāba komandu no vārtu zaudējuma.
Laviņš ir vainojams pie pirmo, un arī trešo, izšķirošo vārtu zaudējumiem.
To Runčuks:
Vispār šeit neviens pirms tam nenodarbojās ar kaut kādu vainīgo meklēšanu, bet gan ar diskusiju par to, kurš ir labāks- Laviņš vai Kulda izlases kontekstā.
par novirzīšanos no tēmas piekrītu, taču intereses pēc sameklēju 3. vārtu video, vēlreiz nosaktījos un tā arī nesapratu, kur tur Laviņa vaina, savējo taču viņš nosedza!

par Kuldu-Laviņu: gribētos redzēt jaunas asinis izlasē un darbībā, jo Laviņš diez vai ar kaut vēl pārsteigs, bet, zinot Znaroku, viņš zirgus upes vidū nemainīs! vienreiz viņš zināmā mērā pakļāvas spiedienam un paņēma Raiti sastāvā, rezultātā izskatījās (vai Znaroks tam tā lika izskatīties), ka viņam bija taisnība un tā bija kļūda, tā kā...

  +1 [+] [-]

, 2010-01-01 14:58, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: arī es esmu pārsteigts, ka paņemts Sotnieks nevis Ješka, Sorokins vai Jerofejevs...
es visvairāk esmu pārsteigts par Meiju, čalis pat Pč nav spēlējis...

  +1 [+] [-]

, 2010-01-01 14:59, pirms 15 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: es visvairāk esmu pārsteigts par Meiju, čalis pat Pč nav spēlējis...
zināmā mērā es arī - taču, acīmredzot, Znaroks tur kaut ko saskatīja...

     [+] [-]

, 2010-01-01 15:03, pirms 15 gadiem
Runčuks rakstīja: par Kuldu-Laviņu: gribētos redzēt jaunas asinis izlasē un darbībā, jo Laviņš diez vai ar kaut vēl pārsteigs, bet, zinot Znaroku, viņš zirgus upes vidū nemainīs! vienreiz viņš zināmā mērā pakļāvas spiedienam un paņēma Raiti sastāvā, rezultātā izskatījās (vai Znaroks tam tā lika izskatīties), ka viņam bija taisnība un tā bija kļūda, tā kā...
Bet īstenībā es īsti nesaprotu tos entuziastus, kuri spiež uz informācijas tehnoloģijām, kas ļautu Znarokam novērtēt Kuldu.
Skatīties no malas spēli - tas ir viens. Bet trenerim ir jāpazīst spēlētājs, un jāzina, kā vislabāk nodibināt ar viņu kontaktu, lai varētu "izspiest" vēlamo maksimumu. Tas ir kopīgas darba pieredzes jautājums, un šādā rakursā Znaroka lēmums neiekļaut Kuldu ir 100% attaisnots.

Kurš var dot garantiju, ka, paņemtam uz izlasi, Kuldam "aizes"? Nesanāks saspēlēties un atvērties - visi rīkļu plēsēji te linčos Oļegu. Sak, nemāk izmantot. Bet varbūt tiešām nemācēs - ir jābūt kopīgai komunikācijai, un uz Olimpiskām spēlēm šito dabūt nebūs nekādas iespējas laika ziņā.
Lai gan vispār kādreiz ļoti gribētos Kuldu redzēt izlasē - jācer uz PČ'10
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-01-01 15:05, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: zināmā mērā es arī - taču, acīmredzot, Znaroks tur kaut ko saskatīja...
Ar Meiju īstenībā ir ļoti gudri izdarīts
Šitais pārbaudes spēlēs ar Dāniju tiešām ar milzīgu pašatdevi spēlēja. Un tagad treneris viņam šādā veidā izrāda uzticību un paļaušanos - čalis kapās vēl vairāk...
Taktika, stratēģija...